Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 12:21
Msi92 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:22:
[...]

Hmmmm, Het is niet ground breaking maar zoiets mag/kun je niet van een 700 euro toestel verwachten :(
Aangezien Media Markt geen iPhone 6 meer op voorraad heeft kan ik hem ook niet terug sturen voor een DOA yaayy :O :X
Ik lijk ook een heel klein kleurverschil te hebben maar dan wel onder een juiste hoek en het juiste licht. Met andere woorden; niet noemenswaardig om me er druk om te maken.

Verwijderd

Voor het eerst dat ik niet onder de indruk ben van een iPhone design. Het voelt niet premium meer.. Aluminium achterkant is gewoon te dun! Lelijke uitstekende lens.. Plastic randjes zijn crap en de snelheid is niet veel hoger dan de iPhone 5S.

Vanaf 2009 tot 2014 was het telkens makkelijk welke smartphone ik nam na het aflopen van mijn abonnement, nu wordt het weer overwegen en kijken naar andere merken. Jammer..

Verwijderd

dbz1985 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:29:
Bij mij is het in de browser en dan pak ik complete site van marktplaats en zodra ik probeer te typen in het zoekveld dan start ie opnieuw op :-s....verder geen problemen met de 6+ batterij zit nu op 19 % na 52 uur en 30 minuten
Mijn iPhone 'start' hier ook opnieuw op. Ik had nog niet 'gezocht'.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:21:
Misschien kunnen jullie met elkaar ruilen @Earzz & @WhateveruSay. ;-)
Daar heb ik ook aan gedacht alleen heb ik AppleCare+, die zal wel niet al te makkelijk over te zetten zijn.
En dan is er nog de vraag welke kleur en hoe veel GB hij heeft.
Makkelijkste is dat ik er maar gewoon aan zal moeten wennen, in de toekomst maar geen overhaaste beslissingen meer nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 05-10-2014 10:47 ]

XboxLive: Dave 130R

Verwijderd

Earzz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Daar heb ik ook aan gedacht alleen heb ik AppleCare+, die zal wel niet al te makkelijk over te zetten zijn.
Makkelijkste is dat ik er maar gewoon aan zal moeten wennen, in de toekomst maar geen overhaaste beslissingen meer nemen.
Apple Care kan je gewoon opzeggen en krijg je je geld gewoon terug. Volgens mij zelfs het hele bedrag. Hangt er vanaf wanneer deze is afgesloten.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 09:52
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:31:
Voor het eerst dat ik niet onder de indruk ben van een iPhone design. Het voelt niet premium meer.. Aluminium achterkant is gewoon te dun! Lelijke uitstekende lens.. Plastic randjes zijn crap en de snelheid is niet veel hoger dan de iPhone 5S.

Vanaf 2009 tot 2014 was het telkens makkelijk welke smartphone ik nam na het aflopen van mijn abonnement, nu wordt het weer overwegen en kijken naar andere merken. Jammer..
Ik moet bekennen dat ik er ook zo over dacht, maar hoe vaker ik hem zie ( ik heb hem overigens zelf nog niet ) begin ik dat lensje zelfs mooi te vinden 8)7

Samsung Flip 7

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:40

Aight!

'A toy robot...'

Net even mijn oude 5 moeten gebruiken, ik touch-ID aan het proberen, lukte niet :P

Ook wat een verschil met de 6+ zeg. Ben toch al helemaal gewend eraan :D

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
Aight! schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:22:
Net even mijn oude 5 moeten gebruiken, ik touch-ID aan het proberen, lukte niet :P

Ook wat een verschil met de 6+ zeg. Ben toch al helemaal gewend eraan :D
Ik gebruik nu iets minder dan een jaar touchid, maar dit doe ik nog steeds als ik even terugschakel naar een 5c of 5. Maarja, ik doe ook zoomen met mn twee vingers als ik een fysieke krant, tijdschrift of folder aan het lezen ben. 8)7

Overigens vind ik de 6+ wel steeds mooier worden, maar nog steeds veel te groot voor mijn dagelijks gebruik. Dit is niet meer hanteerbaar voor mij zowel prive als zakelijk en ook totaal overbodig. Ik zou hem direct kopen als ik hem nodig zou hebben, maar ik kan geen reden bedenken waarom iemand zo'n groot ding nodig heeft als je de combinatie iphone en ipad kan kopen en die vullen elkaar m.i. prima aan. Al kan ik begrijpen dat de mensen die hem kopen geen echte noodzaak hebben, maar het gewoon zien als nieuwe gadget. Dat zal voor 99,9 % de reden zijn om een 6+ te kopen.

I don't have dreams, I have goals!!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
Redondo1982 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Ik kan geen reden bedenken waarom iemand zo'n groot ding nodig heeft als je de combinatie iphone en ipad kan kopen en die vullen elkaar m.i. prima aan..
Met een 6 Plus is de combinatie iPhone en iPad overbodig en heb je alles in 1

_/-\o_

Moet toch een reden hebben om het goed te praten dat ik zo'n bak geld heb uitgegeven voor een telefoon :7

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 05-10-2014 12:11 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:47
Ik werk nu een week met de 6+.

Ik heb/had geen iPad, dus toen ik moest kiezen tussen een 6 en een 6+ ging dat als volgt:

optie 1:
iPhone 6 en een iPad mini retina

optie 2:
iPhone 6+

Ik ben nu erg blij dat ik voor optie 2 ben gegaan. En dat terwijl ik nog maar van 2 voordelen gebruik maak: beter websites bekijken in Safari en een betere accuduur (2 dagen bij zwaar gebruik). Ik vermoed dat de voordelen alleen nog maar toenemen wanneer app-ontwikkelaars hun apps gaan aanpassen naar het grote formaat van de 6+

...less is more

Verwijderd

Earzz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Ik heb zelf een 64GB. Maar ik hoop dat Apple gewoon mijn telefoon terug neemt, hij is nog in perfecte staat, maarja ik weet niet of die 14 dagen gelden voor geopend of ongeopend. :o

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Ik heb zelf een 64GB. Maar ik hoop dat Apple gewoon mijn telefoon terug neemt, hij is nog in perfecte staat, maarja ik weet niet of die 14 dagen gelden voor geopend of ongeopend. :o
Normaalgesproken gaan de 14 dagen in op het moment dat je het pakketje of de telefoon hebt ontvangen.

Tesla M3LR '21

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

_/-\o_
Ja en voor veel mensen is dat weer net niets; te groot als telefoon en mee te nemen, als tablet te klein vergeleken met een iPad ;)
Moet toch een reden hebben om het goed te praten dat ik zo'n bak geld heb uitgegeven voor een telefoon :7
Cognitieve dissonantie is ons allen niet vreemd ;)

Uiteindelijk valt en staat het toch met persoonlijke smaak/voorkeur ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Las Vegas schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Normaalgesproken gaan de 14 dagen in op het moment dat je het pakketje of de telefoon hebt ontvangen.
Ja oké, maar maakt het dan uit of je hem een weekje gebruikt hebt?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:40
Blijft moeilijk. Gister ze even allebei vastgehouden. Die 6+ is erg groot dus voor het gebruik is die fantastisch. Maar vraag me echt af of het ook mogelijk is om een smsje te verzenden als ik op de fiets zit :).

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Dat ligt er aan in hoeverre het toestel er gebruikt uitziet. Ik heb mijn toestel ook een week gebruikt, maar bij het terugsturen heb ik alles zodanig verpakt dat het er weer ''als nieuw'' uitziet. D.w.z.: scherm goed schoonmaken, plasticje - indien je die nog hebt - op het scherm plakken etc.

Het moet weer verkoopbaar zijn. Als jij een toestel terugstuurt met krassen op de achterkant dan is het niet meer verkoopbaar en zullen ze het dus niet accepteren. Wat vingerafdrukken op de achterkant valt nog te overzien, dan is het product nog wel verkoopbaar.

Verder geldt, niet geschoten is altijd mis. Mocht Typhone mijn telefoon niet accepteren, dan mogen ze hem terugsturen en verkoop ik hem wel via de particuliere kanalen. Zo moeilijk is het niet om nu een iPhone 6 Plus te verkopen gok ik :)

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Las Vegas schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Dat ligt er aan in hoeverre het toestel er gebruikt uitziet. Ik heb mijn toestel ook een week gebruikt, maar bij het terugsturen heb ik alles zodanig verpakt dat het er weer ''als nieuw'' uitziet. D.w.z.: scherm goed schoonmaken, plasticje - indien je die nog hebt - op het scherm plakken etc.

Het moet weer verkoopbaar zijn. Als jij een toestel terugstuurt met krassen op de achterkant dan is het niet meer verkoopbaar en zullen ze het dus niet accepteren. Wat vingerafdrukken op de achterkant valt nog te overzien, dan is het product nog wel verkoopbaar.

Verder geldt, niet geschoten is altijd mis. Mocht Typhone mijn telefoon niet accepteren, dan mogen ze hem terugsturen en verkoop ik hem wel via de particuliere kanalen. Zo moeilijk is het niet om nu een iPhone 6 Plus te verkopen gok ik :)
Ik heb een case gebruikt dus de achterkant ziet er perfect uit nog geen enkel krasje op het scherm, plasticje heb ik weggegooid maarja zoals jij al zei niet geschoten is altijd mis ;)

• giantgiantus
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Ik heb een case gebruikt dus de achterkant ziet er perfect uit nog geen enkel krasje op het scherm, plasticje heb ik weggegooid maarja zoals jij al zei niet geschoten is altijd mis ;)
En jullie zijn waarschijnlijk ook van die figuren die een product terugsturen dat al gebruikt is als jij hem nieuw koopt. Ik vind het maar bizar...

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 00:51
Msi92 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:00:
Fijn, mijn Volume up button lijkt donkerder te zijn dan mijn Volume down, ben ik nou gek aan het worden of zijn der meer die hier last van hebben? :(

[afbeelding]
Da's een collector's item! Ik denk dat je per ongeluk een volume down knop hebt van een wit/zilver toestel. Ofzo.

• Cardwizard
giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:37:
Blijft moeilijk. Gister ze even allebei vastgehouden. Die 6+ is erg groot dus voor het gebruik is die fantastisch. Maar vraag me echt af of het ook mogelijk is om een smsje te verzenden als ik op de fiets zit :).
Nee , en dat hoor je ook niet te doen als je aan het fietsen bent }:O

• giantgiantus
cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Nee , en dat hoor je ook niet te doen als je aan het fietsen bent }:O
Half uurtje fietsen is juist mijn manier om alle sociale activiteiten van die dag te ontpooien op mijn telefoon. SMS, Mail, bellen etc.

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

En jullie zijn waarschijnlijk ook van die figuren die een product terugsturen dat al gebruikt is als jij hem nieuw koopt. Ik vind het maar bizar...
Wat?

• giantgiantus
Producten die je gebruikt terugsturen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Dat heet de afkoelingsperiode, en dat is gewoon wettelijk geregeld. Ik raad je aan om de Wet Kopen op Afstand eens te raadplegen.

Of pas jij je kleren ook niet alvorens je besluit het te retourneren of te houden? Juist, dat dacht ik.

Tesla M3LR '21

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Lees mijn eerdere post wat beter door zou ik zeggen. 8)7

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:37:
Siri, text message sturen, en dan het sms bericht dicteren. De dicteerfunctie is absoluut niet slecht.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11 12:09
(jarig!)
cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Behalve dat je op een iPhone 6 plus geen iPad apps kan draaien.
Gelukkig zijn de meeste apps universeel, maar ik heb een aantal spellen die alleen op de iPad functioneren.

Ipad apps compatible maken met de iPhone 6+ zie ik ook niet zo heel snel gebeuren, omdat de verhoudingen van het scherm (4:3 en 16:9) verschillen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Half uurtje fietsen is juist mijn manier om alle sociale activiteiten van die dag te ontpooien op mijn telefoon. SMS, Mail, bellen etc.
https://www.fietsmodus.nl :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-11 19:44

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Werk nu sinds vrijdag met de iphone 6 en ik ben er nog niet over uit wat ik er nu van vind. Technisch is het echt een fijn toestel maar ik mis toch wel de handzaamheid van de iphone 5.

Nu heb ik van mijn werk een 5s en privé had ik een 5 en hiermee kon ik altijd heerlijk in bed internetten bijvoorbeeld met één hand, dat is nu wat verdwenen.

Ik hoop dat Apple doorgaat met inoveren voor ook de 4" toestellen want dat blijft toch een fijn formaat.

Batterijduur vind ik ook niet geweldig. Zit nu telkens op 4g te internetten maar ik hou geen dag vol helaas.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bigg Balls schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:07:

Batterijduur vind ik ook niet geweldig. Zit nu telkens op 4g te internetten maar ik hou geen dag vol helaas.
Apart, ik haal dit op een dag met redelijk intensief gebruik en alles aan (o.a. bluetooth vanwege m'n Pebble):

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3U3F2Q070Z2C3l1w2u1I/2014-10-04%2000.54.50.png

• Jeroen O
(jarig!)
Ik ben zeer positief over de batterij.

Toestel: iPhone 6 plus.
Gebruik: 5 uur en 16 minuten.
Standby: 1 dag en 6 uur.

Batterij: 52%

Bij het gebruik zitten wat stroomvretende zaken. Zo heb ik gisteren tijdens een wandeling uitvoerig de camera getest. Vanwege de zon stond de helderheid op maximaal.
Verder nog een tijdje met GPS aan rondgelopen bij het opzoeken van een geocache.

Bij de bovenstaande activiteiten ging de batterij van mijn 4S altijd razendsnel naar beneden.

Ik ben van plan om de batterij helemaal op te verbruiken. Even kijken hoe lang dat duurt.

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
giantgiantus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Goh stoer zeg. Komen ongelukken van. En dat is geen sociale activiteit, verongelukken.

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:31
nicow101 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Goh stoer zeg. Komen ongelukken van. En dat is geen sociale activiteit, verongelukken.
Alsof fietsers uberhaupt ooit opletten :P

• Redondo1982
[...]

Gisteren lette ik er toevallig op toen ik reed over een ventweg. Van de 8 fietsers zaten er 7 met een telefoon in de hand, 4 daarvan met telefoon in beide handen en de onderarmen leunend op het stuur en 6 van de 7 ook nog eens met oordopjes in. De ventweg waar ik op reed had in -en uitgangen om de 10 meter zowel voor auto's als nieuwe fietspaden en er is weinig uitwijkruimte, dus bij een snelle beslissing kan je hoogstens terecht komen op een andere weghelft en dan moet je maar hopen dat daar niks rijdt. Als je met je onderarmen rust ben je sowieso de pineut, want je kan nooit zo snel schakelen om uit te wijken. Ik zou dit graag eens keihard willen zien worden aangepakt met boetes van + € 300,-, want het is echt een ramp op de weg. Ik kan ook niet begrijpen dat mensen dit gevaar zelf niet zien. Het merendeel was ook nog eens volwassen, dus daar snap ik het helemaal niet van. Ik denk dat die mensen graag in de krant willen komen te staan.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Als jij daarop gaat letten ben jij ook fout bezig en daar zag je zelf waarschijnlijk ook het gevaar dan niet van in..

Ik heb zelf nog nooit last gehad van fietser die met een telefoon bezig zijn. Enige waar ik last van heb op twee wielen is het grote deel van de wielrenners die overal maar door fietsen, voorrang nemen en niet op het fietspad fietsen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Hoi,

Ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mij kon helpen.

Ik heb vrijdagmiddag mijn nieuwe iPhone 6 64GB ontvangen nadat ik ben overgestapt van Vodafone naar Hi.

Een aantal problemen:

1. Als ik muziek aan het luisteren ben op Spotify, vaak na 10 a 20 minuten gaat mijn geluid opeens uit. Ik krijg dan ''Geluidsvolume: uit''. Als ik dan vervolgens het volume omhoog schuif, gaat hij automatisch vanzelf weer terug naar 0. Ook als ik de knoppen gebruik, gaat het automatisch weer terug naar stil. Ik moet mijn telefoon steeds uitzetten om geluid terug te krijgen.

2. Mijn batterij wilt niet tot de 100% opladen. Hij loopt vast op 98%. Wellicht is dit omdat het een gloed nieuwe telefoon is, en de batterij even moet wennen voordat hij de juiste percentages kan weergeven, maar ik vroeg me toch of dit geen bug o.i.d is.

3. Ik zag gistermiddag in het zonlicht een klein mini krasje in de linkerbovenhoek van mijn iPhone. Ik heb de iPhone vrijdagavond pas opengemaakt en verder is hij niet in contact gekomen met sleutels of dergelijke. Dit klinkt misschien als bullshit, maar kan het zijn dat dat krasje er al op zat? Hij heeft sinds gister avond bovendien ook in een hoesje gezeten...

4. Ik zit technisch gezien nog bij Vodafone, en daar had ik een iPhone 4s. Nu ik een 4G toestel heb, maar wel met een 3g abbo, heb ik dan verbinding met 4G of 3G? Er staat namelijk linksboven in wel 3G, maar ik neem aan dat ik met een iPhone 6 toch verbinding hoor te hebben met 4G? |:(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Is dit allemaal reden van paniek en moet ik terug gaan naar Hi, of moet ik gewoon even afwachten en wennen aan de telefoon?

Groetjes!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 14:02 ]

• Cardwizard
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:49:

Ik zag gistermiddag in het zonlicht een klein mini krasje in de linkerbovenhoek van mijn iPhone. Ik heb de iPhone gisteravond pas opengemaakt

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Is dit allemaal reden van paniek
Welkom......

bovenstaande is best knap natuurlijk :+

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 05-10-2014 13:56 ]

Verwijderd

cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Welkom......

bovenstaande is best knap natuurlijk :+
Bedoelde Vrijdagavond opengemaakt. Vrijdagmiddag ontvangen, vrijdag avond na werk en school geopend. :)

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:06

4. Ik zit technisch gezien nog bij Vodafone, en daar had ik een iPhone 4s. Nu ik een 4G toestel heb, maar wel met een 3g abbo, heb ik dan verbinding met 4G of 3G? Er staat namelijk linksboven in wel 3G, maar ik neem aan dat ik met een iPhone 6 toch verbinding hoor te hebben met 4G? |:(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Is dit allemaal reden van paniek en moet ik terug gaan naar Hi, of moet ik gewoon even afwachten en wennen aan de telefoon?

Groetjes!
Je zegt het zelf al... Je hebt een 3G abo dus een 3G internet verbinding. Voor 4G heb je een abo nodig met 4G internet :+ de iPhone 6 ondersteunt 4G maar dan moet je dat dus wel in je abo hebben zitten :+

[ Voor 5% gewijzigd door DM89 op 05-10-2014 14:10 ]

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Je zegt het zelf al... Je hebt een 3G abo dus een 3G internet verbinding. Voor 4G heb je een abo nodig met 4G internet :+
Wilde het toch even voor de zekerheid weten. Merkte al niet veel verschil met mijn andere telefoon. Dan moet ik nog 2 maanden wachten op 4G. :+

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als je bij vodafone zit kun je die makkelijk bij je blocks aanzetten in de myvodafone app. 4g is 2,50 p/m extra

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Helemaal blij met de iPhone 6 plus, ook even een slomotion filmpje gemaakt en de slo-mo tijd verschoven voor een leuk effect. Wel HD aanzetten. :)

• Redondo1982
Famous schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:42:
Als jij daarop gaat letten ben jij ook fout bezig en daar zag je zelf waarschijnlijk ook het gevaar dan niet van in..

Ik heb zelf nog nooit last gehad van fietser die met een telefoon bezig zijn. Enige waar ik last van heb op twee wielen is het grote deel van de wielrenners die overal maar door fietsen, voorrang nemen en niet op het fietspad fietsen.
Waarom dan? Kijk jij alleen maar rechtdoor als je in de auto zit? Dat is juist gevaarlijk! Je moet toch weten wat er om je heen gebeurd. Ik kan om mezelf heen kijken tijdens autorijden, gevaarlijke situaties inschatten en ook nog tellen. En ik ben niet hoogbegaafd hoor. Maar we gaan volledig offtopic, maar ik vind het allerminst een rare reactie van je. Wielrenners zijn overigens randdebielen in het verkeer, maar beschouw ik gewoon als auto. Want zo gedragen ze zichzelf ook, dus behandel ik ze als auto. Boem is ho!

• giantgiantus
Las Vegas schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:59:
[...]

Dat heet de afkoelingsperiode, en dat is gewoon wettelijk geregeld. Ik raad je aan om de Wet Kopen op Afstand eens te raadplegen.

Of pas jij je kleren ook niet alvorens je besluit het te retourneren of te houden? Juist, dat dacht ik.
Ja ik weet dat je niets fout doet hoor. Ik mag er toch niet van houden? Je mag ook roken op de stoep, vind ik ook irritant >:).
[...]

Gelukkig zijn in Nederland de automobilisten altijd de schuldige >:). Ik fiets naar huis over een fietspad wat erg breed is, er kunnen makkelijk 5 mensen naast elkaar fietsen. Die vriendelijke automobilisten moeten mij overigens sowieso elke dag op hun blote knietjes danken dat ik geen kostbare rijruimte in Amsterdam in neem.

On topic:
Vriend heeft de 6+ en merk dat hij iig makkelijk in jasje van pak past. Dus voor werkdagen is het nu ook opgelost. Nu nog eens kijken hoe vanmiddag een rondje rennen bevalt. Misschien is hij nu gewoon zo groot dat hij niet meer op en neer kan bewegen in mijn zak en heb ik er juist minder last van :)

[ Voor 46% gewijzigd door giantgiantus op 05-10-2014 14:27 ]

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:41

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Dat is niet de bedoeling m.i.
Ik bedoel, als ik een nieuwe telefoon koop, wil ik een nieuwe en niet eentje die jij al een week, hoe voorzichtig jij ook geweest bent, gebruikt hebt.
Ik denk dat jij dat vast met mij eens bent. Als de winkelier tegen jou zegt: "Ik heb er één die al een week gebruikt is door een heel voorzichtig iemand. Wil je die of kom je morgen terug, want dan heb ik echte nieuwe uit de fabriek?" Wat doe je dan?

Bovendien zitten er na één week vaak al wel 'gebruikerssporen' op (minuscule krasjes ed).

Dat de winkel er niet achter komt/kan komen en lijkt alsof jij 'm alleen uit de verpakking gehaald hebt en verder niets mee gedaan hebt...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Cardwizard
Ik kan het fout hebben maar worden geretourneerde toestellen daadwerkelijk weer door verkocht ?
Denk dat Apple deze eerder gebruikt voor omruil met een defect toestel

• Jeroen O
(jarig!)
Galois schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Als de winkelier tegen jou zegt: "Ik heb er één die al een week gebruikt is door een heel voorzichtig iemand. Wil je die of kom je morgen terug, want dan heb ik echte nieuwe uit de fabriek?" Wat doe je dan?

Bovendien zitten er na één week vaak al wel 'gebruikerssporen' op (minuscule krasjes ed).
Als ik € 200 korting krijg en verder de normale fabrieksgarantie en het met de gebruikerssporen mee valt, wil ik dat wel overwegen.

Verwijderd

Als ik type in Whatsapp en het geluid aan heb staan komt het bij mij wel is voor dat hij soms wel eens hard tikt.
(dus dat hij bij sommige letters een hard geluid maakt terwijl het geluid zacht aan staat)

Heeft iemand anders dit ook? Ligt dit aan IOS 8?

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 20:39
Heb net de Whatsapp Beta geïnstalleerd, die is wel al geüpdatet voor de resoluties van de 6 en 6+.

Linkje en uitleg staan hier: http://forums.macrumors.c...read.php?t=1788727&page=3

2 minuten werk, ideaal!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Bigg Balls

Bigg Balls

Even een statusupdate naar aanleiding van mijn bericht over het batterij verbruik van mijn iPhone 6, zoals jullie kunnen zien niet echt fantastisch...

Batterijverbruik iPhone 6

[ Voor 21% gewijzigd door Bigg Balls op 05-10-2014 21:03 ]

• DM89
Mijn Accuverbruik dit weekend met mijn iPhone 6:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/33xkm0y.jpg

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
De iPhone nu ook gezien in het zwart, maar ik kan er niet warm voor lopen. Vindt het niet Apple waardig....jammer.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bigg Balls schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:02:
Even een statusupdate naar aanleiding van mijn bericht over het batterij verbruik van mijn iPhone 6, zoals jullie kunnen zien niet echt fantastisch...

[afbeelding]
Dat is niet wat het zou moeten zijn. Misschien een stomme vraag, maar heb je 'm al een keer uit en aan gezet? :+

• Cardwizard
Boontjes schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:39:
De iPhone nu ook gezien in het zwart, maar ik kan er niet warm voor lopen. Vindt het niet Apple waardig....jammer.
Ik ook niet ....

.... En toch ben ik er heel blij mee oOo

• Galois

Galois

1811 - 1832

Jeroen O schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:48:
[...]

Als ik € 200 korting krijg en verder de normale fabrieksgarantie en het met de gebruikerssporen mee valt, wil ik dat wel overwegen.
Het recht om je telefoon te ruilen, kost de winkelier (dus de klanten) dus 200 euro? ;-)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Jeroen O
(jarig!)
Wat moeten ze dan anders met die gebruikte en geretourneerde telefoon?

Als niemand die heel voorzichtig gebruikte telefoon wil kopen, wat ik uit de reacties opmaak, kost het de winkelier €700 tot €1000, afhankelijk van het model.

Maar om eerlijk te zijn heb ik ook gewoon liever een nieuwe als ik iets in de winkel koop. Als ik tweedehands spullen wil, ga ik wel naar de kringloop of marktplaats.

[ Voor 26% gewijzigd door Jeroen O op 05-10-2014 22:37 ]

• Boontjes
cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:44:
[...]

Ik ook niet ....

.... En toch ben ik er heel blij mee oOo
Leuk.... veel plezier ermee, ik hoop dat ze nog een keer wat maken waar ik vrolijk van wordt.

• Cardwizard
Boontjes schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:02:
[...]

Leuk.... veel plezier ermee, ik hoop dat ze nog een keer wat maken waar ik vrolijk van wordt.
Roze ?

• Boontjes
Weet zeker dat geretourneerde telefoons die er als nieuw uitzien, weer netjes ingepakt worden en als nieuw over de toonbank gaan.

• Boontjes
Laat ze maar weer eens echt zwart gebruiken i.p.v. dat space grey :(

• Cardwizard
Boontjes schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:06:
Weet zeker dat geretourneerde telefoons die er als nieuw uitzien, weer netjes ingepakt worden en als nieuw over de toonbank gaan.
Nieuw is bij mij in seal anders niet , kun je ook zien bij de garantiedatum bij Apple , die gaat in bij de eerste activatie , dat klopt dan ook niet

• funk-e
  • Laatst online: 14:47
Hoi,

Ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mij kon helpen.

Ik heb vrijdagmiddag mijn nieuwe iPhone 6 64GB ontvangen nadat ik ben overgestapt van Vodafone naar Hi.

Een aantal problemen:

1. Als ik muziek aan het luisteren ben op Spotify, vaak na 10 a 20 minuten gaat mijn geluid opeens uit. Ik krijg dan ''Geluidsvolume: uit''. Als ik dan vervolgens het volume omhoog schuif, gaat hij automatisch vanzelf weer terug naar 0. Ook als ik de knoppen gebruik, gaat het automatisch weer terug naar stil. Ik moet mijn telefoon steeds uitzetten om geluid terug te krijgen.
dit is vrijwel zeker een hardware issue. Ik heb dit 2(!) keer gehad bij de iPhone 5.
2. Mijn batterij wilt niet tot de 100% opladen. Hij loopt vast op 98%. Wellicht is dit omdat het een gloed nieuwe telefoon is, en de batterij even moet wennen voordat hij de juiste percentages kan weergeven, maar ik vroeg me toch of dit geen bug o.i.d is.
hier blijken meer mensen last van te hebben (weliswaar geen iPhone 6-gevallen)
3. Ik zag gistermiddag in het zonlicht een klein mini krasje in de linkerbovenhoek van mijn iPhone. Ik heb de iPhone vrijdagavond pas opengemaakt en verder is hij niet in contact gekomen met sleutels of dergelijke. Dit klinkt misschien als bullshit, maar kan het zijn dat dat krasje er al op zat? Hij heeft sinds gister avond bovendien ook in een hoesje gezeten...
ergens in dit topic heeft ook iemand zijn iPhone teruggestuurd wegens een kras, kan altijd gebeuren in de fabriek
Welk abo heb je? Ik verwacht dat je gewoon 4G-toegang moet hebben. Echter is 4G nog niet overal verkrijgbaar, dat kun je hier checken: Dekkingskaart Vodafone
Voor punt 1 heb je gewoon recht op vervanging door Apple. Je hebt 2 opties:
  1. aanspraak maken op standaard garantie Apple (je zit 2 tot 4 dagen zonder telefoon)
  2. aanspraak maken op Express Replacement á € 29,- ( je krijgt direct een nieuwe telefoon, vervolgens de oude opsturen)

...less is more

• Boontjes
cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:13:
[...]

Nieuw is bij mij in seal anders niet , kun je ook zien bij de garantiedatum bij Apple , die gaat in bij de eerste activatie , dat klopt dan ook niet
Activatie terugdraaien en opnieuw sealen lijkt me, want alles wat retour komt en niets mankeert als refurbisched gaan gebruiken lijkt me niet logisch en moeilijk vol te houden.

• Cardwizard
Boontjes schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:32:
[...]

Activatie terugdraaien en opnieuw sealen lijkt me, want alles wat retour komt en niets mankeert als refurbisched gaan gebruiken lijkt me niet logisch en moeilijk vol te houden.
iPhone kun je wel opnieuw instellen , de eerste activatie van het toestel is echter altijd de ingangsdatum van de garantie , zo kun je dus altijd zien of een toestel wel of niet gebruikt is geweest

• Boontjes
cardwizard schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:35:
[...]

iPhone kun je wel opnieuw instellen , de eerste activatie van het toestel is echter altijd de ingangsdatum van de garantie , zo kun je dus altijd zien of een toestel wel of niet gebruikt is geweest
Wil niet vervelend doen maar die garantiedatum is door Apple toch eenvoudig resetten.

• Bigg Balls

Bigg Balls

Tourniquet schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Dat is niet wat het zou moeten zijn. Misschien een stomme vraag, maar heb je 'm al een keer uit en aan gezet? :+
Ja, en een nieuwe installatie zonder Back-up terug te zetten.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iemand hier ervaring met Apple Care+ als je een toestel lost hebt gekocht bij The Phonehouse?
Snap van de Apple site dat ik langs een Apple Store moet gaan met een aankoopbewijs, maar geldt dit ook als je het dus bij een ander partij dan de Apple Store hebt gekocht?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15
Dennischo schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:45:
Iemand hier ervaring met Apple Care+ als je een toestel lost hebt gekocht bij The Phonehouse?
Snap van de Apple site dat ik langs een Apple Store moet gaan met een aankoopbewijs, maar geldt dit ook als je het dus bij een ander partij dan de Apple Store hebt gekocht?
Kun je allemaal telefonisch regelen.
Krijgt dan een linkje per mail voor een test waarmee ze kunnen uitlezen of het toestel helemaal ok is, als dat zou is dan regelen ze alles tijden dat gesprek. Duurt een kwartiertje.
Je hebt wel een CC nodig....

• DM89
Dennischo schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:45:
Gewoon Apple bellen op 0800 0200 570 zeggen dat je AppleCare+ wilt voor je iPhone 6. Als je de juiste persoon aan de telefoon hebt wordt er om het serie nummer of imei gevraagd die achter op de doos staat.

Ik had de iPhone 6 op zaterdag gekocht en op maandag gebeld voor AppleCare+ Ik kreeg na het bellen een email met een betaal link waar je kan betalen met een creditcard. Zodra je dat hebt gedaan is AppleCare+ geactiveerd en dat kan je ook checken met het serie nummer op de Apple site.

Als je geen creditcard hebt moet je naar een Apple Store om daar te betalen met een gewone pinpas. En moet je de aankoopbon van Phonehouse meenemen. :+

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wat is precies de toegevoegde waarde van AppleCare+?

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:23

swv

Nou dat je, in het geval van AppleCare+ voor iPhone, in je tweede jaar (dus buiten de fabrieksgarantie) ook kunt aankloppen bij Apple voor snelle service, in plaats van dat je dan naar de verkoper (The Phonehouse) moet. Ik kan me voorstellen dat het via een derde partij langer kan duren en dat je dan voor AppleCare kiest.

Zelf heb ik er echter die 100 euro niet voor over en koop ik liever bij Apple zelf zodat ik, volgens het conformiteitsbeginsel, daar ook mijn tweede jaar, of langer, kan claimen mocht dat nodig zijn.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:20:
Nou dat je, in het geval van AppleCare+ voor iPhone, in je tweede jaar (dus buiten de fabrieksgarantie) ook kunt aankloppen bij Apple voor snelle service, in plaats van dat je dan naar de verkoper (The Phonehouse) moet. Ik kan me voorstellen dat het via een derde partij langer kan duren en dat je dan voor AppleCare kiest.

Zelf heb ik er echter die 100 euro niet voor over en koop ik liever bij Apple zelf zodat ik, volgens het conformiteitsbeginsel, daar ook mijn tweede jaar, of langer, kan claimen mocht dat nodig zijn.
In het geval van Phone House (of Dixons) zou ik me niet zoveel zorgen maken over het 2e jaar. Allemaal Authorised Resellers. Betaal je dus 100 euro voor Jan Koek.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Wanneer laden jullie je iphone eigenlijk op? Ik heb hem gisteren voor het eerst niet laten uitvallen, maar uitgezet bij 1 procent. Toen heb ik hem opgeladen. Nu hij opgeladen is, constateer ik echter dat de tijd sinds volledig opladen niet terug gedraaid is en nog gewoon doorloopt van de lading van eergisteren. Meer mensen hier last van?

• Rub147
  • Laatst online: 21:09
sww89 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:20:

Dat is niet helemaal correct, wat jij uiteenzet is de gewone AppleCare. AppleCare+ dekt ook schadegevallen met een eigen risico van 69 euro per keer:
"Je kunt gebruikmaken van deskundige telefonische ondersteuning en profiteren van extra hardwaredekking voor je iPhone, inclusief maximaal twee schadevoorvallen als gevolg van een ongelukje, met een eigen risico van € 69 per voorval."

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

judith.1987 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:33:
Wanneer laden jullie je iphone eigenlijk op? Ik heb hem gisteren voor het eerst niet laten uitvallen, maar uitgezet bij 1 procent. Toen heb ik hem opgeladen. Nu hij opgeladen is, constateer ik echter dat de tijd sinds volledig opladen niet terug gedraaid is en nog gewoon doorloopt van de lading van eergisteren. Meer mensen hier last van?
Ik laad hem altijd standaard op als ik naar bed ga, leg hem dan aan de lader en 's ochtends er weer uit.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
judith.1987 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:33:
Dan is hij niet volledig opgeladen.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:23

swv

THE_BASE schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:33:
[...]

In het geval van Phone House (of Dixons) zou ik me niet zoveel zorgen maken over het 2e jaar. Allemaal Authorised Resellers. Betaal je dus 100 euro voor Jan Koek.
Rub147 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:38:
[...]

Dat is niet helemaal correct, wat jij uiteenzet is de gewone AppleCare. AppleCare+ dekt ook schadegevallen met een eigen risico van 69 euro per keer:
"Je kunt gebruikmaken van deskundige telefonische ondersteuning en profiteren van extra hardwaredekking voor je iPhone, inclusief maximaal twee schadevoorvallen als gevolg van een ongelukje, met een eigen risico van € 69 per voorval."
Ja je hebt gelijk. In feite is het een soort van verzekering die je afsluit voor 2 jaar. En als je van jezelf weet dat je onvoorzichtig bent is AppleCare+ ideaal :+
Ik wilde meer de vergelijking maken met 'geen gezeur' garantie. Je loopt de Apple Store in met je kapotte iPhone en een half uur later loop je weer naar buiten met een nieuwe. Bij wijze van.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:26
Wat ik nou nog niet duidelijk heb, indien je de telefoon simlockvrij direct aanschaft bij de Apple Store. Dan is toch altijd 2 jaar standaard garantie van toepassing?

ehhhh..HOI

Verwijderd

De whatsapp beta heeft geen horizontale functie helaas.... Hoop voor ons 6 plus bezitters dat dit nog gaat komen

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:10:
De whatsapp beta heeft geen horizontale landscape functie helaas.... Hoop voor ons 6 plus bezitters dat dit nog gaat komen
FTFY :Y)
Nu ben ik niet zo bekend met Apple en iOS, maar hebben niet vrijwel alle apps al jaren zowel een portrait als landscape mode? Op Android toch in ieder geval wel...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Galois

Galois

1811 - 1832

krizzziz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:07:
Wat ik nou nog niet duidelijk heb, indien je de telefoon simlockvrij direct aanschaft bij de Apple Store. Dan is toch altijd 2 jaar standaard garantie van toepassing?
Klopt. Alleen heeft Apple het eerste jaar een soort van 'superservice' en het tweede jaar 'gewone opgelegd door de EU garantie'.

Wat het verschil in de praktijk is, weet ik niet. Ik dacht eerst dat je in het eerste jaar gewoon sneller je toestel om werd geruild en zo en in het tweede jaar altijd ter reparatie aangeboden en dus een paar dagen/weken kwijt.

Maar vriend van mij heeft in zijn tweede jaar een probleem gehad met zijn iPhone 5 en bij de Apple Store gelijk een nieuwe meegekregen. Ook bijzonder dat de 5 niet meer verkocht wordt, maar voor dit soort gevallen nog wel op voorraad hebben (kennelijk).

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

AllSeeyinEye schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

FTFY :Y)
Nu ben ik niet zo bekend met Apple en iOS, maar hebben niet vrijwel alle apps al jaren zowel een portrait als landscape mode? Op Android toch in ieder geval wel...
Op iOS zie je dat veel minder dan op Android. Dat komt omdat interfaces in Android al vanaf het begin geschikt waren voor afwijkende schermformaten omdat schermelementen altijd een positie hebben t.o.v. elkaar en de randen van het scherm. In iOS had alles (voordat Auto Layout in zwang begon te raken) gewoon een vaste locatie, waardoor een knop onderaan het scherm in portrait mode gewoonweg buiten het scherm viel in landscape mode. Door die erfenis zie je nog steeds minder landscape interfaces.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mr Ton schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:02:
Heb net de Whatsapp Beta geïnstalleerd, die is wel al geüpdatet voor de resoluties van de 6 en 6+.

Linkje en uitleg staan hier: http://forums.macrumors.c...read.php?t=1788727&page=3

2 minuten werk, ideaal!
.ipa uit vage bron; die sla ik dus over. :X

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:10:
De whatsapp beta heeft geen horizontale functie helaas.... Hoop voor ons 6 plus bezitters dat dit nog gaat komen
Voor zover ik whatsapp gebruik op iOS heeft het altijd al een landschapje mode. Zal vast nog wel toegevoegd worden.

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

keest12 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Voor zover ik whatsapp gebruik op iOS heeft het altijd al een landschapje mode. Zal vast nog wel toegevoegd worden.
Huh? Je reageert op een bericht dat aangeeft dat er geen landscape mode is. In je reactie geef je aan dat het er wel is, om vervolgens toe te voegen dat het wellicht nog zal worden geimplementeerd in een toekomstige release. Hoe moeten we jouw bericht nou lezen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

AllSeeyinEye schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Huh? Je reageert op een bericht dat aangeeft dat er geen landscape mode is. In je reactie geef je aan dat het er wel is, om vervolgens toe te voegen dat het wellicht nog zal worden geimplementeerd in een toekomstige release. Hoe moeten we jouw bericht nou lezen?
Het is in de beta niet aanwezig, in de huidige stable wel. Dus waarschijnlijk zal het in de toekomste nieuwe stable ook wel worden toegevoegd.
Zo dus.

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

AllSeeyinEye schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Omdat WhatsApp altijd al een landscape-layout ondersteunde vermoed hij daarom dat dit in de nieuwe versie ook weer toegevoegd zal worden.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Galois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Klopt. Alleen heeft Apple het eerste jaar een soort van 'superservice' en het tweede jaar 'gewone opgelegd door de EU garantie'.

Wat het verschil in de praktijk is, weet ik niet. Ik dacht eerst dat je in het eerste jaar gewoon sneller je toestel om werd geruild en zo en in het tweede jaar altijd ter reparatie aangeboden en dus een paar dagen/weken kwijt.

Maar vriend van mij heeft in zijn tweede jaar een probleem gehad met zijn iPhone 5 en bij de Apple Store gelijk een nieuwe meegekregen. Ook bijzonder dat de 5 niet meer verkocht wordt, maar voor dit soort gevallen nog wel op voorraad hebben (kennelijk).
Het verschil is dat ie in het tweede jaar aan moet tonen dat het toestel (als consument) is aangeschaft bij Apple. Dit dmv het produceren van een bon.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ik heb geen bon hoeven laten zien en heb mijn iPhone 5 twee maal in het "tweede jaar" met een defect binnen gebracht en meteen een (refurb) andere iPhone 5 gekregen.

De eerste keer werd mij verteld door de Genius dat de garantie na 1 jaar verlopen is, maar dat Apple uit coulance je helpt in het tweede jaar. (bullshit natuurlijk, want dat is het EU recht). Wel moet je dan naar de Apple Store gaan waar je het apparaat hebt gekocht (voor mij dus Oberhausen) en als je online hebt gekocht moet je het apparaat dus online/telefonisch aanmelden.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Verwijderd

DyStiC schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

Het is in de beta niet aanwezig, in de huidige stable wel. Dus waarschijnlijk zal het in de toekomste nieuwe stable ook wel worden toegevoegd.
Zo dus.
Ja gok ik ook. Niet erg overigens. Die enorme koeienletters en dat enorme toetsenbord was veel erger dus nu even wachten tot de volledige versie uitkomt

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar bij mij werkt whatsapp prima in landscape. (En ja, ik heb ook de beta)

• Cardwizard
rdgut schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:31:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar bij mij werkt whatsapp prima in landscape. (En ja, ik heb ook de beta)
Geen beta hier , wel gewoon landscape op de 6 plus (ziet er niet uit maar dat is een ander verhaal)

• the_scary_door
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-11 13:25
Ik heb nu een paar dagen mijn iPhone 6 en hij bevalt goed, maar er verschijnt steeds een horizontale lijn aan de onderkant van het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/qrbggp8jn/image.jpg

Deze kan ik er met mijn mouw wel afvegen, maar hij komt steeds terug. Hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

the_scary_door schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:53:
Ik heb nu een paar dagen mijn iPhone 6 en hij bevalt goed, maar er verschijnt steeds een horizontale lijn aan de onderkant van het scherm:

[afbeelding]

Deze kan ik er met mijn mouw wel afvegen, maar hij komt steeds terug. Hebben meer mensen hier last van?
Verkeerd aangebrachte coating? Op mijn telefoon is de coating ondertussen erafgesleten in de vorm van mijn unlock patroon :+ Als het scherm schoon is zie je niks, maar wanneer het vettig is zie je precies het patroon zitten waarmee ik hem unlock.

Verwijderd

Nu doet de landscape mode het wel :+

sorry voor de onnodige ophef :P

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Misschien een leuk idee om een topic te openen met suggesties voor apps welke al geschikt zijn voor de grotere schermen?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ crazylegs -> ja waarom niet?
Het zijn er in ieder geval nog niet echt heeel veel...

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Tha BasZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:41:
@ crazylegs -> ja waarom niet?
Het zijn er in ieder geval nog niet echt heeel veel...
Geopend :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 12:12
[verwijderd]

[ Voor 107% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]

• Galois

Galois

1811 - 1832

Mar.tin schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:55:
Weet iemand wat ik het beste kan doen met een iPhone 6 plus die DOA aangekomen is? Heb hem vandaag opgehaald en bizarre schermflikkeringen die mij doen vermoeden dat er met mijn scherm iets mis is, aangezien het op screenshots niet te zien is. Echter doet het zich niet altijd voor...

Ben nu mijn iPhone voor de tweede keer aan het restoren.. :'( Niet een tof begin van deze relatie..

Voor de 2e keer gerestored, zelfde problemen.. Maar eens een bezoekje aan de T-Mobile winkel wagen

Hoe zou ik zo snel mogelijk een nieuwe kunnen hebben? Eigenlijk geen zin om nog 3 weken te moeten wachten tot ik een nieuwe heb.. :'(

[video]
Een afspraak maken bij de Genius bar als je dichtbij een Apple Store woont? Kans is groot dat je daar gelijk een nieuwe meekrijgt.

Via T-Mobile vrees ik dat het een paar weken zal duren...

Pagina: 1 ... 23 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.