Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:22

swv

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :)

Het grotere scherm en de geoptimaliseerde apps van een iPad zijn zeker een toegevoegde waarde en dat ervaar ik zelf ook. Ik ben echter de enige Apple gebruiker hier in huis dus ik kan er niemand anders een plezier mee doen. Tevens betrap ik mijzelf er maar al te vaak op dat ik de MacBook pak in plaats van de iPad. De iPad gaat wel mee in mijn tas naar school, maar voor het grootste gedeelte van de dag blijft ie toch in mijn tas zitten. En wanneer ik werk aan projecten dan gaat mijn laptop mee op reis. In de trein pak ik wat makkelijker mijn iPhone erbij omdat ik bijvoorbeeld direct internettoegang heb en omdat ik er muziek mee luister.

Ik neig dus naar drie scenario's met als eindbeeld:
1. iPhone 6 4.7" + iPad Mini Retina 7.9" + MacBook 15"
2. iPhone 6 Plus 5.5" + iPad Mini Retina 7.9" + MacBook 15"
3. iPhone 6 Plus 5.5" + MacBook 15"

Financieel gezien is scenario 3 het beste, maar het doet mij ook pijn om de iPad de deur uit te doen. Op de een of andere manier ben ik er toch een beetje verliefd op want het is echt een briljant stukje techniek O+

Ik denk dat ik er maar op één manier achter kan komen wat het beste voor mijzelf is: Een bezoekje brengen aan de Apple Store, dan bekijken of de 6 Plus überhaupt wel in mijn handen past en dan binnen 2 weken definitief besluiten welk scenario het beste bij mij past. Ik begin dus bij scenario 2 en dan kan ik uitwijken naar 1 of 3 ;)

Voor ieder persoon is het gebruik natuurlijk anders, maar ik vind het wel interessant om te lezen welke keuzes mensen hebben gemaakt en welke keuzes ik zelf heb gemaakt. Hopelijk help ik hiermee ook anderen die hetzelfde luxeprobleem hebben haha :+

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
sww89 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

En om welke reden doe je hem dan uit je broekzak halen wanneer je gaat zitten? Zijn je zakken niet ruim genoeg? Is ie erg aanwezig in je broekzak (als een plank-->lelijk)? Is het oncomfortabel? Ik overweeg ook een 6 plus en ik heb al even de note 3 van mijn pa geprobeerd en ik kan mij bovenstaande punten voorstellen.

Een tweede vraag: zijn er mensen met een 6 plus die hun iPad (mini) daardoor niet meer gebruiken? Ik heb een iPad mini retina met allerlei accessoires, maar ik kan gewoon niet productief zijn op een tablet. In de praktijk komt het er op neer dat ik gewoon simpele dingen doe (ook in de trein) die momenteel op mijn iPhone 5s ook prima kunnen.

Ik heb de iPad 1, 2, 3 gehad en nu dus de mini retina. Echt een topapparaat en ik ben er nog steeds heel tevreden over, maar ik had nooit gedacht dat Apple de overstap naar 5,5" zou maken (wie wel). Ik overweeg dus om van twee apparaten naar één te gaan. Komende week ga ik ook naar de Apple Store maar daar kan ik geen praktijk ervaring opdoen natuurlijk ;)
Ik heb de iPad Mini Retina net zoals mijn iPhone 5s omgeruild voor de iPhone 6 Plus. Enige moment wanneer ik m'n iPad echt mis is als ik bijvoorbeeld een wedstrijd aan het streamen ben op het ene apparaat, dat je met de andere altijd nog wat andere dingetjes kon doen. Verder is het grotere scherm van de iPad natuurlijk wat fijner kijken, maar de iPhone 6 Plus komt absoluut in de buurt en eigenlijk vind ik het alleen maar handiger om alles in een apparaat te hebben!

Als je je iPad al weinig gebruikte voor productiviteit en vond dat alles op de 5s al prima te doen was, dan zal je absoluut geen spijt krijgen van je beslissing.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 12:48
sww89 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:

Het grotere scherm en de geoptimaliseerde apps van een iPad zijn zeker een toegevoegde waarde en dat ervaar ik zelf ook. Ik ben echter de enige Apple gebruiker hier in huis dus ik kan er niemand anders een plezier mee doen. Tevens betrap ik mijzelf er maar al te vaak op dat ik de MacBook pak in plaats van de iPad. De iPad gaat wel mee in mijn tas naar school, maar voor het grootste gedeelte van de dag blijft ie toch in mijn tas zitten. En wanneer ik werk aan projecten dan gaat mijn laptop mee op reis. In de trein pak ik wat makkelijker mijn iPhone erbij omdat ik bijvoorbeeld direct internettoegang heb en omdat ik er muziek mee luister.

Financieel gezien is scenario 3 het beste, maar het doet mij ook pijn om de iPad de deur uit te doen. Op de een of andere manier ben ik er toch een beetje verliefd op want het is echt een briljant stukje techniek O+

Ik denk dat ik er maar op één manier achter kan komen wat het beste voor mijzelf is: Een bezoekje brengen aan de Apple Store, dan bekijken of de 6 Plus überhaupt wel in mijn handen past en dan binnen 2 weken definitief besluiten welk scenario het beste bij mij past. Ik begin dus bij scenario 2 en dan kan ik uitwijken naar 1 of 3 ;)

Voor ieder persoon is het gebruik natuurlijk anders, maar ik vind het wel interessant om te lezen welke keuzes mensen hebben gemaakt en welke keuzes ik zelf heb gemaakt. Hopelijk help ik hiermee ook anderen die hetzelfde luxeprobleem hebben haha :+
Op de 6 en op de plus kun je eigenlijk prima alles doen wat je op een iPad ook zou doen, in ieder geval tot je op het moment komt dat je toch wel je macbook wilt pakken, zelf ook lang aan een iPad aanschaf getwijfeld maar nooit gedaan omdat ik dan toch veel te snel weer naar mijn macbook neig.

Als je dan toch productiviteit wilt doen pak je toch de macbook, wil je wat kleins opzoeken of een artikeltje lezen, dan kan dat ook al meer dan prima op een 6 of plus.

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:54
mijn batterijverbruik van mijn iphone 6....ben zeer tevreden hoor!! :) :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/83335945/Foto%2020-10-14%2005%2036%2017.png

Verwijderd

De Iphone 6 plus silver in mijn bezit sinds vrijdag!

Weet nu al dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De grootte wordt je echt binnen de kortste keren gewoon.
En het toestel past best nog wel goed in je broekzak. Gewoon even wennen.

Vrijdagavond opgeladen en reservekopie via de Cloud overgezet (verliep vlekkeloos).
Vandaag na normaal gebruik en zonder toestel volledig uit te zetten nog 17% batterij over!

Wat een verademing tov mijn oude 4S.

Voor start een zwart leder flip tasje van Azuri erbij genomen (€15).
Werkt eigenlijk best goed.

Nu op zoek naar mooie, lederen sleeve!

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 08:12
Voor mooie lederen sleeve zou ik eens kijken naar de sena heritage serie (www.senacases.com, evt. discountcode SENASAVER10).
Heb de mijne vandaag binnen gekregen en is erg fraai afgewerkte sleeve.

Verwijderd

Ik had een iPhone 5s + iPad mini retina + MBPR 13 inch. Ik merkte dat ik vaak voor de wat grotere dingen meteen m'n MacBook pakte ipv m'n iPad. De iPad gebruikte ik eigenlijk niet echt meer.

Nu ik de 6+ heb en de iPad heb verkocht merk ik toch dat dit wel de beste combo is, omdat de dingen die ik dan op de iPad deed nu makkelijk op mijn 6+ kan doen. Daarbij komt ook nog eens de continuïteit functie van iOS 8 & Yosemite, waardoor, mocht ik t scherm van de iPhone te klein vinden voor wat ik doe, ik het heel makkelijk kan oppikken op m'n MacBook.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
iOS8.1 is tof! De mogelijkheid om tussen 2G, 3G en 4G te kiezen is dr weer, is nogal een dingetje geweest :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Verwijderd

Ik heb ook de update 8.1 uitgevoerd, maar ik heb geen mogelijkheid om tussen 2G, 3G en 4G te switchen :(

• crazylegs
  • Laatst online: 10-11 13:10
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:50:
Ik heb ook de update 8.1 uitgevoerd, maar ik heb geen mogelijkheid om tussen 2G, 3G en 4G te switchen :(
Het is wachten op een carrier update nu.. schijnt dat t-mobile 'm al wel heeft.. VF nog niet in ieder geval.. KPN HI ook nog niet..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Degene die de beta van whatsapp hadden en nu iOS 8.1 geïnstalleerd hebben....doet die beta whatsapp het nog bij jullie? Bij mij niet meer, ook al zet ik mijn datum terug naar 20 september

Verwijderd

crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:55:
[...]

Het is wachten op een carrier update nu.. schijnt dat t-mobile 'm al wel heeft.. VF nog niet in ieder geval.. KPN HI ook nog niet..
Maar hij staat zelfs niet tussen mijn instellingen :(
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/10pymvq.png

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Maar hij staat zelfs niet tussen mijn instellingen :(
Klopt, dat is pas na de carrier update.

Elect a clown, expect a circus.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
virish01 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:
Degene die de beta van whatsapp hadden en nu iOS 8.1 geïnstalleerd hebben....doet die beta whatsapp het nog bij jullie? Bij mij niet meer, ook al zet ik mijn datum terug naar 20 september
klopt, komt door 8.1

Samsung Flip 7

• mawtje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06-2023
Een vraagje als ik mijn iPhone 6 Plus op zn kop houd dan draait het scherm automatisch mee natuurlijk, alleen het touchscreen werkt dan niet. Hebben er meer mensen last van? Als ik hem weer terug draai kan ik wel gewoon overal op drukken? Kwam er toevallig achter, omdat ik mijn telefoon in het donker aan het gebruiken was haha.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18

optie 1 en 3 zijn de beste varianten, hoewel ik zelf geen mini fan ben kan ik best begrijpen dat mensen deze kochten ivm meenemen.

Indien je de 6+ neemt heeft de mini in mijn beleving nog weinig nut. Een ipad air zal beter passen, maar een toekomstige grotere ipad pro >:) , dat zou erg fijn zijn. MacBook 15'' is sowieso een must in welk geval dan ook.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

mawtje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:22:
Een vraagje als ik mijn iPhone 6 Plus op zn kop houd dan draait het scherm automatisch mee natuurlijk, alleen het touchscreen werkt dan niet. Hebben er meer mensen last van? Als ik hem weer terug draai kan ik wel gewoon overal op drukken? Kwam er toevallig achter, omdat ik mijn telefoon in het donker aan het gebruiken was haha.
Ik heb er in ieder geval geen last van, kan alles gewoon gebruiken.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• mawtje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06-2023
Niek_1981 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Ik heb er in ieder geval geen last van, kan alles gewoon gebruiken.
Hmm heel vaag bij mij doet ie het nu ook weer gewoon. Toch bedankt

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 10:10

pclinde

TechGaming.nl

Ik ben goed overtuigd! Ik ga in december een iPhone 6 64GB ophalen. Ik heb nog een iPad 3, maar die blijft er gewoon. En misschien vervang ik deze nog met een Air 2, omdat ik veel iPad only apps gebruik. :)

Ik heb er nu al zin in, maar ga hem sowieso nog even in real-life bekijken. Ik heb overigens nog niemand gezien in mijn direct omgeving met een iPhone 6 of Plus. Dus het is nog allemaal nieuw. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
virish01 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:
Nergens last van. Heb iOS 8.1, iPhone 6 Plus en WhatsApp beta (met optimized scherm dus). WhatsApp werkt minder 'lekker' voor mn gevoel maar werkt nog wel verder prima.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Help help !!

Toestel 6 plus vandaag vast gelopen tijdens update Ios 8.1

Moet toestel via I Tunes herstellen.

Maar die software loopt ook vast - melding "fout opgetreden tijdens herstelling (10)".

IEMAND DIE MIJ KAN HELPEN ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:22:
Help help !!

DFU op een andere pc al geprobeerd?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:25
Help help !!

Maar die software loopt ook vast - melding "fout opgetreden tijdens herstelling (10)".

iTunes updaten naar de meest recente versie. Reboot. Nogmaals proberen.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:35
Help help !!

IK DENK NIET DAT IEMAND JE SNELLER GAAT HELPEN OMDAT JE ZO SCHREEUWT HOOR.

• dave1972
ASNNetworks schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:51:
[...]

Nergens last van. Heb iOS 8.1, iPhone 6 Plus en WhatsApp beta (met optimized scherm dus). WhatsApp werkt minder 'lekker' voor mn gevoel maar werkt nog wel verder prima.
Heb je die dan opnieuw geinstalleerd ? want toen ik IOS8.1 via Itunes had geupdat, en ik drukte op whatsapp ging hij aan en uit.

Samsung Flip 7

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
dave1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:01:
[...]

Heb je die dan opnieuw geinstalleerd ? want toen ik IOS8.1 via Itunes had geupdat, en ik drukte op whatsapp ging hij aan en uit.
Opnieuw installeren werkt bij mij ook niet. En ik heb OTA geupdate...

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 01:28

zomertje

Barisax knorretje

Ik ben heel blij met mn iphone 6, alleen jammer van de lelijke kleuren van de icoontjes. Helaas nog niet gevonden of je die kan veranderen. Geen idee of er mogelijkheden zijn, tips zijn welkom.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
zomertje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:15:
Ik ben heel blij met mn iphone 6, alleen jammer van de lelijke kleuren van de icoontjes. Helaas nog niet gevonden of je die kan veranderen. Geen idee of er mogelijkheden zijn, tips zijn welkom.
Verklaar je nader. :)

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
zomertje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:15:
Ja hoor geen probleem: Instellingen > algemeen > toegankelijkheid > Grijstinten.

Alles mooi uniform qua kleuren ;)

• ASNNetworks
dave1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:01:
[...]

OTA geupdatet, WhatsApp werkt gewoon nog. Misschien opnieuw signen?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• dave1972
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

OTA geupdatet, WhatsApp werkt gewoon nog. Misschien opnieuw signen?
Aah ok maar ik had m via een omweg door de datum te verzetten :) dan zit t m daar in.

Samsung Flip 7

• ASNNetworks
dave1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Aah ok maar ik had m via een omweg door de datum te verzetten :) dan zit t m daar in.
Ahh, ja klopt. Datum verzetten werkt niet meer sinds 8.1, emulators etc werken ook niet meer daardoor heb ik elders gelezen.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 21:25
markoh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Ja hoor geen probleem: Instellingen > algemeen > toegankelijkheid > Grijstinten.

Alles mooi uniform qua kleuren ;)
Da's gelijk weer het andere uiterste tov de zuurstok/kermis/snoepkleuren. Kiezen uit twee kwaden is ook geen keuze.

• keanu_
  • Laatst online: 02-11 12:35
dcl! schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Da's gelijk weer het andere uiterste tov de zuurstok/kermis/snoepkleuren. Kiezen uit twee kwaden is ook geen keuze.
Welkom in iOS!
Anders gewoon wachten op een jailbreak ;)

• dave1972
keanu_ schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Welkom in iOS!
Anders gewoon wachten op een jailbreak ;)
Overigens denk ik dat die niet zo lang op zich laat wachten nu dat 8.1 uit is, denk dat ze daar op gewacht hebben. Zal wel weer die chineese meuk zijn, van ih8sn0w etc lees ik wat dat betreft niks meer.

Samsung Flip 7

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Helaas na het updaten van mijn iphone 6 naar IOS 8.1 is nog steeds het batterij verbruik niet inzichtelijk, volgende bericht blijft er staan:

"Informatie over de batterij is beschikbaar nadat de iphone enkele minuten is gebruikt"

Had al wat gelezen dat dit kan gebeuren als je backup terug had gezet van oudere iphone. Andere hier last van en misschien een oplossing?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
iTunes updaten naar de meest recente versie. Reboot. Nogmaals proberen.
Na de update van I-tunes is het gelukt. Thanks!!

Nadeel dat het een laptop van het werk is en je administrator rechten moet hebben om alles up to date te houden.

Iemand een idee waarom een update van Ios connectie met I-tunes nodig heeft?

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-11 15:57
Ik ben aan twijfelen om de iPhone 6 te kopen.
Is het geld deze telefoon ook echt waard?

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
FlashHeaven schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:17:
Dat is voor iedereen anders. Gezien je het nodig vindt deze vraag te stellen, denk ik niet dat jij tot de groep behoort die het waard vindt.

• dave1972
Heb hem zelf sinds een paar dagen ( komende van een bb10 device ) en ik ben er helemaal weg van, lekker snel, alles vloeiend en soepel, en een erg mooi uiterlijk, dun maar toch erg premium.
Of hij het waard is, tsja ik vind van wel, maar smaken verschillen dus miss f eerst in de winkel kijken?

Samsung Flip 7

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Je weet toch of je een nieuwe telefoon wil of niet? En of je er 700 euro aan uit wil geven?

• Scrtz
De vraag is, wat heb je nu?

Komende van een iPhone 5s of ouder zeg ik zeker ja, de grootte van het scherm is een echte verademing.

• swv

swv

Aan iedereen die gisteren dit topic een beetje gevolgd heeft en/of ervaringen heeft gedeeld:

Op basis van jullie ervaringen en mijn eigen gezonde verstand heb ik gisteravond besloten om voor de 6 Plus 64GB SG te gaan. Niet het minste model, want volgens mij is deze variant zeer populair. Toch had ik al mijn zinnen op dit model gezet. Wat was de volgende stap, hoe bemachtig ik er één? De reserverenNL twitterpagina was mij bekend, dus ging ik die in de gaten houden. Ik ben speciaal opgebleven tot middernacht voor de iPhone reserveringspagina. Helaas leverde dit niks op. Vanmorgen weer met enige regelmaat de voorraadstatus gecheckt (lees: continu F5en). Op basis van de twittergeschiedenis moest er wel tussen 10 en 11 een nieuwe voorraad beschikbaar komen. Bingo! Net voor 11en een hele sloot aan iPhones beschikbaar in allerlei varianten in de drie stores. (Het valt mij op dat vooral de store in Haarlem veel en gevarieerde voorraad krijgt, of het is toeval..). Héél snel alle gegevens ingevoerd en binnen 1 minuut na mijn reservering waren al een aantal modellen (waaronder de mijne) uitverkocht.

Vanmiddag naar Haarlem geweest en mijn 6 Plus SG opgehaald. Echt, wat een bijzonder plezierig apparaat om in je handen te hebben. Ik herken vele ervaringen op dit forum terug. Ja hij is wat groot, maar oh je went er zo snel aan en het scherm is werkelijk prachtig. Mijn eerste indruk was dan ook dat mijn iPhone 5s echt klein en lomp is. Nou ben ik nog benieuwd wat mijn ervaringen buitenshuis zullen zijn. Ik durf hem niet zo goed mee te nemen want hij voelt wel wat kwetsbaar. Mijn Sena sleeve komt maandag pas dus dat wordt een geschikte sok zoeken vrees ik :D

Ik geef mijzelf 2 weken om te bepalen of ik hem eventueel ruil voor de 'gewone' 6 of dat ik mijn iPad Mini Retina verkoop als blijkt dat ik die niet meer gebruik. Ik neig nu al naar dat laatste...

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
sww89 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:04:
Aan iedereen die gisteren dit topic een beetje gevolgd heeft en/of ervaringen heeft gedeeld:

Op basis van jullie ervaringen en mijn eigen gezonde verstand heb ik gisteravond besloten om voor de 6 Plus 64GB SG te gaan. Niet het minste model, want volgens mij is deze variant zeer populair. Toch had ik al mijn zinnen op dit model gezet. Wat was de volgende stap, hoe bemachtig ik er één? De reserverenNL twitterpagina was mij bekend, dus ging ik die in de gaten houden. Ik ben speciaal opgebleven tot middernacht voor de iPhone reserveringspagina. Helaas leverde dit niks op. Vanmorgen weer met enige regelmaat de voorraadstatus gecheckt (lees: continu F5en). Op basis van de twittergeschiedenis moest er wel tussen 10 en 11 een nieuwe voorraad beschikbaar komen. Bingo! Net voor 11en een hele sloot aan iPhones beschikbaar in allerlei varianten in de drie stores. (Het valt mij op dat vooral de store in Haarlem veel en gevarieerde voorraad krijgt, of het is toeval..). Héél snel alle gegevens ingevoerd en binnen 1 minuut na mijn reservering waren al een aantal modellen (waaronder de mijne) uitverkocht.

Vanmiddag naar Haarlem geweest en mijn 6 Plus SG opgehaald. Echt, wat een bijzonder plezierig apparaat om in je handen te hebben. Ik herken vele ervaringen op dit forum terug. Ja hij is wat groot, maar oh je went er zo snel aan en het scherm is werkelijk prachtig. Mijn eerste indruk was dan ook dat mijn iPhone 5s echt klein en lomp is. Nou ben ik nog benieuwd wat mijn ervaringen buitenshuis zullen zijn. Ik durf hem niet zo goed mee te nemen want hij voelt wel wat kwetsbaar. Mijn Sena sleeve komt maandag pas dus dat wordt een geschikte sok zoeken vrees ik :D

Ik geef mijzelf 2 weken om te bepalen of ik hem ruil voor de 'gewone' 6 of dat ik mijn iPad Mini Retina verkoop als blijkt dat ik die niet meer gebruik. Ik neig nu al naar dat laatste...
Kun je die zo gemakkelijk weer terugbrengen? Ben benieuwd wat je er van vind over 2 weken.

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Waarom heeft whatsapp, telegram etc niet de mogelijkheid om vanaf je camera roll fotos te sturen naar de app?!!!! Is dit niet mogelijk met extensies?

• swv

swv

Ik heb het nog nagevraagd voor de zekerheid en het was geen probleem. Moet hem wel heel goed behandelen natuurlijk. Maar zoals ik al zeg ik denk dat ik niet anders meer wil ;)

• dave1972
raishel70 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:08:
Waarom heeft whatsapp, telegram etc niet de mogelijkheid om vanaf je camera roll fotos te sturen naar de app?!!!! Is dit niet mogelijk met extensies?
Volgens mij moeten ze de app daarvoor updaten.

Samsung Flip 7

• dave1972
Is het mogelijk dat bv bij deze site het ww wordt opgeslagen ? Nu moet ik elke keer opnieuw inloggen, of zijn er nog andere mogelijkheden ?

Samsung Flip 7

• raishel70
dave1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:42:
[...]

Volgens mij moeten ze de app daarvoor updaten.
Nou, ik vraag me af waarop ze wachten. Zo een basic functie moet toch wel mogelijk zijn op een telefoon van 899?!

• ASNNetworks
raishel70 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:54:
[...]

Nou, ik vraag me af waarop ze wachten. Zo een basic functie moet toch wel mogelijk zijn op een telefoon van 899?!
Dat is dus ook mogelijk, maar de ontwikkelaar moet dat wel inbouwen :O

• lex_esco
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11-2021
Dus ik heb net een Iphone 6 plus gehaald net in Amsterdam. Wil ik mijn Icloud copy erop zetten maar....hij kan geen IOS8.1 copy op een Iphone (de nieuwe dus) met oudere IOS zetten!

Nice Apple!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:44
lex_esco schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:36:
Dus ik heb net een Iphone 6 plus gehaald net in Amsterdam. Wil ik mijn Icloud copy erop zetten maar....hij kan geen IOS8.1 copy op een Iphone (de nieuwe dus) met oudere IOS zetten!

Nice Apple!
logisch toch ..... even de nieuwe updaten naar 8.1 en klaar

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024

Nice Apple!
Idd als nieuwe tel configureren. Updaten naar 8.1. En dan backup terugzetten.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Vind och dat de batterij duur sinds 8.1 op de 6 plus zwakker is geworden. Normaal heb ik na een volle dag 55% over. Nu slechts 35%

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:37
Hebben mensen met een iPhone 6 (Plus) dit al geprobeerd? Apple Pay werkt mogelijk ook al buiten de USA :)

• Cardwizard
oohh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:40:
Hebben mensen met een iPhone 6 (Plus) dit al geprobeerd? Apple Pay werkt mogelijk ook al buiten de USA :)
maar alleen met een creditcard die uitgegeven is in de VS

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:37
cardwizard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb selectief lopen lezen, was een beetje té euforisch. :9

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
boosterbosch schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:00:
Vind och dat de batterij duur sinds 8.1 op de 6 plus zwakker is geworden. Normaal heb ik na een volle dag 55% over. Nu slechts 35%
Bij mij lijkt ie juist verbeterd op de iPhone 6 Plus! Gebruik: 8 uur rond en stand by 15 uur rond. Helderheid vaak op zo een 75% en een deel van de dag op 4G. Ik heb de iOS 8.1 update uiteraard via iTunes uitgevoerd.

Edit: Met nog 20% resterend, vergeten te vermelden!

[ Voor 5% gewijzigd door keest12 op 21-10-2014 22:42 ]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:24
Opvallend dat de iPhone 6 Plus geen (3 cores en) 2gb ram heeft en de iPad Air 2 wel.
http://www.macrumors.com/...-a8x-triple-core-2gb-ram/

[ Voor 33% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-10-2014 22:58 ]

• dave1972
SidewalkSuper schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:55:
Opvallend dat de iPhone 6 Plus geen (3 cores en) 2gb ram heeft en de iPad Air 2 wel.
Dat zal de 6s wel krijgen 😊

Samsung Flip 7

• Mizgala28
  • Laatst online: 13-11 12:05
Zodat de 6S volgend jaar die specs heeft en weer "all new" is ;)

• ASNNetworks
Niet zo opvallend als de iPhone een A8 chip heeft en de iPad Air 2 een A8X :+ Los daarvan: de iPhone heeft een scherm met 1920x1080 pixels en de iPad 2048x1536 pixels, dus een scherm met 2 miljoen pixels tegenover 3 miljoen pixels. Een A8X chip in de iPhone is simpelweg overkill, om nog maar te zwijgen over batterij verbruik en warmte. iPad heeft een vele male grotere behuizing en batterij, daar kan dus prima een A8X chip in. Doe dat in de iPhone en dan hoor je mensen al huilen (inclusief mij) dat de iPhone 6 Plus wel erg warm wordt en na een paar uur al weer leeg is ;)

• Cardwizard
Maar de iPhone moet wel renderen vanaf een hogere resolutie dan de iPad heeft

• keanu_
ASNNetworks schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 02:15:
[...]

Niet zo opvallend als de iPhone een A8 chip heeft en de iPad Air 2 een A8X :+ Los daarvan: de iPhone heeft een scherm met 1920x1080 pixels en de iPad 2048x1536 pixels, dus een scherm met 2 miljoen pixels tegenover 3 miljoen pixels. Een A8X chip in de iPhone is simpelweg overkill, om nog maar te zwijgen over batterij verbruik en warmte. iPad heeft een vele male grotere behuizing en batterij, daar kan dus prima een A8X chip in. Doe dat in de iPhone en dan hoor je mensen al huilen (inclusief mij) dat de iPhone 6 Plus wel erg warm wordt en na een paar uur al weer leeg is ;)
Behalve dat wel blijkt dat de nieuwe iPad het 90 minuten minder lang volhoudt dan de vorige editie (thinness over battery 8)7 )

• dave1972
Spam is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 22-10-2014 11:44 ]

Samsung Flip 7

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Graag een TR maken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 22-10-2014 11:45 ]

XBOX One: Agonis

• dave1972
De volgende keer graag onderbouwen, waarom je dat moet delen. Nu komt het alleen over als spam :)

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 22-10-2014 11:45 ]

Samsung Flip 7

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:47
cardwizard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

werkt het misschien al met pre-paid cc's? Dan zie ik wel mogelijkheden.

...less is more

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 21:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Waarom is een pre-paid credit card zo handig dan? Als je gewoon je eigen bank belt en vraagt of je een normale credit card bij je betaalpakket kan aanvragen is dat zo geregeld. Ik snap al die problemen niet zo.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 16:34
Ik heb rechts van mijn beeldscherm verticale strepen tot halverwege mijn beeldscherm op iphone 6 plus...iemand meer dit probleem?

• funk-e
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:49:
Waarom is een pre-paid credit card zo handig dan? Als je gewoon je eigen bank belt en vraagt of je een normale credit card bij je betaalpakket kan aanvragen is dat zo geregeld. Ik snap al die problemen niet zo.
ik heb zelf ook wel cc's, maar ik doel hier op het feit dat Apple Pay op dit moment alleen werkt met Amerikaanse cc's. Met andere woorden: als je online een Amerikaanse cc kunt regelen, zou je nu al gebruik kunnen maken van Apple Pay.

...less is more

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:00
funk-e schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

ik heb zelf ook wel cc's, maar ik doel hier op het feit dat Apple Pay op dit moment alleen werkt met Amerikaanse cc's. Met andere woorden: als je online een Amerikaanse cc kunt regelen, zou je nu al gebruik kunnen maken van Apple Pay.
Dat vraag ik mij dus af. Ik heb 8.1 geinstalleerd maar ik zie tussen mijn instellingen geen Passbook & Apple Pay instelling staan. En dit moet (Youtube) wel wil je creditcards uberhaupt kunnen toevoegen. Maar goed, misschien doe ik iets verkeerds :)

ehhhh..HOI

• dave1972
PanGu jailbreak is er maar nog zonder cydia

Samsung Flip 7

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

krizzziz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Dat vraag ik mij dus af. Ik heb 8.1 geinstalleerd maar ik zie tussen mijn instellingen geen Passbook & Apple Pay instelling staan. En dit moet (Youtube) wel wil je creditcards uberhaupt kunnen toevoegen. Maar goed, misschien doe ik iets verkeerds :)
Die optie is er alleen als je je regio op US zet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• iAbdel
  • Laatst online: 09-04 08:07
Batterij van mijn iPhone 6, loopt heel snel leeg. deze ochtend kon ik er juist 3uur (1%) van gebruik maken.

enable:
* muziek luisteren en beetje surfen

disabled:
wifi, bleutooth, locatie voorziening, psuh mail.. en al de rest wat ik niet nodig heb.. geen apps die op de achtergrond lopen.. ( whatsapp wel)

Hebben jullie ook problemen met batterijduur?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/4qkkra.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door iAbdel op 22-10-2014 13:15 . Reden: img toegevoegd ]

• keanu_
iAbdel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:40:
Batterij van mijn iPhone 6, loopt heel snel leeg. deze ochtend kon ik er juist 3uur (1%) van gebruik maken.

enable:

disabled:
wifi, bleutooth, locatie voorziening, psuh mail.. en al de rest wat ik niet nodig heb.. geen apps die op de achtergrond lopen.. ( whatsapp wel)

Dat klinkt gewoon als een defect, dus ik zou contact opnemen met Apple!

• dave1972
iAbdel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:40:

enable:

disabled:

Ik zou als ik jou was ( als je een back-up hebt geinstalleerd ) eerst maar eens een herstel doen via Itunes of als nieuwe tel instellen, dan je apps handmatig installeren en niet voor elke app locatie sevice aan zetten.

Samsung Flip 7

• iAbdel
keanu_ schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Dat klinkt gewoon als een defect, dus ik zou contact opnemen met Apple!
Dat is wat ik ga doen, terug brengen en wachten tot de 6s kan verder gaan met mijn iPhone 5

• iAbdel
dave1972 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Ik zou als ik jou was ( als je een back-up hebt geinstalleerd ) eerst maar eens een herstel doen via Itunes of als nieuwe tel instellen, dan je apps handmatig installeren en niet voor elke app locatie sevice aan zetten.
Bij een nieuw toestel of een "grand update" hang ik mijn iPhone steeds aan mijn mac en doe ik een volledige reset, zonder backup.

• funk-e
krizzziz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

prepaid gaat helaas dus ook niet werken:
Helaas is een Amerikaanse bankrekening met creditcard nog steeds vereist om Apple Pay te laten werken in Nederland. Wie slim denkt te zijn door een Amerikaanse prepaid creditcard te kopen komt bedrogen uit; Apple accepteert alleen kaarten die gekoppeld zijn aan een adres.

bron: http://www.onemorething.n...-een-beetje-in-nederland/

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 22-10-2014 13:36 ]

...less is more

• plinders
  • Laatst online: 14-08 20:33
Vanochtend mijn iPhone 6 mogen ontvangen :) Heerlijk ding! Iemand nog recommended apps oid?

Nu alleen nog even mijn muzieksituatie fixen (automatisch uploaden naar iTunes Match als ik iets nieuws toevoeg (dat gaat ook automatisch)) en alles is helemaal prima.

Verwijderd

Raar als ik nu kijk bij mijn batterijgebruik & stand-by zie ik twee streepjes en geen tijd..
IOS 8.1

Iemand hier ook last van?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 21:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Er staat in dat scherm bij waarom dat is, er direct onder.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:33:
Raar als ik nu kijk bij mijn batterijgebruik & stand-by zie ik twee streepjes en geen tijd..
IOS 8.1

Iemand hier ook last van?
Ik heb dat ook al gehad. Na het opladen 's nachts werkte het terug...

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nitai schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

Ik gebruik een Anker. Helemaal verliefd op dat ding (via Huiskamer er op gekomen via een medetweaker)
[afbeelding]

Laadt alles op, iPad, iPhone, PS4 controllers, compact camera, e-reader etc. Schakelt zelf naar de optimale spanning.

Zo handig dat ik er eentje thuis heb en eentje op het werk.
Heb deze nu in het wit!

Yo.

Verwijderd

Nice Apple!
Welke telefoon had je? Ik ga namelijk binnenkort over van een iPhone 4 naar een iPhone 6, maar ik hoop toch eigenlijk wel dat m'n iCloud kopie op de 6 te zetten is, ook al kan ik de 4 niet updaten naar iOS 8...

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Whaaaaaaa.. Nu ineens klopt mijn scherm van mijn iPhone 6..echt heel hard, links bovenin! Heb deze geruild voor een witte die ik eerst had binnen 2 weken, maar wat nu? Kan ik hier weer mee terug qua garantie of? Heb hem uit Oberhausen..Anders rij ik daar morgen naar toe gelijk…

Dit irriteert wel moet ik zeggen..iPhone is nu 2,5 week oud, na geruild te hebben dus..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
nee, je kan dat gewoon in de apple store in nl doen, ze geven je ook normaal gezien direct een nieuwe, toch als je je factuur mee neemt.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 20:00
Dyegate :/

[ Voor 4% gewijzigd door deBennie op 22-10-2014 21:45 ]

• pdavie2311

pdavie2311

thibautb schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:43:
nee, je kan dat gewoon in de apple store in nl doen, ze geven je ook normaal gezien direct een nieuwe, toch als je je factuur mee neemt.
Ok, maar Oberhausen is voor mij beter te doen dan de stores in Nederland, haha..Nog geen 2 uur rijden…
Dan ga ik hem morgen weer ruilen daar..Dan maar voor een plus denk…(grapje)...

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
IK heb de plus, nog niet gebogen, en echt niet meer te groot, ik vind alle andere gsm's nu eigenlijk mini, iemand anders die ik ken heeft de zes en die vind ik toch wel te klein, als ik toch ergens niet aan kan, dan duw ik twee keer op de home button, en dan komt het allemaal naar beneden, en nee hij is nog niet geplooid, maar LOL.

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
eerste iPhone 6 had 2 pixels defect, een witte en een zwarte..

tweede iPhone 6 vandaag toegekregen, ik doe het doosje open, valt me op dat het 'LCD' scherm donkerder eruit ziet t.o.v. de zwarte layer de voorkant van het scherm (dus rondom het scherm bij een SPACE GREY) mijn eerste iPhone 6 die blende helemaal met de zwarte voorkant waardoor het er dus eigelijk als 1 GROOT scherm uit zag. Ik doe de iPhone 6 aan, balen.. het scherm leek op het eerste zicht al wa 'geler' gsm ingesteld met de eerste iPhone 6 ernaast, en ja.. minder contrast op max. brightness en ook gelere waas over het scherm. Contact met Apple gehad, 3e exemplaar onderweg..

Geweldige support van Apple dat ze een nieuwe opsturen voor de 3e keer, hopelijk nu een perfecte!
Echt ben echt tevreden van hun support, maakt zijn geld al waard.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:19

Nitai

Live the life you love.

En tevreden? Gaaf ding hè?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
laurensdbb schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:17:
eerste iPhone 6 had 2 pixels defect, een witte en een zwarte..

tweede iPhone 6 vandaag toegekregen, ik doe het doosje open, valt me op dat het 'LCD' scherm donkerder eruit ziet t.o.v. de zwarte layer de voorkant van het scherm (dus rondom het scherm bij een SPACE GREY) mijn eerste iPhone 6 die blende helemaal met de zwarte voorkant waardoor het er dus eigelijk als 1 GROOT scherm uit zag. Ik doe de iPhone 6 aan, balen.. het scherm leek op het eerste zicht al wa 'geler' gsm ingesteld met de eerste iPhone 6 ernaast, en ja.. minder contrast op max. brightness en ook gelere waas over het scherm. Contact met Apple gehad, 3e exemplaar onderweg..

Geweldige support van Apple dat ze een nieuwe opsturen voor de 3e keer, hopelijk nu een perfecte!
Echt ben echt tevreden van hun support, maakt zijn geld al waard.
Goed dat ik nog even snel in deze thread gedoken ben kwa ervaringen, stond op het punt de gok nu bijna 2 weken later te wagen en toch een iPhone 6 silver te bestellen.
Ik had namelijk exact hetzelfde, de eerste ontving ik met een scheurtje van 1cm IN het scherm, en 2 met een gele waas die heel duidelijk zichtbaar is bij witte achtergronden, en donkere schaduwachtige balken boven en onder. In de Store zelf zag je het haast niet maar dat komt door dat licht wat daar hangt. Het beeld is inderdaad ook duidelijk donkerder/warmer als je de 5s ernaast houdt, op de 5s is wit ook echt wit. Kon hem nog een keer ruilen maar zat al op de 13e dag en durfde het eigenlijk niet meer aan. Ik besloot op dat moment om even een paar weken te wachten, omdat ik dacht dat het aan de eerste ladingen zou liggen met dit euvel.

[ Voor 11% gewijzigd door Richie B op 23-10-2014 00:51 ]

• raishel70
Ik heb de anker in het zwart met dank aan nitai.
Ik ben er superblij mee, top uitvinding! :)

[ Voor 10% gewijzigd door raishel70 op 23-10-2014 05:05 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Om hem te ruilen ivm problemen met plop scherm, moet je afspraak hebben bij genius bar hebben denk ik?
In oberhausen kan dat pas volgende week dinsdag voor het eerst en volgende week kan ik niet..Of toch zo naar binnen lopen op de gok?

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
pdavie2311 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:44:
Om hem te ruilen ivm problemen met plop scherm, moet je afspraak hebben bij genius bar hebben denk ik?
In oberhausen kan dat pas volgende week dinsdag voor het eerst en volgende week kan ik niet..Of toch zo naar binnen lopen op de gok?
Dan bestaat de kans dat je weggestuurd wordt of heel lang moet wachten op een toevallige afzegging.

• swv

swv

Zoooo dit is bizar joh. Ik ben al zo gewend aan de 6 Plus dat zowel mijn iPad Mini Retina als iPhone 5s lomp aanvoelen op een of andere manier. Terwijl je zou verwachten dat het andersom is haha. Wat mij direct opvalt is dat het LCD display op zowel de Mini als de 5s viel dieper in de behuizing zit (dus meer ruimte tussen het LCD en het touchscreen). Verder denk ik dat de ergonomie van de 6 Plus ook wonderen doet.

Ik heb nog geen spijt ;)

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hebben jullie allemaal al een update naar 8.1 gedaan? Is dit aan te raden of zal ik nog even wachten? Hij loopt nu prima en las her en der toch wat probleempjes weer in 8.1.

• Scrtz
judith.1987 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:01:
Hebben jullie allemaal al een update naar 8.1 gedaan? Is dit aan te raden of zal ik nog even wachten? Hij loopt nu prima en las her en der toch wat probleempjes weer in 8.1.
8.1 heeft juist heel veel verbeteringen, gewoon updaten dus! :)
Pagina: 1 ... 29 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.