Niet alleen iPhone 6 en 6 Plus. Ook de iPhone 5 en 5S laadden altijd al véél sneller met een iPad oplader. iPhone 4 zou ik niet weten, maar als jij zegt van niet, dan geloof ik dat.joepert schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:54:
[...]
Dat is gek want als je een iPhone 4 aan een iPad-lader hangt maakt dat geen bal uit voor de snelheid waarmee de telefoon oplaadt. Die 'trekt' gewoon 1A/5V=5W. Alleen de i6 en i6+ trekken dus meer als er een iPad-lader op wordt aangesloten.
Zie de comments onder dit bericht:
http://www.macrumors.com/...ne-6-and-6-plus-charging/
Ah ja, dat zijn apps van Apple zelf inderdaad.joblamie schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:55:
[...]
Het is niet alleen wachten op de ontwikkelaars, het is ook wachten op Apple zelf. Zo wil ik al jaren en jaren en jaren een simpele code (of TouchID dus) op mijn mail. Zodat ik het toestel gewoon uit handen kan geven aan wie dan ook zonder dat diegene zomaar in mn mail kan.
Dat is iets wat ik inderdaad ook nog wel zou willen. Maar goed, het wordt in elk geval uitgebreid nu en er zijn al een aantal apps die er gebruik van maken, en er komen steeds meer bij.
Ik heb weer geen ervaring met de 5 en 5S. In de link die ik plaatste wordt gezegd dat ook die niet sneller laadden met iPad-lader, maar dat weet ik dus niet.joblamie schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:55:
[...]
Niet alleen iPhone 6 en 6 Plus. Ook de iPhone 5 en 5S laadden altijd al véél sneller met een iPad oplader. iPhone 4 zou ik niet weten, maar als jij zegt van niet, dan geloof ik dat.
De i4 laadde ik heel vaak op met iPad-lader en merkte geen enkel verschil en ook zeker niet dat-ie heet werd en/of scherm verkleurde.
De 6 ondersteunt gewoon 12w, dus daar hoef je je niet druk over te maken.dcl! schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:19:
[...]
Mijn iPhone 4 werd hier erg warm en op de heetste plekken heb ik nu gele vlekken in het scherm.
Bij afkoelen worden ze minder, maar helemaal weggaan doen ze niet meer. Nu is de telefoon al 4 jaar oud, dus wie zijn telefoon na 2 jaar wegdoet kan er gerust aan... maar ik doe het niet weer iig.
Met oudere iPhones wil je dit inderdaad niet doen, dat kan het einde betekenen van je iPhone.
Dat is dus volgens mij niet waar...Bosmonster schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:10:
[...]
Met oudere iPhones wil je dit inderdaad niet doen, dat kan het einde betekenen van je iPhone.
Inderdaad, aan de hand van twee weerstandswaarden in de lader ziet je iPhone hoeveel stroom deze kan leveren. De iPhone kiest dat de passende laadstroom. Er gaat niks kapot als je je iPhone in een lader stopt die 20A kan leveren.
Op m'n gejailbreakte 5S had ik een Cydia appje die deze waardes liet zien. Als je wilt weten hoeveel je telefoon echt trekt kan je ook zo iets gebruiken: http://www.ebay.com/itm/-...oken=cUgayN&soutkn=F15upV
Op m'n gejailbreakte 5S had ik een Cydia appje die deze waardes liet zien. Als je wilt weten hoeveel je telefoon echt trekt kan je ook zo iets gebruiken: http://www.ebay.com/itm/-...oken=cUgayN&soutkn=F15upV
[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2014 17:27 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Heb anders nooit daardoor problemen gehad met mijn oudere iPhone modellen.Bosmonster schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:10:
[...]
De 6 ondersteunt gewoon 12w, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Inderdaad al even gebeld, die kunnen er helaas niks over zeggen... Hij had er zo te horen ook niet echt veel zin meer in.Jeshua9 schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:15:
[...]
Zover ik weet moet elke winkel verplicht een aantal modellen achter houden voor dit soort dingen maar weet niet of ze ook daadwerkelijk alles modellen op voorraad hebben. Ik zou even bellen.
Morgen maar even langs met Genius Bar afspraak, hopelijk hebben ze er nog eentje in mijn model.
Het scherm van mijn iPhone 6 lijkt last te hebben van kleurverschil. De linkerkant en onderkant zijn warmer dan rechtsboven en midden, waar de tint koeler is. Het zou te maken kunnen hebben met lijm die nog moet drogen, echter heb ik mijn telefoon al 7 dagen heftig in gebruik.
Met name wanneer ik tekst van rechts naar links lees is het verschil erg duidelijk. Op deze foto is het een beetje te zien:

Is dit te verwachten of kan ik hiermee terug gaan om hem om te ruilen? (Ik heb AppleCare+).
Met name wanneer ik tekst van rechts naar links lees is het verschil erg duidelijk. Op deze foto is het een beetje te zien:

Is dit te verwachten of kan ik hiermee terug gaan om hem om te ruilen? (Ik heb AppleCare+).
[ Voor 13% gewijzigd door DuvelDuvel op 29-09-2014 18:15 ]
Kan dit niet hetzelfde probleem zijn als toen een tijd terug vgm iPhones of iPads last hadden van gele vlekken in het scherm door nog-niet-gedroogde lijm tussen glas en LCD?DuvelDuvel schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
Het scherm van mijn iPhone 6 lijkt last te hebben van kleurverschil. De linkerkant en onderkant zijn warmer dan rechtsboven, waar de tint koeler is.
[afbeelding]
Dacht ik ook, echter heb ik hem al 7 dagen volop in gebruik en het probleem wordt niet minder.bjonnie schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:12:
[...]
Kan dit niet hetzelfde probleem zijn als toen een tijd terug vgm iPhones of iPads last hadden van gele vlekken in het scherm door nog-niet-gedroogde lijm tussen glas en LCD?
Ik heb zelf de iPhone 6 bekeken in de Mediamarkt, maar ik vind het verschil tussen de iPhone 6 en mijn Xperia Z2 qua scherm toch wel groot. Tekst is korreliger en waziger. Bij foto's merk je het verschil niet zo.Hoiz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:43:
Iemand die hier van een 1080p Android af komt en over is gestapt naar de i6? Is die downgrade naar 720p niet heel storend en vervelend?
Verwijderd
Ik had exact hetzelfde als jij. Ietsje erger nog. Vandaag met Apple gebeld. Morgen krijg ik een nieuwe opgestuurd. Ik heb ook AppleCare +DuvelDuvel schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
Het scherm van mijn iPhone 6 lijkt last te hebben van kleurverschil. De linkerkant en onderkant zijn warmer dan rechtsboven en midden, waar de tint koeler is. Het zou te maken kunnen hebben met lijm die nog moet drogen, echter heb ik mijn telefoon al 7 dagen heftig in gebruik.
[afbeelding]
Verwijderd
Volgens mij kan danwel maar moet je dan wat bijbetalen. Hoeveel weet ik niet.deBennie schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:39:
Had je zonder care+ geen nieuwe gekregen?
Lijkt me toch een gevalletje garantie, en je anders beroepen op de Nederlandse of Europese regel (geen idee welke het is) dat je mag verwachten dat een apparaat gewoon goed werkt? Of is dat te kort door de bocht?Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:41:
[...]
Volgens mij kan danwel maar moet je dan wat bijbetalen. Hoeveel weet ik niet.
Lukt via garantie ook wel, maar dan moet je 29 euro betalen voor een direct swap. Ze sturen dan eerst een nieuwe op en daarna hoef je pas je oude terug te sturen. Met AppleCare hoef je die 29 euro niet te betalen.bjonnie schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:43:
[...]
Lijkt me toch een gevalletje garantie, en je anders beroepen op de Nederlandse of Europese regel (geen idee welke het is) dat je mag verwachten dat een apparaat gewoon goed werkt? Of is dat te kort door de bocht?
Thanks. Zal morgen eens bellen of ik ga even langs de storeVerwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:23:
[...]
Ik had exact hetzelfde als jij. Ietsje erger nog. Vandaag met Apple gebeld. Morgen krijg ik een nieuwe opgestuurd. Ik heb ook AppleCare +
Nee hoor eerste jaar krijg je gewoon een nieuwe of refurb. Ik had bij de 5s ook een hot pixel toen hij net uit was. Gewoon een nieuwe gekregen zonder bijbetalen of Apple Care+joblamie schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:48:
[...]
Lukt via garantie ook wel, maar dan moet je 29 euro betalen voor een direct swap. Ze sturen dan eerst een nieuwe op en daarna hoef je pas je oude terug te sturen. Met AppleCare hoef je die 29 euro niet te betalen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Whatsapp beta geïnstalleerd, nu ziet alles er weer normaal uit
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ik heb AppleCare dus hoef niks bij te betalen. Volgens mij had de man aan de telefoon het wel over 29€ als ik AppleCare niet hadNitai schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:53:
[...]
Nee hoor eerste jaar krijg je gewoon een nieuwe of refurb. Ik had bij de 5s ook een hot pixel toen hij net uit was. Gewoon een nieuwe gekregen zonder bijbetalen of Apple Care+
Verwijderd
Bij mijn i5 had ik een probleem met lijnen in het beeld, kreeg gelijk een nieuwe (binnen 14 dagen krijg je volgens mij een geheel nieuwe, anders refurbishedVerwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:55:
[...]
Ik heb AppleCare dus hoef niks bij te betalen. Volgens mij had de man aan de telefoon het wel over 29€ als ik AppleCare niet had
welke is deze??fsfikke schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:19:
Op m'n gejailbreakte 5S had ik een Cydia appje die deze waardes liet zien.
BatteryLife (van de ModMyi repo)
Tnx, volgens deze app is mijn max battery capacity nog maar 62% van wat het zou moeten zijn (en dat na 466 load cycli.) Verklaart wel waarom mijn iphone 5 zo snel leeg is.
[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 29-09-2014 19:43 ]
In navolging van m'n eerdere bericht het volgende.
Ik heb vanmiddag met Apple care gebeld nav mijn problemen (los scherm en zwarte clouds bovenin beeld). Ze deden gelukkig niet moeilijk ondanks dat m'n iPhone 6 uit Duitsland komt. Ik kon kiezen uit een express replacement of een normale repair. Omdat ik voor €29 niet naar Duitsland kan rijden wilde ik daarvoor gaan. Toen werd mij ook AppleCare aangeboden. Voor €69 euro kreeg ik twee jaar garantie en was de express replacement gratis. Hier heb ik uiteindelijk voor gekozen. Nu weet ik tenminste zeker dat mijn volgende iPhone(s) geen problemen gaan vertonen.
Als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen mijn nieuwe iPhone 6, hopelijk zonder problemen. Wellicht dat meer mensen met een Duitse iPhone wat aan dit verhaal hebben
.
Ik heb vanmiddag met Apple care gebeld nav mijn problemen (los scherm en zwarte clouds bovenin beeld). Ze deden gelukkig niet moeilijk ondanks dat m'n iPhone 6 uit Duitsland komt. Ik kon kiezen uit een express replacement of een normale repair. Omdat ik voor €29 niet naar Duitsland kan rijden wilde ik daarvoor gaan. Toen werd mij ook AppleCare aangeboden. Voor €69 euro kreeg ik twee jaar garantie en was de express replacement gratis. Hier heb ik uiteindelijk voor gekozen. Nu weet ik tenminste zeker dat mijn volgende iPhone(s) geen problemen gaan vertonen.
Als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen mijn nieuwe iPhone 6, hopelijk zonder problemen. Wellicht dat meer mensen met een Duitse iPhone wat aan dit verhaal hebben
Verwijderd
De mijne komt ook uit Duitsland. En mijn. Nieuwe komt ook morgen of overmorgen binnen. IkVeeGee schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:46:
Als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen mijn nieuwe iPhone 6, hopelijk zonder problemen. Wellicht dat meer mensen met een Duitse iPhone wat aan dit verhaal hebben.
Applecare kost toch 99,-? Als het 69,- kost dan ga ik morgen ook applecare afsluiten.VeeGee schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:46:
Als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen mijn nieuwe iPhone 6, hopelijk zonder problemen. Wellicht dat meer mensen met een Duitse iPhone wat aan dit verhaal hebben.
Dat is idd slecht, dit is mijn 5 na 411 cycli (even ter vergelijking).sverzijl schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:41:
[...]
Tnx, volgens deze app is mijn max battery capacity nog maar 62% van wat het zou moeten zijn (en dat na 466 load cycli.) Verklaart wel waarom mijn iphone 5 zo snel leeg is.

Edit: voor aantal posts beneden
Cydia link: http://cydia.saurik.com/package/com.rbt.batterylife/
[ Voor 10% gewijzigd door b.jelle op 29-09-2014 20:38 ]
Goeie dag mensen,
Nou heb ik gister een klein beetje lopen drukken op me scherm (boven kant) en ineens hoor ik een krak geluidje (niks gebeurd gelukkig zo ver ik zie) nou is mijn vraag: ben ik de enige die bang is dat het 'ronde' scherm heel makkelijk los kan gaan?
Nou heb ik gister een klein beetje lopen drukken op me scherm (boven kant) en ineens hoor ik een krak geluidje (niks gebeurd gelukkig zo ver ik zie) nou is mijn vraag: ben ik de enige die bang is dat het 'ronde' scherm heel makkelijk los kan gaan?
Verwijderd
AppleCare + kost 99€. Apple care protectionplan kost 69€. Bij de + ben je 2 keer verzekerd tegen schade en krijg je een nieuwe ( met een eigen risico van 69€)Untouchablezz20 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:56:
[...]
Applecare kost toch 99,-? Als het 69,- kost dan ga ik morgen ook applecare afsluiten.
Kan alleen Applecare+ vinden.. Nergens de goedkopere protectionplan.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:02:
[...]
AppleCare + kost 99€. Apple care protectionplan kost 69€. Bij de + ben je 2 keer verzekerd tegen schade en krijg je een nieuwe ( met een eigen risico van 69€)
Vandaag even de 6 in de hand gehad en denk dat ik niet aan het formaat ga wennen, blijf voorlopig bij de 5s...
Welke app is dit?b.jelle schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:01:
[...]
Dat is idd slecht, dit is mijn 5 na 411 cycli (even ter vergelijking).
[afbeelding]
Die app weet zo veel, is dat niet van een jailbreak?
Idd, zoals ook te lezen enkele posts geleden: fsfikke in "[iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & discussie" & fsfikke in "[iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & discussie"thibautb schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:19:
Die app weet zo veel, is dat niet van een jailbreak?
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2014 20:37 ]
nu voel ik me hoogbegaafdfsfikke schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:36:
[...]
[...]
Idd, zoals ook te lezen enkele posts geleden: fsfikke in "[iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & discussie" & fsfikke in "[iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & discussie"
Om nog even terug te komen op de batterij drainage: Ik vond zojuist deze site:
http://www.iphonehacks.co...attery-life-problems.html
Hier vond ik het volgende:
'' It is important to note here that you should only close apps that you don’t want to use. It is a not a good practice to force close all apps, as that could have an adverse impact on battery life. ''
Weet iemand of dit waar is? Lijkt me heel raar. Ik ben het gewend van mijn Android toestellen om al mijn apps die ik gebruikt heb weg te swipen als ik ze niet meer gebruik. Dit zodat de apps niet op de achtergrond blijven lopen. Nu staat hier dat dit niet verstandig is. Het stoppen van apps zou toch niet van negatieve invloed moeten zijn op je batterij of wel?
(ik dacht juist dat dit batterij besparend was.....)
'' It is important to note here that you should only close apps that you don’t want to use. It is a not a good practice to force close all apps, as that could have an adverse impact on battery life. ''
Weet iemand of dit waar is? Lijkt me heel raar. Ik ben het gewend van mijn Android toestellen om al mijn apps die ik gebruikt heb weg te swipen als ik ze niet meer gebruik. Dit zodat de apps niet op de achtergrond blijven lopen. Nu staat hier dat dit niet verstandig is. Het stoppen van apps zou toch niet van negatieve invloed moeten zijn op je batterij of wel?
[ Voor 5% gewijzigd door judith.1987 op 29-09-2014 20:53 ]
Beetje offtopic maar bij de note4 krijg je nu een gratis visitekaartjeshouder. Is ook altijd wat met nieuwe telefoons
m'n s5 had wel heel veel achtergrond processen, als ik niets deed in een dag was hji toch heel heet en halfleeg.judith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:52:
Weet iemand of dit waar is? Lijkt me heel raar. Ik ben het gewend van mijn Android toestellen om al mijn apps die ik gebruikt heb weg te swipen als ik ze niet meer gebruik. Dit zodat de apps niet op de achtergrond blijven lopen. Nu staat hier dat dit niet verstandig is. Het stoppen van apps zou toch niet van negatieve invloed moeten zijn op je batterij of wel?(ik dacht juist dat dit batterij besparend was.....)
Wat was je laatste Android versie? Want sinds ICS moet je juist niets geforceerd sluiten. Het OS regelt het wel met beschikbaar RAM. En de apps sluimeren tot die tijd en vormen geen belasting op de CPU. Apps die iets willen doen met de CPU hebben daarvoor wel een wakelock permissie en of je m dan weg veegt of niet, die app herstart zichzelf wel. En dat is wat de grotere CPU belasting veroorzaakt.judith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:52:
Om nog even terug te komen op de batterij drainage:
Weet iemand of dit waar is? Lijkt me heel raar. Ik ben het gewend van mijn Android toestellen om al mijn apps die ik gebruikt heb weg te swipen als ik ze niet meer gebruik. Dit zodat de apps niet op de achtergrond blijven lopen. Nu staat hier dat dit niet verstandig is. Het stoppen van apps zou toch niet van negatieve invloed moeten zijn op je batterij of wel?(ik dacht juist dat dit batterij besparend was.....)
[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-09-2014 21:17 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
melding in Cydia dat deze niet bestaat
Klik op de link, dan zie je dat deze ook niet werkzaam is.
De andere opties laten zien 'bad URL' als Cydia het naar binnen trekt.
Vreemd, ik heb hem zojuist van deze repo gehaald. Maar misschien stond ie bij mij nog in de Cydia cache. Maar wordt wat offtopic hier.knakker2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:27:
[...]
melding in Cydia dat deze niet bestaat
Klik op de link, dan zie je dat deze ook niet werkzaam is.
De andere opties laten zien 'bad URL' als Cydia het naar binnen trekt.
De gewone Applecare staat inderdaad niet online. Telefonisch kon ik het echter wel afsluiten voor €69. Ik heb inderdaad geen dekking voor valschade.Dennischo schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:05:
[...]
Kan alleen Applecare+ vinden.. Nergens de goedkopere protectionplan.
Je kan het ook bij een APR of de Store kopen. Is een los doosje met een code die je kan registreren op de website.VeeGee schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:55:
[...]
De gewone Applecare staat inderdaad niet online. Telefonisch kon ik het echter wel afsluiten voor €69. Ik heb inderdaad geen dekking voor valschade.
Lees onderstaande link ffjudith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:52:
http://daringfireball.net/2012/01/ios_multitasking
THNX!Znivian schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:22:
[...]
Lees onderstaande link ff
En dat verhaal klopt dan ook weer niet
Het enige wat daar echt klopt is dat de app switcher een overzicht geeft van je geopende apps. Die apps kunnen actief zijn, inactief of helemaal afgesloten. Je kunt niet aan ze zien welke staat ze hebben. En daar zit hem dan ook het probleem. Je zult dan op safe moeten spelen en dat doe je door domweg alle apps maar af te sluiten. Zo eenvoudig is het.
Er wordt hier ook vergeten dat apps in de achtergrond allerlei dingen kunnen doen. Juist iets waar iOS8 op inspringt gezien de nieuwe setting die je hebt voor locatievoorzieningen (uit, altijd aan of alleen aan wanneer app actief is). Aangezien nog niet alle apps die nieuwe setting (alleen aan wanneer app actief) hebben, laat staan dat ze het überhaupt kunnen, zullen er altijd apps zijn die daardoor de locatievoorziening blijven gebruiken en dus voor een hogere accuduur kunnen zorgen. Die afsluiten levert je dan wat winst op.
Een ander punt zijn bepaalde functionaliteit en bugs in apps die ervoor zorgen dat ze meer resources gebruiken. Laat je die in de achtergrond draaien dan gaat de accu ook sneller leeg. Als je zoekt kom je die dingen wel tegen (Whatsapp is daar een voorbeeld van). Ook deze afsluiten levert weer wat winst op.
Wat is dan uiteindelijk wijsheid? Als je denkt dat je accuduur sneller terugloopt en/of de boel wat hapert, kijk dan eens wat er gebeurd als je apps afsluit. Als dat niks helpt kijk dan eens naar features binnen iOS zoals de locatievoorzieningen en spotlight. Vaak zijn het juist deze dingen die een enorme impact hebben op die accuduur en de apps juist niet.
De negatieve impact op de accuduur is plausibel. Als je alle apps afsluit dan sluit je actieve, inactieve en niet draaiende apps af. Als je die dan weer opnieuw start moet alles weer opnieuw geladen worden en dat kost iets meer rekenkracht dan wanneer het al in het geheugen stond (zoals bij de actieve en inactieve apps) en dat is een negatieve impact op de accuduur. Ik verwacht niet dat dit groots zal zijn, eerder marginaal.
Er wordt hier ook vergeten dat apps in de achtergrond allerlei dingen kunnen doen. Juist iets waar iOS8 op inspringt gezien de nieuwe setting die je hebt voor locatievoorzieningen (uit, altijd aan of alleen aan wanneer app actief is). Aangezien nog niet alle apps die nieuwe setting (alleen aan wanneer app actief) hebben, laat staan dat ze het überhaupt kunnen, zullen er altijd apps zijn die daardoor de locatievoorziening blijven gebruiken en dus voor een hogere accuduur kunnen zorgen. Die afsluiten levert je dan wat winst op.
Een ander punt zijn bepaalde functionaliteit en bugs in apps die ervoor zorgen dat ze meer resources gebruiken. Laat je die in de achtergrond draaien dan gaat de accu ook sneller leeg. Als je zoekt kom je die dingen wel tegen (Whatsapp is daar een voorbeeld van). Ook deze afsluiten levert weer wat winst op.
Wat is dan uiteindelijk wijsheid? Als je denkt dat je accuduur sneller terugloopt en/of de boel wat hapert, kijk dan eens wat er gebeurd als je apps afsluit. Als dat niks helpt kijk dan eens naar features binnen iOS zoals de locatievoorzieningen en spotlight. Vaak zijn het juist deze dingen die een enorme impact hebben op die accuduur en de apps juist niet.
De negatieve impact op de accuduur is plausibel. Als je alle apps afsluit dan sluit je actieve, inactieve en niet draaiende apps af. Als je die dan weer opnieuw start moet alles weer opnieuw geladen worden en dat kost iets meer rekenkracht dan wanneer het al in het geheugen stond (zoals bij de actieve en inactieve apps) en dat is een negatieve impact op de accuduur. Ik verwacht niet dat dit groots zal zijn, eerder marginaal.
[ Voor 11% gewijzigd door ppl op 29-09-2014 23:13 . Reden: damn typos! ]
TomTom op de achtergrond en ben 5x sneller door een volla lading heen . Dat een browser, een agenda, een klok automatisch weggewerkt worden door iOS kan ik nog wel geloven, dergelijke Apps zoals TomTom moet je wegdrukken.
Ik heb al een paar jaar terug begrepen dat de "goed ontworpen/geschreven" apps niet handmatig gesloten hoeven te worden, maar dat er inderdaad apps zijn die actief blijven omdat deze niet goed ontworpen/geschreven zijn. TomTom is kennelijk een app die niet goed ontworpen/geschreven is, getuige de hierboven genoemde opmerking.
Dat heeft tomtom expres gedaan dat die achtergrond actief blijft. Doordat die actief blijft vervalt je GPS verbinding niet als je tussendoor iets moet opzoeken op safari etc..Aardmens schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:28:
Ik heb al een paar jaar terug begrepen dat de "goed ontworpen/geschreven" apps niet handmatig gesloten hoeven te worden, maar dat er inderdaad apps zijn die actief blijven omdat deze niet goed ontworpen/geschreven zijn. TomTom is kennelijk een app die niet goed ontworpen/geschreven is, getuige de hierboven genoemde opmerking.
Precies. Tomtom gaat wel in een slaapstand zolang je op dezelfde plek blijft, maar je moet het wel afsluiten zodra je het niet meer gebruikt.
Shit... heb ik nu een kapotte iPhone gekregen? Is het iets software of hardware-matig
Na 3 uur lekker kunnen klooien met dat ding, leg ik het even weg om iets anders te gaan doen. Ik kom terug en het scherm van het toestel reageert niet meer, niet op de lock-button en ook niet op de home-button. Het scherm staat aan, want ik zie een lichte gloei, maar het is volledig zwart, alsof alleen de zwarte kleur wordt weergegeven. Telefoon geeft nog wel geluid, een druk op de power-button geeft de typische 'sluit' toon. (In al die tijd heeft iTunes het nog herkent)
Na een uur te hebben gewacht, geeft het ook geen geluid meer wanneer je het 'locked'. Hierna een DFU gedaan. Dit werkte, alles opnieuw teruggezet en ook iOS 8.0.2 erop gedaan.
Fast forward naar weer een paar uur later.....zelfde probleem weer als hierboven beschreven.
Wat te doen, Tweakers? Ik heb weinig ervaring mbt Garantie, ruilen etc. Ik heb liever niet dat de telefoon wordt opgestuurd voor 'reparatie'.
Het toestel is overigens besteld bij Typhone. Is het mogelijk om bij de officiële Apple store tegen betaling, een vervangend toestel te krijgen? Is het ook mogelijk om Applecare af te sluiten?
Is het mogelijk om met dit probleem vandaag langs de Apple Store te gaan? Ik heb gekeken online naar de 'Reserveringen' bij de Genius Bar, maar het zou toch een beetje gek zijn om daar te komen en dan weer weg te worden gestuurd omdat ik geen afspraak heb
Na 3 uur lekker kunnen klooien met dat ding, leg ik het even weg om iets anders te gaan doen. Ik kom terug en het scherm van het toestel reageert niet meer, niet op de lock-button en ook niet op de home-button. Het scherm staat aan, want ik zie een lichte gloei, maar het is volledig zwart, alsof alleen de zwarte kleur wordt weergegeven. Telefoon geeft nog wel geluid, een druk op de power-button geeft de typische 'sluit' toon. (In al die tijd heeft iTunes het nog herkent)
Na een uur te hebben gewacht, geeft het ook geen geluid meer wanneer je het 'locked'. Hierna een DFU gedaan. Dit werkte, alles opnieuw teruggezet en ook iOS 8.0.2 erop gedaan.
Fast forward naar weer een paar uur later.....zelfde probleem weer als hierboven beschreven.
Het toestel is overigens besteld bij Typhone. Is het mogelijk om bij de officiële Apple store tegen betaling, een vervangend toestel te krijgen? Is het ook mogelijk om Applecare af te sluiten?
Is het mogelijk om met dit probleem vandaag langs de Apple Store te gaan? Ik heb gekeken online naar de 'Reserveringen' bij de Genius Bar, maar het zou toch een beetje gek zijn om daar te komen en dan weer weg te worden gestuurd omdat ik geen afspraak heb

je mag met je telefoon naar de applestore. Wel eerst een afspraak maken. En ja je word weggestuurd zonder afspraak.
Z_Jr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:00:
Shit... heb ik nu een kapotte iPhone gekregen? Is het iets software of hardware-matig![]()
Fast forward naar weer een paar uur later.....zelfde probleem weer als hierboven beschreven.Wat te doen, Tweakers? Ik heb weinig ervaring mbt Garantie, ruilen etc. Ik heb liever niet dat de telefoon wordt opgestuurd voor 'reparatie'.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Contact opnemen met Typhone. Je hebt een 'DOA' waarbij je recht heb op een ander product zonder reparatie.
"Dead on arrival (DOA) wordt in de technische en computerwereld gebruikt om aan te geven dat hardware al (volledig of gedeeltelijk) stuk is bij de levering. Ook als hardware enkele dagen na levering de geest geeft, spreekt men van DOA. De koper heeft dan recht op een ander exemplaar en hoeft geen genoegen te nemen met reparatie."
"Dead on arrival (DOA) wordt in de technische en computerwereld gebruikt om aan te geven dat hardware al (volledig of gedeeltelijk) stuk is bij de levering. Ook als hardware enkele dagen na levering de geest geeft, spreekt men van DOA. De koper heeft dan recht op een ander exemplaar en hoeft geen genoegen te nemen met reparatie."
Je hebt eerst gewoon garantie bij de verkoper, dus Typhone.amsterdammertje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:09:
je mag met je telefoon naar de applestore. Wel eerst een afspraak maken. En ja je word weggestuurd zonder afspraak.
[...]
Dit wordt ook in de blog verteld dat apps die GPS gebruiken actief blijven. TomTom wordt zelfs als voorbeeld aangegevenSidewalkSuper schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:04:
Precies. Tomtom gaat wel in een slaapstand zolang je op dezelfde plek blijft, maar je moet het wel afsluiten zodra je het niet meer gebruikt.
Balen, ik heb zo'n charger met fm transmitter in de auto, die altijd goed functioneerde met m'n iPhone 5. Met de iPhone 6 vertikt hij het echter. Bij inpluggen geeft hij net als bij de iPhone 5 aan dat het geen originele accessoire betreft, om vervolgens niet te chargen, want hij dus bij de 5 nog wel gewoon deed.
Lijkt er dus op dat ze de boel wat hebben aangescherpt met de iPhone 6 i.c.m. third-party accessoires.
Lijkt er dus op dat ze de boel wat hebben aangescherpt met de iPhone 6 i.c.m. third-party accessoires.
Eerste jaar kun je bij Apple terecht. Tweede jaar bij Typhone.Bosmonster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:09:
[...]
Je hebt eerst gewoon garantie bij de verkoper, dus Typhone.
Ik weet niet waarom mensen dit fabeltje ooit de wereld in hebben geholpen. Het is namelijk gewoon niet waar.Bosmonster schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:10:
[...]
De 6 ondersteunt gewoon 12w, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Zelfs Apple zelf zegt (uiteraard terecht) dat het gewoon kan: http://support.apple.com/kb/HT4327
ingen vill veta var du köpt din tröja
judith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:52:
Dat verhaal klopt niet helemaal. Ik mis wat zaken:Znivian schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:22:
[...]
Lees onderstaande link ff
- Soms is het zo dat apps tóch veel werk op de achtergrond doen. Zeker in iOS8 is dat echter wel zichtbaar, vanwege de dubbele blauwe balk die je bovenin je scherm krijgt als je een app verlaat die bijvoorbeeld toch op de achtergrond de GPS blijft gebruiken voor bijvoorbeeld navigatie. Handmatig afsluiten van apps is dus zelden nodig, maar in eerdere iOS-versies was het moeilijker te zien of een app daadwerkelijk op de achtergrond bezig is. Edit: Onderin dat artikel wordt gelukkig ook wel gemeld dat het sóms wel nodig is om een app echt te killen.
- Veel mensen denken, als ze een pijltje bovenin hun scherm zien, dat een app dan de GPS in gebruik heeft. Dit is echter niet waar; dit pijltje is sinds iOS4.1 gewoon een privacy-melding die alleen maar weergeeft dat er een app is die je locatie weet. Dat kan ook gebeuren via WiFi-netwerken of GSM-netwerken, zonder dat de GPS ook maar 1 keer gebruikt wordt.
- Wat ik nog het meest mis aan het verhaal is dat het afsluiten van apps juist negatieve impact kan hebben en dus averechts werkt. Elke keer als jij een app verlaat gaat die als het ware in slaapstand maar blijft deze nog wel in het geheugen. Als je die app weer opent kun je weer doorgaan vanaf de plek waar je de app hebt verlaten. Als je een app echter handmatig afsluit moet ie weer door een soort opstartproces om weer in het geheugen geladen te worden. Dit kun je zien op het moment dat je een soort startscherm krijgt, de zogenaamde launch image.
Sluit bijvoorbeeld maar eens de instellingen-app af, en start die daarna weer op. Dan zie je eerst het volgende scherm:
Dit is gewoon een plaatje dat in de app zit.
Daarna krijg je pas de echte app te zien:
Apple wil dat developers als launch image een screenshot van de app gebruiken zónder content, om zo het idee te geven dat de app al wel geladen is maar dat de content nog moet worden gevuld. In werkelijkheid is je iPhone echter bezig om de app gewoon naar het geheugen te kopiëren etc. etc.
Als je elke keer alle apps handmatig afsluit moet je iPhone dus ook elke keer weer dat proces door als je een app weer opent. (Tegenwoordig zie je ipv een lege interface juist vaak een logo van de app, als een soort branding.)
[ Voor 11% gewijzigd door gday op 30-09-2014 10:17 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik vind het soms echt verwonderlijk dat tweakers hier het verschil niet weten tussen voltage, amperage en wattage.gday schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:53:
[...]
Ik weet niet waarom mensen dit fabeltje ooit de wereld in hebben geholpen. Het is namelijk gewoon niet waar.
Zelfs Apple zelf zegt (uiteraard terecht) dat het gewoon kan: http://support.apple.com/kb/HT4327
"De iPhone 6 ondersteund 12w" wordt er dan gezegd en zo komt onzin dus op het internet.
Edit: zo komen misverstanden de wereld dus in. Ik had een verkeerde formule in mijn hoofd
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 30-09-2014 14:04 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
IOS 8.1 Beta is trouwens uit
Samsung Flip 7
Dan weet je ook vast dat termen als 'voltage' (correct: spanning) en 'amperage' (correct: ampère, stroomsterkte) volstrekt onjuist zijn.Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:41:
[...]
Ik vind het soms echt verwonderlijk dat tweakers hier het verschil niet weten tussen voltage, amperage en wattage.
Ja ik wel maar in de volksmond blijven ze gewoon gebruikt.Xprezzi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:48:
[...]
Dan weet je ook vast dat termen als 'voltage' (correct: spanning) en 'amperage' (correct: ampère, stroomsterkte) volstrekt onjuist zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor diegene die hun camera roll terug willen..
http://www.iculture.nl/ap...de-camerarol-terug-ios-8/
http://www.iculture.nl/ap...de-camerarol-terug-ios-8/
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Wanneer ik een foto verwijder word deze opgeslagen in een map "Recent verwijderd". Nu wil ik dit helemaal niet... gewoon per direct verwijderen en niet 30 dagen in die map laten staan. Hoe stel ik dit in?
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Niet, dat staat in de laatste alinea van het artikel net boven je:
Beleid van Apple dus.en slotte is het verwijderen van foto’s vanuit My Camera Roll niet definitief. Juist omdat apps eigenhandig foto’s en video’s mogen verwijderen, heeft Apple een vangnet verzonnen in de fotoalbum-app, zodat je geen verkeerde keuzes maakt. Daarom blijven alle verwijderde foto’s nog dertig dagen bewaard op de pagina ‘onlangs verwijderd’ in de standaard Foto’s-app in iOS 8. Je kan foto’s en video’s in My Camera Roll dus niet in één keer helemaal van het toestel verwijderen. Daar kan My Camera Roll zelf niks aan doen, want het is beleid van Apple. Maar jammer is het wel. Met al die minpunten in acht genomen, is My Camera Roll nog niet dé vervanger van de standaard Foto’s-app in iOS 8.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nog even pedant doen: een iPad-lader geeft 12W (5v en 2,1 A).Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:41:
[...]
Edit: voor iedereen die het niet begrijpt.
Een iPad lader geeft 5v met 2A wat dus 10 W maakt (2x5).
Verder klopt je verhaal als een bus.
Bedankt, en wat een bullshit. Nu heb ik ruim 1200 foto's in die map staan. Dat is heel wat geheugen wat er dus 30 dagen zit te "zitten", terwijl ik er niks aan heb. Volgens mij is het soms de bedoeling dat mensen die dingen van hun telefoon verwijderen om weer geheugen vrij te maken voor nieuwe foto's. Dat is nu dus ook vernaggelt. Goed bezig.LuNaTiC schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:00:
Niet, dat staat in de laatste alinea van het artikel net boven je:
[...]
Beleid van Apple dus.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dan klik je toch op delete all....ScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:04:
[...]
Bedankt, en wat een bullshit. Nu heb ik ruim 1200 foto's in die map staan. Dat is heel wat geheugen wat er dus 30 dagen zit te "zitten", terwijl ik er niks aan heb. Volgens mij is het soms de bedoeling dat mensen die dingen van hun telefoon verwijderen om weer geheugen vrij te maken voor nieuwe foto's. Dat is nu dus ook vernaggelt. Goed bezig.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Jezus, wat een gezeik om niks.
Allebei de jaren hoor je eigenlijk bij Typhone je garantie te halen, echter als service is het ook mogelijk bij Apple garantie te claimen in het 1e jaar.Safaci schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:33:
[...]
Eerste jaar kun je bij Apple terecht. Tweede jaar bij Typhone.
[ Voor 85% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-09-2014 13:22 ]
Volgens http://www.iculture.nl/io...-camerarol-fotos-beheren/ScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:04:
[...]
Bedankt, en wat een bullshit. Nu heb ik ruim 1200 foto's in die map staan. Dat is heel wat geheugen wat er dus 30 dagen zit te "zitten", terwijl ik er niks aan heb. Volgens mij is het soms de bedoeling dat mensen die dingen van hun telefoon verwijderen om weer geheugen vrij te maken voor nieuwe foto's. Dat is nu dus ook vernaggelt. Goed bezig.
(als ik het even snel doorscan tenminste) worden je foto's niet meer lokaal opgeslagen, maar dmv photostream/icloud gedeeld met al je apparaten. Dus als het goed is word je lokale ruimte op je telefoon niet benadeeld.
En ik gok dat verwijderde foto's van je stream niet zullen meetellen voor je online cloud opslag.
(correct me if I'm wrong, anyone)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Onjuist. In beginsel zul je ook het eerste jaar bij Typhone moeten aankloppen. Dat je daarnaast het eerste jaar Apple kan aanspreken is gewoon onderdeel van het garantiebeleid van Apple. De keus is uiteraard aan de consument, maar in beginsel zul je direct naar Typhone moeten, omdat je daar de overeenkomst mee hebt gesloten.Safaci schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:33:
[...]
Eerste jaar kun je bij Apple terecht. Tweede jaar bij Typhone.
Ja, lekker. Eerst vanuit mijn gewone album alles verwijderen om vervolgens naar het album "Recent verwijderd" te gaan en weer precies hetzelfde te doen.
Makes sense
Precies hetzelfde? Dus je wilt alle foto's in een keer verwijderen uit je Album? Dan kan je ook gewoon je album weggooien of in de settings Erase all content doen, ben je nog sneller klaarScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:29:
[...]
Ja, lekker. Eerst vanuit mijn gewone album alles verwijderen om vervolgens naar het album "Recent verwijderd" te gaan en weer precies hetzelfde te doen.
Makes sense
Wat ASNnetworks zegt, het is maar een extra handeling. Je hoeft het niet stuk voor stuk te selecteren, alleen maar op Delete all te klikken. Zelfde principe wordt ook in Windows, Linux, OSX en reallife gehanteerd (Prullenbak). Eigenlijk best logisch dus.
De vraag is, wat boeit het in godsnaam als er toch al volautomatisch wordt opgeruimd? Niks extra handeling dus. Zeker nasty materiaal dat daar terecht komt?ScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:29:
[...]
Makes sense
KloptUltraSub schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:56:
[...]
De vraag is, wat boeit het in godsnaam als er toch al volautomatisch wordt opgeruimd? Niks extra handeling dus. Zeker nasty materiaal dat daar terecht komt?
Ik hoor je wel weer wanneer je per ongeluk via een third party app een foto hebt verwijderdScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:29:
[...]
Makes sense
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Krijg zometeen mijn nieuwe toestel na een leeglopende batterij. Wat kan ik nu dalijk het beste doen, helemaal leeg laten lopen en opladen of maar tot 5 procent leeg laten lopen en dan opladen? Dit is een zelfde verhaal als met apps afsluiten; iedereen roept wat anders en op internet is ook vanalles te vinden. Hopelijk kan hier iemand mij het juiste advies geven...
recently deleted is inderdaad echt een hele vervelende functie. Dat het voor een enkeling interessant kan zijn begrijp ik, maar zorg dan in ieder geval dat je de functie uit kunt schakelen.
Ik had wel een vraagje. Zou je nog terug kunnen naar de Apple store om je iPhone om te ruilen? Vriend van me heeft de 16GB gekocht maar heeft nu spijt. Hij wilt toch de 64GB hebben.
Als online gekocht: ja.Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:37:
Ik had wel een vraagje. Zou je nog terug kunnen naar de Apple store om je iPhone om te ruilen? Vriend van me heeft de 16GB gekocht maar heeft nu spijt. Hij wilt toch de 64GB hebben.
Als in winkel gekocht: hangt van de welwillendheid van Apple af.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
correctieAllSeeyinEye schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:42:
[...]
Als online gekocht: ja,via de post terug naar Apple Online sturen.]
Als in winkel gekocht: hangt van de welwillendheid van Apple af.
Gewoon bij de Apple Store afgelopen vrijdag.
Uiteraard. Je kunt altijd ruilen. Maakt niet uit of je online of in de store hebt gekocht.Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:37:
Heb je hem online gekocht > retour aanvragen en terugsturen (binnen 14 dagen)
Heb je hem in de winkel gekocht > In de winkel omruilen (binnen 7 dagen dacht ik)
Hij moet wel in nieuwstaat verkeren.
[ Voor 17% gewijzigd door joblamie op 30-09-2014 15:06 . Reden: onduidelijk woordgebruik ]
AnandTech heeft nu ook de iPhone 6 review online staan. Ze hebben nu voor 't eerst ook de NAND snelheden gemeten, ook leuk om te zien dat daarbij de iPhone qua sequential read/write ook weer bovenaan staat.
Deze snelheden haal je gewoonweg niet met een SD kaartje zoals veel andere telefoons bieden om het geheugen uit te breiden. Zelfs de interne NAND snelheid ligt bij andere toestellen minimaal een factor 1.5 lager. Het verklaard nog niet waarom geheugen bij Apple zo gigantisch veel duurder is maar zegt wel wat over het feit dat ze niet zomaar een SD kaart intern inbouwen.
Dat blijkt overigens ook uit het typenummer bij b.v. de 5S. Dat is een flashcontroller met 8x NAND geheugen in 1 package. Bij de concurenten zit er vaak een eMMC module ingebouwd die qua interfacing toch wat trager is.
Deze snelheden haal je gewoonweg niet met een SD kaartje zoals veel andere telefoons bieden om het geheugen uit te breiden. Zelfs de interne NAND snelheid ligt bij andere toestellen minimaal een factor 1.5 lager. Het verklaard nog niet waarom geheugen bij Apple zo gigantisch veel duurder is maar zegt wel wat over het feit dat ze niet zomaar een SD kaart intern inbouwen.
Dat blijkt overigens ook uit het typenummer bij b.v. de 5S. Dat is een flashcontroller met 8x NAND geheugen in 1 package. Bij de concurenten zit er vaak een eMMC module ingebouwd die qua interfacing toch wat trager is.
Nou je raadt het nooit.
Net een nieuwe iPhone van Hi ontvangen, omdat mijn vorige een lelijke gele waas had.
Nu heeft deze een dode pixel midden in het scherm!
Nou deze gaat ook terug, en ik ga echt even twijfelen wat verstandig is. Ik vind het bijna beter om de iPhone los in de winkel te gaan bekijken en dus los te kopen als het zo gaat.
Net een nieuwe iPhone van Hi ontvangen, omdat mijn vorige een lelijke gele waas had.
Nu heeft deze een dode pixel midden in het scherm!

Nou deze gaat ook terug, en ik ga echt even twijfelen wat verstandig is. Ik vind het bijna beter om de iPhone los in de winkel te gaan bekijken en dus los te kopen als het zo gaat.
Vind ik van huis uit al beter, dan zie je dus ook wat je kooptkeanu_ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:14:
Nou je raadt het nooit.
Nu heeft deze een dode pixel midden in het scherm!![]()
![]()
Samsung Flip 7
Interessant om te lezen. Laat ook wel weer zien dat alleen kijken naar de specs te oppervlakkig kan zijn (zelfde als de 8MP camera).Myrdhin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:05:
AnandTech heeft nu ook de iPhone 6 review online staan. Ze hebben nu voor 't eerst ook de NAND snelheden gemeten, ook leuk om te zien dat daarbij de iPhone qua sequential read/write ook weer bovenaan staat.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja helaas pech nu.dave1972 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
[...]
Vind ik van huis uit al beter, dan zie je dus ook wat je kooptsucces
Heb al jaren iPhones nieuw uit de doos online besteld zonder problemen, maar eens is de eerste(én tweede keer

Zo de Airframe is ook weer binnen. 

Haha ach komt wel goed, ik vind de service van Apple wat betreft dan ook uitmuntend, hoop dat de volgende een perfecte voor je iskeanu_ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:34:
[...]
Ja helaas pech nu.
Heb al jaren iPhones nieuw uit de doos online besteld zonder problemen, maar eens is de eerste(én tweede keer
Samsung Flip 7
Zo lekker vind ik hem niet werken in het praktijk. Ik ga weer voor een brodit oplossing dit keer.dave1972 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:36:
[...]
Mooi ding idd, lekker klein en ziet er top uit
De reacties over de fotorol in iOS 8, deze komt terug in iOS 8.1 
bron: http://www.iculture.nl/ap...1-voor-ontwikkelaars-uit/De camerarol in de Foto’s-app is (op veler verzoek) teruggekeerd.
[ Voor 28% gewijzigd door DeluxZ op 30-09-2014 15:56 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik Heb een Haicom vent houder in mijn Kia Rio. Werkt perfect (alleen plaatsen is wat lastig in het begin). Voor deze kan je gewoon een nieuw opzet stukje bestellen voor de iPhone 6/plus. Nu had ik voor 4 euro laatst via Groupon ook zo'n houder besteld die op die Airframe lijkt, maar dit werkt inderdaad niet lekker omdat die rubberen pootjes waarmee het inschuift gewoon fragiel begint te worden (gelijk al bij eerste gebruik). Ik dacht voor die paar euro, is dit misschien wat voor mijn iPhone 6 (of plus, ben ik nog niet helemaal over uit later deze maand.Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:39:
[...]
Zo lekker vind ik hem niet werken in het praktijk. Ik ga weer voor een brodit oplossing dit keer.
Ik denk dat ik mijn Haicom vent houder gebruik en alleen een ander opzeet stuk bestel voor de iPhone 6.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.