Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 16:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:39:
[...]

Zo lekker vind ik hem niet werken in het praktijk. Ik ga weer voor een brodit oplossing dit keer.
Same here, even wachten tot ze de ontwerpen klaar hebben en dan komt er gelijk een deze kant op, die dingen werken uitstekend en zien er best netjes uit. Met mijn 5 en 5S altijd veel plezier van gehad :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:20
Spike_wolf schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:12:
[...]

Same here, even wachten tot ze de ontwerpen klaar hebben en dan komt er gelijk een deze kant op, die dingen werken uitstekend en zien er best netjes uit. Met mijn 5 en 5S altijd veel plezier van gehad :)
Ik ga ook nooit meer voor iets anders dan de brodit houders. Jammer dat de iPhone 5 houder niet hoog genoeg kon, anders had de 6 gewoon gepast..

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 21:40

Aight!

'A toy robot...'

Scrtz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:23:
[...]

Ik ga ook nooit meer voor iets anders dan de brodit houders. Jammer dat de iPhone 5 houder niet hoog genoeg kon, anders had de 6 gewoon gepast..
Zijn die brodit houders met vaste montage of heb je er ook die je kan klikken in je luchtroosters?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:20
Aight! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:28:
[...]

Zijn die brodit houders met vaste montage of heb je er ook die je kan klikken in je luchtroosters?
Je kan losse montages kopen voor in het luchtrooster, en daar de Brodit op schroeven/plakken.

Zelf vind ik het veel mooier als je zo'n metalen plaatje tussen het dashboard steekt en daar de houder op plaatst.

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Ik heb al een jaar een universele TomTom houder voor aan de voorruit.
Werkt super en iedere tel kan er in.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Verwijderd

Gisteren telefonisch een nieuwe iPhone aangevraagd omdat de mijne een gele waas over het hele scherm had. Vandaag al weer mijn nieuwe binnen gekregen. Deze is helemaal goed. Goede en snelle service van apple

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:32:
Gisteren telefonisch een nieuwe iPhone aangevraagd omdat de mijne een gele waas over het hele scherm had. Vandaag al weer mijn nieuwe binnen gekregen. Deze is helemaal goed. Goede en snelle service van apple
Had je die via de Online Apple Store in Nederland besteld?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:58

RnB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:32:
Via de Apple support of een andere partij?
Ik heb vandaag gebeld met Apple support omdat ik me stoor aan die schaduwen, maar mij werd geadviseerd om een afspraak te maken met de Apple store en hun het probleem voor te leggen. Maar ik heb weinig vertrouwen in een ruil, omdat het lastig te zien is..

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
RnB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:49:
[...]

Ik heb vandaag gebeld met Apple support omdat ik me stoor aan die schaduwen, maar mij werd geadviseerd om een afspraak te maken met de Apple store en hun het probleem voor te leggen. Maar ik heb weinig vertrouwen in een ruil, omdat het lastig te zien is..
Het is vooral belangrijk dat jij er niet tevreden mee bent. Het is een duur apparaat en dan mag je ook verwachten dat het scherm naar behoren is. Voorals je bijvoorbeeld eerdere iPhones hebt gehad en die altijd goed waren. Als je nog 1 of 2 jaar met je iPhone doorgaat, zal het je alleen maar meer irriteren.
Persoonlijk zou ik hem dus gewoon proberen om te ruilen. Binnen de termijn dat het kan uiteraard.

Ik heb nu twee iPhones van Hi gehad. 1 met een lelijke gele vlek en de andere met een dode pixel midden in het scherm. Ze gaan beiden terug, want dit is niet wat je verwacht te ontvangen: een iPhone met gebreken.
9 van de 10 zijn natuurlijk goed, maar soms heb je pech.

[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 30-09-2014 19:59 ]

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:48:
[...]

Had je die via de Online Apple Store in Nederland besteld?
Mijn iPhone kont uit Düsseldorf. Maar heb gewoon applesupport gebeld en die deden niet moeilijk

Verwijderd

RnB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:49:
[...]

Via Apple support

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
oke, nu hebben we dus het probleem dat hij buigt en het scherm probleem, die zag ik hier toch ook al meerdere keren langskomen, ik denk dat ze iets harder er aan moesten werken...

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:01
Dat slowmotion is toch wel erg gaaf zeg!!

Ik vind de positie van de powerknop niet heel goed gekozen. Op een vorig toestel van me (lumia 920) zat de powerknop verder naar onderen, in het midden.
Pak je het toestel en rust je de linkeronderhoek van de telefoon in je (linker)handpalm, dan kun je de powerknop heel mooi bedienen, alstie in t midden zat. Nu zit de knop net te hoog en moet je de telefoon wat laten zakken in je hand. Bovendien moet je dan met je duim aan de andere kant tegendruk zetten als je de powerknop wil indrukken. Maar daar zitten net de volumeknoppen. Zat de powerknop lager dan kon je met de onderkant van je duim de tegendruk zetten.
Samen met de uitstekende cameralens een gevalletje 'jammer'. Had beter gekund. Maar voor de rest een mooi toestel, eindelijk een mooi groter scherm (iPhone 6 space grey) :)

[ Voor 90% gewijzigd door deBennie op 30-09-2014 20:22 ]

• thibautb
deBennie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:16:

Ik vind de positie van de powerknop niet heel goed gekozen. Op een vorig toestel van me (lumia 920) zat de powerknop verder naar onderen, in het midden.
Pak je het toestel en rust je de linkeronderhoek van de telefoon in je (linker)handpalm, dan kun je de powerknop heel mooi bedienen, alstie in t midden zat. Nu zit de knop net te hoog en moet je de telefoon wat laten zakken in je hand. Bovendien moet je dan met je duim aan de andere kant tegendruk zetten als je de powerknop wil indrukken. Maar daar zitten net de volumeknoppen. Zat de powerknop lager dan kon je met de onderkant van je duim de tegendruk zetten.
Samen met de uitstekende cameralens een gevalletje 'jammer'. Had beter gekund. Maar voor de rest een mooi toestel, eindelijk een mooi groter scherm (iPhone 6 space grey) :)
Bennie, we hadden hem toch op de zelfde tijd gekocht? de opening van de apple store, heb jij hem nu al?

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:13
deBennie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:16:

Is ook zo iets persoonlijks, ik heb helemaal geen problemen met de powerknop, vind het fijn zoals het nu is... :o

Wat betreft de cameralens ben ik het met je eens, vind het zelf ook niet zo mooi maar goed er komt toch een case om mijn iphone dan valt het niet meer echt op :+

• deBennie
thibautb schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:25:
[...]

Bennie, we hadden hem toch op de zelfde tijd gekocht? de opening van de apple store, heb jij hem nu al?
Klopt, maar ik had 'm ook bij een premium reseller besteld en kon de 6 daar vandaag afhalen. De bestelling bij Apple heb ik inmiddels alweer geannuleerd. :)
Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:42:
[...]

Is ook zo iets persoonlijks, ik heb helemaal geen problemen met de powerknop, vind het fijn zoals het nu is... :o
Heb jij ervaring met een toestel (als de lumia 920) met de powerknop in t midden? :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 12:19

Nitai

Live the life you love.

Gebruikte ook altijd Brodit houders (van IPAQ tot Sony Ericssons), maar ben daar van af gestapt sinds ik cases gebruik om m'n smartphones. Soms heb ik een case, soms een sleeve, en dan werkt een Brodit houder niet. De Airframe is ideaal, past altijd ongeacht ik de iPhone er kaal inzet of met een case. Ook kan ik m'n zakelijke tel er in kwijt. Fijnste is gewoon de flexibiliteit en dat het mooi past in het interieur van m'n BMW, niet zo opzichtig als ik de auto achterlaat (gewoon opbergen en geen vervelende ringen op m'n ruit zoals bij de TomTom houder).

Afgezien daarvan zijn Brodit houders wel meester op dat vlak. Het valt er echt nooit af en is super stabiel.

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 30-09-2014 21:16 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• thibautb
deBennie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:04:
[...]

Klopt, maar ik had 'm ook bij een premium reseller besteld en kon de 6 daar vandaag afhalen. De bestelling bij Apple heb ik inmiddels alweer geannuleerd. :)
Ik voel me bedrogen.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• thibautb
Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/wp-content/uploads/2014/09/scratches6plus.jpg

]http://www.wired.com/2014/09/iphone-6-plus-review/#slide-id-1575131

wat zijn die krasjes?

[ Voor 21% gewijzigd door thibautb op 30-09-2014 21:35 ]

• keanu_
  • Laatst online: 02-11 12:35
Onvoorzichtigheid?

• deBennie
Het zal onze band alleen maar sterker maken, let maar op :9

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 13:39
Nitai schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:14:
Gebruikte ook altijd Brodit houders (van IPAQ tot Sony Ericssons), maar ben daar van af gestapt sinds ik cases gebruik om m'n smartphones. Soms heb ik een case, soms een sleeve, en dan werkt een Brodit houder niet. De Airframe is ideaal, past altijd ongeacht ik de iPhone er kaal inzet of met een case. Ook kan ik m'n zakelijke tel er in kwijt. Fijnste is gewoon de flexibiliteit en dat het mooi past in het interieur van m'n BMW, niet zo opzichtig als ik de auto achterlaat (gewoon opbergen en geen vervelende ringen op m'n ruit zoals bij de TomTom houder).

Afgezien daarvan zijn Brodit houders wel meester op dat vlak. Het valt er echt nooit af en is super stabiel.
Dan moet je ook een verstelbare kopen. http://www.broditcenter.n...m=showItem&id=36257&mid=0

Dan kan je hem verstellen naar de breedte van je case. Die had ik ook voor mijn 5s (alleen met lightning connector) en werkte prima.

• thibautb
deBennie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:52:
[...]

Het zal onze band alleen maar sterker maken, let maar op :9
haha, oke. Dan moeten we als tegen derde week van oktober onze ervaringen wel delen want anders gaat onze band verzwakken en dat is natuurlijk het laatste wat we willen eh! ^)

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:48

WTM

nog meer mensen die een home button hebben met speling? er zit een vervelende click in ook. Zowel ik als mijn vrouw hebben de iphone 6. haar versie maakt dat geluid niet. wil ermee naar de genius bar maar verwacht niet dat ze een vervangend toestel hebben, wat denken jullie?

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 16:54
Hier anderhalve week iPhone in broekzak, geen enkel gebruikersspoortje. Overigens ook geen dode pixel te bekennen, hoewel ik moet toegeven dat ik mijn vergrootglas er niet bij heb gehad

Apparaat vind ik wel glad wat vasthouden, vooral wbt fotograferen. Zo spoedig mogelijk een hoesje aanschaffen. Fantastische camera overigens, zeer tevreden, ook met filmen. Batterij haal ik met gemak een dag.

Laatste opmerking: de iPhone 4 en 5 vind ik qua design meer premium aanvoelen. Door de lichtheid van de 6 en de gelijkenis met een doorsnee Koreaans toestel oogt en voelt het toch wat cheaper.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 00:51
Plankton schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:17:
Laatste opmerking: de iPhone 4 en 5 vind ik qua design meer premium aanvoelen. Door de lichtheid van de 6 en de gelijkenis met een doorsnee Koreaans toestel oogt en voelt het toch wat cheaper.
Eens mbt design. Vooral door die dikke randen achterop. Toen de eerste 'leks' uitkwamen van de nieuwe iPhone waren er velen die dachten dat dit nog niet het uiteindelijke product zou worden. Vooral de gouden vind ik er gewoon lelijk uitzien, waarbij ik de gouden 5S nog wel ok vind. Vind de 4 ook weer meer fijner aanvoelen dan de 5. Heb nu een 4 en wilde eigenlijk altijd sneller en groter. Zou zo gauw niet weten wat te kiezen, vind de 6 niet supermooi, groter scherm wel fijner. Zijn de issues wat betreft vlekken in het scherm er bij de 5S inmiddels uit?

[ Voor 5% gewijzigd door Dancing_Animal op 01-10-2014 00:39 ]

• funk-e
  • Laatst online: 14-11 14:47
Ik heb een slowmotion gemaakt, maar ik vind de kwaliteit erg tegenvallen: https://vimeo.com/107636666

Ik dacht dat hij 240 fps in 720p kon opnemen, maar ik vind het er niet echt mooi uitzien.

...less is more

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 12:12
[verwijderd]

[ Voor 106% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 12:19

Nitai

Live the life you love.

Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:19:
[...]

Dan moet je ook een verstelbare kopen. http://www.broditcenter.n...m=showItem&id=36257&mid=0

Dan kan je hem verstellen naar de breedte van je case. Die had ik ook voor mijn 5s (alleen met lightning connector) en werkte prima.
Thnx. Mocht ik weer toe zijn aan een houder, dan houd ik die in gedachte. Voorlopig ben ik voorzien. :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 10:09

page404

Website says no

Dancing_Animal schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:36:
[...]

Eens mbt design. Vooral door die dikke randen achterop. Toen de eerste 'leks' uitkwamen van de nieuwe iPhone waren er velen die dachten dat dit nog niet het uiteindelijke product zou worden. Vooral de gouden vind ik er gewoon lelijk uitzien, waarbij ik de gouden 5S nog wel ok vind. Vind de 4 ook weer meer fijner aanvoelen dan de 5. Heb nu een 4 en wilde eigenlijk altijd sneller en groter. Zou zo gauw niet weten wat te kiezen, vind de 6 niet supermooi, groter scherm wel fijner. Zijn de issues wat betreft vlekken in het scherm er bij de 5S inmiddels uit?
Ik was ook niet heel erg overtuigd van de foto's, maar nu ik 'm in het echt goed heb kunnen bekijken vind ik het een fraaie telefoon. Vooral de voorkant met het afgeronde glas is erg mooi geworden. De achterkant is ook niks mis mee, op de bovenste antennerand na dan. Maar die zie ik toch zelden aangezien ik 'm in een flipcover gebruik.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor montage in de auto gebruik ik altijd een Breffo Spiderpodium. Die kun je omvormen tot een houder voor álle telefoons. Heel fijn omdat ik zelf een 6 Plus heb en een Nexus 5 (privé/zakelijk) en mijn vriendin een iPhone 5s. Heb 'm dus ook al een paar jaar. :)

Ik heb 'm zelfs een keer gebruikt om m'n telefoon op mijn fiets te monteren.

http://euro.breffo.com/pages/spiderpodium

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-11 13:08
gday schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:
Voor montage in de auto gebruik ik altijd een Breffo Spiderpodium. Die kun je omvormen tot een houder voor álle telefoons. Heel fijn omdat ik zelf een 6 Plus heb en een Nexus 5 (privé/zakelijk) en mijn vriendin een iPhone 5s. Heb 'm dus ook al een paar jaar. :)

Wow, deze had ik nog niet gezien. Het is dat ik geen auto heb maar anders. Super dingetje.

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
gday schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:

Heb er een besteld, wat een superleuk ding!

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Wilde toch nog even reageren; nadat ik een toestel had met een leeglopende batterij heb ik gisteren een nieuwe gekregen. Met die andere was toch duidelijk wat mis; aangezien ik ook het gebruik en tijd sinds opladen niet meer in beeld kreeg. Waar het andere toestel in 2/3 uurtjes leegliep, heb ik gisteren nadat het nieuwe toestel uit de winkel kwam zo'n 7.5 uur intensief kunnen werken met het nieuwe toestel, zonder te hoeven opladen. Daarna ben ik gaan slapen en heb ik hem opgeladen. Om half 3 vannacht schrok ik wakker en heb ik hem van de lader gehaald, wat dus betekent dat hij nu al 12 uur standby staat. Bij gebruik staat 2 uur en 39 minuten en heb momenteel nog 80% batterij over. Hieruit mag ik hopelijk concluderen dat ik nu wel een toestel heb met een goede batterij (niet te vroeg juichen :P), maar als dit zo blijft, ben ik zeer tevreden!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
iemand enig idee of er een book book hoesje is voor de iphone 6? wil graag weer zo'n hoesje net als men iphone 5 ideaal alle belangrijke pasjes bij me en geen portomeniks

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-11 21:03
Kumar Wolters schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:39:
iemand enig idee of er een book book hoesje is voor de iphone 6? wil graag weer zo'n hoesje net als men iphone 5 ideaal alle belangrijke pasjes bij me en geen portomeniks
Ik heb deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/11..._trksid=p3984.m1439.l2649

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 21:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57
Vandaag is mijn nieuwe iPhone 6 op mijn werk afgeleverd. Ik zal deze thuis uiteraard even grondig contoleren ;).

Het viel mij echter op dat de iPhone geleverd is in een dunnere doos, althans niet de normale verpakking. Kan ik er achter komen of het een geheel nieuw of een refurbished toestel betreft? De AppleCare medewerker vertelde mij ook al dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat een een refurbished toestel krijg, maar het zou fijn zijn als ik dit ergens kon checken!

[ Voor 5% gewijzigd door VeeGee op 01-10-2014 15:48 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 23:31
VeeGee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:47:
Vandaag is mijn nieuwe iPhone 6 op mijn werk afgeleverd. Ik zal deze thuis uiteraard even grondig contoleren ;).

Het viel mij echter op dat de iPhone geleverd is in een dunnere doos, althans niet de normale verpakking. Kan ik er achter komen of het een geheel nieuw of een refurbished toestel betreft? De AppleCare medewerker vertelde mij ook al dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat een een refurbished toestel krijg, maar het zou fijn zijn als ik dit ergens kon checken!
Een refurbished toestel komt in een witte doos met enkel en alleen een sticker erop. Geen teksten, geen afbeeldingen, geen accessoires (dus ook geen kabel, lader en hoofdtelefoon).

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

Iemand enig idee waar ik op de 6 plus instel aks ik dubbel op de home button klik dat het scherm dan naar beneden gaat?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• VeeGee
MarcoC schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Een refurbished toestel komt in een witte doos met enkel en alleen een sticker erop. Geen teksten, geen afbeeldingen, geen accessoires (dus ook geen kabel, lader en hoofdtelefoon).
Op basis van deze kenmerken zou ik zeggen dat ik een refurbished toestel heb ontvangen. Ik kan me echter goed voorstellen dat Apple ook nieuwe telefoons in dergelijke verpakkingen verstuurd, immers anders heb je voor € 29,00 een express replacement, nieuwe hoofdtelefoon en een nieuwe lightningkabel plus oplader. Ik vraag me dan nogmaals af in hoeverre er al refurbished iPhone 6 toestellen beschikbaar zijn (zeker gezien de latere launch in Nederland).
racoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:59:
Iemand enig idee waar ik op de 6 plus instel aks ik dubbel op de home button klik dat het scherm dan naar beneden gaat?
Dit staat standaard aan. Je moet de homeknop echter niet indrukken maar gewoon dubbel aanraken.

[ Voor 18% gewijzigd door VeeGee op 01-10-2014 17:00 ]

• RnB

RnB

In het begin zal je vast en zeker een nieuwe iPhone 6 in handen hebben. Toen ik een maand na de launch van de 5s in NL, de mijne heb laten vallen, kreeg ik ook een nieuwe in handen (na betaling uiteraard).

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 14:51
racoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:59:
Instellingen --> algemeen --> toegankelijkheid, daar moet een knopje voor Reachability staan. Weet zo niet hoe ze dat in het Nederlands vertaald hebben.

Edit: en wat VeeGee zegt natuurlijk 8)

[ Voor 5% gewijzigd door bjonnie op 01-10-2014 17:02 ]

• VeeGee
RnB schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:00:
In het begin zal je vast en zeker een nieuwe iPhone 6 in handen hebben. Toen ik een maand na de launch van de 5s in NL, de mijne heb laten vallen, kreeg ik ook een nieuwe in handen (na betaling uiteraard).
Inclusief nieuwe hoofdtelefoon en/of lightningkabel met oplader?

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:10
judith.1987 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:38:
Wilde toch nog even reageren; nadat ik een toestel had met een leeglopende batterij heb ik gisteren een nieuwe gekregen. Met die andere was toch duidelijk wat mis; aangezien ik ook het gebruik en tijd sinds opladen niet meer in beeld kreeg. Waar het andere toestel in 2/3 uurtjes leegliep, heb ik gisteren nadat het nieuwe toestel uit de winkel kwam zo'n 7.5 uur intensief kunnen werken met het nieuwe toestel, zonder te hoeven opladen. Daarna ben ik gaan slapen en heb ik hem opgeladen. Om half 3 vannacht schrok ik wakker en heb ik hem van de lader gehaald, wat dus betekent dat hij nu al 12 uur standby staat. Bij gebruik staat 2 uur en 39 minuten en heb momenteel nog 80% batterij over. Hieruit mag ik hopelijk concluderen dat ik nu wel een toestel heb met een goede batterij (niet te vroeg juichen :P), maar als dit zo blijft, ben ik zeer tevreden!
Ik had eerst een 16GB iPhone 6 , nu een 64GB ik heb echt het idee dat de accu veel minder lang mee gaat dan met mijn eerste model , krijg al bijna spijt dat ik toch niet voor de plus ben gegaan , ook al was het alleen voor die betere accu :(

• deBennie
Hmmz, bij mij reageert het scherm niet bij het in landscape terugkijken van een filmpje..
In portrait modus geen probleem.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
cardwizard schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Ik had eerst een 16GB iPhone 6 , nu een 64GB ik heb echt het idee dat de accu veel minder lang mee gaat dan met mijn eerste model , krijg al bijna spijt dat ik toch niet voor de plus ben gegaan , ook al was het alleen voor die betere accu :(
Ik heb ook mijn twijfels met mijn plus omdat hij zo groot is, ik heb een normale 6 nog niet gezien maar daar ben ik weer bang voor dat hij te klein is.
Ach ja het is een luxe probleem hè.

XboxLive: Dave 130R

• Cardwizard
Earzz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:43:
[...]

Ik heb ook mijn twijfels met mijn plus omdat hij zo groot is, ik heb een normale 6 nog niet gezien maar daar ben ik weer bang voor dat hij te klein is.
Ach ja het is een luxe probleem hè.
formaat is perfect van de 6 , ik wil alleen de accu van de 6 plus ;) de iPhone zelf lijkt me echt TE groot

• Draakje5
  • Laatst online: 09:09
Toch verleidelijk zo'n iPhone 6 Plus 16GB zwart in z'n doos. Maar helaas niet openmaken omdat ik 'm ga verkopen.

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:47
VeeGee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:47:

Heb na de launch van de i5 een aantal keer express replacement gehad ivm #scuffgate :/ Maar ga er maar vanuit dat je een nieuwe hebt gekregen. Het duurt wel even voordat er echte refurbs zijn. Bovendien krijg je via express replacement nooit een normale retail verpakking met earpods en lader. Je krijgt altijd zo'n wit doosje met alleen telefoon en expres replacement kaartje erin.

Overigens krijgen de express replacement toestellen wel allemaal aparte serienummers, maar daaraan kun je niet direct herkennen of het een refurb is of niet. Enkel of je niet-retail phone hebt.

• RnB

RnB

VeeGee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Inclusief nieuwe hoofdtelefoon en/of lightningkabel met oplader?
Nee, alleen het toestel.

Verwijderd

Ik had op launchday in Duitsland de iPhone 6 128gb gehaald. Na een weekje tevreden gebruikt te hebben ging mijn gevoel steeds meer richting de 6+, omdat ik er echt veel op doe(films kijken, social media, verschillende sites bezoeken, vervanging iPad). Dus afgelopen maandag weer richting Duitsland gereden om deze om te ruilen voor een 6+ 128gb. Ze deden trouwens in de store totaal niet moeilijk dat de telefoon een weekje is gebruikt. Zolang er geen schade op zit mag je hem binnen 14 dagen zonder reden ruilen of geld terug krijgen. Dus voor degene die nog zwaar zitten te twijfelen is dit een mooie optie. Maar ik heb de 6+ nu 2 volle dagen in gebruik en man wat is dit een top apparaat. Aan het begin moest ik een beetje wennen aan t grote scherm, maar als ik nu kijk naar de 5s & 6 vind ik de schermpjes best klein. De batterij duur van de 6+ is ook prima. Vanochtend om 9 uur uit de lader getrokken, heb heel de dag lopen browsen, social media gecheckt, spotify streamen op 4G & WiFi en zit nu nog op 57%! Dit is volgens de statistieken 4 uur en 19 min in gebruik en 10 uur en 35 min op stand-by.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden met m'n 6+!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:31:
Dus afgelopen maandag weer richting Duitsland gereden om deze om te ruilen voor een 6+ 128gb. Ze deden trouwens in de store totaal niet moeilijk dat de telefoon een weekje is gebruikt. Zolang er geen schade op zit mag je hem binnen 14 dagen zonder reden ruilen of geld terug krijgen.
misschien een idee voor mij inderdaad ! heb je eerst nog een plus gereserveerd ? en eerst contact opgenomen over de omruil ?

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45
Hoi,

Mensen die hier een iphone 6 hebben, als jullie je telefoon op en neer bewegen, horen jullie dan een geluid dat er iets beweegt? Ik las iets dat is dan je camera of power button is. Hebben veel mensen dit of hoort dit niet zo? Zo ja, kan ik dan terug naar Vodafone voor een nieuwe?

Voor de rest lijkt de telefoon goed te werken, al 3 dagen stand-by en 6 uur gebruik en nog 25% over...

Geen schade of iets, geen gele vlekken zover ik dat kan zien...

Ik hoop graag van jullie te horen,

[ Voor 21% gewijzigd door sacaji op 01-10-2014 19:56 ]

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:26
Caneezy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:
Hoi,

Mensen die hier een iphone 6 hebben, als jullie je telefoon op en neer bewegen, horen jullie dan een geluid dat er iets beweegt? Ik las iets dat is dan je camera of power button is. Hebben veel mensen dit of hoort dit niet zo? Zo ja, kan ik dan terug naar Vodafone voor een nieuwe?

Voor de rest lijkt de telefoon goed te werken, al 3 dagen stand-by en 6 uur gebruik en nog 25% over...

Zelf geen last van, heb ook de 6.

Beste prestatie hoor 3dg standby en 6u gebruik :O. Zit zelf op 12u standby en 3 1/2 uur gebruik en heb nog 50%. Aanzienlijk beter dan mijn exemplaar van de iPhone 5.

Denk dat ik de dag hier altijd wel mee door kom, hoewel ik de afgelopen dagen alleen Wi-Fi gebruikt heb en geen 4G. Maar misschien is iOS 8 ook wel weer beter geoptimaliseerd qua batterijverbruik.

• sacaji
bartpostma schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

Zelf geen last van, heb ook de 6.

Beste prestatie hoor 3dg standby en 6u gebruik :O. Zit zelf op 12u standby en 3 1/2 uur gebruik en heb nog 50%. Aanzienlijk beter dan mijn exemplaar van de iPhone 5.

Denk dat ik de dag hier altijd wel mee door kom, hoewel ik de afgelopen dagen alleen Wi-Fi gebruikt heb en geen 4G. Maar misschien is iOS 8 ook wel weer beter geoptimaliseerd qua batterijverbruik.
Hmmm, merk dat ik bij beide 4S het ook hoor, en bij de iPhone 5 van mijn vriendin heel miniem. Kan het ook door een hoesje komen? Grappig is als ik tik op de achterkant onderaan helemaal niks, als ik dichtbij de camera kom met tikken dan hoor ik dat geluid dat ik ook hoor bij het schudden van mijn telefoon.

Zou mijn telefoon hier stuk door kunnen gaan? Moet ik langs de vodafone winkel om hem om te ruilen? Wat is jou mening of van anderen?

• wesleytjuh
  • Laatst online: 10:31
Komt elk jaar terug, is de autofocus lens die 'los' hangt wanneer je camera inactief is. Al las ik bij de iPhone 6 dat de mute knop ook los kon zitten.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:31:
Ik had op launchday in Duitsland de iPhone 6 128gb gehaald. Na een weekje tevreden gebruikt te hebben ging mijn gevoel steeds meer richting de 6+, omdat ik er echt veel op doe(films kijken, social media, verschillende sites bezoeken, vervanging iPad). Dus afgelopen maandag weer richting Duitsland gereden om deze om te ruilen voor een 6+ 128gb. Ze deden trouwens in de store totaal niet moeilijk dat de telefoon een weekje is gebruikt. Zolang er geen schade op zit mag je hem binnen 14 dagen zonder reden ruilen of geld terug krijgen. Dus voor degene die nog zwaar zitten te twijfelen is dit een mooie optie. Maar ik heb de 6+ nu 2 volle dagen in gebruik en man wat is dit een top apparaat. Aan het begin moest ik een beetje wennen aan t grote scherm, maar als ik nu kijk naar de 5s & 6 vind ik de schermpjes best klein. De batterij duur van de 6+ is ook prima. Vanochtend om 9 uur uit de lader getrokken, heb heel de dag lopen browsen, social media gecheckt, spotify streamen op 4G & WiFi en zit nu nog op 57%! Dit is volgens de statistieken 4 uur en 19 min in gebruik en 10 uur en 35 min op stand-by.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden met m'n 6+!
Die van mij is van 19 september, releasedag Oberhausen…Ik kan hem morgen nog omruilen zeg je? Ook voor een andere kleur bijvoorbeeld? Heb nu zilver, twijfel toch naar Space Grey…Dan rij ik gelijk heen en haal dan ook een Apple case gelijk….

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• sacaji
wesleytjuh schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:16:
Komt elk jaar terug, is de autofocus lens die 'los' hangt wanneer je camera inactief is. Al las ik bij de iPhone 6 dat de mute knop ook los kon zitten.
Heb jij ook een iPhone 6? Zo ja, heb je hier ook last van?

Als het problemen kan brengen in de toekomst breng ik het terug voor een ander... Maar als het geen problemen kan brengen houd ik het wel, je telefoon is ook niet om te schudden natuurlijk..

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 01:41
Ai, ik heb mijn simkaart geknipt alleen nog blijft de tray in de iPhone 6 zitten.. Ik kan hem er dus niet meer uittrekken nadat ik de paperclip heb gebruikt.... iemand tips? :P

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
no11 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:24:
Ai, ik heb mijn simkaart geknipt alleen nog blijft de tray in de iPhone 6 zitten.. Ik kan hem er dus niet meer uittrekken nadat ik de paperclip heb gebruikt.... iemand tips? :P
Nope een probleem vrees ik en ook zonder garantie denk ik, als je m wilt open laten maken :+

Samsung Flip 7

Verwijderd

cardwizard schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:46:
[...]

misschien een idee voor mij inderdaad ! heb je eerst nog een plus gereserveerd ? en eerst contact opgenomen over de omruil ?
Ja ik had er voor de zekerheid nog een gereserveerd zodat ik zeker wist dat ik niet voor niks kwam. Heb daarna meteen contact opgenomen en er werd aan de telefoon verteld dat dit geen probleem was.

• crazylegs
  • Laatst online: 10-11 13:10
dave1972 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:25:
[...]

Nope een probleem vrees ik en ook zonder garantie denk ik, als je m wilt open laten maken :+
Moet ook eerlijk zeggen dat 't ongelooflijk stom is! Waarom zou je niet gewoon een nieuwe sim aanschaffen ipv knippen? 8)7 8)7 8)7

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Cardwizard
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Ja ik had er voor de zekerheid nog een gereserveerd zodat ik zeker wist dat ik niet voor niks kwam. Heb daarna meteen contact opgenomen en er werd aan de telefoon verteld dat dit geen probleem was.
top! hopelijk nemen ze ook een iPhone van een andere store in , denk dat ik dan toch naar de plus ga

Verwijderd

pdavie2311 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:17:
[...]

Die van mij is van 19 september, releasedag Oberhausen…Ik kan hem morgen nog omruilen zeg je? Ook voor een andere kleur bijvoorbeeld? Heb nu zilver, twijfel toch naar Space Grey…Dan rij ik gelijk heen en haal dan ook een Apple case gelijk….
Jep, binnen 14 dagen onbeschadigd. Reserveer er wel eerst een, dan weet je zeker dat je er sowieso een hebt. Ja kleur kan je ook veranderen als t goed is.

• bjonnie
Ff kijken of je ideeën kan opdoen via YouTube? In de tijd dat er nog circuitjes verkocht werden voor onder de simkaart om een iPhone simlockvrij te kunnen gebruiken (vroegah ja :P), waren er meer mensen wiens simkaart vast kwam te zitten.

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:30:
[...]

Jep, binnen 14 dagen onbeschadigd. Reserveer er wel eerst een, dan weet je zeker dat je er sowieso een hebt. Ja kleur kan je ook veranderen als t goed is.
Probeer net te reserver op de site..Weer de melding, nu niet beschikbaar..Hmmm..Op geluk heen? Ik kan er morgen gelijk om 10 uur zijn als het moet, of beter rond de middag, dat ze net weer lading hebben gehad?

• bjonnie
pdavie2311 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Probeer net te reserver op de site..Weer de melding, nu niet beschikbaar..Hmmm..Op geluk heen? Ik kan er morgen gelijk om 10 uur zijn als het moet, of beter rond de middag, dat ze net weer lading hebben gehad?
Bepaal je eigen geluk! Dit tooltje heeft een mede-Tweaker gemaakt: http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Je kan je daar inschrijven om een mail te krijgen bij beschikbaarheid van het toestel dat jij wilt bij de store die jij wilt. Daarnaast lijkt het de afgelopen paar dagen telkens zo te zijn dat de reserveer-tool iets na middernacht weer online gaat, dat kun je ook even afwachten :)

Edit: zie daarnaast ook het "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3"-topic, daar vond ik deze tool.

[ Voor 7% gewijzigd door bjonnie op 01-10-2014 20:44 ]

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
bjonnie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Bepaal je eigen geluk! Dit tooltje heeft een mede-Tweaker gemaakt: http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Je kan je daar inschrijven om een mail te krijgen bij beschikbaarheid van het toestel dat jij wilt bij de store die jij wilt. Daarnaast lijkt het de afgelopen paar dagen telkens zo te zijn dat de reserveer-tool iets na middernacht weer online gaat, dat kun je ook even afwachten :)

Edit: zie daarnaast ook het "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3"-topic, daar vond ik deze tool.
handige tool, bedankt _/-\o_

Samsung Flip 7

• deBennie
Caneezy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:
Hoi,

Ik heb dat rammeltje ook. Als ik mn vinger op de powerknop leg en dan de iPhone schudt, hoor ik t niet.
Het is dus lijkt mij inderdaad de powerknop.

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
cardwizard schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Wat vervelend. Hoelang doet ie het dan?

Ik zit nu op 18 uur en 14 minuten standby, 6 uur en 4 minuten gebruik en nog 59 procent over! Niet normaal :/ !! Van mij mag dit lekker zo blijven, dan haal ik makkelijk 2 dagen op 1 accu. Wat een verschil met mijn andere 6, waar toch duidelijk iets mis mee was. Ben blij dat ik hem omgeruild heb _/-\o_

Daarnaast begin ik steeds meer aan IOS te wennen. De eerste dagen mistte ik mijn Android heel erg. Maar langzaam aan ben ook ik om ;)

• sacaji
deBennie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:15:
[...]

Ik heb dat rammeltje ook. Als ik mn vinger op de powerknop leg en dan de iPhone schudt, hoor ik t niet.
Het is dus lijkt mij inderdaad de powerknop.
Zelf geprobeerd maar heb het nog steeds. denk dat het bij de camera is. Bijna iedereen zal het wel hebben dan...

• deBennie
Caneezy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:25:
[...]

Zelf geprobeerd maar heb het nog steeds. denk dat het bij de camera is. Bijna iedereen zal het wel hebben dan...
Heb je een 6+ dan? Een 6 heeft namelijk niks bewegends in de camera...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:55
deBennie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Eh, de autofocus :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• sacaji
deBennie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Nope, ik heb een iPhone 6.. Zou ik me zorgen moeten maken?

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Bij mijn 4S rammelt er ook iets. Namelijk de autofocus (zoals Hoedje hierboven al opmerkt). Dit is al 3 jaar of langer bekend...

• deBennie
Naja, bij mijn 6 rammelt de powerknop als ik 'm flink schudt. Leg ik een vinger op de powerknop en schud ik mn iPhone weer, dan is er geen rammel. :)

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je zelf de goede schroevendraaier hebt... anders naar een lokale iPhone fixer gaan, die kan hem zo open maken (zonder sporen achter te laten) en hopelijk de sim verwijderen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• wesleytjuh
  • Laatst online: 10:31
deBennie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:16:
Naja, bij mijn 6 rammelt de powerknop als ik 'm flink schudt. Leg ik een vinger op de powerknop en schud ik mn iPhone weer, dan is er geen rammel. :)
Als je met je vinger op elke hoek op de achterkant tikt zou je in de hoek van de camera een andere tik moeten horen, van de autofocus lens. Wel mag je op dat moment niet je camera actief hebben natuurlijk :p

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• funk-e
Mar.tin schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 01:34:
[...]

Heb je nog enige vorm van stabilisatie uitgevoerd met de app waarmee je het geupload hebt? :).

Ik vermoed dat het vooral komt omdat de belichting niet helemaal 100% is en je hondje iets overbelicht is waardoor je een boel detail mist ;). + Heb ik inderdaad het idee dat het niet 720P is, maar dat zou ik pas kunnen beoordelen als we de bronfile hebben ;)
Nee, gewoon vanaf de iPhone naar vimeo geupload, er staat ook een download link bij: https://vimeo.com/107636666

Zal wel de belichting geweest zijn

...less is more

Verwijderd

Werkt bij jullie Whatsapp ook zeer onstabiel? Vooral bij het scrollen door de gespreklijst stottert het als een gek.

• DM89
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:59:
Werkt bij jullie Whatsapp ook zeer onstabiel? Vooral bij het scrollen door de gespreklijst stottert het als een gek.
Bij mij werkt whatsapp goed, stottert niet ofzo... :+

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:56

Vuvuzela

My spire is forming

funk-e schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:53:
[...]
Nee, gewoon vanaf de iPhone naar vimeo geupload, er staat ook een download link bij: https://vimeo.com/107636666

Zal wel de belichting geweest zijn
En als je het filmpje op je pc/mac bekijkt? Vraag me af of de iphone comprimeert voordat hij gaat uploaden.
En whatsapp werkt hier prima.

Kunnen jullie elke keer vanuit de lockscreen de camera omhoog swipen? bij mij reageert hij 1 op de 5 keer niet. edit> Lees nu dat dit gefixt wordt in 8.1

[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 02-10-2014 02:09 ]

I served in a company of heroes.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 17:26
Even een impressie van de accu van m'n 6+:
Om 8 uur 's ochtends van de lader gehaald en ontbeten. Tijdens ontbijt nog mail en social media gebruikt. Bluetooth staat bij mij aan. Om 10 uur naar Düsseldorf gereden en daar een 50-tal foto's gemaakt en bekeken, een belletje gepleegd. Omdat ik in buitenland zit is mobiel internet standaard uitgezet. Om 23u weer thuis en mijn accu staat op 88% vol. Mijn vrouw reisde mee met haar 5S en die staat bij thuiskomst op 26%. Nette waarden toch? :9

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:21:
[...]

Bij mij werkt whatsapp goed, stottert niet ofzo... :+
Oke, apart. Meer mensen met weliswaar een Iphone 6 PLUS waarvan whatsapp traag werkt?

Verwijderd

Net m'n iphone aangezet maar geen 4G internet. (KPN)

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 00:03 ]

• crazylegs
  • Laatst online: 10-11 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:02:
Net m'n iphone aangezet maar geen 4G internet. (KPN)

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Heb je euinternet uit staan? (deze hoort uit te staan)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Verwijderd

crazylegs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:07:
[...]

Heb je euinternet uit staan? (deze hoort uit te staan)
Staat uit!

Misschien ligt het er aan dat ik binnen zit in een wat kleiner dorp?

• dbz1985
  • Laatst online: 14-11 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:49:
[...]

Oke, apart. Meer mensen met weliswaar een Iphone 6 PLUS waarvan whatsapp traag werkt?
Bij mij werkt ie prima op de 6+

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Met een hoesje merk je zeker niks meer dat die camera uit steekt?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:49:
[...]

Bij mij werkt WhatsApp gewoon normaal. Ook de beta die ik sinds gister heb draaien (die volledige resolutie ondersteunt) werkt naar behoren :)

noot: ik heb mijn iPhone 6 Plus vrijdag op release gehaald en als nieuw ingesteld. Tevens heb ik zaterdag weer WhatsApp geïnstalleerd zonder backups, dus helemaal schone app. Misschien dat het bij jou traag gaat door backup of veel chats?

[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 02-10-2014 01:05 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:18
Heb mn iPhone 6 nu een halve week, ben wel over de batterij te spreken nu gaat een stuk langer mee dan mn 5 :)
Reachability heb ik direct uitgezet, super irritante feature in mijn ogen die soms triggert als je m helemaal niet wilt triggeren, ben wel blij dat dit uitkan.
Hiernaast had ik nog problemen met mn touchscreen die er gewoon soms mee kapte en dan vervolgens 10-20 seconden later gewoon weer werkte alsof er niets aan de hand was, gelukkig na het resetten van mijn instellingen kwam dit niet meer voor :+

Verder wacht ik nog op mn hoesje van iphone-case, die laten wel op zich wachten zeg..

• pdavie2311

pdavie2311

bjonnie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Zojuist een gereserveerd in oberhausen! Wat een goede tip zeg! Er ligt een 64gb space grey voor mij klaar die ik ga ruilen voor mijn 64gb zilver..Leuk dat dit kan! Achteraf toch weer naar space grey..Denk dat zilver mij gaat vervelen en voor mijn werk krijg ik ook een space grey iPad en mijn vrouw krijgt in december een zilveren iPhone 6..Even onderscheid zeg maar...

Moet je deze redenen noemen of zit ik gewoon binnen 14 dagen en geen probleem? Ik spreek wel Duits, maar om nu verhalen op te hangen, haha!! Ruil je alles om? Doosje, oordopjes, stekker etc? Neem gewoon alles mee dan. Rijbewijs genoeg als ID? Sorry voor de vele vragen, maar eerste keer dat ik bij centrO kom en het is 4 uur rijden heen en terug...

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 01:04:
[...]

Bij mij werkt WhatsApp gewoon normaal. Ook de beta die ik sinds gister heb draaien (die volledige resolutie ondersteunt) werkt naar behoren :)

noot: ik heb mijn iPhone 6 Plus vrijdag op release gehaald en als nieuw ingesteld. Tevens heb ik zaterdag weer WhatsApp geïnstalleerd zonder backups, dus helemaal schone app. Misschien dat het bij jou traag gaat door backup of veel chats?
Ik heb het zowel met en zonder back up geprobeerd, beiden erg traag.
Ik kan altijd nog de beta proberen dan! Heb je toevallig een link waar jij hem vandaan hebt?
Bedankt!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:48:
[...]

Zojuist een gereserveerd in oberhausen! Wat een goede tip zeg! Er ligt een 64gb space grey voor mij klaar die ik ga ruilen voor mijn 64gb zilver..Leuk dat dit kan! Achteraf toch weer naar space grey..Denk dat zilver mij gaat vervelen en voor mijn werk krijg ik ook een space grey iPad en mijn vrouw krijgt in december een zilveren iPhone 6..Even onderscheid zeg maar...

Moet je deze redenen noemen of zit ik gewoon binnen 14 dagen en geen probleem? Ik spreek wel Duits, maar om nu verhalen op te hangen, haha!! Ruil je alles om? Doosje, oordopjes, stekker etc? Neem gewoon alles mee dan. Rijbewijs genoeg als ID? Sorry voor de vele vragen, maar eerste keer dat ik bij centrO kom en het is 4 uur rijden heen en terug...
Je kan hem gewoon terug brengen zonder problemen. Moet natuurlijk geen schade op zitten. Ze zullen wel vragen waarom, maar je hoeft niet persee een reden te geven. Ik heb gewoon gezegd dat ik liever de 6+ wou. Ik zou wel een paspoort voor de zekerheid meenemen. Je ruilt alles om. Dus je krijgt ook een nieuwe doos met nieuwe accessoires!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Reserveringen gaan om 19:00 offline maar komt tussen 00:00 en 01:00 weer online

Verwijderd

cardwizard schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:29:
[...]

top! hopelijk nemen ze ook een iPhone van een andere store in , denk dat ik dan toch naar de plus ga
Dat weet ik niet dan zou je ff de winkel op moeten bellen.

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:51:
[...]

Je kan hem gewoon terug brengen zonder problemen. Moet natuurlijk geen schade op zitten. Ze zullen wel vragen waarom, maar je hoeft niet persee een reden te geven. Ik heb gewoon gezegd dat ik liever de 6+ wou. Ik zou wel een paspoort voor de zekerheid meenemen. Je ruilt alles om. Dus je krijgt ook een nieuwe doos met nieuwe accessoires!
Thanx! De plus is voor mij echt te groot..en heb alle accessoires ook al besteld voor mijn 6..sena hoes komt binnen vandaag/morgen lees ik net en mijn brodit houder ook binnenkort..Nee, we blijven bij de 6, alleen kleur wijzigen..Al ben ik nog steeds van mening dat ik het jammer vind dat de space grey geen ring om de home button heeft..dat maakt de gouden en zilveren zo chique vind ik...

Edit..reservering kon 5 min geleden nog gewoon hoor! Ingelogd met Apple ID en bevestiging via mail op mijn tel, dus ik heb zekerheid, haha!!

[ Voor 7% gewijzigd door pdavie2311 op 02-10-2014 07:58 ]

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Gisteren mijn Iphone 6 + opgehaald bij T-Mobile....lekker telefoontje!
Alleen wat mij opvalt is dat als ik de telefoon 20 minuten gebruik de iphone echt heet begint te worden.
Hebben jullie hier ook last van??
Gisteren meteen de 8.0.2. update geinstalleerd....misschien heeft het daar mee te maken?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• funk-e
Ghosty schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:22:
Gisteren mijn Iphone 6 + opgehaald bij T-Mobile....lekker telefoontje!
Alleen wat mij opvalt is dat als ik de telefoon 20 minuten gebruik de iphone echt heet begint te worden.
Hebben jullie hier ook last van??
Gisteren meteen de 8.0.2. update geinstalleerd....misschien heeft het daar mee te maken?
Ik had het ook met mijn plus op de eerste dag. Ik had het gevoel dat de telefoon druk bezig was met het downloaden van instellingen, foto's en dergelijke vanuit iCloud

Sinsdien geen last meer van gehad

...less is more

Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.