Ergens bij zo'n apple battery tips pagina. Inderdaad vanwege de warmte, kan negatief invloed hebben op je batterij performance, zo zegt de site.
Verwijderd
dan mag je hem ook nooit in je broekzak dragen.Draakje5 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:40:
Ergens bij zo'n apple battery tips pagina. Inderdaad vanwege de warmte, kan negatief invloed hebben op je batterij performance, zo zegt de site.
anyways, het zal theoretisch best zo zijn maar in de praktijk ondoenbaar.
Is er echt geen mogelijkheid om automatisch je ringtone/volume aan te passen op basis van locatie en tijd?
Snap werkelijk niet dat hier geen app voor is? Gebruik het al sinds Windows Mobile 3...
Snap werkelijk niet dat hier geen app voor is? Gebruik het al sinds Windows Mobile 3...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eind van het jaar als de jailbreak uit is kan je dit daarmee doen. Maar er zijn zover ik weet geen apps die systeemfuncties aanpassen.Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:50:
Is er echt geen mogelijkheid om automatisch je ringtone/volume aan te passen op basis van locatie en tijd?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Meh dat is geen optie, Android rooten doe ik ook niet.fsfikke schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:00:
[...]
Eind van het jaar als de jailbreak uit is kan je dit daarmee doen. Maar er zijn zover ik weet geen apps die systeemfuncties aanpassen.
En hoezo systeemfuncties? Het volume wijzigen is dat zo spannend? Of Wi-Fi aan/uit?
Ik snap dan ook al die verhalen over gebruiksgemak niet, lijkt voor mij steeds meer op ongemak hoe verder ik me in iOS verdiep. Heb een iPad 1, al ligt ie al twee jaar ergens in een la, en een MacBook, maar dat zijn toch compleet andere producten qua gebruik. Bij een telefoon verwacht ik dat ie zich meer aanpast aan de situatie.
Gaat ie ook niet automatisch op een soort autostand als je bijvoorbeeld verbinding maakt met de Bluetooth in de auto?
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2014 16:14 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee. iOS loopt tegenwoordig niet echt meer voorop met leuke en handige functies. Aan de ene kant jammer want echt smart is de Iphone niet, aan de andere kant ook wel weer prettig. Het is een lekker simpel OS.Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:05:
[...]
Meh dat is geen optie, Android rooten doe ik ook niet.
En hoezo systeemfuncties? Het volume wijzigen is dat zo spannend? Of Wi-Fi aan/uit?
Ik snap dan ook al die verhalen over gebruiksgemak niet, lijkt voor mij steeds meer op ongemak hoe verder ik me in iOS verdiep. Heb een iPad 1, al ligt ie al twee jaar ergens in een la, en een MacBook, maar dat zijn toch compleet andere producten qua gebruik. Bij een telefoon verwacht ik dat ie zich meer aanpast aan de situatie.
Gaat ie ook niet automatisch op een soort autostand als je bijvoorbeeld verbinding maakt met de Bluetooth in de auto?
Het kan ook gewoon zo zijn dat een Iphone niets voor je is. Android geeft gebruikers veel meer controle en veel meer mogelijkheden. Voor mij is dat een beetje hetzelfde als met Window vs OSX.
[ Voor 9% gewijzigd door giantgiantus op 12-10-2014 16:46 ]
Ik doe het iets anders: voordat je een nieuw nummer opslaat in je contacten, ga je naar Groepen (in de Contacten app) en daar vink je alleen het account aan waar je je nummer in wilt opslaan. Als je daarna het nieuwe contact opslaat, staat hij meteen daarin. Daarna weer even alle accounts die je wilt zien terug selecteren.dfrenner schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
...
De contacten geven echter de doorslag. Zakelijk gezien vind ik het zeer gebruiksonvriendelijk dat ik iedere keer naar instellingen moet gaan en dan ergens na een paar keer klikken het account moet selecteren, waar ik voortaan al mijn contacten opsla.
Ik heb continu nieuwe contacten toe te voegen aan verschillende zakelijke accounts. Anderen contacten heb ik liever in mijn prive account, ik mis de optie heel erg dat als ik een contact toevoeg, dat ik daar het account selecteer waar ik hem bij wil hebben.
...
Nog steeds omslachtig en niet echt handig, maar wellicht sneller dan telkens naar Instellingen te moeten gaan?
Hier mag echt nog welk iets aan gaan gebeuren vanuit Apple. Ook wanneer je dus een contact in je verkeerde account heb opgeslagen, is er geen makkelijke manier om deze even snel te verplaatsen.
Het kan niet Phusebox. Maak zelf een app zou ik zeggen, hebben meer mensen er profijt van.Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:05:
[...]
Meh dat is geen optie, Android rooten doe ik ook niet.
Er is wel een app, heb er zelf geen ervaring mee:
https://itunes.apple.com/us/app/autosilent/id474777148?mt=8
Of zelf met IFTTT:
http://www.theverge.com/2...ation-automation-triggers
[ Voor 23% gewijzigd door Nitai op 12-10-2014 16:56 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb een Iphone 6+ en twijfel erg over de kwaliteit van mijn accu. Ik lees hier allemaal mooie verhalen over een accuduur waar ik alleen maar van kan dromen. Ik zit nu op 53% accu na 5.18 uur gebruik en 9.18 uur stand-by. Ik heb de meeste energy-slurpers als uitgezet.
Standaard staat in 'mail' nieuwe gegevens ophalen op push => fetch. Ik heb 12 mailboxen in mijn telefoon hangen. Kan het zijn dat die instelling veel accu slurpt?
Standaard staat in 'mail' nieuwe gegevens ophalen op push => fetch. Ik heb 12 mailboxen in mijn telefoon hangen. Kan het zijn dat die instelling veel accu slurpt?
Ach ik heb 50% verbruikt in 2,5uur tijd met de 6. Heb dsn ook wat spelletjee gespeeld.
Accu is altijd een lastig ding. Opladen is de enige oplossing.
Accu is altijd een lastig ding. Opladen is de enige oplossing.
Laten we hier vooral niet vergeten dat dit in het compact segment zit en daar de sensoren nogal klein zijn. Dat levert bij low light nou eenmaal slechte prestaties. Als je de plaatjes op 100% gaat bekijken zie je ook de onvolkomenheden waarvan een aantal het hebben over een aquarel. Voor gebruik op internet en voor kiekjes in de gemiddelde fotoboek is de kwaliteit prima. Het grootste verschil is gewoon met low light, maar daar heeft menig DSLR ook wel moeite mee. Gaan we het hebben over daadwerkelijke kwaliteit en dus pixelpeepen dan zijn al die compacts en smartphones allemaal ontzettend slecht.dfrenner schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:15:
Sorry, ik kom van een Lumia 925 en 1520 af en met low light presteert die een stuk beter op het gebied van ruis.
Overdag maakt de iPhone nette platen, zeker in vergelijking met de slechte camera die in de Samsung Galaxy S5 terug te vinden is...
Maar hij moet in diverse Lumia modellen overduidelijk zijn meerdere vinden...
Dat was overigens niets nieuws, ik kende de reviews al. Echter merk ik toch dat ik een beetje gewend ben geraakt aan de goede camera's in een aantal Lumia's.
Als je gaat pixelpeepen wel ja maar iedereen die dat niet doet beleefd evenveel plezier aan beide camera's. Ze maken alle twee prachtplaatjes.Vergelijk het met een DSLR, ik heb een 5D Mark 3 en ondanks dat een 7D absoluut geen slechte camera is en hele nette platen maakt en bloedje snel is, gaat de ruis je irriteren als je eenmaal een 5D M3 gewend bent.
Ik heb al wat meer systemen gebruikt in de loop der jaren maar ik heb er nog geen 1 gevonden die in staat is om deze scheiding toe te passen. Iets wat met de jaren erger is geworden omdat men steeds meer voor complete integratie gaat zodat je niet meer ziet waar nou wat staat. De enige oplossing schijnt 3rd party apps te zijn die zich wel op dit soort dingen richt naast een echte scheiding tussen werk en prive: twee smartphones (prive en werk). Dat laatste is wat ik nu gebruik en dat werkt aanzienlijk makkelijker.De contacten geven echter de doorslag. Zakelijk gezien vind ik het zeer gebruiksonvriendelijk dat ik iedere keer naar instellingen moet gaan en dan ergens na een paar keer klikken het account moet selecteren, waar ik voortaan al mijn contacten opsla.
Ik heb continu nieuwe contacten toe te voegen aan verschillende zakelijke accounts. Anderen contacten heb ik liever in mijn prive account, ik mis de optie heel erg dat als ik een contact toevoeg, dat ik daar het account selecteer waar ik hem bij wil hebben.
Als ik naar huis ga dan gaat de werk telefoon uit en blijft zelfs op werk liggen. Heb ik geen last meer van mensen die niet snappen dat werktijden tussen 8.30 en 17.00 liggen en je hebt ook niet de prikkel om snel even wat te doen (gelukkig heb ik daar dan weer geen last van)
Weet niet of je dat op basis van locatie zou willen aangezien dat nou niet erg nauwkeurig is. Als vrij grof goed genoeg is natuurlijk wel. Wat je wel kunt doen is de Do Not Disturb functie gebruiken om op bepaalde tijdstippen even helemaal geen geluid/notificaties te hebben.Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:50:
Alles draait in een sandbox ivm security. Als je een app van alles en nog wat laat instellen heeft de sandbox aanpak geen enkele zin meer omdat je alles wagenwijd open zet. Dat is waarom bepaalde dingen nou eenmaal niet door 3rd party apps gedaan kunnen worden en waarom je het ook niet zou willen. Anderzijds is de denkwijze die erachter zit. De boel moet gewoon fatsoenlijk en zonder problemen werken out of the box. Dus zonder dat je er van alles en nog wat aan moet gaan sleutelen. Ook dat is een vorm van gebruiksgemak.Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:05:
Dat een feature ontbreekt betekent niet dat iets gebruiksonvriendelijker is. Gebruiksgemak gaat namelijk om hoe eenvoudig de functies zijn te gebruiken. Als jij door 5 schermen heen moet klikken en 10 opties aan moet zetten om wifi uit te krijgen als je op een bepaalde locatie komt is dat gebruiksonvriendelijker dan wanneer dat met 2 schermen en 3 opties kan. Wat jij hier bedoelt heeft dan ook niets te maken met gebruiksgemak maar juist alles met features. Beiden zijn echter vrij discutabel omdat het vaak heel persoonlijke dingen zijn.Ik snap dan ook al die verhalen over gebruiksgemak niet, lijkt voor mij steeds meer op ongemak hoe verder ik me in iOS verdiep.
Dat zou vereisen dat hij herkent dat ie met een carkit/auto is verbonden. Betekent dat er in het OS iets van een lijstje aanwezig moet zijn met devices waarvan bekend is dat dit een carkit/auto is. Apple heeft echter wel iets dat Carplay heet en dat iOS support. Carplay zal echter ook aanwezig moeten zijn in de auto zelf. Een andere optie zit 'm in het gebruik van iBeacons waarbij de intelligentie in de app op je iOS device zit (die ontvangt een signaal en bepaald vervolgens wat er mee moet gebeuren). Dan zit je alleen wel weer met de grenzen van iOS en de sandboxing.Gaat ie ook niet automatisch op een soort autostand als je bijvoorbeeld verbinding maakt met de Bluetooth in de auto?
Je hebt het nu wel over vrij geavanceerde en specifieke features. De meeste mensen hebben daar niets aan en willen er vaak ook niets mee te maken hebben. Hij moet het vooral doen wanneer ze het nodig hebben. Dat is waar Apple en een aantal anderen zich op richten. Android richt zich dan vooral op de tegenpolen die van alles en nog wat aan het systeem willen kunnen aanpassen. Dat geeft flexibiliteit maar ook een verlies van gebruiksgemak omdat men door de bomen het bos niet meer ziet. Bij de ander is het weer gebruiksgemak met verlies van flexibiliteit. Pick your poison dus.
Laad jij hem in je broekzak op danVerwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
dan mag je hem ook nooit in je broekzak dragen.
anyways, het zal theoretisch best zo zijn maar in de praktijk ondoenbaar.
Samsung Flip 7
theories zou kunnen werken, als je maar hard genoeg wrijft..
Hoe is eigenlijk de krasbestendigheid. ik heb het gevoel of het van die zachte aluminium zoals bij de IPhone5, daar had ik binnen een week al deuken en krassen.
[verwijderd]
[ Voor 103% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]
Mooie houders mvdam!
Vraag vanuit kant daar in in de transitie Android>iOS zit:
Bestaat er de mogslijkheid om, wanneer de phone gelocked is, het scherm uit te laten bij het binnenkomen van notificaties of is dat 'iOS eigen'? Nu gaat het scherm kort aan om te laten zien dat er een notificatie is; of moet je, om bovenstaande te realiseren, per app specificeren dat ze geen lockscreen toegang hebben?
Thanks!
Naast dat, tot zo ver blij verrast over de telefoon, vooral wennen atm
Bestaat er de mogslijkheid om, wanneer de phone gelocked is, het scherm uit te laten bij het binnenkomen van notificaties of is dat 'iOS eigen'? Nu gaat het scherm kort aan om te laten zien dat er een notificatie is; of moet je, om bovenstaande te realiseren, per app specificeren dat ze geen lockscreen toegang hebben?
Thanks!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Uitzetten inderdaad, dat is zo ver ik weet echt iPhone's eigen.Dawn schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:12:
Mooie houders mvdam!
Thanks!
Stoute plannen?Bobo221 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:25:
Kent er iemand een app waarin je foto's kunt bewaren en alleen maar kunt openen mbv je touch id?
Whole lot of stars ***
cardwizard schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:09:
Zie dat maar als de notificatie led
Top, thanks beiden!Scrtz schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:38:
[...]
Uitzetten inderdaad, dat is zo ver ik weet echt iPhone's eigen.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Nou, vandaag werd mijn iPhone 6 Plus aan de eerste test onderworpen tijdens de marathon van Eindhoven, omstanders.... Het gros vond hem te groot maar vond de leather case van Apple echt fantatisch.
Waar ik tevreden was en nog steeds ben was de rest sceptish, te groot, lomp, moet je kijken hoe groot, is gewoon een mini, werd mijn iPhone 6 plus van hand tot hand gegeven.
Ik ben nog steeds van mening dat de iPhone 6 plus mijn beste keuze is, voor de rest is het gewenning, waar ik dus al om ben hebben de rest van de omstanders moeite met de grootte.
Van de iPhone 5 naar de iPhone 6 dus was te weinig verschil, de iPhone 6 plus maakt dit ruimschoots goed!
Waar ik tevreden was en nog steeds ben was de rest sceptish, te groot, lomp, moet je kijken hoe groot, is gewoon een mini, werd mijn iPhone 6 plus van hand tot hand gegeven.
Ik ben nog steeds van mening dat de iPhone 6 plus mijn beste keuze is, voor de rest is het gewenning, waar ik dus al om ben hebben de rest van de omstanders moeite met de grootte.
Van de iPhone 5 naar de iPhone 6 dus was te weinig verschil, de iPhone 6 plus maakt dit ruimschoots goed!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik vind het formaat al heel gewoon na een tijd te hebben gebruikt , als ik nu een 6 , 5 of zelfs een 4 vast heb dan schrik ik gewoon
Iedereen vind hem te groot in mijn vriendengroep, totdat we 5 uur lang in de trein zaten naar Dortmund voor Syndicate vorig weekend. Dan is zo'n tablet supercardwizard schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:18:
Ik vind het formaat al heel gewoon na een tijd te hebben gebruikt , als ik nu een 6 , 5 of zelfs een 4 vast heb dan schrik ik gewoon
Ik vond Xperia Z > iPhone 6 een stap achteruit (scherm o.a.), maar Xperia Z > iPhone 6 Plus is een toffe verbetering!
Ik kijk ook nog "weleens" hele voetbalwedstrijden, dus dan is zo'n portable TV heerlijk.
Ik ben echt al 100% gewend, ik wil niet anders meer!
[ Voor 7% gewijzigd door BDHowner op 12-10-2014 22:23 ]
Totaal nutteloze reactie, maar ik heb ook de plus besteld als vervanger van mijn 5!
Hahaha ja dit herken ik ook! Mijn vriendengroep als ik een telefoon krijg, is het kijk bellen met een ijskast.Niek_1981 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:14:
Nou, vandaag werd mijn iPhone 6 Plus aan de eerste test onderworpen tijdens de marathon van Eindhoven, omstanders.... Het gros vond hem te groot maar vond de leather case van Apple echt fantatisch.
Of dat je iets moet compenseren, gebruiken ze ook als opening zin in de kroeg: 'Hij heeft een hele grootte.....telefoon' hahaha
Maar ik begin er steeds meer aan te wennen, alleen soms is het een hand gebruiken toch wel fijner.
Ik heb hem dan wel niet maar dacht ook dat hij te groot is, na wat spelen in de Apple Store ben ik van mening veranderd, voor 80% ongeschikt voor 1 hand MAAR is alsnog fijn in gebruik en ik vond het zelfs fijn.Niek_1981 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:14:
Mijn huidige 4.7" telefoon voelde daarna wat klein aan maar wel fijner voor 1 hand, echter als ik het geld had zou ik zo de 6+ halen.
Dat ziet er gaaf uit zeg, erg netjes!Mar.tin schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:31:
Yess, na een aantal dagen prutsen tekenen lijk ik dan eindelijk de final versie bereikt te hebben van mijn autosteun
Ik gebruikte in de auto al een proclip van Brodit (De basis), met daarop voorheen een originele brodit steun voor mijn 5S.
Nu er voor de 6(+) nog geen actieve broditsteunen beschikbaar zijn heb ik op basis van een balljoint van een andere Brodit clip maar zelf een steuntje gemaakt dat prima past, laadt, en ook nog eens tof eruit ziet vind ik.
En tevens voor de steun in de auto van mijn ouders heb ik een oplossingkje geprint, mijn vader gebruikt zakelijk nog een 4S..
Op vriendelijk verzoek zijn eventueel modellen en dergelijke via een Dmmetje te verkrijgen
Dat
De huidige "Final" Versie met brodit conversiestukje eraan.
[afbeelding]
De vorige versie, in mijn auto gemonteerd
[afbeelding]
De vorige versie in de auto van mijn vader![]()
[afbeelding]
Alle versies![]()
[afbeelding]
Verwijderd
HI heeft alles voor mij geregeld. Ik ging langs en kreeg meteen een nieuwe telefoon.BellySM schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 08:22:
[...]
Moest jij hiervoor een afspraak maken met de Geniusbar van een Applestore of heeft je telecomprovider dit geheel voor je afgehandeld?
Yep. Onedrive.Bobo221 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:25:
Kent er iemand een app waarin je foto's kunt bewaren en alleen maar kunt openen mbv je touch id?
Ik heb sinds vorige week woensdag een iPhone 6 en kom er net achter dat er wat speling zit tussen het scherm en de behuizing, ongeveer ter hoogte van de volume knoppen. Als ik er licht op druk ontstaat er een soort van tikkend geluid.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb dit rechts onder een heel klein beetje.Isengrim schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:48:
Ik heb sinds vorige week woensdag een iPhone 6 en kom er net achter dat er wat speling zit tussen het scherm en de behuizing, ongeveer ter hoogte van de volume knoppen. Als ik er licht op druk ontstaat er een soort van tikkend geluid.
Als ik er met mijn vingers langs ga voel ik ook dat het scherm+plastic randje daar net wat minder mooi aansluit op de aluminium body. Het is minimaal maar het is er wel.
Niemand die last heeft van de headphone jack i.c.m. een IEM? Ik krijg de hele tijd stotteringen in mijn muziek te horen net alsof er een kabelbreuk aanwezig is. Op een iPhone 5s / iPad mini / MBPr werkt het wel naar behoren.
Probleem is alleen dat een Sony headset dit probleem niet heeft? Ook de oortjes die Apple heeft meegeleverd hebben hier enigszins last van.
Probleem is alleen dat een Sony headset dit probleem niet heeft? Ook de oortjes die Apple heeft meegeleverd hebben hier enigszins last van.
Net even gecheckt en ik heb dit ook, op exact dezelfde plek..Isengrim schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:48:
Hier ook even gechecked en 0,0 speling...
Dus ook geen tikkend geluid of zo...
Dus ook geen tikkend geluid of zo...
Ik heb vorige week mijn iPhone 6+ 16gb ontvangen van Vodafone. Nu heb ik toch spijt dat ik niet voor de 64gb versie ben gegaan. Zou die nog te ruilen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je binnen de ruiltermijn zit zou dit moeten kunnen, het beste wat je kan doen is even bellen met de winkel waar je het toestel van hebt gekregen. bij Vodafone direct, neem even contact op met de klantenservice of ga naar een Vodafone store.Martijn2280 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:22:
Ik heb vorige week mijn iPhone 6+ 16gb ontvangen van Vodafone. Nu heb ik toch spijt dat ik niet voor de 64gb versie ben gegaan. Zou die nog te ruilen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?
Denk dat het wel kan, maar de vraag of ze nog een 64gb hebben liggen is een ander vraag...Martijn2280 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:22:
Met abo of los gekocht? Als de iPhone nog in gesealde doos zit doen ze niet zo moeilijk denk ik als die open is geweest en gebruikt?? Doen ze meestal moeilijk, dat is mijn ervaring bij VodafoneMartijn2280 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:22:
Ik heb het ook even gecheckt maar hier geen speling sluit allemaa netjes aan.LinkinParkLP schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
Net even gecheckt en ik heb dit ook, op exact dezelfde plek..
Dit heb ik met mijn 5s ook gehad, afspraak gemaakt bij de Geniusbar in Amsterdam en daar is het binnen een half uurtje gerepareerd.Isengrim schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:48:
Of als je hem bij Apple zelf hebt gekocht, krijg je binnen 14 dagen direct een nieuwe telefoon, zoals bij mijn 6+ met dode pixels.
Heb al een week in gebruik gehad, maar is nog gewoon helemaal als nieuw. Ik heb Vodafone inmiddels gesproken en die zeiden dat ik hem kon retourneren. Heb retour formulier ingevuld en hij is inmiddels ook alweer onderweg naar Vodafone. Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen. Ik heb hem met een abonnement btwMeulendijks89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Met abo of los gekocht? Als de iPhone nog in gesealde doos zit doen ze niet zo moeilijk denk ik als die open is geweest en gebruikt?? Doen ze meestal moeilijk, dat is mijn ervaring bij Vodafone
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de Geniusbar in Amsterdam, verwacht ook wel dat het opgelost gaat wordenFuwor schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:24:
[...]
Dit heb ik met mijn 5s ook gehad, afspraak gemaakt bij de Geniusbar in Amsterdam en daar is het binnen een half uurtje gerepareerd.
Of als je hem bij Apple zelf hebt gekocht, krijg je binnen 14 dagen direct een nieuwe telefoon, zoals bij mijn 6+ met dode pixels.
Ik heb er hier geen last van. De koptelefoons die ik tot dusver heb gebruikt doen het allemaal prima. Met je connector draaien levert overigens wel vaker problemen op in de zin van ruis en is ook meer normaal dan abnormaal.FrameWork. schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:01:
Niemand die last heeft van de headphone jack i.c.m. een IEM? Ik krijg de hele tijd stotteringen in mijn muziek te horen net alsof er een kabelbreuk aanwezig is. Op een iPhone 5s / iPad mini / MBPr werkt het wel naar behoren.
Heb de iPhone 6 plus sinds afgelopen vrijdag en hij bevalt me op een paar kleine bugs na prima.
Het scherm is prachtig en de accu houd zeker een 2 dagen met normaal gebruik.
Hopelijk duurt het niet meer lang tot alle apps zijn bijgewerkt, vooral een whatsapp en een Facebook laten lang op zich wachten..
Het scherm is prachtig en de accu houd zeker een 2 dagen met normaal gebruik.
Hopelijk duurt het niet meer lang tot alle apps zijn bijgewerkt, vooral een whatsapp en een Facebook laten lang op zich wachten..
Vanaf de introductie ben ik een iPhone gebruiker. Een import uit Amerika. Later bij de introductie van de 3GS overgestapt. Twee jaar later overgegaan naar de 4S. Duidelijk de meest duurzame van de 3 versies. De vorige waren beide na twee jaar wel aan vervanging toe. De 4S heb ik inmiddels 3 jaar. Eigenlijk is deze telefoon wel aan vervanging toe. Normaal zou ik geen moment twijfelen en een nieuwe halen, alleen deze keer is het anders.
Het instapmodel is 16GB, en ik denk met het grote scherm en in de toekomst grotere Apps dat de opslagcapaciteit niet meer toereikend is. Nu is 16GB ook al een beetje passen en meten. Een 64GB variant kost gelijk €800. Ik stel mezelf de vraag of dat een telefoon wel waard is? Het lijkt erop dat de iPhone per designgeneratie (1 - 3G/3GS - 4/4S - 5/5S - 6) €100 duurder wordt.
Ik ben een groot fan van iOS, maar ik vraag me af of het prijsverschil het mij nog waard is. Een top Android toestel is onder de € 500 beschikbaar.
Is het prijsverschil nog wel te rechtvaardigen? Begin ik een oude zeikerd te worden?
Het instapmodel is 16GB, en ik denk met het grote scherm en in de toekomst grotere Apps dat de opslagcapaciteit niet meer toereikend is. Nu is 16GB ook al een beetje passen en meten. Een 64GB variant kost gelijk €800. Ik stel mezelf de vraag of dat een telefoon wel waard is? Het lijkt erop dat de iPhone per designgeneratie (1 - 3G/3GS - 4/4S - 5/5S - 6) €100 duurder wordt.
Ik ben een groot fan van iOS, maar ik vraag me af of het prijsverschil het mij nog waard is. Een top Android toestel is onder de € 500 beschikbaar.
Is het prijsverschil nog wel te rechtvaardigen? Begin ik een oude zeikerd te worden?
Net even gechecked bij de mijne maar gelukkig geen last van alhier.Isengrim schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:48:
Afgezien van de gunstigere restwaarde is wat mij (weer) heeft doen kiezen voor IOS is het grote gemak om aan onderdelen te komen om kleine reparaties zelf uit te voeren. Ik heb tussentijds toestellen van HTC en Sony gehad en beide keren heb ik de toestellen moeten laten repareren buiten de garantieperiode. Dit terwijl ik voor mijzelf en voor vrienden en familie tussentijds reparaties heb uitgevoerd op iPhones, MacBooks en iPads. Het geeft mij gewoon een fijn gevoel te weten dat ik nog (lang) kan genieten van m'n toestel na de garantieperiodeed14n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:23:
Vanaf de introductie ben ik een iPhone gebruiker. [...]
Ik stel mezelf de vraag of dat een telefoon wel waard is? Het lijkt erop dat de iPhone per designgeneratie (1 - 3G/3GS - 4/4S - 5/5S - 6) €100 duurder wordt.
Dit kan eigenlijk alleen jijzelf rechtvaardigen, als is er geen prijsverhoging geweest sinds de stap van de 4S naar de 5, wat volgens mij van 669 naar 699 ging als ik het me goed herinner.ed14n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:23:
Vanaf de introductie ben ik een iPhone gebruiker. Een import uit Amerika. Later bij de introductie van de 3GS overgestapt. Twee jaar later overgegaan naar de 4S. Duidelijk de meest duurzame van de 3 versies. De vorige waren beide na twee jaar wel aan vervanging toe. De 4S heb ik inmiddels 3 jaar. Eigenlijk is deze telefoon wel aan vervanging toe. Normaal zou ik geen moment twijfelen en een nieuwe halen, alleen deze keer is het anders.
is toch ook een verhoging ? , de prijs was 599 euro trouwensScrtz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:12:
[...]
Dit kan eigenlijk alleen jijzelf rechtvaardigen, als is er geen prijsverhoging geweest sinds de stap van de 4S naar de 5, wat volgens mij van 669 naar 699 ging als ik het me goed herinner.
De iPhone is wel duurder geworden, maar niet/nauwelijks t.o.v. de 5 en 5S.Scrtz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:12:
[...]
Dit kan eigenlijk alleen jijzelf rechtvaardigen, als is er geen prijsverhoging geweest sinds de stap van de 4S naar de 5, wat volgens mij van 669 naar 699 ging als ik het me goed herinner.
iPhone 3GS: 599
iPhone 4: 599
iPhone 4S: 599
iPhone 5: 679
iPhone 5S: 699
iPhone 6: 699
Het is natuurlijk wel zo dat de Android toestellen in de tussentijd minder duur zijn geworden. En wellicht nog belangrijker, de toestelsubsidies zijn veel lager geworden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En vergeet niet dat Apple flink achterloopt met de hoeveelheid opslag. Waar 16Gb enkele jaren geleden nog veel was, is dat nu niet meer okay. Effectief betekend dat een verplichte upgrade van €100,00.Hoedje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:29:
[...]
De iPhone is wel duurder geworden, maar niet/nauwelijks t.o.v. de 5 en 5S.
Het is natuurlijk wel zo dat de Android toestellen in de tussentijd minder duur zijn geworden. En wellicht nog belangrijker, de toestelsubsidies zijn veel lager geworden.
🌞🍃
Ik heb dit probleem op mijn iPhone 5. Volume die omhoog blijft gaan tijdens het beluisteren van muziek. Heb dit opeens de laatste 2 maanden ofzo, heel raar. Lijkt me dus niet dat dit te maken heeft met de iPhone 6, in elk geval niet met een kapot toestel.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:18:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem waaronder nog een aantal andere problemen en ben naar HI gegaan en zij vertelde mij dat ik hem moest inleveren omdat het om een DOA ging. (Dead on Arrival toestel)
Heb een nieuwe gekregen die het wel gewoon goed doet...
Hoezo niet okay? Ik kan prima uit de voeten met 16GB..Datafeest schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:34:
[...]
En vergeet niet dat Apple flink achterloopt met de hoeveelheid opslag. Waar 16Gb enkele jaren geleden nog veel was, is dat nu niet meer okay. Effectief betekend dat een verplichte upgrade van €100,00.
Dit is natuurlijk niet voor iedereen het geval. Als iemand weinig of geen muziek op zijn telefoon heeft bespaar je toch al flink wat ruimte. Een aantal apps (whatsapp, twitter,facebook, nieuws) en je kan prima uit de voeten met 16GB. Ligt er maar net aan wat voor apps en muziek/films etc je op je telefoon wilt gaan zetten.Datafeest schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:34:
[...]
En vergeet niet dat Apple flink achterloopt met de hoeveelheid opslag. Waar 16Gb enkele jaren geleden nog veel was, is dat nu niet meer okay. Effectief betekend dat een verplichte upgrade van €100,00.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ook toen ik mn iPhone 6 ging reserveren heftig getwijfeld over de 16GB of de 64GB...
Kon voor mezelf de extra 100euro niet rechtvaardigen...
Nu met gewoon gemiddeld aantal apps/muziek/films zo rond de 2 - 2,5GB over...
iCloud Photo Library / Dropbox / selectiever met apps/games en niet heel veel muziek erop helpt wel mee...
Heb ik nu spijt dat ik toch geen 64GB heb gekozen... tsja denk et niet eigenlijk...
Nu met gewoon gemiddeld aantal apps/muziek/films zo rond de 2 - 2,5GB over...
iCloud Photo Library / Dropbox / selectiever met apps/games en niet heel veel muziek erop helpt wel mee...
Heb ik nu spijt dat ik toch geen 64GB heb gekozen... tsja denk et niet eigenlijk...
Ik heb ook 16GB gekozen maar in mij geval is dat geboeg want ik zet er een muziek op, fotos zet ik bijvoorbeeld op dropbox en heel veel apps heb ik er niet opstaan alleen die ik echt gebruik. Ik heb nu nog 10GB vrijTha BasZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Ook toen ik mn iPhone 6 ging reserveren heftig getwijfeld over de 16GB of de 64GB...
Nu met gewoon gemiddeld aantal apps/muziek/films zo rond de 2GB over...
iCloud Photo Library / selectiever met apps/games en niet heel veel muziek erop helpt wel mee...
Kwam er achter dat de 60fps en slo-mo filmpjes nogal groot zijn.Tha BasZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Nu met gewoon gemiddeld aantal apps/muziek/films zo rond de 2GB over...
iCloud Photo Library / selectiever met apps/games en niet heel veel muziek erop helpt wel mee...
Had niet zoveel van de videocapaciteiten verwacht dus heb de 16GB versie gekocht. Achteraf was de 64GB het ook wel waard geweest.
Ja, en er zijn ongetwijfeld ook mensen die prima uit te voeten kunnen met de 8GB die je nu standaard bij de iPhone 5c krijgt. Moet dat dan maar de standaard worden? Ik denk dat hij bedoelt dat 16GB als default storage-optie voor veel mensen gewoon te weinig is, zeker als je maar 11 of 12 GB daarvan daadwerkelijk kunt gebruiken. En geheugen is door de jaren heen natuurlijk alleen maar goedkoper geworden.deBennie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:22:
[...]
Hoezo niet okay? Ik kan prima uit de voeten met 16GB..
Het is in mijn ogen dan ook gewoon een makkelijke manier van Apple om meer mensen naar de 64GB-versie te krijgen. Als ze 32GB als default storage-optie hadden was er voor veel mensen geen reden om €100,- meer te betalen.
16GB is voor mij ook veel en veel te weinig. Mijn iPhone is dan zó snel vol dat ik het idee heb dat ik dat ding kan gebruiken voor maar 50% van de dingen waar ik 'm daadwerkelijk voor wil gebruiken. Ik heb daarom zelf altijd de middelste iPhone gekocht, en heb de goedkoopste überhaupt nooit overwogen. Die €100 euro vind ik dan een zakcent vergeleken met de irritatie die het me anders zou opleveren.
[ Voor 5% gewijzigd door gday op 14-10-2014 10:01 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ja of course moet Apple gewoon de 32GB als instapper maken...
Maar ja deze 16GB -> 64GB stap is natuurlijk voor Apple veel slimmer / winstgevender!
Maar ja deze 16GB -> 64GB stap is natuurlijk voor Apple veel slimmer / winstgevender!
Een vriend van mijn heeft zijn IPhone 6 (de normale) binnen en zijn scherm is donkerder aan de bovenkant (bij statusbalk) hebben meer mensen hier last van?
Beste hoe je dit kan testen is
Wit scherm
Helderheid max
donker ruimte
Schijnt via google dat meerdere last hiervan hebbe donkerder scherm aan de bovenkant of gele waas/scherm
Beste hoe je dit kan testen is
Wit scherm
Helderheid max
donker ruimte
Schijnt via google dat meerdere last hiervan hebbe donkerder scherm aan de bovenkant of gele waas/scherm
Verwijderd
Een kleine dent aan de bovenkant en zijkant van m'n iPhone. Zit nu een hoes op. Wel heel jammer
Mijn verzekering gaat ook pas over twee maanden in..
Aan de andere kant: de iPhone 6 64GB is nu 100 euro goedkoper dan de iPhone 5S met 64GB was
goeie deal
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Yup mijn idee, daarom ga ik ook voor de 64 Gig versieBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:34:
Aan de andere kant: de iPhone 6 64GB is nu 100 euro goedkoper dan de iPhone 5S met 64GB wasgoeie deal
Samsung Flip 7
Zo had ik het nog niet bekeken, klopt inderdaad! 6 64GB is dezelfde prijs als de 5S 32GB was.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:34:
Aan de andere kant: de iPhone 6 64GB is nu 100 euro goedkoper dan de iPhone 5S met 64GB wasgoeie deal
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nu ik je mooie shot zie, realiseer ik dat het best lelijk is die opdruk op de achterkant. Maar ja, had wel gelezen ergens dat ze daar iets aan gingen doen qua wetgeving in de VS?Spike_wolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:14:
En de nieuwe clip voor in de auto is klaar voor gebruik
[afbeelding]
Nitai schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
Nu ik je mooie shot zie, realiseer ik dat het best lelijk is die opdruk op de achterkant. Maar ja, had wel gelezen ergens dat ze daar iets aan gingen doen qua wetgeving in de VS?
ik zoek mensen die overgestapt zijn van een iPhone 6 naar een iPhone 6 Plus. Wat zijn jullie ervaringen na de omruil naar een 6Plus?
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn iPhone 6, 64Gb, SpaceGrey te verkopen voor een 6Plus.
Hoor graag van de overstappers!
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn iPhone 6, 64Gb, SpaceGrey te verkopen voor een 6Plus.
Ik heb zowel de 6 als de 6+ besteld. Ik loop nu bijna een week rond met de 6 en die bevalt prima dusver. Vandaag krijg ik als het goed is de 6+ binnen, ik laat mijn bevindingen sowieso hier achter. Hetgeen waar ik een beetje tegen opkijk is of ik de 6+ nog wel met één hand kan bedienen, ik doe dit met de 6 nu nog regelmatig. Aan de andere kant weet ik niet of het wel zo erg is als dit niet kan...Geert1976 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:15:
ik zoek mensen die overgestapt zijn van een iPhone 6 naar een iPhone 6 Plus. Wat zijn jullie ervaringen na de omruil naar een 6Plus?
mooi! Zeer benieuwd naar jouw bevindingen en vergelijk van 6 en 6Plus!
Wie heeft het over 'de standaard'? Hij zegt dat 16GB 'niet okay' is.gday schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:57:
[...]
Ja, en er zijn ongetwijfeld ook mensen die prima uit te voeten kunnen met de 8GB die je nu standaard bij de iPhone 5c krijgt. Moet dat dan maar de standaard worden? Ik denk dat hij bedoelt dat 16GB als default storage-optie voor veel mensen gewoon te weinig is, zeker als je maar 11 of 12 GB daarvan daadwerkelijk kunt gebruiken. En geheugen is door de jaren heen natuurlijk alleen maar goedkoper geworden.
Ik vat dat op alszijnde dat Apple eigenlijk helemaal geen 16GB toestellen zou moeten voeren.
Als 16GB 100 euro goedkoper is dan een model daarboven en ik met 16GB prima uit de voeten kan, dan kan ik met 100% zekerheid tegenspreken dat 16GB 'niet okay' is.
Heeft iemand hier nog goede ervaringen met een screenprotector (bepaald merk) voor de 6?
Ik heb bij Dealextreme een "premium tempered glass screen protector (0,26mm)" besteld. Heb 'm vorige week binnengekregen maar niet gebruikt, ding ziet er te lelijk uit op de telefoon helaas.Rebel-Rebel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:09:
Heeft iemand hier nog goede ervaringen met een screenprotector (bepaald merk) voor de 6?
Ik heb de Spigen FlexHD's besteld, komen als het goed is morgen of overmorgen binnen. zal wel laten weten als ik ze binnen heb en vertellen of het wat is...
Spigen screenprotectors gebruik ik al jaren, zijn meer dan prima!
Spigen screenprotectors gebruik ik al jaren, zijn meer dan prima!
Na de aankondiging heb ik vrij snel besloten om een 6 Plus 64GB te kopen , echter na het lezen van ervaringen , meningen en reviews ben ik toch maar voor de "gewone" iPhone 6 16Gb gegaan met de gedachte dat de Plus toch veel te groot zou zijnGeert1976 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:15:
De 16GB had ik snel spijt van en heb toen een 64GB gekocht , het scherm wende echter heel snel en het gevoel van een upgrade naar een groter scherm was er niet echt , de accu vond IK ook tegenvallen en niet een echte verbetering tov mijn 5S
Ik ben toen maar eens gaan kijken naar een 6 Plus , en wat bleek : instant verliefd
Ik loop nu al een tijdje rond met de iPhone 6 Plus 128GB (bedankt Apple dat mijn gereserveerde 64GB aan een ander was verkocht) en ben er super blij mee , prachtig groot scherm en een accu die me eindelijk de hele dag door laat "werken" met mijn iPhone
Conclusie in mijn geval : altijd op je eerste gevoel afgaan , die blijkt toch weer gelijk te hebben gehad
Mooi en vooral handig clipje! Heb je die ergens besteld of heb je die laten maken/zelf gemaakt?Spike_wolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:14:
En de nieuwe clip voor in de auto is klaar voor gebruik
[afbeelding]
Over het GB kwestie, ik heb ook een 16 GB plus, vond het eerst jammer dat het zo weinig is en had ik maar voor 64 gb gekozen.
Aan de andere kant met mijn 5 red ik het ook prima, alleen had ik na een tijdje zoveel onzin foto's van 2 jaar geleden. Dus als ik nu 64GB heb ik toch weer een hoop zooi erop staan en zou ik nooit iCloud gebruiken.
Nu gebruik ik iCloud en moet zeggen dat het best fijn is (ik weet nog niet wat hij met de compressie doet) en helaas kan ik de iCloud beta nog niet gebruiken dat mijn foto's die ik schiet gelijk worden geupload, dat komst misschien met yosimite.
Als snap ik wel dat je veel films kijkt of muziek luistert of zelfs filmpjes maakt dat 16 gb te weinig is.
Aan de andere kant met mijn 5 red ik het ook prima, alleen had ik na een tijdje zoveel onzin foto's van 2 jaar geleden. Dus als ik nu 64GB heb ik toch weer een hoop zooi erop staan en zou ik nooit iCloud gebruiken.
Nu gebruik ik iCloud en moet zeggen dat het best fijn is (ik weet nog niet wat hij met de compressie doet) en helaas kan ik de iCloud beta nog niet gebruiken dat mijn foto's die ik schiet gelijk worden geupload, dat komst misschien met yosimite.
Als snap ik wel dat je veel films kijkt of muziek luistert of zelfs filmpjes maakt dat 16 gb te weinig is.
De 64Gb heeft natuurlijk wel weer wat extra restwaarde, mits je hem wilt verkopen natuurlijk
Zo, wat heeft de Facebook app een ontzettend grote impact op de batterijduur van mijn iPhone! Zelfs met background refresh en location service uit.
Ik heb m gister voor de gein eraf geknikkerd om het verschil te bekijken.
Ik haalde op een dag ongeveer 7,5u gebruik, >12u standby. Dan had ik minder dan 10% batterij over.
Ik zit nu op 61% met 4u en 7min gebruik, 9,5u standby. En dat met eenzelfde gebruik (Spotify streaming als grootste verbruiker).
Nu had ik er weinig last van, maar ik vind het wel opvallend.
Ik haalde op een dag ongeveer 7,5u gebruik, >12u standby. Dan had ik minder dan 10% batterij over.
Ik zit nu op 61% met 4u en 7min gebruik, 9,5u standby. En dat met eenzelfde gebruik (Spotify streaming als grootste verbruiker).
Verwijderd
't is juist Spotify die bij mij de batterijduur opvreet. Zit nu op 5 uur gebruik en 19 uur standby en hij zit op 41%. Dus dat is nog best redelijk, maar alsnog. Toen ik nog geen Spotify had kon ik hem twee dagen gebruiken zonder op te laden.RnB schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:00:
Zo, wat heeft de Facebook app een ontzettend grote impact op de batterijduur van mijn iPhone! Zelfs met background refresh en location service uit.
Zelf ontworpen en laten printen om precies om mijn specifieke kabels te passenNano2009 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:02:
[...]
Mooi en vooral handig clipje! Heb je die ergens besteld of heb je die laten maken/zelf gemaakt?
Humankind… be both.
Ja, dat is logisch.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:38:
[...]
't is juist Spotify die bij mij de batterijduur opvreet. Zit nu op 5 uur gebruik en 19 uur standby en hij zit op 41%. Dus dat is nog best redelijk, maar alsnog. Toen ik nog geen Spotify had kon ik hem twee dagen gebruiken zonder op te laden.
Maar Facebook gooit er bij mij dus wat bovenop. Dit is puur een vergelijk tussen FB app in gebruik en FB app niet in gebruik. Mijn standaard gebruik (waaronder Spotify) blijft gewoon hetzelfde.
Mijn ervaring is dat de hoeveelheid geheugen minder telt bij kopers van gebruikte Apple spullen (zoals iPhones en iPads).keanu_ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:14:
De 64Gb heeft natuurlijk wel weer wat extra restwaarde, mits je hem wilt verkopen natuurlijk
Ik ga ook voor 64GB trouwens, heb nu 32GB en dat is soms al krap voor mij.
Er is een app die ik heb gedownload, maar die wilt niet klaar geraken, hij blijft oneindig laden, heb hem al eens zo gereset, geen harde reset maar uit+home knop, ook gewoon uitgezet, maar kan hem niet verwijdert krijgen, iemand een idee hoe ik hem weg kan krijgen? Ik vind het echt irritant een niet-klare app... Ja misschien ben ik een beetje OCD... Toevallig orden ik ook mijn apps op kleur en via kleur dan alfabetisch...
maar voor de rest ben ik helemaal normaal hoor.
Dit is wel een optimale hoek en lichtinval om het te zien, normaal valt het veel minder op en je moet zelfs moeite doen wil je de letters kunnen lezen. Zonder was uiteraard mooier geweest, maar dit stoort verder niet echt vind ikNitai schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
Nu ik je mooie shot zie, realiseer ik dat het best lelijk is die opdruk op de achterkant. Maar ja, had wel gelezen ergens dat ze daar iets aan gingen doen qua wetgeving in de VS?
Humankind… be both.
Als ik me niet vergis moet je de inflatie ook nog even mee rekenenHoedje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:29:
[...]
De iPhone is wel duurder geworden, maar niet/nauwelijks t.o.v. de 5 en 5S.
http://data.bls.gov/cgi-b...599&year1=2009&year2=2014
Als je dat dan berekend: in 2009 betaalde je 599 voor een iphone, nu 699. Stel de 3GS zou nu uitgekomen zijn zou je 664 betalen. dus het is 35,- duurder geworden
Grappig, ik doe precies hetzelfde (behalve het alfabetisch sorteren) en heb maar 1 pagina op mijn i6, dus hoef niet naar links of naar rechts te swipen.thibautb schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:14:
Toevallig orden ik ook mijn apps op kleur en via kleur dan alfabetisch...maar voor de rest ben ik helemaal normaal hoor.
Huh serieus?Bobo221 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:36:
[...]
Grappig, ik doe precies hetzelfde (behalve het alfabetisch sorteren) en heb maar 1 pagina op mijn i6, dus hoef niet naar links of naar rechts te swipen.
Bij mij staan de apps die ik meer gebruik meer naar rechts(onder), aangezien ik rechtshandig ben kan ik er dan makkelijker bij. Mijn allermeest gebruikte apps staan natuurlijk in de dock (Telefoon, Safari, Whatsapp, Mail). Voor de rest lekker georiënteerd naar rechtsonder, met uitzondering van Messages, Fotos en Camera die ik niet van hun vaste plekje bovenaan durf af te halen.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ben ik wel erg benieuwd hoe dat uitziet. Wil je een screenshot plaatsen?thibautb schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:14:
Er is een app die ik heb gedownload, maar die wilt niet klaar geraken, hij blijft oneindig laden, heb hem al eens zo gereset, geen harde reset maar uit+home knop, ook gewoon uitgezet, maar kan hem niet verwijdert krijgen, iemand een idee hoe ik hem weg kan krijgen? Ik vind het echt irritant een niet-klare app... Ja misschien ben ik een beetje OCD... Toevallig orden ik ook mijn apps op kleur en via kleur dan alfabetisch...maar voor de rest ben ik helemaal normaal hoor.
Verkoop hem nooit eigenlijk;keanu_ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:14:
iPhone 3 --> vaders
iPhone 4 --> broer
iPhone 5 --> moeders
Dan zal mijn iPhone 6 naar mijn zusje gaan en dan begin ik maar weer opnieuw!
Mijn dock bestaat uit groene iconen + instellingen. Camera en foto's hou ik rechtsonder bij elkaar in de buurt. Dan de meest gebruikte apps op kleur gesorteerd met daarna de apps die ik het minst gebruik die ik dan groepeer in mappen.Mr Ton schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:52:
[...][img][img=750,1334]http://www.plaatjesdump.nl/upload/8ff620f0753053c0df1050c8c4be73ab.jpg[/img][/img]
Huh serieus?
Bij mij staan de apps die ik meer gebruik meer naar rechts(onder), aangezien ik rechtshandig ben kan ik er dan makkelijker bij. Mijn allermeest gebruikte apps staan natuurlijk in de dock (Telefoon, Safari, Whatsapp, Mail). Voor de rest lekker georiënteerd naar rechtsonder, met uitzondering van Messages, Fotos en Camera die ik niet van hun vaste plekje bovenaan durf af te halen.
En hier de mijne, ik heb liefst gewoon de basis kleur en dan alfabetisch het enige wat me nog een beetje irriteert is de onderkant dus die vier apps, en op het eerste scherm de laatste 5 apps, ook op pagina 2 staan er op de laatste rij wat apps maar daar ben ik nog niet zo zeker van hoe ik die zou zetten...

nog suggestie's?
En nu de eerste vraag hoe kan ik die oneindig lange download stoppen?

nog suggestie's?
En nu de eerste vraag hoe kan ik die oneindig lange download stoppen?
Als je je vinger op de app houdt, komt er dan geen kruisje om hem te verwijderen?
neenChntl321 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:35:
Als je je vinger op de app houdt, komt er dan geen kruisje om hem te verwijderen?
Even afmelden in de app store en daarna de telefoon helemaal uit en aan zetten. Should do the trick
Ben vandaag een beetje met de camera van de iphone 6 aan het spelen geweest in de efteling. Moet bekennen dat ik de prestaties bij weinig licht toch tegen vind vallen. Veel blur (zelfs bij mensen die stil zitten) en ontzettend veel ruis. Ook qua kleuren vond ik era maar flets overkomen. De iphone 5s van mijn maatje maakte onder de zelfde omstandigheden wel foto's die niet wazig waren.
Las net een stukje dat vooral het kleuren aspect een probleem kan zijn van iOs 8:
http://www.tomsguide.com/...-problems,news-19585.html
Las net een stukje dat vooral het kleuren aspect een probleem kan zijn van iOs 8:
http://www.tomsguide.com/...-problems,news-19585.html
<Zinloze tekst hier>
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.