• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
robbinonline schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:56:
Vandaag mijn iPhone 6+ ontvangen alleen beschadigd :(
Zit een mini krasje links van de FaceTime camera die doorloopt tot in het scherm.

Gelijk contact op genomen met KPN, en er werd direct een nieuwe telefoon opgestuurd, en moet deze binnen 2 weken terug sturen. Erg goeie service helaas wel heel erg balen!!

[afbeelding]
wow

hele nette service!

...less is more

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:34
Jammer wel fijn dat ze niet moeilijk doen!

Begrijp ik nu goed dat ik mijn iPad Air oplader voor de iPhone kan gebruiken? Volgens de adapters leveren ze elke een andere spanning namelijk...

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:14
Ferret schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:04:

Begrijp ik nu goed dat ik mijn iPad Air oplader voor de iPhone kan gebruiken? Volgens de adapters leveren ze elke een andere spanning namelijk...
Ik gebruik al twee jaar lang mijn iPad adapter om mijn iPhone op te laden. Geen problemen mee ondervonden :)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
bartpostma schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:12:
4G is trouwens echt een stuk beter dan op mijn oude iPhone 5. Woon in Overijssel en studeer in Groningen maar met mijn iPhone 5 had ik in Overijssel nooit 4G (Vodafone) en in Groningen voornamelijk op centraal station en bepaalde delen van de binnenstad. Nu ook gewoon 4G dekking in Overijssel, dus helemaal top t.o.v. de iP5
Had je waarschijnlijk ook al dekking gehad met een 5S die tov de 5 al veel meer banden ondersteunt :)
Je oude 5 zag gewoon die banden niet, met de 5 kon je maar in een paar beperkte gebieden op 4G vanwege gebrek aan banden. Het komt dus niet per definitie omdat een 6 een betere radio zou hebben.

• funk-e
Vandaag even naar het bos geweest om de camera van de 6+ te testen:

iPhone 6+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8D30BM0PZ4Lh1T9t2OO3nRzM/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wHdiytOe3f1LgRHKwpvHvzzK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZVmnMe2jw5X1KZRfZKsxI8EG/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nMsM52R8sWguN86XaaxZwOwA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Mm6tNWuU2ATr0Ss2afLu8hI6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lhq7F0Dzszxrm1W5NE6bQiOT/thumb.jpg

...less is more

• funk-e

De iPhone 6 en 6+ ondersteunen snelladen zoals de bij de iPad. Het is alleen nog niet duidelijk waarom Apple geen zwaardere lader meelevert.

http://www.macrumors.com/...ne-6-and-6-plus-charging/
http://www.cultofmac.com/...harge-iphone-6-half-time/

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 27-09-2014 13:22 ]

...less is more

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 20:44
Heej... bij het uitpakken van mijn nieuwe iPhone dacht ik de nieuwe versie van de lightning cable te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000538171.jpeg
maar blijkbaar is deze nog niet officieel. Kan mij ook niet herinneren dat er over gesproken is op de Apple Event van 9 september... :P

Ze leveren geen andere spanning, ze leveren alle twee vijf volt.
(5/5,2)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

Vuvuzela

My spire is forming

Donstil schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:15:
[...]

Ze leveren geen andere spanning, ze leveren alle twee vijf volt.
(5/5,2)
Wel meer ampere. 1A vs 2.1A

I served in a company of heroes.

Maar Amperage is geen spanning.

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 15:56

thaMini

Tool !!

Donstil schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:44:
[...]

Maar Amperage is geen spanning.
En amperage heet eigenlijk stroom. ;)

Be small, act BIG.

thaMini schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:46:
[...]

;)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BellySM schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:56:
Heej... bij het uitpakken van mijn nieuwe iPhone dacht ik de nieuwe versie van de lightning cable te krijgen:
[afbeelding]
maar blijkbaar is deze nog niet officieel. Kan mij ook niet herinneren dat er over gesproken is op de Apple Event van 9 september... :P
Wtf? Die past toch nergens in ook of wel? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

thaMini schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:46:
[...]

En ik heet eigenlijk Bram :+

Mensen wel eens gemerkt dat wanneer je ergens in zit, of dit nou instellingen of Whatsapp is, dat die wel eens terug gaat naar Home?
Ik heb het twee of drie keer gehad maar niet meer sinds 8.0.2.. Benieuwd of het daarmee is opgelost of het gewoon toeval is.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 15:56

thaMini

Tool !!

Famous schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:51:
[...]

En ik heet eigenlijk Bram :+

Mensen wel eens gemerkt dat wanneer je ergens in zit, of dit nou instellingen of Whatsapp is, dat die wel eens terug gaat naar Home?
Ik heb het twee of drie keer gehad maar niet meer sinds 8.0.2.. Benieuwd of het daarmee is opgelost of het gewoon toeval is.
Is dat niet het iPhone equivalent van crash to desktop?

Be small, act BIG.

• Famous

Famous

R 400+

thaMini schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:52:
[...]

Is dat niet het iPhone equivalent van crash to desktop?
Het is geen crash dat is het gekke.. De applicatie loopt gewoon door. Ik heb de iPhone nu iets langer dan een week dus niet storend geweest maar viel mij nu wel op dat ik niets meer gehad heb.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Heb mijn iPhone 6 ook binnen! Moet er wel even aan wennen maar echt een prachtig apparaat.

Het valt me wel tegen dat veel apps nog niet geüpdatet zijn. Facebook, Insta, Whatsapp, allemaal nog uitgerekte vage apps. Hopelijk wordt dit snel bijgewerkt!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:00
Mr Ton schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:06:
Heb mijn iPhone 6 ook binnen! Moet er wel even aan wennen maar echt een prachtig apparaat.

Het valt me wel tegen dat veel apps nog niet geüpdatet zijn. Facebook, Insta, Whatsapp, allemaal nog uitgerekte vage apps. Hopelijk wordt dit snel bijgewerkt!
Klopt, sta je dan met je fancy nieuwe iPhone 6 en lijkt alles minder scherp omdat er nog geen updates zijn. Minder storend dan bij de iPhone 5 release overigens. Van 3,5" naar 4" was toen echt een drama qua apps 8)7 |:( maar nu blijft de beeldverhouding hetzelfde dus zit je niet met zwarte balken zoals toen.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:34:
Google+ heeft toch een mooie gallery? Op Android in ieder geval wel.
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:12:
[...]

Als hij 100GB aan foto's in G+ heeft staan, waar zou hij die dan kwijt moeten? Het gaat erom dat hij op z'n iOS device zijn G+ foto's in een gallery wil zien.
Dat ik daar niet aan heb gedacht, in Google+ zit inderdaad een mooie gallery. Update ook direct de foto's erbij die in de cloud komen. Nu nog een oplossing zoeken dat ik direct in die gallery kan zonder Google+ te kunnen starten..

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Kijk dit zie ik graag! Ik moet nog twee weken wachten maar ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van de foto's etc. Dankjewel! _/-\o_

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:38
heey hallo

ik heb nu zelf een 5s en wil een 6 maar weet nog niet welke
ik heb vandaag beide in mijn hand gehad en ik ben nog meer gaan twijfelen dan eerst
ik bel bijna niet met mijn telefoon maar maak veel foto's en surf veel op het web
kunnen jullie mij misschien helpen met mijn zoek tocht

groeten manfred

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je ze al in je handen hebt gehad weet je welk model je beter in de hand ligt. Waar zouden wij je mee moeten helpen wat je niet zelf kan uitzoeken?

39

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:38
Nauw sommige van jullie hebben hem al .
Dus een gebruik ervaringen zijn welkom
beide liggen prima in mijn hand

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:59
Heb de iPhone 6 Plus in bestelling gehad, nu geswitcht naar de normale 6 nadat ik bij Xando de iPhones heb gezien.

Denk dat de grootte de keuze toch de lastig heeft gemaakt. Ik denk dat het verstandig is om Apple even goed in de markt van de phablets te laten verdiepen zodat er over 2 jaar een nieuwe iPhone 5,5 inch komt die slankere bezels heeft aan zowel de zij- als bovenkant waardoor het toestel kleiner wordt, met hetzelfde scherm.

Want daar zie ik Apple wel voor aan, de 5,5 inch wordt de komende jaren kleiner.

• DM89
  • Laatst online: 14:01
Ik heb sinds vandaag de iphone 6 :) kom van Samsung af.. maar veel apps zijn nog wat onscherp maar neem aan dat dit nog geoptimaliseerd moet worden?

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 10:38
Meulendijks89 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:33:
Ik heb sinds vandaag de iphone 6 :) kom van Samsung af.. maar veel apps zijn nog wat onscherp maar neem aan dat dit nog geoptimaliseerd moet worden?
Yep, developers mogen nog hard aan het werk, maar dat komt vast goed! :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
Ging vandaag mijn iPhone 6 ophalen. Was nog behoorlijk sceptisch na de aankondiging maar zo tevreden over mijn MBP dat ik ook wel eens aan de iPhone wilde.

Eerst even in de winkel nog gespeeld met het formaat van de 6+ en was eigenlijk nog goed te bedienen met één hand.

Scherm van de 6 ziet er gewoon goed uit en zou in dagelijks gebruik weinig verschil merken met mijn huidige S4 qua pixeldichtheid.

Maar... Hij viel me zo enorm tegen qua design dat ik toch op het laatste moment de koop heb geannuleerd. Na het zien van foto's video's van het toestel had ik de hoop dat hij in het echt mooier zou zijn of in ieder een premium gevoel zou geven maar nee. .. Ik baal enorm dat ze afgestapt zijn van het 5(s) design want dit is echt een enorme stap achteruit.... Hoop maar dat we en 6s met ander ontwerp krijgen en anders wordt het nog een jaar langer Android.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 27-09-2014 18:30 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Draakje5
Enorme stap achteruit qua design? Dan ben je een van de enige die dat vindt.
Het is juist een vooruitgang. Afgeronde zijkanten. Geen vierkante blokkendoos meer.

[ Voor 41% gewijzigd door Draakje5 op 27-09-2014 18:28 ]

• Famous

Famous

R 400+

Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
Het is juist een vooruitgang. Gebogen scherm. Geen vierkante blokkendoos meer.
Sluit mijzelf hier bij aan.
Ondanks dat hij misschien iets wat glad is ligt die beter in de hand dan de 5(s) en dat terwijl ik die juist héél fijn in de hand vond liggen.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:02
Ik moet zeggen dat de resultaten me wat tegenvallen. Rondom het punt van focus is de scherpte en het detail erg goed, maar daarbuiten wordt het snel veel slechter ("blurry", veel meer ruis, slecht detail en scherpte). Kleuren zien er wel goed uit, voor dat plaatje met de hond ziet er mooi uit (men name qua belichting).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:39
Dat is toch logisch, dat het snel minder scherp wordt buiten het punt van focus?

• Phusebox
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
Het is juist een vooruitgang. Afgeronde zijkanten. Geen vierkante blokkendoos meer.
Ergonomie is is overrated, nee serieus ik had nooit problemen met een 5s die keren dat ik er een heb vast gehad.

Voelde nu meer als een stuk zeep nu, glad en rond. Iets dat snel uit je handen glipt.
Verder dacht ik dat de antenne strepen meer ton sur ton zou zijn maar nu vallen die lelijke dingen enorm op.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 19:05
Moi_in_actie schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:30:
[...]

Ik moet zeggen dat de resultaten me wat tegenvallen. Rondom het punt van focus is de scherpte en het detail erg goed, maar daarbuiten wordt het snel veel slechter ("blurry", veel meer ruis, slecht detail en scherpte). Kleuren zien er wel goed uit, voor dat plaatje met de hond ziet er mooi uit (men name qua belichting).
Buiten het directe punt waar jij naar kijkt zie jij toch ook niet scherp?

• plinders
  • Laatst online: 14-08 20:33
Had vandaag ook met een 6 gespeeld in de winkel; ik was juist positief verrast door het design. Het scherm en de behuizing lopen vrijwel naadloos in elkaar over, ligt echt superfijn in de hand. Maar ik moet wel toegeven dat het toestel vrij glad is zoals de reviews zeggen. Maar goed, iedereen heeft zijn of haar eigen smaak en men moet dat respecteren.

Kan overigens nu al helemaal niet wachten tot het toestel wordt bezorgd bij mij :D

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:35:
[...]

Ergonomie is is overrated, nee serieus ik had nooit problemen met een 5s die keren dat ik er een heb vast gehad.

Voelde nu meer als een stuk zeep nu, glad en rond. Iets dat snel uit je handen glipt.
Verder dacht ik dat de antenne strepen meer ton sur ton zou zijn maar nu vallen die lelijke dingen enorm op.
Smaken verschillen, maar nu ik mijn 6 heb vind ik de 5s maar een lomp oud lelijk ding in vergelijking met mijn 6. Laat staan een S4, maar daar zit sowieso geen design in, plastic rommel >:)

Verwijderd

[...]

Haha verdiep je eerst eens in fotografie.. Met name in diafragma en scherptediepte en probeer nog eens naar de foto's te kijken vanuit die kennis.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:39
Ik dacht al dat het aan mijn kennis van fotografie lag dat ik z'n opmerking niet snapte. Blij om te zien dat het niet zo is. :)

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:37:
[...]

Smaken verschillen, maar nu ik mijn 6 heb vind ik de 5s maar een lomp oud lelijk ding in vergelijking met mijn 6. Laat staan een S4, maar daar zit sowieso geen design in, plastic rommel >:)
Dat klopt de S4 is behoorlijk lelijk maar kost dan ook de helft en heeft zelfs dan nog punten waarop hij het wint van de 6.

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Inmiddels heb ik al sinds gisteren mijn 6, erg tevreden maar moet wel wennen aan het feit dat de powerknop verplaatst is :)

• Draakje5
Orii schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:57:
Inmiddels heb ik al sinds gisteren mijn 6, erg tevreden maar moet wel wennen aan het feit dat de powerknop verplaatst is :)
Went vanzelf.

Ik had gister iemand die op mn iPhone zat te spelen en rechts naast de homeknop op t glas probeerde te drukken. 'Daar moet toch de back knop zitten?' :')

• Moi_in_actie
SidewalkSuper schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:35:
Dat is toch logisch, dat het snel minder scherp wordt buiten het punt van focus?
Natuurlijk wordt het minder scherp buiten het punt van focus, maar het lijkt wel of de focus van de iPhone teveel zijn best doet; het lijkt op sommige foto's wel alsof er een soort van background defocus effect is toegepast. Buiten het punt van focus wordt er gewoon heel veel image processing/ruis op los gelaten.
Ik heb de foto's eens vergeleken met een paar van mijn Xperia Z2 en die heeft er veel minder last van.
Ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/92H3mqs.jpg
Bij deze foto weet ik dat ik de focus handmatig op het achterspatbord heb gezet, vlakbij het deukje wat daar zit. Maar of je nu naar dat punt kijkt, naar de kiezenstenen rechtsonder, de voorband, het bordje aan de muur rechtsboven, er zit niet heel veel verschil in (geen blurry plekken of hevige image processing). Vergelijk ik dit met de 1e iPhone foto (bladeren op mos), dan is bovenste kwart van de foto gewoon een grote groene of bruine blur, linksonder is het ook enigszins te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EpOoivl.jpg
Hier stond alles op auto focus. Ook hier is het detail/de scherpte gelijk op de takjes links (voren) in beeld, als de boom rechts, als de gebouwen op de achtergrond.

En nee, ik heb geen uitgebreide fotografie kennis, dus wellicht gebruik ik niet helemaal de juiste termen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• DM89
  • Laatst online: 14:01
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:16:
[...]

Went vanzelf.

Ik had gister iemand die op mn iPhone zat te spelen en rechts naast de homeknop op t glas probeerde te drukken. 'Daar moet toch de back knop zitten?' :')
Haha heb ik ook last van, altijd Android gehad en nu tijd voor wat anders maar het went snel _/-\o_

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
http://www.volkskrant.nl/...-onbedoeld-buigbaar.dhtml

een van de grappigste revieuws, ik citeer:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ByjIXLGCAAIIm_o.png:large

• Draakje5
Ben benieuwd of beide (6 , 6+) door ontwikkelaars even goed ondersteund worden. Niet dat ze 1 resolutie uitbrengen dat perfect is voor 1 van de iphones of dat het merendeel alles laat upscalen oid.

• Moi_in_actie
Haha, zou de schrijver uit ervaring spreken? :+

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:32:
Ben benieuwd of beide (6 , 6+) door ontwikkelaars even goed ondersteund worden. Niet dat ze 1 resolutie uitbrengen dat perfect is voor 1 van de iphones of dat het merendeel alles laat upscalen oid.
Als serieuze developer moeten ze wel, het is altijd minder dan voor android apparaten.

• raishel70
  • Laatst online: 01-10 11:30
Phusebox schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:44:
[...]

Dat klopt de S4 is behoorlijk lelijk maar kost dan ook de helft en heeft zelfs dan nog punten waarop hij het wint van de 6.
Ik snap niet dat mensen altijd klagen over de prijs van apple toestellen. Ja de aanschafwaarde is hoog maar de restwaarde ligt altijd hoger dan andere merken,
Jouw s4 kost niks, maar is na 1 jaar niks waard. Hooguit 150 euro. Ik heb altijd me iphone toestellen met minimale verlies kunnen verkopen. Dit omdat apple toestellen bijna niet zakken in waarde.

• thibautb
raishel70 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:52:
[...]

Ik snap niet dat mensen altijd klagen over de prijs van apple toestellen. Ja de aanschafwaarde is hoog maar de restwaarde ligt altijd hoger dan andere merken,
Jouw s4 kost niks, maar is na 1 jaar niks waard. Hooguit 150 euro. Ik heb altijd me iphone toestellen met minimale verlies kunnen verkopen. Dit omdat apple toestellen bijna niet zakken in waarde.
idd, heb de s5 gekocht toen hij net uitkwam dus 700 euro betaald, kreeg er nu nog 320 euro voor...., de s4 650 voor betaald, kreeg er nog 190 euro voor, de iphone 5 670 denk ik betaald, 480 euro na 7 maanden voor gekregen, dus daarom ben ik nu weer met de iphone gegaan.

Verwijderd

thibautb schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:58:
[...]

idd, heb de s5 gekocht toen hij net uitkwam dus 700 euro betaald, kreeg er nu nog 320 euro voor...., de s4 650 voor betaald, kreeg er nog 190 euro voor, de iphone 5 670 denk ik betaald, 480 euro na 7 maanden voor gekregen, dus daarom ben ik nu weer met de iphone gegaan.
De iphone is absoluut waardevast en de andere toestellen niet,mee eens.
Maar ik vind wel dat je voor beide toestellen te weinig hebt gekregen,en als ze beide in nieuwstaat waren,had je voor beide makkelijk 50 euro meer kunnen krijgen.
Groet.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:37

ScreamGT

joejoe

Iemand tips voor hoesjes voor de Iphone 6?

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• thibautb
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:17:
[...]

De iphone is absoluut waardevast en de andere toestellen niet,mee eens.
Maar ik vind wel dat je voor beide toestellen te weinig hebt gekregen,en als ze beide in nieuwstaat waren,had je voor beide makkelijk 50 euro meer kunnen krijgen.
Groet.
voor de s5 misschien wel, maar die moest gewoon heel snel weg want anders had ik niet genoeg geld voor de iphone, maar de s4 die stond 1 maand te koop aan vijftig euro hoger en niemand wou hem kopen, en hij was nog in zeer goede staat.,

• thibautb

• Phusebox
raishel70 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:52:
[...]

Misschien waar als je je telefoon na een jaar weer verkoopt maar dat doe ik dus niet. Wordt meestal gedoneerd aan familie maar af en toe bewaar ik er een als backup toestel.

Overigens de keren dat ik mijn telefoon wel verkocht heb (paar jaar geleden voor het laatst) brachten deze Samsung toestellen allemaal na 1 jaar meer op dan ik zelf bij een normaal abo (max. 35 euro p mnd) van 12 mnd heb bij betaald.

Ik klaag trouwens niet over de prijs, want ik vind zoveel dingen te duur en dat houdt in dat ik het persoonlijk de gevraagde prijs niet waard vindt.

Het gaat om het totaalplaatje en dat is voor iedereen anders.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 27-09-2014 21:54 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:01

Nitai

Live the life you love.

Sinds gisterenochtend de iPhone 6 Plus 128GB Space Gray gekocht in de Apple Store. Geweldige telefoon, ben er zeer blij mee. Jammergenoeg zijn nog niet alle apps geoptimaliseerd maar vandaag foto's en filmpjes gemaakt van de kids in Walibi, ziet er prachtig uit voor de huis en tuin kiekjes.

Met name de batterij is erg fijn, nog niet opgeladen sinds vrijdagochtend en zojuist pas op de oplader met nog 19% batterij.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Draakje5
Nitai schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:54:
Sinds gisterenochtend de iPhone 6 Plus 128GB Space Gray gekocht in de Apple Store. Geweldige telefoon, ben er zeer blij mee. Jammergenoeg zijn nog niet alle apps geoptimaliseerd maar vandaag foto's en filmpjes gemaakt van de kids in Walibi, ziet er prachtig uit voor de huis en tuin kiekjes.

Met name de batterij is erg fijn, nog niet opgeladen sinds vrijdagochtend en zojuist pas op de oplader met nog 19% batterij.
Hele dag in walibi mee gesjouwd? Beviel dat wel?

Toch ook om die reden ben ik geswitcht van 6+ naar 6.

• Phusebox
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:00:
[...]

Daar heb je rugzakken voor hè ;)

Ik vond het geen probleem om hem met 1 hand te bedienen (heb relatief grote handen) maar zie me inderdaad ook nog niet dagelijks met zo'n formaat toestel slepen. Ook een reden waarom ik nooit naar een Note geswitched ben al zie ik ook de voordelen.

• iphonejunky
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
Weet toevallig iemand al iets hierover?

Vandaag mijn Iphone Plus opgehaald in de Apple store in Den Haag.
Ik moet nog echt wennen aan de grootte van het toestel.
Alleen zit het namelijk zo mocht ik hem willen ruilen krijg ik dan mijn geld terug, zodat ik de normale Iphone 6 kan aanschaffen.

Want heb de Plus uitgepakt en de originele iphone hoes er al omheen.

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat valt daar aan te wennen dan? Ik heb een S4, maar als het even kan pak ik graag de Note 3 van mijn vrouw. Groter scherm = win.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Phusebox
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:30:
Wat valt daar aan te wennen dan? Ik heb een S4, maar als het even kan pak ik graag de Note 3 van mijn vrouw. Groter scherm = win.
Ja handig als je vrouw dat ding in haar handtas meesleept maar ik heb geen manpurse en een Note 3 of iPhone 6plus is voor mij persoonlijk te groot voor in een broekzak.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dragen jullie allemaal skinnyjeans dan? In al mijn broeken en pantalons past het prima. En anders is er vijf dagen per week een colbert wat ieder toestel in past.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:30:
Toen ik m'n G2 kocht was dat echt wel even wennen hoor vanaf de S3. Vooral als je nog grote bezels eromheen hebt ook.

• ronaldm3
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Goeiedagh!

Toestel sinds vanmiddag in me bezit en je kan wel merken dat er 2x zoveel transistors in zitten dan in me 5S wat is dit ding snel zeg!

Anyway, Zeer happy met me aankoop en denk zomaar dat dit me toestel kan zijn voor de komende 2 jaar! Dat scherm wat een soort van verzonken ligt in de behuizing is een ervaring die ik nog nooit heb gehad met een toestel!

Power to the beat.

• RnB
  • Laatst online: 16:39

RnB

Placebo effect anyone? :P
Ik merk weinig verschil met mijn 5s en dat is ook logisch, want zoveel sneller is de 6 niet als je naar de benchmarks kijkt.

Maar, ik ben blij dat je blij bent, ben het zelf ook.

• ronaldm3
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

RnB schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:09:
Placebo effect anyone? :P
Ik merk weinig verschil met mijn 5s en dat is ook logisch, want zoveel sneller is de 6 niet als je naar de benchmarks kijkt.

Maar, ik ben blij dat je blij bent, ben het zelf ook.
Nee idd het verschil is ook niet zo groot maar je merkt wel zeker dat ie een toefje sneller is.

Mag ook wel voor dat geld :).

Power to the beat.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:56:
Dragen jullie allemaal skinnyjeans dan? In al mijn broeken en pantalons past het prima. En anders is er vijf dagen per week een colbert wat ieder toestel in past.
Skinny jeans the way it is ;) Niemand draagt anno 2014 nog joggingbroeken, toch? Die tijd hebben we in de jaren '80 gehad. :9

An  a day keeps the doctor away.

• funk-e
[...]

:
[...]

Bij alle foto's heb ik handmatig gefocust op een bepaald onderwerp: hond, bankje, blad, spinnenweb (dat is best lastig als het waait trouwens, ;) )

Ik zal morgen eens een 'normale' foto van mijn auto maken.

[ Voor 39% gewijzigd door funk-e op 27-09-2014 23:46 ]

...less is more

• Moi_in_actie
funk-e schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:42:
[...]

Bij alle foto's heb ik handmatig gefocust op een bepaald onderwerp: hond, bankje, blad, spinnenweb (dat is best lastig als het waait trouwens, ;) )

Ah, ben benieuwd hoe het er dan uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

funk-e schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:42:
[...]

:
[...]

Ik vind het anders best mooie foto's, juist de hoeveelheid DoF is waar ik van houd. :) Enige kanttekening is het aantal ruis en de 8 Mp camera (op deze manier wordt het nooit haalbaar om een iPhone 6 foto aan de muur te hangen, juist omdat 'ie te weinig pixels heeft).

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:39

Fjeze

AllesPerfect!

weet niet wat voor pantalons jij draagt, maar beetje nette pantalon past geen iphone 6+ in hoor... dat ziet er in ieder geval niet uit...

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Fjeze schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:11:
[...]

weet niet wat voor pantalons jij draagt, maar beetje nette pantalon past geen iphone 6+ in hoor... dat ziet er in ieder geval niet uit...
Volgens mij hebben de meeste geen idee hoe groot/klein de 6+ eigenlijk is, mijn portemonneeis groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
iApp schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:36:
[...]

Skinny jeans the way it is ;) Niemand draagt anno 2014 nog joggingbroeken, toch? Die tijd hebben we in de jaren '80 gehad. :9
Ik ben nu op een LAN party waar iedereen er zo de hele dag bijloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:00:
[...]

Ging prima in m'n spijkerbroek! Als ik ergens ging zitten of met de kids in een kinderattractie ging, dan hield ik het wel vast, maar moest er ook foto's mee schieten dus.

Alleen in de achtbanen had ik het in m'n binnenzak gezet of even aan m'n vrouw/nichtje die bij de kids bleef gegeven.

En nee, hij is niet gebogen :+

Voor de skinny jeans dragers, handtasjes zijn straks weer 'in'....or fannypacks/heuptasjes... Haha let maar op...

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 28-09-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:33
Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:35:
[...]

Ging prima in m'n spijkerbroek! Als ik ergens ging zitten of met de kids in een kinderattractie ging, dan hield ik het wel vast, maar moest er ook foto's mee schieten dus.

Alleen in de achtbanen had ik het in m'n binnenzak gezet of even aan m'n vrouw/nichtje die bij de kids bleef gegeven.

En nee, hij is niet gebogen :+

Voor de skinny jeans dragers, handtasjes zijn straks weer 'in'....or fannypacks/heuptasjes... Haha let maar op...
En dus pas je je hele houding en manier van leven aan voor een phablet? Nou, ik heb de 6+ gezien en het is gewoon een onding. Dat ding is van een afstand net een iPad Mini. De telefoon grootte wordt gewoon te gek en dan is deze telefoon met 5,5" ook nog eens bijzonder groot uitgevallen. Ik heb hem in mijn handen gehad en het ziet er goed uit, maar het is gewoon geen praktisch iets. Ik snap gewoon niet dat particuliere mensen dit kopen en ik vergelijk het ook met de tijd van de Nokia Communicator. Daar zag je toen ook mensen mee lopen en vroeg je jezelf af waarvoor ze het nou daadwerkelijk gebruikten.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
midego schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:21:
[...]
Volgens mij hebben de meeste geen idee hoe groot/klein de 6+ eigenlijk is, mijn portemonneeis groter...
Dan ben je taxichauffeur, werk je in de horeca of ben je glazenwasser. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Hoe kunnen we het hier over ervaringen met de 6 Plus hebben als bijna iedereen van tevoren er al een oordeel over klaar heeft?

Ik gebruik 'm nu twee dagen en ben er redelijk aan gewend. Wil niet meer kleiner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou in twee van mijn colberts past de plus niet 8)7
Althans hij steekt dan een stukje buiten de zak.

Geen issue voor mij verder want ik draag hem gewoon in een broekzak maar viel me wel op van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:49:
[...]

En dus pas je je hele houding en manier van leven aan voor een phablet? Nou, ik heb de 6+ gezien en het is gewoon een onding. Dat ding is van een afstand net een iPad Mini. De telefoon grootte wordt gewoon te gek en dan is deze telefoon met 5,5" ook nog eens bijzonder groot uitgevallen. Ik heb hem in mijn handen gehad en het ziet er goed uit, maar het is gewoon geen praktisch iets. Ik snap gewoon niet dat particuliere mensen dit kopen en ik vergelijk het ook met de tijd van de Nokia Communicator. Daar zag je toen ook mensen mee lopen en vroeg je jezelf af waarvoor ze het nou daadwerkelijk gebruikten.
Eh nee, dat doe ik voor geen enkele materieel iets, maar dat terzijde. Ik heb de Samsung Note 2 gehad zakelijk en dat was een van de meest fijne smartphones die ik heb gehad qua formaat. Ik werk fulltime en reis meer met de auto dan de fiets of OV. In de auto gaat het op een airframe zoals mijn zakelijke toestel en bel ik handsfree. Op het werk neem ik nu alleen de Plus mee en indien nodig m'n laptop als ik processen moet modelleren of workshops moet houden. Mail is een genot op een dergelijk scherm, pdf-bestanden lezen (rapporten, procesflows, presentaties, wetenschappelijke artikelen). Het leest gewoon geweldig en is zeer praktisch zonder dat je hoeft in te zoomen of schema's op twee pagina's hebt.

Ik lees erg veel en dit scherm is ideaal. Overigens heeft het m'n iPad Air of Mini niet vervangen hoor. GoT surfen doe ik nog steeds het liefst op een 10" of groter (27" B) ).

In het weekend dan houd ik het vast (deed ik met m'n 5s in een BookBook ook) of gaat het in m'n broekzak of in de auto of op de fiets in m'n rugzak. Op Taekwondo blijft het in de sporttas en de sportschool gewoon in m'n trainingsbroek.

Overigens lopen ze in Azië gewoon met iPads en andere tablets in de metro en op straat. Soms zelfs met twee smartphones, dus echt vreemd is het niet.

Ik heb altijd al een groter scherm icm met iOS willen hebben en dit is ideaal. Over het gezeik met de bezels en dat het groter is dan de Note 3, echt, merk je die paar centimeters verschil als je er mee loopt? Dat neem ik voor lief omdat ik er touch id voor terug krijg. Een van de grootste verassingen qua features het afgelopen jaar voor mij persoonlijk. Met de 5s dacht ik, ja wel leuk, maar na een jaar gebruik kan ik niet meer zonder.

M'n collega is een architect en loopt met een 6" Nokia. Deze er naast gelegd en het is wel iets kleiner, maar niet heel veel. Je moet denk bij de plus gewoon qua formaat uitgaan van een 6". Dat is groot, maar om gelijk af te doen "niemand heeft dit nodig" is echt heel kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:45:
[...]

Eh nee, dat doe ik voor geen enkele materieel iets, maar dat terzijde. Ik heb de Samsung Note 2 gehad zakelijk en dat was een van de meest fijne smartphones die ik heb gehad qua formaat. Ik werk fulltime en reis meer met de auto dan de fiets of OV. In de auto gaat het op een airframe zoals mijn zakelijke toestel en bel ik handsfree. Op het werk neem ik nu alleen de Plus mee en indien nodig m'n laptop als ik processen moet modelleren of workshops moet houden. Mail is een genot op een dergelijk scherm, pdf-bestanden lezen (rapporten, procesflows, presentaties, wetenschappelijke artikelen). Het leest gewoon geweldig en is zeer praktisch zonder dat je hoeft in te zoomen of schema's op twee pagina's hebt.

Ik lees erg veel en dit scherm is ideaal. Overigens heeft het m'n iPad Air of Mini niet vervangen hoor. GoT surfen doe ik nog steeds het liefst op een 10" of groter (27" B) ).

In het weekend dan houd ik het vast (deed ik met m'n 5s in een BookBook ook) of gaat het in m'n broekzak of in de auto of op de fiets in m'n rugzak. Op Taekwondo blijft het in de sporttas en de sportschool gewoon in m'n trainingsbroek.

Overigens lopen ze in Azië gewoon met iPads en andere tablets in de metro en op straat. Soms zelfs met twee smartphones, dus echt vreemd is het niet.

Ik heb altijd al een groter scherm icm met iOS willen hebben en dit is ideaal. Over het gezeik met de bezels en dat het groter is dan de Note 3, echt, merk je die paar centimeters verschil als je er mee loopt? Dat neem ik voor lief omdat ik er touch id voor terug krijg. Een van de grootste verassingen qua features het afgelopen jaar voor mij persoonlijk. Met de 5s dacht ik, ja wel leuk, maar na een jaar gebruik kan ik niet meer zonder.

M'n collega is een architect en loopt met een 6" Nokia. Deze er naast gelegd en het is wel iets kleiner, maar niet heel veel. Je moet denk bij de plus gewoon qua formaat uitgaan van een 6". Dat is groot, maar om gelijk af te doen "niemand heeft dit nodig" is echt heel kortzichtig.
Sommige mensen beseffen niet en vinden het moeilijk om van het idee "telefoon is om te bellen" af te stoten.
Zoals jij je gebruik beschrijft is het inderdaad de juiste keuze om voor het grotere model te kiezen, ik zelf ben het daar helemaal mee eens :*)
Berichten, e-mailen, pdf openen/lezen, foto's bekijken, leuke filmpjes laten zien. Dit zijn allemaal dingen die beter gaan op een groter scherm. Me ipad 9,7" heb ik niet altijd bij me, ipad mini is mij weer te klein, ik wacht dan ook rustig af op de 12,9" ipad, dit past mooi in combinatie met de iphone 6+.

Het vervoeren van de iphone6+ gaat gewoon in me broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb gisteren even bij de mm de 6 en 6 plus vast gehouden, maar ik vind ze beide wel behoorlijk groot.

Heb geen heel kleine handen, maar met de 5s kwam ik al net in de bovenhoek van t scherm, met de 6 kom ik al amper aan de andere kant van t scherm. Hoe zou dat zijn als je er ook nog een hoesje om hebt ?
Heb reachability geprobeerd, op zich aardig, maar t is al bijna te ver om bij de 1e rij icoontjes te komen.

De 6plus is al niet eens goed in 1 hand de vast te houden voor mij, dan doet mn duim al zeer vanwege de hoek die ie moet maken om het toestel vast te houden, laat staan denk ik met een hoesje er omheen, en dan bedienen. (Of bellen)

Ik ga nog eerst maar ff afwachten tot ik er een keer een kan vasthouden van iemand die een hoesje gebruikt, anders blijf ik toch maar bij de 5s.

Ik hoop echt dat Apple nog besluit om toch weer een 4 of hooguit 4.3 inch versie te maken volgend jaar.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De zes sinds vrijdag in bezit en ben er zeer tevreden over (nu pas aan de lader gehangen, batterij dus al beter dan mijn oude vijf). Gisterenavond veel mensen die dachten dat het de + was toen ze hem vasthielden en natuurlijk de nu al irritante vraag: 'Is ie al gebogen...?'

Een goede vriend heeft sinds dit weekend de Sony Xperia Z3, 4.6 inch scherm maar toch een kleinere telefoon dan de iPhone 6. Voelt ook super solide (beetje iPhone 4/s gevoel in je hand), wat mij betreft had Apple de 6 iets dikker gemaakt en net zo kort als de Sony. Voor de rest niets te klagen en gewoon super blij met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg het antwoord nergens op internet gevonden.

Wat is goed voor de batterij om op te laden?

Volledig leeg laten lopen en dan pas opladen of maakt dit helemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:44:
Krijg het antwoord nergens op internet gevonden.

Wat is goed voor de batterij om op te laden?

Volledig leeg laten lopen en dan pas opladen of maakt dit helemaal niet uit?
Niet express helemaal leeg laten lopen, verder maakt het al jaren geen bal meer uit. Zo vaak en zo kort of lang jij hem wilt opladen, dat maakt allemaal niets uit.

Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom Apple er met geen woord over rept op zijn batteryperformance pagina die hierboven al werd gelinkt.

[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 28-09-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Mijn fout, ik was wat snel met het doorgeven van de link. Ik bedenk me nu net dat het ging om macbook accu's, maar kan de pagina niet meer vinden. Deze was niet zo lang geleden nog makkelijk te vinden en Apple zal de pagina wel hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
angelus20 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:10:
[...]

Sommige mensen beseffen niet en vinden het moeilijk om van het idee "telefoon is om te bellen" af te stoten.
Zoals jij je gebruik beschrijft is het inderdaad de juiste keuze om voor het grotere model te kiezen, ik zelf ben het daar helemaal mee eens :*)
Berichten, e-mailen, pdf openen/lezen, foto's bekijken, leuke filmpjes laten zien. Dit zijn allemaal dingen die beter gaan op een groter scherm. Me ipad 9,7" heb ik niet altijd bij me, ipad mini is mij weer te klein, ik wacht dan ook rustig af op de 12,9" ipad, dit past mooi in combinatie met de iphone 6+.

Het vervoeren van de iphone6+ gaat gewoon in me broekzak.
Ik val vast onder die schare denk ik.

Jouw reactie staat helemaal in het teken van onjuistheden, tegenpolen en ontkenning.

Maar als jij gewoon die 6+ wilt dan is het toch goed? Wie betaalt, bepaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Nu een paar dagen in bezit van de 6 Plus. Ja het is wennen zo'n groot scherm. Maar ben er zeker blij mee! Hij past ook gewoon prima in mijn broekzak, voelt verder ook niet strak aan dan. Maar mocht je skinny jeans dragen dan zou ik hem niet in je zakken stoppen :P. Het enige nadeel tot nu toe vind ik de app ontwikkelaars die nog niet echt opschieten met ondersteuning voor de 6 en 6 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:45:
[...]

Jij hebt jezelf gewoon een andere houding aangeleerd. Daar is niks mis mee. Als jij het zo ermee kan doen en tevreden bent, dan is dat toch prima. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik mezelf zo moet aanpassen voor de grootte van een apparaat. Die dingen die jij opnoemt kan je net zo makkelijk op een i6 doen. Voor grotere dingen wijk je toch uit naar tablets, laptops of zelfs een desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
voor andere mensen, hier wat inspiratie, deze vind ik mooi maar zijn allemaal niet direct leverbaar. En ik ben gegaan voor een 6 plus. en als je het nog niet door had het is een goude.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61iTcqp2QSL._SL1000_.jpgAfbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61fLdpXr%2B3L._SL1000_.jpgAfbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61V9ryTCynL._SL1000_.jpgI
Afbeeldingslocatie: http://d2zmgde9txxwg2.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iph-1194-gld-main-v2_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://store.griffintechnology.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/b/gb40054-identity-iphone-6-plus.jpgAfbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0173/8828/files/lite-cases_e3c0b8bb-c74f-48d1-a3a7-ba32b0efa31d_2048x2048.jpg?1599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Spigen hoes heb ik voor de 5S, maar twijfel of die 'echt' is, aangezien die bij onze Chinese vrienden voor een paar euro vandaan kwam. Doet het overigens prima, combi van zacht materiaal om de telefoon en daar een harde 'case' weer omheen gevouwen.

Kijken of ik eerdaags een 6(ploes) ergens kan vasthouden, zie dat ze op veel plekken gewoon op voorraad zijn - verbaast me. Stormloop in NL niet zo groot dat er wachtlijsten van weken zijn, zoals bij de 5S wel was?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik ben het er mee eens, met een 6 kun je precies hetzelfde als met de 6 plus.

Zelf na wikken en wegen de 6 plus geannuleerd en 6 in bestelling gezet. Om de simpele reden dat het formaat van de 6 Plus me toch net te groot is om mee te nemen en je er niks meer mee kan doen dan de 6. Dat je 2 schermpjes hebt op de (o.a.) mail waar de 6 er maar 1 heeft kan voor mij ook niet de doorslag maken.

Dus toch voor het gebruiksgemak gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hierboven.

Ik denk dat je bedoelt "met een 6 kan IK precies hetzelfde als met een plus"

De plus is wel degelijk een andere ervaring.

Jij vind Landscape niet belangrijk maar ik persoonlijk weer wel, zit er echt op te wachten dat mijn favoriete apps dat gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Draakje5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:53:

Zelf na wikken en wegen de 6 plus geannuleerd en 6 in bestelling gezet. Om de simpele reden dat het formaat van de 6 Plus me toch net te groot is om mee te nemen en je er niks meer mee kan doen dan de 6. Dat je 2 schermpjes hebt op de (o.a.) mail waar de 6 er maar 1 heeft kan voor mij ook niet de doorslag maken.

Ik denk dat ik hier het slechte deel van het topic ben, meestal en nu weer gedaan pak ik gewoon de duurste, gewoon omdat het kan, heb zelf helemaal niet veel kosten dus hou ik wel wat geld over. Dus soms voel ik me hiertussen wel raar, iedereen die toch een 6 pakt ipv de plus..., Maar ik denk dat hij wel goed zal meevallen, had hem gezien bij onze apple buurtshop, en daar zat hij goed in m'n hand heb hem alleen nog niet in mn broekzak gestoken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 22:46
Wat betreft die cases, daarvoor bestaat een apart topic: [iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
thibautb schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:08:
[...]

Ik denk dat ik hier het slechte deel van het topic ben, meestal en nu weer gedaan pak ik gewoon de duurste, gewoon omdat het kan, heb zelf helemaal niet veel kosten dus hou ik wel wat geld over. Dus soms voel ik me hiertussen wel raar, iedereen die toch een 6 pakt ipv de plus..., Maar ik denk dat hij wel goed zal meevallen, had hem gezien bij onze apple buurtshop, en daar zat hij goed in m'n hand heb hem alleen nog niet in mn broekzak gestoken....
Dat had ik ook. 'Ik neem de 6 plus omdat het kan, omdat ik geld heb en omdat het groter is' . Maar als ik even mijn verstand gebruik kan ik beter voor de 6 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je zou eens een Note en een klein formaat Samsung, zoals de S4 bijvoorbeeld, moeten gebruiken en dan multiwindow aanzetten. Dan pas zie je de kracht van een groter scherm. Multitasking is heerlijk. Diverse apps tegelijk aan (YouTube, e-mail, Hangouts, browser), altijd twee tegelijk in beeld en on the fly wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Draakje5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:27:
[...]

Dat had ik ook. 'Ik neem de 6 plus omdat het kan, omdat ik geld heb en omdat het groter is' . Maar als ik even mijn verstand gebruik kan ik beter voor de 6 gaan.
Als het op technologie aankomt heb ik geen verstand, gewoon omdat het kon ben ik van een 4790k, naar 5960x gagaan, maar ik render niets en game soms toch heb ik een 780ti, en had bijna een tweede gekocht maar heb me er toch van af kunnen houden, soms denk ik toch van waarom moet ik altijd zo een dure dingen kopen of ik kon het gewoon ook goed doen met een i5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18

Ik zal even het zelfde reageren als uw voorganger, hier kan je niks mee maar word wel ff gezegd.

Ik val vast onder die schare denk ik.

Jouw reactie staat helemaal in het teken van onjuistheden, tegenpolen en ontkenning.

Maar als jij gewoon die 6 wilt dan is het toch goed? Wie betaalt, bepaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
AllSeeyinEye schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:29:
[...]

Je zou eens een Note en een klein formaat Samsung, zoals de S4 bijvoorbeeld, moeten gebruiken en dan multiwindow aanzetten. Dan pas zie je de kracht van een groter scherm. Multitasking is heerlijk. Diverse apps tegelijk aan (YouTube, e-mail, Hangouts, browser), altijd twee tegelijk in beeld en on the fly wisselen.
Dat heeft de 6 plus niet he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:46
Zelf ook sinds afgelopen vrijdag in het bezit van de iPhone 6, 64Gb versie, na een uurtje met de 6 en de 6+ gespeeld te hebben. De 6+ is voor mij persoonlijk echt te groot, zelfs de iPhone 6 met 4,7" scherm heb ik al moeite om met 1 hand te bedienen. En zulke kleine handen heb ik ook weer niet.

Al vanaf de 3G altijd iPhones gehad, eerst in combi met abonnement en nu los gekocht en op sim-only overgegaan. Binnenkort komt hopelijk mijn hoesje binnen, tot die tijd maar even extra voorzichtig doen.

Weet iemand trouwens hoe krasbestendig de achterkant is van de 6? Geen zin om dat zelf uit te moeten vinden ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:35:
[...]

Jij hebt jezelf gewoon een andere houding aangeleerd. Daar is niks mis mee. Als jij het zo ermee kan doen en tevreden bent, dan is dat toch prima. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik mezelf zo moet aanpassen voor de grootte van een apparaat. Die dingen die jij opnoemt kan je net zo makkelijk op een i6 doen. Voor grotere dingen wijk je toch uit naar tablets, laptops of zelfs een desktop.
Seriously, ik doe moeite om functie boven form factor uit te leggen voor mijn persoonlijke situatie, en jij doet het weer af als 'je hebt je een andere houding aangeleerd'? :> Volgens mij heb ik nu eindelijk een device waar ik mee uit de voeten kan. Die dingen deed ik al op een 5s, nu heb ik meer ruiimte om dezelfde dingen te doen. Simpeler kan ik het niet uitleggen...

Dank je voor je goedkeuring in ieder geval, ik kan vanavond weer slapen met deze wijsheid :P

Pagina: 1 ... 17 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.