Dan bof je, maar gelukkig is het je wel geluktpaul-s83 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:02:
[...]
Vanavond ff op en neer geweest naar de Mediamarkt waar ik het toestel had aangeschaft. Medewerkster zag direct het probleem. Toestel aangemeld als DOA en meteen een nieuw toestel meegekregen zonder problemen. Dit keer dus een prima service van de Mediamarkt!
Inmiddels een maand in bezit van IPhone 6 64gb sg, na 3 jaar 4s.
Wát een verschil in snelheid. En wat lijkt het scherm van 4s opeens klein! Zeer tevreden zo ver. Ook over batterij, want ben redelijk intensieve gebruiker en haal einde van de dag moeiteloos.
Qua grootte is het nog een beetje wennen. Zo zal ik de telefoon niet snel uit mijn broekzak halen als ik op de fiets zit.
Wát een verschil in snelheid. En wat lijkt het scherm van 4s opeens klein! Zeer tevreden zo ver. Ook over batterij, want ben redelijk intensieve gebruiker en haal einde van de dag moeiteloos.
Qua grootte is het nog een beetje wennen. Zo zal ik de telefoon niet snel uit mijn broekzak halen als ik op de fiets zit.
Nog meer mensen last van een iPhone 6 die in de broekzak op magische wijze van vibrate modus naar geluidsmodus gaat? Meerdere keren per dag de laatste tijd.
Maarja, hoe kun je zoiets aantonen als je hem daarom wilt omruilen...
[ Voor 32% gewijzigd door hoofdcoach op 08-01-2015 10:31 ]
Geen enkel probleem daarmee. Heb zelf een Spigen hoes eromheen, dus zou erg vreemd zijn als dat zou gebeuren.hoofdcoach schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:30:
Nog meer mensen last van een iPhone 6 die in de broekzak op magische wijze van vibrate modus naar geluidsmodus gaat? Meerdere keren per dag de laatste tijd.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dat schakelaartje aan de zijkant regelt dat he. Lijkt me niet bepaald een garantie issue op deze manier, tenzij je kunt aantonen dat dat schakelaartje los/lam is of zo.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Heb de laatste tijd een probleem, mijn standby/on off knop ding doet stroef, ik moet er wat harder op duwen. En als ik er dan een 20 tal keer snel achter elkaar op duw dan doet hij minder stroef, is dit een RMA waard, komt dit vaak voor?
Ja volgens mij wel.thibautb schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:35:
Heb de laatste tijd een probleem, mijn standby/on off knop ding doet stroef, ik moet er wat harder op duwen. En als ik er dan een 20 tal keer snel achter elkaar op duw dan doet hij minder stroef, is dit een RMA waard, komt dit vaak voor?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En geen andere mogelijkheid? Want lang mijn gsm kwijt zijn is nu wel irritant.
Als je naar de Apple store gaat zal het waarschijnlijk worden omgeruild voor een nieuwe.thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:33:
En geen andere mogelijkheid? Want lang mijn gsm kwijt zijn is nu wel irritant.
Wel eerst online een afspraak maken, anders reis je er voor niks heen. Ik weet niet hoe lang je de telefoon al hebt, maar je kan kijken of je nog telefonische ondersteuning hebt.thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:11:
Oke, bedankt!
Ik heb een apple retailer, niet een echte apple store in mijn stad, kan ik hem daar niet gewoon naar brengen? Dat is zo een official retailer.fynrd1 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:13:
[...]
Wel eerst online een afspraak maken, anders reis je er voor niks heen. Ik weet niet hoe lang je de telefoon al hebt, maar je kan kijken of je nog telefonische ondersteuning hebt.
Verwijderd
Hoi, wie kan mij helpen?!
Ik heb sinds kort een iphone 6 (voor het eerst een iphone) maar nu heb ik iets wat ik ontzettend irritant vind en ik kan het nergens op google terug vinden.
Ik heb, als ik een berichtje ontvangen heb, in het beginscherm voordat je hem nog ontgrendelt het mailadres van die persoon staan i.p.v. Gewoon de naam van die persoon. Waar kan ik dit aanpassen?
Heb ook al bij 1 persoon het mailadres weggegaald bij contacten, maar nog krijg ik het mailadres te zien.
Wie kan mij helpen? ☺️
Ik heb sinds kort een iphone 6 (voor het eerst een iphone) maar nu heb ik iets wat ik ontzettend irritant vind en ik kan het nergens op google terug vinden.
Ik heb, als ik een berichtje ontvangen heb, in het beginscherm voordat je hem nog ontgrendelt het mailadres van die persoon staan i.p.v. Gewoon de naam van die persoon. Waar kan ik dit aanpassen?
Heb ook al bij 1 persoon het mailadres weggegaald bij contacten, maar nog krijg ik het mailadres te zien.
Wie kan mij helpen? ☺️
Dan zal je een iMessage hebben gekregen van een contact die niet in je contactenlijst staat, in ieder geval niet zijn of haar e-mailadres. Voeg deze toe en je zult voortaan een naam zien wanneer deze een bericht heeft gestuurd.
Nee, Apple store en niks anders.thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:22:
[...]
Ik heb een apple retailer, niet een echte apple store in mijn stad, kan ik hem daar niet gewoon naar brengen? Dat is zo een official retailer.
Oh, zet dat er ff bij dan...
Voor zover ik weet toont de notificatie van Whatsapp de naam die de persoon zelf heeft ingevoerd, dus daar kan jij vrij weinig aan veranderen.
Voor zover ik weet toont de notificatie van Whatsapp de naam die de persoon zelf heeft ingevoerd, dus daar kan jij vrij weinig aan veranderen.
Dan heeft die persoon zijn e-mailadres als nickname voor whatsapp.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:39:
Ja deze personen heb ik wel in mijn contactenlijst staan, het is bij whatsapp..
WhatsApp of iMessage? Bij Whatsapp kan alleen de verzender het aanpassen, gewoon even vragen aan de persoon misschien weet hij het niet eens. Bij iMessage dat komt uit je telefoonboek en zou je zelf kunnen wijzigen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:25:
Hoi, wie kan mij helpen?!
Wie kan mij helpen? ☺️
Wat een über telefoon is de iPhone 6. Ik kom van een iPhone 4 en het verschil is echt ongelooflijk! Snelheid, helderheid van het scherm en bediening: wauw! Het is echt een verademing!
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Vinden jullie de standby knop aan de zijkant ook zo een rotplek?
Regelmatig druk ik hier per ongeluk op....als ik t scherm horizontaal kantel of zo, om een foto/filmpje te kijken.
Klik, telefoon weer uit.
Ook met het in en uithalen uit de sleeve, uitkijken dat je m niet aanraakt.
Ik vind t een onlogische plaats iig.
Wat is de logica van de plaats van deze knop?
Regelmatig druk ik hier per ongeluk op....als ik t scherm horizontaal kantel of zo, om een foto/filmpje te kijken.
Klik, telefoon weer uit.

Heel simpel: zo kun je hem met 1 hand bedienenVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:38:
Klik, telefoon weer uit.![]()
...less is more
Heb daar nog geen enkele keer last van gehad eerlijk gezegd. Logica is dat hij makkelijker te bereiken is als je hem in 1 hand vast hebt.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:38:
Klik, telefoon weer uit.![]()
Dat die knop aan de zijkant zit, is niet het grootste probleem naar mijn mening, maar wel het feit dat deze recht tegenover de volumetoetsen zit.
Daardoor gebeurt het regelmatig dat je beide knoppen tegelijkertijd indrukt. Met name als je hem met je linkerhand bedient.
Daardoor gebeurt het regelmatig dat je beide knoppen tegelijkertijd indrukt. Met name als je hem met je linkerhand bedient.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Ja, ook vaak voorkomend.Jeroen O schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:46:
Dat die knop aan de zijkant zit, is niet het grootste probleem naar mijn mening, maar wel het feit dat deze recht tegenover de volumetoetsen zit.
Ik als vrouw heb al niet zo'n grote handen, dus moet t vaak met 2 handen bedienen..
Het zal nog wel enige gewenning nodig hebben na een iPhone 4 en 5.
verder helemaal tevree met deze beauty
Hebben jullie dat ook dat iCloud foto zo verschikkelijk slecht werkt? Ik ben er echt helemaal klaar mee 
Foto's uploaden, maar niet alle. Van m'n telefoon gewiste foto's verschijnen ineens op iCloud foto, fotostream werkt voor geen meter op de PC etc etc. Foto upload blijft hangen op de telefoon. Foto's die je vanaf de PC op icloud zet vershcijnen niet op de telefoon.. Ik heb nog nooit zulke buggy software meegemaakt!
Geen idee of dit iPhone 6(+) specifiek is of een algemen iCloud kwaal.
Foto's uploaden, maar niet alle. Van m'n telefoon gewiste foto's verschijnen ineens op iCloud foto, fotostream werkt voor geen meter op de PC etc etc. Foto upload blijft hangen op de telefoon. Foto's die je vanaf de PC op icloud zet vershcijnen niet op de telefoon.. Ik heb nog nooit zulke buggy software meegemaakt!
Mixed Reality dev
Het is een iCloud kwaal waar wel over geklaagd wordt maar Apple niks meer doet blijkbaar, namelijk ik had die probleem al met de iPhone 4 met iOS6.Menesis schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:32:
Hebben jullie dat ook dat iCloud foto zo verschikkelijk slecht werkt? Ik ben er echt helemaal klaar mee
Ik heb mijn iPhone 6 gisteren ontvangen van T-mobile maar ik merk dat de lightning aansluiting vrij losjes zit met de kabel erin. Ik kan hem makkelijk heen en weer bewegen als hij erin zit. Tevens gaat de kabel er niet zo ''strak'' in zoals mijn vorige iPhone 5.
Ik was gisteren mijn iPhone 6 voor het eerst aan het opgeladen en zette toen mijn telefoon op de tafel en toen begon hij opeens opnieuw op te laden... connectie viel ff weg met de oplader. Als ik de kabel nu heen en weer haal gebeurt er niks...
Opladen lijkt verder geen probleem maar dat het losjes aanvoelt lijkt mij niet 100%
morgen toch T-Mobile bellen? (iPhone is 24 uur oud)
Ik was gisteren mijn iPhone 6 voor het eerst aan het opgeladen en zette toen mijn telefoon op de tafel en toen begon hij opeens opnieuw op te laden... connectie viel ff weg met de oplader. Als ik de kabel nu heen en weer haal gebeurt er niks...
Opladen lijkt verder geen probleem maar dat het losjes aanvoelt lijkt mij niet 100%
morgen toch T-Mobile bellen? (iPhone is 24 uur oud)
[ Voor 8% gewijzigd door PersianBoy op 11-01-2015 20:25 ]
Wat is de beste manier om iphone 6+ scherm te laten repareren? Ondanks mijn Alston Craig wallet case viel hij net op een verkeerde hoek 
Hoorde iets met dat je je iphone bij de apple store met bijbetaling kan omruilen ?
Hoorde iets met dat je je iphone bij de apple store met bijbetaling kan omruilen ?
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Ik heb die van mij laten ophalen door Apple. Scherm laten vervangen kost €140,-.dapluiz schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:04:
Wat is de beste manier om iphone 6+ scherm te laten repareren? Ondanks mijn Alston Craig wallet case viel hij net op een verkeerde hoek
Inmiddels gehoord ja, valt me nog mee. Na beetje googlen zag ik bij externe bedrijven bedragen van 399,-...
Ok, buiten garantie is het dan 330 ofzo, maar er is nu nergens ter wereld een iphone 6 te vinden die buiten garantie is
Dus of die bedrijven maken dikke winst of de schermen zijn heel duur te verkrijgen voor hun...
Ok, buiten garantie is het dan 330 ofzo, maar er is nu nergens ter wereld een iphone 6 te vinden die buiten garantie is
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Iemand meer problemen met het crashen van whatsapp?
Whatsapp knalt er telkens uit of loopt vast. Mijn crashreport staat vol met whatsapp fouten.
Iemand tips of dezelfde ervaringen?
Whatsapp knalt er telkens uit of loopt vast. Mijn crashreport staat vol met whatsapp fouten.
Herinstalleren?Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:21:
Iemand meer problemen met het crashen van whatsapp?
Verwijderd
Helaas helpt dat niet. Dit is daarnaast mijn 2e iphone 6 plus.
Het probleem blijft zich voordoen, Apple zelf weet ook niet wat er aan te doen valt.
Mijn backup is wel redelijk groot, namelijk 523MB. Maar zou het daar aan kunnen liggen?
De iphone herstart zich zelf soms zelfs, wanneer ik whatsapp gebruik.
Erg apart.
Het zou kunnen dat er een fout in je back-up zit en dat WhatsApp daarom zo vaag doet.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Helaas helpt dat niet. Dit is daarnaast mijn 2e iphone 6 plus.
Het probleem blijft zich voordoen, Apple zelf weet ook niet wat er aan te doen valt.
Mijn backup is wel redelijk groot, namelijk 523MB. Maar zou het daar aan kunnen liggen?
De iphone herstart zich zelf soms zelfs, wanneer ik whatsapp gebruik.
Erg apart.
Iemand nog een goed alternatief voor de terugknop. Dat is het enige naast de q waarbij ik tegen one handed gebruik bij de plus tegen aan loop. Dat haal ik niet. Swipen vanaf links midden scherm haal ik daarbij ook niet 😜
Ik heb momenteel een iphone 4 en het is tijd om over te stappen. Ik twijfel heel erg tussen de 5s en de 6.Erhnam schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:26:
Wat een über telefoon is de iPhone 6. Ik kom van een iPhone 4 en het verschil is echt ongelooflijk! Snelheid, helderheid van het scherm en bediening: wauw! Het is echt een verademing!
Het prijsverschil is ongeveer 100,-.
In mijn ogen komt de 5s wat betrouwbaarder over, is de iphone 6 echt zo kwetsbaar?
Uiteraard heeft dit ook te maken met hoe je omgaat met het toestel.
Gebruiken jullie de telefoon in een hoesje of gewoon "naakt"?
Ik heb de 6, omdat ik de 6 + gewoon te groot vond om het een beetje met 1 hand te kunnen bedienen. Ik kom zelf van de 5s af en ik ben er super blij mee.Tom-82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:07:
[...]
Ik heb momenteel een iphone 4 en het is tijd om over te stappen. Ik twijfel heel erg tussen de 5s en de 6.
Het prijsverschil is ongeveer 100,-.
In mijn ogen komt de 5s wat betrouwbaarder over, is de iphone 6 echt zo kwetsbaar?
Uiteraard heeft dit ook te maken met hoe je omgaat met het toestel.
Gebruiken jullie de telefoon in een hoesje of gewoon "naakt"?
Werkt vlot en retesnel.
Over de kwetsbaarheid van de 6 is inderdaad hoe je ermee omgaat. Bedoel laat je de 5s op de straatstenen kletteren, blijft het ook niet heel.
Ik gebruik zelf een hoesje en in dit geval een spigen hoesje. Mooi en strak eromheen met schokbestendige hoeken. Nu is het wel zo, laat je de telefoon van 10m hoog vallen, dan maakt die anti schokhoeken ook geen reet meer uit
Tevens voor een toestel van bijna 800euro is een redelijk goed en stevig hoesje het wel waard.
Wat ik wel aanraad is om minimaal voor de 64GB te gaan. De apps + updates worden groter en dan is de 16GB al gauw gevuld (daadwerkelijk maar 12GB wat je echt kan gebruiken)
De 6 heeft gewoon een goed formaat naar mijn mening. Scherm is bijna of net zo groot als de samsung galaxy S3 scherm en dat oogt toch wat beter naar mijn mening dan de voorgaande afmeting van de iphones.
Ik heb er 0,0 spijt van en ben in mijn ogen alleen maar voorruit gegaan. Spelletjes spelen, films kijken, youtube bekijken. Al deze dingen ogen velen malen beter.
Ok ik ben serieus ff radeloos, ik kocht een iphone 6 vandaag, 799 gepind en kom ik thuis. 1 dooie pixel in het midden van het scherm
Dus ik naar apple store in a'dam en kreeg een nieuwe, meteen gecontroleerd daar op pixels en dat was prima dus ik naar huis.
Zit ik nu beetje alles te kijken en testen, zie ik dat er 3 filmpjes van een of ander illegaal bruiloft op staan, hoe de fuck kan dat op een gloed nieuwe telefoon, die geseald en alles was, serieus WTF. Ik ben er zwaar pissed over maar wat moet ik hier nu mee
neverrrmiiindddd.. me broer nam me in de zeik met de oude foon + backup, toen ik die dus terug zette op de nieuwe zat dat er dus op.. nice one

Zit ik nu beetje alles te kijken en testen, zie ik dat er 3 filmpjes van een of ander illegaal bruiloft op staan, hoe de fuck kan dat op een gloed nieuwe telefoon, die geseald en alles was, serieus WTF. Ik ben er zwaar pissed over maar wat moet ik hier nu mee

neverrrmiiindddd.. me broer nam me in de zeik met de oude foon + backup, toen ik die dus terug zette op de nieuwe zat dat er dus op.. nice one

[ Voor 12% gewijzigd door FSXnoob op 12-01-2015 21:32 ]
hahah wel een leuke grap, ben wel benieuwd hoezo het een illegale bruiloft wasVedrano schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:29:
Ok ik ben serieus ff radeloos, ik kocht een iphone 6 vandaag, 799 gepind en kom ik thuis. 1 dooie pixel in het midden van het schermDus ik naar apple store in a'dam en kreeg een nieuwe, meteen gecontroleerd daar op pixels en dat was prima dus ik naar huis.
Ik moest vorige week €109 afrekenen bij de Apple Store in Den Haag. Ik kon er op wachten (een uurtje), maar ik koos ervoor om 'm de volgende dag na werk op te halen. Vond 't echt enorm meevallen en vind 't ook prima om 'm zonder hoesje te blijven gebruiken.dapluiz schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:39:
Inmiddels gehoord ja, valt me nog mee. Na beetje googlen zag ik bij externe bedrijven bedragen van 399,-...
Ok, buiten garantie is het dan 330 ofzo, maar er is nu nergens ter wereld een iphone 6 te vinden die buiten garantie isDus of die bedrijven maken dikke winst of de schermen zijn heel duur te verkrijgen voor hun...
Gebruik je wel een screen protector of dat ook niet? Ik twijfel namelijk om er eentje op te doenorf schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:42:
[...]
Ik moest vorige week €109 afrekenen bij de Apple Store in Den Haag. Ik kon er op wachten (een uurtje), maar ik koos ervoor om 'm de volgende dag na werk op te halen. Vond 't echt enorm meevallen en vind 't ook prima om 'm zonder hoesje te blijven gebruiken.
Zijn er al 64GB modellen die GEEN TLC geheugen gebruiken? Dat is onbetrouwbaar en crasht nogal snel. Zie her en der op 't internet de verhalen over mensen die vastlopers hebben op de 64GB en 128GB modellen. De 16GB modellen gebruiken nog steeds MLC en dat loopt beter en sneller. Pas met een jailbreak kun je zien welk type geheugen je hebt.Xtr3me4me schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:13:
[...]
Wat ik wel aanraad is om minimaal voor de 64GB te gaan. De apps + updates worden groter en dan is de 16GB al gauw gevuld (daadwerkelijk maar 12GB wat je echt kan gebruiken)
Ja dat is ook zoiets he. Kijk, nu zit ik bij de Mac / op een verjaardag met m'n iPhone 4 gewoon met m'n zoute vingers over dat scherm te wrijven. Dat zou ik bij een nieuwe 6 niet durven. Begreep dat het scherm sowieso iets gevoeliger is voor krassen. Nadeel van de rondingen van de nieuwe iPhones is dat een screen protector alleen het vlakke stuk beschermt, niet de randen.Jakehh schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:56:
[...]
Gebruik je wel een screen protector of dat ook niet? Ik twijfel namelijk om er eentje op te doen
Vraag : doen ze in de Apple Store net zo makkelijk over retourneren als wanneer je online zou kopen? Online heb je nog de 14 dagen koop op afstand regeling.
[ Voor 41% gewijzigd door Dancing_Animal op 12-01-2015 23:24 ]
Nee, gebruik ik niet. Ik vind 't scherm niet krasgevoelig. Nu liet ik 'm van een flinke afstand op ruw beton vallen en hij viel precies plat op 't scherm waardoor het hele scherm vol met barsten zat. Was overigens nog wel prima bruikbaar.Jakehh schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:56:
[...]
Gebruik je wel een screen protector of dat ook niet? Ik twijfel namelijk om er eentje op te doen
orf schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:33:
[...]
Nee, gebruik ik niet. Ik vind 't scherm niet krasgevoelig. Nu liet ik 'm van een flinke afstand op ruw beton vallen en hij viel precies plat op 't scherm waardoor het hele scherm vol met barsten zat. Was overigens nog wel prima bruikbaar.

Dit ziet er wel stevig uit
Otterbox Defender Series 
https://www.youtube.com/watch?v=u3j91URfu1s
https://www.youtube.com/watch?v=u3j91URfu1s
[ Voor 15% gewijzigd door Dancing_Animal op 12-01-2015 23:43 ]
iPhone 6, 64GB, default-bits-per-cell = 2 -> MLC. Dus ja die zijn erDancing_Animal schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:18:
[...]
Zijn er al 64GB modellen die GEEN TLC geheugen gebruiken? Dat is onbetrouwbaar en crasht nogal snel. Zie her en der op 't internet de verhalen over mensen die vastlopers hebben op de 64GB en 128GB modellen. De 16GB modellen gebruiken nog steeds MLC en dat loopt beter en sneller. Pas met een jailbreak kun je zien welk type geheugen je hebt.
Cool, waar gekocht en wanneer?Hulliee schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:43:
[...]
iPhone 6, 64GB, default-bits-per-cell = 2 -> MLC. Dus ja die zijn er
Oooo.... ik had gehoopt dat ze geswitcht waren naar MLC na de problemen met TLC...
Ik dacht dat alleen de plus, 128GB, TLC geheugen had.Dancing_Animal schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:50:
Oooo.... ik had gehoopt dat ze geswitcht waren naar MLC na de problemen met TLC...
Ik heb nog geen enkele vastloper of problemen gehad met mijn 64GB. Of het TLC of MLC heeft, geen idee!
Alles doet wat ie moet doen! Of ik heb mazzel maar ik heb 0,0 problemen tot nu toe gehad!
Alles doet wat ie moet doen! Of ik heb mazzel maar ik heb 0,0 problemen tot nu toe gehad!
Verwijderd
Hele rare regeling. Maar wat je in de online store koopt, kan je niet omruilen in de fysieke stores. Je zou het moeten terugsturen. Reparaties en vervangingen kunnen weer wel.Dancing_Animal schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:18:/
Vraag : doen ze in de Apple Store net zo makkelijk over retourneren als wanneer je online zou kopen? Online heb je nog de 14 dagen koop op afstand regeling.
Waarschijnlijk valt dat ook wel mee. Ja ik ken de verhalen, maar ik heb zelf een 6 plus met 128 GB geheugen (TLC) en 0,0 problemen.Dancing_Animal schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:18:
[...]
Zijn er al 64GB modellen die GEEN TLC geheugen gebruiken? Dat is onbetrouwbaar en crasht nogal snel. Zie her en der op 't internet de verhalen over mensen die vastlopers hebben op de 64GB en 128GB modellen. De 16GB modellen gebruiken nog steeds MLC en dat loopt beter en sneller. Pas met een jailbreak kun je zien welk type geheugen je hebt.
Hier op het forum ben ik ook nog niet echt gevallen tegengekomen met TLC gerelateerde problemen.
Ik ga er dan ook vanuit dat de meeste exemplaren gewoon goed functioneren en dat maar een klein percentage problemen vertoont.
Daarnaast heb ik ook een iPad Air (1) met 128 GB. Waarschijnlijk is dit ook TLC en ook deze vertoont geen problemen na ruim een jaar.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Hier Iphone 6 plus 64GB met TLC en geen problemen.Jeroen O schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Waarschijnlijk valt dat ook wel mee. Ja ik ken de verhalen, maar ik heb zelf een 6 plus met 128 GB geheugen (TLC) en 0,0 problemen.
Hier op het forum ben ik ook nog niet echt gevallen tegengekomen met TLC gerelateerde problemen.
Ik ga er dan ook vanuit dat de meeste exemplaren gewoon goed functioneren en dat maar een klein percentage problemen vertoont.
Daarnaast heb ik ook een iPad Air (1) met 128 GB. Waarschijnlijk is dit ook TLC en ook deze vertoont geen problemen na ruim een jaar.
Ik heb mijn iPhone nu voor de 2e dag in gebruik en ben nieuw tot iOS. Als ik een whatsapp bericht krijg dan springt het scherm aan, hoe kan ik ervoor zorgen dat het scherm niet oplicht?
Via instellingen > berichtengeving > whatsapp "op toegangsscherm" uitschakelen
[ Voor 21% gewijzigd door Sircuri op 13-01-2015 20:26 ]
Signature van nature
Alleen dan weet je alleen of je een bericht hebt gehad als je de telefoon unlockt en kijkt naar het whatsapp logo, is er geen manier om toch nog de meldingen te zien op het vergendelscherm zonder dat het scherm aangaatSircuri schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:25:
Via instellingen > berichtengeving > whatsapp "op toegangsscherm" uitschakelen
Nachtmodus, te kiezen door op het maantje te drukken.Jakehh schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:
[...]
Alleen dan weet je alleen of je een bericht hebt gehad als je de telefoon unlockt en kijkt naar het whatsapp logo, is er geen manier om toch nog de meldingen te zien op het vergendelscherm zonder dat het scherm aangaat
Thanks, dan krijg je het inderdaad wel te zien.fynrd1 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:18:
[...]
Nachtmodus, te kiezen door op het maantje te drukken.
Sinds de release in bezit van iphone 6 plus.
Vreemd genoeg doet deze wat rare dingen tegenwoordig. Verticale strepen rechter gedeelte van mijn scherm tot bijna de helt (als ik 'm horizontaal hou blijven ze op dezelfde plek), touchscreen werkt af en toe helemaal niet en tot slot gebeurde gister tijdens van links naar rechts scrollen homescreen bleef halverwege hangen.... Mijn vraag is wat nu? Is dit softwareprobleem? (Is nooit gejailbreakt)
Vreemd genoeg doet deze wat rare dingen tegenwoordig. Verticale strepen rechter gedeelte van mijn scherm tot bijna de helt (als ik 'm horizontaal hou blijven ze op dezelfde plek), touchscreen werkt af en toe helemaal niet en tot slot gebeurde gister tijdens van links naar rechts scrollen homescreen bleef halverwege hangen.... Mijn vraag is wat nu? Is dit softwareprobleem? (Is nooit gejailbreakt)
Klinkt niet als software maar je zou een complete reset eens kunnen proberen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ga ik vandaag eens proberen, anders maar terug naar de winkel als het niet werktBeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:54:
Klinkt niet als software maar je zou een complete reset eens kunnen proberen.
Gisteravond mijn Iphone 6 16GB (niet de Plus versie) uitgepakt en vandaag in mijn broekzak gedaan onderweg naar werk.
Zie net opeens dat hij lichtelijk krom is bij de volumeknoppen...... Mijn aluminium bumper sluit daar minder goed aan dus dacht eerst dat de bumper niet goed was, maar na nader inspectie toch een lichtelijke kromming daar
Heb hem ondersteboven in mijn broekzak gehad omdat mijn oordopjes ingeplugd waren, dus een eventuele buiging door mij zou dan toch op een ander gedeelte van het toestel plaatsvinden?
Twijfel om hem terug te sturen. Toch een screenprotector van 8 euro erop zitten en net alle apps geinstalleerd en gejailbreakt enzo
Heb hem 1,5 week geleden ontvangen maar heb hem pas gisterenavond uitgepakt omdat ik op mijn screenprotector en hoesje uit china zat te wachten.
Edit: denk dat ik morgen effe langs de genius bar ga en dan maandag anders maar terug naar Coolblue stuur.
Zie net opeens dat hij lichtelijk krom is bij de volumeknoppen...... Mijn aluminium bumper sluit daar minder goed aan dus dacht eerst dat de bumper niet goed was, maar na nader inspectie toch een lichtelijke kromming daar
Heb hem ondersteboven in mijn broekzak gehad omdat mijn oordopjes ingeplugd waren, dus een eventuele buiging door mij zou dan toch op een ander gedeelte van het toestel plaatsvinden?
Twijfel om hem terug te sturen. Toch een screenprotector van 8 euro erop zitten en net alle apps geinstalleerd en gejailbreakt enzo
Heb hem 1,5 week geleden ontvangen maar heb hem pas gisterenavond uitgepakt omdat ik op mijn screenprotector en hoesje uit china zat te wachten.
Edit: denk dat ik morgen effe langs de genius bar ga en dan maandag anders maar terug naar Coolblue stuur.
[ Voor 45% gewijzigd door Valinor op 16-01-2015 15:28 ]
Ik zou het melden bij CoolBlue.D2FValinor schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:57:
Gisteravond mijn Iphone 6 16GB (niet de Plus versie) uitgepakt en vandaag in mijn broekzak gedaan onderweg naar werk.
Houd er rekening mee dat je voordat je bij de Genius Bar langkan een afspraak moet maken.
Ik geef je helaas weinig kans. Duck (user hier op GoT) ging laatst bij de Genius Bar in Den Haag langs en zijn iPhone werd NIET geruild. Ik heb het idee dat als je een ander defect vindt en meldt, scherm niet egaal wit ofzo, dat je vanwege die reden meer kans maakt. Apple zegt namelijk dat de iPhone niet zwak is.
Ik weet niet of je nog AppleCare+ kunt aanschaffen mocht je niet verder komen bij de Genius Bar. Dan kun je een beschadigd toestel tot 2 keer toe doen vervangen door een geremanifacturede tegen betaling. Ik weet alleen niet of je dat nog kunt aanschaffen nadat je toestel beschadigd is. Het moet wel binnen een maand na aanschaf. Zie ook hier. Bij de 60 dagen optie kun je ook telefonisch bestellen. Als je eerst bij Apple meldt dat ie gebogen is, staat dat vast geregistreerd en ik weet niet of je dan nog AppleCare+ kunt kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Dancing_Animal op 17-01-2015 15:23 ]
Contact opgenomen met coolblue, valt nog binnen het 14 dagen retourrecht. Mag hem omruilen.Dancing_Animal schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:08:
[...]
Ik zou het melden bij CoolBlue.
Houd er rekening mee dat je voordat je bij de Genius Bar langkan een afspraak moet maken.
Ik geef je helaas weinig kans. Duck (user hier op GoT) ging laatst bij de Genius Bar in Den Haag langs en zijn iPhone werd NIET geruild. Ik heb het idee dat als je een ander defect vindt en meldt, scherm niet egaal wit ofzo, dat je vanwege die reden meer kans maakt. Apple zegt namelijk dat de iPhone niet zwak is.
Ik weet niet of je nog AppleCare+ kunt aanschaffen mocht je niet verder komen bij de Genius Bar. Dan kun je een beschadigd toestel tot 2 keer toe doen vervangen door een geremanifacturede tegen betaling. Ik weet alleen niet of je dat nog kunt aanschaffen nadat je toestel beschadigd is. Het moet wel binnen een maand na aanschaf. Zie ook hier. Bij de 60 dagen optie kun je ook telefonisch bestellen. Als je eerst bij Apple meldt dat ie gebogen is, staat dat vast geregistreerd en ik weet niet of je dan nog AppleCare+ kunt kopen.
Had voor maandag een afspraak gemaakt, kan die dus schrappen. Maar denk wel dat Apple zou omruilen. Hij was nog geen 24 uur geactiveerd en daarnaast als ze verklaren dat de iphone niet zwak is, dan mogen ze mij uitleggen hoe hij toch gebogen is.
Maar ik vermoed dat hij zo uit de doos is gekomen. Heb erover nagedacht en toen ik hem in mijn zak had, was de telefoon omgedraaid en de buigrichting komt niet overeen met de richting waarop hij zou buigen indien het mijn schuld was geweest.
Zo daar heb je mazzel aan. Ik weet van het 14 dagen retourrecht, maar dacht dat dat verhaal niet door zou gaan als je het toestel 'beschadigd' zou hebben.D2FValinor schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:39:
[...]
Contact opgenomen met coolblue, valt nog binnen de 14 dagen retourrecht. Mag hem omruilen.
Had voor maandag een afspraak gemaakt, kan die dus schrappen. Maar denk wel dat Apple zou omruilen. Hij was nog geen 24 uur geactiveerd en daarnaast als ze verklaren dat de iphone niet zwak is, dan mogen ze mij uitleggen hoe hij toch gebogen is.
Maar ik vermoed dat hij zo uit de doos is gekomen. Heb erover nagedacht en toen ik hem in mijn zak had, was de telefoon omgedraaid en de buigrichting komt niet overeen met de richting waarop hij zou buigen indien het mijn schuld was geweest.
Succes verder!
Ik bedoelde eigenlijk iets anders.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Hele rare regeling. Maar wat je in de online store koopt, kan je niet omruilen in de fysieke stores. Je zou het moeten terugsturen. Reparaties en vervangingen kunnen weer wel.
Wanneer ik online bij Apple koop, mag ik 'm binnen 14 dagen retourneren. Hoe streng zijn ze ivm een licht krasje ofzo en dan geld terugstorten.
Wanneer ik 'm in de officiele Apple winkel koop, mag ik 'm binnen 14 dagen retourneren. Hoe streng zijn ze dan ivm een licht krasje en geld teruggeven?
Verwijderd
Een licht krasje moet geen probleem zijn. Bij Apple tenminste. Weet niet hoe het is bij CB.
Die gebogen iPhone aan de andere kant... Volgens Apple valt dat onder gebruikers schade en kan dus niet gefixed worden onder garantie. Beetje krom (pun half intended
) van ze, aangezien ik het meer zie als een wat minder gelukkige designkeuze. Maar zo lang Apple niet toegeeft dat het een fabrieksfout is, valt het niet over garantie.
Die gebogen iPhone aan de andere kant... Volgens Apple valt dat onder gebruikers schade en kan dus niet gefixed worden onder garantie. Beetje krom (pun half intended
Bij welke van de Apple opties? Ik noemde er twee.Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:32:
Een licht krasje moet geen probleem zijn. Bij Apple tenminste. Weet niet hoe het is bij CB.
Die gebogen iPhone aan de andere kant... Volgens Apple valt dat onder gebruikers schade en kan dus niet gefixed worden onder garantie. Beetje krom (pun half intended) van ze, aangezien ik het meer zie als een wat minder gelukkige designkeuze. Maar zo lang Apple niet toegeeft dat het een fabrieksfout is, valt het niet over garantie.
Niet vervelend naar jou toe bedoeld, maar dit is al de tweede keer dat mijn vraag niet begrepen lijkt te worden. Ben ik zo onduidelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 18-01-2015 00:19 ]
Eerste: Geen ervaring mee.Dancing_Animal schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:10:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk iets anders.
Wanneer ik online bij Apple koop, mag ik 'm binnen 14 dagen retourneren. Hoe streng zijn ze ivm een licht krasje ofzo en dan geld terugstorten.
Wanneer ik 'm in de officiele Apple winkel koop, mag ik 'm binnen 14 dagen retourneren. Hoe streng zijn ze dan ivm een licht krasje en geld teruggeven?
Tweede: Vrij veel ervaring mee (n=5)
Het hangt erg af van de medewerker. De eerste keer dat ik mijn iPhone terugbracht heb ik maar het doosje geopend en hem de iPhone laten zien half-way tijdens het proces, want het leek er absoluut niet op dat hij dat van plan was te doen
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb 6 jaar android gehad (ooit heel kort een uitstapje naar wp en iphone 5) en nu een iphone 6.
ik ga m toch weer van de hand doen en terug naar android.
wat bevalt me niet: terug in het menu zit linksboven, wie bedenkt dat? je duim zit altijd onder.
iemand bellen kan ik niet een quick dial gebruiken zonder er eerst allerlei snelkoppelingen voor te moeten maken. gewoon 2539 drukken en alex bellen (bijvoorbeeld)
, gebruik het zo vaak en vooral in de auto onhandig.
De mail client vind ik ook niet zo handig, die vind ik bij android ook beter met simpele handelingen als verwijderen van e-mail.
wat ik wel weer cool vind is media afspelen over het netwerk, het streamen naar de tv of mijn receiver.
ook de batterij is super van de iphone 6, heavy use en red makkelijk een dag.
ook het belgeluid is goed, alles is helder te verstaan.
nu bedenken welk android device ik weer ga nemen.
ik ga m toch weer van de hand doen en terug naar android.
wat bevalt me niet: terug in het menu zit linksboven, wie bedenkt dat? je duim zit altijd onder.
iemand bellen kan ik niet een quick dial gebruiken zonder er eerst allerlei snelkoppelingen voor te moeten maken. gewoon 2539 drukken en alex bellen (bijvoorbeeld)
De mail client vind ik ook niet zo handig, die vind ik bij android ook beter met simpele handelingen als verwijderen van e-mail.
wat ik wel weer cool vind is media afspelen over het netwerk, het streamen naar de tv of mijn receiver.
ook de batterij is super van de iphone 6, heavy use en red makkelijk een dag.
ook het belgeluid is goed, alles is helder te verstaan.
nu bedenken welk android device ik weer ga nemen.
Bears and Bulls
Gelukkig, iemand die dit ook begrijpt! Heb ook altijd android gehad en snap werkelijk niet hoe iphone mensen dit zo lang hebben kunnen ondergaan. Of belt er niemand meer?mindcre8r schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:30:
daarvoor zijn de gestures bedacht: In 90% van de apps kun je terug door van links naar rechts te swipen (dus starten van de linkerrand van het scherm)mindcre8r schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:30:
iemand bellen kan ik niet een quick dial gebruiken zonder er eerst allerlei snelkoppelingen voor te moeten maken. gewoon 2539 drukken en alex bellen (bijvoorbeeld), gebruik het zo vaak en vooral in de auto onhandig.
- Het aanmaken van een favoriet is niet echt veel werk (eenmalig)
- In het contacts-scherm kun je bovenin ook de eerste letters van de naam typen
- Vanuit je inbox kun je van rechts naar links swipen om een mail te verwijderen, simpeler kan niet
- Vanuit een mail zelf, hoef je alleen maar op het afvalbakje te drukken
Tja, als je niet meer redenen hebt om naar Android over te stappen kun je beter bij je iPhone blijvennu bedenken welk android device ik weer ga nemen.
...less is more
wow thanks, dat werkt idd, maar dat van die contacten is gewoon crap. zal het zijn vanwege een patent? want hoe moeilijk kan het zijn?funk-e schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:35:
[...]
daarvoor zijn de gestures bedacht: In 90% van de apps kun je terug door van links naar rechts te swipen (dus starten van de linkerrand van het scherm)
[...][...]
- Het aanmaken van een favoriet is niet echt veel werk (eenmalig)
- In het contacts-scherm kun je bovenin ook de eerste letters van de naam typen
[...]
- Vanuit je inbox kun je van rechts naar links swipen om een mail te verwijderen, simpeler kan niet
- Vanuit een mail zelf, hoef je alleen maar op het afvalbakje te drukken
Tja, als je niet meer redenen hebt om naar Android over te stappen kun je beter bij je iPhone blijven
Bears and Bulls
Ik ken de werkwijze van Android niet, maar ik begrijp niet helemaal wat het probleem is.mindcre8r schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:38:
[...]
wow thanks, dat werkt idd, maar dat van die contacten is gewoon crap. zal het zijn vanwege een patent? want hoe moeilijk kan het zijn?
Bij de iPhone heb je verschillende views:
- Favorites
- Recents
- Contacts
- Keypad
Favorites:
Gebruik ik meestal: hier staan mijn 10 meest gebelde nummers in. Dit voldoet 99% van de gevallen.
Contacts:
Tip: als je met je vinger over het alfabet aan de rechterkant gaat swipe je snel naar de gewenste beginletter.
Keypad
Ik gebruik het keypad alleen als ik een onbekend nummer wil bellen.
...less is more
voor mij volstaat het niet met favorites: waarom, omdat ik hem zakelijk gebruik en veel meer nummers bel vwege teams.
op android hoef je dus niet van "view" te switchen en kan je altijd bellen via of contacten, maar die gebruik je eigenlijk al1 om iemand toe te voegen of een foto toe te voegen.
je gaat naar bellen -> en tikt de nummers in waar de letters onder staan. dit werkte vroeger al zo op de oude nokia's.
als ik dus in de auto zit kan ik blind 5 nummers tikken en de namen komen naar boven en dan aanklikken.
eens kijken of ik er mee kan werken zoals t nu is in ios.
nog bedankt voor je comments.
op android hoef je dus niet van "view" te switchen en kan je altijd bellen via of contacten, maar die gebruik je eigenlijk al1 om iemand toe te voegen of een foto toe te voegen.
je gaat naar bellen -> en tikt de nummers in waar de letters onder staan. dit werkte vroeger al zo op de oude nokia's.
als ik dus in de auto zit kan ik blind 5 nummers tikken en de namen komen naar boven en dan aanklikken.
eens kijken of ik er mee kan werken zoals t nu is in ios.
nog bedankt voor je comments.
Bears and Bulls
Verwijderd
Iedereen gebruikt z'n telefoon anders. Voor mij voldoet de favorieten lijst ook. Een andere tip is om Siri te gebruiken. Moet je de namen wel op z'n Engels uitspreken, maar los van dat werkt het eigenlijk prima.
Je zoekt gewoon een T9 dial app. Die zijn er wel. Geen reden om gelijk een andere telefoon te kopen lijkt mij
Die je niet als standaard kunt instellen helaas.Muthas schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:00:
Je zoekt gewoon een T9 dial app. Die zijn er wel. Geen reden om gelijk een andere telefoon te kopen lijkt mij
Het feit dat sommige functies qua bellen en contacten op de iPhone beperkter zijn is geen probleem voor mij, maar voor sommigen wel en als je nou eens zo'n T9 dial app als standaard kon instellen zouden veel mensen dat waarderen.
Druk je homeknop wat langer in en zeg gewoon "Call Pietje" met Siri.
Herkent Siri dat tegenwoordig? (doelt op specifiek Nederlandse naam)SidewalkSuper schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:47:
Druk je homeknop wat langer in en zeg gewoon "Call Pietje" met Siri.
Ik spreek de meeste niet echt raar uit, maar een Engelse swing eraan geven wil nog wel eens helpen.
Ik gebruik gewoon de zoek functie, naar beneden swipen en apps, contacten opstarten. Of Siri inderdaad. Als ik in de Phone app ga dan is dat meestal om recente gesprekken te benaderen, maar thats it.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tik 2 maal zachtjes op de homeknop, zonder hem in te drukken. Je kunt nu makkelijk de terugknop indrukken: http://www.appletips.nl/i...eikbaarheid-reachability/mindcre8r schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:30:
(of gebruik gestures, zoals eerder genoemd)
Wauw. Na alle misere met de iPhone 6 dan toch een behoorlijk lichtpuntje. Nadat ik constateerde dat de aan/uit knop al "lam" was, (hij klikte niet meer en ging steeds aan/uit in mijn broekzak) Apple gebeld:
- Op dinsdag Apple gebeld voor garantie
- Op woensdagochtend UPS voor de deur, iPhone opgehaald
- Op vrijdagochtend UPS voor de deur met een nieuwe iPhone
Chapeau. Nog geen 72 uur een garantiezaak volledig afwikkelen. Dus een tip; ga niet naar je telecomprovider voor garantie, maar ga gewoon direct naar Apple. Bij Vodafone gaven ze me drie weken
- Op dinsdag Apple gebeld voor garantie
- Op woensdagochtend UPS voor de deur, iPhone opgehaald
- Op vrijdagochtend UPS voor de deur met een nieuwe iPhone
Chapeau. Nog geen 72 uur een garantiezaak volledig afwikkelen. Dus een tip; ga niet naar je telecomprovider voor garantie, maar ga gewoon direct naar Apple. Bij Vodafone gaven ze me drie weken
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
@#$%^& wat een dilemma weer.. heb nu een iphone 6+, prachtig ding mooi scherm etc. Maaaaar ik ben veel onderweg auto, lopen etc en merk toch dat ik het na een week nog steeds irritant vind het ding ergens in te douwen zoals broekzak binnenzak etc. Zwaar aan het dubben om hem om te ruilen voor een gewone 6 ... Take a decision or make a decision

ツ
Verwijderd
Sinds kortje tijd last van een klik als ik over de home button ga (iPhone 6 uit oktober 2014), lijkt wel alsof er viezigheid o.i.d. onder zit. Heb een afspraak gemaakt bij de Genius Bar.
Is Apple nog steeds zo makkelijk met het geven/switchen van nieuwe toestellen (al dan niet refurbished)?
Is Apple nog steeds zo makkelijk met het geven/switchen van nieuwe toestellen (al dan niet refurbished)?
Tja, ik zou mijn 6+ voor geen goud in willen ruilen voor een gewone 6. Ik vind hem ook aardig groot, want sommige broekzakken heb ik zelfs dieper moeten laten maken. Dit omdat mijn iPhone gewoon niet paste. Toch vind ik hem prettiger in gebruik dan de iPhone 5 die ik hiervoor had. Vooral voor spellen is het echt ideaal, ik vind het alleen jammer dat er maar weinig spellen zijn geoptimaliseerd voor de 1920x1080 resolutie.struik978 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:42:
@#$%^& wat een dilemma weer.. heb nu een iphone 6+, prachtig ding mooi scherm etc. Maaaaar ik ben veel onderweg auto, lopen etc en merk toch dat ik het na een week nog steeds irritant vind het ding ergens in te douwen zoals broekzak binnenzak etc. Zwaar aan het dubben om hem om te ruilen voor een gewone 6 ... Take a decision or make a decision
[ Voor 16% gewijzigd door syltheboy op 19-01-2015 15:20 ]
Ik twijfel ook nog steeds... heb nu een aanbod gekregen van iemand die wil ruilen met zijn iPhone 6 64GB + €100 bijbetaling voor mijn 6 plus 64GB. Ik zit volgens mij precies in het midden van de target audience... S'avonds op de bank vind ik het heerlijk en ook op werk... echter on the go (in de auto en op de fiets) is hij te lomp.

[ Voor 7% gewijzigd door Florisappelaar op 19-01-2015 15:45 ]
Ja dat bedenk ik mij dus ook altijd, alhoewel ik ook best met je zou willen ruilen als je in omgeving limburg woontFlorisappelaar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:44:
Ik twijfel ook nog steeds... heb nu een aanbod gekregen van iemand die wil ruilen met zijn iPhone 6 64GB + €100 bijbetaling voor mijn 6 plus 64GB. Ik zit volgens mij precies in het midden van de target audience... S'avonds op de bank vind ik het heerlijk en ook op werk... echter on the go (in de auto en op de fiets) is hij te lomp.
Ik heb een retour aangevraagd voor mijn 6+ bij de Online Apple store. Ik ga toch voor de gewone handzame 6. Zo thuis of op kantoor is het prima en het grote scherm een uitkomst. Maar ben toch vaak onderweg waarbij ik voornamelijk de telefoon met 1 hand bedien ... en dat gaat net niet en ben steeds bang dat ie valt.Florisappelaar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:44:
Dus net een gewone 6 erbij besteld. Zal ze morgen eens even naast gebruiken. Ben er haast van overtuigd dat ik er goed aan doe. Ik ben grote telefoons gewend, maar dit is me net een tikkeltje te onhandig, zelfs na een week in gebruik.
ツ
iPhone 6 Plus is gewoon erg groot, even groot als een 6" terwijl er maar 5,5" op zit.
Ik heb het geluk om beide telefoons te hebben.. Als ik een tas meeneem, dan heb ik altijd de 6+ bij.. het grote scherm is gewoon vele malen handiger. Als ik geen tas meeneem, dan neem ik de 6 mee, die gewoon in mijn jaszak of broekzak past.
Ik kom er net achter dat mijn 4 weken oude iphone6 een gedeelte scherm los zit. gaat om het gedeelte bij de volumeknoppen aan de linkerzijde.
Het toestel is verkregen icm een Vodafone abbonement. Kan ik deze schade ook via de Applestore / geniusbar in bijvoorbeeld Haarlem of Amsterdam laten verhelpen of moet ik de garantie aanroepen via Vodafone?
Het toestel is verkregen icm een Vodafone abbonement. Kan ik deze schade ook via de Applestore / geniusbar in bijvoorbeeld Haarlem of Amsterdam laten verhelpen of moet ik de garantie aanroepen via Vodafone?
Zoals het al triljoen maal gezegd is, het kan gewoon bij de Apple Store of Vodafone in dit geval.bartkoper schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:03:
Ik kom er net achter dat mijn 4 weken oude iphone6 een gedeelte scherm los zit. gaat om het gedeelte bij de volumeknoppen aan de linkerzijde.
Naar mijn mening ook de momenten waarop je een telefoon niet behoort te gebruiken.Florisappelaar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:44:
Thnx! afspraak gemaakt bij de Applestore!Mizgala28 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:43:
[...]
Zoals het al triljoen maal gezegd is, het kan gewoon bij de Apple Store of Vodafone in dit geval.
Een zeer achterhaalde gedachte. Sinds de komt van smartphones met grotere schermen wordt er minder gebruik gemaakt van tablets e.d. Het merendeel checkt even snel de laatste feiten en dan is een smartphone verdomde handig en handzaam.fynrd1 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:21:
[...]
Naar mijn mening ook de momenten waarop je een telefoon niet behoort te gebruiken.
I don't have dreams, I have goals!!
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.