Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
carpebios schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:25:
iOS 8.1. beta 1 was al soepel, merk weinig verschil met beta 2.
Merk je wel verschil met 8.0.2 op een 6 plus?

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2014 23:30 ]

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
ppl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:45:
Maar goed...Ik heb het idee dat mijn iPhone 6 nogal erg wispelturig is met de helderheid van het scherm. Bij mijn voorgaande iPhones wisselde dat minder sterk en kon ik het beter op de gewenste helderheid houden.
"Grappig", ik heb hetzelfde probleem. Ik heb auto brightness uitstaan maar heb af en toe toch dat mijn scherm opeens donkerder of lichter wordt. Ook heb ik het gevoel dat de meest donkere setting nog steeds feller is dan die op mijn 5S.

omniscale.nl

• Cardwizard
carpebios schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:25:
iOS 8.1. beta 1 was al soepel, merk weinig verschil met beta 2.
ik vind het anders nog allemaal niet erg soepeltjes , moet je voor de gein spotlight eens te voorschijn halen en dan je 6 plus kantelen .....

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Sinds gisteren mijn 6 plus binnen en heb een beetje vaag probleem. Ik heb reservekopie terug gezet van mijn iphone 5, maar als ik dat doe dan kan ik bepaalde instellingen niet wijzigen....
Kan bijvoorbeeld geluid voor nieuwe email niet uitzetten of batterij percentage aanzetten.
Als ik de telefoon herstel naar fabrieksinstellingen dan werkt het wel, dus het ligt aan de reservekopie ...
Misschien toch maar vanaf nieuw beginnen, meeste staat toch in de (i)cloud.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 07:45

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

dapluiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:59:
Sinds gisteren mijn 6 plus binnen en heb een beetje vaag probleem. Ik heb reservekopie terug gezet van mijn iphone 5, maar als ik dat doe dan kan ik bepaalde instellingen niet wijzigen....
Kan bijvoorbeeld geluid voor nieuwe email niet uitzetten of batterij percentage aanzetten.
Als ik de telefoon herstel naar fabrieksinstellingen dan werkt het wel, dus het ligt aan de reservekopie ...
Ik had dit zelfde ervaren toen ik de reserve kopie van de 3GS overgezet had naar de iPhone 4S. Toen kon ik bijvoorbeeld geen Siri inschaklen, want heel het menu ontbrak.

Helaas was toen een fabrieksreset de enige oplossing.

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb een klein vraagje aan de bezitters van een 6+.

Ik las een tijdje terug een artikel over de interessante schaling van de interface op een 6+ naar het 1080p scherm: http://www.paintcodeapp.c...one-6-screens-demystified

Theoretisch gezien zou je tekst en interface net iets minder scherp uit moeten vallen, maar merk je hier in de praktijk ook iets van?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 12:19

Nitai

Live the life you love.

dapluiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:59:
Is iCloud wel al klaar met het terug zetten van de backup? Soms is het op de achtergrond nog bezig.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Agree, vaak lijkt het klaar, maar wordt er op de achtergrond nog een hele bups aan data terug gezet.
Check dat, bij iCloud backup in settings staat het onderaan genoemd als hij nog bezig is. Als er staat last backup on... dan weet je dat hij klaar is.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
iPhone 6 aan de lader, kat loopt onder het snoer door en BAM om de grond. Geen schade zo te zien, wel rammelt ie. Of is dat zoals elk jaar de focus van de camera?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41
hangt van het rammelniveau af :) bij mij is het de mute knop die soms een beetje speling heeft en idd als je heel goed luistert de focus. Zou me er niet te druk over maken :)
Dennischo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:22:
iPhone 6 aan de lader, kat loopt onder het snoer door en BAM om de grond. Geen schade zo te zien, wel rammelt ie. Of is dat zoals elk jaar de focus van de camera?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Icloud was helemaal klaar ja, maar ik heb nu net alleen "wis alle instellingen" gedaan en daarmee was het opgelost :) Zoveel aparte instellingen heb ik ook weer niet en ik heb nu wel gewoon alle apps uit de backup nog gewoon.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:40

Aight!

'A toy robot...'

Zal van de week eens een BCC binnen lopen om te kijken of het iets is. Kijk toch vaker even in het echt hoe het aanvoelt en zo.

Verwijderd

Heb m'n iPhone 6 nu ongeveer een klein weekje in bezit (sinds donderdag) en ik moet zeggen dat het een grote verbetering is t.o.v. de iPhone 5: :*)

+ Batterij gaat veel langer mee
+ Het scherm is echt prima, ik betrap mezelf erop dat ik veel meer YouTube en Netflix gebruik op m'n telefoon
+ Touch ID

- iOS 8 heeft nog wel wat bugs en vastlopers
- Apps zijn nog uitgerekt m.u.v. Gmail, IMDb en Apple Apps
- Krasgevoelig denk ik, nog geen ervaring mee gelukkig

Reden voor mij om voor de 6 te gaan is omdat m'n handen niet al te groot zijn, daarom vind ik de "Reachability" functie erg handig :D

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Vandaag een complete drain gedaan van de accu (nouja, meer gister) en kwam uit op 8,5 uur met 1 dag standby. Best OK. Had Motion Calibration nog aanstaan, dus die nu uitgezet om te kijken of dat daadwerkelijk je accu draint.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:07
Interessant verhaal in Digitimes:
The sources pointed out that the iPhone 6's shipments in the second half are expected to be 3-4 million units lower than the original expectation, as the supply chain gradually shifts some of its iPhone 6 capacity for production of the iPhone 6 Plus.
Ratio was (dacht ik) 60% iPhone 6, 40% iPhone Plus

Ben nog steeds blij met m'n vanilla iPhone 6. 6 Plus vind ik nog steeds te groot.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:27
Raar.. Als ik bel met mijn vriendin vanaf mijn iPhone 6 klinkt het gesprek erg blikkerig/hol, het lijkt alsof de telefoon op de speaker staat maar dat is niet het geval. Bel ik naar iemand anders, klinkt het gewoon zoals het hoort....

Iemand een idee?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:49

Saven

Administrator

leonvw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:50:
Raar.. Als ik bel met mijn vriendin vanaf mijn iPhone 6 klinkt het gesprek erg blikkerig/hol, het lijkt alsof de telefoon op de speaker staat maar dat is niet het geval. Bel ik naar iemand anders, klinkt het gewoon zoals het hoort....

Iemand een idee?
Zal wel aan haar verbinding en/of toestel liggen

• Scrtz
  • Laatst online: 22:31
loekf2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:48:
Interessant verhaal in Digitimes:

[...]

Ratio was (dacht ik) 60% iPhone 6, 40% iPhone Plus

Ben nog steeds blij met m'n vanilla iPhone 6. 6 Plus vind ik nog steeds te groot.
Ben toch wel benieuwd hoeveel iphone 6's en plus'en er na enkele maanden verkocht zullen zijn.

Maar wat eigenlijk veel interessanter gaat worden, hoeveel iphone 6s'en en plus S'en er volgend jaar verkocht zullen worden. Dan ga je pas echt zien wat voor keus mensen gemaakt hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 08-10-2014 14:11 ]

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
Heb de iPhone 6 nu bijna 2 weken. Man, wat een ding!
Kom van een iPhone 5 af, als ik die in mijn hand pak voelt het echt mega klein aan. 4.7 inch is IMO echt perfect. Ondanks dat ik het design etc in het begin bij de presentatie maar 'mwah' vond, moet ik daar echt op terug komen omdat het gewoon een prachtige telefoon is.

Enige minpunt so far is dat soms het touchscreen niet goed reageert maar dat kom door iOS 8 als ik het goed begrijp? Ook dat als ik een bericht via whatsapp krijg dat ik het bericht niet naar boven weg kan swipen?

Slowmotion video is ook een leuke toevoeging. Batterij staat nu op stand-by 1 dag, 22 uur, en gebruik op 8uur en 52 minuten. Nog 36% over :)

• Eduardboon
dik 9 uur met 36 procent? doe je goed; krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar hoor. (misschien met veel audio)

Merk trouwens dat iMessage ALTIJD bovenaan staat bij de batterij-intensieve apps. ook altijd met background activity. Heel vervelend, want daar kan je natuurlijk niks aan veranderen :p. Komt vast door al die berichtjes die ik krijg. :+ (maar serieus; irritant!)

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:14
Ralluff schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:19:
Heb de iPhone 6 nu bijna 2 weken. Man, wat een ding!
Kom van een iPhone 5 af, als ik die in mijn hand pak voelt het echt mega klein aan. 4.7 inch is IMO echt perfect. Ondanks dat ik het design etc in het begin bij de presentatie maar 'mwah' vond, moet ik daar echt op terug komen omdat het gewoon een prachtige telefoon is.

Enige minpunt so far is dat soms het touchscreen niet goed reageert maar dat kom door iOS 8 als ik het goed begrijp? Ook dat als ik een bericht via whatsapp krijg dat ik het bericht niet naar boven weg kan swipen?

Slowmotion video is ook een leuke toevoeging. Batterij staat nu op stand-by 1 dag, 22 uur, en gebruik op 8uur en 52 minuten. Nog 36% over :)
Ja, volgens mij komt dat inderdaad door iOS8, erg buggy release so far. Mijn vader had er op zijn iPad (3rd gen, retina) ook al last van. Moet zeggen dat ik er op mijn iPad Mini Retina tot dusver nog eigenlijk geen last van heb gehad en op de iPhone 6 heel af en toe in de linkeronderhoek tot dusver.

Heb 'm zelf vandaag om 8 uur van de lader gehaald, niet heel veel gebruikt wel redelijk wat Whatsapp op zich maar nu nog 81%! :*) zeer merkbare vooruitgang t.o.v. de iPhone 5.

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:32:
dik 9 uur met 36 procent? doe je goed; krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar hoor. (misschien met veel audio)

Merk trouwens dat iMessage ALTIJD bovenaan staat bij de batterij-intensieve apps. ook altijd met background activity. Heel vervelend, want daar kan je natuurlijk niks aan veranderen :p. Komt vast door al die berichtjes die ik krijg. :+ (maar serieus; irritant!)
Had ik ook niet verwacht, zit wel alleen maar op wifi, misschien dat dat nog mee zal tellen. Kan me voorstellen dat 4G meer van je batterij knabbelt.
bartpostma schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Ja, volgens mij komt dat inderdaad door iOS8, erg buggy release so far. Mijn vader had er op zijn iPad (3rd gen, retina) ook al last van. Moet zeggen dat ik er op mijn iPad Mini Retina tot dusver nog eigenlijk geen last van heb gehad en op de iPhone 6 heel af en toe in de linkeronderhoek tot dusver.

Heb 'm zelf vandaag om 8 uur van de lader gehaald, niet heel veel gebruikt wel redelijk wat Whatsapp op zich maar nu nog 81%! :*) zeer merkbare vooruitgang t.o.v. de iPhone 5.
Zal bij de volgende update wel goedkomen. :)
Ik merk het eigenlijk vooral met whatsapp dat je het niet weg kunt vegen, dan blijft het gewoon staan. Op de homebutton klikken zorgt er dan voor dat het weg gaat.

• Eduardboon
Jullie hebben allemaal wel erg mooie accutijden :P. Zelf rond 10 van de lader en zit nu op 88 met 1 uur gebruik en 3 uur stand-by. Probeer hier en daar nog wat te tweaken maar dat heeft weinig zin. Merk wel dat hij soms erg lang op hetzelfde percentage blijft staan en een andere keer tijdens het kijken gewoon een aantal procent verspringt. Nu ook naar 87 gezakt. Geen idee waarom. Heb op de pc nog even de accu gecheckt maar die moet dik in orde zijn; 1900mah aan capaciteit beschikbaar. Dat is meer dan design :)

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Hebben sommigen van jullie ook de bug dat wanneer je wisselt van apps naar je springboard of andersom, dat soms bovenaan alles leeg is? Je ziet dus de tijd, je bereik en je wifi enz niet..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gisteren had ik een moment in de ochtend waarbij ik naar m'n Plus keek en dacht: "Wat fijn dat ik de goede keuze heb gemaakt". Ik ben zo vaak gewaarschuwd door collega's, vrienden, GoT, media, dat de Plus te groot zou zijn.

Het is een grote smartphone, maar ik ben er zo blij mee. Ik hoef geen kleinere smartphone meer. :)
Langzaam aan worden de apps geoptimaliseerd (Gmail in landscape is wel cool :)) en mocht eind dit jaar ergens Hearthstone uitkomen voor de iPhone dan ben ik helemaal happy.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Weet niet of het al gemeld is, maar ik erger me behoorlijk aan Whatsapp op mijn 6 Plus en met deze truc kan je Whatsapp beta op je i6 & i6 Plus zetten zodat de app goed gebruikt maakt van het scherm:

http://www.pgyer.com/WhatsAppBeta

Wel even de datum op 20 September zetten voordat je hem installeert en na elke reboot ook even op 20 September zetten en na het starten van Whatsapp weer op de oorspronkelijke datum

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

EValentino schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:21:
Weet niet of het al gemeld is, maar ik erger me behoorlijk aan Whatsapp op mijn 6 Plus en met deze truc kan je Whatsapp beta op je i6 & i6 Plus zetten zodat de app goed gebruikt maakt van het scherm:

http://www.pgyer.com/WhatsAppBeta

Wel even de datum op 20 September zetten voordat je hem installeert en na elke reboot ook even op 20 September zetten en na het starten van Whatsapp weer op de oorspronkelijke datum
Ja is al gemeld. Ziet er allemaal erg betrouwbaar uit, ik wacht wel ff op de final.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Idd, dank voor het melden, maar ik hoef geen beta software op m'n smartphone :)

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
leonvw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:50:

Iemand een idee?
Heeft je vriendin dezelfde provider? Zo ja, dan is het waarschijnlijk HD voice.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

HD Voice klinkt juist niet blikkerig.

Ik merk HD Voice vooral aan de perfecte stiltes, zonder ruisje of wat dan ook. Dan vraag ik me soms echt af ik nog verbinding heb :P

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 08-10-2014 16:17 ]

• leonvw
  • Laatst online: 16:27
Da.Rock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:01:
[...]

Heeft je vriendin dezelfde provider? Zo ja, dan is het waarschijnlijk HD voice.
Mm, zou nog wel eens kunnen ook. We hebben beide Vodafone, ik een iPhone 6 en zij mijn oude iPhone 5.
Moet wel zeggen dat ondanks het blikkerige effect, de spraak wel kraakhelder is... Wellicht is het even wennen aangezien ik het nog niet eerder gehad heb?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

ik heb de Facebook app op mijn 6 plus, nu wil het zo zijn als iemand een filmpje post waar geluid in zit dat ik niks hoor, volume staat wel aan.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
racoon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:50:
ik heb de Facebook app op mijn 6 plus, nu wil het zo zijn als iemand een filmpje post waar geluid in zit dat ik niks hoor, volume staat wel aan.
Misschien even op het filmpje klikken :X . Hij staat standaard op afspelen (zonder geluid) als je in facebook app kijkt (dit kan je uitvinken btw, kost namelijk meer energie).

• Eduardboon
Oef de accu is vandaag heel slecht. Na 2,5 uur al op 68 procent tegenover 3,5 gister. Lijkt er oich echt op dat iMessage er flink inhakt. Want dat is het enige verschil. Vandaag ook alleen WiFi gebruikt tegenover voornamelijk 3G gister. Heb onderhand alle locatieservices al uitgezet, dus weet verder niet waar ik het verbruik moet zoeken. Iemand nog tips? Push, Bluetooth, gps en de meeste notificaties staan uit.

Edit; direct na posten al 66 procent.

[ Voor 4% gewijzigd door Eduardboon op 08-10-2014 17:30 ]

• Scrtz
Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:29:
Oef de accu is vandaag heel slecht. Na 2,5 uur al op 68 procent tegenover 3,5 gister. Lijkt er oich echt op dat iMessage er flink inhakt. Want dat is het enige verschil. Vandaag ook alleen WiFi gebruikt tegenover voornamelijk 3G gister. Heb onderhand alle locatieservices al uitgezet, dus weet verder niet waar ik het verbruik moet zoeken. Iemand nog tips? Push, Bluetooth, gps en de meeste notificaties staan uit.

Edit; direct na posten al 66 procent.
Ligt aan je gebruik, sowieso zijn imessage/whatsapp en facebook echte batterijvreters.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarom krampachtig de meeste functies uitschakelen? Er blijft dan weinig smarts meer over van de phone

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Eduardboon
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:42:
Waarom krampachtig de meeste functies uitschakelen? Er blijft dan weinig smarts meer over van de phone
Omdat ik er toch graag een dag mee door wil komen zonder opladen.
Scrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:40:
[...]

Ligt aan je gebruik, sowieso zijn imessage/whatsapp en facebook echte batterijvreters.
Helaas gaat het hier meer om het ontvangen. Aan de andere kant van de lijn wordt gebruik genaakt van een laptop; dus behoorlijk veel berichtjes in korte tijd.

[ Voor 28% gewijzigd door Eduardboon op 08-10-2014 18:49 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Omdat ik er toch graag een dag mee door wil komen zonder opladen.
Dat zal toch geen probleem moeten zijn? Met een anderhalf jaar oude S4 in ieder geval niet...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5glP5vj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rueJzKd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CWY3qy1.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-10-2014 19:15 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:59
Ligt helemaal aan het gebruik, met mijn 4S/5 haal ik het in ieder geval niet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Eduardboon
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:08:
[...]

Dat zal toch geen probleem moeten zijn? Met een anderhalf jaar oude S4 in ieder geval niet...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tja; het enige wat ik gebruik is whatsapp, mail, safari en iMessage. Heel zo nu en dan eens een spelletje, maar vandaag niet. Gister wel veel spelletjes; accu ging veel langer mee toen. Als ik niet afhankelijk van iMessage was zou ik het snel uitzetten. Whatsapp gebruik lang zoveel stroom niet.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Installeer je toch een andere app voor sms?

• Eduardboon
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:52:
Installeer je toch een andere app voor sms?
grapjas, Jij denkt zeker dat er Android draait op mijn iPhone :+

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dr is toch een rijkgevulde app store? Staat daar geen enkele noemenswaardige sms app in dan?

Verwijderd

Wat doe je best als je overstapt van 4S naar 6?

Reservekopie maken via I-Cloud en dan overzetten?
Of beter alles opnieuw configureren?

Iemand ervaring mee? Voor- of nadelen?

• Scrtz
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:33:
Wat doe je best als je overstapt van 4S naar 6?

Reservekopie maken via I-Cloud en dan overzetten?
Of beter alles opnieuw configureren?

Iemand ervaring mee? Voor- of nadelen?
Als je genoeg ruimte hebt op icloud kan je het via icloud doen inderdaad, of 'ouderwets' via je desktop.

Gaat perfect hoor doe niet anders sinds mijn 4s, 5, 5s en nu de 6. Zou niet weten waarom niet.

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:34:
[...]

Als je genoeg ruimte hebt op icloud kan je het via icloud doen inderdaad, of 'ouderwets' via je desktop.

Gaat perfect hoor doe niet anders sinds mijn 4s, 5, 5s en nu de 6. Zou niet weten waarom niet.
Is dan letterlijk alles overgezet?

Agenda, contacten; mails, ... ?

• Cardwizard
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:36:
[...]

Is dan letterlijk alles overgezet?

Agenda, contacten; mails, ... ?
gebruik je al iCloud ? en synchroniseer je daar in je contacten , agenda's en mails ? dan komt dat allemaal weer op je iPhone , hoef je niet eens een back-up terug te zetten, iCloud magic :+

Verwijderd

cardwizard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

gebruik je al iCloud ? en synchroniseer je daar in je contacten , agenda's en mails ? dan komt dat allemaal weer op je iPhone , hoef je niet eens een back-up terug te zetten, iCloud magic :+
Euh ik denk het wel, moet ik eens checken :)

Maar bij nieuw toestel moet je toch keuze maken tussen opnieuw configureren of reservekopie terugzetten. Of heb ik dat mis?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 12:12
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

Verwijderd

Mar.tin schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Als je kiest voor reservekopie terugzetten zet je je nieuwe toestel exact zo terug als je oude toestel was ten tijde van de backup, tot de laatste app/instelling/foto/mail aan toe :)

Als je kiest voor nieuw toestel en je icloud gebruikt moet je al je apps opnieuw installeren, en je instellingen goed zetten enzovoort, maar kun je bijvoorbeeld wel je foto's uit de iCloud halen
Ok bedankt voor de verduidelijking!

Is er dan een reden om die reservekopie niet te gebruiken?

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:40:
[...]

Ik heb Facebook er vandaag vanaf gegooid. Een echte battery killer en daarnaast ook veel te veel toestemmingscriteria die je moet accepteren. Werkt prima via Safari :). Gewoon een paginawidget op mijn homescreen geplaatst en klaar is kees. Scheelt enorm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 12:12
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

• Dennischo
  • Niet online
judith.1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:59:
[...]

Ik heb Facebook er vandaag vanaf gegooid. Een echte battery killer en daarnaast ook veel te veel toestemmingscriteria die je moet accepteren. Werkt prima via Safari :). Gewoon een paginawidget op mijn homescreen geplaatst en klaar is kees. Scheelt enorm!
Hmm, ook maar eens proberen! Kijken of dat echt scheelt :)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Je kan de background refresh van facebook toch ook gewoon uitzetten?

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
CopyCatz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:02:
Je kan de background refresh van facebook toch ook gewoon uitzetten?
Kan ook. Maar ik heb persoonlijk wat moeite met de criteria waar Facebook allemaal toegang tot wil. En daarnaast vind ik de app ook niet altijd even geweldig werken (dubbele posten als je te snel klikt etc.). Vandaar dat ik nu gewoon via Safari met Facebook werk en dat bevalt me prima!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
Dennischo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:47:
[...]

Hmm, ook maar eens proberen! Kijken of dat echt scheelt :)
Ook gedaan, icm Opera Coast. Geniale browser, nog niet eerder met 1 vinger knap kunnen internetten zeg maar. Startscherm met tiles, zet je gewoon Tweakers, Fb, KNMI, etc etc in, hoef je in ene eigenlijk helemaal geen appjes meer te hebben!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

NiGeLaToR schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:39:
[...]

Ook gedaan, icm Opera Coast. Geniale browser, nog niet eerder met 1 vinger knap kunnen internetten zeg maar. Startscherm met tiles, zet je gewoon Tweakers, Fb, KNMI, etc etc in, hoef je in ene eigenlijk helemaal geen appjes meer te hebben!
Mijn iPad kent alleen gmail en safari. :) inderdaad een goede oplossing, maar voor de iPhone heb ik liever geoptimaliseerde apps.

An  a day keeps the doctor away.

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-10 15:20
Onedrive update! Je kunt nu inloggen met je vingerafdruk/touch ID. Hopelijk volgen apps van de banken etc snel. Werkt ideaal _/-\o_ !

[ Voor 7% gewijzigd door Eyyka op 09-10-2014 14:11 ]

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

• Eduardboon
Heb nu al een diepere kras dan ik op de i5 ooit gehad heb :+. Dat doet paranoia met je. Nooit weer op het glas leggen en de nageltjes maar even knippen :P.

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Eyyka schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:59:
Onedrive update! Je kunt nu inloggen met je vingerafdruk. Hopelijk volgen apps van de banken etc snel. Werkt ideaal _/-\o_ !
Ik hoop enorm op de ING app! Kom op! Het is bijna 2015 en er zijn al heel veel smartphones met vingerafdrukscanners!

Ps, heel blij met mijn iPhone 6 64gb zwart/grijs. Alhoewel dat grijs 's avonds goud lijkt?!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben nu 3 dagen in het bezig van de Iphone 6+. Na lang twijfelen uiteindelijk gekozen voor de 6+ ipv de i6.

Ik ben afkomstig van Android (alles thuis Apple, behalve mijn mobiel). Ik werk al een aantal jaar met een Android telefoon van 4,8 inch. Destijds viel me tijdens het eerste gebruik het formaat toch wel erg tegen, te groot en onhandig. Na verloop van tijd went het en ga je je telefoon anders gebruiken: tv kijken, mails checken én beantwoorden, boeken/kranten lezen en websites bekijken.

Ik heb gekozen voor de 6+ omdat imho het werken op een 4,7/4,8 inch altijd gepriegel op een een te klein scherm blijft. Als je de menubalken in beeld niet meetelt blijft er weinig echte werkruimte over. Als ik onderweg was baalde ik altijd dat ik mijn ipad niet bij me had. Ik heb een tijdje geprobeerd om altijd een ipad mee te nemen in mijn tas maar de ipad is te groot om altijd mee te slepen.

Nu heb ik de overstap gemaakt naar de iphone 6+ en ik heb er geen spijt van. Ik heb het gemak van de Ipad onderweg bij me en hij past in mijn broekzak. Oke, als je de i6+ naast de i6 legt is de i6+ écht groot maar mails checken en fatsoenlijk beantwoorden, boek lezen, websites bezoeken is een gemak geworden. Het is jammer dat veel apps nog niet geupdate zijn en dat je af en toe het gevoel hebt of je een toestel voor slechtzienden in handen hebt :+

Kortom, ik ben tot nog toe blij met de keuze voor de Iphone 6+ ...en een Apple phone is een verademing :) :)

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:06
Ik gebruik Chrome sinds de update naar iPhone 6 maar volgens min gebruik die meer accu dan Safari :0

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Meulendijks89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:24:
Ik gebruik Chrome sinds de update naar iPhone 6 maar volgens min gebruik die meer accu dan Safari :0
Joh!

XBOX One: Agonis

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
Meulendijks89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:24:
Yup Chrome sucks op de Iphone

Samsung Flip 7

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vanmiddag bij de Mediamarkt in Amersfoort de iPhone6 even goed bekeken. Het kriebelde nogal om m'n huidige 5 te 'upgraden'.

Hij viel me tegen eerlijk gezegd. Ik ben het premium gevoel kwijt met de 6. Ik weet dat dit gevoel voor iedereen weer verschilt. Voor mij is het hem niet.. Jammer, ik hoop op een eenmalige Apple brainfreeze, waarna er volgend jaar weer een ouderwets goede iPhone 6s komt :)

just my 2 cents

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 11:40
Ben benieuwd hoe de battery life is op de iPhone 6. Ik gebruit veel teletekst, browser, Facebook , mail en wat nieuws apps. Telegraaf, al enz. Iemand die dat ook zo een beetje doet en in ieder geval de hele dag makkelijk doorkomt?

• Cardwizard
jaydenjarno schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:33:
Ben benieuwd hoe de battery life is op de iPhone 6. Ik gebruit veel teletekst, browser, Facebook , mail en wat nieuws apps. Telegraaf, al enz. Iemand die dat ook zo een beetje doet en in ieder geval de hele dag makkelijk doorkomt?
Ervaring met de iPhone 6 is een gelijkwaardige accu duur tov de 5s , ervaring met de iPhone 6 Plus is de hele dag halen met de accu

• Cardwizard
Wilde schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:21:
Vanmiddag bij de Mediamarkt in Amersfoort de iPhone6 even goed bekeken. Het kriebelde nogal om m'n huidige 5 te 'upgraden'.

Hij viel me tegen eerlijk gezegd. Ik ben het premium gevoel kwijt met de 6. Ik weet dat dit gevoel voor iedereen weer verschilt. Voor mij is het hem niet.. Jammer, ik hoop op een eenmalige Apple brainfreeze, waarna er volgend jaar weer een ouderwets goede iPhone 6s komt :)

just my 2 cents
De 6s zal (als het net als de vorige 3 keer gaat) alleen een upgrade mbt de specificaties krijgen , uiterlijk wijzigt pas weer met de 7 dan

• Draakje5
  • Laatst online: 22:40
Mijn iPhone die onderweg is:
Nice Name: iPhone 6
Family name:
Group1: iPhone
Group2: 6
Generation:
CPU speed: 1.4GHz
Screen size: 4.7 inch
Screen resolution: 1334x750 pixels
Colour: Space Gray
Production year: 2014
Production week: 41 (October)
Model introduced: 2014
Capacity: 64GB
Memory - flavour: xx
Memory - maximum total: 1GB
Factory: C3 (China)
Hebben ze vlot gedaan, productie week 41 en week 41 verzonden :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:27
Waar blijft Facebook met zijn update zeg....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 13:05
jaydenjarno schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:33:
Met mijn iPhone 5 haalde ik de laatste paar maanden nog geen hele dag, met de iPhone 6 haal ik makkelijk anderhalve dag bij vrij veel gebruik.

En ik doe minstens de dingen die jij wilt. Lees paar pagina's terug ook maar de reacties en screenshots van de mensen door.
Iedereen waarvan de iPhone 6 of plus gewoon normaal werkt is meer dan tevreden over de accu.

Veeeeeel beter dan mijn iPhone 5 in elk geval.

• jaydenjarno
Top daejji. Bedankt voor je antwoord. Dat scheelt al snel als ik de iPhone 6 zou willen halen. Twijfel nog tussen die en de htc one m8. Heb nu de htc one m7. Ook een heel mooi toestel

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 13:05
Let wel, ik heb verversen op de achtergrond uit staan en nog een paar zinloze batterij-vretende zaken.

En inderdaad..de HTC one toestellen vind ik de mooiste Android toestellen die er zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Daejji op 09-10-2014 21:56 ]

• Draakje5
http://www.allacronyms.com/ZDD heeft iedereen ZDD op de factuur staan van apple? Iphone 6 blablabla ZDD.
Zero defect design?

[ Voor 27% gewijzigd door Draakje5 op 09-10-2014 22:14 ]

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:22
Dat is je artikelnummer :P

Bekijk mijn site: Remko.me

• Draakje5
Ja t staat bij de beschrijving. Moet toch ergend een afkorting van zijn lijkt me? Wat zou de toegevoegde waarde er van zijn. Het artikrlnummer is gewoon volledig uit cijfers.

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:22
Bij de mijne staat 2ZD ik heb 64GB SG

Bekijk mijn site: Remko.me

• Draakje5
Remko.me schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:21:
Bij de mijne staat 2ZD ik heb 64GB SG
Heb ik ook, normale 6. En dan zzd...

• plinders
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 20:33
Normale 6 64GB SG hier, bij mij staat er ZDD

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Kan iemand mij vertellen waaronder 2 verschillende volume knopjes (kleur) onder valt? ik twijfel of het een DOA is of niet :p ja ik zeik 'n beetje maar cmon je betaald wel ff 700 euro voor een product dan verwacht je wel een dergelijk toestel :$

Verwijderd

Msi92 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:34:
Kan iemand mij vertellen waaronder 2 verschillende volume knopjes (kleur) onder valt? ik twijfel of het een DOA is of niet :p ja ik zeik 'n beetje maar cmon je betaald wel ff 700 euro voor een product dan verwacht je wel een dergelijk toestel :$
Dat is een DOA! Direct melden bij de winkel waar je 't hebt gekocht..

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-11 19:44

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Weet iemand of ik mijn iPhone 6, die ik een week geleden gekocht heb bij de Apple store in Oberhausen, terug kan brengen en mijn geld terug kan krijgen?

Ik heb hem nu een week in gebruik en vind hem gewoon minder fijn dan de iPhone 5s vanwege het formaat. Hij is onhandig en log naar mijn mening.

Verder is hij technisch fantastisch maar kan niet wennen.

Verwijderd

Bigg Balls schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:39:
Weet iemand of ik mijn iPhone 6, die ik een week geleden gekocht heb bij de Apple store in Oberhausen, terug kan brengen en mijn geld terug kan krijgen?

Ik heb hem nu een week in gebruik en vind hem gewoon minder fijn dan de iPhone 5s vanwege het formaat. Hij is onhandig en log naar mijn mening.

Verder is hij technisch fantastisch maar kan niet wennen.
Als hij geen gebruikerssporen heeft (krasjes en dergelijke) en je nog de doos/papieren/bon hebt, dan zou het toch goed moeten zijn?

• Bigg Balls

Bigg Balls

@Yaj, Dat weet ik dus niet, als ik weer naar Oberhausen rijd wil ik wel zeker zijn :-)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bigg Balls schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:47:
@Yaj, Dat weet ik dus niet, als ik weer naar Oberhausen rijd wil ik wel zeker zijn :-)
In de Apple Store in Amsterdam zeiden ze tegen mij dat ik binnen xx dagen gewoon het toestel weer mocht terugbrengen als ik er toch niet tevreden over was.

Ik weet alleen even niet meer wat het retourtermijn was (en ja toestel moet zo goed als nieuw zijn).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Cardwizard
Uiterste retour datum staat op de bon , alles moet compleet en in nieuwstaat zijn , dan kan het normaal gewoon

100% zeker zijn ? Dan even bellen van te voren

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 09:03
BtM909 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:50:
[...]

In de Apple Store in Amsterdam zeiden ze tegen mij dat ik binnen xx dagen gewoon het toestel weer mocht terugbrengen als ik er toch niet tevreden over was.

Ik weet alleen even niet meer wat het retourtermijn was (en ja toestel moet zo goed als nieuw zijn).
Toestel gekocht in duitsland kan retour in nederland?

Ik weet wel dat je wat je in amsterdam heb gekocht terug kan brengen in haarlem

[ Voor 8% gewijzigd door rjm81 op 10-10-2014 00:00 ]

• Dennischo
  • Niet online
Enorm blij met m'n batterij duur van de iPhone 6:
Gebruik: 8 uur en 20 minuten
Standby: 1 dag, 15 uur.

60% WiFi, 40% 4G en altijd Bluetooth aan met een Pebble Watch. Top!

Verwijderd

dave1972 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

Yup Chrome sucks op de Iphone
Omdat ze gebruik moeten maken van de safari engine toch?
Msi92 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:34:
Kan iemand mij vertellen waaronder 2 verschillende volume knopjes (kleur) onder valt?
Collector's item.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 05:41 ]

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:54

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Komende van een iPhone 4 is de 6 werkelijk een verademing... De vlotheid van het gehele apparaat is heerlijk.

Fotonerd

Verwijderd

Accu iPhone 6 is echt top.

Gebruik: 6 uur, 45 minuten
Standby: 2 dagen, 16 uur
4% over

Wat een verademing tegenover de 5

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Inderdaad:

bij mij accu 61%
Gebruik: 6:46
Standby: 1 dag, 1 uur.

(Iphone 6).

• Cubix
  • Niet online
Mijn bevindingen van mijn eerste 2 dagen met een iPhone 6 64gb space gray in een Apple leather case black. Mijn vorige gsm was een iPhone 5, ook met zwart leren hoesje van Apple.

Positief
  • Scherm qua groote: het toegenomen oppervlak zorgt voor een prettiger overzicht en een betere beleving.
  • Scherm qua kwaliteit: t.o.v. de i5 zijn de kleuren iets koeler, maar zeker ook egaler. De i5 lijkt ineens minder strak qua beeld.
  • Design: ook al waren de rechthoekige vormen van de i5 iconischer, de i6 ziet er erg modern uit. Leuk dat het een keer anders is voor de verandering. Ronde hoeken houden prettig vast. (maar zie ook negatieve punten)
  • Leren case design: Erg strakke case, maakt de telefoon erg zakelijk en modern (nu zwart+zwart). Vult het design aardig aan en voelt niet dik. De camerapuist en lelijke lijnen achterkant zijn geen probleem meer.
  • Leren case grip: Stukken meer grip dan zonder case, op een prettige manier. Blijft geen stof aan hangen.
  • Leren case laat onderkant open: past weer op m'n Philips dock met lightning connector
  • Batterijduur, merkt dat het weer een stukje beter is dan mijn i5.
  • Camera: kwaliteitsverbetering valt me niet direct op, maar filmen in slow-motion is leuk!
  • Opladen met iPad lader gaat sneller. in 2 uur van leeg naar weer helemaal vol is prettig.
  • Ontvangst 2g/3g lijkt verbeterd te zijn. Kan ook tussen de oren zitten, maar het lijkt er wel op op probleemplekken.
  • Touch-id werkt snel en is fijn i.t.t. de normale code
Negatief
  • Aan/uit knop zit recht tegenover volume knoppen: ik druk ze nu vaak tegelijk in, of verwar ze met elkaar in de haast.
  • Zonder case erg glad, bang de i6 te laten vallen
  • Achterkant zonder case (te lichtgrijs bij space gray, uitpuilende camera en antennelijnen)
  • Leren case laat onderkant open: alleen aan de onderkant is nog de lichtgrijze achterkant deels te zien
  • De grootte is niet meer optimaal voor het vasthouden. Vasthouden is ondanks de fijne ronde hoeken toch lastiger geworden. Toch kan ik de i6 nog redelijk met 1 hand bedienen.
  • Waarom nog steeds geen usb3 Lightning kabel? Ik zet af en toe films over, en dat zou sneller mogen. Ook voor backups zou dat fijn zijn.

• dbz1985
  • Laatst online: 20:37
Op mijn i6plus had ik net heel veel dunne witte strepen door de helft van mijn beeldscherm en nadat ik het scherm in landscape mode had gezet waren de strepen spontaan verdwenen...zou dit een softwarefout zijn? En hebben meer mensen dit gehad?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10 15:06

DeluxZ

Livin' the good life

Xilantof schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:03:
Komende van een iPhone 4 is de 6 werkelijk een verademing... De vlotheid van het gehele apparaat is heerlijk.
Ha, ik kom van een 3GS af :o :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Cardwizard
DeluxZ schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Wow dat zal een verandering zijn , heb je lang volgehouden zeg

• Bigg Balls

Bigg Balls

DeluxZ schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Voordeel is dat je niet hoeft te wennen aan de ronde vormen :-)

• Bosmonster
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 05:39:
[...]

Omdat ze gebruik moeten maken van de safari engine toch?
Ze gebruiken gewoon het Webkit component en die maakt minder gebruik van hardware acceleration.

Chrome op iPhone is dus onzinnig. Het is trager en kost meer batterij.

• jaydenjarno
Heb de iPhone 6 in m'n hand gehad. Toestel vind ik niet fijner dan de htc one m8 of zelfs de one m7. Voor het toestel hoef ik dus niet over te stappen. Alleen ios zou nog wat kunnen zijn. Heb al een iPad en daar werkt het prima. Misschien toch maar Android telefoon en ios tablet. Heb ik beide. Of is ios op de telefoon echt veel beter dan android?

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Tja dat is subjectief. Voordeel is dat je apps met 1x aanschaffen (mits universal) voor zowel iPad als iPhone zijn te gebruiken. Onderling goede synchronisatie, dat is voor mij wel een reden geweest om (destijds!) van een htc hero naar een iphone 3gs over te stappen.

Heb nu nog steeds een (relatief goedkoop) android toestel er naast(moto E) voor als ik dingen ga doen waar ik t niet vertrouw dat mn foon evt stuk kan gaan.
Mis op die momenten ook wel eens de agenda, mail,foto en imessages sync. (moet dan ineens weer whatsappen, wat ik op de iphone zelden doe)

Als ik een iphone 4S-8gb of 5C-8gb voor 119 euro zou kunnen kopen (nieuw!) dan zou dat ook mijn keus zijn voor een reserve toestel. T is nu puur prijstechnisch dat ik dat zo oplos.

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 10-10-2014 13:23 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Pagina: 1 ... 25 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.