Verwijderd

Inderdaad
https://www.acm.nl/nl/ond...ijd-bij-internetaankopen/

In Duitsland bij webwinkels 14 dagen.
funk-e schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:07:
[...]

Zeker niet bij een premium reseller.
En 7 dagen bedenktijd heb je volgens mij niet (in NL). Enige uitzondering is als je hem online koopt.

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 14:02
Even contact opgenomen en als ik de telefoon verzekerd opstuur zou ik mijn geld netjes terug moeten krijgen. Heeft me dus alleen de verzending en een middagje duitsland gekost, kan erger dus.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:50
wat waren de problemen die je had met het toestel?
Stitch! schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:49:
Even een klein vraagje, hoe zit het met garantie en de 7 dagen bedenktijd? Maandag in Duitsland een 6+ gekocht maar na wat problemen ga ik denk ik toch een ander toestel uitzoeken of houd mijn Iphone 5 nog een tijdje. Kan ik gewoon naar een premium reseller in nederland gaan en mijn geld terugkrijgen?

Alvast bedankt.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36
Door de 'buigbaarheid' van de 6+ begin ik nu toch te twijfelen of ik niet beter een 'gewone' iPhone 6 kan kiezen. Ik was ervan overtuigd dat ik voor de telefoon met de beste specs wilde gaan en daardoor wilde ik voor de 6+. Ik nam dan maar voor lief dat ik de telefoon niet met één hand kan bedienen en dat ie niet helemaal 100% lekker in mn zak past. Nu met het buigen erbij (wat de gewone 6 ongetwijfeld ook heeft) ben ik toch geneigd om naar de gewone 6 te gaan en de mindere accuduur dan maar voor lief te nemen.

Aan tweakers die de 6+ hebben (of anderen die mijn vragen willen beantwoorden):
- Hoe zit de telefoon in je zak als je gaat zitten?
- Accuduur is goed heb ik vernomen, is ook bekend in hoeverre het beter is dan van de standaard 6?
- Hoe is de bediening van de telefoon? Heb je inderdaad eigenlijk twee handen nodig?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ik begin ook weer te twijfelen. Was vrij zeker van de 6+, maar nu er steeds meer hands-on reviews komen ga ik weer twijfelen. Het ding is echt huge. Twee handen is een must, haal ik overal uit. Die buigzaamheid lig ik echt niet wakker van, hoor je over een maand niemand meer over.

• Stitch!
amsterdammertje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:23:
wat waren de problemen die je had met het toestel?

[...]
De hele gebruikservaring valt tegen, en de constructie was na 2 dagen al niet perfect meer. Waarschijnlijk zijn over een paar weken de meeste apps weer aangepast en zijn de bugs er uit gehaald, maar ik kon niet fatsoenlijk op 3g, wifi valt regelmatig uit en de telefoon is zwak onder de volumeknop. Die berichten over buigende telefoons zijn echt zwaar overdreven. Het is nauwelijks te zien en tijd zal uitwijzen of het echt een probleem is. Dat de telefoon niet heel stevig in mekaar zit is wel waar. En voor de perfectionisten onder ons is dit wel een probleem.

Mijn eerste reactie was echt WOW, mooie telefoon, enorm dun, fantastisch scherm. Maar de bugs maken de ervaring minder dan mijn iphone 5(IOS7). Ik houd nu mijn oude telefoon nog even wacht nog een jaartje op de 6+s of hoe die ook mag gaan heten. Vond de 4s ook beter dan de 4.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 08:22

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik snap niet waarom mensen altijd klagen dat het toestel niet meer met 1 hand te gebruiken is...
Het is een PHABLET 8)7 |:(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Stitch!
Thysiej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:28:
Door de 'buigbaarheid' van de 6+ begin ik nu toch te twijfelen of ik niet beter een 'gewone' iPhone 6 kan kiezen. Ik was ervan overtuigd dat ik voor de telefoon met de beste specs wilde gaan en daardoor wilde ik voor de 6+. Ik nam dan maar voor lief dat ik de telefoon niet met één hand kan bedienen en dat ie niet helemaal 100% lekker in mn zak past. Nu met het buigen erbij (wat de gewone 6 ongetwijfeld ook heeft) ben ik toch geneigd om naar de gewone 6 te gaan en de mindere accuduur dan maar voor lief te nemen.

Aan tweakers die de 6+ hebben (of anderen die mijn vragen willen beantwoorden):
- Hoe zit de telefoon in je zak als je gaat zitten?
- Accuduur is goed heb ik vernomen, is ook bekend in hoeverre het beter is dan van de standaard 6?
- Hoe is de bediening van de telefoon? Heb je inderdaad eigenlijk twee handen nodig?
Telefoon verdwijnt in je zak zonder problemen. De "buiging" als je het al zo kan noemen is bij mij gekomen doordat de telefoon in de handtas van mijn vriendin zat en daarin gebogen is. Echt buigen kan je het ook niet noemen, de telefoon heeft een zwak plekje onder de volumeknoppen maar thats it, enorm opgeblazen probleem, het scherm blijft gewoon kaarsrecht. Ik zal thuis even fotos maken om het te laten zien.

Accuduur is fantastisch, beter dan de 5. Ben er bijna de tweede dag mee doorgekomen.

Bediening is prima, je kan dubbel klikken op de homeknop en dan komt alles naar beneden, best handig. Het enige probleem is dat sommige apps er (nog) niet goed uitzien.

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Iemand hier met een normale IPhone 6 die last heeft van de ''buiging'' (of bij de volumeknoppen)?
Op internet lees ik alleen informatie over de Plus, is het zo dat de normale variant er geen/minder last van heeft?
Hoe bevalt het dagelijks gebruik van de normale iPhone 6?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@Stitch
Leuk dat je concludeert dat het probleem overdreven is, maar je realiseert je dat je binnen een week zelf dus ook al enige mate van buiging vastgesteld hebt!

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-09-2014 10:35 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Colors schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:35:
Iemand hier met een normale IPhone 6 die last heeft van de ''buiging'' (of bij de volumeknoppen)?
Op internet lees ik alleen informatie over de Plus, is het zo dat de normale variant er geen/minder last van heeft?
Hoe bevalt het dagelijks gebruik van de normale iPhone 6?
Helemaal geen last vast en ik draag dan wel geen skinny jeans maar wel redelijke strakke jeans.
Telefoon bevalt zéér goed, verbaas mijzelf nog steeds elke keer over de audio :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:07:
[...]

Helemaal geen last vast en ik draag dan wel geen skinny jeans maar wel redelijke strakke jeans.
Telefoon bevalt zéér goed, verbaas mijzelf nog steeds elke keer over de audio :+
Denk dat de normale iPhone 6 steviger is omdat hij ook stuk kleiner is en er minder tot geen last van ''buiging'' zal hebben.
Ben zeker benieuwd naar de audio vergeleken met mijn 5S omdat ik veel muziek luister

GSMwijzer mag wel opschieten :+

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Over iOS8 keyboards en hun veiligheid.

http://markn.ca/2014/09/the-risks-of-ios-8-keyboards/
Recommendations
It’s rare that after a threat analysis that there is a definitely, broad use recommendation but that’s not the case here. My recommendation is simple:

Do not use any keyboard that requires “Allow Full Trust”.

If a custom keyboard does not require the elevated privilege of “Allow Full Trust” you can use it with a high degree of confidence that your keystroke and other personal data is safe.

[ Voor 71% gewijzigd door SidewalkSuper op 25-09-2014 12:54 ]

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58
Dan kun je dus geen enkel 3-rd party keyboard gaan gebruiken. De voordelen zoals predictive text-input e.d. vereisen allemaal volledige toegang. Of je moet voor kleurtjes e.d. gaan...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Verwijderd

Sinds gisteren ook een iPhone 6 Plus in m'n bezit. Gereserveerd bij de Apple Store in Oberhausen (kan ik iedereen aanraden trouwens, vanuit Midden Nederland ben je er zo en gratis parkeren voor de deur + elke dag wel een nieuwe voorraad rond 23.45 uur via: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability ).

Mijn eerste ervaringen met het toestel zijn zeer positief! De reden waarom ik voor de Plus versie heb gekozen is: batterijduur! Zelfs het intensieve gebruik van de eerste sessie (iCloud kopie terugzetten, feutures checken, etc) bleef vrijwel onopgemerkt. We zijn nu een dikke dag verder en ik heb nog 30% batterij over. Out of the box was 75%.

Het scherm is groot en daardoor de telefoon uiteraard ook. Toch past ie nog met gemak in m'n broekzak. Zonder dat ik bang ben voor de 'buigzaamheid'. Als je daar al over kan spreken, want het apparaat is sturdy as a rock. Waar ik me wel zorgen over maak is de reachability. Leuk voorbeeld is het landscape toetsenbord. Dat is praktisch onbruikbaar met de meest belangrijke knoppen zo ver van de randen. Wel lekker dat de knoppen op de portrait stand van het toetsenbord groter zijn, het typt veel beter!

Ook is het jammer dat er nog maar weinig apps zijn geoptimaliseerd voor het Full HD scherm. Whatsapp ziet er bijvoorbeeld opgeblazen en blurry uit.

Ik merk bij sommige games wel dat de besturing moet worden herzien door de ontwikkelaars. Met name bij platformers (ja er zijn een paar platformers die goed te besturen zijn op een touch screen) liggen de buttons nu verder uit elkaar. En dat is wennen.

De camera is overweldigend. De kwaliteit van de foto's is echt bizar. En dat zeg ik als Graphic Designer. Dat de lens uitsteekt merk je bijna niet. Zelfs als de telefoon plat op een bureau ligt moet je je best doen om een wobble effect te krijgen. Ik was daar eerst erg huiverig voor, maar begrijp nu dat Apple eroverheen is gestapt.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
RobbieB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:51:
[...]

Dan kun je dus geen enkel 3-rd party keyboard gaan gebruiken. De voordelen zoals predictive text-input e.d. vereisen allemaal volledige toegang. Of je moet voor kleurtjes e.d. gaan...
Je kan idd voor alle 3rd party keyboards gaan die geen volledige toegang nodig hebben. Ik vertrouw het gewoon niet helemaal dus ik blijf wel bij het oude keyboard.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De heren van tested.com hebben vast een aantal vragen over de 6 lus beantwoord, een volledige in-depth komt zoals altijd later pas wanneer Will het toestel daadwerkelijk een tijd echt heeft kunnen gebruiken:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
loekf2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:56:
[...]

Ik heb niet veel met de camera zitten spelen, maar vond dit artikel op Toms

http://www.tomsguide.com/...-problems,news-19585.html

Komt eigenlijk neer op klachten over de wit balans. Kleuren zijn niet 100% correct, neigen naar paars soms en aan de randen zie je verkleuringen.

Heb dit bij andere reviews gezien. Nog niet eerder gezien, ik vind tot nu toe de kleurenweergave van iPhones (4 en 5) best ok.
Ow dat zou ik zeker jammer vinden. Denk wel dat dit op termijn verholpen zal/kan worden, maar voor alsnog jammer als dit nu het geval is.

Zijn er iPhone 6 eigenaren hier die het artikel van tomsguide kunnen bevestigen?

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
http://blog.gsmarena.com/...ameras-according-dxomark/

Hier verwijzen ze naar een benchmark waarin de iPhone 6 en 6 plus als beste ooit uit de test komen.

Directe verwijzing naar originele bron: http://www.dxomark.com/Mo...-smartphone-image-quality

[ Voor 31% gewijzigd door Aardmens op 25-09-2014 16:09 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Aardmens schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:08:

Hier verwijzen ze naar een benchmark waarin de iPhone 6 en 6 plus als beste ooit uit de test komen.

Directe verwijzing naar originele bron: http://www.dxomark.com/Mo...-smartphone-image-quality
Zou het toeval zijn, dat de Lumia 930 met Pureview camera niet in de test is meegenomen?

• Aardmens
Ik heb geen idee. Wat mij betreft worden die tests niet gedaan. Ik wacht nog op de Tweakers review en op het moment dat mijn abbo afloopt en dan beslis ik tussen de 6 of de 6 plus. Ik geloof dat alle moderne "high-end" telefoons prima camera's hebben voor mijn wensen.

[ Voor 19% gewijzigd door Aardmens op 25-09-2014 16:37 ]

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:03
Damn ik weet het nu echt niet meer, afgelopen dagen toch wat puntjes voorbij zien komen waardoor ik enorm ga twijfelen. De reden voor een Iphone was voor mij altijd kwaliteit, betrouwbaarheid etc.

Als ik 900 euro voor een telefoon ga uitgeven, wil ik bovenstaande inderdaad hebben.
Als dit toestel eventueel kan gaan buigen, ook al is het "maar een klein plekje onder de volume knop", dan is dit toch volstrekt onacceptabel (@stitch)? Je gaat me toch niet vertellen dat iemand dat zomaar zou accepteren met zulke bedragen?

Ik heb met heel veel plezier alle afgelopen modellen nieuw gekocht, en met gemak het geld ervoor neergelegd omdat ik weet dat ze 2 jaar later nog perfect functioneren. Met het hele iOS 8 debacle en alle klachten rondom de 6+ begin ik echt te twijfelen of Apple het hele "kwaliteit" en 'betrouwbaarheid" verhaal nog lang vol kan houden.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:29
Aardmens schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:08:

Thanks, dit ziet er veel beter uit voor de iPhone 6 en DXO is een erkend bedrijf. Las alleen iets over reddish skintones als je auto HDR aan hebt staan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:35:
[...]

Zou het toeval zijn, dat de Lumia 930 met Pureview camera niet in de test is meegenomen?
De beste camera telefoons van Nokia (808&1020) staan er toevallig wel bij. ;)

Maar de iPhone 6 heeft wel een erg goede camera. Ik vond die reportage die een pro fotograaf in IJsland heeft gemaakt heel erg indrukwekkend. Je zag daarbij ook duidelijk verschil tussen de 5S en de 6. Can't wait!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:13
b.jelle schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:23:
[...]

Dixons

Met nog steeds deze status
[afbeelding]
Nu niet meer, krijg net een mail dat de 64GB iPhone6 in het geheel niet geleverd gaat worden door DIxons morgen.

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
sverzijl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:01:
[...]

Nu niet meer, krijg net een mail dat de 64GB iPhone6 in het geheel niet geleverd gaat worden door DIxons morgen.
Ja idd, t/m vanochtend nog op 26-9 en nu weten ze volgende week pas meer. ....Lijkt me sterk dat ze zo laat pas weten wat er precies komt. Met mn plaats 241 wordt het m niet de komende weken.

Vannacht maar ff als een dolle F5en op de Apple site en dan morgen Dixons cancellen, mocht ik t geluk hebben er 1 met volgende week levering te scoren.

[ Voor 4% gewijzigd door b.jelle op 25-09-2014 20:17 ]

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 13:51
De retailer waar ik werk heeft vandaag de iPhone's ontvangen. Dus ze zullen nu wel zeker weten wat ze hebben. Een vestiging, bij ons tenminste, weet alleen een aantal, dus geen kleuren etc.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:13
b.jelle schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:16:
[...]
Ja idd, t/m vanochtend nog op 26-9 en nu weten ze volgende week pas meer. ....Lijkt me sterk dat ze zo laat pas weten wat er precies komt.

Vannacht maar ff als een dolle F5en op de Apple site en dan morgen Dixons cancellen, mocht ik t geluk hebben er 1 met volgende week levering te scoren.
Ik was oorspronkelijk ook van plan om hem gewoon weer via Apple Store te bestellen, maar 3 jaar garantie ipv 1 (zakelijk) gaf de doorslag. Ik wacht nog wel even.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb afgelopen dinsdagavond nog een pre-order geplaatst bij de Media Markt in Eindhoven voor een losse iPhone 6 16GB silver. En ik ben net gebeld dat ik hem morgen op kan halen. Dus ik geef mensen morgen een goede kans door eens bij je lokale MM te kijken. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:27:
Ik heb afgelopen dinsdagavond nog een pre-order geplaatst bij de Media Markt in Eindhoven voor een losse iPhone 6 16GB silver. En ik ben net gebeld dat ik hem morgen op kan halen. Dus ik geef mensen morgen een goede kans door eens bij je lokale MM te kijken. :)
Zijn vooral de 64GBs die schaars zijn lijkt t en de Dixons heeft dus bijv. alleen 16GB varianten binnen. Denk niet dat ik bij MM meer succes heb met de 6 64GB SG en nu te laat om nog vrij te nemen xD.
Jopth schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:17:
De retailer waar ik werk heeft vandaag de iPhone's ontvangen. Dus ze zullen nu wel zeker weten wat ze hebben. Een vestiging, bij ons tenminste, weet alleen een aantal, dus geen kleuren etc.
Je hoeft geen specifieke getallen te noemen, maar zit ik met een getal/plek als 241 voor de 6 64GB goed om er 1 in de komende week/weken te ontvangen?

[ Voor 31% gewijzigd door b.jelle op 25-09-2014 20:49 ]

• Aardmens
http://www.macrumors.com/...sponds-to-bending-issues/

Apple haar reactie op het bending gedoe. Lijkt erop dat de media hype succesvol is geweest.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:23
Aardmens schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:52:
http://www.macrumors.com/...sponds-to-bending-issues/

Apple haar reactie op het bending gedoe. Lijkt erop dat de media hype succesvol is geweest.
Ach ze verzinnen altijd wel wat, Apple wordt er niet heel erg slechter van hoor.

Antennagate van iphone 4 al vergeten?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:23

Nitai

Live the life you love.

En Plus bezitters, bevalt de Plus nu na een klein weekje gebruik? Ben benieuwd naar de ervaringen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• funk-e
  • Laatst online: 30-09 18:34
Scrtz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:56:
[...]

Ach ze verzinnen altijd wel wat, Apple wordt er niet heel erg slechter van hoor.

Antennagate van iphone 4 al vergeten?
iPhone 6+ - Bendgate
iPhone 5s - Fingerprintgate
iPhone 5 - Scuffgate
iPhone 4 - Antennagate

...less is more

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:23
funk-e schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:17:
[...]

iPhone 6+ - Bendgate
iPhone 5 - Scuffgate
iPhone 4 - Antennagate
Haha dankjewel voor je aanvulling :P

Verwijderd

Ze zijn de applestore nu aan het bijwerken.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Vanavond de iPhone 6 Plus in mijn handen gehad, van iemand die in de rij zat bij de Apple Store in Den Haag. Mooi apparaat, maar wel vrij groot natuurlijk.

Omdat ik zelf graag de 6 plus wil hebben denk ik dat ik wel voor deze ga, en zeker in de auto een extra mooi groot scherm. Het voelde naar mijn mening toch nog best kwetsbaar, maar dat ik denk ik omdat het iemands anders toestel was waar je nog extra voorzichtig mee bent.

Zaterdag ga ik toch even winkelen dan zal ik nog eens even in de winkel rustig kijken en vasthouden (maargoed dan hebben de meeste hem hier maybe al).

• Famous

Famous

R 400+

Al meer mensen die hun 6(+) hebben laten vallen? Zoja, hoe heeft die het ervan af gebracht? Bedoel dan uiteraard zonder hoesje.
Mijn heeft is zojuist al voor de tweede keer gevallen maar je ziet helemaal niets! Geen deukje, geen krasje helemaal niets!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:43
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:42:
Al meer mensen die hun 6(+) hebben laten vallen? Zoja, hoe heeft die het ervan af gebracht? Bedoel dan uiteraard zonder hoesje.
Mijn heeft is zojuist al voor de tweede keer gevallen maar je ziet helemaal niets! Geen deukje, geen krasje helemaal niets!
Je laat een apparaat waaraan je honderden euro's uitgeeft in een paar dagen twee keer vallen? :')

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DiedB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:48:
[...]

Je laat een apparaat waaraan je honderden euro's uitgeeft in een paar dagen twee keer vallen? :')
Dat kan toch, denk niet dat hij er mee gooit. :X

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Want zoiets doet men expres? Ongelukjes kunnen gebeuren. Mijn dochter heeft een DS ook een uur nadat uitgepakt van de bank gestoten. Total loss. Ik heb een toestel van twee weken wel eens van tafel gestoten. Vrouw heeft haar toestel ontelbaar vaak laten vallen... tot noch toe geen van alle incidenten opzettelijk.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Ja, had ik zin in....

Nee, een keer uit mijn broek geglipt toen ik die naar beneden deed (vraag mijzelf nog steeds af hoe) en een keer glipte die per ongeluk uit mijn hand.
Het is niet dat ik een YouTube kanaal heb die $2500 krijg per miljoen views :+

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:43
AllSeeyinEye schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:51:
[...]

Want zoiets doet men expres? Ongelukjes kunnen gebeuren. Mijn dochter heeft een DS ook een uur nadat uitgepakt van de bank gestoten. Total loss. Ik heb een toestel van twee weken wel eens van tafel gestoten. Vrouw heeft haar toestel ontelbaar vaak laten vallen... tot noch toe geen van alle incidenten opzettelijk.
Ik wil hier geen discussie aangaan of wat dan ook maar ik weet wel dat ik mijn telefoon (S3) in anderhalf jaar nog nooit heb laten vallen. Ik denk niet dat dat komt omdat ik 'geluk' heb maar omdat ik zorgvuldig met mijn spullen omga.

Iedereen moet zelf weten hoe hij met zijn spullen omgaat natuurlijk.

• Famous

Famous

R 400+

DiedB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:13:
[...]

Ik wil hier geen discussie aangaan of wat dan ook maar ik weet wel dat ik mijn telefoon (S3) in anderhalf jaar nog nooit heb laten vallen. Ik denk niet dat dat komt omdat ik 'geluk' heb maar omdat ik zorgvuldig met mijn spullen omga.

Iedereen moet zelf weten hoe hij met zijn spullen omgaat natuurlijk.
Het is en blijft een gebruiksobject en van wat schade lig ik dan ook niet wakker.
Ik kan ook hele andere dingen doen natuurlijk dan jij waardoor bij mij de kans groter is dat die valt. Bij 80% van de mensen die ik ken is de telefoon wel eens gevallen (zelfs in de Rijn en in de WC) dus denk niet dat ik een uitzondering ben..

Nitai schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:57:
En Plus bezitters, bevalt de Plus nu na een klein weekje gebruik? Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ja dat doet hij zeker. De extra ruimte wordt helaas nog niet overal benut maar ik zie zeker potentie.

Ding is snel. Accu is meer dan prima (na een flinke dag nog 15% over. Terwijl de 5s dan al leeg zou zijn) en het scherm is fantastisch mooi.

Wat me tot nu toe een beetje tegen valt is de camera. Die begint erg snel te korrelen en ik vind de kleuren erg flets. Dat ga ik de komende dagen wat beter testen nog.

Edit: ooh en de Plus is een echte grote iPhone. Niet een kleine iPad mini. Online lees je dat mensen hun iPad en iPhone verkopen en dan alleen de Plus terug kopen. Dat zou ik persoonlijk nooit doen, daar is het toch te weinig Tablet voor. Voor mij geen probleem verder want ik wilde al een tijdje een grotere iPhone, ook naast de iPad.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 25-09-2014 23:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• UltraSub
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:16:
[...]

Het is en blijft een gebruiksobject en van wat schade lig ik dan ook niet wakker.
Ik kan ook hele andere dingen doen natuurlijk dan jij waardoor bij mij de kans groter is dat die valt. Bij 80% van de mensen die ik ken is de telefoon wel eens gevallen (zelfs in de Rijn en in de WC) dus denk niet dat ik een uitzondering ben..
Iedereen die het over gebruiksvoorwerp heeft die ik ken om me heen laat ze regelmatig wel eens vallen, en doorgaans zien die er niet echt geweldig meer uit na een tijdje :P

Voorzichtig is relatief. Mijn vriendin vind dat ze heel voorzichtig is, maar die laat haar (mijn) 5 toch wel eens stuiteren. Zit niet voor niets een Spigen case om met voor en achter op de iPhone bodyguardz. En die case en bodyguardz kwamen er pas op nadat ik er al een jaar mee had gelopen en nooit had laten vallen. Ik was ook voorzichtig. Zit verschil in hoe mensen voorzichtig definieren. No pun intended ;)
Mijn huidige 5S is ook nog nooit gevallen. Ook geen case.
Ben erg benieuwd hoe gladjes de 6 en 6+ gaan zijn, ook door de grotere formfactor waarbij je hand gewoon anders grip moet uitoefenen.

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:07

lux

Kan iemand exact bevestigen hoeveel een standaard (16 GB) iPhone 6 en 6 plus wegen inclusief de verpakking? Is een schiftingsvraag voor een wedstrijd! Thanks!!

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:56
Valt weinig in te schatten (ik gok in ieder geval dat je dat probeerde te zeggen, in plaats van "dchifting") als iemand het exact bevestigt...

The devil is in the details.

Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:42:
Probeer eens buiten op asfalt. Kijken of hij dan nog heel blijft ;)

De mijne is ook al een keer gevallen. Thuis op de vloer terwijl hij in de hoes zat. Klonk vreselijk (alsof je met je hand op de grond slaat) maar gelukkig niets aan de hand.

• mvank
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:12
Weet iemand wat de verwachte levertijd is via de Apple store?

• UltraSub
Donstil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:28:
[...]

De mijne is ook al een keer gevallen. Thuis op de vloer terwijl hij in de hoes zat. Klonk vreselijk (alsof je met je hand op de grond slaat) maar gelukkig niets aan de hand.
Verwacht je dat dit komt omdat het zo'n big ass ding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:49:
[...]

Verwacht je dat dit komt omdat het zo'n big ass ding is?
Nee hoor niet speciaal. Glipte gewoon uit mijn handen. Gebeurd me eigenlijk nooit maar juist als je enorm voorzichtig doet (wat ik nu nog doe) gebeuren die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

UltraSub schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:21:
[...]

Iedereen die het over gebruiksvoorwerp heeft die ik ken om me heen laat ze regelmatig wel eens vallen, en doorgaans zien die er niet echt geweldig meer uit na een tijdje :P

Voorzichtig is relatief. Mijn vriendin vind dat ze heel voorzichtig is, maar die laat haar (mijn) 5 toch wel eens stuiteren. Zit niet voor niets een Spigen case om met voor en achter op de iPhone bodyguardz. En die case en bodyguardz kwamen er pas op nadat ik er al een jaar mee had gelopen en nooit had laten vallen. Ik was ook voorzichtig. Zit verschil in hoe mensen voorzichtig definieren. No pun intended ;)
Mijn huidige 5S is ook nog nooit gevallen. Ook geen case.
Ben erg benieuwd hoe gladjes de 6 en 6+ gaan zijn, ook door de grotere formfactor waarbij je hand gewoon anders grip moet uitoefenen.
Ik denk wellicht simpel over producten die ik gebruik en hecht hier dan ook weinig waarde aan. Weinig in de trant van, ik ga niet autistisch doen wanneer ik mijn telefoon vast heb. Als die valt dan valt die (hoe kut ook..) en hoor je mij een keer goed schelden (en dan ook echt goed). Ik geef letterlijk niets om bescherming of wat dan ook, vind het alleen maar irritant, maar toch heb ik voor de 6 een sleeve besteld. Dat de telefoon echter één keer uit mijn broek en één keer uit mijn hand glipt heeft hier weinig mee te maken denk ik. Voor mijn doen ga ik zéér voorzichtig om met mijn iPhone 6.. Zo erg dat zelfs vrienden mij hierop wijzen.
Donstil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:28:
[...]

De keer dat ik hem zelf liet vallen was buiten op de stenen (was té druk met van alles en de afstandbediening van de auto) maar er was niets aan de hand. Ik laat hem liever op het asfalt vallen dan op de stenen waar ik hem op liet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu te bestellen in de applestore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
met snelle leverijtden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat valt idd niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Tussen 8 en 10 oktober ontvang ik mijn Spacegrey iPhone 6 Plus! Kan nu al niet wachten.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF3
  • Laatst online: 10-10 14:04
Zouden ze in de Apple-store je Micro-SIM kaart kunnen "omknippen" naar een Nano-SIM kaart?
(verwacht het niet, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee)
DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:04

Galois

1811 - 1832

DJF3 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:36:
Zouden ze in de Apple-store je Micro-SIM kaart kunnen "omknippen" naar een Nano-SIM kaart?
(verwacht het niet, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee)
DJ
Nee. Doen ze zeker niet!
Met m'n iPhone 5 heb ik de simkaart zelf bijgeknipt. Maandje later moest terug naar de Apple store omdat het simkaarthoudertje een beetje los zat (had uiteraard niets met de simkaart te maken).

Ze deden erg boos over mijn geknipte kaart. Garantie vervalt, telefoon kan stuk (hoe dan? :)),...

Heb m'n geknipte kaart trouwens nog steeds (en mn schoonmoeder ook).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vraag je toch gewoon ff zo'n kaartje op bij je provider? Of loop in een winkel naar binnen in de buurt, krijg je hem meteen mee.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
LuNaTiC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:16:
Vraag je toch gewoon ff zo'n kaartje op bij je provider? Of loop in een winkel naar binnen in de buurt, krijg je hem meteen mee.
idd, dat is gewoon gratis en binnen de 10 seconden geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:17:
[...]

iPhone 6+ - Bendgate
iPhone 5 - Scuffgate
iPhone 4 - Antennagate
Dus je kunt de iPhone 4S de beste iPhone noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
thibautb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:38:
[...]

idd, dat is gewoon gratis en binnen de 10 seconden geactiveerd.
Of gewoon zelf beetje op het oog knippen, doe ik hier al jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 14:19
Heeft iemand anders met een 6+ last van 'Yellow-gate' m.a.w. een gele verkleuring op het scherm.
Ik heb mijn plus nu een aantal dagen in gebruik en het lijkt niet minder te worden.

Hopelijk is dit lijm die nog niet gedroogd is. Als het over een week nog niet weg is ga ik voor een vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DuvelDuvel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:31:
Heeft iemand anders met een 6+ last van 'Yellow-gate' m.a.w. een gele verkleuring op het scherm.
Ik heb mijn plus nu een aantal dagen in gebruik en het lijkt niet minder te worden.

Hopelijk is dit lijm die nog niet gedroogd is. Als het over een week nog niet weg is ga ik voor een vervanging.
Lijkt me sterk dat lijm er "een paar dagen" over doet om te drogen, ik zou lekker nu al terug gaan (voor ze allemaal op zijn ;))

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Galois schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:00:
[...]

Ze deden erg boos over mijn geknipte kaart. Garantie vervalt, telefoon kan stuk (hoe dan? :)),...
Er zijn genoeg voorbeelden op het internet waarbij een net verkeerd geknipte kaart er niet meer uit gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Mr Ton schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:31:
[...]

De beste camera telefoons van Nokia (808&1020) staan er toevallig wel bij. ;)

Maar de iPhone 6 heeft wel een erg goede camera. Ik vond die reportage die een pro fotograaf in IJsland heeft gemaakt heel erg indrukwekkend. Je zag daarbij ook duidelijk verschil tussen de 5S en de 6. Can't wait!
Daarom vroeg ik het me af. De 930 komt ook overal erg goed uit de tests. Zeker omdat veel mensen een camera tegenwoordig steeds belangrijker vinden in een telefoon, leek zo'n test me wel zinvol :).

Ik heb wel een filmpje gevonden van de video performance. Beide hun sterktes en zwaktes, maar het lijkt erop dat Apple eindelijk een deftige camera in de Iphone heeft gestopt :). Met stabilisator! :*)

Wat me vooral opvalt, is dat de objecten op de 6+ veel dichterbij lijken dan met de Lumia camera. Heeft met de lens te maken.

Hierbij nog wat opvallende zaken uit de filmpjes;

- The iPhone 6 Plus seems to focus on objects faster than the Lumia Icon.
- When the Lumia Icon changes focus, the image seems to zoom in or out a little bit for a fraction of a second. I don't notice that on the iPhone 6 Plus.
- The Lumia Icon has wider lens. Objects appear closer on the iPhone 6 Plus camera.
- The iPhone 6 Plus video appears brighter, while the Lumia Icon is darker with more contrast.
- Both performed well with Image Stabilization. It's hard for me to see if there's a clear winner here.

[ Voor 28% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-09-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 14:19
DennusB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:32:
[...]

Lijkt me sterk dat lijm er "een paar dagen" over doet om te drogen, ik zou lekker nu al terug gaan (voor ze allemaal op zijn ;))
Leek mij ook totdat ik deze artikelen las:
http://cupertinotimes.com...screen-yellow-dont-worry/
http://www.cultofmac.com/...llow-dont-worry-overmuch/

Mijn probleem is ook exact hetzelfde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:37:
[...]

Daarom vroeg ik het me af. De 930 komt ook overal erg goed uit de tests. Zeker omdat veel mensen een camera tegenwoordig steeds belangrijker vinden in een telefoon, leek zo'n test me wel zinvol :).

Ik heb wel een filmpje gevonden van de video performance. Beide hun sterktes en zwaktes, maar het lijkt erop dat Apple eindelijk een deftige camera in de Iphone heeft gestopt :). Met stabilisator! :*)

[video]

Wat me vooral opvalt, is dat de objecten op de 6+ veel dichterbij lijken dan met de Lumia camera. Heeft met de lens te maken.

Hierbij nog wat opvallende zaken uit de filmpjes;

- The iPhone 6 Plus seems to focus on objects faster than the Lumia Icon.
- When the Lumia Icon changes focus, the image seems to zoom in or out a little bit for a fraction of a second. I don't notice that on the iPhone 6 Plus.
- The Lumia Icon has wider lens. Objects appear closer on the iPhone 6 Plus camera.
- The iPhone 6 Plus video appears brighter, while the Lumia Icon is darker with more contrast.
- Both performed well with Image Stabilization. It's hard for me to see if there's a clear winner here.
Mooie samenvatting :)

Ik neem aan dat die artefacts naast bewegende objecten komt door de compressie in het editen/uploaden? Daar schrok ik wel even van. En jammer dat er geen groothoek lens in zit, dat lijkt wel het geval bij de Lumnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 30-09 18:34
delta1 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:15:
[...]

Mooie samenvatting :)

Ik neem aan dat die artefacts naast bewegende objecten komt door de compressie in het editen/uploaden? Daar schrok ik wel even van. En jammer dat er geen groothoek lens in zit, dat lijkt wel het geval bij de Lumnia.
Ja, kijk maar eens rond 2:48, daar zie je dat de artefacts ook om de tekst heen zit. Jammer, want zo kun je de kwaliteit niet echt goed beoordelen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF3
  • Laatst online: 10-10 14:04
LuNaTiC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:16:
Normaal wel ja :) Heb een corporate Vodafone account. Als je dan in een winkel komt: "sorry, dan moet u bij uw telecom beheerder zijn".. grmbl..
Lang leve een schaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
DJF3 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:36:
[...]

Normaal wel ja :) Heb een corporate Vodafone account. Als je dan in een winkel komt: "sorry, dan moet u bij uw telecom beheerder zijn".. grmbl..
Lang leve een schaar! ;)
Ik heb, anticiperend, afgelopen week al een nieuwe nano-sim besteld. Zit nu met een adaptertje in mijn iphone 4. Straks kan-ie meteen over naar de iPhone 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DJF3 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:36:
[...]

Lang leve een schaar! ;)
Ga naar je telecom beheerder, en vraag een nano-sim. Ze zetten ter plekke het nummer over naar de nieuwe sim en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
Jeej thanks apple, die gaat maandag terug...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hJrGyWLl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheThomas schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:28:
Jeej thanks apple, die gaat maandag terug...
[afbeelding]
Oei kak, defecten kunnen gebeuren natuurlijk maar dat je dan achterin de rij komt is wel irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02
Dat is klote zeg.... Balen man!

/edit: maar waarom wachten maandag? Kun je vandaag niet iets doen?

[ Voor 53% gewijzigd door Ferret op 26-09-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik las ergens dat ze in de Apple Stores voorraad moeten achterhouden voor DOA gevallen. Weet niet waar de jouwe vandaan komt maar ruilen zou een optie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
Kiezen jullie voor een standaard weergave of ingezoomde weergave ?

Bij mij zijn de letters van bepaalde apps niet heel scherp als ik deze bekijk in de standaard weergave. Dus ik ga zo even de ingezoomde weergave proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Sefaex schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:51:
Kiezen jullie voor een standaard weergave of ingezoomde weergave ?

Bij mij zijn de letters van bepaalde apps niet heel scherp als ik deze bekijk in de standaard weergave. Dus ik ga zo even de ingezoomde weergave proberen..
bepaalde apps zijn nog niet geoptimaliseerd _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 17:01
Fijn, bij een kennis doet de homeknop het niet, hij wou hem omruilen bij Apple Store maar dat kon alleen op afspraak.

Volgende week woensdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Mizgala28 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:53:
Fijn, bij een kennis doet de homeknop het niet, hij wou hem omruilen bij Apple Store maar dat kon alleen op afspraak.

Volgende week woensdag dus.
Dat slaat dan weer nergens op |:(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

dave1972 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:56:
[...]

Dat slaat dan weer nergens op |:(
Is gewoon normale afhandeling, afspraak met een Genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
Net de iPhone 6 in mijn handen gehad en even een vergelijk gedaan met m'n htc one m7. Maar scherm van de htc is mooier, laden van pagina's op de htc ging sneller. (Nooit eerder bezochte site) en dat viel me vies tegen. Had toch wel verwacht dat dit beter was. Heb nooit last van haperingen of zo op m'n htc. Ga dus geen iPhone halen.mheb een iPad mini retina dus iOS ken ik god genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:18
Nou vanochtend om klokslag 9:30 bij de amac een iPhone 6 bemachtigd, helaas hadden ze geen varianten groter dan 16GB of de + die ik toch wel graag had gezien (niet gekocht, veelste groot)
Mijn eerste indruk is goed maar man wat is dat ding glad zeg..
Batterij ben ik tot nu toe ook nog niet echt over te spreken, hopelijk wordt dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
jaydenjarno schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:09:
Net de iPhone 6 in mijn handen gehad en even een vergelijk gedaan met m'n htc one m7. Maar scherm van de htc is mooier, laden van pagina's op de htc ging sneller. (Nooit eerder bezochte site) en dat viel me vies tegen. Had toch wel verwacht dat dit beter was. Heb nooit last van haperingen of zo op m'n htc. Ga dus geen iPhone halen.mheb een iPad mini retina dus iOS ken ik god genoeg.
Mag ik vragen hoeveel sneller? Bedoel basseer je daar je aankoop op? lijkt me niet echt namelijk.

Jij zat waarschijnlijk op een rustige 4G verbinding, waar de iPhone 6 in een drukke WiFi netwerk zat bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
Op dezelfde WiFi verbinding. Wilde het graag testen omdat ik safari op m'n iPad ook een stuk langzamer vindt dan Chrome. Is bijna 2 keer zo snel als op de iPhone 6. Kan ook aan Chrome liggen, maar chrome op iOS is lang niet zo goed als op Android of pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 12-10 14:51
joon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:22:
Nou vanochtend om klokslag 9:30 bij de amac een iPhone 6 bemachtigd, helaas hadden ze geen varianten groter dan 16GB of de + die ik toch wel graag had gezien (niet gekocht, veelste groot)
Mijn eerste indruk is goed maar man wat is dat ding glad zeg..
Batterij ben ik tot nu toe ook nog niet echt over te spreken, hopelijk wordt dat beter.
Na 9:30 vanochtend denk je dat de batterij al een goede indicatie geeft? :X

Wordt vast beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:34:
Op dezelfde WiFi verbinding. Wilde het graag testen omdat ik safari op m'n iPad ook een stuk langzamer vindt dan Chrome. Is bijna 2 keer zo snel als op de iPhone 6. Kan ook aan Chrome liggen, maar chrome op iOS is lang niet zo goed als op Android of pc.
Eens, iOS is lang niet zo snel met laden van website's als Android inderdaad!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:37:
[...]

Eens, iOS is lang niet zo snel met laden van website's als Android inderdaad!
Mijn ervaring is zeker weten anders. Indien safari gebruikt wordt dan op iPhone

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:18
keanu_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:36:
[...]

Na 9:30 vanochtend denk je dat de batterij al een goede indicatie geeft? :X

Wordt vast beter ;)
Ja geloof ik ook wel, maar hij was 100% toen ik in een wachtkamer ging zitten, 30 minuten een beetje gebrowsed en toen zat ik op 64%
Schrok ik wel een beetje van ;)

[ Voor 34% gewijzigd door joon op 26-09-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
joon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:41:
[...]

Ja geloof ik ook wel, maar hij was 100% toen ik in een wachtkamer ging zitten, 30 minuten een beetje gebrowsed en toen zat ik op 64%
Schrok ik wel een beetje van ;)
Dan zou ik hem meteen maar omruilen want dan is de batterij niet goed. Tenzij je er wel wat anders mee hebt gedaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02
Je hebt hem vanmorgen opgehaald zeg je. Is-ie niet bezig geweest om iCloud te syncen ofzo? Mag hopen dat je daar wel wifi had dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De batterij van nieuwe smartphones wordt volgens mij significant beter, naar mate hij een paar keer volledig is opgeladen.

Mijn Lumia had de eerste dagen een verloop van 15% per uur bij hevig gebruik. Nu is dit nog maar 5% ofzo. De batterij is zoveel beter geworden naarmate ik hem vaker heb opgeladen.

Dit zal bij de Iphone wellicht ook zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:47:
De batterij van nieuwe smartphones wordt volgens mij significant beter, naar mate hij een paar keer volledig is opgeladen.

Mijn Lumia had de eerste dagen een verloop van 15% per uur bij hevig gebruik. Nu is dit nog maar 5% ofzo. De batterij is zoveel beter geworden naarmate ik hem vaker heb opgeladen.

Dit zal bij de Iphone wellicht ook zo zijn?
Dat heeft er eerder mee te maken dat je de telefoon minder intensief gebruikt. Batterijen horen meteen goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 13-10 10:38
Zojuist online ook m'n 6+ 64GB zilver besteld. Levertijd 5-7 werkdagen. *Blij :D

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 18:40
Iemand problemen met Personal Hotspot onder iOS 8.0.2? Mijn iPad air weigert te verbinden op die manier met mijn iPhone 6 als ik op de Iphone personal hotspot ingesteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Aardmens schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:49:
[...]

Dat heeft er eerder mee te maken dat je de telefoon minder intensief gebruikt. Batterijen horen meteen goed te werken.
Het gebruik was precies hetzelfde, omdat ik deze tests 's avonds deed. Dit werd na enkele dagen echt gewoon beter.

Mijn ervaring is dan ook, dat de batterij gewoon beter wordt, naarmate hij vaker 100% is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59
crazylegs schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:49:
Zojuist online ook m'n 6+ 64GB zilver besteld. Levertijd 5-7 werkdagen. *Blij :D
Via Apple? Is die indicatie wel juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 13-10 10:38
Sovereign schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:58:
[...]

Via Apple? Is die indicatie wel juist?
Via de apple online store idd. 5-7 werkdagen stond er.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36
crazylegs schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:02:
[...]

Via de apple online store idd. 5-7 werkdagen stond er.
staat dat in de bevestigingsmail ook? Bij mij stond er bij de plus dat die tussen 9-13 oktober geleverd zal worden, de 6 normaal tussen 10 - 14 oktober (pas)
Pagina: 1 ... 15 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.