Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
D-TECH schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:13:
Hoe zit het eigenlijk met de backbutton in iOS? Die zit altijd helemaal in de bovenhoek. Is dat niet lastig te bereiken met je vinger, bij de 4.7 inch versie.
Toen ik met de 6 speelde moest ik 2de hand gebruiken omdat mijn duim niet zover kwam, en dat terwijl bij een HTC One, S3 of Nexus 4 die even grote scherm hebben het gewoon lukt.

Gewoon een design blunder van de iPhone, de boel mocht echt een stuk kleiner, als ik de 6 naast een LG G2 leg zijn ze even groot en de iPhone zelfs langer, terwijl de G2 een 5,2" scherm heeft...

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
ppl schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:41:
Er is geen enkele reden te bedenken voor het gebruik van WEP of WPA. Als je wifi wilt hebben dan zorg je ervoor dat er ofwel geen beveiliging op zit (dat heb je effectief ook met WEP en WPA, zo onveilig zijn ze; die gebruiken levert dus alleen extra gedoe op, meer zal het niet opleveren) of dat je WPA2 gebruikt wanneer je wel beveiliging wilt (maakt niet uit of je AES of 802.1X gebruikt in dit geval). Dat zie je ook terug in mobile devices, routers en access points: support voor WEP en WPA is er niet meer of het is gewoon ruk.
Ehh, die bedoel ik ook 8)7 , ik ben inderdaad overgegaan naar WPA2(-PSK om precies te zijn). Maar goed, mocht je dus nog thuis zo'n oud beestje hebben staan die verkeerd is ingesteld: over naar WPA2... ;)

www.jessekraal.nl

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-11 12:19
Mizgala28 schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:57:
[...]

Toen ik met de 6 speelde moest ik 2de hand gebruiken omdat mijn duim niet zover kwam, en dat terwijl bij een HTC One, S3 of Nexus 4 die even grote scherm hebben het gewoon lukt.

Gewoon een design blunder van de iPhone, de boel mocht echt een stuk kleiner, als ik de 6 naast een LG G2 leg zijn ze even groot en de iPhone zelfs langer, terwijl de G2 een 5,2" scherm heeft...
Heb het in de winkel getest en kan me niet voorstellen dat mensen hier geen last van hebben. Als je bijv. in Twitter een tweet hebt, en terug wil, moet je helemaal naar de linker bovenhoek om terug te gaan.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D-TECH schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:03:
[...]

Heb het in de winkel getest en kan me niet voorstellen dat mensen hier geen last van hebben. Als je bijv. in Twitter een tweet hebt, en terug wil, moet je helemaal naar de linker bovenhoek om terug te gaan.
Reachability :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
[...]

Dit was bij de iPhone 5 ook al het geval hoor. Het gebruik is veranderd vanaf de iPhone 5, als je hem in een hand vast hebt haal je de telefoon licht naar je toe en dan kom je prima bij de linker boven hoek. Bij de iPhone 6 werkt deze manier ook perfect. Kan me niet voorstellen dat mensen die hier uiteindelijk aan wennen iets te klagen hebben. De iPhone 6 Plus is een ander geval. Daarbij is reachabillty heel handig als je even geen tweede hand beschikbaar hebt. Overigens werkt dit ook bij de iPhone 6, voor de luie mensen onder ons.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:46
Daarnaast kun je in de meeste apps gewoon het scherm naar rechts vegen voor een pagina terug. Gewoon helemaal links beginnen met swipen.

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Nou, tot zover het succes met de oplossing voor de tergend trage wifi op m'n iPhone 6... Gisteren weer razendsnel, nu weer Tergend traag! Zijn er meer mensen bij wie de wifi van de iPhone zo traag is dat hij soms minuten staat te laden op een webpagina en soms zelfs zegt dat er geen verbinding is terwijl de verbinding er wel is?

Frusterend omdat mijn iPhone 4S het prima deed, net als alle andere apparaten op het netwerk. De router, een TP-Link TL-WR1043ND is weliswaar zo'n vier jaar oud, maar dat moet toch ook niet zoveel uitmaken? Lijkt me dat het probleem hier bij de iPhone ligt...

[ Voor 4% gewijzigd door Enzo Dizono op 02-11-2014 16:01 ]

www.jessekraal.nl

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Hier even een voorbeeld (wéér met hond ;)) van de OIS op de iPhone 6 Plus (voor gecomprimeerd HD even doorklikken naar vimeo-site, voor bron-file zie onderaan deze post).

Vooral even letten op de stabiliteit van de achtergrond en niet op mijn brakke stuurkunsten met 1 hand ;)

Hier de bron, niet gecomprimeerd [64,9MB]

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 02-11-2014 16:13 ]

...less is more

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:04
Enzo Dizono schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:00:
Nou, tot zover het succes met de oplossing voor de tergend trage wifi op m'n iPhone 6... Gisteren weer razendsnel, nu weer Tergend traag! Zijn er meer mensen bij wie de wifi van de iPhone zo traag is dat hij soms minuten staat te laden op een webpagina en soms zelfs zegt dat er geen verbinding is terwijl de verbinding er wel is?

Frusterend omdat mijn iPhone 4S het prima deed, net als alle andere apparaten op het netwerk. De router, een TP-Link TL-WR1043ND is weliswaar zo'n vier jaar oud, maar dat moet toch ook niet zoveel uitmaken? Lijkt me dat het probleem hier bij de iPhone ligt...
Ik heb zelf ook altijd TP Link en daar werkt het vlekkeloos mee. Probeer even te kijken om alles te resetten en te upgraden (nieuwe firmware).

I don't have dreams, I have goals!!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
[...]

Ik twitter nooit.. Maar kan je niet zoals in bijna elke app van uiters links naar rechts vegen? Zo ga ik namelijk ook terug in safarie en berichten en instellingen enz. Dit werkt perfect op mijn 6 plus.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
of je tikt twee keer op je home knop...

• keest12
funk-e schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:11:
Hier even een voorbeeld (wéér met hond ;)) van de OIS op de iPhone 6 Plus (voor gecomprimeerd HD even doorklikken naar vimeo-site, voor bron-file zie onderaan deze post).

Vooral even letten op de stabiliteit van de achtergrond en niet op mijn brakke stuurkunsten met 1 hand ;)

[video]

Hier de bron, niet gecomprimeerd [64,9MB]
Geweldig! Zeker niet slechter als een doorsnee compact camera en in sommige gevallen zelfs een beter resultaat! Ik ben onder de indruk van de video mogelijkheden van de nieuwe iPhones.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 11:53
angelus20 schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:35:
[...]

Ik twitter nooit.. Maar kan je niet zoals in bijna elke app van uiters links naar rechts vegen? Zo ga ik namelijk ook terug in safarie en berichten en instellingen enz. Dit werkt perfect op mijn 6 plus.
In de meeste apps die ik gebruik werkt het niet.

Facebook
Twitter
Whatsapp
Chrome
Gmail
En nog een paar

Of ze moeten die swipe functie overal inbouwen of gewoon een terug toets onderin maken. Dubbel home knop drukken is geen oplossing

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Garret1410 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:28:
[...]

Facebook
Twitter
Whatsapp
Chrome
Gmail
En nog een paar

Of ze moeten die swipe functie overal inbouwen of gewoon een terug toets onderin maken. Dubbel home knop drukken is geen oplossing
Uhh, bij mij werkt het gewoon met Twitter, WhatsApp en Facebook, al sinds iOS7 op mn iPhone 5 destijds... Chrome en Gmail heb ik niet, want ik gebruik gewoon Safari en Mail app . Weet je zeker dat je het wel juist doet..?

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 02-11-2014 20:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Garret1410 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:28:
[...]

Facebook
Twitter
Whatsapp
Chrome
Gmail
En nog een paar

Eehm, dat terug-swipen werkt al sinds iOS7. Net even getest en het werkt in ieder geval in Facebook, Twitter en WhatsApp. Chrome en Gmail gebruik ik niet, maar het zou me verbazen als het daar anders zou gaan.

Weet je wel hoe het werkt? Met je vinger van de linkerrand van je iPhone naar rechts swipen. Je begint dus buiten het scherm.

...

[ Voor 0% gewijzigd door funk-e op 02-11-2014 20:36 . Reden: wat ASNNetworks zegt ;) ]

...less is more

• Garret1410
ppl schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:01:

[...]

Applicaties moeten wel de resolutie van de 6 en 6+ ondersteunen want als ze dat niet doen worden ze opgeblazen. Die opgeblazen apps zien er niet alleen groot maar ook wazig uit. Bij apps die wel gebruik van de resolutie van die 6/6+ maken zou alles gewoon scherp moeten zijn. Op mijn eigen iPhone 6 ervaar ik dat ook
Denk niet dat het daar aan ligt. Ook tekst in Safari is niet scherp als je het met een full HD scherm vergelijkt.

Je went eraan (net als gelig scherm) maar als ik naar een Full HD scherm kijk dan is de tekst mooier en leest ook prettiger.
Ik denk dat het aan het gebruikte lettertype ligt icm resolutie scherm.

Ik heb namelijk ook een Galaxy S5 liggen en dat leest gewoon lekkerder.

• Mizgala28
  • Laatst online: 13-11 12:05
[...]

Dat "terug gaan" vind ik in Android wel makkelijker omdat de terug knop onderaan is (verschilt per toestel of het links of rechts onder is, officieel is het volgens google links).

• ASNNetworks
Garret1410 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:38:
[...]

Denk niet dat het daar aan ligt. Ook tekst in Safari is niet scherp als je het met een full HD scherm vergelijkt.

Je went eraan (net als gelig scherm) maar als ik naar een Full HD scherm kijk dan is de tekst mooier en leest ook prettiger.
Ik denk dat het aan het gebruikte lettertype ligt icm resolutie scherm.

Ik heb namelijk ook een Galaxy S5 liggen en dat leest gewoon lekkerder.
Tja... Dat het minder scherp is dan de Galaxy S5 is toch logisch :F De iPhone 6 heeft een resolutie van 1334×750 pixels op een scherm van 4,7". Dat geeft een PPI van 330. De Galaxy S5 heeft een resolutie van 1920x1080 op 5.1", wat neerkomt op een PPI van 430. Dus de Galaxy S5 is simpelweg scherper dan de iPhone 6.... De 6 Plus heeft een groter scherm met een (naar verhouding) een nog hogere resolutie. De 6 Plus komt uit op een PPI van 401. Dus de 6 Plus is scherper dan de normale 6.

De iPhone 4/4S/5/5C/5S en iPhone 6 hebben allemaal een PPI van 330. Mensen die zeggen dat de een scherper is dan de ander lullen maar wat. Zit meer tussen de oren in dat geval...

En nogmaals: je kan gewoon terug swipen in de meeste apps. Zowat alle apps die ik gebruik hebben dat ingebouwd. Alleen Google doet koppig met de eigen apps, maar dat doen ze al jaren. Gebruik enkel YouTube van hun en daar hoeft het niet per se. Facebook, Twitter, WhatsApp, Telegram, Spotify nog veel meer en alle native iOS apps hebben terug swipen ingebouwd. Moet je alleen wel weten dat het kan en hoe het werkt... :+

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 02-11-2014 20:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Garret1410
ASNNetworks schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:31:
[...]

Uhh, bij mij werkt het gewoon met Twitter, WhatsApp en Facebook, al sinds iOS7 op mn iPhone 5 destijds... Chrome en Gmail heb ik niet, want ik gebruik gewoon Safari en Mail app . Weet je zeker dat je het wel juist doet..?
Heb het net geprobeerd en bij Whatsapp werkt het toch wel. Komt wel precies.

met Facebook krijg ik het niet voor elkaar tenzij ik een reactie ergens op geef dan kan wel terug vegen. Maar voor de rest lukt het niet. Een link of filmpje bekijken kan alleen terug door op kruisje te drukken

Met Safari werkt het wel goed.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 23:36
Filmpjes kun je naar onder swipen, net als foto's.

• Garret1410
SidewalkSuper schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:14:
Filmpjes kun je naar onder swipen, net als foto's.
Zo leer ik nog eens wat bedankt.

Nog een vraag of eigenlijk twee.

Als een woord verkeerd type of spatie vergeet, dan lukt het me niet om de cursor te verplaatsen. Is hier een handigheidje voor.

Kan ik een punt en komma in mn toetsenbord krijgen of moet ik dan een ander toetsenbord instaleren

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11 23:04
Garret1410 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:22:
[...]
Als een woord verkeerd type of spatie vergeet, dan lukt het me niet om de cursor te verplaatsen. Is hier een handigheidje voor.

Kan ik een punt en komma in mn toetsenbord krijgen of moet ik dan een ander toetsenbord instaleren
- Lang drukken op de tekst en je krijgt een ingezoomd gedeelte met een cursor. Dan kan je naar links/rechts slepen om de cursor te verplaatsen.
- In principe niet mogelijk met het standaard toetsenbord. Dubbel spatie na een woord/zin plaatst wel een punt (indien ingeschakeld bij Instellingen -> Algemeen -> Toetsenborden -> Sneltoets voor punt).

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:04
keest12 schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:26:
Wat mij opviel is dat veel tech reviewers het hadden over de speaker van de iPhone 6 Plus die een lekkere kick en punch zou hebben. Die van de iPhone 6 zou daarentegen wel harder kunnen, maar had niet dat de kwaliteit van de speaker van de 6 Plus. Het viel mij al op dat mijn iPhone 6 Plus niet echt een vooruitgang was qua speaker t.o.v. de 5s. Ik dacht dat dit weer lekker werd overdreven door de media. Nu had ik en een maatje de speakers van de 6 Plus en 6 vergeleken en wat bleek, zijn toestel had een speaker die kwalitatief van hoger kwaliteit is dan die van mijn 6 Plus en had zelfs meer punch dan die van mij.

Ik ben geen mierenneuker maar dit viel mij wel gelijk op. Wat is jullie mening met de speaker van de nieuwe iPhones?
Hij speelt geluid af, naar mijn mening kan hij iets harder in vergelijking met de iPhone 4S.
Maar verder intereseert het me echt niks hoe goed of slecht de geluidskwaliteit van de interne luidspreker is.

Als ik muziek / geluid in goede kwaliteit wil horen gebruik ik een hoofdtelefoon, een bluetooth speakerset of ik stream via AirPlay naar mijn versterker.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 22:05
Hoe ervaren andere de trilmotor van de iPhone 6 plus? Bij mij maakt deze meer lawaai dan hij trilt. Hij trilt ongeveer net zo hard als m'n 2 jaar oude 5. De gewone iPhone 6 lijkt een veel betere trilmotor te hebben.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52
Trilmotor is inderdaad erg hard.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heb nu 10 dagen het leren hoesje van Apple om mijn iPhone 6, de grip is wel verbeterd hierdoor. Maar het doet wel af aan het design van de iPhone, althans, vind ik. Tevens wordt de iPhone uiteraard iets meer bulky door het hoesje.

Heb jullie je iPhone 6 (Plus) 'naakt' of in een hoesje?

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 03-11-2014 09:33 ]

• Redondo1982
Geert1976 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:32:
heb nu 10 dagen het leren hoesje van Apple om mijn iPhone 6, de grip is wel verbeterd hierdoor. Maar het doet wel af aan het design van de iPhone, althans, vind ik. Tevens wordt de iPhone uiteraard iets meer bulky door het hoesje.

Ik heb twee weken lang de lederen variant gehad. Mooi afgewerkte hoes, maar tot twee keer speling. Teruggebracht voor een siliconen en deze zit werelds eromheen. Maar ook deze is er weer af, want zonder de hoes is de iPhone gewoon het best te gebruiken. Alle hoezen doen afbreuk aan een smartphone, maar bij de nieuwe iPhones is het gelijk goed merkbaar. Het scherm voelt met sliden zo ongelooflijk lekker aan zonder hoes en met hoes is de beleving een heel stuk minder.

• _Bailey_
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:39:
[...]
. Alle hoezen doen afbreuk aan een smartphone, maar bij de nieuwe iPhones is het gelijk goed merkbaar. Het scherm voelt met sliden zo ongelooflijk lekker aan zonder hoes en met hoes is de beleving een heel stuk minder.
jup, exact dit! ;)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
ASNNetworks schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:49:
[...]
De iPhone 4/4S/5/5C/5S en iPhone 6 hebben allemaal een PPI van 330. Mensen die zeggen dat de een scherper is dan de ander lullen maar wat. Zit meer tussen de oren in dat geval...
Ah, dus elke FullHD is ook even scherp als de andere. Gaat alleen om de hoeveelheid pixeltjes, punt. Nice :)

Nickname does not reflect reality

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:51
Brad Pitt schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:09:
[...]

Ah, dus elke FullHD is ook even scherp als de andere. Gaat alleen om de hoeveelheid pixeltjes, punt. Nice :)
Had zelf eerst een vijf net zoals enkele vrienden van me. Upgrade naar de 6 en iedereen: zo hé, wat een mooi scherm! Terwijl de pixeldichtheid gelijk is. Alleen helderheid en kleurweergave is naar mijn mening beter op de 6, hoewel dat misschien ook alleen maar zo lijkt omdat het een wat imposanter scherm is

En het gaat om pixels per inch (ppi), die houden ze gelijk op de iPhones sinds Retina en deze schalen ze steeds mee met de schermgrootte zodat de ppi dus hetzelfde is. (muv 6+, die heeft een hogere ppi met full HD op 5,5")

[ Voor 17% gewijzigd door Selmer op 03-11-2014 14:04 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
[...]
Maar ook deze is er weer af, want zonder de hoes is de iPhone gewoon het best te gebruiken
Alle iPhones sinds de 3G gehad zonder hoes of screenprotector. Omdat ik ook van mening ben dat ze het mooist zijn zonder en het lekkerst zijn gebruiken zonder. Tot ik een 6+ kreeg. Serieus de eerste iPhone die beter is met een hoes. Grip grip grip. Dat maakt zoveel verschil in gebruik, das niet normaal. Wordt hij er mooier op? Discutabel, ik ben zelf niet helemaal weg van de antennes alhoewel dat ook wel weer meevalt achteraf, en de uitstekende camera. Beide "problemen" worden opgelost met een case. Wordt hij er mooier op? Kweenie. Is een mening. Voelt het swipen beter? Zeker niet. Weegt dat verlies op tegen de grip en een compleet andere telefoon qua handelbaarheid? Ab-so-luut.
Het verschil is huge op een 6+. Voor de 6 kan ik niet oordelen, maar ik denk mezelf kennende dat ik die zou gebruiken zonder case.

• keest12
UltraSub schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:08:
[...]
Alle iPhones sinds de 3G gehad zonder hoes of screenprotector. Omdat ik ook van mening ben dat ze het mooist zijn zonder en het lekkerst zijn gebruiken zonder. Tot ik een 6+ kreeg. Serieus de eerste iPhone die beter is met een hoes. Grip grip grip. Dat maakt zoveel verschil in gebruik, das niet normaal. Wordt hij er mooier op? Discutabel, ik ben zelf niet helemaal weg van de antennes alhoewel dat ook wel weer meevalt achteraf, en de uitstekende camera. Beide "problemen" worden opgelost met een case. Wordt hij er mooier op? Kweenie. Is een mening. Voelt het swipen beter? Zeker niet. Weegt dat verlies op tegen de grip en een compleet andere telefoon qua handelbaarheid? Ab-so-luut.
Het verschil is huge op een 6+. Voor de 6 kan ik niet oordelen, maar ik denk mezelf kennende dat ik die zou gebruiken zonder case.
Ik gebruik mijn 6 Plus met het leren hoesje van Apple en moet zeggen dat je inderdaad het probleem van de grip en de uitstekende camera oplost. Wel is het weer extra bulk aan de al grote telefoon. Als ik thuis ben haal ik het hoesje eraf, maar buitenshuis gebruik ik het hoesje wel. Als je op straat loopt wil je niet dat ie ineens uit je handen glipt! Zonder hoes voelt ie trouwens wel veel lekkerder aan.

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
LaZZ schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:45:
Ga proberen vanavond een Amerikaanse CC toe te voegen. Ben benieuwd waar ik dan Apple Pay al allemaal kan gebruiken.
Heb het inmiddels op een tiental locaties geprobeerd (restaurants, kroegen, Starbucks) maar nergens succesvol kunnen betalen. Laat het voorlopig maar voor wat het is. Ik vraag me toch af waar het dan al wel zou moeten werken in Nederland.

De betaling wordt wel gestart, mijn vingerafdruk gescand, maar daarna blijf het proces hangen en staat er de melding "houdt kaart bij betaal terminal" of iets dergelijks in beeld en gebeurd er niks meer. Jammer.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:18
Ik heb het volgende irritante probleem met m'n iPhone 6. Ik heb het toestel inmiddels een ruime week in bezit en kom af van en iPhone 5. Ik wilde het toestel "schoon" in gebruik nemen, dus heb het toestel (zonder tussenkomst van iTunes) geactiveerd en ingesteld als nieuw toestel, een iCloud backup van contacten etc terug gezet en ben daarna terug de apps wanneer nodig gaan installeren.
Vandaag bedacht ik me echter dat ik nog wat specifieke ringtones op m'n nieuwe iPhone wilde zetten. Ik koppel dus m'n iPhone aan m'n Macbook en start iTunes om de ringtones uit m'n iTunes library over te zetten. Wat is het geval: iTunes herkent de telefoon enkel als nieuw toestel en geeft me de keuze om het te configureren als nieuw toestel of om een reservekopie van m'n iPhone 5 terug te zetten. Beiden wil ik niet, want ik wil enkel ringtones erop zetten en de rest ongemoeid laten. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

• Redondo1982
UltraSub schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:08:
[...]
De 6+ is inderdaad heel mooi om te zien met een lederen case en voelt zeer goed aan. Dit heb ik bij een klant gezien en getest. Zeker de SG met een zwarte Apple Case. Die Apple Case maakt hem echt indrukwekkend en ondanks ik hem moeilijk kan hanteren met m'n kleine handen...valt wel iedere keer m'n oog erop. Overigens is het swipen op een naakte i6 wel degelijk lekkerder dan met een hoes. Echter denk ik dat swipen op een 6+ met één hand sowieso bijna niet te doen is. Eigenlijk vergeten te testen 8)7

• Garret1410
Fuwor schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:36:
[...]

- Lang drukken op de tekst en je krijgt een ingezoomd gedeelte met een cursor. Dan kan je naar links/rechts slepen om de cursor te verplaatsen.
- In principe niet mogelijk met het standaard toetsenbord. Dubbel spatie na een woord/zin plaatst wel een punt (indien ingeschakeld bij Instellingen -> Algemeen -> Toetsenborden -> Sneltoets voor punt).
Bedankt. Een grote ergernis opgelost.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:50
Brad Pitt schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:09:
[...]

Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat hij zegt. :?

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:32:
Ik heb nu ook het leren hoesje van Apple om mijn iPhone 6, maar de wow-factor is dan inderdaad wel weg... Dus ik ben op zoek gegaan naar een andere oplossing, en ik heb nu de volgende items online besteld:

- een dbrand skin mat zwart
- transparante slim case van Shumuri
- soft clear case van Spigen "air skin"

De skin van Dbrand is inmiddels binnen en ziet er echt heel mooi uit, maar omdat ik die waarschijnlijk maar één keer erop kan doen wacht ik wel tot beide cases binnen zijn zodat ik die eerst kan proberen. Bevallen die niet dan probeer ik de skin. Beide cases zijn trouwens zéér dun (0.3 mm en 0.4 mm), zelfs zó dun dat de camera nog steeds een stukje uitsteekt (die steekt namelijk 0.7 mm uit).

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:32

BioHazard

*\o/*

LaborGardens schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:10:
Ik heb het volgende irritante probleem met m'n iPhone 6. Ik heb het toestel inmiddels een ruime week in bezit en kom af van en iPhone 5. Ik wilde het toestel "schoon" in gebruik nemen, dus heb het toestel (zonder tussenkomst van iTunes) geactiveerd en ingesteld als nieuw toestel, een iCloud backup van contacten etc terug gezet en ben daarna terug de apps wanneer nodig gaan installeren.
Vandaag bedacht ik me echter dat ik nog wat specifieke ringtones op m'n nieuwe iPhone wilde zetten. Ik koppel dus m'n iPhone aan m'n Macbook en start iTunes om de ringtones uit m'n iTunes library over te zetten. Wat is het geval: iTunes herkent de telefoon enkel als nieuw toestel en geeft me de keuze om het te configureren als nieuw toestel of om een reservekopie van m'n iPhone 5 terug te zetten. Beiden wil ik niet, want ik wil enkel ringtones erop zetten en de rest ongemoeid laten. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Gewoon als nieuw toestel doen, veranderd niets aan de iPhone of de inhoud van de iPhone, geeft alleen in iTunes aan dat die nieuw is.

• AngelusHD
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb nu ook het leren hoesje van Apple om mijn iPhone 6, maar de wow-factor is dan inderdaad wel weg... Dus ik ben op zoek gegaan naar een andere oplossing, en ik heb nu de volgende items online besteld:

De skin van Dbrand is inmiddels binnen en ziet er echt heel mooi uit, maar omdat ik die waarschijnlijk maar één keer erop kan doen wacht ik wel tot beide cases binnen zijn zodat ik die eerst kan proberen. Bevallen die niet dan probeer ik de skin. Beide cases zijn trouwens zéér dun (0.3 mm en 0.4 mm), zelfs zó dun dat de camera nog steeds een stukje uitsteekt (die steekt namelijk 0.7 mm uit).
Ben erg benieuwd naar je bevindingen en foto's. Heb zef nu ook een leather case die ik erg mooi vind, maar je hebt gelijk met de wow factor van het design.

• UltraSub
Tering, wat een batterijbeest is de +.
2 dagen en 3,5 uur, 9,5 uur usage. Very impressive. Weet dat het niet veel zegt, en dat je online battery usage niet te vergelijken kunt, maar als ik hem vergelijk met mijn 5S en dagelijkse patroon wat in principe ongewijzigd is, is het verschil echt factor 2-3.

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 03-11-2014 22:07 ]

• keest12
UltraSub schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:07:
2 dagen en 3,5 uur, 9,5 uur usage. Very impressive. Weet dat het niet veel zegt, en dat je online battery usage niet te vergelijken kunt, maar als ik hem vergelijk met mijn 5S en dagelijkse patroon wat in principe ongewijzigd is, is het verschil echt factor 2-3.
Exact wat ik net dacht haha. Ik heb precies 1 dag stand by en 10 uur gebruik en heb nog steeds 12%. Hier word ik enorm blij van, gewoon zonder zorgen je telefoon gebruiken en niet continu denken: misschien kan ik maar beter niet dat spelletje nu doen want anders kan ie niet mee tot het slapen gaan.

De ervaring van de 6 Plus wordt ook steeds beter. Meer en meer apps passen zich aan en je wordt wat meer bekend met de grotere telefoon. Ik kan iig niet meer terug naar kleiner!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:18:
[...]

Ik gebruik nu zelf de airskin van Spigen en bevalt me prima, prettig dun. Lijkt me persoonlijk fijner dan de dbrand.

• Bigg Balls
  • Laatst online: 12-11 19:44

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heb mijn iphone 6 (tweede, eerste had kuren) geretourneerd en heb weer een iphone 5s aangeschaft.

Ben zeer tevreden weer met mijn 5s, formaat is toch beter en ligt fijner in de hand.

Steve Jobs had toch gelijk...

• ASNNetworks
Bigg Balls schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:23:
Heb mijn iphone 6 (tweede, eerste had kuren) geretourneerd en heb weer een iphone 5s aangeschaft.

Ben zeer tevreden weer met mijn 5s, formaat is toch beter en ligt fijner in de hand.

Terwijl ik weer enorm blij ben met mn 6 Plus 8) Ga nooit meer terug naar kleiner. De iPhone 5 lijkt nu een stuk speelgoed van de Bart Smit in mn handen.

Achja, is maar goed dat ze meerdere modellen aanbieden dan maar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 01:33 ]

• swv
  • Laatst online: 07:49

swv

Bigg Balls schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:23:

Grappig, ik kom van een 6 Plus en ik vind de 6 juist enorm fijn in de hand liggen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog ervaringen met de 6 in de store heb maar ik ga inmiddels voor de 5e keer heen als ik voor vandaag een exemplaar kan reserveren. Afijn, als ik dan direct mijn 5s pak (die ik nu tijdelijk weer gebruik) dan denk ik weer van wat is dit van een klein lomp hoekig ding ;)

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
[...]

Ik heb twee weken lang de lederen variant gehad. Mooi afgewerkte hoes, maar tot twee keer speling. Teruggebracht voor een siliconen en deze zit werelds eromheen. Maar ook deze is er weer af, want zonder de hoes is de iPhone gewoon het best te gebruiken. Alle hoezen doen afbreuk aan een smartphone, maar bij de nieuwe iPhones is het gelijk goed merkbaar. Het scherm voelt met sliden zo ongelooflijk lekker aan zonder hoes en met hoes is de beleving een heel stuk minder.
ik heb de rode leren hoes om mijn iPhone 6 en ik vind hem er best stijlvol uitzien. Toch heb ik steeds vaker de hoes eraf omdat de gebruikerservaring met een naakte telefoon zoveel beter is. Met name de opstaande randen zijn wat vervelend. Heb op eBay maar een goedkope insteek hoes gekocht en kijken of dat wat is (had mijn 4S ook altijd in zo ''n hoes). Denk dat ik op straat toch de leather case erom houd want hij is best glad. Ook de uitstekende camera blijft wat irritant als hij naakt is.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Redondo1982
Streup schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:26:
[...]
ik heb de rode leren hoes om mijn iPhone 6 en ik vind hem er best stijlvol uitzien. Toch heb ik steeds vaker de hoes eraf omdat de gebruikerservaring met een naakte telefoon zoveel beter is. Met name de opstaande randen zijn wat vervelend. Heb op eBay maar een goedkope insteek hoes gekocht en kijken of dat wat is (had mijn 4S ook altijd in zo ''n hoes). Denk dat ik op straat toch de leather case erom houd want hij is best glad. Ook de uitstekende camera blijft wat irritant als hij naakt is.
Klopt, hij is glad maar alleen voor de eerste tien seconden. Daarna worden je handen wat klammer en vind ik hem goed qua grip. Heb jij dit ook? Nou ben ik wel iemand die het woord kou niet kent, dus misschien is dit wel persoonlijk. Met hoes is de grip wel beter. Ik zit zelf te wachten op nieuwe voorraad van de Switcheasy Nude Clear, want dat is een hoes zonder opstaande randen. Dan blijft dat swipen over het mooie afgeronde scherm intact.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 12:48
Sinds de 6 gebruik ik helemaal geen case of hoesje meer, het enigste waar ik op let is de iPhone nooit zomaar op tafel leggen, maar op mijn mac sleeve, boek, papier of iets in die richting. Bevalt meer dan prima na anderhalve maand gebruik en mijn iPhonw is nog volledig krasloos.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb ook een hekel aan hoesjes, maar de 6 is wel glad. Twee dagen oud en al op de grond laten vallen (kwam niet door gladheid maar stomheid), glas van het scherm kapot. Dus misschien toch maar een hoesje overwegen. Overigens vind ik de 6 wel wat groot... ben er nog niet echt fan van :{
Accuduur vind ik trouwens wel goed!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:27
Tom schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:29:
Ik heb ook een hekel aan hoesjes, maar de 6 is wel glad. Twee dagen oud en al op de grond laten vallen (kwam niet door gladheid maar stomheid), glas van het scherm kapot. Dus misschien toch maar een hoesje overwegen. Overigens vind ik de 6 wel wat groot... ben er nog niet echt fan van :{
Accuduur vind ik trouwens wel goed!
Mijn scherm is kapotgevallen zelfs met een leren hoes van Apple eromheen, dus een hoesje beschermt niet altijd. Voor de rest erg tevreden met mijn 6 Plus, ik wil niet kleiner meer. Voorlopig dan :)

• Streup
  • Laatst online: 07-10 13:22
DwightKSchrute schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:36:
[...]

Mijn scherm is kapotgevallen zelfs met een leren hoes van Apple eromheen, dus een hoesje beschermt niet altijd. Voor de rest erg tevreden met mijn 6 Plus, ik wil niet kleiner meer. Voorlopig dan :)
Ai, dat is zuur. Naar aanleiding van deze video heb ik wel vertrouwen in de leather case:

Als de telefoon op de rand/hoek valt beschermen ze goed, maar als het scherm op iets hards terecht komt is hij snel kapot waarschijnlijk

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:27
Streup schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:14:
[...]

Ai, dat is zuur. Naar aanleiding van deze video heb ik wel vertrouwen in de leather case:

[video]

Als de telefoon op de rand/hoek valt beschermen ze goed, maar als het scherm op iets hards terecht komt is hij snel kapot waarschijnlijk
Hij zal dan inderdaad wel net verkeerd zijn gevallen. Voor de rest is de leren hoes overigens erg fijn. Het maakt hem iets bulky'er, maar niet hinderlijk, hoewel ook ik vind dat zonder hoes toch het fijnst werkt.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
Thiago schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:02:
[...]

Die zal er ook elk moment zijn:

Ilhan Pektas @0xmaciln · 8 uur 8 uur geleden
#WhatsApp wurde von Apple gestern Nacht freigegeben! Es ist ein typischer Ablauf. Jetzt wird gewartet bis der Entwickler die App freigibt!!!
Hmm, ben toch echt benieuwd wanneer we de update kunnen verwachten.

• Niek_1981
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:32:
[...]

Terwijl ik weer enorm blij ben met mn 6 Plus 8) Ga nooit meer terug naar kleiner. De iPhone 5 lijkt nu een stuk speelgoed van de Bart Smit in mn handen.

Achja, is maar goed dat ze meerdere modellen aanbieden dan maar ;)
Dat heb ik dus ook, afgelopen zaterdag in het stadion stond iemand langs mij met een iPhone 4, tering zeg, wat is die klein, ziet er echt niet meer uit gewoon! :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 19:01
Net achter gekomen dat ik de accu van mijn macbook twee jaar lang heb lopen martelen (continu onder de 10% laten komen en volledig opladen) en wil graag de accu van mijn iPhone 6 zo lang mogelijk zo goed mogelijk houden.

Iemand wellicht een linkje waarin staat wat je het best kan doen?

Ik hoor namelijk veel over elke nacht opladen, voorkomen dat de battery onder 20% komt en eens per (2) maanden een volledige discharge. Correct?

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
Heel simpel opladen wanneer je wilt ik laat m vrijwel nooit onder de 20 % komen.

Samsung Flip 7

• dave1972
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:40:
[...]

Hmm, ben toch echt benieuwd wanneer we de update kunnen verwachten.
Ik draai de beta versie al ( die overigens door iedereen te installeren valt ) dus ik kijk er niet zo heel erg naar uit :)

Samsung Flip 7

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Weet niet of het de goede topic ervoor is, maar ik heb perongeluk 20 (jaja echt waar) in plaats van 2 screenprotectors besteld voor mijn Iphone 6. (hahaha) en deze mogen natuurlijk weer niet geretourneerd worden. Is er iemand die interesse heeft om er 1 of meerdere over te nemen? Voor 1 euro per stuk mogen ze weg (kan er beter anderen blij mee maken dan ze te laten stof happen). Bij interesse stuur me maar een berichtje!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 12:48
willieboy90 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:24:
Net achter gekomen dat ik de accu van mijn macbook twee jaar lang heb lopen martelen (continu onder de 10% laten komen en volledig opladen) en wil graag de accu van mijn iPhone 6 zo lang mogelijk zo goed mogelijk houden.

Iemand wellicht een linkje waarin staat wat je het best kan doen?

Ik hoor namelijk veel over elke nacht opladen, voorkomen dat de battery onder 20% komt en eens per (2) maanden een volledige discharge. Correct?
Gewoon dat ding in de lader duwen zodra dat nodig is, sowieso doe ik elke nacht mijn iPhone erin zodat ik overdag niet naar een lader hoef te graaien.

• AngelusHD
judith.1987 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:06:
Weet niet of het de goede topic ervoor is, maar ik heb perongeluk 20 (jaja echt waar) in plaats van 2 screenprotectors besteld voor mijn Iphone 6. (hahaha) en deze mogen natuurlijk weer niet geretourneerd worden. Is er iemand die interesse heeft om er 1 of meerdere over te nemen? Voor 1 euro per stuk mogen ze weg (kan er beter anderen blij mee maken dan ze te laten stof happen). Bij interesse stuur me maar een berichtje!
Doe maar lekker duur :) ik bedoel dus die 20x een bedrag. Sorry heb al screenprotector er zullen vast genoeg geinteresseerde zijn.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
dave1972 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:34:
[...]

Ik draai de beta versie al ( die overigens door iedereen te installeren valt ) dus ik kijk er niet zo heel erg naar uit :)
Werkt iCloud back up?

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
angelus20 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:13:
[...]

Doe maar lekker duur :) ik bedoel dus die 20x een bedrag. Sorry heb al screenprotector er zullen vast genoeg geinteresseerde zijn.
Het valt mee, ze komen van ebay en waren 1 euro per stuk. Maar heb dus ergens een typfout gemaakt en dat niet doorgehad met betalen, aangezien ik meerdere dingen besteld had en het af te rekenen bedrag best hoog was. Superstom natuurlijk. Maar ook wel een beetje grappig :9

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 12:07
judith.1987 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:50:
[...]

Het valt mee, ze komen van ebay en waren 1 euro per stuk. Maar heb dus ergens een typfout gemaakt en dat niet doorgehad met betalen, aangezien ik meerdere dingen besteld had en het af te rekenen bedrag best hoog was. Superstom natuurlijk. Maar ook wel een beetje grappig :9
Vraag het ook even in het 'iPhone Hoesjes' topic.

there's no tweak without the tweaker

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:18
BioHazard schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:22:
[...]

Gewoon als nieuw toestel doen, veranderd niets aan de iPhone of de inhoud van de iPhone, geeft alleen in iTunes aan dat die nieuw is.
Thanks! Ik was bang dat alles weg zou zijn en wilde het niet zo maar "riskeren". Is nu gelukt.

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:37
UltraSub schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:07:
Dit haal ik ook met mijn 6.
Zit nu op 23 uur 30 minuten en nog 63% over.
4 uur 28 gebruik.

Verwijderd

Na een aantal verschillende hoesjes enz geprobeerd te hebben heb ik Inmiddels een poosje een originele Apple case en een sena in gebruik.

De Apple case beschermt prima en is opzich best aardig om te zien maar de complete look maar met name de feel gaat van de iPhone af.
Dus die ligt in de kast en gaat d'r alleen om in "kroegsituaties" waar de kans op vallen door tijdelijke beperking van het evenwichtsorgaan iets groter is ;-)

De sena case bied redelijke bescherming en als de iPhone d'r uit is dan heb je hem ook zoals ie bedoeld is
Maar ook lastiger in gebruik. De kans op vallen bij het er uit halen om snel iets te checken bijvoorbeeld.

Inmiddels heb ik meer dan 100 euro uitgegeven aan verschillende artikelen en telkens kom ik tot de conclusie dat ie "naakt" het fijnst is in het gebruik en het mooist is om te zien.

Zal wel een kwestie worden van voorzichtig zijn en gewoon niet laten vallen. En voor de extreme omstandigheden heb ik dan nog de Apple case die er voor een avond om kan.

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:29:
Na een aantal verschillende hoesjes enz geprobeerd te hebben heb ik Inmiddels een poosje een originele Apple case en een sena in gebruik.

De Apple case beschermt prima en is opzich best aardig om te zien maar de complete look maar met name de feel gaat van de iPhone af.
Dus die ligt in de kast en gaat d'r alleen om in "kroegsituaties" waar de kans op vallen door tijdelijke beperking van het evenwichtsorgaan iets groter is ;-)

De sena case bied redelijke bescherming en als de iPhone d'r uit is dan heb je hem ook zoals ie bedoeld is
Maar ook lastiger in gebruik. De kans op vallen bij het er uit halen om snel iets te checken bijvoorbeeld.

Inmiddels heb ik meer dan 100 euro uitgegeven aan verschillende artikelen en telkens kom ik tot de conclusie dat ie "naakt" het fijnst is in het gebruik en het mooist is om te zien.

Zal wel een kwestie worden van voorzichtig zijn en gewoon niet laten vallen. En voor de extreme omstandigheden heb ik dan nog de Apple case die er voor een avond om kan.
+1 :)
The story of my live :) ;)

Verwijderd

Excuus zie net dat ik mijn hele relaas in het "verkeerde" topic heb geplaatst, bedoeling was om het in het hoesjes topic te plaatsen excuus

• Jieve
  • Laatst online: 09-10 21:50
Vraagje aan jullie...

Sinds 20.00 zie ik bij afgeleverde berichten via WhatsApp dat de vinkjes blauw zijn.
Je kan in je gesprek van rechts naar links swipen kom je terecht in de Bericht informatie.

Hebben jullie dit ook?!

Edit:
Misschien komt er eindelijk een update?! *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Jieve op 05-11-2014 20:17 ]

• dave1972
Jieve schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:12:
Vraagje aan jullie...

Sinds 20.00 zie ik bij afgeleverde berichten via WhatsApp dat de vinkjes blauw zijn.
Je kan in je gesprek van rechts naar links swipen kom je terecht in de Bericht informatie.

Hebben jullie dit ook?!
Bij mij zijn ze niet blauw....

Samsung Flip 7

• Jieve
dave1972 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:16:
[...]

Bij mij zijn ze niet blauw....
Begin eens een nieuw gesprek?!

• mawtje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb het ook ineens nu met die blauwe vinkjes op whatsapp !

• Jieve
mawtje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:32:
Misschien komen ze eindelijk met een update...

• dave1972
mawtje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:32:
Klopt is nieuw, twee blauwe vinkjes betekent nu dat hij ook daadwerkelijk gelezen is :)

Samsung Flip 7

• mawtje
Hoe kan dat ineens dan als ik geen update heb gehad? En ik draai de beta versie

• Jieve
mawtje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:08:
Hoe kan dat ineens dan als ik geen update heb gehad? En ik draai de beta versie
Denk dat aflever status niet in de App verwerkt is, maar op de server.

• mawtje
Hmm ze kunnen beter aan de grote update gaan werken ipv de "gelezen functie"

• dave1972
mawtje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:19:
Hmm ze kunnen beter aan de grote update gaan werken ipv de "gelezen functie"
Als jij de Beta versie draait, dan merk je dat ze er druk mee bezig zijn, de ene versie na de andere wordt aangeboden _/-\o_

Samsung Flip 7

• mawtje
dave1972 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:46:
[...]

Als jij de Beta versie draait, dan merk je dat ze er druk mee bezig zijn, de ene versie na de andere wordt aangeboden _/-\o_
Nee daar merk ik niks van, want ik heb nog een van de eerste. Ben namelijk geen developer. Al is het wel veel beter dan de reguliere opgeblazen versie.

• dave1972
Hinten naar warez is niet de bedoeling.

[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2014 08:34 ]

Samsung Flip 7

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 22:08
Vragen om warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2014 08:34 ]

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:29:

Voor dat geld kun je beter je Iphone laten verzekeren. :/
Het is toch logisch, je doet geen hoesje eromheen om het design beter eruit te laten komen. "Naakt" is altijd mooier.

• dave1972
Delen van warez is niet toegestaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2014 08:35 ]

Samsung Flip 7

• UltraSub
dave1972 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:46:
[...]

En 6 en 6+ support? Je zou er toch vanuit mogen gaan dat je dat in de bèta's nu al ziet terug komen.

• Jieve
UltraSub schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:09:
[...]

En 6 en 6+ support? Je zou er toch vanuit mogen gaan dat je dat in de bèta's nu al ziet terug komen.
Zie je ook...

• dave1972
What ^^ said :)

Samsung Flip 7

• _Bailey_
  • Niet online
Ik lees nu over die Chineze malware op iOS devices via provisioning profiles. Ik heb hier zelf 0 verstand van. Maar hebben wij, de mensen die de WhatsApp Beta draaien via de eerder genoemde site, nu niet veel risico gelopen???

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Valt het iemand op dat je ontzettend snel door je data heen gaat met de iphone en 4g combo?
Met mijn iphone 5 gebruikte ik niet eens 1gb per maand. Nu gebruik ik meer dan 2gb per 20 dagen.
De boosdoener is Safari. Die gebruikte al 1.3gb. Terwijl ik denk dat ik het meeste op wifi doe..

Als je wifi hebt, neem ik aan dat hij niet de 4g data pakt. Misschien pakt die van mij dubbel? Kan me niet herinneren dat ik zoveel data verbruik.

• SidewalkSuper
Geert1976 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:21:
Ik lees nu over die Chineze malware op iOS devices via provisioning profiles. Ik heb hier zelf 0 verstand van. Maar hebben wij, de mensen die de WhatsApp Beta draaien via de eerder genoemde site, nu niet veel risico gelopen???
Ja.

En ook
Also, if you have a jailbroken iPhone running afc2 (a terribly insecure service allowing root file system access to the device), then a mobile substrate library is copied onto the device to infect the system. This is done regardless of whether or not WireLurker still has a valid enterprise profile.

[ Voor 31% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-11-2014 09:55 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Ok, dan maar misschien eens een volledige Herstel uitvoeren op mijn iPhone :(

• swasoe
  • Laatst online: 13-11 22:16
Is er geen manier om je iPhone te scannen op deze malware?

• keest12
kx22 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:22:
Valt het iemand op dat je ontzettend snel door je data heen gaat met de iphone en 4g combo?
Met mijn iphone 5 gebruikte ik niet eens 1gb per maand. Nu gebruik ik meer dan 2gb per 20 dagen.
De boosdoener is Safari. Die gebruikte al 1.3gb. Terwijl ik denk dat ik het meeste op wifi doe..

Als je wifi hebt, neem ik aan dat hij niet de 4g data pakt. Misschien pakt die van mij dubbel? Kan me niet herinneren dat ik zoveel data verbruik.
Hoe snellere verbinding je hebt, hoe beter de kwaliteit van de filmpjes automatisch worden in Safari. Dus heb jij een trage 3G verbinding, dan zal het filmpje niet van hoge kwaliteit zijn. Heb jij 4G net zo snel als Wi-Fi, dan heb je waarschijnlijk gewoon 720p. En ja dit gaat heel hard dan.

• Redondo1982
Denk je? En waarom dan?

• SidewalkSuper
Omdat dat de enige manier is om via een onofficiële manier een app te installeren zonder jailbreak. Die app die je via die manier installeert kan herschreven zijn en data wegsluizen, doordat het opnieuw gesigneerd is met dat oude Chinese dev-certificaat wat je alleen nog kan gebruiken door de datum terug te zetten, omdat Apple hem daarna al geblokkeerd heeft.

Whatsapp Beta zou ik bijvoorbeeld NOOIT installeren via zo'n manier. Een app om films te kijken is al wat minder riskant lijkt me.

Als je gejailbreakt bent horen alle alarmen echter aan te springen en in neonlichten te flikkeren dat je het niet moet doen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-11-2014 12:16 ]

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik zou echt nooit een IPA installeren uit onbekende bron. Dat is echt vragen om malware imho.
Geert1976 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:21:
Je kon het downloaden via een of andere Chinese site, en dat is gewoon echt vragen om problemen. Er was echter ook een beta die je bij WhatsApp zelf kon downloaden, en die is een stuk veiliger (al heb je geen 100% zekerheid).

[ Voor 74% gewijzigd door gday op 06-11-2014 12:19 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

• _Bailey_
  • Niet online
oke, ik heb inmiddels WhatsApp verwijderd (de beta dus), en gewoon weer de normale WhatsApp binnengehaald via de AppStore.

Zou dit voldoende moeten zijn, of is een volledige Herstel echt een vereiste?

Nogmaals, ik heb geen .ipa via iTunes op mijn iPhone gezet, wel via de eerder genoemde site de beta over de toen aanwezige WhatsApp app uit de AppStore, gezet

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Geert1976 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:18:
oke, ik heb inmiddels WhatsApp verwijderd (de beta dus), en gewoon weer de normale WhatsApp binnengehaald via de AppStore.

Zou dit voldoende moeten zijn, of is een volledige Herstel echt een vereiste?

Nogmaals, ik heb geen .ipa via iTunes op mijn iPhone gezet, wel via de eerder genoemde site de beta over de toen aanwezige WhatsApp app uit de AppStore, gezet
Als je geïnfecteerd bent is dat denk ik niet genoeg en lijkt het me dat je je iPhone gewoon moet wipen. Een backup van iCloud (gemaakt nadat je die beta geïnstalleerd hebt) zou ik dan ook niet gebruiken, want daar schiet je niets mee op. Maar ik weet niet hoe je erachter komt of je geïnfecteerd bent. Anyone?

[ Voor 13% gewijzigd door gday op 06-11-2014 12:23 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

• SidewalkSuper
Dat is precies dezelfde uitwerking als een ipa via iTunes erop zetten. Dus tot zover geen verschil.
Heb je een jailbreak? Dan is het mogelijk dat je meer zooi erop hebt inmiddels, lastig te bepalen of dat zo is en wat dat dan is.

Heb je geen jailbreak? Deïnstalleren is genoeg. Check nog even onder Instellingen > Algemeen > Profielen of je een raar profiel erbij hebt staan (niet waarschijnlijk).

Wil je helemaal veilig zijn, nadat je ooit een jailbreak hebt gebruikt? Herstel je iPhone in DFU-modus naar een nieuwe iPhone en zet geen backup terug. Door daarna in te loggen met je iCloud-account kun je wel weer gegevens terug krijgen, maar het terugzetten van een backup kan zooi van de jailbreak mee terug kopiëren.

[ Voor 28% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-11-2014 12:25 ]

• Jieve
SidewalkSuper schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:22:
Dat is precies dezelfde uitwerking als een ipa via iTunes erop zetten. Dus tot zover geen verschil.
Heb je een jailbreak? Dan is het mogelijk dat je meer zooi erop hebt inmiddels, lastig te bepalen of dat zo is en wat dat dan is.

Heb je geen jailbreak? Deïnstalleren is genoeg. Check nog even onder Instellingen > Algemeen > Profielen of je een raar profiel erbij hebt staan (niet waarschijnlijk).
Correct! :)
Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.