Merk je wel verschil met 8.0.2 op een 6 plus?carpebios schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:25:
iOS 8.1. beta 1 was al soepel, merk weinig verschil met beta 2.
[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2014 23:30 ]
Merk je wel verschil met 8.0.2 op een 6 plus?carpebios schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:25:
[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2014 23:30 ]
"Grappig", ik heb hetzelfde probleem. Ik heb auto brightness uitstaan maar heb af en toe toch dat mijn scherm opeens donkerder of lichter wordt. Ook heb ik het gevoel dat de meest donkere setting nog steeds feller is dan die op mijn 5S.ppl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:45:
Maar goed...Ik heb het idee dat mijn iPhone 6 nogal erg wispelturig is met de helderheid van het scherm. Bij mijn voorgaande iPhones wisselde dat minder sterk en kon ik het beter op de gewenste helderheid houden.
ik vind het anders nog allemaal niet erg soepeltjes , moet je voor de gein spotlight eens te voorschijn halen en dan je 6 plus kantelen .....carpebios schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:25:
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Ik had dit zelfde ervaren toen ik de reserve kopie van de 3GS overgezet had naar de iPhone 4S. Toen kon ik bijvoorbeeld geen Siri inschaklen, want heel het menu ontbrak.dapluiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:59:
Sinds gisteren mijn 6 plus binnen en heb een beetje vaag probleem. Ik heb reservekopie terug gezet van mijn iphone 5, maar als ik dat doe dan kan ik bepaalde instellingen niet wijzigen....
Kan bijvoorbeeld geluid voor nieuwe email niet uitzetten of batterij percentage aanzetten.
Als ik de telefoon herstel naar fabrieksinstellingen dan werkt het wel, dus het ligt aan de reservekopie ...
Misschien toch maar vanaf nieuw beginnen, meeste staat toch in de (i)cloud.
Is iCloud wel al klaar met het terug zetten van de backup? Soms is het op de achtergrond nog bezig.dapluiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:59:
Sinds gisteren mijn 6 plus binnen en heb een beetje vaag probleem. Ik heb reservekopie terug gezet van mijn iphone 5, maar als ik dat doe dan kan ik bepaalde instellingen niet wijzigen....
Kan bijvoorbeeld geluid voor nieuwe email niet uitzetten of batterij percentage aanzetten.
Als ik de telefoon herstel naar fabrieksinstellingen dan werkt het wel, dus het ligt aan de reservekopie ...
Misschien toch maar vanaf nieuw beginnen, meeste staat toch in de (i)cloud.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dennischo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:22:
iPhone 6 aan de lader, kat loopt onder het snoer door en BAM om de grond. Geen schade zo te zien, wel rammelt ie. Of is dat zoals elk jaar de focus van de camera?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Zal van de week eens een BCC binnen lopen om te kijken of het iets is. Kijk toch vaker even in het echt hoe het aanvoelt en zo.crazylegs schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:48:
[...]
Ik heb deze gekocht bij BCC, klein maar praktisch.
http://www.bcc.nl/accesso...re/muvit-muchl0039(76001)
Verwijderd
Ratio was (dacht ik) 60% iPhone 6, 40% iPhone PlusThe sources pointed out that the iPhone 6's shipments in the second half are expected to be 3-4 million units lower than the original expectation, as the supply chain gradually shifts some of its iPhone 6 capacity for production of the iPhone 6 Plus.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zal wel aan haar verbinding en/of toestel liggenleonvw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:50:
Raar.. Als ik bel met mijn vriendin vanaf mijn iPhone 6 klinkt het gesprek erg blikkerig/hol, het lijkt alsof de telefoon op de speaker staat maar dat is niet het geval. Bel ik naar iemand anders, klinkt het gewoon zoals het hoort....
Iemand een idee?
Ben toch wel benieuwd hoeveel iphone 6's en plus'en er na enkele maanden verkocht zullen zijn.loekf2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:48:
Interessant verhaal in Digitimes:
[...]
Ratio was (dacht ik) 60% iPhone 6, 40% iPhone Plus
Ben nog steeds blij met m'n vanilla iPhone 6. 6 Plus vind ik nog steeds te groot.
[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 08-10-2014 14:11 ]
Ja, volgens mij komt dat inderdaad door iOS8, erg buggy release so far. Mijn vader had er op zijn iPad (3rd gen, retina) ook al last van. Moet zeggen dat ik er op mijn iPad Mini Retina tot dusver nog eigenlijk geen last van heb gehad en op de iPhone 6 heel af en toe in de linkeronderhoek tot dusver.Ralluff schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:19:
Heb de iPhone 6 nu bijna 2 weken. Man, wat een ding!
Kom van een iPhone 5 af, als ik die in mijn hand pak voelt het echt mega klein aan. 4.7 inch is IMO echt perfect. Ondanks dat ik het design etc in het begin bij de presentatie maar 'mwah' vond, moet ik daar echt op terug komen omdat het gewoon een prachtige telefoon is.
Enige minpunt so far is dat soms het touchscreen niet goed reageert maar dat kom door iOS 8 als ik het goed begrijp? Ook dat als ik een bericht via whatsapp krijg dat ik het bericht niet naar boven weg kan swipen?
Slowmotion video is ook een leuke toevoeging. Batterij staat nu op stand-by 1 dag, 22 uur, en gebruik op 8uur en 52 minuten. Nog 36% over
Had ik ook niet verwacht, zit wel alleen maar op wifi, misschien dat dat nog mee zal tellen. Kan me voorstellen dat 4G meer van je batterij knabbelt.Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:32:
dik 9 uur met 36 procent? doe je goed; krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar hoor. (misschien met veel audio)
Merk trouwens dat iMessage ALTIJD bovenaan staat bij de batterij-intensieve apps. ook altijd met background activity. Heel vervelend, want daar kan je natuurlijk niks aan veranderen. Komt vast door al die berichtjes die ik krijg.
(maar serieus; irritant!)
Zal bij de volgende update wel goedkomen.bartpostma schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:49:
[...]
Ja, volgens mij komt dat inderdaad door iOS8, erg buggy release so far. Mijn vader had er op zijn iPad (3rd gen, retina) ook al last van. Moet zeggen dat ik er op mijn iPad Mini Retina tot dusver nog eigenlijk geen last van heb gehad en op de iPhone 6 heel af en toe in de linkeronderhoek tot dusver.
Heb 'm zelf vandaag om 8 uur van de lader gehaald, niet heel veel gebruikt wel redelijk wat Whatsapp op zich maar nu nog 81%!zeer merkbare vooruitgang t.o.v. de iPhone 5.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ja is al gemeld. Ziet er allemaal erg betrouwbaar uit, ik wacht wel ff op de final.EValentino schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:21:
Weet niet of het al gemeld is, maar ik erger me behoorlijk aan Whatsapp op mijn 6 Plus en met deze truc kan je Whatsapp beta op je i6 & i6 Plus zetten zodat de app goed gebruikt maakt van het scherm:
http://www.pgyer.com/WhatsAppBeta
Wel even de datum op 20 September zetten voordat je hem installeert en na elke reboot ook even op 20 September zetten en na het starten van Whatsapp weer op de oorspronkelijke datum
Heeft je vriendin dezelfde provider? Zo ja, dan is het waarschijnlijk HD voice.leonvw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:50:
Raar.. Als ik bel met mijn vriendin vanaf mijn iPhone 6 klinkt het gesprek erg blikkerig/hol, het lijkt alsof de telefoon op de speaker staat maar dat is niet het geval. Bel ik naar iemand anders, klinkt het gewoon zoals het hoort....
Iemand een idee?
[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 08-10-2014 16:17 ]
Mm, zou nog wel eens kunnen ook. We hebben beide Vodafone, ik een iPhone 6 en zij mijn oude iPhone 5.Da.Rock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Heeft je vriendin dezelfde provider? Zo ja, dan is het waarschijnlijk HD voice.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Misschien even op het filmpje klikkenracoon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:50:
ik heb de Facebook app op mijn 6 plus, nu wil het zo zijn als iemand een filmpje post waar geluid in zit dat ik niks hoor, volume staat wel aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Eduardboon op 08-10-2014 17:30 ]
Ligt aan je gebruik, sowieso zijn imessage/whatsapp en facebook echte batterijvreters.Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:29:
Oef de accu is vandaag heel slecht. Na 2,5 uur al op 68 procent tegenover 3,5 gister. Lijkt er oich echt op dat iMessage er flink inhakt. Want dat is het enige verschil. Vandaag ook alleen WiFi gebruikt tegenover voornamelijk 3G gister. Heb onderhand alle locatieservices al uitgezet, dus weet verder niet waar ik het verbruik moet zoeken. Iemand nog tips? Push, Bluetooth, gps en de meeste notificaties staan uit.
Edit; direct na posten al 66 procent.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Omdat ik er toch graag een dag mee door wil komen zonder opladen.AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:42:
Waarom krampachtig de meeste functies uitschakelen? Er blijft dan weinig smarts meer over van de phone
Helaas gaat het hier meer om het ontvangen. Aan de andere kant van de lijn wordt gebruik genaakt van een laptop; dus behoorlijk veel berichtjes in korte tijd.Scrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:40:
[...]
Ligt aan je gebruik, sowieso zijn imessage/whatsapp en facebook echte batterijvreters.
[ Voor 28% gewijzigd door Eduardboon op 08-10-2014 18:49 ]
Dat zal toch geen probleem moeten zijn? Met een anderhalf jaar oude S4 in ieder geval niet...Eduardboon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:48:
[...]
Omdat ik er toch graag een dag mee door wil komen zonder opladen.

[ Voor 31% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-10-2014 19:15 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Tja; het enige wat ik gebruik is whatsapp, mail, safari en iMessage. Heel zo nu en dan eens een spelletje, maar vandaag niet. Gister wel veel spelletjes; accu ging veel langer mee toen. Als ik niet afhankelijk van iMessage was zou ik het snel uitzetten. Whatsapp gebruik lang zoveel stroom niet.AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:08:
[...]
Dat zal toch geen probleem moeten zijn? Met een anderhalf jaar oude S4 in ieder geval niet...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grapjas, Jij denkt zeker dat er Android draait op mijn iPhoneAllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:52:
Installeer je toch een andere app voor sms?
Verwijderd
Als je genoeg ruimte hebt op icloud kan je het via icloud doen inderdaad, of 'ouderwets' via je desktop.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:33:
Wat doe je best als je overstapt van 4S naar 6?
Reservekopie maken via I-Cloud en dan overzetten?
Of beter alles opnieuw configureren?
Iemand ervaring mee? Voor- of nadelen?
Verwijderd
Is dan letterlijk alles overgezet?Scrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:34:
[...]
Als je genoeg ruimte hebt op icloud kan je het via icloud doen inderdaad, of 'ouderwets' via je desktop.
Gaat perfect hoor doe niet anders sinds mijn 4s, 5, 5s en nu de 6. Zou niet weten waarom niet.
gebruik je al iCloud ? en synchroniseer je daar in je contacten , agenda's en mails ? dan komt dat allemaal weer op je iPhone , hoef je niet eens een back-up terug te zetten, iCloud magicVerwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:36:
[...]
Is dan letterlijk alles overgezet?
Agenda, contacten; mails, ... ?
Verwijderd
Euh ik denk het wel, moet ik eens checkencardwizard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:39:
[...]
gebruik je al iCloud ? en synchroniseer je daar in je contacten , agenda's en mails ? dan komt dat allemaal weer op je iPhone , hoef je niet eens een back-up terug te zetten, iCloud magic
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]
Verwijderd
Ok bedankt voor de verduidelijking!Mar.tin schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:43:
[...]
Als je kiest voor reservekopie terugzetten zet je je nieuwe toestel exact zo terug als je oude toestel was ten tijde van de backup, tot de laatste app/instelling/foto/mail aan toe![]()
Als je kiest voor nieuw toestel en je icloud gebruikt moet je al je apps opnieuw installeren, en je instellingen goed zetten enzovoort, maar kun je bijvoorbeeld wel je foto's uit de iCloud halen
Ik heb Facebook er vandaag vanaf gegooid. Een echte battery killer en daarnaast ook veel te veel toestemmingscriteria die je moet accepteren. Werkt prima via SafariScrtz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:40:
[...]
Ligt aan je gebruik, sowieso zijn imessage/whatsapp en facebook echte batterijvreters.
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]
Hmm, ook maar eens proberen! Kijken of dat echt scheeltjudith.1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:59:
[...]
Ik heb Facebook er vandaag vanaf gegooid. Een echte battery killer en daarnaast ook veel te veel toestemmingscriteria die je moet accepteren. Werkt prima via Safari. Gewoon een paginawidget op mijn homescreen geplaatst en klaar is kees. Scheelt enorm!
Kan ook. Maar ik heb persoonlijk wat moeite met de criteria waar Facebook allemaal toegang tot wil. En daarnaast vind ik de app ook niet altijd even geweldig werken (dubbele posten als je te snel klikt etc.). Vandaar dat ik nu gewoon via Safari met Facebook werk en dat bevalt me prima!CopyCatz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:02:
Je kan de background refresh van facebook toch ook gewoon uitzetten?
Ook gedaan, icm Opera Coast. Geniale browser, nog niet eerder met 1 vinger knap kunnen internetten zeg maar. Startscherm met tiles, zet je gewoon Tweakers, Fb, KNMI, etc etc in, hoef je in ene eigenlijk helemaal geen appjes meer te hebben!Dennischo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:47:
[...]
Hmm, ook maar eens proberen! Kijken of dat echt scheelt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Mijn iPad kent alleen gmail en safari.NiGeLaToR schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:39:
[...]
Ook gedaan, icm Opera Coast. Geniale browser, nog niet eerder met 1 vinger knap kunnen internetten zeg maar. Startscherm met tiles, zet je gewoon Tweakers, Fb, KNMI, etc etc in, hoef je in ene eigenlijk helemaal geen appjes meer te hebben!
An a day keeps the doctor away.
[ Voor 7% gewijzigd door Eyyka op 09-10-2014 14:11 ]
| Macbook Air M1 16GB | iPhone 15 Pro Max 256GB | iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |
Ik hoop enorm op de ING app! Kom op! Het is bijna 2015 en er zijn al heel veel smartphones met vingerafdrukscanners!Eyyka schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:59:
Onedrive update! Je kunt nu inloggen met je vingerafdruk. Hopelijk volgen apps van de banken etc snel. Werkt ideaal!
Joh!Meulendijks89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:24:
Ik gebruik Chrome sinds de update naar iPhone 6 maar volgens min gebruik die meer accu dan Safari :0
XBOX One: Agonis
Yup Chrome sucks op de IphoneMeulendijks89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:24:
Ik gebruik Chrome sinds de update naar iPhone 6 maar volgens min gebruik die meer accu dan Safari :0
Samsung Flip 7
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ervaring met de iPhone 6 is een gelijkwaardige accu duur tov de 5s , ervaring met de iPhone 6 Plus is de hele dag halen met de accujaydenjarno schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:33:
Ben benieuwd hoe de battery life is op de iPhone 6. Ik gebruit veel teletekst, browser, Facebook , mail en wat nieuws apps. Telegraaf, al enz. Iemand die dat ook zo een beetje doet en in ieder geval de hele dag makkelijk doorkomt?
De 6s zal (als het net als de vorige 3 keer gaat) alleen een upgrade mbt de specificaties krijgen , uiterlijk wijzigt pas weer met de 7 danWilde schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:21:
Vanmiddag bij de Mediamarkt in Amersfoort de iPhone6 even goed bekeken. Het kriebelde nogal om m'n huidige 5 te 'upgraden'.
Hij viel me tegen eerlijk gezegd. Ik ben het premium gevoel kwijt met de 6. Ik weet dat dit gevoel voor iedereen weer verschilt. Voor mij is het hem niet.. Jammer, ik hoop op een eenmalige Apple brainfreeze, waarna er volgend jaar weer een ouderwets goede iPhone 6s komt
just my 2 cents
Hebben ze vlot gedaan, productie week 41 en week 41 verzondenNice Name: iPhone 6
Family name:
Group1: iPhone
Group2: 6
Generation:
CPU speed: 1.4GHz
Screen size: 4.7 inch
Screen resolution: 1334x750 pixels
Colour: Space Gray
Production year: 2014
Production week: 41 (October)
Model introduced: 2014
Capacity: 64GB
Memory - flavour: xx
Memory - maximum total: 1GB
Factory: C3 (China)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met mijn iPhone 5 haalde ik de laatste paar maanden nog geen hele dag, met de iPhone 6 haal ik makkelijk anderhalve dag bij vrij veel gebruik.jaydenjarno schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:33:
Ben benieuwd hoe de battery life is op de iPhone 6. Ik gebruit veel teletekst, browser, Facebook , mail en wat nieuws apps. Telegraaf, al enz. Iemand die dat ook zo een beetje doet en in ieder geval de hele dag makkelijk doorkomt?
[ Voor 30% gewijzigd door Daejji op 09-10-2014 21:56 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Draakje5 op 09-10-2014 22:14 ]
Ja t staat bij de beschrijving. Moet toch ergend een afkorting van zijn lijkt me? Wat zou de toegevoegde waarde er van zijn. Het artikrlnummer is gewoon volledig uit cijfers.
Heb ik ook, normale 6. En dan zzd...Remko.me schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:21:
Bij de mijne staat 2ZD ik heb 64GB SG
Verwijderd
Dat is een DOA! Direct melden bij de winkel waar je 't hebt gekocht..Msi92 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:34:
Kan iemand mij vertellen waaronder 2 verschillende volume knopjes (kleur) onder valt? ik twijfel of het een DOA is of nietja ik zeik 'n beetje maar cmon je betaald wel ff 700 euro voor een product dan verwacht je wel een dergelijk toestel
Verwijderd
Als hij geen gebruikerssporen heeft (krasjes en dergelijke) en je nog de doos/papieren/bon hebt, dan zou het toch goed moeten zijn?Bigg Balls schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:39:
Weet iemand of ik mijn iPhone 6, die ik een week geleden gekocht heb bij de Apple store in Oberhausen, terug kan brengen en mijn geld terug kan krijgen?
Ik heb hem nu een week in gebruik en vind hem gewoon minder fijn dan de iPhone 5s vanwege het formaat. Hij is onhandig en log naar mijn mening.
Verder is hij technisch fantastisch maar kan niet wennen.
In de Apple Store in Amsterdam zeiden ze tegen mij dat ik binnen xx dagen gewoon het toestel weer mocht terugbrengen als ik er toch niet tevreden over was.Bigg Balls schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:47:
@Yaj, Dat weet ik dus niet, als ik weer naar Oberhausen rijd wil ik wel zeker zijn :-)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Toestel gekocht in duitsland kan retour in nederland?BtM909 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:50:
[...]
In de Apple Store in Amsterdam zeiden ze tegen mij dat ik binnen xx dagen gewoon het toestel weer mocht terugbrengen als ik er toch niet tevreden over was.
Ik weet alleen even niet meer wat het retourtermijn was (en ja toestel moet zo goed als nieuw zijn).
[ Voor 8% gewijzigd door rjm81 op 10-10-2014 00:00 ]
Verwijderd
Omdat ze gebruik moeten maken van de safari engine toch?
Collector's item.Msi92 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:34:
Kan iemand mij vertellen waaronder 2 verschillende volume knopjes (kleur) onder valt?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 05:41 ]
Fotonerd
Verwijderd
Ha, ik kom van een 3GS afXilantof schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:03:
Komende van een iPhone 4 is de 6 werkelijk een verademing... De vlotheid van het gehele apparaat is heerlijk.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Wow dat zal een verandering zijn , heb je lang volgehouden zeg
Voordeel is dat je niet hoeft te wennen aan de ronde vormen :-)
Ze gebruiken gewoon het Webkit component en die maakt minder gebruik van hardware acceleration.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 05:39:
[...]
Omdat ze gebruik moeten maken van de safari engine toch?
[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 10-10-2014 13:23 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq