Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:32:
19 februari krijgt iedereen de update via BB zelf...
Maar geen flash in je browser is een goede reden voor, Flash word niet meer ontwikkeld voor mobiele platformen.
Zelf heb ik geen last meer van de groene beelden etc.
Update is zeker wel fijn, unlocken doe ik niet meer met swipen maar met U + Enter.
19 februari pas! Verdorie ;)

En U + Enter is zeker een feature waar ik gebruik van ga maken. Dan zet ik dat swipe to unlock uit, heb ik nooit meer problemen tijdens het uitgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 04:36

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Vandaag mijn hoesje binnen gekregen van PDair (Vertical Pouch Type Black/Red Stitch 3BBBPTVX1-R) voor mijn Blackberry Passport
Hij ziet er kwalitatief hoogwaardig uit en past perfect!

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/9sfqiahsp/IMG_20150215_WA003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/5kc4qqjgd/IMG_20150215_WA004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/yn5t0jys9/IMG_20150215_WA002.jpg

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:40
IPhone 6 vs BlackBerry Passport

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bw0qEe62Wdo]

• Von Henkel
Update rolt nu binnen via KPN netwerk ong 470MB versie 10.3.1.1565

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Na die 470MB komt er nog 1.5gb
Althans zo ging het bij mij op vodafone.

• Von Henkel
nvt

[ Voor 113% gewijzigd door Von Henkel op 20-02-2015 04:24 ]

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Is het bij jullie ook zo dat na de update naar 10.3.1 in Whatsapp bij veel contacten alleen een nummer wordt getoond? Ik heb whatsapp al eens opnieuw geinstalleerd en geprobeerd de telefoonnummers in een ander format op te slaan (met +31 bv) maar dat helpt niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm weet iemand hier hoe de update werkt als je in het buitenland bent? Ik heb Hi en zou hem dus via KPN gepushed moeten krijgen aangezien die de update al aan het pushen is. Ik krijg hier in Brazilie alleen niks binnen. Ga ik de update via de provider waar KPN/Hi afneemt in Brazilie krijgen of word het wachten tot ik weer in Nederland ben?

Zou de update graag willen hebben en zit nog ongeveer een maand hier, dus zou lekker zijn als ik niet hoef te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Von Henkel schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:41:
Update rolt nu binnen via KPN netwerk ong 470MB versie 10.3.1.1565
Schijnt bij "Unlocked" toestellen niks meer met je Provider te maken te hebben maar een Global push te zijn (http://crackberry.com/sho...s-now-have-1031-available) =)!

Gisteren rond 16u de melding gekregen dat er een update beschikbaar was, niks mee gedaan, en 1u later kreeg ik de vraag of ik wilde rebooten. Zelf vind ik dat best fijn, alleen kan ik me zo voorstellen dat er mensen / bedrijven zijn die om welke reden ook niet (direct) willen updaten, dus dit is wel apart vind ik.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
JunkieXP schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:40:
[...]
Gisteren rond 16u de melding gekregen dat er een update beschikbaar was, niks mee gedaan, en 1u later kreeg ik de vraag of ik wilde rebooten. Zelf vind ik dat best fijn, alleen kan ik me zo voorstellen dat er mensen / bedrijven zijn die om welke reden ook niet (direct) willen updaten, dus dit is wel apart vind ik.
Je kan bij Software updates via dat settings-symbooltje ervoor kiezen dat het niet automatisch gaat. Standaard staat dit ingesteld op automatisch updaten. Had ik voor de gein uitgezet, zodat ik hem bewust kon laden!

Wel vreemd. ik kreeg gisteren bij 100% installatie een melding: "Update interrupted. Please try again." Daarna wilde de download van de update niet meer starten.. nja prima. Deed de telefoon een beetje raar, ik doe een reboot via de power knop.. blijft ie hangen op het Vodafone welkomst scherm. Dus dan maar een hard reboot via de volume-knoppen en warempel, de telefoon start gewoon op met 10.3.1!

Dat is toch bizar?

Na verloop van tijd zag ik ineens een groene balk in de camera app.. die is sinds vanochtend echter weer verdwenen.

Ben benieuwd hoe stabiel deze update voor mij gaat blijken te zijn.. helaas ken ik ondertussen ook wel wat negatieve ervaringen in de omgeving.

U + Enter is wel geniaal trouwens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Update geïnstalleerd, sowieso flickeringen en groene camera gehad. Vandaag nog niet terug gezien. Misschien moest het OS settelen, maar ik ben benieuwd hoe stabiel deze update is.

Verder zijn die shortcuts super handig! Nu kan ik nog sneller werken op mijn Passport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
Ik krijg steeds vanuit android apps reclamebanners in beeld. Zojuist nog met de ing app. Die lijkt dan af te sluiten maar die kan je vervolgens uit het hoofdscherm weer activeren en dan ga je verder van waar je was gebleven. Zo ook met wordfeud, heel erg storend. Welke shortcuts brengt deze update trouwens met zich mee? Heb ze nog niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willo19 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:28:
Ik krijg steeds vanuit android apps reclamebanners in beeld. Zojuist nog met de ing app. Die lijkt dan af te sluiten maar die kan je vervolgens uit het hoofdscherm weer activeren en dan ga je verder van waar je was gebleven. Zo ook met wordfeud, heel erg storend. Welke shortcuts brengt deze update trouwens met zich mee? Heb ze nog niet gevonden..
settings - shortcuts and speed dail

daar kan je ze zien en aanpassen

maar die niet te zien is daar wanneer scherm zwart is dat je op u kan klikken en hij gaat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Die shortcuts had ik al op mijn passport. De u is nieuw en dat is inderdaad best praktisch. Niemand verder last van reclamebanners in android apps? Ik vroeg mij nl af of er in dit opzicht een verschil kan zijn tussen via snap of Amazon store geïnstalleerde androidapps..
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:15:
[...]

settings - shortcuts and speed dail

daar kan je ze zien en aanpassen

maar die niet te zien is daar wanneer scherm zwart is dat je op u kan klikken en hij gaat aan

[ Voor 41% gewijzigd door Willo19 op 20-02-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Ik heb alleen dan de Ziggo app automatisch opstart na een reboot na de upgrade. Verder draait alles tot op heden normaal/beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Willo19 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:28:
Afbeeldingslocatie: https://rimblogs.files.wordpress.com/2015/02/keyboard-short-cuts.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Dank, nu snap ik de shortcuts, ik gebruikte eerst alleen maar de speeddial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Snap v3 Beta 3 (2.9.9.2)

•Fixed download issues for some (Logout and login again if you are having trouble)
•Fixed accidental activation of More button while scrolling
•Fixed horizontal tab scrolling (now only scrolls one pane at a time)
•More layout fixes for Passport
•Renamed "Available" to "Library" in My Apps
•Added Downloads to action bar
•Fixed another issue when pressing Download button before App page loads completely
•Added donate button
•App version, download size, and release date moved lower on App Page
•Content rating, developer email, num downloads added to App Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Willo19 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:36:
Dank, nu snap ik de shortcuts, ik gebruikte eerst alleen maar de speeddial.

[...]
Vooral U + Enter vind ik geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Laat maar, heb het al door

[ Voor 77% gewijzigd door Willo19 op 23-02-2015 10:57 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een kleine week de trotse bezitter van een Passport.
Ik kom van een note 2 en het eerste wat opvalt is de prachtige hardware. Schitterende bouwkwaliteit, prachtig uiterlijk en handig en degelijk toetsenbord.

Toch laat de software het af en toe afweten. Het scherm reageert vaak niet op aanrakingen, met name in het 'lockscreen' waar je berichten kan openen om ze snel even te bekijken (super feature trouwens). Ook begint de telefoon spontaan te flikkeren op een willekeurig moment.

Ook de apps zijn soms uit proportie getrokken, afbeeldingen laden niet (spotify) of zijn langzaam.

Ik ben inmiddels verliefd geworden op de hub, en de scherpte van het scherm. De blackberry apps werken naar behoren en de telefoon is erg snel, maar die kleine dingen laten me twijfelen. Ik wacht het nog een weekje af en ga tips en tricks hier checken om sommige dingen aangenamer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check crackberry.com voor problemen met je passport. Daar worden op de fora alle eventuele problemen besproken. Het flikkerend scherm is inmiddels een bekend issue. Blackberry is er mee bezig en de oplossing is nabij.

Het niet altijd goed reageren is mij niet bekend. Lijkt me erg vervelend.. probeer een reset te doen. Normaal werkt bb10 erg stabiel en zonder problemen.. vervelend als je die wel ervaart. Probeer eerder genoemde site om je problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle respons, ik ben een leek als het gaat om BB10. Ik ga meteen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant voor iemand hier een Coolblue Tweedekans Passport voor 454 euro: http://www.marktplaats.nl...rt-qwerty-smartphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Het flickered van het scherm is mogelijk opgelost met de laatste leak.
http://forums.crackberry....es-passport-only-1000622/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt bij mij prima te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ik ga vooralsnog niet verder met die leak, want tot nu toe zeer tevreden over de officiële update. Ik heb 1 keer een groene balk gehad in de camera app, sindsdien niks meer. Dus wat mij betreft een geslaagde update. Wat betreft batterijduur, ik heb nu constant power saving modus aanstaan. Ik heb het idee dat m'n batterijduur iets langer is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ik heb dag 1 heel veel last gehad van flikkeringen, ik heb nog wel paar keer teruggezien in een Android app, maar verder geen problemen meer gehad. Batterij is er zeker op vooruit gegaan. Nu in nachtkastmodus verbruikt hij bijna geen batterij meer met die energiemodus aan. Dus ik red nu gemakkelijk twee dagen op een accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Het batterijverbruik met power saving modus aan en in standbye is inderdaad enorm geminimaliseerd. Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Vorige week ook de update geinstalleerd en voorlopig zijn alle problemen die ik had weg, erg fijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

hilgo

Clear your mind of can't.

Sinds anderhalve week de passport na hiervoor een android telefoon en een lumia 920 te hebben gehad en nog geen seconde spijt van de overstap gehad. Ik heb nog nooit zoveel van een mobiele telefoon gebruik gemaakt als nu.
Op app gebied ook niets gemist behalve de Rabobank app maar de mobiele website werkt eigenlijk prima (te lui om snap te installeren).

Discogs

Verwijderd

Dat is fijn om te horen!
De nieuwe leak lijkt het flikkerende scherm issue op te lossen.

En snap installeren is niet nodig
Installeer gewoon 1 mobile market, standaard apktje en gaan.
Daar hebben ze ook de Rabobank app linkje.

• intricate
Wat ik mij af vraag Is of energiebesparing ook te zien is in toestelcontrole als je de setting aan hebt staan om energiebesparing in te schakelen als je je toestel omdraait.

Ik zie het niet terug in die batterij verbruik curve, alleen als ik energiebesparing continue aan zet in de settings zie ik in die curve dat de tijd met groen is gemarkeerd.

Ik weet dus niet of die setting van omdraaien wel werkt bij mij.

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 00:37:
En snap installeren is niet nodig
Installeer gewoon 1 mobile market, standaard apktje en gaan.
Daar hebben ze ook de Rabobank app linkje.
Oh ja, die had je ook nog, helemaal vergeten. Bedankt voor de tip :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Heb gister de Nilkin 9H tempered glass screen protector binnen gekregen.

1 advies: Niet kopen!
Past niet goed, zie foto.

https://www.dropbox.com/s/d7m7dy31c8my8a6/DSCN0390.JPG?dl=0

[ Voor 5% gewijzigd door intricate op 27-02-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik heb zelf een wallet case gekocht voor mijn BB en die bevalt prima. Ik dacht eerst dat het misschien te lomp zou zijn maar past goed in mijn broekzak, is wel dikker natuurlijk maar door de vorm van de passport zit het minder in de weg dan de 5.5" Android telefoon incl. wallet case die ik hiervoor had.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Zojuist de Seidio spring clip holster ontvangen.
http://www.seidioonline.c...aspx?ProductCode=HLBBPPAS

Makkelijke holster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de BlackBerry official flipcase en bij mij sluit hij goed, de led indicator is handig en de cover blijft goed plakken. Ook de standby functie is makkelijk en last but not least de cover ziet er strak uit. Toch had hij wel ietsje groter mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe het nog altijd met deze:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61ziloNFPWL._SL1031_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, maar naar een tijdje lagen die zilveren plakkertjes van het BlackBerry logo wel los. Maarja als dat het enige is. Voor de rest is dit echt een top hoesje!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:33:
[...]

Ik ook, maar naar een tijdje lagen die zilveren plakkertjes van het BlackBerry logo wel los. Maarja als dat het enige is. Voor de rest is dit echt een top hoesje!! :D
Ja stom. Ik heb er ook nog maar 6 over.
Het overkwam mij ook al bij de q10 hardcover.

Gek genoeg gebeurd het niet met de logo's achter in de z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ja bij mij was het logo ook losgelaten en brengt die case beschadigingen toe aan je toestel. In mijn review heb ik linkje staan naar cb forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Waarschijnlijk gaat Tweakers het nieuws niet plaatsen, dus dan maar in dit forum:

BBM Update:
Custom PIN en No Ads feature komen in een gefaseerde update vanaf vandaag naar BBM. De update begint met BlackBerry 10 en Android, iOs volgt schijnbaar 'soon'. Prijzen zijn mijner inziens te hoog, het gaat om een $ 1,99 per maand voor custom PIN en om $ 0,99 per maand voor No Ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Wil deze update toch nog even met jullie delen, nadat ik van de leak 10.3.1.1016 ben overgestapt op de officieele 10.3.1.2243 lijkt de Batteryduur in Standby / Idle (zonder Power Saving mode) verdubbelt.

Hield ik eerst zo'n 80% over vanaf 07:30 tot 17:00, nu heb ik nog circa 90% over na een werkdag met WhatsApp Web heel de dag aan, soms BlackBerry Blend erbij, wat WhatsApp berichten heen en weer en 2 actieve groepen. En nog wat Social Media en E-Mail.

Ik ben uiterst tevreden over de batterijduur van dit beestje =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Dank je, ik weet niet meer hoe ik snap moest installeren.... nu met jouw tip oke

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Is er een nieuwe officiële update voor de passport? Waarom vind mijn BlackBerry deze niet? Ik zou graag worden verlost van flikkeren-issue...
JunkieXP schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:41:
Wil deze update toch nog even met jullie delen, nadat ik van de leak 10.3.1.1016 ben overgestapt op de officieele 10.3.1.2243 lijkt de Batteryduur in Standby / Idle (zonder Power Saving mode) verdubbelt.

Hield ik eerst zo'n 80% over vanaf 07:30 tot 17:00, nu heb ik nog circa 90% over na een werkdag met WhatsApp Web heel de dag aan, soms BlackBerry Blend erbij, wat WhatsApp berichten heen en weer en 2 actieve groepen. En nog wat Social Media en E-Mail.

Ik ben uiterst tevreden over de batterijduur van dit beestje =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
PassportSQW100-1/10.3.1.2243 dit is de officiële nu. En deze maand komt er sowieso een update uit voor de flikkeringen. Er is al een fix voor maar dan moet jezelf in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Ik zit nog op 10.3.1.1565...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
.1565 is de software release, de OS versie van die release is 2243. Dit kun je zien bij instellingen, 'over' en dan onder 'OS'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ik heb gisteren een update gehad voor de flikkeringen (zit op Vodafone netwerk)
10.3.1.2576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gisteren op alle manieren geprobeerd de update binnen te krijgen, met simkaart, zonder simkaart, via Link, via Sachesi, maar zonder succes.

Gelukkig vanochtend alsnog de update, hopelijk komt dat de batterij van m'n Pebble ten goede =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
JunkieXP schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:20:
Gisteren op alle manieren geprobeerd de update binnen te krijgen, met simkaart, zonder simkaart, via Link, via Sachesi, maar zonder succes.

Gelukkig vanochtend alsnog de update, hopelijk komt dat de batterij van m'n Pebble ten goede =).
Hoe heb je het gedaan? ik heb nog steeds geen update binnen gekregen?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Als je laatste OS wil, check mijn post in het OS topic, even nieuwe versie via saschesi uploaden en klaar is kees.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

truffel50 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:02:
[...]

Hoe heb je het gedaan? ik heb nog steeds geen update binnen gekregen?
Las net op CrackBerry dat o.a. T-Mobile de uitrol nog niet faciliteert. Sachesi lijkt voor nu dan ook helaas de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Net BlackBerry Blend beta op de telefoon gezet. (ik wist niet dat dit de lay-out bepaald op je windows pc)
Maar de lay out op de pc is helemaal vernieuwd. Ziet heel goed uit en zeer overzichtelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nou... Ik ben ook over van de Z10 naar de Passport. Dwz even wachten tot T-Mobile mijn nanosim levert, maar dat zal deze week nog wel gebeuren :). Heb de laatste SR 10.3.1.1865 (OS version 2708) erop gezet en merk niks geen flikkeringen. Telefoon halve dag standby (zonder mobiel net, want nog geen sim, maar wel met facebook en linkedin en gmail etc draaiend) en 4% battery drain. Ben benieuwd hoe dat straks is met 4G netwerk :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
BlackBerry Desktopsoftware is ook vernieuwd..
Laatste update vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Ik heb dat BlackBerry blend maar eens geinstalleerd: ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n passport langs een nexus5 gehad.
Als je beiden in de hand hebt, dan merk je pas hoe solide de passport is. Built to last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook nog op 10.3.1.1565. Geen andere update |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Kreeg net via BlackBerry Link een update binnen, versie 10.3.1.1779 totaal 58 mb groot.

UPGRADE VANDAAG NOG UW BLACKBERRY® 10 OS NAAR DE NIEUWSTE 10.3.1-SOFTWARE. Download nu en ontdek de vernieuwde uitstraling in combinatie met krachtige nieuwe functies die zijn ontworpen om uw productiviteit te verhogen. BlackBerry 10 versie 10.3.1 wordt geleverd met veel fantastische nieuwe verbeteringen zoals: - BlackBerry® Blend – een eenvoudige nieuwe manier om de berichten en inhoud van uw BlackBerry-smartphone op uw computer en tablet te bekijken - BlackBerry® Assistant – een gloednieuwe persoonlijke assistent die u intuïtief bedient met uw stem of door te typen - Amazon Appstore voor eenvoudige toegang tot populaire Android-apps en -games - Verbeteringen in het batterijgebruik waardoor de efficiëntie tot wel 15% stijgt - En bovendien verbeteringen aan de functies BlackBerry Hub, Agenda, Camera, Multimedia en meer. Uw BlackBerry® 10 OS bijwerken naar versie 10.3.1 is makkelijk, maar beter nog: het is gratis. Ga naar www.blackberry.com/blackberry10OS voor meer informatie. U kunt ook de update-optie hieronder selecteren. We raden aan om altijd een back-up van uw BlackBerry 10-smartphone te maken voordat u een update uitvoert.

[ Voor 86% gewijzigd door Von Henkel op 08-04-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke update,
De groene flikker is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 16:21
hmm, ik heb nu ook de laatste update binnen, maar naast het feit dat de flikkering weg is (had ik alleen in Snap) vallen mij wel een paar zaken op:
- active frame van de standaard weer app geeft geen goede weergave; maar éénderde van het frame toont info, ah deze is nu verholpen na paar keer opnieuw opstarten van de weer app ;-).
- bij het opstarten van een app, bijv. blackberry world, zie ik een kleine hapering / lag, vlak voordat de app maximaliseert. Zie ik ook bij andere apps.

iemand anders zelfde issues?

[ Voor 7% gewijzigd door andrik1 op 09-04-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu geen problemen meer, ook geen last van flikkeringen. Verder gaat de batterij nu ook iets langer mee, ben heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Knip, geen V&A

[ Voor 87% gewijzigd door The Wizard op 04-06-2015 07:42 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, geen V&A

[ Voor 91% gewijzigd door The Wizard op 04-06-2015 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Knip, geen V&A

[ Voor 92% gewijzigd door The Wizard op 04-06-2015 07:42 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Knip, geen V&A

[ Voor 94% gewijzigd door The Wizard op 04-06-2015 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
truffel50 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
Ik ga mijn Passport verkopen. Knip, geen V&A
Een Q10 constant gebruiken? Waarom neem je dan niet de Classic? Dat simpelweg de supercharged versie van Q10, met puike hardware, groter scherm, fijner toetsenbord, 2x betere accuduur.

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 04-06-2015 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Een beetje onzin van mijn eerdere knip, dit is het BlackBerry Passport topic en als iemand die verkoopt ben ik benieuwd waarom die hem verkoopt. Ik gok dat het de gebruikservaring is en bijv. de ervaring met de Q10. Die beweegredenen zijn best interessant. Ik heb zelf al een BlackBerry Passport, dus ik hoef de zijne niet te kopen. Ik vind het wel interessant waarom iemand anders een andere keuze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Even een vraag van mij: Heeft iemand ervaring met een slimport hdmi kabel & de passport? Lijkt mij namelijk wel handig om zo'n kabel bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie om een film of zo te kijken. Of om na de vakantie de filmpjes die je zelf hebt gemaakt op tv te bekijken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ik heb een slimport gekocht en 2 keer gebruikt. Het werkt heel simpel, gewoon de HDMI kabel aansluiten op de slimport die natuurlijk weer is aangesloten op de Passport. Ik heb het gebruikt om mijn vakantiefoto's te laten zien op de TV. Wat wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Nou, eh, dat was het eigenlijk al. Mijn vermoeden dat het simpel zou werken is bevestigd. Ik ga er meteen een bestellen. Dank je wel :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Oke, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Paar nieuwe foto's van de BlackBerry Oslo:
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/blackberry-oslo-back-1000x1000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/IMG_1486.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/IMG_1487.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/IMG_1488.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/IMG_1489.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2015/06/IMG_1485.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ziet er niet slecht uit maar ik vind mijn passport toch mooier :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Wel praktischer voor in de broekzak die afgeronde randen.
Vind em ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Heeft er al iemand die software update binnen gekregen? De vorige keer dat ze het zo bekend maakten had ik de update best snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Nee, nog niets binnen. Maar ik kreeg de vorige update ook vrij laat (zit bij KPN).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Ik heb gister alleen de Blend 1.2 (Beta3) gekregen via het Beta Programma. Die versie is sowieso een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Ik heb mijn passport even ter reparatie moeten aanbieden omdat mijn touchscreen losliet en naar boven kwam. Ik mis hem nu al. Iemand anders dit probleem gehad? Hoe werd dat opgelost? Nieuw toestel misschien of reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:03:
Paar nieuwe foto's van de BlackBerry Oslo Dallas:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Willo19 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:59:
Ik heb mijn passport even ter reparatie moeten aanbieden omdat mijn touchscreen losliet en naar boven kwam. Ik mis hem nu al. Iemand anders dit probleem gehad? Hoe werd dat opgelost? Nieuw toestel misschien of reparatie?
Volgens mij krijg je een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig1994
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-02-2019
intricate schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:11:
Heb gister de Nilkin 9H tempered glass screen protector binnen gekregen.

1 advies: Niet kopen!
Past niet goed, zie foto.

https://www.dropbox.com/s/d7m7dy31c8my8a6/DSCN0390.JPG?dl=0
Ik vermoed dat dit zo is gedaan voor de licht sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Het gaat mij om de randen, je ziet dat het daar niet hecht vanwege de gekromde randen van het glas van de Passport.
Niet goed op maat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ik zit op Vodafone, de vorige keer kreeg ik de update vrij snel OTA binnen. Dus vandaar. Maar misschien is hij nog niet gepushed voor onze regio? Het is volgens mij een gefaseerde uitrol...... maar met BlackBerry is dat soms nog wel eens vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Willo19 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:59:
Bij mij exact hetzelfde probleem, mis hem nu al bijna anderhalve maand.
Bij Centralpoint gekocht, die hadden hem eerst naar Dynafix toegestuurd en na een maand ongerepareerd weer retour gestuurd omdat ze geen passport fixen :(
Was kennelijk iets misgegaan met een correcte imei herkenning.
Nu ligt ie 2 weken bij Pro Assist, nog geen update gehad.
In de US werden de telefoons met dit probleem gewoon omgewisseld, bleek een eerste batch issue te zijn.
Hier gaan ze er helaas anders mee om.
Ook direct een les geleerd over waar je een telefoon aanschaft, Centralpoint doet niet aan leentoestellen dus mijn bb welke ik zakelijk gebruik moet ik nu al 1,5 maand missen.
Noodgedwongen nu aan een G2, niet verkeerd voor Android maar niet zonder reden overgestapt naar bb.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klagen zonder constructief bij te dragen wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 23-06-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste RMA is mij eigenlijk vrij goed bevallen.
Ik had een probleem met de contactpuntjes van m'n usb aansluiting. Toestel opgestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht had, anderhalf weekje met de Q10 doorgebracht, en na twee weken had ik de passport weer in huis als nieuw. Ik had het niet zo snel verwacht.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:28

NvU

Mijn passport is vorige week ook ter reparatie weg geweest. Hij is begin van de week vanaf de winkel verstuurd en gisteren lag er een nieuwe passport bij de winkel. De reparatie is gedaan door Pro Assist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Pro Assist heeft het inderdaad bij mij ook netjes opgelost, heb een nieuwe gekregen.
Had ik eigenlijk ook wel verwacht.
Central Point liep helaas ongelovelijk te kl**tviolen, ze hadden mn smartphone binnen 1 week al omgeruild en retour gestuurd naar Central Point maar Central Point kreeg het voor elkaar om de smartphone naar mijn oude adres te versturen ondanks een telefoontje van mijn kant om ze hieraan te herinneren en ook had ik al reeds mijn oude adres van hun site verwijderd en geupdate met de nieuwe. Toch keken ze naar het adres op de originele factuur.
Al met al gelukkig nu goed gekomen en hoop dat ik niet snel meer gebruik hoef te maken van de garantie.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
Nu ik nog. Wacht al 2,5 weken (afuture). 11 juni bericht gehad dat ze doorgestuurd hadden naar leverancier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
En binnen! En microsoft Onenote werkt nu ook op de passport! (eerder niet). Nu valt er niets meer te wensen;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Voor degene die BlackBerry Blend gebruiken, sinds gister is er een nieuwe update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ja heel nice, heb de app al bijgewerkt op m'n telefoon, straks op mijn privé laptop.

Wel is het vrij jammer dat ik nog steeds wacht op de OTA update voor 10.3.2. Heeft iemand die wel al OTA gekregen?

Ik ben niet meer zo van de 'illegale' software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik vrees dat 10.3.2 nog wel even op zich laat wachten...
Bij KPN wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:52:
Nee ik vrees dat 10.3.2 nog wel even op zich laat wachten...
Bij KPN wel in ieder geval.
Idem bij de paarse en rode concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54

Diablo_GT

nbx

Hebben er meer last van Android Apps die zomaar sluiten? Bij mij sluit de ING app zomaar, gelijk na het starten en inloggen kapt ie ermee?

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:31
Durft nogal eens voorkomen bij Android apps, de app crasht gewoon om een of andere obscure reden. Geen ervaring met de ING app wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Diablo_GT schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:50:
Hebben er meer last van Android Apps die zomaar sluiten? Bij mij sluit de ING app zomaar, gelijk na het starten en inloggen kapt ie ermee?
Ik herken alleen dit probleem wanneer je de app geen permissies hebt gegeven. Dit kan bij Instellingen > App-beheer > Toepassingsmachtingen
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste