Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 10:38
mail heb ik nog niet gehad, ik heb betaald via ideal, als ik de status opvraag staat ie nog op "in afwachting van betaling"

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik wacht nog even met bestellen, maar in de online store staat 5-7 werkdagen en bij verzending staat binnen 5 dagen na ontvangen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:11:
mail heb ik nog niet gehad, ik heb betaald via ideal, als ik de status opvraag staat ie nog op "in afwachting van betaling"
Ik had gisteren om 1:00 besteld en kreeg 2:00 de mail, ook via ideal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:14:
[...]

Echt! De store ging om 1 uur weer online? om 00:45 bedacht ik dat het me te lang duurde :S. Wanneer krijg jij geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:14:
[...]

Bij mij ook, word geleverd 9-13okt ik hoop iets eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat lijkt me allemaal veel beter hier passen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3 :p

Vanochtend mij iPhone 6 opgehaald in de Store in Den Haag. Deze keer ga ik een min of meer schone installatie doen, alleen SMS'jes etc wel terug zetten. Vorig jaar werd dit door een genius aangeraden omdat er volgens hem aardig wat troep mee verhuist elke keer. Aangezien ik met een 2G begonnen ben zal dat voor mij ook wel gelden :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12

zTz

Is het wijs om eerst je nieuwe iphone leeg te laten lopen en dan volledig op te laden, of moet je hem meteen volledig opladen? Of maakt het weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn 6 plus opgehaald! Typed wel lastig die horizontale modus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pre-orderen heeft geen enkele nut, ik had net zo goed in de middagpauze hier op de winkelcentrum iphone kunnen halen, collega van mij heeft dit ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10 13:23
zTz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:26:
Is het wijs om eerst je nieuwe iphone leeg te laten lopen en dan volledig op te laden, of moet je hem meteen volledig opladen? Of maakt het weinig uit?
Iedereen zegt er wat anders over, ik pleur mijn iPhone gewoon in de lader wanneer het nodig is, sowieso elke nacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Nee niet volledig leeg laten lopen, dat is juist NIET goed |:(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:26
vanochtend om 6 uur aangesloten bij de rij voor de Apple store Den Haag, ging allemaal vrij soepel gelukkig :) , en wat betreft opladen is het wijs om niet telkens je toestel helemaal leeg te laten lopen (Apple beveelt dit zelf ook aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobiele apparaten maken over het algemeen gebruik van Li-Ion batterijen. Deze zijn slecht bestand tegen volledig ontladen. Moderne intelligente apparaten schakelen daarom uit als de batterij te leeg dreigt te raken, om beschadiging van de batteij te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:32:
[...]

Mobiele apparaten maken over het algemeen gebruik van Li-Ion batterijen. Deze zijn slecht bestand tegen volledig ontladen. Moderne intelligente apparaten schakelen daarom uit als de batterij te leeg dreigt te raken, om beschadiging van de batteij te voorkomen.
Dus als-ie zich uitschakelt, en wij denken dat hij daarmee volledig leeg is, dan is dat dus eigenlijk niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:42:
[...]

Dus als-ie zich uitschakelt, en wij denken dat hij daarmee volledig leeg is, dan is dat dus eigenlijk niet zo?
correct, zit nog een verhaal achter maar daar heb ik nu geen tijd om hier te typen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde overigens mijn oude iPhone 5 inruilen voor korting en ze wilde er maar 33 euro voor geven vanwege een klein deukje in het frame looolll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:47:
Ik wilde overigens mijn oude iPhone 5 inruilen voor korting en ze wilde er maar 33 euro voor geven vanwege een klein deukje in het frame looolll
Ja hallo, weetje hoeveel mensen hier werken moet ik ook allemaal betalen, plus ik moet dat ding nog inlijsten en er nog winst maken ook..10 euro

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Voor de mensen die bij mediamarkt hebben besteld, net een 64gb, 6 space grey opgehaald. Stonden 3 reserveringen in en maar één telefoon. Daarnaast was die telefoon eigenlijk bedoelt om met een abbo te verkopen. Gelukkig heb ik de enige die op voorraad was meegekregen, maar je moet er dus niet vanuit gaan dat vandaag ophalen bij mediamarkt gegarandeerd is.

Anyway vanmorgen op 8 uur besteld, nu binnen. I´m happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn strakste broek aan en past prima in me zak. Alleen zitten is niet chill, maar zit toch altijd op me mobiel als ik zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:51:
Heb mijn strakste broek aan en past prima in me zak. Alleen zitten is niet chill, maar zit toch altijd op me mobiel als ik zit
Die vat ik niet. Waarom zou je altijd op je mobiel gaan zitten? En wat is de link met dat je het niet fris vindt als je in je eentje zit? En wat is er met 'me'?

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-09-2014 14:58 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Thysiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:10:
[...]

staat dat in de bevestigingsmail ook? Bij mij stond er bij de plus dat die tussen 9-13 oktober geleverd zal worden, de 6 normaal tussen 10 - 14 oktober (pas)
Mail net gehad, levering tussen 9-13 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

Die vat ik niet. Waarom zou je altijd op je mobiel gaan zitten? En wat is de link met dat je het niet fris vindt als je in je eentje zit?
Waar heeft ie het over fris? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DennusB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:58:
[...]

Hij heeft het over chill...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:45:
[...]

correct, zit nog een verhaal achter maar daar heb ik nu geen tijd om hier te typen.
Maar dat is dan toch wat een gebruiker bedoeld met 'helemaal leeg laten lopen'?

Immers, als-ie zichzelf uitschakelt kun je er toch niks meer mee doen dus je kunt hem niet 'nog leger' maken.

Gewoon 'leeg' laten lopen is dus geen enkel probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Te ver gezocht... niet grappig

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

DennusB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:58:
[...]

Ik snapte hem direct en vond hem dus zeker wel grappig _/-\o_

Vraag mijzelf wel af waarom meneer op zijn mobiel gaat zitten?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 06:56

Niku

Alagaesii

Hmm, hier nog geen foto's van blije iPhone bezitters? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat horizontale toetsenbord: Apple what were you thinking? :P (6 plus)

Wie zegt dat ik erop ben gaan zitten? Hij past in me voorste zak, maar dat is niet fijn bij het zitten. (dat is wat ik zei toch?)

EDIT: ik lees het nu terug en denk: |:(

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsenbord?

Kijk voor de aardigheid eens naar deze. Wat is er beter? :D

YouTube: BlackBerry Passport Review: A Love Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:20:
[...]

Echt! De store ging om 1 uur weer online? om 00:45 bedacht ik dat het me te lang duurde :S. Wanneer krijg jij geleverd?
Ja ik had het ook bijna opgegeven, denk dat ze op wintertijd liepen daar bij Apple ofzo. Ik krijg hem 8-10 okt. Ben benieuwd naar de ervaring van mensen hier de de plus al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:24:
Toetsenbord?

Kijk voor de aardigheid eens naar deze. Wat is er beter? :D

YouTube: BlackBerry Passport Review: A Love Story
Ja, dat ding is afschuwelijk :P

Iets lezen op de 6 plus is wel echt heerlijk (in safari dan, want niet alles is geupdate). Kan nu al niet meer terug! :P

echter gebruik ik facebook en youtube nog even in safari, want de apps zien er niet uit:P. Jammer van whatsapp die dat ook heeft (en geen email client heeft)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:01

Nitai

Live the life you love.

fsfikke schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:25:
Dat lijkt me allemaal veel beter hier passen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3 :p

Vanochtend mij iPhone 6 opgehaald in de Store in Den Haag. Deze keer ga ik een min of meer schone installatie doen, alleen SMS'jes etc wel terug zetten. Vorig jaar werd dit door een genius aangeraden omdat er volgens hem aardig wat troep mee verhuist elke keer. Aangezien ik met een 2G begonnen ben zal dat voor mij ook wel gelden :p
Goed idee fsfikke. Hoe zet je alleen bepaalde zaken terug? Bijv. ik hoef alleen m'n contacten, smsjes en camerarol terug. Whatsapp maakt zelf een backup en de andere apps stel ik wel weer in.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-10 08:13
Net even in de winkel gekeken naar de iPhone 6 en de 6+. Ik moet zeggen dat ze er in het echt een stuk beter uitzien en premium voelen dan dat ik verwacht had aan de hand van de video's en foto's. De 6+ vind ik echter te groot voor een mobiele telefoon, maar dat is dan ook mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Nitai schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:46:
[...]

Goed idee fsfikke. Hoe zet je alleen bepaalde zaken terug? Bijv. ik hoef alleen m'n contacten, smsjes en camerarol terug. Whatsapp maakt zelf een backup en de andere apps stel ik wel weer in.
Als je een clean install doet kun je niet je camerarol en je smsjes op je nieuwe krijgen.

Het enige wat je wel kan doen is een backup maken binnen WhatsApp zelf. Het nadeel van deze backup is wel dat de backup alleen foto's en chatgeschiedienis opslaat en niet de videos die je hebt verstuurd en ontvangen. De iCloud backup neemt wel de volledige data van WhatsApp mee inclusief videos.

Contacten krijg je gewoon weer terug als deze maar met iCloud, Gmail of iets dergelijks zijn gesynct.

Ik kan een clean install wel aanraden. Ik heb het vaak gedaan, wel met het teruglezen van een WhatsApp backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb m'n 6+ 64GB goud ook binnen. Heerlijke telefoon.

Gelijk weer helemaal gewend aan iOS (had een HTC M8, ook een prima tel overigens!).

Vanavond maar eens wat aankloten met de iPhone. Minpuntje tot nu toe is dat veel apps nog niet geoptimaliseerd zijn voor het grote scherm. Hopelijk doen de ontwikkelaars dit snel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

LIMIT-AR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:08:
[...]

Als je een clean install doet kun je niet je camerarol en je smsjes op je nieuwe krijgen.

Het enige wat je wel kan doen is een backup maken binnen WhatsApp zelf. Het nadeel van deze backup is wel dat de backup alleen foto's en chatgeschiedienis opslaat en niet de videos die je hebt verstuurd en ontvangen. De iCloud backup neemt wel de volledige data van WhatsApp mee inclusief videos.

Contacten krijg je gewoon weer terug als deze maar met iCloud, Gmail of iets dergelijks zijn gesynct.

Ik kan een clean install wel aanraden. Ik heb het vaak gedaan, wel met het teruglezen van een WhatsApp backup.
Op zich kan je heel veel weer terugzetten, heel simpel is het niet maar goed, het blijft tweakers.net :Y)
Hier staat een uitleg voor de SMS berichten:
http://www.idownloadblog....-up-restore-sms-messages/
En met het daarin gebruikte programma kan je ook data van applicaties terugzetten. (Je Shazam tags etc)

Simpel gezegd: Je maakt een backup van je oude telefoon en een backup van een schone, nieuwe telefoon. Vervolgens kopieer je data van de ene backup naar de andere en restored dan de schone backup die alleen die data heeft die je over wilt zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Mijn iPhone 5 is een tijdje geleden gestolen en morgen komt mijn iPhone 6 binnen.
Nu wil ik eigenlijk een clean install doen met mijn nieuwe iPhone 6.
SMS doe ik niet aan, dus die hoef ik niet terug.

Maar foto's die ik in de backup had zitten en telefoonnummers zou ik wel graag erop willen hebben.
Is dat mogelijk? Had trouwens geen backup in de cloud, maar op de computer zelf met iTunes.

Hoef alle apps niet gelijk terug..die wil ik 1 voor 1 er wel weer op zetten, gebruik er toch geen honderden.

Is dat ook mogelijk dat je alleen je foto's en telefoonnummers terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die de Orginele camera wat flets vinden?
Kleuren zijn helemaal niet natuur getrouw.

Apps als Camera Plus doen het al wel iets beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zet een backup terug en je kan in iTunes gewoon heel makkelijk apps uninstallen en de screens opnieuw indelen.
Daejji schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:27:
Mijn iPhone 5 is een tijdje geleden gestolen en morgen komt mijn iPhone 6 binnen.
Nu wil ik eigenlijk een clean install doen met mijn nieuwe iPhone 6.
SMS doe ik niet aan, dus die hoef ik niet terug.

Maar foto's die ik in de backup had zitten en telefoonnummers zou ik wel graag erop willen hebben.
Is dat mogelijk? Had trouwens geen backup in de cloud, maar op de computer zelf met iTunes.

Hoef alle apps niet gelijk terug..die wil ik 1 voor 1 er wel weer op zetten, gebruik er toch geen honderden.

Is dat ook mogelijk dat je alleen je foto's en telefoonnummers terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 12-10 14:51
iPhone net binnen, toch een behoorlijke gele waas (vlek) op de helft van het scherm. Hopelijk trekt het nog weg.
Iemand hier ook al klachten van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Iemand die hier van een 1080p Android af komt en over is gestapt naar de i6? Is die downgrade naar 720p niet heel storend en vervelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 18:49
Ok ik heb de 6+ pas een paar uur in bezit, maar wauw. Ik ga dus echt nooit meer terug naar een kleiner scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:26
keanu_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:32:
iPhone net binnen, toch een behoorlijke gele waas (vlek) op de helft van het scherm. Hopelijk trekt het nog weg.
Iemand hier ook al klachten van?
https://discussions.apple.com/thread/6545196
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1785117

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/3slx3wlt5/IMG_9926.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anteros op 26-09-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die berichten heb je elk jaar weer. Dat trekt gewoon weg na een tijdje. En anders krijg je een nieuwe van Apple.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:26
Al is het wel waar. Ik heb twee iPad Air's omgewisseld om vervolgens geld terug te vragen. Tevens wijkt mijn iPad mini Reina ook wat af (gelig aan de rechterkant).

Ik heb ook een 6 besteld, maar ben er wel wat huiverig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024

zou dit echt zijn, dan voel ik me wel erg voor die man, zou zelf heel verdrietig zijn als dat met mij gebeurde.
Anders is dit niet grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zielige android fanboy zeker. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anteros schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:18:
Al is het wel waar. Ik heb twee iPad Air's omgewisseld om vervolgens geld terug te vragen. Tevens wijkt mijn iPad mini Reina ook wat af (gelig aan de rechterkant).

Ik heb ook een 6 besteld, maar ben er wel wat huiverig voor.
Op de een of andere manier schijnen mensen die last hebben van dit soort zaken altijd erg veel pech te hebben. Tig keer omruilen en altijd net die exemplaren die ook defect zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:57
thibautb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:45:
[video]

zou dit echt zijn, dan voel ik me wel erg voor die man, zou zelf heel verdrietig zijn als dat met mij gebeurde.
Anders is dit niet grappig.
Een iPhone 6 die zo makkelijk uit elkaar flikkert? Lijkt me nep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 09:17

RnB

Poeh, vanochtend 2u in de rij voor de reserveringen gestaan...

Maar ik heb m! De 6 64GB Space gray. Ben er erg tevreden mee, ik vind de formfactor op de één of andere manier veel comfortabeler dan die van mijn oude 5s. Die 0,7'' doen meer dan ik verwacht had. Het werkt wel wat lastiger om alles met één hand te bedienen, maar daar hebben we de double tap voor. En met twee handen is er erg lekker mee te werken.
Het beeldscherm is helaas niet 100% perfect, er zitten een soort ghostplekken iets boven het midden. Dit is zichtbaar tijdens het scrollen op witte pagina's. Ik hoop dat dit niet irritant gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
RnB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:51:

Maar ik heb m! De 6 64GB Space gray. Ben er erg tevreden mee, ik vind de formfactor op de één of andere manier veel comfortabeler dan die van mijn oude 5s. Die 0,7'' doen meer dan ik verwacht had. Het werkt wel wat lastiger om alles met één hand te bedienen, maar daar hebben we de double tap voor. En met twee handen is er erg lekker mee te werken.
Het beeldscherm is helaas niet 100% perfect, er zitten een soort ghostplekken iets boven het midden. Dit is zichtbaar tijdens het scrollen op witte pagina's. Ik hoop dat dit niet irritant gaat worden.
na wat gebruik gaat dat vaak weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol :+ Of gewoon iemand die het zat was en dacht "laat ik er eens een jatten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:01

Nitai

Live the life you love.

LIMIT-AR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:08:
[...]

M'n camera roll is hersteld hoor :P Gewoon een sync met iTunes. Groot deel stond ook in m'n iCloud (200GB)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Mijn antieke iPhone 3GS mag ook wel een keer vervangen worden :D Even gekeken met de iCulture papieren versie hoe groot de iPhone 6 Plus is en vergeleken met de iPhone 6. Toch maar de iPhone 6 gekozen i.p.v. de Plus, die is voor mij te groot, past amper in mijn broekzak (en dan heb ik de broek met de diepste en breedste zakken gepakt). De iPhone 6 voldoet echt prima, dus de 64GB Space Gray besteld. Wel veel geld voor een telefoon, als hij het zolang volhoudt als mijn 3GS ben ik blij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DeluxZ op 26-09-2014 19:50 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

joon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:22:
Nou vanochtend om klokslag 9:30 bij de amac een iPhone 6 bemachtigd, helaas hadden ze geen varianten groter dan 16GB of de + die ik toch wel graag had gezien (niet gekocht, veelste groot)
Mijn eerste indruk is goed maar man wat is dat ding glad zeg..
Batterij ben ik tot nu toe ook nog niet echt over te spreken, hopelijk wordt dat beter.
Ik ben juist zéér tevreden met de batterij! Zie onderstaande screenshot.
- iOS 8.0.2 gedownload en geinstalleerd.
- Ruim 40 minuten (non stop) gebeld. + 3 á 4 andere gesprekken.
- Redelijk veel Whatsapp.

Het "echte" gebruik valt qua tijd mee, maar ik haal wel 2 dagen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2nu7rk1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 26-09-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Hoiz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:43:
Iemand die hier van een 1080p Android af komt en over is gestapt naar de i6? Is die downgrade naar 720p niet heel storend en vervelend?
Ik ben van een Nexus 5 naar een iPhone 6 gegaan. Scherm is echt super! Ik zie geen verschil qua resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:00
-

[ Voor 100% gewijzigd door Selmer op 26-09-2014 21:25 . Reden: is al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Jopth schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:17:
[...]

Ik ben van een Nexus 5 naar een iPhone 6 gegaan. Scherm is echt super! Ik zie geen verschil qua resolutie.
Super. Ik ben vooral bang dat het browsen van websites vervelender wordt omdat je in veel gevallen een stuk "mist". Ik kom van een G3, in ieder geval dus even wat wennen aan het schermformaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 14-10 21:32
iPhone 6 is binnen hier, was zo klaar in de Apple Store in Den Haag, de rij was al weg. Bevalt goed. Scherm is erg fraai. :) Nu wachten op de updates om het uitgerekte beeld weg te krijgen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Hoiz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:31:
[...]

Super. Ik ben vooral bang dat het browsen van websites vervelender wordt omdat je in veel gevallen een stuk "mist". Ik kom van een G3, in ieder geval dus even wat wennen aan het schermformaat :)
Ik zie, hoe goed ik mn best ook doe, geen individuele pixels. Qua formaat zal het dan wel wennen zijn ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:24
RnB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:51:

Helaas heb ik hetzelfde met mijn beeldscherm. Helemaal bovenin (rechts van de tijd) heb ik een kleine zwarte schaduw. Ik ga even kijken of het me stoort, het is nl alleen zichtbaar met een witte achtergrond. Ik vermoed dat Apple er niet al te lastig over zal doen maar je bent je iPhone wel weer even kwijt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hoiz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:31:
[...]

Nee, je merkt echt niets.
Kom zelf van de OPO, ook Full HD, en vind het huidige scherm zelfs mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 08:22

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vandaag ook binnen gekregen, maar ik schrok wel over de grootte van de telefoon xD wat een enorm ding!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bij coolblue is de iphone 6+ op voorraad echter is dit een vodafone branded toestel. Is er een handige manier om de simlock te verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
Ruffzz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:13:
Bij coolblue is de iphone 6+ op voorraad echter is dit een vodafone branded toestel. Is er een handige manier om de simlock te verwijderen ?
Naar mijn weten is dat geen simlock, aangezien dat niet meer mag van Apple. Wellicht zijn ze daar dus verkeerd geïnformeerd?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb

Een van de mooiste reclame stunts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Haha prachtig. Echt een briljante zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wat een "naai"streek zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Mocht ik voor een + gaan, dan denk ik dat ik ook bij mijn moeder langs ga, hey ma, maak de linkerzak eens wat dieper, just for safety. Zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 14-10 21:32
thibautb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:34:
[video]

Een van de mooiste reclame stunts!
_/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:13
UltraSub schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:34:
Mocht ik voor een + gaan, dan denk ik dat ik ook bij mijn moeder langs ga, hey ma, maak de linkerzak eens wat dieper, just for safety. Zo gepiept.
Heb je maar 1 broek? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Nee gewoon allemaal he... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:38

RawChild

PSN: Rawchild

Dannydekr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:22:
[...]

Naar mijn weten is dat geen simlock, aangezien dat niet meer mag van Apple. Wellicht zijn ze daar dus verkeerd geïnformeerd?
Geen idee hoe het zit, maar ik belde vanmiddag omdat ik op de site voorraad zag, werd me verteld dat ze er zo goed als doorheen waren, maar als ik vodafone abbo wilde ze nog wel een aantal toestellen hadden, toevallig moest mijn vodafone abbo verlengen dus dikke prima. Maar vond het ook wel wat apart.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:01
RawChild schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:56:
[...]

Geen idee hoe het zit, maar ik belde vanmiddag omdat ik op de site voorraad zag, werd me verteld dat ze er zo goed als doorheen waren, maar als ik vodafone abbo wilde ze nog wel een aantal toestellen hadden, toevallig moest mijn vodafone abbo verlengen dus dikke prima. Maar vond het ook wel wat apart.
Oh zo, kan zelfde zijn dat toen ik een iPhone 5S zocht ze in de T-mobile winkel niet wilde dat ik 'm gewoon aftikte. Dus, verlengen, maar kreeg wel nette deal. Heb kleine 1200,- TCO over 2 jaar aardig abo. Kon bij verlengen in de winkel m'n bonus-miles-spaarpunten-onzin inleveren voor korting op het toestel.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Meer mensen die problemen hebben met de remote app voor apple tv onder iOS 8? De app ziet mijn apple tv niet meer.. heb de app al is opnieuw geïnstalleerd, opnieuw gekoppeld, maar het werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Kan je via iOS op een of andere manier toevallig Chrome standaardbrowser maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hoiz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:39:
Kan je via iOS op een of andere manier toevallig Chrome standaardbrowser maken?
Nee, als je een link opent via een ander programma opent hij deze standaard in Safari.
Dit veranderen is mij enkel gelukt toen mijn oude telefoon een JB had maar daar ben ik helemaal vanaf gestapt.

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Wat k dus niet snap van iOS is dat als ik bijvoorbeeld safari open heb in landscape en ik wil vervolgens rotation lock aanzetten, dan springt hij weer op porttait modus. Enig idee hoe ik dit tegen kan gaan?

• thibautb
virish01 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:32:
Wat k dus niet snap van iOS is dat als ik bijvoorbeeld safari open heb in landscape en ik wil vervolgens rotation lock aanzetten, dan springt hij weer op porttait modus. Enig idee hoe ik dit tegen kan gaan?
dat werk talleen maar bij de zes plus en de ipads, wat je wilt doen...

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-10 20:55

Tourniquet

Hiya, fellas!

virish01 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:32:
Rotation lock = Portrait orientation lock. Is dus juist bedoeld om 'm op portrait te locken, je kunt landscape orientation niet locken. ;)

Workaround: Go to settings>general>accessibility>assistive touch, and turn it on. Then, lock the orientation in portrait. After you have done this, hit the assistive touch button on your screen, hit device>rotate screen>left/right.

edit: Oh, heeft de 6 Plus ook landscape lock? Wist ik niet...

[ Voor 28% gewijzigd door Tourniquet op 27-09-2014 01:18 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
thibautb schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:38:
[...]

dat werk talleen maar bij de zes plus en de ipads, wat je wilt doen...
Ik heb heb een zes plus

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Het heet "portrait orientation lock", niet "orientation lock". De naam zegt het al, hij lockt dus op portrait mode door dat te activeren ;) Alleen de iPads hebben "orientation lock".

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• iphonejunky
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
Vandaag mijn Iphone Plus opgehaald in de Apple store in Den Haag.
Ik moet nog echt wennen aan de grootte van het toestel.
Alleen zit het namelijk zo mocht ik hem willen ruilen krijg ik dan mijn geld terug, zodat ik de normale Iphone 6 kan aanschaffen.

Want heb de Plus uitgepakt en de originele iphone hoes er al omheen.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:46
iphonejunky schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 05:19:
Vandaag mijn Iphone Plus opgehaald in de Apple store in Den Haag.
Ik moet nog echt wennen aan de grootte van het toestel.
Alleen zit het namelijk zo mocht ik hem willen ruilen krijg ik dan mijn geld terug, zodat ik de normale Iphone 6 kan aanschaffen.

Want heb de Plus uitgepakt en de originele iphone hoes er al omheen.
Neig je toch terug naar de 6? Nu ook nog?

Ik wacht mijn 6+ nog af. Maar zit te twijfelen..

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Gisteravond ook de iPhone 6 binnengekregen. Na jaren lang trouw Android fan toch de overstap gemaakt.
Ik kom van een Nexus 5 (full HD) af en het scherm van de iPhone 6 ziet er echt net zo scherp uit.

Ik was benieuwd of iemand in de foto-map de foto's van de Google Photo Cloud heeft gekregen. Met mijn Android L stond deze netjes in de gallery erbij natuurlijk, maar bij iOs zie ik dit niet.

Wel worden alle foto's automatisch naar Google ge upload via Google+. Dit werkt wel echt top!

• Draakje5
Iemand een idee of Xando de iPhone 6 in de winkels heeft liggen (te bezichtigen) ?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Google+ heeft toch een mooie gallery? Op Android in ieder geval wel.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:34:
Iemand een idee of Xando de iPhone 6 in de winkels heeft liggen (te bezichtigen) ?
Wel te bezichtigen, niet op voorraad.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
0xrubennft schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:21:
Gisteravond ook de iPhone 6 binnengekregen. Na jaren lang trouw Android fan toch de overstap gemaakt.
Ik kom van een Nexus 5 (full HD) af en het scherm van de iPhone 6 ziet er echt net zo scherp uit.

Ik was benieuwd of iemand in de foto-map de foto's van de Google Photo Cloud heeft gekregen. Met mijn Android L stond deze netjes in de gallery erbij natuurlijk, maar bij iOs zie ik dit niet.

Wel worden alle foto's automatisch naar Google ge upload via Google+. Dit werkt wel echt top!
Eindelijk iemand die verder kijkt dan de spec sheet maar gewoon op zijn eigen ogen vertrouwt. Nice!

Verder geloof ik dat Apple een soort Android to iOS switch programma heeft gemaakt? Lukt het overzetten van foto's daar niet mee?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Selmer
  • Laatst online: 08:00
4G is trouwens echt een stuk beter dan op mijn oude iPhone 5. Woon in Overijssel en studeer in Groningen maar met mijn iPhone 5 had ik in Overijssel nooit 4G (Vodafone) en in Groningen voornamelijk op centraal station en bepaalde delen van de binnenstad. Nu ook gewoon 4G dekking in Overijssel, dus helemaal top t.o.v. de iP5

• keanu_
  • Laatst online: 12-10 14:51
Nou mijn iPhone 6 (64GB space grey) gaat retour (Hi webwinkel). Zit echt een soort lichtwaas (lijkt wel bolling) dwars over het scherm met een gele vlek. Juist als je met de brightness speelt zie je het. En ja.. Als je het eenmaal ziet, dan blijf je het zien!

Kortom, niet tevreden en een hardware retour aangevraagd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren!

• funk-e
  • Laatst online: 30-09 18:34
bartpostma schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:12:
4G is trouwens echt een stuk beter dan op mijn oude iPhone 5. Woon in Overijssel en studeer in Groningen maar met mijn iPhone 5 had ik in Overijssel nooit 4G (Vodafone) en in Groningen voornamelijk op centraal station en bepaalde delen van de binnenstad. Nu ook gewoon 4G dekking in Overijssel, dus helemaal top t.o.v. de iP5
bij mij hetzelfde verhaal in Leeuwarden

maar is het niet zo dat de iPhone 6, net als de 5S andere 4G-technologieën ondersteund dan de 5?

...less is more

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
funk-e schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:28:
[...]

bij mij hetzelfde verhaal in Leeuwarden

maar is het niet zo dat de iPhone 6, net als de 5S andere 4G-technologieën ondersteund dan de 5?
Dat is de reden. Ik heb een 5, maar geen 4G (wel een 4G abo bij KPN). Volgens kun je met een 5 alleen bij T-Mobile en Vodafone op 4G.
Het heeft met de gebruikte frequenties te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Safaci op 27-09-2014 10:48 ]

• Famous

Famous

R 400+

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mr Ton schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:57:
[...]

Verder geloof ik dat Apple een soort Android to iOS switch programma heeft gemaakt? Lukt het overzetten van foto's daar niet mee?
Als hij 100GB aan foto's in G+ heeft staan, waar zou hij die dan kwijt moeten? Het gaat erom dat hij op z'n iOS device zijn G+ foto's in een gallery wil zien.

• RnB
  • Laatst online: 09:17

RnB

De iPhone 5 ondersteunt alleen de 1800MHz frequentie en niet de 800MHz frequentie. Op plekken waar er alleen 800MHz voor handen is, zal de iPhone 5 dus geen 4G kunnen ontvangen. Vanaf de 5s wordt ook de 800MHz frequentie ondersteunt.

• dbz1985
  • Laatst online: 04:45
Is er iemand die de oplader van zijn oude iphone 5/5s/5c gebruikt omdat de huidige meegeleverd bij de 6/6plus langzaam oplaad?

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:03
dbz1985 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:45:
Is er iemand die de oplader van zijn oude iphone 5/5s/5c gebruikt omdat de huidige meegeleverd bij de 6/6plus langzaam oplaad?
Lijkt me sterk. Zal de iphone 6 en 6+ geen grotere batterij hebben en is het laadvermogen van de adapter hetzelfde gebleven?

I don't have dreams, I have goals!!

dbz1985 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:45:
De 5 modellen oplader laad de 6 niet sneller op dan de 6 oplader.

De iPad oplader schijnt dat wel te doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:25
Vandaag mijn iPhone 6+ ontvangen alleen beschadigd :(
Zit een mini krasje links van de FaceTime camera die doorloopt tot in het scherm.

Gelijk contact op genomen met KPN, en er werd direct een nieuwe telefoon opgestuurd, en moet deze binnen 2 weken terug sturen. Erg goeie service helaas wel heel erg balen!!

Afbeeldingslocatie: http://www.rdekruyf.nl/public/img/iphone6plus_bes.JPG

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Pagina: 1 ... 16 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.