LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Net gelezen dat het niet direct iets is waar ik me zorgen over hoef te maken.funk-e schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:36:
[...]
Ik had het ook met mijn plus op de eerste dag. Ik had het gevoel dat de telefoon druk bezig was met het downloaden van instellingen, foto's en dergelijke vanuit iCloud
Sinsdien geen last meer van gehad
Iphones die vanuit de fabriek voor het eerst worden opgestart kunnen de eerste 24uur bezig zijn met van alles en nog wat zonder dat je het door hebt. Vandaar dat de Iphone dan warmer word. Maar goed mocht ik het over 2 dagen nog zo hebben breng ik de iphone wel even terug.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Whatsapp op de iPhone 6+ werkt bij mij ook heel traag. Gezien de geschiedenis ben ik bang dat een update nog wel even op zich zal laten wachten. iPhone 5 gebruikers hebben heel lang moeten wachten tot de zwarte balken boven en beneden verdwenen.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:49:
[...]
Oke, apart. Meer mensen met weliswaar een Iphone 6 PLUS waarvan whatsapp traag werkt?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Ik wil de beta ook installeren maar hij zegt elke keer kan nu niet geinstalleerd worden?Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:39:
Bij mij was whatsapp op m'n + ook traag. Heb nu een beta van whatsapp draaien en die draait gewoon prima en is geoptimaliseerd voor de +.
Verwijderd
Je moet namelijk ook developer zijn en whatsapp signen.Meulendijks89 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:32:
[...]
Ik wil de beta ook installeren maar hij zegt elke keer kan nu niet geinstalleerd worden?
ow oke, ik heb er nog niet zo veel ervaring mee want heb altijd android gehad, maar dan wacht ik wel tot de final versie komt.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:44:
[...]
Je moet namelijk ook developer zijn en whatsapp signen.
Had ik ook in het begin, was voor mij nl. ook voor het eerst dat ik 4G kan gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:02:
Net m'n iphone aangezet maar geen 4G internet. (KPN)
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Heb je al bij instellingen > Mobiel Netwerk gekeken?
Schakel 4G in moet je ff aanzetten.
Stond bij mij in elk geval uit toen ik hem aan had gezet
bij mij werkt ie ook traag....alhoewel alleen bij het scrollen in de chats.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:44:
[...]
Je moet namelijk ook developer zijn en whatsapp signen.
Is het mogelijk om als niet-developer de beta van whatsapp te kunnen installeren?
Master_A
http://www.reddit.com/r/a...assscreen_clicking_sound/
https://discussions.apple.com/thread/6553994
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1790796
Great. Net bij de Apple Store geweest, die zouden 'm gelijk inwisselen voor een nieuwe gaven ze aan. Mits ik 'm daar had gehaald...
pricewatch: Sennheiser CX 400-II Precision (Wit)judith.1987 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
Heeft iemand trouwens een goed en betaalbaar alternatief voor de bijgeleverde oordopjes van Apple? Ze zijn mij echt te groot en oncomfortabel. Jammer, want ze klinken goed!
Zelf heb ik de c300 serie, fijne doppen
[ Voor 4% gewijzigd door crazylegs op 02-10-2014 14:36 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Deze kan ik aanbevelen: Jays a-Jays Four (Zwart). Als je goed zoekt kan je 'm ook nog in wit krijgen.judith.1987 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
Heeft iemand trouwens een goed en betaalbaar alternatief voor de bijgeleverde oordopjes van Apple? Ze zijn mij echt te groot en oncomfortabel. Jammer, want ze klinken goed!
En de tip van CrazyLegs ^ kan ik ook aanbevelen. Mijn voorkeur voor de A-Jays was echter vanwege de platte kabel, die minder makkelijk in de knoop gaat bij transport.
Vandaag de siliconen case van Apple gekocht. Prachtding met vilt aan de binnenkant..Heb de donkergrijze kleur, staat heel mooi bij mijn space grey..Maarrrrrrr…….
Te koop is hij bij deze..Ik heb hem welgeteld 2 uur erom gehad in de auto terug van Oberhausen, maar ik ben meer een sleeve persoon..(deze komt ook binnen volgende week), dus ik bied deze, vandaag gekochte case gelijk te koop aan, uiteraard met bon en doosje er nog bij..Nieuwprijs: 35,- euro, hij mag voor 25,- euro weg..Kan in een envelop, dus volgende dag met post heb je hem al….
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Deze heb ik: http://hdphns.com/nl/brainwavz-m1.html Klinken wat mij betreft voor deze prijsklasse fenomenaal.judith.1987 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
Die heb ik gekocht n.a.v. het doorspitten van deze enorm grote vergelijking: http://www.head-fi.org/t/...h200-added-10-02-14-p-980
Heb wel interesse maar er bestaat geen donkergrijze ?pdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:53:
Vandaag mijn zilveren 6 omgeruild voor een space grey 6….Geen enkele vraag en volledig nieuwe mee! Wat een service man!! Ook een case gekocht in de Apple Store daar, maar zie hieronder ,bied deze aan met 30% korting, is nog maar 3 uur oud ,lol….
Vandaag de siliconen case van Apple gekocht. Prachtding met vilt aan de binnenkant..Heb de donkergrijze kleur, staat heel mooi bij mijn space grey..Maarrrrrrr…….
Te koop is hij bij deze..Ik heb hem welgeteld 2 uur erom gehad in de auto terug van Oberhausen, maar ik ben meer een sleeve persoon..(deze komt ook binnen volgende week), dus ik bied deze, vandaag gekochte case gelijk te koop aan, uiteraard met bon en doosje er nog bij..Nieuwprijs: 35,- euro, hij mag voor 25,- euro weg..Kan in een envelop, dus volgende dag met post heb je hem al….
Wel hoor..Dan zal dat de zwarte zijn, maar hij is meer donkergrijs dan echt zwart vind ik..Je bent de eerste ik kan hem morgen voor je op de bus doen (na betaling) heb je hem zaterdag…Mijn iPhone ligt te herstellen, kan ff geen piccie maken...midego schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:04:
[...]
Heb wel interesse maar er bestaat geen donkergrijze ?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Ik wil hem wel van je overnemen.pdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:53:
Vandaag mijn zilveren 6 omgeruild voor een space grey 6….Geen enkele vraag en volledig nieuwe mee! Wat een service man!! Ook een case gekocht in de Apple Store daar, maar zie hieronder ,bied deze aan met 30% korting, is nog maar 3 uur oud ,lol….
Is als goed is al verkocht..aan jadang..hij maakt vanavond het geld over..gebeurt dit niet, meld ik dat hier weer..
Edit..net email dat morgenvroeg mijn brodithouder wordt geleverd! Top!! Heb de pasklare voor de 6 besteld met het vilt erin..uiteraard volgen piccies als ik hem heb gemonteerd...
[ Voor 24% gewijzigd door pdavie2311 op 02-10-2014 18:10 ]
Verwijderd
en wat een heerlijk toestel, ik kom af van een HTC One M8 die ik heb weggedaan omdat ik wat problemen met mijn bereik had... Ik gebruik mijn telefoon redelijk veel, maar ik heb het idee dat er wat mis zit in mijn iPhone 6 batterij. Vanochtend om 'n uurtje of 9/10 haalde ik mijn iPhone van de lader, helaas begaf deze het al om een uurtje of 3. Ik heb mijn Locatievoorziening al uitgezet & ook ververs op achtergrond ook. Omdat ik nieuw ben met 'n iPhone vraag ik me eigen af of dit nog in iOs 8.0.2 zit, mijn batterij echt niet goed functioneert, of dat deze batterijduur normaal is.
Iemand ideeën?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 19:07 ]
Whatsapp is bij mij ook een batterij killer!Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
Voor het eerst een iPhone!!!![]()
![]()
en wat een heerlijk toestel, ik kom af van een HTC One M8 die ik heb weggedaan omdat ik wat problemen met mijn bereik had... Ik gebruik mijn telefoon redelijk veel, maar ik heb het idee dat er wat mis zit in mijn iPhone 6 batterij. Vanochtend om 'n uurtje of 9/10 haalde ik mijn iPhone van de lader, helaas begaf deze het al om een uurtje of 3. Ik heb mijn Locatievoorziening al uitgezet & ook ververs op achtergrond ook. Omdat ik nieuw ben met 'n iPhone vraag ik me eigen af of dit nog in iOs 8.0.2 zit, mijn batterij echt niet goed functioneert, of dat deze batterijduur normaal is.
Iemand ideeën?![]()
![]()
[afbeelding]
of de Sennheiser i300, exclusief via apple.nl zit een afstandsbediening met dezelfde functionaliteit als de apple oordoppen. geluid van de cx300robhof schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:53:
[...]
Deze heb ik: http://hdphns.com/nl/brainwavz-m1.html Klinken wat mij betreft voor deze prijsklasse fenomenaal.
Die heb ik gekocht n.a.v. het doorspitten van deze enorm grote vergelijking: http://www.head-fi.org/t/...h200-added-10-02-14-p-980
http://store.apple.com/nl...2f0dbfd2480634bae0d29f031
Verwijderd
Whatsapp is ook bij mij 31%, echt veel. Batterij gaat 7,5 uur mee qua gebruik, ook op de helft qua helderheid gemiddeld. Ik heb het dan wel over de plus. 4,5 uur lijkt mij niet heel veel.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
![]()
Iemand ideeën?![]()
Wanneer heb je deze besteld? Om welk model gaat het?niek1986 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:23:
Besteld bij de Online Apple Store en ik zie het dat het staat op "Verzending wordt voorbereid"
Hier ookniek1986 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:23:
Besteld bij de Online Apple Store en ik zie het dat het staat op "Verzending wordt voorbereid"
Besteld om 1 uur 's nachts die 26 septembercrazylegs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:26:
[...]
Wanneer heb je deze besteld? Om welk model gaat het?
Dan zal hopelijk die van mij ook vandaag of morgen die status krijgen.. 26e besteld, 6+ 64GB silverniek1986 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:37:
[...]
Besteld om 1 uur 's nachts die 26 septemberiPhone 6 64GB SG
Lees het onderstaande artikel eens:
http://www.scottyloveless...solving-ios-battery-drain
Hier staan allerlei tips voor het oplossen van batterijproblemen.
[ Voor 34% gewijzigd door Jeroen O op 02-10-2014 19:42 ]
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Precies dezelfde besteld, ook op de 26e 1 uur, staat inmiddels op 'Verzending wordt voorbereid'crazylegs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:40:
[...]
Dan zal hopelijk die van mij ook vandaag of morgen die status krijgen.. 26e besteld, 6+ 64GB silver
Heyy! Ik kwam ook van een Adroid toestel af en ben ook erg tevreden met mijn eerste Iphone. Ik weet niet of je terug gelezen hebt maar ik heb ook problemen gehad met mijn batterij. Mijn toestel ging maar 3 uur ofzo mee en dat is niet de bedoeling. Je moet terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en daar zullen ze je gewoon een nieuw toestel geven. Ik heb ook een nieuwe gekregen, welke nu makkelijk een dag meegaat op de accu! SuccesVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
![]()
Iemand ideeën?![]()
![]()
[afbeelding]
Same here, wel apart, want de brodit website zegt dat ze nog in ontwikkeling zijn, en bij broditcenter (waar ik hem besteld heb) kun je hem volgens de site alleen pre-orderenpdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:03:
Edit..net email dat morgenvroeg mijn brodithouder wordt geleverd! Top!! Heb de pasklare voor de 6 besteld met het vilt erin..uiteraard volgen piccies als ik hem heb gemonteerd...
Maargoed, we zien wel waar de postbode morgenochtend mee op de stoep staat
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Bedankt! Ik ga hierover nadenken.Heb me ook een setje Ubeats van Dr Dre besteld. Even vergelijkenHBSVDK schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:21:
[...]
of de Sennheiser i300, exclusief via apple.nl zit een afstandsbediening met dezelfde functionaliteit als de apple oordoppen. geluid van de cx300
http://store.apple.com/nl...2f0dbfd2480634bae0d29f031
Die van mij voor de 6+ wordt morgen ook bezorgd. Sleeve is ook onderweg, dus als alles een beetje door gaat dan hoop ik volgend weekend alles in huis te hebben.Spike_wolf schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Same here, wel apart, want de brodit website zegt dat ze nog in ontwikkeling zijn, en bij broditcenter (waar ik hem besteld heb) kun je hem volgens de site alleen pre-orderen
Maargoed, we zien wel waar de postbode morgenochtend mee op de stoep staat
YouTube: iPhone 6 vs. Galaxy S5 vs. HTC One (M8) Speed Test
Specs zeggen met een ander OS en andere chip totaal niets inderdaad. Vroeger in de PowerPC tijd altijd dat gemekker over MegaHertzen, tegenwoordig cores bij telefoons.-NRG- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:33:
Voor de mensen die altijd lopen te miepen over te weinig geheugen in de iPhone en over de specs lopen te huilen is dit wel een mooi filmpje:
YouTube: iPhone 6 vs. Galaxy S5 vs. HTC One (M8) Speed Test
Een andere browser uit de Appstore gekocht en Dataman Next aangezet en komende dagen m'n dataverbruik in de gaten houden.
Hebben jullie hier ook last van? Weet niet zo goed of dit nu aan iOS 8 ligt of niet, heb wel 8.0.2 btw.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 02-10-2014 21:38 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je onder de instelling bij "Mobiel Netwerk" naar beneden scrolt zie je het verbruik per app en kan je zien wat de boosdoener is.
Ik had zelf kort na het instellen van mijn nieuwe iPhone veel datagebruik, bij mij kwam dit doordat iTunes match index werd binnengehaald via 3G. Dit is een systeem service waar je mobiele data helaas niet voor kan uitschakelen
Hij zegt toch dat het safari de boosdoener is.CHRlS schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:57:
@Nitai
Als je onder de instelling bij "Mobiel Netwerk" naar beneden scrolt zie je het verbruik per app en kan je zien wat de boosdoener is.
Ik had zelf kort na het instellen van mijn nieuwe iPhone veel datagebruik, bij mij kwam dit doordat iTunes match index werd binnengehaald via 3G. Dit is een systeem service waar je mobiele data helaas niet voor kan uitschakelen
Erg vaag hoor, nooit eerder gezien dat Safari zoveel data slurpt, onbewust dan tenminste.
Ik weet niet wat je via Safari doet?Nitai schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:37:
Ik heb echt problemen met m'n dataverbruik. Heb al wat zaken uitgezet iClouddrive, App Store over cellular. Normaal gebruik ik ongeveer 900mb per maand. Nu zit ik al in twee dagen aan 1,5gb. Als ik m'n stats bekijk van cellular data usage dan zie ik dat Safari alleen al bijna 900mb heeft verbruikt, dat is toch niet normaal?
Een andere browser uit de Appstore gekocht en Dataman Next aangezet en komende dagen m'n dataverbruik in de gaten houden.
Hebben jullie hier ook last van? Weet niet zo goed of dit nu aan iOS 8 ligt of niet, heb wel 8.0.2 btw.
Als je filmpjes kijkt met 4G pakt hij direct een betere kwaliteit, wat dus voor meer verbruik zorgt.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb al een jaartje 4G via Vodafone, heb de afgelopen 2 dagen geen filmpjes gekeken (via Youtube of whatever). Alleen beetje GoT, iCulture en voetbalzone.nl (maar dat doe ik altijd).Kuhr89 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:02:
[...]
Ik weet niet wat je via Safari doet?
Als je filmpjes kijkt met 4G pakt hij direct een betere kwaliteit, wat dus voor meer verbruik zorgt.
Nou ja, ik kijk het de komende dagen aan, heb de netwerkinstellingen al wel gereset.
Hmm ik denk dat je iets fouts doetVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
![]()
Iemand ideeën?![]()
![]()
[afbeelding]
Batterij is top! Mailen, pdf's bekijken en foto's bekijken ook wel!
Dat klopt, heb in tussen heel wat foto's gemaakt vanuit lock screen blijkbaar is dat niet meegeteldAzqi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:48:
@Msi92 Als 22% van jouw batterijgebruik je toegangsscherm is, ben je niet zo actief bezig met je telefoon als Idane6 denk ik?
Maar ik heb iets gehoord over dat je batterij pas 100% functioneert na x aantal keer opladen (weet niet of het klopt)
Heb je een iPhone 6 16gb en denk je genoeg te hebben omdat je een iPhone 5 16gb had en het genoeg was, mooi niet dus!!
[ Voor 15% gewijzigd door Msi92 op 02-10-2014 22:59 ]
Verwijderd

Mensen schijnen dit gewoon te doen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 23:05 ]
Onder het mom van "Het is niet mijn €900 telefoon dus ik ga er maar aan lopen dauwen en trekken"thibautb schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:12:
dat is echt gewoon schandalig!!!!, Ik was ook in de apple store en probeerde eens te zien hoeveel ie buigt, maar hij is echt wel stevig, je moet wel heel veel druk geven denk ik want hij deed bijna niets en was echt wel stevig.....
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Helaas helemaal niets gekregen.
Gewoon even geduld hebben, niet alle developers zijn even snel of willen even snel zijn.
Vooral van makers zoals Facebook en Spotify snap ik het niet. Gewoon lazy hoor. Twitter kan het wel, waarom hun niet.....RnB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:26:
Dat kan heel lang duren (denk weken) en dat kan heel kort duren (denk uren).
Gewoon even geduld hebben, niet alle developers zijn even snel of willen even snel zijn.
ik keek er zeker mee uit hoor en gwn omdat ik de mijne ak heb besteld en niet wou dat ie in mn broekzak boog.................................................fsfikke schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:20:
[...]
Onder het mom van "Het is niet mijn €900 telefoon dus ik ga er maar aan lopen dauwen en trekken"
Hoef er niet rijk van te worden alleen een onkostenvergoeding :-)
Join the club..Fonta schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:24:
Bah zeg, kreeg dinsdag een mailtje van gsmweb dat ik vandaag een mailtje zou ontvangen dat mijn toestel opgestuurd zou zijn.
Helaas helemaal niets gekregen.
Wat voor één heb jij besteld en welke provider? Ik heb de iPhone 6 SG 16Gb bij Tmobile.
Vandaag dus aan de telefoon gehad: Levering was niet binnengekomen (beetje vreemd vind ik dat altijd, je krijgt iets binnen of je krijgt niets binnen lijkt mij..)
Ze zei: Het kan 2 weken duren... Ze weten niet wanneer de volgende binnenkomt.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb ook de 16 variant maar wil graagvicloud, helaas pakt ie nog niet de beta! Dat ie gelijk de foto's upload en van je filmrol verwijderd hoop ik!Msi92 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:50:
[...]
Dat klopt, heb in tussen heel wat foto's gemaakt vanuit lock screen blijkbaar is dat niet meegeteld
Maar ik heb iets gehoord over dat je batterij pas 100% functioneert na x aantal keer opladen (weet niet of het klopt)
Heb je een iPhone 6 16gb en denk je genoeg te hebben omdat je een iPhone 5 16gb had en het genoeg was, mooi niet dus!!Foto's nemen echt 5x zo veel opslag grrr
Verwijderd
Gevraagd aan iemand die bij Apple werkt, het duurt voor de meeste apps naar verwachting 3 weken nog.RnB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:26:
Dat kan heel lang duren (denk weken) en dat kan heel kort duren (denk uren).
Dus ik ben benieuwd. Wordt wel eens tijd inmiddels.
ik heb het ook maar dan heeeeel minimal hoor wel wat en lijkt of ik wat zie maar net twee collegas gevraagd en die zien en "horen" het weer niet ik ben dan ook wel echt een pietje precies ik zie dingen of hoor dingen op nieuwe spullen die anderen niet horen of zien haha. Moet bij mij gewoon perfect zijn, nu merk ik er in het dagelijks gebruik niks van dus ik kijk het even aan hopen dat het scherm niet los gaat zitten maar anders ga ik gewoon voor de garantie.. wil niet me phone nu al dagen gaan missen..Matthijs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:32:
Na 3 dagen heb ik dit probleem: scherm zit losjes in de linker bovenhoek.
http://www.reddit.com/r/a...assscreen_clicking_sound/
https://discussions.apple.com/thread/6553994
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1790796
Great. Net bij de Apple Store geweest, die zouden 'm gelijk inwisselen voor een nieuwe gaven ze aan. Mits ik 'm daar had gehaald...
Over iOS heb ik het niet. Dat ligt je of dat ligt je niet, snel en zonder vastlopers is het sowieso.
Waarom niet een wat zwaardere telefoon, waarvan je daadwerkelijk doorhebt dat je een mooi apparaat vasthoudt en niet het gevoel hebt dat het een willekeurig C-merk Chinaphone is.
Dacht dat Apple destijds bij iOS 7 had gezegd dat developers de apps met vectors moesten maken omdat Apple toen dus de 5 en 5s/5c had en ook nog de 4s waardoor ze dus 3,5" en 4" hadden.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:44:
[...]
Gevraagd aan iemand die bij Apple werkt, het duurt voor de meeste apps naar verwachting 3 weken nog.
De iPhone 6 heeft t.o.v. d iPhone 5 echter dezelfde beeldverhoudingen dus met vectors moet dat toch gemakkelijk te schalen zijn zonder dat het er lelijk uit komt te zien?
Weet alleen niet zeker of bovenstaande waar is en of mijn kennis van vectors klopt
Daar staat mijn bestelling al op sinds ik betaald heb. Is niets in gewijzigd tot op heden. Besteld om 4:00 's nachts.niek1986 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:23:
Sport??? Simpel vandalisme ... moest ik in die Apple Store werken en iemand dit zag doen, zou de politie er bij worden gehaald voor vandalisme en moedwillig beschadigen van andermans eigendom.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:02:
Nieuwe sport in Apple Stores? Bending
[afbeelding]
[afbeelding]
Mensen schijnen dit gewoon te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door zwik op 03-10-2014 10:08 ]
Dat gewicht was met de Iphone 5 in het begin ook. Die was destijds ook enorm licht, maar daar is nu iedereen ook aan gewend.mccAin schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:18:
Ik heb laatst eens naar de 6 gekeken in de MediaMarkt. Nu vind ik het design wel mooi, maar het is zo jammer dat hij zo ontzettend goedkoop aanvoelt. Hij is veel te licht en de materialen zijn echt inferieur voor een toestel van deze prijs.
Over iOS heb ik het niet. Dat ligt je of dat ligt je niet, snel en zonder vastlopers is het sowieso.
Waarom niet een wat zwaardere telefoon, waarvan je daadwerkelijk doorhebt dat je een mooi apparaat vasthoudt en niet het gevoel hebt dat het een willekeurig C-merk Chinaphone is.
Media Markt, da's ook vaag. Media Markt Arnhem heeft volgens mij nog niet eens van de Iphone 6 gehoord, twee keer aangelopen deze week maar alleen de 5S op display. De KPN winkel heeft 'm wel.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Als Apple de developers niet dwingt om binnen een bepaalde tijd een i6(+) compatibiliteit in te voeren (denk aan weigering van de apps), is de 3 weken een totaal loze opmerking.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:44:
[...]
Gevraagd aan iemand die bij Apple werkt, het duurt voor de meeste apps naar verwachting 3 weken nog.
Ik kan mij zomaar voorstellen dat Apple dergelijke aanpassingen niet aan ontwikkelaars op zal leggen. Verder kan ik mij ook voorstellen dat een dev toegang tot een 6 en 6+ zou willen hebben om te kijken of zijn app daarop doet wat hij er van verwacht.RnB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Als Apple de developers niet dwingt om binnen een bepaalde tijd een i6(+) compatibiliteit in te voeren (denk aan weigering van de apps), is de 3 weken een totaal loze opmerking.
Wat ik veel opmerkelijker vind is dat Apple kennelijk apps beschikbaar maakt voor de 6(+) die daar klaarblijkelijk niet geschikt voor zijn. Dat doen Android ontwikkelaars dan doorgaans beter, door compatibility aan de Play Store listing mee te geven.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
3 weken is wat uit de lucht gegrepen. Ik ben nu bezig met een update voor de iPhone 6 Plus van mijn app Buienalarm, maar de vorige update die ik in de loop van vorige week heb gesubmit is nog niet eens goedgekeurd door Apple. De gemiddelde review time is op dit moment al 10 dagen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:44:
[...]
Nee, met iOS6 heeft Apple Auto Layout geïntroduceerd. De iPhone5 was namelijk de eerste iPhone met een afwijkende schermverhouding t.o.v. de eerdere iPhones. Tot en met iOS5 ging het ontwerpen van een interface grotendeels door schermelementen min of meer hardcoded een positie te geven op het scherm, zonder rekening te houden met bijvoorbeeld de positie t.o.v. andere elementen of relatieve positie in het geheel. Auto Layout was daar een oplossing voor. Als een app Auto Layout goed toepast is er heel weinig moeite nodig om een app geschikt te maken voor de iPhone 6 (Plus), maar dat zal lang niet voor elke app het geval zijn. (Dat is ook waar voor mij de meeste energie in zit in de update voor Buienalarm.)bartpostma schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Dacht dat Apple destijds bij iOS 7 had gezegd dat developers de apps met vectors moesten maken omdat Apple toen dus de 5 en 5s/5c had en ook nog de 4s waardoor ze dus 3,5" en 4" hadden.
De iPhone 6 heeft t.o.v. d iPhone 5 echter dezelfde beeldverhoudingen dus met vectors moet dat toch gemakkelijk te schalen zijn zonder dat het er lelijk uit komt te zien?
Weet alleen niet zeker of bovenstaande waar is en of mijn kennis van vectors klopt![]()
Met zo'n eis komt Apple meestal in de loop van het jaar erna. Ik denk dat rond mei 2015 verplicht zal zijn om een app of update die gesubmit wordt in de App Store ook geschikt te maken voor de iPhone 6 en 6 Plus.RnB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Als Apple de developers niet dwingt om binnen een bepaalde tijd een i6(+) compatibiliteit in te voeren (denk aan weigering van de apps), is de 3 weken een totaal loze opmerking.
[ Voor 21% gewijzigd door gday op 03-10-2014 10:44 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik zou heel voorzichtig kijken hoever z'n armpjes buigen.... Klojo's!boosterbosch schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Sport??? Simpel vandalisme ... moest ik in die Apple Store werken en iemand dit zag doen, zou de politie er bij worden gehaald voor vandalisme en moedwillig beschadigen van andermans eigendom.
Ik zie net in de PostNL app dat de bezorgtijd is aangepast, hij zou vanochtend bezorgd worden maar dat wordt nu morgen ochtend. Is de postbode mijn paketje vergeten of is dit bij jou ook het geval?crazylegs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:24:
[...]
Die van mij voor de 6+ wordt morgen ook bezorgd. Sleeve is ook onderweg, dus als alles een beetje door gaat dan hoop ik volgend weekend alles in huis te hebben.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
de 6 vind ik wel wat vloeiender met de interface en spellen waar de Plus nog wel eens moeite lijkt te hebben met een en ander , hoop dat dit wel opgelost kan worden
Dat begrijp ik , maar met een snellere chipset dan in de iPad Air en een lagere resolutie zou dat geen probleem moeten zijn tochGarret1410 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:05:
Extra pixels dus dat vraagt meer rekenkracht.
Uw zending is onderweg!
Verzonden: Wordt op 09/10/2014 geleverd via Expreslevering
Hopla
Ik denk dat dat aan de apps ligt. Geoptimaliseerde apps voor de Plus werken wel echt snappy.cardwizard schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:08:
[...]
Dat begrijp ik , maar met een snellere chipset dan in de iPad Air en een lagere resolutie zou dat geen probleem moeten zijn toch
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Verwijderd
Het duurde echt lang voordat WhatsApp was geoptimaliseerd voor de iPhone 5Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:44:
[...]
Waarschijnlijk zijn dat tieners die zich geen Iphone kunnen veroorloven. Ik zou het ook erg op prijs stellen dat die pikkies gepakt worden, en de ouders fijn de schade mogen betalen.nicow101 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:18:
Ik lees dus dat sommige lui hier in een Apple Store een iPhone 6 staan te verbuigen. Althans, ze proberen 't. Vraagje aan hen: als je je iPhone gaat verkopen, mag ik het dan ook ff proberen?
Samsung Flip 7
Ik heb precies het zelfde dat die links in de bovenhoek soms ietsjes los zit. Als ik erover heen ga hoor ik soms een klein klikje en daarna lukt het een tijdje niet meer. Toch wel irritant zeker bij een nieuwe telefoon..vegetto1983 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
ik heb het ook maar dan heeeeel minimal hoor wel wat en lijkt of ik wat zie maar net twee collegas gevraagd en die zien en "horen" het weer niet ik ben dan ook wel echt een pietje precies ik zie dingen of hoor dingen op nieuwe spullen die anderen niet horen of zien haha. Moet bij mij gewoon perfect zijn, nu merk ik er in het dagelijks gebruik niks van dus ik kijk het even aan hopen dat het scherm niet los gaat zitten maar anders ga ik gewoon voor de garantie.. wil niet me phone nu al dagen gaan missen..
Ik wacht het nog even af of het erger wordt ja of nee maar als ik hem voor garantie inlever kunnen ze direct die mute knop goed vast zetten
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vandaag (na vannacht volledig te hebben opgeladen en bij 100% uit de lader gehaald) sta ik nu op 85% met 1 uur en 25 minuten gebruik en 15 uur en 55 minuten standby. Kijken of ik het zelfde kan halen.
Klinkt goed!
Bij nader onderzoek blijkt het een bug in IOS8 te zijn en gelukkig geen hardware probleem.
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem soms. (was bang dat touchscreen kapot was eerste keer) maar het lijkt bij mij een bug met horizontale mode te zijn. Bij clash of clans begint het steeds.DyStiC schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:03:
Ik heb af en toe last dat m'n scherm niet meer reageert, het lijkt een vastloper, maar animaties lopen wel gewoon door.
Bij nader onderzoek blijkt het een bug in IOS8 te zijn en gelukkig geen hardware probleem.
Klopt heb ik ook soms.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Heb hetzelfde probleem soms. (was bang dat touchscreen kapot was eerste keer) maar het lijkt bij mij een bug met horizontale mode te zijn. Bij clash of clans begint het steeds.
Denk dat veel ios7 apps nog het een en ander aan problemen geven.
Dit lijkt op een defecte batterij, kan niet anders. De mijne doet het ook erg slecht. Ik ben van plan om het terug te brengen voor een check.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
![]()
Iemand ideeën?![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
6 of 6+?Caneezy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:54:
Gisteren 3% batterij, 3 dagen en 5 uur standby en 9 uur gebruik.
Vandaag (na vannacht volledig te hebben opgeladen en bij 100% uit de lader gehaald) sta ik nu op 85% met 1 uur en 25 minuten gebruik en 15 uur en 55 minuten standby. Kijken of ik het zelfde kan halen.
Klinkt goed!
Heb je al eens geprobeerd een harde reset te doen?Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
![]()
Iemand ideeën?![]()
![]()
[afbeelding]
Dat helpt 9 vd 10 keer bij dit probleem bij iPhones.
Houdt je power en home knoppen tegelijk ingedrukt totdat de tel uitgaat, ingedrukt houden totdat apple logo weer verschijnt.
[edit] je raakt niks kwijt ofzo.
Nu sinds de 26e de 6+ in gebruik, en ik moet zeggen dat hij echt super bevalt. Ben al helemaal de grootte gewent, dat scherm is echt een zegen! En ik kan nu tenminste normaal iets typen zonder tig keer tikfoutjes te maken...
Batterij is ook wel goed moet ik zeggen.
Momenteel zit ik op 40% en heb standby van 1 dag en 7 uur, gebruik 7 uur en 20 min.
En dat is met bluetooth aan, locatievoorzieningen aan enz.
Vd week dacht ik ook van ik ga m even helemaal leegmaken, maar die laatste 10% ofzo daar doet hij t echt nog bizar lang mee naar verhouding.
[ Voor 21% gewijzigd door ElayZ op 03-10-2014 15:16 ]
Nopesmoken schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:23:
Ik heb mijn iphone gekocht bij een voda abonnement. Zit hier nu een sim-lock op?
Samsung Flip 7
Maar kan er echt bijna 2 volle dagen mee doen bij normaal gebruik!!
Heerlijk, het is haast ff wennen
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.