Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Nee, er is geen Simlock meer.chainzz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:11:
Ik heb een iPhone 6 in combinatie met een Hi abonnement gekocht bij Algebeld.nl, heeft iemand enig idee of hier een simlock op zit? Staat helemaal nergens maar volgens mij hebben iPhones tegenwoordig nooit meer een simlock toch?
Verwijderd
Ja, voelt meer premium dan welke telefoon dan ook. Ik vond mijn oude 5S maar een lomp dik goedkoop apparaat nadat ik de 6 had.Slasher schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:16:
Mijn laatste iPhone was een 4S, en heb de overstap gemaakt naar een Nexus 5.
Maar het begint toch weer een beetje te kriebelen, iOS is toch een fijner OS in mijn ogen.
Maar mijn grote vraag is eigenlijk: ik vond de iPhone's tot en met de 5S er aardig premium uitzien.
is de iPhone 6 dat ook?
Waarom 6+ verkocht?Draakje5 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:56:
iPhone 6 Plus verkochtNu wachten op de 6 64GB.. hopelijk volgende week maar Apple zegt 13 oct..
Ik heb per ongeluk een hoesje voor de 6 besteld op Ebay, welke ik vandaag heb ontvangen. En wow, dat formaat is echt zoveel fijner dan die van mijn 6+.
Heb direct m'n 6+ op V&A gezet in de hoop dat iemand wil ruilen en/of wil kopen
Tesla M3LR '21
Had de 6+ aangeschaft icm abonnement. En uiteindelijk besloten de 6 64GB te kopen. Voor €750 weg gedaan (geseald).Las Vegas schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:58:
[...]
Waarom 6+ verkocht?
Ik heb per ongeluk een hoesje voor de 6 besteld op Ebay, welke ik vandaag heb ontvangen. En wow, dat formaat is echt zoveel fijner dan die van mijn 6+.
Heb direct m'n 6+ op V&A gezet in de hoop dat iemand wil ruilen en/of wil kopenBetreft een 64gb gouden versie btw.
Vond dat juist andersom, minst premium aanvoelende iPhone tot nu toe. De plastic randjes zijn niet helemaal gelijk met het alu en door de afgeronde hoekjes/randjes voelt het ook niet echt 'massief' aan. Misschien niet het best afgewerkte model gevonden, maar dat zou dan ook al een teken een de wand zijn - ze moeten allemaal perfect zijn imho.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:24:
[...]
Ja, voelt meer premium dan welke telefoon dan ook. Ik vond mijn oude 5S maar een lomp dik goedkoop apparaat nadat ik de 6 had.
Er lagen in de winkel waar ik hem kon vasthouden wat Sony's naast en die voelden een stuk meer 'premium' aan. Nu is dat gevoel bij de meeste telefoonmerken verbeterd en doe je er meestal toch een hoesje om, maar sinds de iPhone 4 vind ik het premium gevoel naar beneden gaan - maar gaat de usability omhoog (iPhone 4 metaal + glas was een redelijk kwetsbaar ding. Een screenprotector op de achterkant van je telefoon is niet zo praktisch).
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Sinds vanmorgen 07:00 uit de lader, gewoon normale dingen ermee gedaan en nu pas 61%. Bij mijn iPhone 5 moest ik hem 3x op een dag opladen
Vergeet ook niet dat de batterij van je 5 ouder is dan die van de 6+. Dus minder lang mee gaat als dat in het begin het geval zou zijn geweest.Aight! schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:17:
Ik ben nu al blij met die batterij van de 6+![]()
Sinds vanmorgen 07:00 uit de lader, gewoon normale dingen ermee gedaan en nu pas 61%. Bij mijn iPhone 5 moest ik hem 3x op een dag opladen
Hmm mag ik vragen waarom draakje? Vond je de plus toch te groot? En hoelang heb je nu eigenlijk gewerkt/gespeeld met die plus?Draakje5 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:00:
[...]
Had de 6+ aangeschaft icm abonnement. En uiteindelijk besloten de 6 64GB te kopen. Voor €750 weg gedaan (geseald).
Ik heb zelf sinds de 19e al de 6 en soms heb ik toch de neiging om te switchen naar een plus.
Ik zeg doen , had ook sinds de release een iPhone 6 , sinds gisteren de 6 Plus ...... Ik vind hem geweldig , maar heeft 1 groot nadeel !Scrtz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Ik heb zelf sinds de 19e al de 6 en soms heb ik toch de neiging om te switchen naar een plus.
Ik blijf er mee spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 03-10-2014 19:23 ]
Als je gewoon eens goed nadenkt heb je een Plus helemaal niet nodig. Iedereen heeft het met een 4 inch scherm kunnen doen van Apple. Wat kan ik meer met een Plus? Niks. De batterij die iets langer meegaat heeft voor mij geen toegevoegde waarde, de camera die een toevoeging heeft maak ik me ook niet zo druk om en de schermgrootte? Ik ben niet slechtziend.Scrtz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Hmm mag ik vragen waarom draakje? Vond je de plus toch te groot? En hoelang heb je nu eigenlijk gewerkt/gespeeld met die plus?
Daarnaast komt er nog eens bij dat het gebruiksgemak van de 4.7 inch gewoon veel makkelijker is. Geen groot ding in mijn broekzak, maar een mooi tussenformaat. Ik snap niet wat ik met een 5.5 inch toestel moet.
Als ik voor mijn werk spreadsheats moest bekijken op mijn smartphone, mijn smartphone als tablet wil gebruiken of dikke vingers heb, oke, misschien dan de 6 Plus. Maar dat heb ik niet.
Waarom had ik de Plus besteld? Leek me tof, showen met een groot toestel. Maar ik had wat beter moeten nadenken.
[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 03-10-2014 19:25 ]
Verwijderd
Mja, verschil van smaak en meningNiGeLaToR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:16:
[...]
Vond dat juist andersom, minst premium aanvoelende iPhone tot nu toe. De plastic randjes zijn niet helemaal gelijk met het alu en door de afgeronde hoekjes/randjes voelt het ook niet echt 'massief' aan. Misschien niet het best afgewerkte model gevonden, maar dat zou dan ook al een teken een de wand zijn - ze moeten allemaal perfect zijn imho.
Er lagen in de winkel waar ik hem kon vasthouden wat Sony's naast en die voelden een stuk meer 'premium' aan. Nu is dat gevoel bij de meeste telefoonmerken verbeterd en doe je er meestal toch een hoesje om, maar sinds de iPhone 4 vind ik het premium gevoel naar beneden gaan - maar gaat de usability omhoog (iPhone 4 metaal + glas was een redelijk kwetsbaar ding. Een screenprotector op de achterkant van je telefoon is niet zo praktisch).
Volgens mij een defect. Maar wat nu? Naar Vodafone opsturen en 'm dan een maand kwijt zijn? Of zelf naar Apple Store brengen? Kan dat? En krijg je dan gelijk een nieuwe? Of kan ik wachten totdat Vodafone een nieuwe opstuurt?
Wie heeft hier ervaring mee? Het liefst wil ik 'm natuurlijk niet lang kwijt zijn. Het is binnen die 24 dagen. Werkt dat anders?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Kan niet apart de camera resetten. Hoe doe je dat?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Apple bellen , zal het snelst zijnGalois schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:22:
Wie heeft hier ervaring mee? Het liefst wil ik 'm natuurlijk niet lang kwijt zijn. Het is binnen die 24 dagen. Werkt dat anders?
Expres replacement kost 29 euro dan krijg je eerst een nieuwe en dan hoef je daarna pas de oude op te sturen
Of naar een Apple store gaan , als het goed is hebben ze exemplaren voor het omruilen
Dat kan ook niet. Je kan gewoon een afspraak maken bij een Apple Store, als daar blijkt dat ie idd defect is ruilen ze hem om (alleen binnen het eerste jaar als je hem niet daar hebt gekocht)Galois schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:26:
Nieuwste software zit erop (iOS 8.0.2). Is idd al gereset.
Kan niet apart de camera resetten. Hoe doe je dat?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat lijkt dus sneller/makkelijker dan via een Vodafone winkel...fsfikke schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:28:
[...]
Dat kan ook niet. Je kan gewoon een afspraak maken bij een Apple Store, als daar blijkt dat ie idd defect is ruilen ze hem om (alleen binnen het eerste jaar als je hem niet daar hebt gekocht)
Als je eens goed nadenkt heb je de iPhone 6 ook helemaal niet 'nodig'Draakje5 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:24:
[...]
Als je gewoon eens goed nadenkt heb je een Plus helemaal niet nodig. Iedereen heeft het met een 4 inch scherm kunnen doen van Apple. Wat kan ik meer met een Plus? Niks. De batterij die iets langer meegaat heeft voor mij geen toegevoegde waarde, de camera die een toevoeging heeft maak ik me ook niet zo druk om en de schermgrootte? Ik ben niet slechtziend.
Daarnaast komt er nog eens bij dat het gebruiksgemak van de 4.7 inch gewoon veel makkelijker is. Geen groot ding in mijn broekzak, maar een mooi tussenformaat. Ik snap niet wat ik met een 5.5 inch toestel moet.
Als ik voor mijn werk spreadsheats moest bekijken op mijn smartphone, mijn smartphone als tablet wil gebruiken of dikke vingers heb, oke, misschien dan de 6 Plus. Maar dat heb ik niet.
Waarom had ik de Plus besteld? Leek me tof, showen met een groot toestel. Maar ik had wat beter moeten nadenken.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Eigenlijk ben ik daardoor vrij lui geworden en kan niet meer zonder.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja dat zeker, maar mijn iPhone 5 was ook nog van die accu die niet klopte, waar Apple zo een terug roep actie van heeft. (moet alleen nog de 5 een keer naar een Apple store nemen om te wisselen)Draakje5 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:39:
[...]
Vergeet ook niet dat de batterij van je 5 ouder is dan die van de 6+. Dus minder lang mee gaat als dat in het begin het geval zou zijn geweest.
Maar de 6+ ben nog steeds tevreden, wilde hem eerst inruilen op een gewone 6 i.v.m grootte maar ik kijk het even aan denk ik
Bellen is wel nog altijd raar met een halve ipad mini in je hand
Nee helaas niet (zover ik weet). Ik mis dat ook erg van m'n Android telefoon.Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:02:
Zijn er voor de iPhone eigenlijk ook location aware profile apps? Ik gebruik nu bijvoorbeeld Llama, en die switcht fijn wifi aan als ik thuiskom, geluid uit als ik in de bios zit en als ie na een bepaalde tijd aan de oplader gaat schakelt hij geluid en data uit.
Eigenlijk ben ik daardoor vrij lui geworden en kan niet meer zonder.
Alleen al simpelweg de 'do not disturb' functie niet in het weekend op afwijkende tijden kunnen instellen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die goeie oude tijd... iPhone 3G, jailbreaken, Winterboard erop, eigen thema's installeren en de onofficiële apps niet te vergeten. 3G onbeperkt internet? Lekker snel! Beeldscherm? 3,5" was perfect, pixeldichtheid was prima, plastic achterkant was lekkrr comformtabel. Soms lijkt het alsof wij helemaal doorgeslagen zijn.ASNNetworks schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:42:
[...]
Als je eens goed nadenkt heb je de iPhone 6 ook helemaal niet 'nodig'Als je nog beter nadenkt hebben we zoveel helemaal niet nodig.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
De iPad bewaar ik wel voor ebooks. Ik heb een aantal ebooks (evenals National Geographics) die gewoon mooier zijn op een 4:3 scherm.
Ik had mijn oude iPhone in de hand vandaag, evenals een 4s. Wat went dat snel zeg: die 4s voelde wel aan als een gameboy pocket of zo.
Stand-by: 1 dag en 13 uur
41% over, zeer tevreden
iPhone 6.
[ Voor 10% gewijzigd door Msi92 op 03-10-2014 23:13 ]
Gelijk ook terug van 64gb naar 16gb. Ja, het is een stap achteruit qua schermgrootte en opslagruimte, maar ik denk dat ik prima zonder beide kan. Het formaat van de 6 lijkt perfect voor mij, en tegenwoordig heb ik bijna alles in clouds staan waardoor ik amper opslagruimte nodig heb.
Ben benieuwd
Tesla M3LR '21
Vergeleken met jou valt mijn batterijduur dan flink tegenMsi92 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:53:
Gebruik: 6 uur, 49 min
Stand-by: 1 dag en 13 uur
41% over, zeer tevreden
iPhone 6.
Ik kwam er laatst wel achter dat als je ook maar een keer op een focuspunt op het scherm tikt dat hij deze positie vasthoudt. Start de camera eens op en probeer dan eens de camera op iets dichtbij en dan veraf te laten focussen. Doet 'ie t dan nog niet?Galois schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:22:
Ik heb m'n iPhone 6 net drie dagen. Van Vodafone (abonnement). Nu stelt den camera niet scherp (de front camera wel).
Volgens mij een defect. Maar wat nu? Naar Vodafone opsturen en 'm dan een maand kwijt zijn? Of zelf naar Apple Store brengen? Kan dat? En krijg je dan gelijk een nieuwe? Of kan ik wachten totdat Vodafone een nieuwe opstuurt?
Daarom zeg ik; qua usability is het flink vooruit gegaan. Gewicht naar beneden, platter, groter/beter schermpje. Maar, qua materiaal voelt het alu icm met plastic gewoon minder prettig. Alu neemt ook sneller je lichaamstemperatuur aan - van oudsher vinden we materialen die 'koud' aanvoelen luxer aanvoelen. Daarom glas en metaal luxer dan plastic, maar ook een leren stuurwiel in je auto, voelt luxer dan een plastic stuurwiel met exact hetzelfde textuurtje erin gegoten.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:59:
[...]
Mja, verschil van smaak en meningJa de 5S en de 6 voelen kwetsbaarder aan dan hun voorganger omdat ze verfijnder en lichter zijn, maar dat vind ik juist mooi en stijlvol. Ik heb hier ook nog een 4S, een baksteen maar ja massief....
Overigens zit ik zo diep in het iOS ecosysteem dat ook ik wel 'n keer een 6 ga kopen, doe er toch een hoesje omheen en dan voel/zie je die plastic randjes toch niet
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Leer om de iphone 6 of plus is dan ook een perfecte combinatie. (Mijn meningNiGeLaToR schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Daarom zeg ik; qua usability is het flink vooruit gegaan. Gewicht naar beneden, platter, groter/beter schermpje. Maar, qua materiaal voelt het alu icm met plastic gewoon minder prettig. Alu neemt ook sneller je lichaamstemperatuur aan - van oudsher vinden we materialen die 'koud' aanvoelen luxer aanvoelen. Daarom glas en metaal luxer dan plastic, maar ook een leren stuurwiel in je auto, voelt luxer dan een plastic stuurwiel met exact hetzelfde textuurtje erin gegoten.
Overigens zit ik zo diep in het iOS ecosysteem dat ook ik wel 'n keer een 6 ga kopen, doe er toch een hoesje omheen en dan voel/zie je die plastic randjes toch nietEn stiekem vind ik inmiddels het grotere schermpje wel een voordeel - waar ik vroegah nog telefoonde op de iPhone en browsde op m'n iPed - gaat de iPed gewoon de deur uit.
Waarom niet verlangen naar een grotere ipad, hier zelf een ipad 3, ik reken erop dat de grotere variant lichter zal zijn dan deze. We gaan gewoon een stapje groter.
Ja ook erg logisch dat het niet te vergelijken is imo. Alleen al het verschil in beeldhelderheid kan al snel enkele uren batterijduur schelen.UltraSub schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:58:
Als ik 1 ding geleerd heb in mijn iOS device historie (en die gaat ver terug) is het dat je nooit batterijduur kunt vergelijken. Dat is zo ontzettend persoonlijk, zo sterk afhankelijk van inrichting toestel en gebruik.
Nu met de komst van de 6 en de plus vind ik de toegevoegde waarde van een ipad ook een beetje wegvallen, ben benieuwd wat voor extra functionaliteiten Apple daar nog in gaat brengen.
Of je stelt de dnd in op begin weekend tijd en einde doordeweeks.... Lekker rustig s ochtends, en in t weekeinde lekker rustig in de avondDyStiC schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Nee helaas niet (zover ik weet). Ik mis dat ook erg van m'n Android telefoon.
Alleen al simpelweg de 'do not disturb' functie niet in het weekend op afwijkende tijden kunnen instellen.
Hier staat ie van 22:00 tot 10:00 op stil
[ Voor 14% gewijzigd door LoneWolf op 04-10-2014 10:58 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Heb al wel gevonden dat de letters mooi klein zijn, past een hoop op het scherm. Hopelijk dat ze nu nog snel de apps updaten naar kleine letters want nu lijkt het soms alsof ik blind ben.
Mijn buren kunnen gewoon meelezen met facebook en whatsapp
720p HD aanzetten via tandwiel
[video]http://www.youtube.com/watch?v=DMFJoR3uoJA?rel=0;vq=hd720" [/video]
full-speed (ook even hd aanzetten))
...less is more
Haha bij mij begon het met de allereerste iPhoneiApp schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:59:
[...]
Die goeie oude tijd... iPhone 3G, jailbreaken, Winterboard erop, eigen thema's installeren en de onofficiële apps niet te vergeten. 3G onbeperkt internet? Lekker snel! Beeldscherm? 3,5" was perfect, pixeldichtheid was prima, plastic achterkant was lekkrr comformtabel. Soms lijkt het alsof wij helemaal doorgeslagen zijn.
Nu zie ik 12 jarigen met een iPhone 5 rondlopen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nice hoor. Gefilmd met de 6 of 6 Plus?funk-e schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:16:
Even wat slowmotion p*rn op de zaterdagochtend, gisteren gefilmd vanuit een trein.
[video]
6plus staat er bij youtube
Samsung Flip 7
Nu reis ik voor werk geregeld en spendeer best wat tijd in vliegtuigen, maar als ik gewoon in Nederland ben ga ik op mijn fietsje naar werk (en sms/bel/mail dan geregeld).
Nu denk ik dat een 6+ voor mij best wel fijn kan zijn gegeven mijn gebruik, maar ik vraag me af of hij ook gewoon als telefoon nog fijn te gebruiken is.
Hij is inmiddels binnen en zit in de auto gemonteerd, prima ding weer, net als de voorgangerSpike_wolf schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Same here, wel apart, want de brodit website zegt dat ze nog in ontwikkeling zijn, en bij broditcenter (waar ik hem besteld heb) kun je hem volgens de site alleen pre-orderen
Maargoed, we zien wel waar de postbode morgenochtend mee op de stoep staat

Nu alleen nog even de kabelhouder die ik gebruikte wat breder maken en opnieuw printen, de audio en lightning poorten van de 6 zitten verder bij elkaar vandaan dan bij de 5S
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]
Tuurlijk, daar staan al meer foto's van ergens op het forumMar.tin schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Care to share je kabelhouder?Wellicht dat ik m aanpas op een 6+ die hopelijk maandag binnenkomt
Humankind… be both.
Hoe houd jij je camera zo stil? OMGfunk-e schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:16:
Even wat slowmotion p*rn op de zaterdagochtend, gisteren gefilmd vanuit een trein.
[video]
An a day keeps the doctor away.
Waar kan je dit kopen?Spike_wolf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:40:
[...]
Tuurlijk, daar staan al meer foto's van ergens op het forum
[afbeelding]
Ik wil hem best publiekelijk beschikbaar maken, maar hij is op maat gemaakt voor de kabels die ik gebruik, dus grote kans dat de meeste andere kabels niet passen
Als je echt interesse hebt en precieze maten hebt kan ik er wel een voor je maken.
Humankind… be both.
Waarom koop je niet gewoon de brodit houder met lightning poort zodat je iPhone meteen in de lightning connector schuift en oplaad/muziek afspeelt?Spike_wolf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Hij is inmiddels binnen en zit in de auto gemonteerd, prima ding weer, net als de voorganger
[afbeelding]
Nu alleen nog even de kabelhouder die ik gebruikte wat breder maken en opnieuw printen, de audio en lightning poorten van de 6 zitten verder bij elkaar vandaan dan bij de 5S
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]
Omdat die houder 60 euro duurder is en ik er dan alsnog een audio kabel in moet steken (of een nieuwe radio moet aanschaffen). Deze kabels heb ik al, kan ik in de toekomst ook blijven gebruiken en die behuizing er omheen kost een paar euro om te printen, en daarbij moet je elk excuus om wat te ontwerpen en printen aangrijpenScrtz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Waarom koop je niet gewoon de brodit houder met lightning poort zodat je iPhone meteen in de lightning connector schuift en oplaad/muziek afspeelt?
Iets aan de houder vast knutselen kan prima, een complete houder maken ook, maar dat kost weer veel meer moeite, en dat is het niet waard in mijn ogen. Dit werkt al 2 jaar primaMar.tin schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:05:
[...]
T is een mooi dingetje. Niet helemaal wat ik verwacht had alleen haha, ik verwachtte een soort vervanging voor wat Brodit heeft op zijn active houders
. Wellicht dat ik iets dergelijks wel in elkaar knutsel of zelfs een hele houder.
[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 04-10-2014 12:12 ]
Humankind… be both.
Je zou ook die versie kunnen kopen waar je zelf de lightning naar 30 pin connector in moet doen, in hongkong kun je dan een kabel kopen die 30pin split in usb en aux, zo sluitte ik altijd mijn iPhone aan. Zou overigens ook goed kunnen dat er nu al lightning kabels zijn die splitten naar usb en aux, maar heb ik nog niet gezocht.Spike_wolf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:10:
[...]
Omdat die houder 60 euro duurder is en ik er dan alsnog een audio kabel in moet steken (of een nieuwe radio moet aanschaffen). Deze kabels heb ik al, kan ik in de toekomst ook blijven gebruiken en die behuizing er omheen kost een paar euro om te printen, en daarbij moet je elk excuus om wat te ontwerpen en printen aangrijpen
[...]
Iets aan de houder vast knutselen kan prima, een complete houder maken ook, maar dat kost weer veel meer moeite, en dat is het niet waard in mijn ogen. Dit werkt al 2 jaar prima
Die houders zijn iig geen 60 euro duurder afaik.
Ik wil dit wel een keer frezen van aluminiumSpike_wolf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:40:
[...]
Tuurlijk, daar staan al meer foto's van ergens op het forum
[afbeelding]
Walking on the bright side of life
Heb je m al in je handen gehad? En koop gewoon een one plus one ofzo..Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:37:
Hmm jammer. Over het lelijke design heb ik me langzaam wel heen kunnen zetten maar dat is toch wel een must have.
[ Voor 53% gewijzigd door Vuvuzela op 04-10-2014 13:03 ]
I served in a company of heroes.
Dat moet ook prima te doen zijnF_hertgers schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
Ik wil dit wel een keer frezen van aluminium
Humankind… be both.
Vind Space Gray ook veel mooier dan Goud, wat eigenlijk gewoon wit is aangezien je van de achterkant toch nooit wat ziet met een case.
Nee ik ben tevreden
Tesla M3LR '21
Waarom vond je hem te groot?Las Vegas schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:20:
Heb m'n 6 normaal binnen, wat een verademing t.o.v. m'n Plus qua formaatGeweldig zeg.
Vind Space Gray ook veel mooier dan Goud, wat eigenlijk gewoon wit is aangezien je van de achterkant toch nooit wat ziet met een case.
Nee ik ben tevredenNu m'n Plus naar het postkantoor brengen en terugsturen
Vond het gewoon echt te massief aanvoelen in m'n broekzak. Ik doe vrij fysiek werk, en iedere keer als ik dan moest buigen dan voelt dat gewoon niet fijn met zo'n telefoon in je broekzak. Daar kwam dan ook nog het hele gebeuren omtrent de bend-gate bij.
Nee, ik voelde me gewoon niet goed bij de Plus. En als je 900 euro betaalt voor iets dan moet je daar 100% achter staan. Dus nu wat stapjes terug genomen en volledig tevreden. Dit formaat is voor mij gewoon perfect
Maar to each his own
Tesla M3LR '21
dank voor je reactie. Als ik naar mijn eigen gebruik kijk heb ik de helft van de tijd liever een 6+ en de andere helft van de tijd een 6.....Las Vegas schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:27:
[...]
Vond het gewoon echt te massief aanvoelen in m'n broekzak. Ik doe vrij fysiek werk, en iedere keer als ik dan moest buigen dan voelt dat gewoon niet fijn met zo'n telefoon in je broekzak. Daar kwam dan ook nog het hele gebeuren omtrent de bend-gate bij.
Nee, ik voelde me gewoon niet goed bij de Plus. En als je 900 euro betaalt voor iets dan moet je daar 100% achter staan. Dus nu wat stapjes terug genomen en volledig tevreden. Dit formaat is voor mij gewoon perfect
Maar to each his ownVoor sommige mensen is de Plus weer perfect door het scherm etc.
beide kopen , duo sim regelen en gaan....giantgiantus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:37:
[...]
dank voor je reactie. Als ik naar mijn eigen gebruik kijk heb ik de helft van de tijd liever een 6+ en de andere helft van de tijd een 6.....
Als ik het goed begrijp uit zijn bericht heeft hij deze zelf geprint.
[ Voor 3% gewijzigd door midego op 04-10-2014 15:36 ]
Alle andere (iOS) apparaten hebben er geen last van, en werkt de wifi net zo goed als altijd. Zowel met iOS 7 als iOS 8.0.2.
Zijn er meer mensen bekend met dit probleem met de iPhone 6? En zo ja, hebben jullie wel een oplossing kunnen vinden?
Ik had ook geregeld problemen met wegvallende wifi. Vorig jaar een Airport extreme gekocht en sindsdien werkt het gewoon altijd!NiGeLaToR schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:54:
Heb met m'n ASUS RT-AC66U ook zo nu en dan last met m'n iPhone 5S dat ie vol bereik heeft maar geen data binnen krijgt. Even disconnect, reconnect en good2go. Vrij irritant is het wel. Maar helemaal reboot hoef ik niet en was ook al met iOS 7.
Goeie keus, had zelf ook de 6 plus vanaf release en 2 dagen later omgeruild voor de normale 6.Las Vegas schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:27:
[...]
Maar to each his ownVoor sommige mensen is de Plus weer perfect door het scherm etc.
De normale 6 is sneller en veel beter mee te nemen. De plus is echt te groot en buiten dat als je het mij vraagt veels te zwak voor dat geld. Ook de 1gb is een bottleneck, had zelf dat ik op een gegeven moment apps moest sluiten wou ik een spel starten. 1gb voor zon scherm is veels te weinig, en dat lees je nu meer.
Ook grappig dat artikel gister, dat de Plus nu enorm gewild zou wezen.... grote onzin natuurlijk, die hele "bendgate" met honderden filmpjes en klachten heeft voor een flinke klap in het gezicht van Apple gezorgd. Dus dat was meer een wanhopige kreet om mensen toch te proberen over te halen voor de Plus.
Ik ga er wel vanuit dat als de Plus wat meer doorontwikkeld is (tis immers de allereerste) deze euvels verholpen zullen zijn met de S variant... smallere bezels dus wat compacter en dikker en het Ram geheugen zal verdubbeld zijn. Deze ontwerp fout hadden ze ook bij de allereerste iPad, die had maar 256mb ram en nadat een paar maanden later de iPhone 4 uitkwam had deze wel 512mb ram en hield het voor de iPad na iOS 5.xx vrijwel meteen op..die trok het niet meer.
Eigenlijk had de 6 plus de specs moeten hebben van de Note 4
[ Voor 27% gewijzigd door Richie B op 04-10-2014 18:18 ]
Apart dat de iPad air daar geen last van heeft?!Bontes schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:10:
[...]
Goeie keus, had zelf ook de 6 plus vanaf release en 2 dagen later omgeruild voor de normale 6.
De normale 6 is sneller en veel beter mee te nemen. De plus is echt te groot en buiten dat als je het mij vraagt veels te zwak voor dat geld. Ook de 1gb is een bottleneck, had zelf dat ik op een gegeven moment apps moest sluiten wou ik een spel starten. 1gb voor zon scherm is veels te weinig, en dat lees je nu meer.
Ben nog steeds super blij met me 6+ SG 64GB
Scherm went super snel!
Ben stiekum ommeheen aan het kijken hoe iedereen ze telefoon vasthoudt en wat mij opvalt is dat de meeste mensen 2 handen gebruiken ook met de iPhone 5 etc.....
Dat is niet zo apart hoor, resolutie en ppi zijn veel lager...geen HD.rjm81 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:15:
[...]
Apart dat de iPad air daar geen last van heeft?!
Scherm went super snel!
Ben stiekum ommeheen aan het kijken hoe iedereen ze telefoon vasthoudt en wat mij opvalt is dat de meeste mensen 2 handen gebruiken ook met de iPhone 5 etc.....
De resolutie van de iPad is veel hoger en die gebruikt dezelfde gpu als de iPhone 5S.
Dat jij denkt dat het te traag is, is echt totale onzin en niet realistisch.
De rest van je verhaal is mijns inziens nog slechter onderbouwd, maar laat ik daar verder maar niet aan beginnen.
[ Voor 75% gewijzigd door SidewalkSuper op 04-10-2014 18:26 ]
De iPhone 6 Plus moet alles downscalen van 1242 × 2208 naar 1080x1920 , daar schijnt het probleem in te zitten aangezien dit extra rekenkracht vereist
Ik hoop ook heel erg dat ze dit zullen oplossen
typen doe ik meestal ook met twee handen, went zo snel, deed dat vroeger ook al. Mensen vonden het al raar dat ik zo snel kon terug smsenrjm81 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:15:
[...]
Apart dat de iPad air daar geen last van heeft?!
Scherm went super snel!
Landscape mode gebruik ik nu alleen bij mail.
In het begin dacht ik wtf wat een groot apparaat maar nu ik meer aan wen vindt ik het wel een fijn toestel. Alleen raar als ik gebeld wordt of bel, lijkt wel of je met een iPad aan het bellen bent
Ah, dat wordt er bedoeld!cardwizard schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:49:
iPad Air resolutie : 2048x1536 (native)
De iPhone 6 Plus moet alles downscalen van 1242 × 2208 naar 1080x1920 , daar schijnt het probleem in te zitten aangezien dit extra rekenkracht vereist
Ik hoop ook heel erg dat ze dit zullen oplossen
MIJN IPHONE 6 128GB van 1000 EURO (en nee niet de plus) is gewoon al KROM.
Er zit een lichte buiging die precies begint onder de aan/uit knop en hij is qua buigen in een getordeerde vorm gebogen. D.w.z. rechts is hij iets gebogen, links is hij nog 100% recht, waardoor hij iets schuin buigt.
Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!
Maandag naar de Vodafone shop melding maken. Maar ik vrees met grote vrezen op dit moment...
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Flink balen !Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
Maandag naar de Vodafone shop melding maken. Maar ik vrees met grote vrezen op dit moment...
Beter regel je dit met Apple , zal eens stuk sneller gaan denk ik
Balen idd maar ik blijf zeggen een tel is niet voor in een kontzak.Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
Op 26 september uitgenodigd door Vodafone om de iPhone 6 op te halen. Nu, na iets meer dan een week onderweg te zijn, constateer ik dat het dus waar is.
Er zit een lichte buiging die precies begint onder de aan/uit knop en hij is qua buigen in een getordeerde vorm gebogen. D.w.z. rechts is hij iets gebogen, links is hij nog 100% recht, waardoor hij iets schuin buigt.
Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!
Samsung Flip 7
Sometimes being first isn’t what you expecteddave1972 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:34:
[...]
je bent trouwens de eerste op t forum........
Dat vind jij, maar sorry dat vind ik dus onzin, een mobiele telefoon moet je toch gewoon in je zak kunnen doen zonder dat ie krom trekt. Kom op zeg.dave1972 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:34:
[...]
Balen idd maar ik blijf zeggen een tel is niet voor in een kontzak.je bent trouwens de eerste op t forum........
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
oeps sorry , geen 6 plus.....Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:43:
[...]
een mobiele telefoon moet je toch gewoon in je zak kunnen doen zonder dat ie krom trekt.
[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 04-10-2014 21:46 ]
Daarmee wil ik niet beweren dat je hem onvoorzichtig hebt behandeld maar er moet toch iets geweest zijn waardoor ie krom is getrokken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verbuigen dekt de lading beter (hoop ik)
Daar stopte ik met lezen.Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
" heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten"
Ik heb een plus die ik al een aantal dagen zeer intensief gebruik en heb nergens last van. Telefoons buigen niet uit zichzelf.
Anyway : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1606379
[ Voor 36% gewijzigd door Ruffzz op 04-10-2014 22:11 ]
Zelfbehoud , bang dat je hem verkooptdbz1985 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:42:
Iemand meer probleem met de 6+ als je naar marktplaats gaat? Mijn tel start opnieuw op :-s
Volgens mij heb je dan 100€ te veel betaald, aangezien een 6 met 128GB 899 kostDomus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
Op 26 september uitgenodigd door Vodafone om de iPhone 6 op te halen. Nu, na iets meer dan een week onderweg te zijn, constateer ik dat het dus waar is.
...less is more
Tevens moet ik zeggen dat ik de 6 Plus erg mooi afgewerkt vind. Echt een stuk strakker weer dan de vorige modellen. Voelt toch echt wel meer premium aan, zeker de Plus door het extra gewicht. Eerste dag vond ik em al erg mooi, maar nu ik het een week in gebruik heb wil ik er echt niet meer van af. Ben dan ook erg blij dat ik toch voor de Plus ben gegaan, de gewone vond ik meevallen qua grootte met de 5. Wilde een keer even iets anders (wel iOS) en de Plus was de beste keus voor mij.
En dat is inderdaad ook zo gebleken voor mij
Nee, geen last van op mijn 6+.dbz1985 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:42:
Iemand meer probleem met de 6+ als je naar marktplaats gaat? Mijn tel start opnieuw op :-s
Wat gebeurt er als je de marktplaats app verwijdert en opnieuw installeert?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Marktplaats bekijk ik via de browser, niet via een app. Zonder app dus geen problemen.
Verwijderd
Geen probleem met de app en de mobiele site op mijn +dbz1985 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:42:
Probeer anders even een harde reset (home+power knop inhouden).
Gisteren trouwens even de Phonehouse binnen gelopen om de normale 6 vast te houden maar voor mij had de normale 6 toch echt een betere keus geweest.
Hiervoor heb ik een 4S gehad en toen 2 maanden een OnePlus One maar de 6+ met originele Apple leather case is toch echt net te groot.
XboxLive: Dave 130R
Hmmmm, Het is niet ground breaking maar zoiets mag/kun je niet van een 700 euro toestel verwachtenVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:02:
Mijn volumeknoppen hebben dezelfde kleur en verschillen niet zoals die van jou.
Aangezien Media Markt geen iPhone 6 meer op voorraad heeft kan ik hem ook niet terug sturen voor een DOA yaayy
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.