Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
MeesterBas in "[iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & ..."
Snoop schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:18:
Ik heb een iPhone 6 128 Gb welke last heeft van reboots en vastlopers.
Ik heb tijdens het rebooten een aantal keer kort een volledig rood scherm gezien tussen de Apple logos door en één keer een volledig blauw scherm...

Na de reboot werkt de WiFi niet meer (knop is greyed out dus kan de knop niet eens aan- of uitzetten) en heb ik last van vastlopers.

Ben ik dan een van de gelukkigen? Hebben meer mensen hier last van gehad?
Ik heb ook iets dergelijks gehad. Heel vergelijkbaar gedrag van de telefoon. Opnieuw installeren als nieuwe telefoon hielp niet. Teruggegaan naar de Apple Store en nieuwe gekregen. Heb het in dit forum ergens gepost met een link naar macrumors waar veel meer mensen dit rapporteren.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29
Enzo Dizono schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:00:
Nou, tot zover het succes met de oplossing voor de tergend trage wifi op m'n iPhone 6... Gisteren weer razendsnel, nu weer Tergend traag! Zijn er meer mensen bij wie de wifi van de iPhone zo traag is dat hij soms minuten staat te laden op een webpagina en soms zelfs zegt dat er geen verbinding is terwijl de verbinding er wel is?

Frusterend omdat mijn iPhone 4S het prima deed, net als alle andere apparaten op het netwerk. De router, een TP-Link TL-WR1043ND is weliswaar zo'n vier jaar oud, maar dat moet toch ook niet zoveel uitmaken? Lijkt me dat het probleem hier bij de iPhone ligt...
Mijn vrouw had ook last van zeer trage wifi op zowel iphone6 als iPad air 2. Bleek hier te liggen aan Angry birds |:(
Angry birds gestart en open op achtergrond : wifi 1-5 Mbps. Angry birds gekilled: 80-90Mbps. Volledig reproduceerbaar op beide devices. Met iphone5 en 4s en ipad4 geen last van.
Misschien heb jij ook zo'n "killer app" :)

• Mochajava
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 02:10
Gisteravond mijn IPhone 6 aan de oplader gelegd, batterijpercentage was toen rond de 20 %. Toen ik de telefoon vanmorgen van de oplader haalde, was hij echter niet verder opgeladen dan 77 % :9~ . Weet iemand waar dit wellicht door zou kunnen komen? Had dit nog niet eerder gezien....hoop maar dat het éénmalig was ;) .

• sverzijl
Denk dat je aan je stroomlimiet zat:)
Laadt ie nu wel weer verder of nog steeds niet?

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Mochajava schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:11:
Gisteravond mijn IPhone 6 aan de oplader gelegd, batterijpercentage was toen rond de 20 %. Toen ik de telefoon vanmorgen van de oplader haalde, was hij echter niet verder opgeladen dan 77 % :9~ . Weet iemand waar dit wellicht door zou kunnen komen? Had dit nog niet eerder gezien....hoop maar dat het éénmalig was ;) .
Even helemaal leeg laten gaan. Dan helemaal vol 10u eraan ofzo Vd zekerheid en dan home en off switch inhouden 10 sec. Dan start ie opnieuw op. Dan is ie weer gekalibreerd.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 09:55

CR1691

Hero of Time

Never mind

[ Voor 86% gewijzigd door CR1691 op 09-11-2014 16:11 ]

PSN: Finally_Chris

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb de topic doorzocht maar kon het niet vinden. Heeft iemand goede ervaring met screenprotectors voor iphone 6 plus? Ik lees dat veel van de protectors niet het scherm dekt vanwege de bolling van de randen.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-11 16:29
IUser schreef op maandag 10 november 2014 @ 06:24:
Heb de topic doorzocht maar kon het niet vinden. Heeft iemand goede ervaring met screenprotectors voor iphone 6 plus? Ik lees dat veel van de protectors niet het scherm dekt vanwege de bolling van de randen.
Kijk anders even hier :) [iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 03:23
Overweeg een 6 te kopen en overweeg de niet plus variant. Nu viel me op dat de resolutie zo lomp was. Grote iconen en fonts daaronder op het home screen bijvoorbeeld. Is dit te verkleinen? Eventueel via een jailbreak?

• sverzijl
kesj schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:28:
Overweeg een 6 te kopen en overweeg de niet plus variant. Nu viel me op dat de resolutie zo lomp was. Grote iconen en fonts daaronder op het home screen bijvoorbeeld. Is dit te verkleinen? Eventueel via een jailbreak?
Met een JB is dit in ieder geval te verkleinen met Springtomize. Dan zet je gewoon 5 iconen neer per rij en oa ook een scrollable dock. Deze JB wordt nu geschikt gemaakt voor iOS8.

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:43
kesj schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:28:
Misschien stond 'Ingezoomde weergave' aan in de Instellingen op de iPhone 6 die jij hebt gezien? Met de weergave op standaard heb je een stuk ruimer homescreen!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 03:23
Dank voor de reacties! Heb nu een Note 3 en vond iconen en tekst echt te lomp eruit zien op de 6. Op de Plus die ernaast lag in de winkel was het stukken strakker. Maar dat is in te stellen dus.

Verwijderd

Ik vind deze de mooiste iPhones die er zijn de 6 128GB spreekt mij wel aan maar is veel te duur. De 6 plus moet ik niet echt.. Iets te groot en kga geen money geven aan buigende iphone

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
iphone 6 binnen, maar mijn nummer wordt pas 5-12 geporteerd :(
Als ik mijn micro sim laat bijknippen naar nano, past dit dan in de iphone6?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 12:48
sharkzor schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:49:
Jup.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
sure? nano schijnt ook dunner te zijn, vandaar de vraag :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sharkzor schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:08:
[...]

sure? nano schijnt ook dunner te zijn, vandaar de vraag :)
Is even dik. Ik heb al veel sims geknipt naar nano's.

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 10-11-2014 10:41 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:33:
Ik vind deze de mooiste iPhones die er zijn de 6 128GB spreekt mij wel aan maar is veel te duur. De 6 plus moet ik niet echt.. Iets te groot en kga geen money geven aan buigende iphone
Oke. Je weet dat de iPhone 6 sneller buigt dan zijn grotere broer? Minder kracht is nodig om hem te laten buigen.

• Scrtz
fsfikke schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:41:
[...]

Is even dik. Ik heb al veel sims geknipt naar nano's.
Ja dacht ik toen ook gelezen te hebben dat nano sim's dunner zijn, maar ook genoeg mensen die de simkaart hebben laten knippen, het zal vast en zeker passen dus, zoals fsfikke ook al aangeeft.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
henkna schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:44:
[...]

Heb ook al hier en daar zitten zoeken. Echt mooie scherpe wallappers zijn volgens mij schaars!
Inderdaad, toch al wat tijd ingestoken in browsen naar scherpe wallpapers. Meeste sites blazen het wel ff op voor je, en dat wil ik juist niet.

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:22
Na wat dagen testen heb ik vandaag de batterij volledig opgeladen en eens gekeken wat het batterijverbruik is, conclusie:
- Vanochtend om 07:25 uur telefoon 100%
- Nu 11:30 uur standbytijd 4 uur en 5 min en gebruik 30 minuten

Vandaag heb ik de volgende dingen gedaan:
- 3 afspraken ingepland, 5 whatsappberichten verstuurd
- 2 mails gecheckt en agenda gecontroleerd

Verder heeft m'n iPhone 6 op mijn bureau gelegen - huidig batterijniveau = 58%
Alle location services staan uit, background app refresh ook. Dit kan toch niet normaal zijn?

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
LegeBoekenkast schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:30:
Na wat dagen testen heb ik vandaag de batterij volledig opgeladen en eens gekeken wat het batterijverbruik is, conclusie:

Alle location services staan uit, background app refresh ook. Dit kan toch niet normaal zijn?
Mijn batterijniveau stond zonet ook op 58%, maar dan vanaf de lader om 13.30u gisteren. met 7 uur gebruik en 22.5 uur standby. Lijkt me niet te kloppen nee.

Welke apps gebruiken het meeste?

• sverzijl

Nee dat is niet normaal.
Ik heb niet veel meer dan jij gedaan deze morgen (vanaf 05:55 uit de lader). Wat emails gelezen, 2 whatsappjes, webpagina over VPN opgevraagd en Office for iOS gedownload.
Staat nu 12:34 nog op 91% (gebruik 1:09u, standby 6:39u)

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Welke apps gebruiken het meeste batterij? Checken via Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Batterijgebruik

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• mohawk0618
  • Laatst online: 12-11 21:27
Bel gewoon de helpdesk, zij sturen je een mail met een DIAG tool en kunnen de accu checken of deze "gezond" is.

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08
Iemand hier enig idee hoe dit komt? Als ik het batterijgebruik wil inzien blijf ik alleen een draaiend tandwieltje zien ongeacht hoe lang ik wacht.
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/5pk45e60v/image.jpg
Ik heb mijn iPhone 6 Plus al meerdere keren herstart, maar dat maakt geen verschil.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik kan aanpassen dat ik nadat ik de iphone vergendel meteen mn code in moet vullen? Ik krijg alleen de optie 'Direct' te zien, terwijl ik dit liever een paar minuten heb..

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:00:
Weet iemand hoe ik kan aanpassen dat ik nadat ik de iphone vergendel meteen mn code in moet vullen? Ik krijg alleen de optie 'Direct' te zien, terwijl ik dit liever een paar minuten heb..
Met TouchID aan is Direct de enige optie.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• LegeBoekenkast
  • Laatst online: 15:22
Darkstar schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:47:
[...]

Welke apps gebruiken het meeste batterij? Checken via Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Batterijgebruik
Youtube met 25%, mail met 14% en home & lock screen met 10%
Eigenlijk gewoon heel normaal zonder rare uitzonderingen. Ik heb gisteravond in bed nog wat Youtube gekeken voordat hij helemaal leeg was, dus dat verklaard de 25%.

Verwijderd

Tourniquet schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:05:
[...]

Met TouchID aan is Direct de enige optie.
Bedankt voor de reactie!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55
Ik heb een backup van mijn iphone 5 gemaakt en deze teruggezet (met iTunes) op mijn zojuist uitgepakte iphone 6.
Na enkele minuten was hij klaar en had ik een zwart scherm. de iphone 6 geeft geen sjoege meer. de aan/uit knop lang ingedrukt, al dan niet tegelijk met de home knop, maar er gebeurd helemaal niks.

Enkel als ik hem aansluit op m'n computer dan zie ik hem via itunes, maar herstellen kan niet omdat de 'zoek mijn iphone' functie aan staat, omdat het scherm zwart is kan ik deze functie niet uitschakelen.

hoe kan ik m'n iphone weer bruikbaar maken ?

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-11 23:20
Whatsapp mag weleens met een iPhone 6 app op de proppen komen. Vind het er echt niet uitzien.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Piet400 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:35:
Ik heb een backup van mijn iphone 5 gemaakt en deze teruggezet (met iTunes) op mijn zojuist uitgepakte iphone 6.
Na enkele minuten was hij klaar en had ik een zwart scherm. de iphone 6 geeft geen sjoege meer. de aan/uit knop lang ingedrukt, al dan niet tegelijk met de home knop, maar er gebeurd helemaal niks.

Enkel als ik hem aansluit op m'n computer dan zie ik hem via itunes, maar herstellen kan niet omdat de 'zoek mijn iphone' functie aan staat, omdat het scherm zwart is kan ik deze functie niet uitschakelen.

Inloggen via iCloud.com en daar findmyiphone uitschakelen.
Remove an iOS device you no longer have
If you no longer have the iOS device because you gave it away or sold it, you need to remotely erase it before you can remove it.

Sign in to icloud.com/#find with your Apple ID (the one you use with iCloud).

If you’re using another iCloud app, click the app’s name at the top of the iCloud.com window, then click Find My iPhone.

Click All Devices, then select the device.

Click Erase [device], then enter your Apple ID password. Because the device isn’t lost, don’t enter a phone number or message.

Note: If you’re trying to erase a family member’s device, that person will need to enter his or her Apple ID password on this device.
If the device is offline, the remote erase begins the next time it’s online. You’ll receive an email when the device is erased.

When the device is erased, click Remove from Account.

All your content is erased, and someone else canivate the device.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
sharkzor schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:49:
nieuwe sim halen bij je provider?

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Zijn er hier meer mensen met een 6 Plus met haarkrasjes in het scherm? Bij zowel mij als mijn broer zitten ze precies op dezelfde plek: linksboven, in de overgang tussen scherm en bezel.

Je ziet het alleen als je 'm onder het licht houdt. Schijnt oleo-nogwat coating probleempje te zijn.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Piet400 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:35:

Heb je een softe reset gedaan door de start en homeknop voor ca 10 sec ingedrukt te houden? Dat wil nog wel eens helpen.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55
Hij werkt nu weer, heb gisteren avond alles geprobeerd, maar niets leek te helpen.
De soft reset was de uitkomst.

Bedankt voor het meedenken.

• judith.1987
  • Niet online
Gebruiken hier meerdere mensen SwiftKey? Na de laatste update een ontzettende batterijvreter. Is hier iets tegen te doen? Ik ga niet over op het Apple toetsenbord, vind ik zeer onhandig in gebruik.

• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
Dennisweb schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:47:
Zijn er hier meer mensen met een 6 Plus met haarkrasjes in het scherm? Bij zowel mij als mijn broer zitten ze precies op dezelfde plek: linksboven, in de overgang tussen scherm en bezel.

Je ziet het alleen als je 'm onder het licht houdt. Schijnt oleo-nogwat coating probleempje te zijn.
Ik heb de gewone 6 en ik heb inderdaad aan de linkerzijde een aantal haarkrasjes. Ik was behoorlijk verbaasd toen ik ze ontdekte. Ik zorg er altijd voor dat het niet met andere spullen in mijn zak zit en dat het niet met het scherm naar beneden op tafel ligt. Collega's met 6 (plus) hebben dit probleem niet.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
Kan iemand mij vertellen of één van de voor iOS beschikbare browsers méér van een mobiele/responsive website toont op de 6 plus dan op de 6?

En is 16Gb te doen? Heb nu een HTC One M7 met 32Gb en die is bijna vol. Ik gok dus dat 16 krap is..

[ Voor 45% gewijzigd door Menesis op 11-11-2014 18:44 ]

Mixed Reality dev

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
Menesis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:39:
Kan iemand mij vertellen of één van de voor iOS beschikbare browsers méér van een mobiele/responsive website toont op de 6 plus dan op de 6?

En is 16Gb te doen? Heb nu een HTC One M7 met 32Gb en die is bijna vol. Ik gok dus dat 16 krap is..
Je geeft je zelf al antwoordt :?

Samsung Flip 7

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
judith.1987 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:37:
Gebruiken hier meerdere mensen SwiftKey? Na de laatste update een ontzettende batterijvreter. Is hier iets tegen te doen? Ik ga niet over op het Apple toetsenbord, vind ik zeer onhandig in gebruik.
Ja, ik. Op zowel iPhone als iPad, maar merk tot nu toe nog weinig van een batterydrain (even afkloppen). Staat de app hoog in het batterij-overzicht?

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Ik hou van mijn jailbreak :*)
Springtomize geïnstalleerd (en vele andere tweaks). Mijn dock heeft trouwens 10 apps aangezien ik hem nog kan scrollen.
Die app op de tweede foto, genaamd Live TV, is geweldig!! Ik kan er zelfs eredivisie op kijken met een goede beeld.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JwePKww.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/01ZHjtf.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door virish01 op 11-11-2014 22:49 ]

• judith.1987
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:29:
[...]

Ja, ik. Op zowel iPhone als iPad, maar merk tot nu toe nog weinig van een batterydrain (even afkloppen). Staat de app hoog in het batterij-overzicht?
Jaa maarliefst op 27%. Heb hem eraf gegooid en swiftkey om een reactie gevraagd

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Met iOS8.1 heb ik regelmatig geen service op de 6 Plus. Broer heeft dezelfde provider en nergens last van. Waar kan dat aan liggen?

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo gisteren mijn 6+ 128Gb binnen gekregen! Even wennen aan de grote wel, maar wat een mooi ding.
Heb hier al wat dingen over whatsapp langs zien komen, enig idee wanneer die update uitgerold wordt? Ziet er niet uit nu. Zelfde geld voor de Horizon Go app...UPC update helaas altijd erg traag.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

virish01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:17:
Springtomize geïnstalleerd (en vele andere tweaks). Mijn dock heeft trouwens 10 apps aangezien ik hem nog kan scrollen.
Die app op de tweede foto, genaamd Live TV, is geweldig!! Ik kan er zelfs eredivisie op kijken met een goede beeld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is er dan mis met de FOX Sports-app? Die werkt steeds beter imho.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48
gday schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:39:
[...]

Wat is er dan mis met de FOX Sports-app? Die werkt steeds beter imho.
Die app zal het wel gratis doen, denk je niet?

I don't have dreams, I have goals!!

• Fuwor
  • Laatst online: 18:43
virish01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:17:

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij is daar een heel mooi ander topic over op GoT!

[iOS] Jailbreaken - Deel 8

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Redondo1982 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:45:
[...]

Klopt deze is gratis. Je kan er ook live tv op kijken (wat volgens mij al kan met de ziggo app, maar dan moet je wel abonnee zijn?)
Fuwor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is daar een heel mooi ander topic over op GoT!

[iOS] Jailbreaken - Deel 8
Oeps! Dat wist ik niet. Sorry

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
judith.1987 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:43:
[...]

Jaa maarliefst op 27%. Heb hem eraf gegooid en swiftkey om een reactie gevraagd
Vreemd. Net nog even gekeken, maar op mijn 6 Plus staat hij ergens onderaan te bungelen met 1%. Fleksy zou je nog kunnen proberen trouwens. Swype is deze periode ook gratis te downloaden. Paar alternatieven voor het standaard toetsenbord.

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Redondo1982 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:45:
[...]

Ja, dat bedacht ik me later. Wel wat schraal dan ... ;) Gewoon betalen voor je content, of niet kijken! Maar dat is mijn bescheiden mening ...

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 12-11-2014 20:07 ]

• UltraSub
Is me nu al paar keer opgevallen, lijkt alsof de proximity sensor van mij Plus niet zo lekker werkt als ik bel. Scherm blijft vaak gewoon aan, of is uit en gaat ineens aan. Resulteert in touches, heel irritant. Klinkt dit bekend?

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Damn..
Ik dacht dat ik weer gelukkig was met mijn 3e vervangtoestel (iPhone 6 64GB SG)
Vandaag ben ik opeens naar mijn scherm aan het kijken en een dode pixel.
1e iPhone op 11/10/2014 gehad met een dode pixel -> gebeld, nieuwe verzonden
2e iPhone op 23/10/2014 gehad met geel scherm -> gebeld, nieuwe verzonden
3e iPhone op 31/10/2014 gehad met terug een dode pixel, ik heb precies wel van indruk dat de dode pixels er niet direct zijn maar pas komen na gebruik, want ik had het gecontroleerd met witte/zwarte achtergrond.. Raar maar waar.

Morgen weer bellen.. gezien leveringsdatum zit ik morgen op dag 12.. benieuwd wat ze gaan zeggen.
Heeft mij uiteindelijk toch ook al weer 3x verpakking gekost voor te verzenden!
Spelletje kan zo blijven doorgaan precies

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

laurensdbb schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:48:
Damn..
[...]
Heeft mij uiteindelijk toch ook al weer 3x verpakking gekost voor te verzenden!
Als ze hem versturen zit er toch al verpakking omheen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• laurensdbb
fsfikke schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:03:
[...]

Als ze hem versturen zit er toch al verpakking omheen?
Klopt ja, maar als ze hem komen ophalen bij je thuis (ik heb gekocht via Apple store BE) dan moet je hem wel degelijk verpakken zodat hij veilig bij hen aankomt.. Verzending zelf is inderdaad gratis. De verpakking moet je zelf voor zorgen. Gaan ze af op de leveringsdatum van het laatste toestel voor het '14-dagen' niet goed systeem?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Weet je zeker dat je moet verpakken? In NL werd bij mij aangegeven dat dit niet moest en drukte het UPS mannetje het voor mijn ogen in een speciale kartonnen verpakking.

• laurensdbb
OK goed om weten dan doe ik dat ook niet meer.
Precies alle 3 iPhones uit een zelf batch gekregen als ik naar het serienummer kijk. Sniff

• Scrtz
Inderdaad, zo staat het ook op de apple site, iig voor Nederlanders dan, maar zal voor Belgie niet verschillen lijkt mij.

Je mag niks meesturen en je moet ook alles qua screenprotectors eraf halen, helemaal 'kaal' dus.

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 01:41
Helaas heb nu ook last van verschoven lens, of verschoven plaatje wat ervoor zit?

Afbeeldingslocatie: https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-26789786-481734/675-900/IMG_3076.JPG

Binnenkort maar even naar KPN XL Winkel (Hi abonnement). Hebben jullie hier ook last van?

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

vooghel

Cunning linguist

Dat ziet er eerder uit als een verschoven screenprotector.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• no11
vooghel schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:41:
Dat ziet er eerder uit als een verschoven screenprotector.
Dat is het niet. Zie ook: https://discussions.apple...6585819?start=15&tstart=0

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ziet er wat mij betreft inderdaad eerder uit als een scheef geplaatste/verschoven screenprotector, als ik kijk naar hoe de screenprotector bij het speakertje zit. En anders is het een loeischeve screenprotector. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door gday op 13-11-2014 15:15 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Hij zal dat grijze maantje aan de rechterkant bedoelen.
De screenprotector is inderdaad niet recht aangebracht, maar als je goed kijkt zie je dat maantje. Die zie je ook in de discussion thread in zijn link.

• no11
gday schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:14:
Ziet er wat mij betreft inderdaad eerder uit als een scheef geplaatste/verschoven screenprotector, als ik kijk naar hoe de screenprotector bij het speakertje zit. En anders is het een loeischeve screenprotector. ;)
Zie discussion thread Apple forum voor meer foto's. Dit bedoel ik dus niet.

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

no11 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:12:
[...]

Zie discussion thread Apple forum voor meer foto's. Dit bedoel ik dus niet.
Ik zie nu dat het niet je eigen foto is maar dat ie die uit die thread gehaald hebt. Dat 'maantje' zoals RnB het noemt zie ik ook nu pas. Merk je er iets van bij foto's? Heb je je iPhone toevallig een keertje laten stuiteren?

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 13-11-2014 17:06 ]

• Redondo1982
gday schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:04:
[...]

Ik zie nu dat het niet je eigen foto is maar dat ie die uit die thread gehaald hebt. Dat 'maantje' zoals RnB het noemt zie ik ook nu pas. Merk je er iets van bij foto's? Heb je je iPhone toevallig een keertje laten stuiteren?
Ik zag het ook pas later. Hij had het ook wel iets beter mogen omschrijven/aantonen. Soms is het net één of ander quiz hier en moet je alles maar raden. Als je de moeite neemt om zoiets te posten en in de hoop bent dat anderen het nu misschien ook opmerken, mag je wel iets duidelijker zijn.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat maantje kan net zo goed lichtinval zijn. Een scheve screenprotector is, zoals het plaatje nu is, toch echt het meest aannemelijke.

• no11
ppl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:07:
Dat maantje kan net zo goed lichtinval zijn. Een scheve screenprotector is, zoals het plaatje nu is, toch echt het meest aannemelijke.
Helaas is het niet door lichtinval, zie hieronder voor een andere foto. De foto's zijn niet minder, maar het is natuurlijk wel jammer. Niet meer mensen hier dus last van? Het is een productiefout dus verwacht ook een nieuwe te krijgen. Wat denken jullie? Of zal de winkel redeneren want de telefoon doet het nog goed? Daarentegen had ik dit natuurlijk niet verwacht bij aankoop van de telefoon..

Afbeeldingslocatie: http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/20/7f218663de4ccd5322fadb6e4a655b9a.jpg

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
no11 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:10:
[...]

Helaas is het niet door lichtinval, zie hieronder voor een andere foto. De foto's zijn niet minder, maar het is natuurlijk wel jammer. Niet meer mensen hier dus last van? Het is een productiefout dus verwacht ook een nieuwe te krijgen. Wat denken jullie? Of zal de winkel redeneren want de telefoon doet het nog goed? Daarentegen had ik dit natuurlijk niet verwacht bij aankoop van de telefoon..

[afbeelding]
Nu ik dit plaatje zie en jou text lees valt mij het halve maantje voor het eerst op.
Ik heb het vanaf release niet gezien bij mijn 6+ en ik zal me hier in de toekomst ook absoluut niet aan gaan irriteren.
Ik vind het nogal ver gaan om het toestel hiervoor te proberen te retourneren, zeker als je scherm verder perfect is.

XboxLive: Dave 130R

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:04

Maxow

Hidden Sound System

Bij mijn 6 zojuist ook even bekeken en ik zie ook een heel klein randje (maantje) aan de rechterkant. Qua werking heeft het geen effect, mocht dat wel gebeuren (binnen een jaar) vind ik het vroeg zat om bij Apple aan te kloppen.

• UltraSub
Hier ook heel licht aanwezig. Nou ben ik normaal een ontzettende zeikert wat dit soort details aangaat, maar sorry hoor, hier ga ik echt niet voor retourneren. Je moet hem echt precies in het goede licht houden anders zie je het niet eens. Productiefout vind ik veel te zwaar aangezet.

/edit
MITS het zo blijft, en ik kan me voorstellen dat het per toestel verschilt.

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 14-11-2014 14:13 ]

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:00
Je gaat het toch niet serieus menen dat je 'm daarvoor gaat retourneren??
Ik heb exact hetzelfde. Boeie!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mijn idee is ook: zo lang je er geen last van hebt en alle foto's verder prima zijn zou ik me er verder niet aan storen.

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-11 10:04
Sorry verkeerde iPhone topic 😊

[ Voor 94% gewijzigd door Onno_Devine op 14-11-2014 20:16 ]

• UltraSub
Begin me nu toch wel echt te storen aan de trage adoptie van 6 en Plus resoluties. Zie iedere dag wel updates langs komen, maar 99 uit 100 zit daar vanalles in maar geen hogere resolutie. Apple zou daar wat aan moeten doen, bijvoorbeeld geen updates meer accepteren als de app nog niet 6 en Plus ready is.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
Klopt, wat een ergernis. Nog steeds aan het wachten op o.a. whatsApp.

• Redondo1982
UltraSub schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:44:
Begin me nu toch wel echt te storen aan de trage adoptie van 6 en Plus resoluties. Zie iedere dag wel updates langs komen, maar 99 uit 100 zit daar vanalles in maar geen hogere resolutie. Apple zou daar wat aan moeten doen, bijvoorbeeld geen updates meer accepteren als de app nog niet 6 en Plus ready is.
Nou! Zwaar itritant. Het is niet om aan te zien.

Als je alles op een rijtje zet ben je eigenlijk zwaar gek dat je zo snel een iPhone wilt hebben. Early adopters zijn altijd de klos. Kinderziektes, geen optimalisatie etc. Als je eens per twee jaar een iPhone koopt, dan kan je het beste gaan voor de s-versie.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is ook erg overdreven. Waar het hier om gaat is een kleine wijziging aan het beleid van Apple voor de App Store. Dat apps ook 6 en 6+ compatible moeten zijn. Dat houdt in dit geval alleen in dat ze de resolutie moeten ondersteunen. Dat is aanzienlijk eenvoudiger om te realiseren dan dat je daadwerkelijk geoptimaliseerd moet zijn voor de 6 en 6+ want dat laatste houdt in dat je ook iets zinnigs met die resolutie moet doen (op de 6+ moet je bijv. die nieuwe landscape modus ondersteunen). Dat komt neer op een complete design wijziging van je app.

Eventjes de resolutie ondersteunen is overigens ook geen eenvoudige opgave want ook dit heeft enige gevolgen voor je interface (en in ieder geval plaatjes want die moet je allemaal wijzigen). We hadden nu in ieder geval met heel wat meer apps kunnen zitten die er scherp uitzien op een iPhone 6/6+ dan op dit moment het geval is. Gelukkig hebben de apps die ik het meest gebruik bijna allemaal ondersteuning voor die nieuwe resolutie, er is er maar eentje die dat niet is maar dat is dan ook een oude app.

• Kelfox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2023
iPhone 6 prima phone. Wel net achter gekomen dat ik last heb van een loszittend scherm in de linker bovenhoek. Als je daar op drukt dan voel je een klik. Ben ik de enige?

• Rub147
  • Nu online
Kelfox schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:57:
iPhone 6 prima phone. Wel net achter gekomen dat ik last heb van een loszittend scherm in de linker bovenhoek. Als je daar op drukt dan voel je een klik. Ben ik de enige?
Zeker niet, van de drie ik er heb gehad hadden twee er een loszittend scherm (kwam zelfs licht doorheen). In de Apple Store ruilen ze hem meestal direct om of zetten je scherm vast.

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:46:
Klopt, wat een ergernis. Nog steeds aan het wachten op o.a. whatsApp.
Dat zal nog wel even duren. De iOS 7 redesign update duurde 6 maanden..

XBOX One: Agonis

• petervandamned
  • Laatst online: 15-10 21:14
Heb nu een rare bug op mijn IPH 6+ 128

Soms als ik in een app zit gaat de Phone op zwart, dan komt er het apple logo en vervolgens spring die naar login scherm Alwaar ik zonder problemen hem weer kan unlocken en dan werkt het weer.

Geen idee hoe hij in dat zwarte scherm komt en de eerste paar keer schrok ik me rot dan ook. Het is mijn 2de toestel met de eerste nog veel meer problemen. Raar alle IPH's hiervoor nooit problemen mee gehad

Nu net weer en dan terwijl hij gewoon op de tafel ligt

[ Voor 6% gewijzigd door petervandamned op 15-11-2014 10:04 ]

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb een 6 plus en heb vanaf dat ik hem heb een beetje last van traagheid, als ik bv van safari nr home ga dan doet ie soms heel traag, en ook bij spelletje blijft hij vaak hangen, niet lang laar het irriteerd me echt wel hard.

• Redondo1982
petervandamned schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:00:
Heb nu een rare bug op mijn IPH 6+ 128

Soms als ik in een app zit gaat de Phone op zwart, dan komt er het apple logo en vervolgens spring die naar login scherm Alwaar ik zonder problemen hem weer kan unlocken en dan werkt het weer.

Geen idee hoe hij in dat zwarte scherm komt en de eerste paar keer schrok ik me rot dan ook. Het is mijn 2de toestel met de eerste nog veel meer problemen. Raar alle IPH's hiervoor nooit problemen mee gehad

Nu net weer en dan terwijl hij gewoon op de tafel ligt
Kijk eens in je logboek of je panic.plist ziet staan. En anders kan het komen door een mankement aan het geheugen, zoals al bekend is bij Apple. Dan mag je gewoon je iPhone omruilen.

• Redondo1982
thibautb schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:45:
Ik heb een 6 plus en heb vanaf dat ik hem heb een beetje last van traagheid, als ik bv van safari nr home ga dan doet ie soms heel traag, en ook bij spelletje blijft hij vaak hangen, niet lang laar het irriteerd me echt wel hard.
Gisteren weer gespeeld met een i6+ van iemand en die had ook lag. Alleen had hij het bij apps van derden en niet bij de native apps van Apple zelf.

Schijnt door het opschalen van de resolutie te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 15-11-2014 11:18 ]

• petervandamned
  • Laatst online: 15-10 21:14
Redondo1982 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:13:
[...]

Kijk eens in je logboek of je panic.plist ziet staan. En anders kan het komen door een mankement aan het geheugen, zoals al bekend is bij Apple. Dan mag je gewoon je iPhone omruilen.
Wist niet eens van een logboek :) zal een speuren hoe ik erop moet komen dan

• Dennischo
  • Niet online
Misschien een domme vraag, aan de achterkant.. Wat voor "gat" zit er tussen de camera en de flitser? :P

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dennischo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:56:
Misschien een domme vraag, aan de achterkant.. Wat voor "gat" zit er tussen de camera en de flitser? :P
Microfoon?

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49

• Dennischo
  • Niet online

• Pvt_Ryan
  • Laatst online: 27-11-2024
Na de lancering van de 6 heb ik gezegd nooit een 6 te kopen omdat dat scherm zo ontiegelijk groot is maar na de telefoon eens in reallife uit geprobeerd heb ben ik toch overstag gegaan. NFC, groter scherm, betere accu, betere grafische chip niet bijzonder schokkend maar voor mij toch wel een upgrade waard. Inmiddels heb ik de 6 128gb nu 2,5 week en hij bevalt me prima. Lekker dun, prima accuduur en het scherm grootte is voor mij echt de max. Hiervoor had ik de 5s waarbij ik qua prestatie alleen echt verschillen merk met het spelen van games (wat ook niet gek is aangezien de cpu nauwelijks sneller is). Het scherm was qua formaat eerst even wennen maar na een tijdje vind ik het toch wel fijn voornamelijk bij het browsen op internet. Met een acculading doe ik ook een paar uurtjes langer dan met de 5s en hij is nog kaasrecht. Kortom ik heb er tot nu toe nog geen spijt van.

Het enige wat me wel opvalt is dat zodra je de aan-/uitknop in wil drukken bij one handed bediening, je heel gauw ook de volumeknop indrukt aangezien die dan precies tegenover onder je wijsvinger ligt.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:00
Je hebt toch verder niks aan die nfc? :)

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 19:19
Effe een korte flame na 2 dagen bezig te zijn met inlezen over mobieltjes omdat mijn abo afloopt. Moet effe wat frustratie kwijt :p
Waarom is die iphone 6 zo lelijk 😭 en volgend jaar zal het design ook niet veranderen :( en vind het ook niet echt innovatief sinds de iphone 4S.
Sta op het punt om een note 4 te halen, qua design wel oke en scherm + camera....wauw!
Maar wil op IOS blijven omdat ik android haat...... Dilemma dilemma :(
Mijn huidige iphone 5 dan maar voor de komende 2 jaar voortzetten :(
-EINDE FLAME-

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 15-11-2014 20:55 ]

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
D2FValinor schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:05:
Effe een korte flame na 2 dagen bezig te zijn met inlezen over mobieltjes omdat mijn abo afloopt. Moet effe wat frustratie kwijt :p
Waarom is die iphone 6 zo lelijk 😭 en volgend jaar zal het design ook niet veranderen :( en vind het ook niet echt innovatief sinds de iphone 4S.
Sta op het punt om een note 4 te halen, qua design wel oke en scherm + camera....wauw!
-EINDE FLAME-
Yep, iphone 5 voortzetten is de beste optie voor jouw, een note 4 draait op android en dat haat je.

Ik vind de 6 echt mooi en de 4s nu echt een baksteen. (Heb de 4s 3 jaar lang met plezier gebruikt)

Je post is niet echt een flame, je hebt gewoon een dilemma, maar met de 5s is dat opgelost tot ze de nieuwe lijn weer uitbrengen.

• judith.1987
  • Niet online
D2FValinor schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:05:
-EINDE FLAME-
Waarom haat je Android? Heb je het ooit geprobeerd of roep je dat gewoon maar? Ik heb nu een Iphone6 en moet zeggen dat ik Android bij vlagen zelfs mis. Zoveel meer mogelijkheden tot personaliseren etc. Ook crashen mijn apps in IOS vaker dan op Android (hoevaak Spotify en Whatsapp zichzelf ineens afsluiten is niet te tellen). Ik ben niet iemand die bij een merk blijft hangen. Heb nu een Iphone, maar hiervoor had ik een Sony, Samsung en HTC. Van al deze toestellen was mijn Sony het meest stabiel. IOS ziet er wel veel strakker uit, dat moet wel gezegd worden. Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen. Maar je zou het altijd kunnen proberen met een Samsung toch? Volgens mij mag je overal binnen 14 dagen retourneren indien er geen schade zichtbaar is.

• Volkan1984
  • Laatst online: 16:37
judith.1987 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:33:
[...]

Waarom haat je Android? Heb je het ooit geprobeerd of roep je dat gewoon maar? Ik heb nu een Iphone6 en moet zeggen dat ik Android bij vlagen zelfs mis. Zoveel meer mogelijkheden tot personaliseren etc. Ook crashen mijn apps in IOS vaker dan op Android (hoevaak Spotify en Whatsapp zichzelf ineens afsluiten is niet te tellen). Ik ben niet iemand die bij een merk blijft hangen. Heb nu een Iphone, maar hiervoor had ik een Sony, Samsung en HTC. Van al deze toestellen was mijn Sony het meest stabiel. IOS ziet er wel veel strakker uit, dat moet wel gezegd worden. Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen. Maar je zou het altijd kunnen proberen met een Samsung toch? Volgens mij mag je overal binnen 14 dagen retourneren indien er geen schade zichtbaar is.
Ik heb echt nog nooit gehad dat een iPhone niet stabiel was, dat Spotify en Whatsapp zichzelf vaak afsluiten... Ik herken dit echt niet (weliswaar op een 5S maar toch).

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:44
Volkan1984 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:40:
[...]

Ik heb echt nog nooit gehad dat een iPhone niet stabiel was, dat Spotify en Whatsapp zichzelf vaak afsluiten... Ik herken dit echt niet (weliswaar op een 5S maar toch).
En allebei de apps zijn nog niet geüpdate naar iPhone 6/+, daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
judith.1987 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:33:
[...]

Je kan pas echt wat zeggen over stabiliteit etc. over een aantal maanden. Oke het duurt wat lang, maar tegen maart aan zijn 90% van alle apps geüpdate en bug-vrij en daarbij komt er vaak nog een update van Apple die heel wat meer stabiliteit en optimalisatie brengt. Ik stoor me nu ook mateloos aan Whatsapp etc, maar dat komt meer omdat het niet gebouwd is om op de grotere iPhone 6 (Plus) schermen te werken.

Ik heb nu de iPhone 6 Plus en kan niet wachten tot we weer de snelheid en stabiliteit krijgen van iOS 7.1.2 van het laatste half jaar voor de iOS 8 release. De oudere iPhones worden vaak snel na zo een nieuwe iOS release voorzien van wat app-updates waarna de ervaring weer identiek is aan eerst. Maar als early adopters van nieuwe iPhone toestellen moeten we er helaas aan geloven dat wij met de narigheden van een nieuw product te maken hebben. Ik overweeg om de volgende keer ook wat langer te wachten met het aanschaffen van een nieuwe iPhone omdat het dit jaar vies is tegen gevallen. Ook apps die al geupdate zijn kunnen zeker nog wat bugfixes gebruiken.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:29
Volkan1984 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:40:
[...]

Ik herkende dit ook niet, maar sinds ik IOS8 op mijn iPhone draai is het een ramp. Heeft heel mijn IOS ervaring verpest eigenlijk, zeker geen reden meer om bij Apple te blijven dus.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Pagina: 1 ... 34 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.