Halleluja heb een nieuwe iPhone gekregen van de MediaMarkt
(je kan net iets meer demanden als je daar werkt) gehehe vooral als je bij Telecom werkt
How? Welke apps heb je voor dit resultaat veelal voor moeten gebruiken?MaGiL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:03:
Inderdaad:
bij mij accu 61%
Gebruik: 6:46
Standby: 1 dag, 1 uur.
(Iphone 6).
Met een gebruik van +-7 uur zit ik op ongeveer 30% batterij.
Of heb je een 6 plus
Overigens vind ik de stand-by tijd top. Na 1.5uur stand-by nog geen eens 1% omlaag gegaan. Ik verwacht dan ook dat als je de telefoon bijna niet gebruikt en veelal op stand-by laat, je een paarr dagen zou moeten kunnen redden.
Verwijderd
De 6 plus is wel een verademing na 2 jaar een iphone 5. Ik merk al dat ik een stuk sneller kan typen met m'n enorme handen omdat het keyboard groter is.
Met weinig gebruik red je 3 dagen voor je hem weer moet opladen.Z_Jr schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:33:
[...]
How? Welke apps heb je voor dit resultaat veelal voor moeten gebruiken?
Met een gebruik van +-7 uur zit ik op ongeveer 30% batterij.
Of heb je een 6 plus![]()
Overigens vind ik de stand-by tijd top. Na 1.5uur stand-by nog geen eens 1% omlaag gegaan. Ik verwacht dan ook dat als je de telefoon bijna niet gebruikt en veelal op stand-by laat, je een paarr dagen zou moeten kunnen redden.
Begin van de week vaak een spel gespeeld op de iPhone 6 (zeker 6 uur) en nog red ik een gehele dag ermee. De 5 moest ik met het zelfde gebruik om het half uur tot uiterlijk een uur opladen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
en wat kan ik daar onder verstaan: 'iets meer demanden' ? 2 voor de prijs van 1?Msi92 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:25:
Halleluja heb een nieuwe iPhone gekregen van de MediaMarkt(je kan net iets meer demanden als je daar werkt) gehehe vooral als je bij Telecom werkt
Batterij nu 85 %
Telefoon is nu 7 uur intensief in gebruik.
En mijn telefoon hoef ik echt (mits ik niet te veel muziek luister etc) morgenavond pas weer in de oplader te doen.....Ik heb nog nooit zo`n goeie batterij gehad in een telefoon!
[Iphone 6 +]
En mijn telefoon hoef ik echt (mits ik niet te veel muziek luister etc) morgenavond pas weer in de oplader te doen.....Ik heb nog nooit zo`n goeie batterij gehad in een telefoon!
[Iphone 6 +]
[ Voor 3% gewijzigd door MetalPool op 10-10-2014 14:54 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik snap al die verhalen niet over het batterijvebruik van de normale iPhone 6. Bij mij gaat ie wel iets langer mee dan m'n 5S. Maar met regelmatig gebruik (Whatsapp/Hangouts) is het aan het eind van de dag nog steeds zweten of ik het ga halen 
(Met twee verschillende iPhone 6'en en met een verse installatie, background refresh van veel dingen uitgezet)
Zoals vandaag, misschien max 30min gebeld en niet heel veel whatsappen en hij staat al weer op 79%.
4h21m Standby
2h26m Usage.
(Met twee verschillende iPhone 6'en en met een verse installatie, background refresh van veel dingen uitgezet)
Zoals vandaag, misschien max 30min gebeld en niet heel veel whatsappen en hij staat al weer op 79%.
4h21m Standby
2h26m Usage.
[ Voor 33% gewijzigd door fsfikke op 10-10-2014 14:55 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als een iPhone 6 of zelfs een 6 Plus 7 uur intensief gebruikt is dan is de resterende accu echt geen 85% meer
Dat ziet er volkomen normaal uit !
[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2014 14:56 ]
Verwijderd
Eens!cardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:55:
Als een iPhone 6 of zelfs een 6 Plus 7 uur intensief gebruikt is dan is de resterende accu echt geen 85% meer
Hier ook dik tevreden over mijn batterij in de 6. Maar 7 uur gebruik en nog steeds 85% dat zijn sprookjes.
7 uur gebruik en 25% is eerder reëel.
Wijsneus.....dan geloof je het toch niet?cardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:55:
Ik gebruik de telefoon erg veel qua bellen, whatsappen en muziek luisteren.
Mijn batterij word dan (vind ik) intensief gebruikt.
Vanmorgen om 08:00 uit de lader gehaald.....en nu 84%....dus hoezo dat kan niet?
Okcardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:55:
Ik begon een beetje te twijfelen met alle verhalen van "halleluja wat een geweldige batterij"
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Niet nodig , no way dat dat kan ...... misschien veel muziek luisteren , en dus ook geen scherm aan (dan nog is het knap)fsfikke schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Ok![]()
Ik begon een beetje te twijfelen met alle verhalen van "halleluja wat een geweldige batterij"
Heeft de iphone 6 ook buig problemen?
Als je er normaal mee omgaat heeft volgens mij de iPhone 6 plus zelfs geen buig problemenjudoka1000 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:10:
Heeft de iphone 6 ook buig problemen?
En intensief is?Ghosty schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:46:
Batterij nu 85 %
[Iphone 6 +]
Mooi voorbeeld van intensief gebruik, kennis heeft ook de 6+.
Ongeveer 2 uur op het net, een review van 10 minuten op YouTube gekeken, half-uurtje GTA SA gespeeld en nog maar 18% accu over.
Ik ben van plan om er vandaag 1 te halen alleen twijfel over dat buig probleem..
:Mizgala28 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:20:
[...]
En intensief is?
Mooi voorbeeld van intensief gebruik, kennis heeft ook de 6+.
Ongeveer 2 uur op het net, een review van 10 minuten op YouTube gekeken, half-uurtje GTA SA gespeeld en nog maar 18% accu over.
[...]
Dat is dus nooit goed
Mijn 6 Plus vandaag , 2.30 uur gebruikt (spelletje , safari , Facebook , YouTube etc.) stand-by : 8 uur en nog 82% over
[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2014 15:31 ]
Opstarten van apps duurde wat lang + geen updates meer, maar verder deed hij het nog prima. Scherm ziet er nog helemaal goed uit!cardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:28:
[...]
Wow dat zal een verandering zijn , heb je lang volgehouden zeg
True, maar wel qua grootteBigg Balls schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:27:
[...]
Voordeel is dat je niet hoeft te wennen aan de ronde vormen :-)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2014 15:30 ]
Verwijderd
Kijk even in het buigtopic, maar het valt volgensmij allemaal wel mee. Zeker met de gewone 6.
En ook nooit een nokia 3200?Ghosty schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:46:
Ik heb nog nooit zo`n goeie batterij gehad in een telefoon!
[Iphone 6 +]
Eigenlijk wel
Precies dit wat Card zegt. Als je er gewoon netjes mee omgaat en je koopt er een mooi stevig hoesje voor moet er wel heel wat gebeuren wil je telefoon gaan buigen.cardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Als je er normaal mee omgaat heeft volgens mij de iPhone 6 plus zelfs geen buig problemen
Verwijderd
Dat kan zeker wel!Ghosty schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Wijsneus.....dan geloof je het toch niet?
Vanmorgen om 08:00 uit de lader gehaald.....en nu 84%....dus hoezo dat kan niet?
Er zit echter een verschil in de uitleg van het woord gebruik.
Het ene gebruik is het niet. Ik neem aan dat jij met muziek afspelen niet de hele tijd je scherm aan hebt. Jouw 85% resterend is vanaf vanmorgen 8 uur. Dat is 7 uur stand-by en gebruik. Dat is natuurlijk anders dan de 24+ uur stand-by en 8 uur gebruik en dan nog 85% overhouden, hetgeen sommigen ook beweren.
Kortom het blijft appels en peren vergelijken want iedereen gebruikt zijn of haar telefoon anders.
Heb je het scherm op 100% en alle toeters en bellen aan staan, of zet je alle functies uit en dim je je scherm tot een minimum. Het verschil laat zich raden.
De batterij van de 6 is gewoon prima. Sommigen verwachten echter een onuitputtelijke bron van energie. Dat is het niet.
Ik ben tevreden als ik de dag er mee door kom (6-23 uur), dat doet ie prima dus dan ben ik blij.
In de nacht laden en de volgende dag weer gaan.
Eigenlijk zou je dat % gewoon uit moeten schakelen, vooral als je niet tevreden bent. Je bent nl voortdurend aan het checken hoe je batterij er bij staat. En je "wekt" dan dus ook iedere keer de telefoon waardoor ............... nou ja u snapt het wel denk ik...
Ik ben het volledig eens met Ghosty en hewolar. Dat eeuwige geroep dat iets niet kan als anderen zeggen dat ze iets meemaken.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:19:
[...]
Dat kan zeker wel!
Er zit echter een verschil in de uitleg van het woord gebruik.
Het ene gebruik is het niet. <knip>
Met mijn iphone 5S red ik netjes 2 dagen om aan het eind vd 2e dag pas op te laden. ik Facebook met enige regelmaat (belachelijk werkwoord :-) ) , whatsapp, af en to KORT youtuben, af en toe gedurende de dag div. websites bekijken en wat (niet veel) bellen.
Met andere woorden: met MIJN gebruik red ik de 2 dagen. Alhoewel ik hem netjes elke dag aan de lader hang. Toch lees ik hier regelmatig de meest dramatische verhalen van mensen waarbij hun telefoon het maar 7 uur op een totale dag uithoudt.
Dat is hetzelfde als het eeuwige gemekker dat samsung of apple beter is dan de ander. Het is een GEVOELSKWESTIE. Dat gezegd hebbende: mijn gevoel zegt me dat ik een iPad fijner vindt werken dan een samsung tab 4 omdat o.a. de swipes veel vloeiender zijn ondanks dat de iPad minder geheugen heeft.
De samsung / android fans weerleggen dat met HUN gevoel en merken er dan zachtjes even de overweldigende specs van hun niet-apple device bij op. Detail: wat ze ook zeggen, ik zal ze niet aannemen. waarom? omdat als ik een android device vastheb, ik er nul comma nada gevoel bij heb. 190.000 settings die ik niet wil setten en een trage(re) interface. Dat is MIJN mening natuurlijk ;-)
En dat is het grappige: alles wat apple maakt is gebaseerd op gevoel. Daar richten ze zich op. Wat ervaart een gebruiker als ze één van hun devices gebruiken. En het is heel simpel: don't like it? get the hell out and stay out. Andersom ook. Maak elkaar niet zwart of belachelijk omdat een ander iets vind. Jij hebt echt niet altijd het gelijk aan jouw kant hoor!
Live and let live.
Alhoewel ik dan wel weer vind dat Apple wel aan het slacken lijkt te zijn de laatste tijd. Meer bugs dan ooit en iOS die wel degelijk niet meer 'it just works' is...
Zo ben ik hartstikke tevreden met de accuduur van mijn huidige iphone en met mijn gebruik zal ik dat ook weer zijn met mn nieuwe. En anderen niet, so be it. Sommigen verwachten inderdaad 100 dagen met een acculading te kunnen doen terwijl ze er regelmatig mee gamen en het scherm 25 uur op een dag aan hebben. Soms moet je bij jezelf te rade gaan of je nog wel een beetje reëel bezig bent....
Hier ook dik tevreden met de accuduur van mijn Iphone 6 16gb SG. Wordt gewoon normaal gebruikt en bluetooth altijd aan ivm Pebble horloge en carkit.
[ Voor 15% gewijzigd door Chntl321 op 10-10-2014 17:54 ]
Dan is het dus stand-by tijd en niet gebruikstijd ? Dat kan uiteraard welGhosty schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Wijsneus.....dan geloof je het toch niet?
Valt me op dat je bijna geen safari gebruikt
Die cijfers zijn sowieso onbruikbaar aangezien er op geen enkele manier rekening wordt gehouden met hoe lang je de applicatie ook daadwerkelijk gebruikt. Mail die 51% slurpt...tja, als je 'm maar 5 minuten hebt gebruikt is dat natuurlijk abnormaal maar als je het 2 uur lang hebt gebruikt ligt het ineens totaal anders. Gemiste kans.
Imo kun je dat toch nooit goed doen. Hoe moet je rekening houden met hoe intensief een applicatie wordt gebruikt? De duur zegt immers ook niet alles. Daarbij kun je vaak verschillende dingen doen met een applicatie, het één zal meer van de batterij vragen dan het ander. Hoe moet je dat meten?ppl schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:15:
Die cijfers zijn sowieso onbruikbaar aangezien er op geen enkele manier rekening wordt gehouden met hoe lang je de applicatie ook daadwerkelijk gebruikt. Mail die 51% slurpt...tja, als je 'm maar 5 minuten hebt gebruikt is dat natuurlijk abnormaal maar als je het 2 uur lang hebt gebruikt ligt het ineens totaal anders. Gemiste kans.
Ik vind het percentage juist handig. Als er immers een applicatie tussenzit met een hoog percentage, terwijl je die voor je gevoel weinig gebruikt... dan weet je waar een mogelijk batterydrain zit.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Doe met de 6 precies hetzelfde als met mijn 5s en die hield het maar 2 dagen uit. Voor mij dus zeker een vooruitgang.ppl schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:15:
Ik kan met de cijfers van anderen ook totaal niets, maar als je happy bent met het verbruik is het toch goed...
Kan dat gezeur over batterijverbruik of accuduur nu eens stoppen. Anders neem je toch gewoon een auto accu mee onder je arm!! Stelletje azijnpissers! Gewoon iedere avond aan de lader klaar!!! Iedere avond aan de lader is ook nog eens beter voor de levensduur van de accu. Er is wel meer te vertellen over de iPhone 6 dan de accu duur!!
Frans G
ik heb vandaag mijn iphone 6 plus aangekregen en heb twee rare dingen meegemaakt, eentje is dat ik mijn iphone naar de vorige had teruggezet, alle app's staan er op maar ze downloaden niet, en als ik er op tik blijven ze niet downloaden, en ten tweede ik deed de achterkant af met schoonmaak product en een wit doekje en toen kwam er iets geel groen achtig af, Wat is dat? Heeft iemand anders dat al voor gehad?
Updatebeleid van zowel Facebook en WhatsApp is sowieso janken altijd.carpebios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:14:
Waar blijft Facebook met zijn update zeg....
Wat dat betreft de perfecte match
XBOX One: Agonis
Als ik genoeg kracht zet in mijn tablet thuis, breekt f buigt hij ook.judoka1000 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:20:
Ik ben van plan om er vandaag 1 te halen alleen twijfel over dat buig probleem..
Dus tenzij je heel bewust hem buigt is er geen probleem.
Consumentenbond usa heeft het getest.Mizgala28 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:17:
[...]
Als ik genoeg kracht zet in mijn tablet thuis, breekt f buigt hij ook.
Dus tenzij je heel bewust hem buigt is er geen probleem.
5s buigt bij 61kg druk
6 buigt bij 31kg druk
6+ buigt bij 33kg druk
dus ze zijn wel degelijk een stuk zwakker dan eerdere iphones.
Maar goed, sinds vandaag de iphone 6 128GB binnen.
Mooi dun toestel...
Ik kom van Windows Phone af en moet zeggen dat ik het gemak nog niet helemaal doorheb...
Neem nu contacten. Ik heb meerdere emailaccounts waar contacten in staan.
Die houd ik liever gescheiden (zakelijk vs. prive vs. andere zakelijke accounts), dat werkt op een windows phone echt vlekkeloos!
Als ik nu op de iphone een contact aanmaak, krijg ik nergens de keuze in welk account ik deze moet aanmaken en ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij dat in icloud wil opslaan...
Ik wil graag de contacten aanmaken in het account waar ze thuishoren! Hoe kan ik dit selecteren???
Hetzelfde geldt voor de global adress list van een exchange omgeving. Hoe zorg ik ervoor dat de iphone interne telefoonnummers(doorkiesnummers) uit de GAL ophaalt??? Dat moet een beetje zakelijk toestel toch wel kunnen....
[ Voor 11% gewijzigd door BlakHawk op 10-10-2014 22:57 ]
Ik heb toch echt tenminste een update per week van Fb. WhatsApp gebruik ik niet, daarvoor heb ik WhatsApp+. Dus aan het beleid zal het niet liggen.Fusajiro schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:57:
[...]
Updatebeleid van zowel Facebook en WhatsApp is sowieso janken altijd.
Wat dat betreft de perfecte match
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Wss word er eerst iets anders terug gezet of is de verbinding even weg gevallen, zet wifi eens aan en uit en wellicht herpakt hij zich dan weer.thibautb schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:51:
ik heb vandaag mijn iphone 6 plus aangekregen en heb twee rare dingen meegemaakt, eentje is dat ik mijn iphone naar de vorige had teruggezet, alle app's staan er op maar ze downloaden niet, en als ik er op tik blijven ze niet downloaden, en ten tweede ik deed de achterkant af met schoonmaak product en een wit doekje en toen kwam er iets geel groen achtig af, Wat is dat? Heeft iemand anders dat al voor gehad?
Waarom zou je de achterkant af doen als je deze net nieuwe hebt?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Kan wel tot een paar uur duren voordat de apps gaan downloaden. Had ik ook. Hij zet eerst alle foto's en andere dingen terug zoals je dat had opnie vorige. Volkomen normaal dusthibautb schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:51:
Voor de zakelijke gebruiker wel een beetje een domper, ik heb het gevonden.dfrenner schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:55:
[...]
Consumentenbond usa heeft het getest.
5s buigt bij 61kg druk
6 buigt bij 31kg druk
6+ buigt bij 33kg druk
dus ze zijn wel degelijk een stuk zwakker dan eerdere iphones.
Maar goed, sinds vandaag de iphone 6 128GB binnen.
Mooi dun toestel...
Ik kom van Windows Phone af en moet zeggen dat ik het gemak nog niet helemaal doorheb...
Neem nu contacten. Ik heb meerdere emailaccounts waar contacten in staan.
Die houd ik liever gescheiden (zakelijk vs. prive vs. andere zakelijke accounts), dat werkt op een windows phone echt vlekkeloos!
Als ik nu op de iphone een contact aanmaak, krijg ik nergens de keuze in welk account ik deze moet aanmaken en ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij dat in icloud wil opslaan...
Ik wil graag de contacten aanmaken in het account waar ze thuishoren! Hoe kan ik dit selecteren???
Hetzelfde geldt voor de global adress list van een exchange omgeving. Hoe zorg ik ervoor dat de iphone interne telefoonnummers(doorkiesnummers) uit de GAL ophaalt??? Dat moet een beetje zakelijk toestel toch wel kunnen....
Je kunt het niet per contact invullen, maar bij instellingen->mail contacten agenda->contacten->standaardaccount
Daar vul je een standaard account is en daar slaat hij ze op.
Hier ga ik mijn Windows Phone echt missen, ik heb meerdere zakelijke exchange accounts en deze houd ik liever geschieden. Ieder contact, zakelijk of prive hoort bij een ander account. Ik heb niet zo veel aan een standaardaccount...
Vooor veel mensen iets kleins, maar voor mij super onhandig, heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb je een Mac ? daar kun je slimme groepen maken in contacten
of een app zoals iContactsPro (klik)
[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2014 23:35 ]
Omdat hij al vuil was, was twee uur gebruikt en wou hem terug even in nieuw staat hebben, maar is dat nu slecht wat ik heb gedaan of maakt dat niet zo veel uit dat een een klein beetje groen spul afkwam?Niek_1981 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:02:
Waarom zou je de achterkant af doen als je deze net nieuwe hebt?
had je hem zelf eerst vies gemaakt met groen spul ? dan is er niets aan de hand , verkeerd schoonmaak spul gebruikt ? dat is minder , als je er niets van ziet: keep calm ........thibautb schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:38:
[...]
maar is dat nu slecht wat ik heb gedaan of maakt dat niet zo veel uit dat een een klein beetje groen spul afkwam?
ik zie er niets van en het was denk ik ook niet verkeerd schoonmaak spul, het was spul om je monitor schoon te maken dus redelijk wat alcohol, dat zou normaal niets mis doen een er is ook niets mis aan het metaal, daarna had ik het ook gewoon met water gedaan en toen had ik nog steeds wat, ik denk dat dat gewoon een beschermende laag is op het metaal?
dan is die nu wel weg
[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2014 23:45 ]
ik denk wel dat dat er sowiso af ging gaan want als ik het er ook met water af kreeg ging het er ook wel afgaan met het zweet van je handen.....
Nee, maar ik wil absoluut geen icloud gebruiken voor contacten.cardwizard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:34:
Heb je een Mac ? daar kun je slimme groepen maken in contacten
of een app zoals iContactsPro (klik)
Ik ben niet OS gebonden en vind het leuk om alles te proberen...
Ik blijf dus aboluut niet bij Apple
De laatste keer dat ik icloud voor contacten gebruikte, kreeg ik ze heel lastig op een android telefoon met converteren etc.
De enige die echt overal werken zijn outlook.com (microsoft account) en gmail account.
Deze zijn beide op alle drie de OS'en zonder problemen te koppelen.
Dus volgend jaar heb ik weer een WP of android toestel, over 2 jaar weer een apple of de ander die nog niet geweest is en zo voorts.
Dus om in de toekomst niet weer tegen problemen aan te lopen, heb ik in het verleden een keer voor gmail gekozen voor mijn prive contacten. Dat werkt tot nu toe altijd op ieder OS en ik hoef als ik een nieuwe telefoon koop met ander OS enkel mijn gmail account te koppelen en de contacten te synchronisren.
Veel makkelijker dan iedere andere manier van migreren...
Toekomstbestendig
Maar nu komen er zakelijke account bij, van meerdere werkgevers en klanten...
Dat wordt veel wisselen in het menu... Daarin is Windows Phone veel gebruiksvriendelijker voor de zakelijke gebruiker...
Maar goed, we doen dat maar, zit niets anders op
Vandaag mijn 64GB 6+ zilver ontvangen via apple, wauw! Wat een gaaf apparaat! 👍
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Heb in de mediamarkt in Zwolle de 6 plus even bekeken, maar de grootte valt mij toch erg mee. Na alle verhalen hier had ik de telefoon groter verwacht. De 6 plus spacegrey gaat het worden! Twijfel alleen nog tussen de 16GB en de 64GB...
Toch de 6 plus gekocht, wat een heerlijk apparaat om mee te werken. Komende week eens kijken of die ultieme beleving ook nog in stand blijft als je hem op je werk eigenlijk niet in je broekzak kunt vervoeren ;-)
Hoezo twijfelen? Als de keuze op een 6 plus is gevallen om wat voor reden dan ook kijk je niet meer naar de prijs van de 6.dicee schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:23:
Heb in de mediamarkt in Zwolle de 6 plus even bekeken, maar de grootte valt mij toch erg mee. Na alle verhalen hier had ik de telefoon groter verwacht. De 6 plus spacegrey gaat het worden! Twijfel alleen nog tussen de 16GB en de 64GB...
Dat wetende kan je beter 100 euro extra uitgeven voor 4x zoveel geheugen. Conclusie: 64gb
Alles word groter qua bestanden, 16gb word de nieuwe 8gb, net niet dus.
Uiteraard zijn/is dit mijn bevindingen/mening.
Verbruikt een iPhone 6+ eigenlijk meer data door het grotere scherm. Dit ivm met mijn abbo bij provider?
Frans G
Moet je wel het einde van de dag halen...Frans G schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:45:
Kan dat gezeur over batterijverbruik of accuduur nu eens stoppen. Anders neem je toch gewoon een auto accu mee onder je arm!! Stelletje azijnpissers! Gewoon iedere avond aan de lader klaar!!! Iedere avond aan de lader is ook nog eens beter voor de levensduur van de accu. Er is wel meer te vertellen over de iPhone 6 dan de accu duur!!
Ander platform, app van derden?AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:56:
[...]
Ik heb toch echt tenminste een update per week van Fb. WhatsApp gebruik ik niet, daarvoor heb ik WhatsApp+. Dus aan het beleid zal het niet liggen.
Ik mis de vergelijking even.
Dit is een Apple topic.
Edit: never mind, ik zie nu pas dat hij het is..
[ Voor 7% gewijzigd door Fusajiro op 11-10-2014 09:17 ]
XBOX One: Agonis
Graag ontopic over de iPhone en iOS blijven.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 11-10-2014 12:05 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heb een week een iPhone 6 16gb gehad zoals ook al mijn voorgaande modellen waren....kwam er al snel achter dat 16gb deze keer toch te weinig was...dicee schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:23:
Dus: 16gb verkocht, zelfde dag een 64gb besteld en daar loop ik nu alweer een weekje mee rond!
Ik heb een 6plus besteld op de Nederlandse Apple Store, het gaat om de 16gb versie, echter vind ik dit bij nader inzien toch te weinig, zijn er mogelijkheden om deze te ruilen? De order staat - zover ik kan zien - gewoon vast en kan er niets meer aan veranderen. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Whole lot of stars ***
Even bellen met Apple, had iets dergelijks met mijn iMac en ze konden het aanpassen.Rudios schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:51:
Ik heb een 6plus besteld op de Nederlandse Apple Store, het gaat om de 16gb versie, echter vind ik dit bij nader inzien toch te weinig, zijn er mogelijkheden om deze te ruilen? De order staat - zover ik kan zien - gewoon vast en kan er niets meer aan veranderen. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Ja iedereen, we wacten op de update
Je hebt bij elke webwinkel een Koop Op Afstand beleid, wat betekent dat je binnen 2 weken je contract kunt ontbinden en je geld terug kunt vragen. Mits je het gekochte artikel in originele staat terugkeert en zonder schade uiteraard.Rudios schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:51:
Als je het hebt besteld en het product kan nog geannuleerd worden...annuleren en gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Om zo min mogelijk te wachten zou ik gewoon op twitter @ReserverenNl volgen.
In de beta is whatsapp aangepast aan de nieuwe schermen en ziet het er top uit!Draakje5 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:05:
Heeft iedereen nog zo'n groot uitgerekt toetsenbord bij Whatsapp enzo?
Ik heb meer dan genoeg aan 16GB! Voor foto's en video's gebruik ik Google photo's & Drive.angelus20 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Dat wetende kan je beter 100 euro extra uitgeven voor 4x zoveel geheugen. Conclusie: 64gb
Muziek gebruik ik Spotify i.c.m. met HI (onbeperkt streamen) en films Netflix. Nu met 36 apps nog ruim 6,5GB vrij.
Zelf blij dat ik voor de 64GB ben gegaan. Hoef ik in ieder geval niet meer moeilijk te gaan doen over 1 jaar of eerder wanneer het geheugen weer vol zit aan foto's of apps.
Ik heb een raar iets; ik heb hier twee iPhone 6's met beiden iOs 8.0.2. Beiden zijn hetzelfde ingesteld kwa taal, regio, toetsenbord e.d. Toch heb ik op een de mogelijkheid om in Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord om Spellingscontrole aan te zetten en op de andere is die optie niet aanwezig.
Daar staan alleen de opties Hoofdlettergevoeligheid, Autocorrectie, Schakel Caps Lock in, Suggesties en Sneltoets voor punt.
Hoe krijg ik die mogelijkheid Spellingscontrole daar ook bij?
Daar staan alleen de opties Hoofdlettergevoeligheid, Autocorrectie, Schakel Caps Lock in, Suggesties en Sneltoets voor punt.
Hoe krijg ik die mogelijkheid Spellingscontrole daar ook bij?
angelus20 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Hoezo twijfelen? Als de keuze op een 6 plus is gevallen om wat voor reden dan ook kijk je niet meer naar de prijs van de 6.
Ik denk dat dit mij toch overhaalt om voor de 64 GB te gaan. Ben toch wel van plan er muziek op te zetten, en met een beetje update en dergelijke zit je er toch al zo aan. En voor zo'n bedrag wil je ook niet meer gaan knooien!smoken schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:38:
[...]
Heb een week een iPhone 6 16gb gehad zoals ook al mijn voorgaande modellen waren....kwam er al snel achter dat 16gb deze keer toch te weinig was...
Dus: 16gb verkocht, zelfde dag een 64gb besteld en daar loop ik nu alweer een weekje mee rond!
Ik snap dat je genoeg geheugen hebt en dat dit genoeg zou zijn voor jouw gebruik.0xrubennft schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:40:
[...]
Ik heb meer dan genoeg aan 16GB! Voor foto's en video's gebruik ik Google photo's & Drive.
Muziek gebruik ik Spotify i.c.m. met HI (onbeperkt streamen) en films Netflix. Nu met 36 apps nog ruim 6,5GB vrij.
Een update naar een vernieuwde ios heb je nu al richting de 5gb nodig. Dat houd in dat je nu nog 1,5gb vrij te besteden hebt.
Dat is voor mij te weinig spelling, maar daar denkt ieder anders over.
Ik heb 64GB gekozen om niet klooien, maar via iTunes maakt het niet uit hoeveel geheugen je nog vrij hebt! Dus mocht je update OTA niet lukken door te weinig geheugen, kan je altijd nog je iPhone via iTunes updaten. De updates via iTunes worden ook beter uitgevoerd, minder kans op battery drainage!angelus20 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:45:
[...]
Ik snap dat je genoeg geheugen hebt en dat dit genoeg zou zijn voor jouw gebruik.
Een update naar een vernieuwde ios heb je nu al richting de 5gb nodig. Dat houd in dat je nu nog 1,5gb vrij te besteden hebt.
Dat is voor mij te weinig spelling, maar daar denkt ieder anders over.
Daar heb je gelijk in dat dat kan. Minder kans op battery drainage? Dat was me nog niet bekend. Update's via computer zie ik niet zo zitten, ik heb zelf itunes er niet op staan, maar het is wel een mogelijkheid indien je te weinig geheugen hebt.keest12 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:48:
[...]
Ik heb 64GB gekozen om niet klooien, maar via iTunes maakt het niet uit hoeveel geheugen je nog vrij hebt! Dus mocht je update OTA niet lukken door te weinig geheugen, kan je altijd nog je iPhone via iTunes updaten. De updates via iTunes worden ook beter uitgevoerd, minder kans op battery drainage!
16gb variant is net zo goed als de 64gb variant, kies wat je nodig denkt te hebben en klaar ben je
ik heb een probleem, er is een app die ik gedownload heb maar die blijft maar laden, het laatste deeltje wil niet stoppen met downloaden, ik heb m'n 6 plus al eens herstart maar dan moest ik hem gewoon opnieuw laten laden en ik kon het nog steeds niet verwijderen, wat zou ik moeten doen?
Waar heb je die kras met je nageltjes op gemaakt dan? Lijkt me niet dat het glas daar last van heeft. Of heb je tijdens het oppakken de zijkant bekrast?Eduardboon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:06:
Heb nu al een diepere kras dan ik op de i5 ooit gehad heb. Dat doet paranoia met je. Nooit weer op het glas leggen en de nageltjes maar even knippen
.
Je kunt een aardig eind komen door zowel percentage als ook tijdsduur te vermelden. Die twee waarden heb je nodig want anders...:Hoedje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:21:
[...]
Imo kun je dat toch nooit goed doen. Hoe moet je rekening houden met hoe intensief een applicatie wordt gebruikt? De duur zegt immers ook niet alles. Daarbij kun je vaak verschillende dingen doen met een applicatie, het één zal meer van de batterij vragen dan het ander. Hoe moet je dat meten?
....moet je, zoals je hier zelf al aangeeft, alles op gevoel doen. Door de tijdsduur erbij te vermelden heb je een daadwerkelijk getal.Ik vind het percentage juist handig. Als er immers een applicatie tussenzit met een hoog percentage, terwijl je die voor je gevoel weinig gebruikt... dan weet je waar een mogelijk batterydrain zit.
Alleen de tijdsduur en alleen de percentage zijn nietszeggend maar samen zijn ze precies wat je nodig hebt om te bepalen of iets wel of niet veelvuldig gebruik maakt van de accu. Zonder is het puur gokken en onderbuikgevoel. Veel mensen weten dat niet eens en gaan dan van een percentage uit: "oh wat is ie hoog dus dan moet ik die maar killen!" terwijl ze de app meer dan 2 uur per dag gebruiken en dat percentage heel normaal is. Het levert meer onnodige paniek op om niets dan dat het echt een toevoeging is. Met die tijdsduur erbij is dat een stuk minder.
Dat laatste is natuurlijk belangrijk maar bij een aantal helpt het om goede cijfers te hebben. Dat kan een bepaald onderbuikgevoel wegnemen. Niet iedereen is namelijk in staat om dat te doen, laat staan dat ze uberhaupt weten dat tijdsduur ook van belang is. Juist omdat ik dit weet meld ik het hier ook. Vergaap je nou niet aan die percentages want zo gek veel zeggen ze niet. Je zult ze moeten koppelen aan hoe vaak en hoe lang je een app gebruikt (en dat is dus giswerk omdat je hier geen meting van hebt).Chntl321 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:34:
Ik kan met de cijfers van anderen ook totaal niets, maar als je happy bent met het verbruik is het toch goed...
Of je het nou leuk vindt of niet, die accuduur is belangrijk. Er zijn zat mensen die het ding voor productiviteit (mail, agenda, todo, enz.) gebruiken. Er zijn zelfs bedrijven waar er speciale apps zijn voor dit soort devices voor hun werk (en dat beperkt zich echt niet alleen tot documentatie en ticketsystemen voor monteurs). Wat men echter wel moet beseffen, en dat is een zeer terecht punt van je, dat ze het niet moeten overdrijven. Je krijgt een oplader bij de smartphone en die is niet bedoeld om in het doosje te blijven zitten. M.a.w. gebruik 'm ook gewoon. Dat percentage plus het kennen van je gebruik (hoe vaak en lang gebruik je de apps) maakt je stroomgebruik iets inzichtelijker waardoor je wat beter kunt inschatten wanneer het ding aan de lader moet. Vergeet niet dat li-ion accu's graag tussendoor opgeladen worden.Frans G schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:45:
Waarom? Adviseer je de iPhone regelmatig ook op te laden bij een percentage boven de 50%, in plaats van alleen wanneer deze onder de 10% zou zijn?Vergeet niet dat li-ion accu's graag tussendoor opgeladen worden.
Ja, dat is hoe je een li-ion accu hoort te gebruiken. Een lithium accu slijt sneller wanneer deze bijna leeg is. Hetzelfde geldt in mindere mate voor een volle accu. Het beste kun je gewoon je accu gebruiken zoals je hem wilt gebruiken, en tijdig op laden, zonder steeds leeg te laten lopen, dat hoeft namelijk al lang niet meer sinds we lithium accu's hebben
.
Wel is het zo dat voor de calibratie van het battery management systeem het nodig is om periodiek de accu helemaal leeg te laten lopen en vol te laden. Zo kan het battery management systeem de werkelijke capaciteit van de accu meten.
Wel is het zo dat voor de calibratie van het battery management systeem het nodig is om periodiek de accu helemaal leeg te laten lopen en vol te laden. Zo kan het battery management systeem de werkelijke capaciteit van de accu meten.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Omdat de techniek nou eenmaal zo is. Zie voor meer informatie en advies de officiële batterij pagina van Apple zelf: https://www.apple.com/nl/batteries/ Aan de rechterzijde kun je de devices aanklikken voor wat specifiekere informatie over de batterij in dat apparaat.Draakje5 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:12:
[...]
Waarom? Adviseer je de iPhone regelmatig ook op te laden bij een percentage boven de 50%, in plaats van alleen wanneer deze onder de 10% zou zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door ppl op 11-10-2014 18:31 ]
Ik heb 2 weken geleden een witte iPhone 6 gekocht en daar AppleCare+ op laten zetten maar vandaag heb ik een zwarte iPhone 6 gekocht omdat ik deze mooier vind, weet iemand als het mogelijk is om AppleCare+ over te zetten van de witte naar de zwarte?
Die percentages interesseren me sowieso al niet. Het gaat mij om de totale verbruikstijd en de stand-by tijd en die zijn al veel meer dan op mijn Iphone 5s die ik op dezelfde manier gebruikte. En dat is voor mij wat telt. Dus ik ben dik tevreden met mijn Iphone 6
Ik ben hiermee vandaag langs the Apple store gegaan. Ik heb meteen een nieuwe iPhone gekregen, erg goede service.the_scary_door schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:53:
Ik heb nu een paar dagen mijn iPhone 6 en hij bevalt goed, maar er verschijnt steeds een horizontale lijn aan de onderkant van het scherm:
[afbeelding]
Deze kan ik er met mijn mouw wel afvegen, maar hij komt steeds terug. Hebben meer mensen hier last van?
Ik wil toch even kwijt dat ik zeer positief ben over de camera van de iPhone 6+. Ik heb nu diverse foto's ermee gemaakt en ze zijn allemaal haarscherp.
Dit in tegenstelling tot de iPhone 4S, die je echt goed stil moest houden en waarbij het beter was om meerdere foto's te maken zodat er altijd wel eentje scherp was.
Dit in tegenstelling tot de iPhone 4S, die je echt goed stil moest houden en waarbij het beter was om meerdere foto's te maken zodat er altijd wel eentje scherp was.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Overzetten is niet mogelijk.....toevallig afgelopen maandag ook mee bezig geweest.Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:27:
Ik heb 2 weken geleden een witte iPhone 6 gekocht en daar AppleCare+ op laten zetten maar vandaag heb ik een zwarte iPhone 6 gekocht omdat ik deze mooier vind, weet iemand als het mogelijk is om AppleCare+ over te zetten van de witte naar de zwarte?
Je moet ff met applecare bellen, dan annuleren ze de eerste applecare+ aanvraag en boeken het geld terug op je CC (3 weken) , daarna sluit tijdens hetzelfde gesprek applecare+ af voor het nieuwe toestel.
Ene zegt van wel en ander van niet haha had het bij een Apple winkel gevraagd en die zij ja kan gewoonsmoken schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:28:
[...]
Overzetten is niet mogelijk.....toevallig afgelopen maandag ook mee bezig geweest.
Je moet ff met applecare bellen, dan annuleren ze de eerste applecare+ aanvraag en boeken het geld terug op je CC (3 weken) , daarna sluit tijdens hetzelfde gesprek applecare+ af voor het nieuwe toestel.
Meer mensen die op de iPhone 6 problemen hebben met muziek?
Was laatst op de fiets muziek aan het luisteren en mijn geluid ging ineens op max en kon m niet naar beneden zetten, want ging steeds weer op max.
Zojuist muziek aan het luisteren en ging geluid ineens op nul en kon m niet meer omhoog zetten.
Dit gebeurde respectievelijk harder en zachter gezet had met de fysieke volumeknoppen (in beide gevallen stond het volume op 50%)
De oplossing was opnieuw opstarten...
Ik ben ontzettend tevreden over de telefoon alles werkt voor de rest super maar dit is erg vervelend. Mag nog het een en ander aan iOS8 gebeuren... dit lijkt me namelijk ook een softwarematig probleem.
Was laatst op de fiets muziek aan het luisteren en mijn geluid ging ineens op max en kon m niet naar beneden zetten, want ging steeds weer op max.
Zojuist muziek aan het luisteren en ging geluid ineens op nul en kon m niet meer omhoog zetten.
Dit gebeurde respectievelijk harder en zachter gezet had met de fysieke volumeknoppen (in beide gevallen stond het volume op 50%)
Ik ben ontzettend tevreden over de telefoon alles werkt voor de rest super maar dit is erg vervelend. Mag nog het een en ander aan iOS8 gebeuren... dit lijkt me namelijk ook een softwarematig probleem.
Ik heb mijn iban door moeten geven, boeken het dus terug op de bankrekening.Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:57:
[...]
Ene zegt van wel en ander van niet haha had het bij een Apple winkel gevraagd en die zij ja kan gewoonmaar goed bel maandag wel en dan zie ik het wel.. Weet je toevallig als ze geld overmaken op Rabobank creditcard je het dan terug krijgt op je bankrekening? Betaal eigenlijk nooit met zo'n ding
Op de website van Apple staat dat applecare omgezet kan worden in geval van een nieuw device,mist gaf ik dus ook aan.... verschil zit hem in de + , omdat het een verzekering is kan het niet omgezet worden (aldus de Applecare medewerker)
Open je een app loopt je iPhone vast en krijg je een blue screen of death fijn.... Hoop dat het door ios komt
Dit is me 2e iPhone 6, hoop niet dat ik weer terug moet....
Dit is me 2e iPhone 6, hoop niet dat ik weer terug moet....
[ Voor 22% gewijzigd door Msi92 op 12-10-2014 00:29 ]
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde probleem waaronder nog een aantal andere problemen en ben naar HI gegaan en zij vertelde mij dat ik hem moest inleveren omdat het om een DOA ging. (Dead on Arrival toestel)bartpostma schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:09:
Meer mensen die op de iPhone 6 problemen hebben met muziek?
Heb een nieuwe gekregen die het wel gewoon goed doet...
Toch weer aan het twijfelen geslagen aangezien er in het Android kamp ook geen enkele telefoon aan mijn wensen voldoet. Gisteren maar weer naar de winkel maar eigenlijk kom ik nu tot de conclusie dat de 6 plus net ietsje te groot is en de 6 vind ik te klein.
6 plus is met één hand voor mij net te bedienen, maar wanneer er dus een hoesje omheen komt wordt het te groot.
Van de 6 vind ik het scherm gewoon echt te klein.
6 plus is met één hand voor mij net te bedienen, maar wanneer er dus een hoesje omheen komt wordt het te groot.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moest jij hiervoor een afspraak maken met de Geniusbar van een Applestore of heeft je telecomprovider dit geheel voor je afgehandeld?Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:18:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem waaronder nog een aantal andere problemen en ben naar HI gegaan en zij vertelde mij dat ik hem moest inleveren omdat het om een DOA ging. (Dead on Arrival toestel)
Heb een nieuwe gekregen die het wel gewoon goed doet...
Het is pas 2x gebeurd in 2 ½ week terwijl ik bijna dagelijks muziek luister. Denk zelf dat het softwarematig is, dus wacht nog wel even af
Hmmm, moeilijkPhusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 08:07:
Toch weer aan het twijfelen geslagen aangezien er in het Android kamp ook geen enkele telefoon aan mijn wensen voldoet. Gisteren maar weer naar de winkel maar eigenlijk kom ik nu tot de conclusie dat de 6 plus net ietsje te groot is en de 6 vind ik te klein.
De 6 is te klein volgens jouw, qua beeldscherm dan. De optie bij apple is dan de 6+ wat je als groot ervaart maar wel mooi vindt.
Indien je voor de 6+ gaat moet je het bedienen met 1 hand een klein beetje vergeten, bellen of ff snel een notificatie lezen kan natuurlijk makkelijk met 1 hand, maar emaillen interneten berichten pakt je al gauw 2 handen.
Dit kan je als negatief ervaren of juist accepteren en dan geniet je alleen nog maar van het grote scherm.
Mijn beweegreden: In mijn werkomgeving (5 dagen) kan ik makkelijk een 6+ kwijt, mijn broeken hebben genoeg grote zakken
Op vakantie en natuurlijk vaker door het jaar heen fotografeer ik graag, heb zelf en Sony a6000 met wat lenzen om het zo klein mogelijk te houden, een ipad of ipad mini mee in een tas is te groot, maar een 6+ en daar je foto's op locatie bekijken is natuurlijk prachtig.
Om mijn 6+ zo klein mogelijk te houden heb ik gekozen voor een leather apple case (bruin) en een zagg glass screen protector. Geen ander hoesje waar ik hem eerst uit moet halen, dat heb ik in het verleden als erg irritant ervaren.
Mijn reden van deze post is niet om te zeggen dat er maar 1 goede keuze is, het is puur mijn beweegreden waarom ik iets heb gekozen en misschien kan je je daar wel in vinden, of je weet nu zeker dat de 6 een betere optie is voor jouw.
Ik heb voor de zekerheid maar een 128GB gekocht 
Nee, ik davht al dat de 64GB erg in trek zou zijn en een lange levertijd zou kennen...
Vorige week zaterdag de 128GB besteld en afgelopen donderdag lag hij al klaar...
Mijn zwager heeft de 64GB versie 1,5 week geleden besteld en hem nog steeds niet binnen...
Beide bij A-mac...
Nee, ik davht al dat de 64GB erg in trek zou zijn en een lange levertijd zou kennen...
Vorige week zaterdag de 128GB besteld en afgelopen donderdag lag hij al klaar...
Mijn zwager heeft de 64GB versie 1,5 week geleden besteld en hem nog steeds niet binnen...
Beide bij A-mac...
Oké bedankt voor je reactiesmoken schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:16:
[...]
Ik heb mijn iban door moeten geven, boeken het dus terug op de bankrekening.
Op de website van Apple staat dat applecare omgezet kan worden in geval van een nieuw device,mist gaf ik dus ook aan.... verschil zit hem in de + , omdat het een verzekering is kan het niet omgezet worden (aldus de Applecare medewerker)
Overigens wel direct al achter dat iOS absoluut niet het beste van de drie is!
En ik denk dat ik de iPhone aan mijn vrouw geef... Zakelijk loop ik tegen wat onhandigheden aan met contacten en de GAL uit exchange...
Ik pak nu mijn Lumia weer uit de kast en ga denk ik voor de Lumia 930, ook omdat ik de camera van de iPhone wat vind tegenvallen. Ja hij is zeker niet slecht, maar de reviews van de Lumia 930 liegen er niet om...
Was kort maar krachtig
Misschien volgend jaar de 6S een nieuwe kans geven, ik weet het nog niet...
En ik denk dat ik de iPhone aan mijn vrouw geef... Zakelijk loop ik tegen wat onhandigheden aan met contacten en de GAL uit exchange...
Ik pak nu mijn Lumia weer uit de kast en ga denk ik voor de Lumia 930, ook omdat ik de camera van de iPhone wat vind tegenvallen. Ja hij is zeker niet slecht, maar de reviews van de Lumia 930 liegen er niet om...
Was kort maar krachtig
Zo ben ik uiteindelijk ook bij de iPhone terechtgekomen. Vanaf het begin van Android heb ik altijd gekozen voor een Android toestel, maar het werd tijd voor iets anders. Ik moet zeggen dat ik ontzettend verrast ben door het gebruiksgemak van ios,Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 08:07:
Ik heb de overstap gemaakt van de Nexus5 (5") naar de iPhone 6 (4,7"). Het verschil van de 0,3" en het verschil in de resolutie is totaal niet merkbaar.
[ Voor 32% gewijzigd door 0xrubennft op 12-10-2014 09:47 ]
Ik heb mijn telefoon altijd in een wallet case zodat ik geen beurs meer hoef mee te nemen, maar eigenlijk is dat bij een iPhone wel een beetje zonde. Zeker bij de 6 plus wordt het dan ook nog eens een enorm apparaat want zo'n wallet maakt de telefoon minimaal 3x zo dik en aan alle kanten nog een halve cm erbij.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.forbes.com/sit...-some-unexpected-results/dfrenner schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:38:
Was kort maar krachtig
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1784108
[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 12-10-2014 10:34 ]
Sorry, ik kom van een Lumia 925 en 1520 af en met low light presteert die een stuk beter op het gebied van ruis.
Overdag maakt de iPhone nette platen, zeker in vergelijking met de slechte camera die in de Samsung Galaxy S5 terug te vinden is...
Maar hij moet in diverse Lumia modellen overduidelijk zijn meerdere vinden...
Dat was overigens niets nieuws, ik kende de reviews al. Echter merk ik toch dat ik een beetje gewend ben geraakt aan de goede camera's in een aantal Lumia's.
Vergelijk het met een DSLR, ik heb een 5D Mark 3 en ondanks dat een 7D absoluut geen slechte camera is en hele nette platen maakt en bloedje snel is, gaat de ruis je irriteren als je eenmaal een 5D M3 gewend bent.
Maar ik ben dan ook niet van het type iPhone koper, die alles van Apple geweldig vindt.
Ik vind het leuk om alles te proberen en ik loop nu tegen tegen een paar ongemakkelijkheden aan.
De contacten geven echter de doorslag. Zakelijk gezien vind ik het zeer gebruiksonvriendelijk dat ik iedere keer naar instellingen moet gaan en dan ergens na een paar keer klikken het account moet selecteren, waar ik voortaan al mijn contacten opsla.
Ik heb continu nieuwe contacten toe te voegen aan verschillende zakelijke accounts. Anderen contacten heb ik liever in mijn prive account, ik mis de optie heel erg dat als ik een contact toevoeg, dat ik daar het account selecteer waar ik hem bij wil hebben.
Maar zoals ik al zei, misschien volgend jaar weer een kans. Ik zit op dit moment bij een aantal wisselende klanten, waardoor die optie voor mij heel belangrijk is. Volgend jaar kan dit heel anders zijn...
Overduidelijk is wel overdreven. De iPhone 6 Plus doet het beter met weinig licht dan de Lumia 1520. Daarbij is de camera in de S5 ook weer niet zo slechtdfrenner schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Sorry, ik kom van een Lumia 925 en 1520 af en met low light presteert die een stuk beter op het gebied van ruis.
Overdag maakt de iPhone nette platen, zeker in vergelijking met de slechte camera die in de Samsung Galaxy S5 terug te vinden is...
Maar hij moet in diverse Lumia modellen overduidelijk zijn meerdere vinden...
Dat was overigens niets nieuws, ik kende de reviews al. Echter merk ik toch dat ik een beetje gewend ben geraakt aan de goede camera's in een aantal Lumia's.
Vergelijk het met een DSLR, ik heb een 5D Mark 3 en ondanks dat een 7D absoluut geen slechte camera is en hele nette platen maakt en bloedje snel is, gaat de ruis je irriteren als je eenmaal een 5D M3 gewend bent.
Als meer casual fotograaf mis ik vooral een zoomfunctie t.o.v. compact camera's (wat imo een eerlijkere vergelijking is). De kwaliteit is prima, maar hopelijk lukt het ooit om een zoomfunctie toe te voegen.
Hier moet toch een mooiere oplossing voor zijn. Heb je al eens gekeken naar Divide (https://itunes.apple.com/us/app/divide/id527098963)? Je kunt dat natuurlijk puur gebruiken voor het toevoegen van contacten. Voor de rest gebruik je gewoon de standaard apps.De contacten geven echter de doorslag. Zakelijk gezien vind ik het zeer gebruiksonvriendelijk dat ik iedere keer naar instellingen moet gaan en dan ergens na een paar keer klikken het account moet selecteren, waar ik voortaan al mijn contacten opsla.
Ik heb continu nieuwe contacten toe te voegen aan verschillende zakelijke accounts. Anderen contacten heb ik liever in mijn prive account, ik mis de optie heel erg dat als ik een contact toevoeg, dat ik daar het account selecteer waar ik hem bij wil hebben.
Maar zoals ik al zei, misschien volgend jaar weer een kans. Ik zit op dit moment bij een aantal wisselende klanten, waardoor die optie voor mij heel belangrijk is. Volgend jaar kan dit heel anders zijn...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Halen jullie je case altijd van je iPhone wanneer je aan het opladen bent? Advies van Apple namelijk. Maar lijkt me toch sterk dat Apple een case maakt ( heb de Apple case ) die je vervolgens iedere dag er weer af zou moeten halen omdat het anders invloed op je batterij heeft.
Ik doe het nooit, ik heb de lederen care van Apple maar waar staat dat dan? Ikzelf heb er nog nooit van gehoord dat je de case er af moet halenDraakje5 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:43:
Halen jullie je case altijd van je iPhone wanneer je aan het opladen bent? Advies van Apple namelijk. Maar lijkt me toch sterk dat Apple een case maakt ( heb de Apple case ) die je vervolgens iedere dag er weer af zou moeten halen omdat het anders invloed op je batterij heeft.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.