Ik vond dat iPhone vs Android gebash al verschrikkelijk, maar als we nu ook 6 vs 6 Plus gaan bashen dan wordt het écht triest.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik las op enkele sites dat de 6 en 6+ met een 12W iPad-lader een stuk sneller opladen. Met oude iPhones maakte gebruik van iPhone- of iPad-lader geen verschil, maar nu dus kennelijk wel. En dit alles zonder dat het de batterijlevensduur beïnvloedt.joblamie schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:59:
[...]
Niet express helemaal leeg laten lopen, verder maakt het al jaren geen bal meer uit. Zo vaak en zo kort of lang jij hem wilt opladen, dat maakt allemaal niets uit.
Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom Apple er met geen woord over rept op zijn batteryperformance pagina die hierboven al werd gelinkt.
Klopt, laad bijna dubbel zo snel op als met de normale lader.joepert schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:11:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik las op enkele sites dat de 6 en 6+ met een 12W iPad-lader een stuk sneller opladen. Met oude iPhones maakte gebruik van iPhone- of iPad-lader geen verschil, maar nu dus kennelijk wel. En dit alles zonder dat het de batterijlevensduur beïnvloedt.
Heeft verder niemand last van het feit dat de bovenkant van het scherm niet helemaal 'uniform' is? Ik zie aan de bovenkant van mijn scherm (vooral rechts van de tijd) een soort zwarte schaduwen. Op een geheel witte achtergrond zijn kleine donkere vlekjes te zien aan de bovenkant van het scherm. Nu heb ik mijn iPhone in Duitsland aangeschaft. Doet Apple Nederland er niet lastig over als ik via Apple nu support aanvraag? Ik neem tenminste aan dat dit op zich een gegronde reden is om het toestel te vervangen?
Rendondo1982 geeft graag een stempel wat tevens gelijk zijn goedkeuring is.
Het is grappig dat zijn 1ste zin "schare" bevat op mijn reactie, dit terwijl ik dat niet heb verwerkt in mijn bericht.
Waarom jezelf in een stempel hokje plaatsen om een bepaalde opmerking te kunnen geven.
Ik ben voor de 6+ gegaan omdat ik dat fijner vind werken, ook vind ik de iphone 6 erg mooi en ligt lekker in de hand.
Het is grappig dat zijn 1ste zin "schare" bevat op mijn reactie, dit terwijl ik dat niet heb verwerkt in mijn bericht.
Waarom jezelf in een stempel hokje plaatsen om een bepaalde opmerking te kunnen geven.
Ik ben voor de 6+ gegaan omdat ik dat fijner vind werken, ook vind ik de iphone 6 erg mooi en ligt lekker in de hand.
Gaat zeker sneller met de 12w lader! Alleen als je de Plus hebt dan merk je geen verschil als je van een iPhone 5/5S komt. Ja je kan 2x keer zo snel laden, maar de batterij is ook 2x zo krachtig:p Dus je bent even lang aan het laden. Echter is het natuurlijk wel sneller dan wanneer je de standaard iPhone lader zou gebruiken met de Plus.joepert schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:11:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik las op enkele sites dat de 6 en 6+ met een 12W iPad-lader een stuk sneller opladen. Met oude iPhones maakte gebruik van iPhone- of iPad-lader geen verschil, maar nu dus kennelijk wel. En dit alles zonder dat het de batterijlevensduur beïnvloedt.
Als je de iPhone 6 hebt dan merk je wel een snelheidsverschil tussen iPhone 5/S en iPhone 6. Daar zit maar 300Mah verschil tussen ongeveer, maar laadt wel 2x zo snel. Dus dan merk je effectief ook dat het laden gewoon sneller gaat dan de iPhone 5/S.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 28-09-2014 16:18 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Het formaat en de lens zijn voor mij echt een dealbreaker. Heb nu 2 jaar de 5 en sta op 't punt een 5s te bestellen.
Dat kan ook wat vriendelijker, iemand mag gewoon z'n mening geven.
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 28-09-2014 16:59 ]
Iedereen zijn eigen toch? Al moet ik persoonlijk Redondo wel deels gelijk geven, voor meer wijk je toch uit naar iets groters, zelfs met de iPad van mijn ouders heb ik dat nog vaker, dan pak ik weer liever mijn macbook.Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:57:
[...]
Seriously, ik doe moeite om functie boven form factor uit te leggen voor mijn persoonlijke situatie, en jij doet het weer af als 'je hebt je een andere houding aangeleerd'?Volgens mij heb ik nu eindelijk een device waar ik mee uit de voeten kan. Die dingen deed ik al op een 5s, nu heb ik meer ruiimte om dezelfde dingen te doen. Simpeler kan ik het niet uitleggen...
Dank je voor je goedkeuring in ieder geval, ik kan vanavond weer slapen met deze wijsheid
Maar ligt er maar net aan hoe je iets doet, hoeveel je het doet en waarmee. Als ik ga 'rondsurfen' dan betekent dat meteen dat ik 5-10 tabbladen geopend heb en 10 dingen tegelijk/achter elkaar doe, maar dat zal lang niet iedereen doen.
Niet naar jou gericht hoor maar volgens mij kunnen ze op de fora van tegenwoordig beter standaard de woorden ik, vind en persoonlijk dikgedrukt maken, anders begrijpen sommigen het blijkbaar niet..
Precies dat had ik ook, had nog enkele dagen tijd om na te denken over wat ik ging pre-orderen maar toch maar verstandig de 6 gekozen. Nu zit ik dan wel 2 uur dagelijks in de trein en denk ik soms van ach die plus had er best mogen zijn, maar als je dan in de kroeg staat, of op het werk en je wil 'even snel' je iphone uit de zak pakken, wat checken en eventueel reageren, kan dat gewoon echt niet meer met de plus.Draakje5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:27:
[...]
Dat had ik ook. 'Ik neem de 6 plus omdat het kan, omdat ik geld heb en omdat het groter is' . Maar als ik even mijn verstand gebruik kan ik beter voor de 6 gaan.
En mensen die beweren dat een 6 plus echt een ipad/laptop vervanger is, dat kan gewoon echt niet. Of je moet een digibeet zijn die 2 smsjes per dag verstuurd en eens in de week nu.nl kijkt..
[ Voor 26% gewijzigd door Scrtz op 28-09-2014 18:01 ]
dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Nitai op 28-09-2014 18:15 . Reden: dubbel ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Precies, maar dat gaf ik ook aan. Ik gebruik mijn iPads, iMac, XPS gewoon allemaal naast elkaar. Als ik iets nodig heb dan gebruik ik dat.Scrtz schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:40:
[...]
Iedereen zijn eigen toch? Al moet ik persoonlijk Redondo wel deels gelijk geven, voor meer wijk je toch uit naar iets groters, zelfs met de iPad van mijn ouders heb ik dat nog vaker, dan pak ik weer liever mijn macbook.
Is niet alleen hier hoor, m'n collega's kwamen ook al langs met de 13 in een dozijn opmerkingen.Niet naar jou gericht hoor maar volgens mij kunnen ze op de fora van tegenwoordig beter standaard de woorden ik, vind en persoonlijk dikgedrukt maken, anders begrijpen sommigen het blijkbaar niet..
Zo vermoeiend...
Gebruik gewoon wat je fijn vindt, we zijn volwassen.
Nee, het is geen iPad vervanger (zelfs niet van de mini, al ligt dat imho grotendeels aan het onderscheid tussen iPhone en iPad apps)Precies dat had ik ook, had nog enkele dagen tijd om na te denken over wat ik ging pre-orderen maar toch maar verstandig de 6 gekozen. Nu zit ik dan wel 2 uur dagelijks in de trein en denk ik soms van ach die plus had er best mogen zijn, maar als je dan in de kroeg staat, of op het werk en je wil 'even snel' je iphone uit de zak pakken, wat checken en eventueel reageren, kan dat gewoon echt niet meer met de plus.
En mensen die beweren dat een 6 plus echt een ipad/laptop vervanger is, dat kan gewoon echt niet. Of je moet een digibeet zijn die 2 smsjes per dag verstuurd en eens in de week nu.nl kijkt..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Voor sommigen is het verschil tussen 'het is' en 'ik vind' wel erg moeilijk. Keer op keer weer...
Haha ja inderdaad, snap de frustratie ook nooit dat iedereen je zo duidelijk wilt maken dat je volgens hun een 'miskoop' hebt gedaan.Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:15:
[...]
Precies, maar dat gaf ik ook aan. Ik gebruik mijn iPads, iMac, XPS gewoon allemaal naast elkaar. Als ik iets nodig heb dan gebruik ik dat.
[...]
Is niet alleen hier hoor, m'n collega's kwamen ook al langs met de 13 in een dozijn opmerkingen.
Zo vermoeiend...
Gebruik gewoon wat je fijn vindt, we zijn volwassen.
[...]
Nee, het is geen iPad vervanger (zelfs niet van de mini, al ligt dat imho grotendeels aan het onderscheid tussen iPhone en iPad apps)
De Plus en Mini verschillen ook nog behoorlijk in formaat inderdaad, iedereen denkt dat dat maar 'kleinschalig' is..
Precies, buiten bijvoorbeeld het rekenen en taal dat ze bij alle opleidingen willen opkrikken mogen ze ook wel wat meer begrijpend lezen/luisteren gaan geven. Verschrikkelijk hoe slecht mensen daar in zijn.Azqi schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:18:
Voor sommigen is het verschil tussen 'het is' en 'ik vind' wel erg moeilijk. Keer op keer weer...
[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 28-09-2014 18:34 ]
Verwijderd
Hallo ben nieuw hier
Heb net de nieuwe iphone 6 gehaald en kan niet goed vinden hoe ik de vingerscan moet instellen zodat hij niet meer om mijn code vraagt maar de vingerscan uitvoert
Iemand ideeën
Heb net de nieuwe iphone 6 gehaald en kan niet goed vinden hoe ik de vingerscan moet instellen zodat hij niet meer om mijn code vraagt maar de vingerscan uitvoert
Iemand ideeën
Vandaag kwam dan eindelijk de koerier met mijn 6 
Nu heb ik een icloud backup teruggezet en dat was eigenlijk veel uitgebreider dan dat ik wilde (apps, foto's, alle instellingen, zelfs de tabbladen die ik nog open had in safari).. Ik wil eigenlijk alleen mijn contacten, agenda en notities.. En de rest alles opnieuw doen.
Maar hoe werkt dat met iCloud? Ik kan mijn iPhone restoren, en dan met itunes handmatig de contacten etc. kiezen die ik wil syncen. Maar daarna? Ik wil icloud wel aan hebben staan..
Nu heb ik een icloud backup teruggezet en dat was eigenlijk veel uitgebreider dan dat ik wilde (apps, foto's, alle instellingen, zelfs de tabbladen die ik nog open had in safari).. Ik wil eigenlijk alleen mijn contacten, agenda en notities.. En de rest alles opnieuw doen.
Maar hoe werkt dat met iCloud? Ik kan mijn iPhone restoren, en dan met itunes handmatig de contacten etc. kiezen die ik wil syncen. Maar daarna? Ik wil icloud wel aan hebben staan..
I served in a company of heroes.
Hoi Johan,Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:35:
Hallo ben nieuw hier
Iemand ideeën
Het heet Touch-id en staat bij instellingen tussen sounds en privacy. Bij de initiële installatie heb je het volgens mij al moeten doen?
Verwijderd
Klopt maar als ik de iphone uitzet en weer aan dan moet ik nog steeds de code invoeren en niet de touch id ?Vuvuzela schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:38:
[...]
Hoi Johan,
Het heet Touch-id en staat bij instellingen tussen sounds en privacy. Bij de initiële installatie heb je het volgens mij al moeten doen?
Heb de iphone 6 plus 16 gb...heb nu alleen dat bij de appstore een 1 blijft staan terwijl er niets geupdate hoeft te worden
hebben meer mensen dit? Ver werkt het toestel geweldig en verbluffend mooi en camera maakt echt mooie foto's en video's
Druk met je ingestelde vinger op de homeknop, niet swipen.. 1 tel wachten en dan ga je naar je homescreen. Als hij je vinger niet pakt zie je onderin "try again"Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:43:
[...]
Klopt maar als ik de iphone uitzet en weer aan dan moet ik nog steeds de code invoeren en niet de touch id ?
Vloeken en slowchatten is niet de bedoeling
[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 28-09-2014 18:48 ]
Haha draakje, zie je nu al zo vaak posts maken hier
Als dat antwoord best wel veel is > 6, relatief weinig > plus
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 28-09-2014 18:50 ]
O was me er niet van bewust dat dat vloeken was, excuus ;-)
Denk niet dat veel of weinig uit de broek halen de doorslag moet geven. Heb beiden in mn broekzak gehad bij xando en de plus voelde ok aan. Ik had niet zo iets van 'woow, die is huge'....
Denk niet dat veel of weinig uit de broek halen de doorslag moet geven. Heb beiden in mn broekzak gehad bij xando en de plus voelde ok aan. Ik had niet zo iets van 'woow, die is huge'....
Als je de iPhone helemaal uitschakelt en weer inschakelt moet je inderdaad weer de code invoeren éénmalig, daarna kan je blijven inloggen met TouchID tot je de iPhone weer uitschakelt/inschakelt. Ik schakel mijn iPhone (bijna) nooit uit, dus is het voor mij geen probleem. Dit geld ook voor de App Store overigens, éénmalig inloggen met code en daarna kan je TouchID gebruiken ipv de code. Ik dacht dat de App Store nog iets strenger is en dat je elk 24 uur moet inloggen, maar durf dat niet zeker te zeggen.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:43:
[...]
Klopt maar als ik de iphone uitzet en weer aan dan moet ik nog steeds de code invoeren en niet de touch id ?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hoe gebruik je je telefoon, dat is denk het belangrijkste. Consumeer je vooral media of tik je al fietsend berichtjes..Draakje5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:51:
O was me er niet van bewust dat dat vloeken was, excuus ;-)
En wat ben je gewend qua grootte? Ik had nog een 3,5" iPhone en mijn 6 voelt nu dus nog als een plus
Exact hetzelfde probleem. Alleen dan dat bepaalde gebieden in het scherm warmer/geler zijn. Ik wacht nog twee dagen en dan ga ik aan de bel trekken. Ik heb AppleCare+ dus ik neem aan dat vervangen geen probleem gaat zijnVeeGee schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:15:
Heeft verder niemand last van het feit dat de bovenkant van het scherm niet helemaal 'uniform' is? Ik zie aan de bovenkant van mijn scherm (vooral rechts van de tijd) een soort zwarte schaduwen. Op een geheel witte achtergrond zijn kleine donkere vlekjes te zien aan de bovenkant van het scherm. Nu heb ik mijn iPhone in Duitsland aangeschaft. Doet Apple Nederland er niet lastig over als ik via Apple nu support aanvraag? Ik neem tenminste aan dat dit op zich een gegronde reden is om het toestel te vervangen?
Ik heb mijn iphone 6 gekocht bij mediamarkt en er een verzekering bij gepakt via geeksquad, was dat slim om te doen of kan ik beter applecare plus pakken?
Je koopt eerst iets en vraagt daarna om advies? Daar ga je helaas al de fout in.Meulendijks89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:09:
Ik heb mijn iphone 6 gekocht bij mediamarkt en er een verzekering bij gepakt via geeksquad, was dat slim om te doen of kan ik beter applecare plus pakken?
Ik neem nooit een extra verzekering. Zonde geld en als je zuinig bent op je spulletjes, echt onnodig...
Ik zit dagelijks in de auto. 30min x2. Werk, gebruik ik de telefoon af en toe voor checken mails etc. En thuis soms nog een spelletje of yt filmpje kijken en het nieuws lezen. Verder af en toe wat foto's.Vuvuzela schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:01:
[...]
Hoe gebruik je je telefoon, dat is denk het belangrijkste. Consumeer je vooral media of tik je al fietsend berichtjes..
En wat ben je gewend qua grootte? Ik had nog een 3,5" iPhone en mijn 6 voelt nu dus nog als een plus
Mja heb ik de grootte nodig? Betwijfel het. Lijkt het me stoer? Ja.
Tja, garantie heb je sowieso.Ferret schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:21:
Ik neem nooit een extra verzekering. Zonde geld en als je zuinig bent op je spulletjes, echt onnodig...
Scrtz schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:19:
[...]
Je koopt eerst iets en vraagt daarna om advies? Daar ga je helaas al de fout in.
Klopt was geen slimme zet en had het beter van te voren kunnen vragen maar ik kan het opzeggen.. ik wil sowieso een "verzekering" bij de iPhone i.v.m werk enzo dus heb ik die van geeksquad er bij gepakt maar misschien is applecare+ een betere keuze?
Dat je garantie hebt snap ik maar ik werk veel met water en heb wel eens een telefoon laten vallen dus daar doet garantie niks aan... en omdat de iphone een dure aankoop is lijkt me een verzekering geen slechte keus in mijn geval.
[ Voor 30% gewijzigd door DM89 op 28-09-2014 19:39 ]
Heb je geen inboedelverzekering dan? Gewoon als all risks incl buitenshuis dekking te krijgen, voor nog geen 20 eur / maand, waarbij ook de rest van je inboedel verzekerd is, dus ook bijv tablets en andere telefoons. Specifieke telefoonverzekeringen zijn werkelijk bullshit.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik woon thuis zou ik aan me ouders moeten vragen, geeksquad kost iets van 18 euro per maand.AllSeeyinEye schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:40:
Heb je geen inboedelverzekering dan? Gewoon als all risks incl buitenshuis dekking te krijgen, voor nog geen 20 eur / maand, waarbij ook de rest van je inboedel verzekerd is, dus ook bijv tablets en andere telefoons. Specifieke telefoonverzekeringen zijn werkelijk bullshit.
Ikzelf heb altijd een verzekering gehad via Pro-Assist. Op zich altijd tevreden mee geweest, maar wel prijzig (12€ per maand en 50€ per schade). Ditmaal voor AppleCare+ gegaan, 99€ en 69€ per schade door eigen schuld (2x gedurende de 2 jaar) en dan zeker een nieuw of returbished toestel.Meulendijks89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:42:
[...]
Ik woon thuis zou ik aan me ouders moeten vragen, geeksquad kost iets van 18 euro per maand.
Welke provider heb je? providers hebben vaak ook een eigen verzekering. Hi is 8,50 in de maand, perfecte dekking en 60 euro eigen risico.Meulendijks89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:09:
Ja AppleCare is wel een stuk goedkoper, valt er ook waterschade onder toevallig?smoken schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:22:
[...]
Ikzelf heb altijd een verzekering gehad via Pro-Assist. Op zich altijd tevreden mee geweest, maar wel prijzig (12€ per maand en 50€ per schade). Ditmaal voor AppleCare+ gegaan, 99€ en 69€ per schade door eigen schuld (2x gedurende de 2 jaar) en dan zeker een nieuw of returbished toestel.
Heb begrepen dat ik wel naar een van de 3 Apple winkels moet voor AppleCare?
ik heb de iPhone los gekocht bij Mediamarkt.0xrubennft schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:26:
[...]
Welke provider heb je? providers hebben vaak ook een eigen verzekering. Hi is 8,50 in de maand, perfecte dekking en 60 euro eigen risico.
[ Voor 21% gewijzigd door DM89 op 28-09-2014 20:32 ]
Verwijderd
Ja daar valt ook waterschade onder. Je kunt het ook gewoon telefonisch aanvragen heb ik vrijdag ook gedaan
Ik ga kijken of ik hem in de waardeverzekering kan doen bij Interpolis. Heb al buiten de deur maar dat is max 250 euro. Mijn iPhone 5 ook in het water laten vallen na 14 maanden. Kreeg 250 euro gestort de volgende dag. Waardeverzekering dan krijg je de dagwaarde geloof ik. Morgen even bellen (heb namelijk geen factuur want abonnement)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heb je een DM gestuurd.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:34:
Ja daar valt ook waterschade onder. Je kunt het ook gewoon telefonisch aanvragen heb ik vrijdag ook gedaan
Verwijderd
Maar is dit wel goed voor de batterij? Heb ooit ergens vernomen dat dit met oudere iPhones niet slim was om dit te doen.joepert schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:11:
[...]
Check dit artikel: https://www.google.nl/web...06%20plus%20fast%20chargeVerwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:04:
[...]
Maar is dit wel goed voor de batterij? Heb ooit ergens vernomen dat dit met oudere iPhones niet slim was om dit te doen.
Het is dus mogelijk en kan gewoon, alleen word er op het moment nog wel een 5W lader meegeleverd.
Wat betreft een verzekering: Centraal Achmea Buitenhuis. Dekking tot €1000. Kost ongeveer €3,50 p.m. Heb je ook gelijk je laptop meeverzekerd.
De 6 plus is wel erg groot....je zal er vast en zeker aan wennen, maar mijn broekzakken zeker niet. De 6 is wel een mooiere formaat, maar vraag me af of ik daarvoor wel een overstap ga maken vanaf mijn 5. Zoveel verschil is er ook weer niet. Bij het vasthouden heb ik ook niet het gevoel of dit wel een echte iPhone is. Voelt goedkoop en plastic aan. Een leren Apple hoesje zal het wel goed maken, denk ik.
Ook trouwens een One plus One, gezien en vastgehouden. Best leuk voor die prijs. Is 3x goedkoper dan de iPhone (64GB) en voelt veel degelijker aan dan de iPhone. Is natuurlijk wat dikker, maar dikte is natuurlijk niet de probleem bij een 5,5". Alleen dat Android.....weet neit of ik daar mee kan leven.
Denk dat ik voor de 6 ga. Als blijkt dat die iets te klein is, dan haal ik wel een One plus One als 2e telefoon.
Ook trouwens een One plus One, gezien en vastgehouden. Best leuk voor die prijs. Is 3x goedkoper dan de iPhone (64GB) en voelt veel degelijker aan dan de iPhone. Is natuurlijk wat dikker, maar dikte is natuurlijk niet de probleem bij een 5,5". Alleen dat Android.....weet neit of ik daar mee kan leven.
Denk dat ik voor de 6 ga. Als blijkt dat die iets te klein is, dan haal ik wel een One plus One als 2e telefoon.
Na een dagje foto's schieten in Barcelona is me iets bijzonders opgevallen. Bij het bekijken van m'n foto's zag ik dat de kleuren niet natuurlijk overkwamen. Er zat als het ware een paarse gloed overheen en het contrast was ook te sterk. Ik heb even een vergelijkingsfoto gemaakt met een andere camera app (camera+) en de verschillen moge duidelijk zijn. Ik zag ook meteen verschil wanneer ik switchte van foto naar videomode.
Links iOS 8 camera app. Rechts camera+ die de kleuren wel goed weergeeft.

Zag ergens een filmpje van een KPN reclame stunt bij de Amsterdam Apple store, waar ze je broekzak 6Plus-ready maaktenkx22 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:24:
De 6 plus is wel erg groot....je zal er vast en zeker aan wennen, maar mijn broekzakken zeker niet. De 6 is wel een mooiere formaat, maar vraag me af of ik daarvoor wel een overstap ga maken vanaf mijn 5. Zoveel verschil is er ook weer niet. Bij het vasthouden heb ik ook niet het gevoel of dit wel een echte iPhone is. Voelt goedkoop en plastic aan. Een leren Apple hoesje zal het wel goed maken, denk ik.

Raar. Ik heb broeken van de C&A en daar past mijn Plus prima in. Waarom ik als man een strakke broek zou willen dragen is mij in ieder geval een raadsel. Maar dat is natuurlijk wel mijn mening.
Dit.Dennisweb schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:47:
Waarom ik als man een strakke broek zou willen dragen is mij in ieder geval een raadsel. Maar dat is natuurlijk wel mijn mening.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik kwam er gister na een week gebruik pas achter dat mijn iOS Camera app een filter aan had gezet.RichieSD schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:28:
Na een dagje foto's schieten in Barcelona is me iets bijzonders opgevallen. Bij het bekijken van m'n foto's zag ik dat de kleuren niet natuurlijk overkwamen. Er zat als het ware een paarse gloed overheen en het contrast was ook te sterk. Ik heb even een vergelijkingsfoto gemaakt met een andere camera app (camera+) en de verschillen moge duidelijk zijn. Ik zag ook meteen verschil wanneer ik switchte van foto naar videomode.
[afbeelding]
Ik had al tientallen foto's gemaakt maar die vond ik allemaal wat flets, bleek dus te komen doordat hij al de hele week op "vervagen" stond

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wilde het niet vragen... ik dacht: "Het zal toch niet..."Donstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:37:
[...]
Ik kwam er gister na een week gebruik pas achter dat mijn iOS Camera app een filter aan had gezet.
Ik had al tientallen foto's gemaakt maar die vond ik allemaal wat flets, bleek dus te komen doordat hij al de hele week op "vervagen" stond
Haha en ik was er niet eens zelf achter gekomen, vriendje van me pakte gister mijn plus en die viel het pas opbartpostma schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:44:
[...]
Ik wilde het niet vragen... ik dacht: "Het zal toch niet..."maar die filters kun je gewoon weer van je foto's afhalen Wijzig -> Herstel > Terug naar origineel
Ik gebruik die filters nooit dus heb er daarom ook echt niet aan gedacht het te checken.
Dat "terug naar orgineel" kende ik ook niet trouwens, handig! Thnx
Volgens mij heb ik of een defect model, of het is wat bij elk model is. Anyhow, als ik helemaal links op het scherm druk, ter hoogte van de volumeknoppen. Dan hoor en voel ik dat daar het scherm wordt ingedrukt en dat het weer terug popt wanneer ik het loslaat. Het maakt ook een duidelijk hoorbaar geluid, *plop*. Dit gebeurt overigens niet als ik het scherm aanraakt, maar wel wanneer ik iets meer druk uitoefen.
Dat is niet normaal.Z_Jr schreef op maandag 29 september 2014 @ 01:04:
Volgens mij heb ik of een defect model, of het is wat bij elk model is. Anyhow, als ik helemaal links op het scherm druk, ter hoogte van de volumeknoppen. Dan hoor en voel ik dat daar het scherm wordt ingedrukt en dat het weer terug popt wanneer ik het loslaat. Het maakt ook een duidelijk hoorbaar geluid, *plop*. Dit gebeurt overigens niet als ik het scherm aanraakt, maar wel wanneer ik iets meer druk uitoefen.
Ik vind het jammer trouwens dat je niet vanuit de camera app bij het filmen kan switchen tussen 30 en 60fps. Raar dat dat nog via settings moet.
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 29-09-2014 01:15 ]
Ooh kiest Apple standaard voor 30 fps? Dat wist ik niet eens.Vuvuzela schreef op maandag 29 september 2014 @ 01:13:
[...]
Dat is niet normaal.
Ik vind het jammer trouwens dat je niet vanuit de camera app bij het filmen kan switchen tussen 30 en 60fps. Raar dat dat nog via settings moet.
Heb hem nu op 60 gezet.
Is er een reden waarom ze voor standaard 30 fps kiezen?
Moet wel vanwege ruimte zijn.. misschien staat het bij de 128gb modellen standaard op 60fps. 30fps is opzich wel prima youtube is ook max 30.. maar voor bewegende onderwerpen is 60fps beter/toffer, daarom evt snel willen switchen.Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 01:28:
[...]
Ooh kiest Apple standaard voor 30 fps? Dat wist ik niet eens.
Heb hem nu op 60 gezet.
Is er een reden waarom ze voor standaard 30 fps kiezen?
Oh wat voel ik me nu dom! Gelukkig niets aan de hand dus. Blijkbaar heb ik per ongeluk een filter aangezet. Dat is het enige nadeel met iphonography in de zon. Je ziet niets op je scherm. Wel vervelend dat het filter aan blijft. Gelukkig kan je nu makkelijk terug naar het origineel.Donstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:37:
[...]
Ik kwam er gister na een week gebruik pas achter dat mijn iOS Camera app een filter aan had gezet.
Ik heb dit probleem ook met mijn 6 op precies dezelfde plek. Heb trouwens ook een blauwe waas/dode pixel links naast de tijd. Van de week maar even langs de Store.Z_Jr schreef op maandag 29 september 2014 @ 01:04:
Weet niet of het al langsgekomen is, maar Consumer Reports heeft wat deformation stress tests gedaan op iPhone 6 en nog wat andere smartphones. Blijkt dat alhoewel de iPhone 6/6+ eerder vervormen dan de iPhone 5, dat er toch een behoorlijke kracht nodig is om dit voor elkaar te krijgen.
Voor de iPhone 5 was 130 pound nodig, voor iPhone 6 70 pound, en voor de iPhone 6+ 90 pound voor blijvende vervorming. En om een idee te krijgen: 55 pound (de kracht waarmee Apple zelf hun testen uitvoert) staat ongeveer gelijk aan de kracht die nodig is om 3 potloden tegelijkertijd te breken.
Filmpje : http://www.consumerreport...hone-6-bendgate/index.htm
Voor de iPhone 5 was 130 pound nodig, voor iPhone 6 70 pound, en voor de iPhone 6+ 90 pound voor blijvende vervorming. En om een idee te krijgen: 55 pound (de kracht waarmee Apple zelf hun testen uitvoert) staat ongeveer gelijk aan de kracht die nodig is om 3 potloden tegelijkertijd te breken.
Ik heb helaas hetzelfde. Nog meer mensen met dit probleem? Anders gaat de iPhone zeker terug (icm zwarte vlekjes bovenin het scherm).laquaezzi schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:03:
[...]
Ik heb dit probleem ook met mijn 6 op precies dezelfde plek. Heb trouwens ook een blauwe waas/dode pixel links naast de tijd. Van de week maar even langs de Store.
Klinkt heel aannemelijk, mede gezien het feit dat de iphone 5/5s een robusture body hebben; de 6 / 6+ zijn aanzienlijk dunner wat dus ten koste gaat van de stijfheid van de body. Doe er maar een stevige armour/hoesje omheen zou ik zeggen!sverzijl schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:36:
Weet niet of het al langsgekomen is, maar Consumer Reports heeft wat deformation stress tests gedaan op iPhone 6 en nog wat andere smartphones. Blijkt dat alhoewel de iPhone 6/6+ eerder vervormen dan de iPhone 5, dat er toch een behoorlijke kracht nodig is om dit voor elkaar te krijgen.
Dit is inderdaad al langsgekomen in het speciale topic over ''buigen''sverzijl schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:36:
Oh, zie nu hieronder idd dat daar ook een apart topic over is. Mijn excuses voor topic vervuilingkeanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:13:
[...]
Dit is inderdaad al langsgekomen in het speciale topic over ''buigen''
Moet zeggen dat ik blij ben met mn 6. Moet wel heeeeel erg wennen aan het grotere scherm.
Van de 4 naar de 5 had ik er geen/minder last van maar nu toch wel hoor.
En ik vind hem op de 1 of andere manier minder stevig aanvoelen. Niet doordat hij kraakt o.i.d. maar gewoon de feel zeg maar.
Doet me wel een beetje denken aan een Galaxy S4/5 telefoon.
Ben wel blij met de snelheid en het grotere scherm is wel fijn om te kijken. Maar ze hadden hem wat mij betreft ook 4.3 inch ofzo mogen maken, of de boven en onder bezels de helft kleiner. ik denk dat je daarmee een hoop winst kan pakken en toch een groter scherm maken.
Van de 4 naar de 5 had ik er geen/minder last van maar nu toch wel hoor.
En ik vind hem op de 1 of andere manier minder stevig aanvoelen. Niet doordat hij kraakt o.i.d. maar gewoon de feel zeg maar.
Doet me wel een beetje denken aan een Galaxy S4/5 telefoon.
Ben wel blij met de snelheid en het grotere scherm is wel fijn om te kijken. Maar ze hadden hem wat mij betreft ook 4.3 inch ofzo mogen maken, of de boven en onder bezels de helft kleiner. ik denk dat je daarmee een hoop winst kan pakken en toch een groter scherm maken.
ja, hier:sverzijl schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:36:
deBennie in "[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen"
Gister zag ik wat screenshots voorbij komen dat whatsapp in zijn laatste beta het schalings probleem heeft opgelost. Iemand enig idee wanneer Whatsapp met de release gaat komen irriteer me mateloos aan het opgerekte toetsenbord op mijn 6.
*ik wilde hem in het iOS8 topic posten maar gezien het alleen voorkomt op de 6/6+ maar hier gepost.
*ik wilde hem in het iOS8 topic posten maar gezien het alleen voorkomt op de 6/6+ maar hier gepost.
[ Voor 17% gewijzigd door FNale op 29-09-2014 11:11 ]
Ik had het van tevoren niet verwacht, maar ik erger me dood aan het krappe werkgeheugen. Zo vaak laadt een app opnieuw of moet een webpagina refreshen, omdat Apple zo nodig net iets meer marge wilden verdienen.
Gelukkig is dit ding voor de rest echt fantastisch.

Ja belachelijk is dat, verbaas me er ook over dat het al na meer dan 10 generaties iPhone's een nog altijd terugkerende probleem is. Zelfde geldt voor de iPad's.Quinoky schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:16:
Ik had het van tevoren niet verwacht, maar ik erger me dood aan het krappe werkgeheugen. Zo vaak laadt een app opnieuw of moet een webpagina refreshen, omdat Apple zo nodig net iets meer marge wilden verdienen.![]()
Heb hem in wit/zilver de iPhone 6... Heerlijk telefoon, licht en mooi,m geweldig. Heb een rubber hoesje bij |VF gehaald voor 15 euro, doorzichtig. Ik ben zo scheiterig om mijn telefoon te gebruiken voor krassen of deuken.... Iemand idee of de iPhone 6 zo een anti kras laag heeft?
Toen ik hem uit doos haalde zag ik aan de achterkant helemaal onderaan op het silvere een lichte kras, zie je alleen licht als je er licht op zet, weet nou niet of ik terug moet naar VF en om moet ruilen of gewoon houd en fuck it, voor de rest is alles goed en mooi (as far as ive checked last 4 days)...
Toen ik hem uit doos haalde zag ik aan de achterkant helemaal onderaan op het silvere een lichte kras, zie je alleen licht als je er licht op zet, weet nou niet of ik terug moet naar VF en om moet ruilen of gewoon houd en fuck it, voor de rest is alles goed en mooi (as far as ive checked last 4 days)...
Ik vind de accu duur zwaar tegenvallen. Heb hem nu drie keer volledig opgeladen. Om 10;46 er vanaf gehaald en ben nu nog geen uur verder en heb nog maar 69 procent over (beetje appen, instellingen wijzigen en surfen). Is dit normaal? Heb mijn sony xperia juist weg gedaan omdat hij zo snel leeg liep....
Hm dit is toch wel een erge drainage, wat staat er bij je verbruik na dat uur (overzicht van de apps etc.)?judith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:41:
Ik vind de accu duur zwaar tegenvallen. Heb hem nu drie keer volledig opgeladen. Om 10;46 er vanaf gehaald en ben nu nog geen uur verder en heb nog maar 69 procent over (beetje appen, instellingen wijzigen en surfen). Is dit normaal? Heb mijn sony xperia juist weg gedaan omdat hij zo snel leeg liep....
Er staat Whatsapp 28 procent, Facebook 26 procent en beginscherm 13. De rest is niet noemenswaardig. Ik zie mijn procenten met de minuut teruglopen bij intensief gebruik. Bij af en toe gebruiken gisteren haalde ik 11 uur op een lading. Heel vreemd dit. Iets mee doen denken jullie?keanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:43:
[...]
Hm dit is toch wel een erge drainage, wat staat er bij je verbruik na dat uur (overzicht van de apps etc.)?
Mijn mini-review van de iPhone 6 16GB Space Gray:
Ik vind het een prachtig toestel met een goede afwerking. Vooral de rondingen zijn geweldig. De schermranden voelen erg goed aan omdat deze wat bol naar onderen lopen en verder het toestel ligt heerlijk in de hand. 4.7" is in mijn optiek het grootste formaat om met een enkele hand te bedienen. De reachability feature gebruik ik regelmatig en deze voelt heel natuurlijk aan. Ik ben blij dat ik de 5.5" niet gekozen heb, aangezien ik (nu ik er op let) heel vaak met een enkele hand mijn toestel bedien.
De batterij is prima voor mij, maar niet zo goed als bij de concurrentie waar bijvoorbeeld een Xperia Z3 het tot 1.5 tot 2 dagen volhoudt. Het is iets beter dan de iPhone 5s, maar verwacht geen wonderen.
Touch-ID lijkt trouwens beter te werken dan de 5s en heeft tot nu toe nog niet geweigerd. Wat ik wel mis is een snelle adoptie binnen apps van het gebruik van Touch ID (zoals de Rabobank, Whatsapp e.d.) en ik vind het een gemiste kans van Apple dat ze geen functie hebben ingebouwd dat je een app kunt locken met je vingerafdruk, zoals in de Jailbreak-scene al heel lang mogelijk is en heel erg goed werkt.
Verder merk ik dat nog geen enkele grote app die ik gebruik de resolutie van de iPhone 6 al ondersteund. Dit is een kwestie van tijd, maar opvallend dat zelfs de groten als Facebook nog geen optimalisaties hebben doorgevoerd en je nu dus met een iets opgeschaalde versie zit.
In ieder geval ben ik erg tevreden met de iPhone 6 en begrijp ik goed dat men er in twee dagen 10.000.000 verkocht heeft, ook al zijn de specs minder dan bij de concurrentie en/of heeft die geen baanbrekende features. Het is gewoon een prachtige telefoon die goed afgewerkt is, lekker in de hand ligt en heel snel aanvoelt. Wat wil je nog meer?
Ik vind het een prachtig toestel met een goede afwerking. Vooral de rondingen zijn geweldig. De schermranden voelen erg goed aan omdat deze wat bol naar onderen lopen en verder het toestel ligt heerlijk in de hand. 4.7" is in mijn optiek het grootste formaat om met een enkele hand te bedienen. De reachability feature gebruik ik regelmatig en deze voelt heel natuurlijk aan. Ik ben blij dat ik de 5.5" niet gekozen heb, aangezien ik (nu ik er op let) heel vaak met een enkele hand mijn toestel bedien.
De batterij is prima voor mij, maar niet zo goed als bij de concurrentie waar bijvoorbeeld een Xperia Z3 het tot 1.5 tot 2 dagen volhoudt. Het is iets beter dan de iPhone 5s, maar verwacht geen wonderen.
Touch-ID lijkt trouwens beter te werken dan de 5s en heeft tot nu toe nog niet geweigerd. Wat ik wel mis is een snelle adoptie binnen apps van het gebruik van Touch ID (zoals de Rabobank, Whatsapp e.d.) en ik vind het een gemiste kans van Apple dat ze geen functie hebben ingebouwd dat je een app kunt locken met je vingerafdruk, zoals in de Jailbreak-scene al heel lang mogelijk is en heel erg goed werkt.
Verder merk ik dat nog geen enkele grote app die ik gebruik de resolutie van de iPhone 6 al ondersteund. Dit is een kwestie van tijd, maar opvallend dat zelfs de groten als Facebook nog geen optimalisaties hebben doorgevoerd en je nu dus met een iets opgeschaalde versie zit.
In ieder geval ben ik erg tevreden met de iPhone 6 en begrijp ik goed dat men er in twee dagen 10.000.000 verkocht heeft, ook al zijn de specs minder dan bij de concurrentie en/of heeft die geen baanbrekende features. Het is gewoon een prachtige telefoon die goed afgewerkt is, lekker in de hand ligt en heel snel aanvoelt. Wat wil je nog meer?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Net de 6 binnengekregen.
Vond het scherm eigelijk iets te groot maar ben er nu al een beetje gewend aan geraakt. Het beeld is fantastisch zo mooi had ik het niet verwacht en de helderheid deed zelfs pijn aan mijn ogen op de volle stand. Nu alleen wachten op de updates zodat de apps er normaal uitziet.
Ik heb 'm zelf sinds ongeveer kwart voor 9 van de lader, heb Whatsapp redelijk gebruikt, beetje Facebook gekeken en heb nog 95% (iPhone 6). Tot dusver erg tevreden, merkbaar beter dan de accu van mijn iPhone 5 die al wat minder was geworden na 2 jaarjudith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:47:
[...]
Er staat Whatsapp 28 procent, Facebook 26 procent en beginscherm 13. De rest is niet noemenswaardig. Ik zie mijn procenten met de minuut teruglopen bij intensief gebruik. Bij af en toe gebruiken gisteren haalde ik 11 uur op een lading. Heel vreemd dit. Iets mee doen denken jullie?
Zo hoort het toch ook! Ik ga even naar de winkel ermeebartpostma schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
[...]
Ik heb 'm zelf sinds ongeveer kwart voor 9 van de lader, heb Whatsapp redelijk gebruikt, beetje Facebook gekeken en heb nog 95% (iPhone 6). Tot dusver erg tevreden, merkbaar beter dan de accu van mijn iPhone 5 die al wat minder was geworden na 2 jaar
Ik vraag me af of het wel door een filter komt, in deze review hebben ze het ook over een paarse gloed op de foto's.RichieSD schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]
Oh wat voel ik me nu dom! Gelukkig niets aan de hand dus. Blijkbaar heb ik per ongeluk een filter aangezet. Dat is het enige nadeel met iphonography in de zon. Je ziet niets op je scherm. Wel vervelend dat het filter aan blijft. Gelukkig kan je nu makkelijk terug naar het origineel.
http://www.tomsguide.com/...-problems,news-19585.html
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
Lijkt me niet normaal. Met redelijk gebruik (gebruik voornamelijk iMessage en beetje internet, maar ook wel wat Twitch tussendoor) is mijn jaar oude 5s aan het einde van de dag (na een uurtje of 16) meestal tussen 80 en 90%.judith.1987 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:41:
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-09-2014 12:59 ]
Zou ook even nakijken welke apps op de achtergrond allemaal toegang hebben tot internet, standaard staat alles aan. Enigste wat ik aan heb zijn apps als whatsapp etc.Bosmonster schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:58:
[...]
Lijkt me niet normaal. Met redelijk gebruik (gebruik voornamelijk iMessage en beetje internet, maar ook wel wat Twitch tussendoor) is mijn jaar oude 5s aan het einde van de dag (na een uurtje of 16) meestal tussen 80 en 90%.
De iPhone van mijn vrouw is na een clean install dit weekend meer dan een dag bezig geweest om de hele cloud weer terug te zetten. Zal wel met drukte op de Apple server te maken hebben gehad ofzo. Ook zij had enorme drainage van de batterij, maar nu nergens meer last van. Nu is dit een iPhone 4 (!) maar op zich kan het verklaren dat in het begin de batterij heel snel leeg lijkt te gaan.
Accu resultaten hier ook erg goed. Kan blijkbaar twee dagen met een lading doen (6 plus). Wtf.
Echt raar, vooral sinds ik mijn brakke i5 gewend ben die na 2 uurtjes al op de helft van zijn duur zit (duur accu problemen).
Positieve verassing dus
Echt raar, vooral sinds ik mijn brakke i5 gewend ben die na 2 uurtjes al op de helft van zijn duur zit (duur accu problemen).
Positieve verassing dus
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
We zijn nu 3 uur verder en hij is weer leeg. Ben in de macstore geweest en bij de phonehouse waar ik hem gekocht heb. Krijg zo gauw als weer leverbaar een nieuw toestel. Top! Hoelang laadt die van jullie op trouwens?
Verwijderd
YouTube: Zo past de iPhone 6 Plus wél in je broekzak!bartpostma schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:36:
[...]
Zag ergens een filmpje van een KPN reclame stunt bij de Amsterdam Apple store, waar ze je broekzak 6Plus-ready maakten![]()
Mijn iPhone 4 werd hier erg warm en op de heetste plekken heb ik nu gele vlekken in het scherm.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:04:
[...]
Maar is dit wel goed voor de batterij? Heb ooit ergens vernomen dat dit met oudere iPhones niet slim was om dit te doen.
Bij afkoelen worden ze minder, maar helemaal weggaan doen ze niet meer. Nu is de telefoon al 4 jaar oud, dus wie zijn telefoon na 2 jaar wegdoet kan er gerust aan... maar ik doe het niet weer iig.
Kunnen we stellen dat gebruik gelijk staat aan scherm aan in de batterijgegevens?
Of telt hier ook bij wanneer je Spotify streamed met het scherm uit?
Alle gebruik die je bewust start wordt meegeteld, dus ook muziek met het scherm uitmidego schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:20:
Kunnen we stellen dat gebruik gelijk staat aan scherm aan in de batterijgegevens?
Mijn scherm kantelt niet. Ik ben er nog niet uit of dit aan de iOS ligt of aan de telefoon. Ook bij het fotograferen schiet ik gekantelde foto's waar ze niet gekanteld dienen te zijn, en andersom.
Misschien de lock uitzetten via control centre? (swipe van onder naar boven)Plankton schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:25:
Mijn scherm kantelt niet. Ik ben er nog niet uit of dit aan de iOS ligt of aan de telefoon. Ook bij het fotograferen schiet ik gekantelde foto's waar ze niet gekanteld dienen te zijn, en andersom.
Eduardboon schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:26:
[...]
Misschien de lock uitzetten via control centre? (swipe van onder naar boven)

Dit is hoe mijn iPhone 6 het volhoudt. Hij is idd even aangesloten geweest om een configuratieprofiel op te gooien van een wifi netwerk maar dat is niet langer dan 1 min geweest. Vind toch best knap hoor aangezien ik hem best wel veel gebruik. Zoals je ziet is 21% alleen al Fifa 15
Net in de Apple store geweest in Den Haag voor een nieuwe macbook pro en iphone. Die iPhone 6 plus is niet voor mij weggelegd. Veels te groot voor een telefoon is mijn persoonlijke mening. Een beetje een Note. Ik ben voor de standaard 6 gegaan. Hij is lekker groot, zoals een HTC One X (meer vergelijkingsmateriaal heb ik niet). Nu hopen dat whatsapp bijvoorbeeld snel met een update komt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En 5% voor de bank! Had je zoveel rekeningen te betalen?!Appleman schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:55:
[afbeelding]
Dit is hoe mijn iPhone 6 het volhoudt. Hij is idd even aangesloten geweest om een configuratieprofiel op te gooien van een wifi netwerk maar dat is niet langer dan 1 min geweest. Vind toch best knap hoor aangezien ik hem best wel veel gebruik. Zoals je ziet is 21% alleen al Fifa 15.
Zoveel storingen bij ING dat die app zeker de connectie probeert te hameren.
hier duurt het soms ff voordat ie wifi netwerken vind van andere
[ Voor 88% gewijzigd door dbz1985 op 29-09-2014 16:01 ]
Nou stond ik toevallig wel midden in een Vodafone winkel, maar allemamachies!

Dit was met een iPhone 6 64GB op het Vodafone netwerk.

Dit was met een iPhone 6 64GB op het Vodafone netwerk.
[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2014 16:02 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Oei, vandaag toch een aantal dode pixels ontdekt op mijn iPhone 6 Plus...
Vrijdag gekocht bij de Apple Store in Amsterdam, nu ben ik van plan om 'm om te ruilen. Weet iemand of daar gewoon modellen voor dit soort gevallen klaar liggen? Of moet ik wachten op nieuwe voorraad?
Vrijdag gekocht bij de Apple Store in Amsterdam, nu ben ik van plan om 'm om te ruilen. Weet iemand of daar gewoon modellen voor dit soort gevallen klaar liggen? Of moet ik wachten op nieuwe voorraad?
Zover ik weet moet elke winkel verplicht een aantal modellen achter houden voor dit soort dingen maar weet niet of ze ook daadwerkelijk alles modellen op voorraad hebben. Ik zou even bellen.Fuwor schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:13:
Oei, vandaag toch een aantal dode pixels ontdekt op mijn iPhone 6 Plus...
Dit zit erin. Het is aan de ontwikkelaars om dit ook voor hun app te gebruiken.Dannydekr schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:47:
Mijn mini-review van de iPhone 6 16GB Space Gray:
Wat ik wel mis is een snelle adoptie binnen apps van het gebruik van Touch ID (zoals de Rabobank, Whatsapp e.d.) en ik vind het een gemiste kans van Apple dat ze geen functie hebben ingebouwd dat je een app kunt locken met je vingerafdruk, zoals in de Jailbreak-scene al heel lang mogelijk is en heel erg goed werkt.
Apple heeft dat opgengesteld voor de ontwikkelaars.
Ik heb bijv. een app genaamd Keeper (om wachtwoorden van sites etc. in te bewaren).
Voorheen moest je een wachtwoord gebruiken om in de app te komen.
Nu kun je ook touch ID gebruiken.
Kortom, het ligt niet aan apple dat je het nog niet overal kunt..die hebben het nl. opengesteld voor de ontwikkelaars.
Het wachten is op de ontwikkelaars dus.
Dat is gek want als je een iPhone 4 aan een iPad-lader hangt maakt dat geen bal uit voor de snelheid waarmee de telefoon oplaadt. Die 'trekt' gewoon 1A/5V=5W. Alleen de i6 en i6+ trekken dus meer als er een iPad-lader op wordt aangesloten.dcl! schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:19:
[...]
Mijn iPhone 4 werd hier erg warm en op de heetste plekken heb ik nu gele vlekken in het scherm.
Bij afkoelen worden ze minder, maar helemaal weggaan doen ze niet meer. Nu is de telefoon al 4 jaar oud, dus wie zijn telefoon na 2 jaar wegdoet kan er gerust aan... maar ik doe het niet weer iig.
Zie de comments onder dit bericht:
http://www.macrumors.com/...ne-6-and-6-plus-charging/
Het is niet alleen wachten op de ontwikkelaars, het is ook wachten op Apple zelf. Zo wil ik al jaren en jaren en jaren een simpele code (of TouchID dus) op mijn mail. Zodat ik het toestel gewoon uit handen kan geven aan wie dan ook zonder dat diegene zomaar in mn mail kan.Daejji schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:47:
[...]
Dit zit erin. Het is aan de ontwikkelaars om dit ook voor hun app te gebruiken.
Apple heeft dat opgengesteld voor de ontwikkelaars.
Ik heb bijv. een app genaamd Keeper (om wachtwoorden van sites etc. in te bewaren).
Voorheen moest je een wachtwoord gebruiken om in de app te komen.
Nu kun je ook touch ID gebruiken.
Kortom, het ligt niet aan apple dat je het nog niet overal kunt..die hebben het nl. opengesteld voor de ontwikkelaars.
Het wachten is op de ontwikkelaars dus.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.