Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Nighthawk12 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:30:
Zo genoeg gevolgd hier, zelf ook erg geinteresseerd in een BB Passport, maar blijf eigenlijk zitten met een paar vragen over apps waar ik hier hopelijk wat antwoorden zal vinden. Ik zit zelf met een paar apps die ik veel gebruik maar ik eigenlijk benieuwd ben of deze (goed)draaien op de Passport, zijn uiteraard android apps.

Rabobank telebankieren
Mijn ervaring met deze app is slecht, op zowel mijn Z10 als Passport doet die zo 5 minuten over de opstart waarna die het prima doet, geen idee waarom maar de app is voor mij op deze manier niet bruikbaar (ook omdat die gesloten word als je de telefoon in stand-by laat gaan).

Ik had trouwens net mijn Z10 weer eens vast sinds ik mijn Passport een paar weken terug gekocht had en wat is het scherm dan ineens klein... Raar gevoel. :P

[ Voor 10% gewijzigd door SECURITEH op 16-12-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
SECURITEH schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:40:
[...]

Mijn ervaring met deze app is slecht, op zowel mijn Z10 als Passport doet die zo 5 minuten over de opstart waarna die het prima doet, geen idee waarom maar de app is voor mij op deze manier niet bruikbaar (ook omdat die gesloten word als je de telefoon in stand-by laat gaan).
Bizar! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Waar had je de Rabo app vandaan? Wat betreft het sluiten als je de telefoon in stand-bye laat gaan... dat is een beveiligingsissue vanuit de Rabobank app.. dat is op de andere platformen geloof ik ook zo. Het enige is dat wij wat langer moeten wachten ja... maar 5 minuten, zo das klote!
Ik had trouwens net mijn Z10 weer eens vast sinds ik mijn Passport een paar weken terug gekocht had en wat is het scherm dan ineens klein... Raar gevoel. :P
Haha ik had laatst m'n Q10 weer eens vast... ik kan dat rare gevoel bevestigen.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
SECURITEH schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:40:
[...]

Rabobank heeft ook een website om mobiel te bankieren enige wat je dan mist is je adresboek dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Heb mijn rabo app destijds via Snap geïnstalleerd en het opstarten van deze app duurt bij mij iets langer dan een halve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

pineapple23 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:48:
[...]

Rabobank heeft ook een website om mobiel te bankieren enige wat je dan mist is je adresboek dacht ik.
Ik gebruik de site daarom ook, is veel praktischer als de app op deze manier.
itsyaboy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:48:
[...]
Bizar! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Waar had je de Rabo app vandaan?
Gewoon uit Snap.

[ Voor 25% gewijzigd door SECURITEH op 16-12-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ING en ABN werken ook perfect op Blackberry 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet dat Rabobank haar klanten niet serieus neemt. Als je een beetje servicegericht bent dan zorg je gewoon voor een goed draaiende app op ieder os. Hadden ze enige tijd geleden wel voor bb10, maar dat hebben ze ingetrokken vanwege het lage aantal gebruikers. Maar die duizenden gebruikers dan maar in de kou laten staan?
Ik weet niet hoeveel bb10 gebruikers er vandaag de dag in NL zijn, schat enkele tienduizenden, maar zorg dan gewoon voor een geporte android app die fatsoenlijk opstart en stabiel werkt. Als ik rabo klant was geweest had ik al m'n producten opgezegd en was ik naar abn gegaan. Die hebben tenminste hun app gewoon in de bb world staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
Het schijnt dat die Rabo app ook op android en ios vertraagd opstart. Die 30 sec. op de passport is dus nog niet eens zo slecht

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:34:
Als ik rabo klant was geweest had ik al m'n producten opgezegd en was ik naar abn gegaan. Die hebben tenminste hun app gewoon in de bb world staan.
Bij bankieren vind ik het belangrijker hoe de bank met je geld omgaat als of en hoe een app functioneert, iets waar de Rabobank naar mijn mening juist boven gemiddeld scoort in Nederland (maar zeker ook niet perfect is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 08:13
Ik heb inmiddels ook de passport en wat mij opviel is dat deze warm werd bij het minste of geringste gebruik. Nadat ik de 10.3 update had geïnstalleerd was dit direct weg! Herkenbaar voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
lutj schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:23:
Ik heb inmiddels ook de passport en wat mij opviel is dat deze warm werd bij het minste of geringste gebruik. Nadat ik de 10.3 update had geïnstalleerd was dit direct weg! Herkenbaar voor jullie?
Welke 10.3 update? Ik heb nog geen 1 keer ervaren dat mijn pp warm werd. Ik draai op de officiele 10.3 voor pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 08:13
pineapple23 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:20:
[...]

Welke 10.3 update? Ik heb nog geen 1 keer ervaren dat mijn pp warm werd. Ik draai op de officiele 10.3 voor pp
De 10.3.0.908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 21-12-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch jammer, passport is een populair toestel maar toch raak je hem aan de straatstenen niet kwijt

ja voor 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:29:
toch jammer, passport is een populair toestel maar toch raak je hem aan de straatstenen niet kwijt

ja voor 100 euro
Voor de helft zou die zeker weggaan en ik zal ook niet volle mep voor een tweedehands passport betalen vooral als Coolblue zijn tweedehandjes met 21 procent korting de deur uit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
En daarbij heb je je advertentie nog maar 12u geleden geplaatst. Misschien wat meer geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joenja schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:00:
En daarbij heb je je advertentie nog maar 12u geleden geplaatst. Misschien wat meer geduld hebben?
op marktplaats al een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Hoezo verkoop je 'em?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wegens de haters in de tweakers blackberry groep en de zeikers op crackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:30:
[...]

Welke haters? Sinds jij de groep hebt verlaten is het... haha ;)

Nee serieus, ik dacht dat je het een mooi toestel vond. Niet verwacht dat je die zo snel weer zou verkopen, of ga je toch voor de Classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:30:
[...]

Dat heeft misschien ook wat van doen met je eigen gedrag O-) Maar voor 100 euro neem ik hem inderdaad zo van je over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyaboy schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:33:
[...]

Welke haters? Sinds jij de groep hebt verlaten is het... haha ;)

Nee serieus, ik dacht dat je het een mooi toestel vond. Niet verwacht dat je die zo snel weer zou verkopen, of ga je toch voor de Classic?
nee wil de witte versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Niet geheel verrassend met jouw voorliefde voor witte voorwerpen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 13:16
Verkoop op marktplaats is niet makkelijk voor 2e hands toestellen.
Laatst heb ik nog een passport gekocht voor mijn vrouw, nieuw via marktplaats bij Coolblue.
Coolblue vroeg tussen de 380-440 Euro en vele zijn defect geweest maar vervangen door een nieuw toestel.
Zodoende kreeg ik een nieuw toestel maar zonder headset.
Bij een toestel van 2 maanden oud zou ik hooguit 300 euro bieden...

[ Voor 9% gewijzigd door Von Henkel op 22-12-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Dat is bijna een afschrijving van €300,- in 2 maanden tijd! Typisch Nederlands gedrag: altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moet ik mijn passport eerst naar de winkel sturen voor ik een nieuwe kan vragen.
Ik heb een gap aan de zijkant van mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
BlackBerry Passport Sync Pod verschijnt in de US BlackBerry store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyaboy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:06:
BlackBerry Passport Sync Pod verschijnt in de US BlackBerry store.
Iemand ervaring met een Sync Pod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:58:
[...]

Iemand ervaring met een Sync Pod?
Helaas niet, zodra ik er 1 heb laat ik het je weten. Vind het wel een gemiste kans dat er geen slimport adapter in verwerkt zit. Dat had het helemaal baas gemaakt.

• Von Henkel
Google Play Store voor de BlackBerry 10

[ Voor 18% gewijzigd door Von Henkel op 25-12-2014 07:06 ]

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe download je hem eigenlijk? op de pc of blackberry is niet gelukt.

Lidy

Verwijderd

truffel50 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 08:13:
[...]
Hoe download je hem eigenlijk? op de pc of blackberry is niet gelukt.
Ik heb deze handleiding gevolgd, werkt prima op m'n Z30

• truffel50
Is mij niet duidelijk. heb je gedownd met je blackberry? Vanaf welke site of app?

Lidy

Verwijderd

truffel50 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:52:
Is mij niet duidelijk. heb je gedownd met je blackberry? Vanaf welke site of app?
Na iedere uitleg (onderdeel) op crackberry staat een download link, ik heb alles naar mijn pc gedownload en de app's daarna in een apart mapje op de sdcard gezet, daarna de install procedure onder de tekst "HOW TO SET UP GOOGLE PLAY STORE" gevolgd.

ps. heb je wel op de link geklikt in m'n vorige bericht?

Verwijderd

Ik hoefde alleen de 3 bestandjes te downloaden en in te loggen mijn Google account en het werkte meteen op mij passport, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Merken meer mensen dat het touchscreen van de Passport niet altijd reageert?
Soms reageert die helemaal niet bij mij en als ik hem dan in de slaapstand zet en er weer uit haal functioneert hij weer normaal... De problemen doen zich bij specifieke acties voor, namelijk het sluiten van een app door op het kruisje te drukken en bij het ontgrendelen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Klopt, dat is bij mij ook.
Ik ga er vanuit dat het bij de eerst beste update verholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Bij mij ook.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ik heb het heel soms wanneer ik het toestel ontgrendel... geen last van, maar het is mij wel een beetje opgevallen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:47:
[...]

Na iedere uitleg (onderdeel) op crackberry staat een download link, ik heb alles naar mijn pc gedownload en de app's daarna in een apart mapje op de sdcard gezet, daarna de install procedure onder de tekst "HOW TO SET UP GOOGLE PLAY STORE" gevolgd.

ps. heb je wel op de link geklikt in m'n vorige bericht?
ja op de link geklikt. ik krijg steeds een error 509 op de blackberry. of kreeg een Mega... van 50 gb.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:23:
Ik hoefde alleen de 3 bestandjes te downloaden en in te loggen mijn Google account en het werkte meteen op mij passport, top!
Kun je mij precies vertellen hoe je het gedaan hebt. in de volgorde en op welke toestel en vanaf welke site?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 3 links( http://forums.crackberry....buying-downloading-985344) gedownload op de pc. Dan heb ik vanuit de passport de map met de links op de pc gezocht.
Daarna die links aangeklikt en deze begonnen zicht te installeren op mijn passport.
Verder hoefde ik alleen in te loggen met bij Google account en deed ie het.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
De post hierboven verteld je dat je de 3 bestanden uit de crackberry thread moet Downloaden naar je pc. Dit hoeft niet en is tevens omslachtig. Gewoon bestanden Downloaden direct op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Super ontwikkeling! Maar jammer dat Google Docs en Sheets het nog steeds niet doen. Ondanks dat ik Google Play Services erbij installed hebt crashen beide progs. Erg jammer, want ik gebruik beide de laatste tijd heel vaak.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Gelukt! dank u dank u.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Von Henkel schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 03:51:
Klopt, dat is bij mij ook.
Ik ga er vanuit dat het bij de eerst beste update verholpen zal zijn.
Geruststellend dat meer mensen dit probleem hebben, dan is het toch een software issue en zal het in de toekomst wel opgelost worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JC -

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I_vzNxgjDh0]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die apps willen installeren en zograag google play willen kunnen ook kiezen voor 1mobile.com welke 800.000 apps heeft en ook enorm veel Nederlandse Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft die passport in het wit nou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die de leak 10.3.1/1154 draaien kunnen de volgende 81 bar files updaten. Het werkt goed en android runtime is heerlijk snel.

https://mega.co.nz/#!sRJTXL4T!CbrsmwogEzZYzP-Ijnh7drfttrplBYpGkMkOz0NwXI0

Je kan het installeren via Sanchesi en die kun je via onderstaande link downloaden.

https://github.com/xsacha/Sachesi/releases

Wachtwoord van je toestel eraf en op vliegmodus. Via Sanchesi kies je tab install en je verwijst naar de map (Install:Folder) met 81 files die je hebt gedownload. Zet even koffie en als installatie klaar is even een hard reset door volume toets up en down 10 seconden vast te houden. Enjoy your BlackBerry Passport

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YouTube channel voor android apps gebruikt een de BlackBerry Passport om een android game te reviewen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 10:47
Gister een kleine update gedaan van mijn Z30 naar een Passport, na een dag spelen voelt de Z30 ineens als een klein toestel. Deze Passport is mijn 4de BB10 toestel en tot nog toe de beste.

Ik heb geen 30 pagina's teruggelezen, maar wat is de laatste officiële software versie? Ik draai nu 10.3.0.908 maar dacht dat 10.3.1 ook al officieel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste, welkom bij de club! :)

10.3.1. wordt volgens mij in februari pas beschikbaar gesteld voor gebruikers. De versie die je nu draait is de meest recente (officieel gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Thanks, Rzz. Ben sinds de 9900 afgestapt van leaks en hybrids. Wacht wel geduldig tot een OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Exclusieve passport bij AT&T:

Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/xlarge_wm_brw/public/article_images/2015/01/att-passport-compare-front.jpg?itok=j6mpczyn
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/xlarge_wm_brw/public/article_images/2015/01/att-passport-compare-stack-front.jpg?itok=oNysHM_x

[ Voor 36% gewijzigd door pineapple23 op 08-01-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Stiekem vind ik die AT&T versie nog mooier. Afgeronde hoeken FTW.

Eerste 2 dagen dat ik de BB in gebruik had merkte je dat die flink aan het settlen was. Gister scoorde de batterij een schrikbarend lekkere score. Ik sync 6 e-mail accounts, zit veel op iGrann en Insta en Whatsapp en had aan het einde van de dag rond 1 uur 's nachts gewoon nog 50% batterij over, terwijl ik de BB om 7 uur in de ochtend van de lader had gehaald. Gedurende de dag ongeveer 2 uur gebeld. Al met al een belachelijk lekkere accu duur. Tel daar de snelheids winst en fysieke keyboard bij op en dit is een heerlijke upgrade geweest komende vanaf een Z30.

Die Z30 gaat nu naar mijn vriendin, die hiervoor mijn Z10 gebruikte. Zij prefereert de Z10 boven de iPhone 5S van haar werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 22:26

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik kan inmiddels de passport volledig met 1 hand bedienen. M'n vingers zijn leniger geworden, waardoor ik met m'n duim nu overal kom op het beeldscherm. Met 1 hand typen lukt nog niet, maar daar gebruikte ik toch altijd al 2 handen voor...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
typen met 1 hand gaat bij mij redelijk maar doe het toch liever met 2 handen maar het touchscreen is geen enkel probleem en vindt de rechthoekige Passport mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
TDCCBB schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:28:
Gister scoorde de batterij een schrikbarend lekkere score. Ik sync 6 e-mail accounts, zit veel op iGrann en Insta en Whatsapp en had aan het einde van de dag rond 1 uur 's nachts gewoon nog 50% batterij over, terwijl ik de BB om 7 uur in de ochtend van de lader had gehaald. Gedurende de dag ongeveer 2 uur gebeld. Al met al een belachelijk lekkere accu duur.
Holy Guacamole.. hoe krijg je dat in godsnaam voor mekaar? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Wat is volgens jou "veel"? Ben heel benieuwd! En welk OS draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
itsyaboy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:41:
[...]

Holy Guacamole.. hoe krijg je dat in godsnaam voor mekaar? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik haal dezelfde resultaten met 10.3! Geweldige accuduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ga over op de passport, om mijn q10 te vervangen.
Moet wel bekennen dat ik nog heb getwijfeld tussen de passport en de sony z3 (compact).

Heb alleen nog een paar vragen.. hoe is de Facebook app op de passport? Die ik kan downloaden in de appworld voor de q10 is heel erg slecht, heel veel status updates worden niet weergegeven.

En zijn de hoeken storend? met typen of als je hem in de broekzak hebt? De at&t versie lijkt me comfortabeler. Met de afgeronde hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De Facebook app laat inderdaad niet alle updates zien, maar dat doet de (desktop) web versie van Facebook bij mij ook niet. Ik weet dus niet of dat specifiek aan die app ligt.

De app is onlangs wel bijgewerkt waardoor hij nu zaken als afbeeldingen in reacties wél ondersteunt. Voor mijn gevoel is hij daardoor nu redelijk compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:05:
Moet wel bekennen dat ik nog heb getwijfeld tussen de passport en de sony z3 (compact).

Heb alleen nog een paar vragen.. hoe is de Facebook app op de passport? Die ik kan downloaden in de appworld voor de q10 is heel erg slecht, heel veel status updates worden niet weergegeven.

En zijn de hoeken storend? met typen of als je hem in de broekzak hebt? De at&t versie lijkt me comfortabeler. Met de afgeronde hoeken.
Ik heb zelf geen enkel moment last gehad van de hoeken. Wat betreft de facebook app die staat erbij mij puur op voor de notificaties en gebruik zelf vaker de browser. Ook al moet ik zeggen vandaag is er weer een update van facebook uitgekomen, maar de app wordt wel steeds beter. De app is alleen gemaakt door BlackBerry zelf en niet door Facebook daarom zijn er denk vaker probs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:05:

De stap van de Q10 naar de Passport is er 1 om nooit te vergeten. Ik heb die stap zelf gemaakt en het voelde bijna als een soort van bevrijding. M'n grootste probleem met de Q10 was het schermformaat en dat is nu echt geen probleem meer.

Wat betreft de Facebook app kan ik je helaas niet helpen, ik gebruik de mobiele website van Facebook op m'n telefoon. En wat bedoel je met heel slecht? Wat je in je news feed ziet is niet per se app afhankelijk volgens mij, dat kan je gewoon in stellen en wordt sowieso door Facebook zelf bepaalt.

De hoeken zijn in de maanden dat ik dit toestel nu heb slechts 1 keer storend geweest. Dat was het moment dat het zo koud was, ik de Passport uit m'n binnenzak wilde halen van m'n jas en die hoek tegen m'n areola aan kwam. Verder totaal geen last van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen problemen in mijn jeans met de passport en loop toch al snel 2 uurtjes per dag rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
[...]

Veel voor mij is ieder uur de hele timeline checken van twee Insta Accounts (1 account volgt 500 man ander account 1500). En Whatsapp gaat werkelijk de hele dag door in een groepschat met de redactieleden van mijn blog, check ik iedere 30 minuten wel. Ik draai gewoon het stock OS, ik heb bewust bij de PP gekozen om eens niet te werken met leaks en dergelijke.

Heb hub++ draaiend voor de verschillende leds, dus dat blijkt geen battery drain te zijn, gelukkig. In vergelijking met mijn Z30 scoort de PP erg lekker. De Z30 had meestal nog net 20% batterij over na een gewone dag van 7am tot 11pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
TDCCBB schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Heb hub++ draaiend voor de verschillende leds, dus dat blijkt geen battery drain te zijn, gelukkig. In vergelijking met mijn Z30 scoort de PP erg lekker. De Z30 had meestal nog net 20% batterij over na een gewone dag van 7am tot 11pm.
Heb ook Hub++ draaien maar viel me tegen , geen sms leds en ook geen emails. icoon op homescreen(battery) is licht blauw, moeilijk te zien. Had altijd BeBuzz gehad, is beter maar werkt bij helaas mij niet goed.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 12:19
truffel50 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:20:
[...]

Heb ook Hub++ draaien maar viel me tegen , geen sms leds en ook geen emails. icoon op homescreen(battery) is licht blauw, moeilijk te zien. Had altijd BeBuzz gehad, is beter maar werkt bij helaas mij niet goed.
Je kan het beste Power Tools gebruiken voor custom led notificaties. Ik heb BeBuzz ook geprobeerd, maar wat mij betreft echt een stuk minder. Power Tools werkt errug prettig op de passport. (Z30 op dit moment wat minder vanwege ouder OS denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je hebt standaard kleuren led notificaties in OS 10.3.1 dus een paar weken wachten en dan is het standaard. Het werk prettigs iedereen die familie is en belangrijk is blauw en de rest is rood en voor een paar mensen heb ik nog de kleur groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:06:
je hebt standaard kleuren led notificaties in OS 10.3.1 dus een paar weken wachten en dan is het standaard. Het werk prettigs iedereen die familie is en belangrijk is blauw en de rest is rood en voor een paar mensen heb ik nog de kleur groen.
Kun je daar ook een apparte kleur voor whatsapp instellen?
Want dat is netlijn huidige applicatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
andrik1 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Je kan het beste Power Tools gebruiken voor custom led notificaties. Ik heb BeBuzz ook geprobeerd, maar wat mij betreft echt een stuk minder. Power Tools werkt errug prettig op de passport. (Z30 op dit moment wat minder vanwege ouder OS denk ik).
Is Power tools een app? en waar kan ik die vinden?
@edit, ik zie het al. bb world voor € 4.50. is het de moeite waard?

[ Voor 7% gewijzigd door truffel50 op 10-01-2015 20:59 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

[...]

Ik doe 3 dagen met een lading. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Better jammer dat het een exclusive is. Ik zou gelijk morgen een Passport aanschaffen als hij in het wit met ronde hoeken te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
SECURITEH schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:38:
[...]

Ik doe 3 dagen met een lading. :D
Hoe kan dat nou?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Ik vermoed dat ik mijn telefoon minder gebruik als de meeste.

Gemiddeld zal mijn gebruik er zo uit zien: Paar keer per uur WhatsApp, uurje per dag bellen, half uur 2048, paar keer per uur Twitter bekijken, 1 of 2 YouTube video's en een uurtje browsen per dag. Het grootste deel van de dag zit ik puur op 4G en in de avond thuis op Wifi. Muziek luisteren doe ik via mijn iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Tweakers groep:
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/30ixa3c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
SECURITEH schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:06:
Ik vermoed dat ik mijn telefoon minder gebruik als de meeste.

Gemiddeld zal mijn gebruik er zo uit zien: Paar keer per uur WhatsApp, uurje per dag bellen, half uur 2048, paar keer per uur Twitter bekijken, 1 of 2 YouTube video's en een uurtje browsen per dag. Het grootste deel van de dag zit ik puur op 4G en in de avond thuis op Wifi. Muziek luisteren doe ik via mijn iPod.
Dat zal dan wel inderdaad. Moet ook wel toegeven dat Whatsapp een grote oorzaak voor batterijverneukerij is :p Nieuwe 10.3.1 schijnt ook wel wat zuiniger te zijn, dus eens kijken wat er daarmee gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Voor de liefhebber, Passport deel 2.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=moDmqeuW5UU#t=102]

[ Voor 7% gewijzigd door Von Henkel op 19-01-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Voor diegene die nog 10.3.0.1419 draaien en van platform spelletjes houden
(denk aan maria / flappy bird etc), kunnen als ze zin hebben mijn demo flash game downloaden.
Je moet daarvoor een mapje downloaden en je kan hem vervolgens spelen in de browser.
Je moet hiervoor wel flash aan hebben staan in de browser settings.
Niet speciaal ontwikkeld dus voor BB of de PP, maar was voor een school project.

Leuk om even tussendoor te spelen als zeg ik het zelf ^^, totdat de 10.3.1 update er is. ;w

Zie mijn CB post voor de link en plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Knip, ondanks je goede bedoelingen is nog het nog steeds niet toegestaan.

[ Voor 87% gewijzigd door The Wizard op 21-01-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Ik kom zo heel langzaam meer en meer bugs op de Passport met OS 10.3.0.908 tegen, iets waar ik met de Z10 en de officiële OS releases geen problemen mee had.
  • Swipe to unlock reageert niet altijd
  • De quick settings (met 1 of 2 vingers van boven aan het scherm omlaag swipen) word regelmatig niet herkent
  • Zo af en toe random reboots
  • Vanuit de BB Hub opent die soms de WhatsApp groeps chat niet (scherm word iets donkerder en de telefoon denkt dat die het heeft geopend maar dat is niet zo)
  • Van de week ging de wekker af maar ik zag alleen het homescreen en hij reageerde op niets behalve de uitknop
  • 1x per dag krijg ik een melding dat mijn Twitter inlog gegevens niet zouden kloppen (alle Twitter apps (Twittly, Neatly en de officiële app) werken wel)
Ik hoop dat er snel een nieuwe officiële release komt die veel van deze problemen oplost. Ik heb nog geen reset naar factory default geprobeerd omdat ik geen zin heb in alles weer instellen maar het beginnen er aardig wat storende bugs te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elwais
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-07-2023
Heb sinds een paar weken de Passport in bezit. Tot nu toe tot tevredenheid behalve dat het volume in het algemeen te laag is. Mijn oude Z10 klinkt iha harder. Terwijl ik in de reviews o.a. van Caloy juist lees/hoor dat het volume juist erg luid moet zijn. Is dat met 10.3.1 beter of mankeert er wat aan mijn exemplaar?
Heeft iemand enig idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
SECURITEH schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:19:
Ik kom zo heel langzaam meer en meer bugs op de Passport met OS 10.3.0.908 tegen, iets waar ik met de Z10 en de officiële OS releases geen problemen mee had.
  • Swipe to unlock reageert niet altijd
  • De quick settings (met 1 of 2 vingers van boven aan het scherm omlaag swipen) word regelmatig niet herkent
  • Zo af en toe random reboots
  • Vanuit de BB Hub opent die soms de WhatsApp groeps chat niet (scherm word iets donkerder en de telefoon denkt dat die het heeft geopend maar dat is niet zo)
  • Van de week ging de wekker af maar ik zag alleen het homescreen en hij reageerde op niets behalve de uitknop
  • 1x per dag krijg ik een melding dat mijn Twitter inlog gegevens niet zouden kloppen (alle Twitter apps (Twittly, Neatly en de officiële app) werken wel)
Ik hoop dat er snel een nieuwe officiële release komt die veel van deze problemen oplost. Ik heb nog geen reset naar factory default geprobeerd omdat ik geen zin heb in alles weer instellen maar het beginnen er aardig wat storende bugs te worden.
Ik gebruik de zelfde functies, maar heb zelf nog geen 1 keer zo'n probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Swipe to unlock is heel herkenbaar in driekwart van de tijd gebruik ik de aan/uit knop.
zodat ik bijna vergeet dat je hem met swipe ook "soms" kunt aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een mooie review en ze heeft een aantal dingen zoals de camera niet helemaal goed gedaan, maar met OS 10.3.1 is alles beter zoals de camera, android runtime met scale setting en battery saver :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2015 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 08:28

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik heb mijn Q10 ingeruild voor een PP. Ik moet wel echt wennen aan het toetsenbord, verder valt het pas op hoe groot dit scherm is als ik mijn Q10 daarna weer pak. Ik dacht in eerste instantie dat ik per ongeluk mijn oude bold 9700 uit de kast had gepakt.
Ik heb nu de standaard flipcase erbij, maar hier kan ik niet aan wennen, het voelt voormij alsof ik een boek lees :S
Ik heb nu een pouch besteld bij pdair, deze
http://www.pdair.com/medi...5/3/b/3bbbptvx1-r_1_1.jpg
Ik hoop dat hij net zo goed bevalt als de orginele BB pouch welke ik had voor de Q10 en 9700.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen pouch of flipcase man.
Zeker ivm de breedte zou ik een flipcase ook afraden.

Ik draai nu 10.3.1.2xxx (autolader van cb)
Qua stabiliteit valt die toch tegen.
Paar minpuntjes
-soms groene uitslag bij de camera,
-soms groene uitslag bij afspelen film
-random batterij-drops
-zeer soms 'geflikker' bij apk's
-geen flash in browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:59:
Ik ben geen pouch of flipcase man.
Zeker ivm de breedte zou ik een flipcase ook afraden.

Ik draai nu 10.3.1.2xxx (autolader van cb)
Qua stabiliteit valt die toch tegen.
Paar minpuntjes
-soms groene uitslag bij de camera,
-soms groene uitslag bij afspelen film
-random batterij-drops
-zeer soms 'geflikker' bij apk's
-geen flash in browser
Qua breedte vind ik de flipcase in dichte toestand juist goed. Voegt miss 1mm extra toe.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
DaMightyWackO schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:42:
[...]

Qua breedte vind ik de flipcase in dichte toestand juist goed. Voegt miss 1mm extra toe.
Ik heb zelf ook een pouch van PDAir voor mijn passport en het voegt i.d.d. paar mm toe in breedte, maar dat is werkelijk geen enkel probleem. Hij past nog steeds in mijn jaszak, broekzak, tas, etc. Daarnaast is de kwaliteit van die pouch werkelijk uitstekend. Ik kan het van harte aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

andrik1 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Ik heb zelf ook een pouch van PDAir voor mijn passport en het voegt i.d.d. paar mm toe in breedte, maar dat is werkelijk geen enkel probleem. Hij past nog steeds in mijn jaszak, broekzak, tas, etc. Daarnaast is de kwaliteit van die pouch werkelijk uitstekend. Ik kan het van harte aanraden!
Dit bericht zat ik op te wachten!
Hoe snel was hij bij jou geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
Is er al iets bekend over de 10.3.1 update voor de passport die in februari zou worden uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hij is door een aantal buitenlandse providers op de Classic uitgerold, over andere modellen is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

t-mobile heeft het op hun forum over een termijn van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Als voor de Passport 10.3.1.2072 word vrijgegeven weet ik niet of je daar zo blij mee moet zijn..
Browser is Flash vrij en nog een paar irritante bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Von Henkel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:18:
Als voor de Passport 10.3.1.2072 word vrijgegeven weet ik niet of je daar zo blij mee moet zijn..
Browser is Flash vrij en nog een paar irritante bugs..
Als je Flash wilt behouden, dan moet je nooit meer updaten want Flash support komt volgens mij niet meer terug.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag is ie in het wit verkrijgbaar bij coolblue.nl. Voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
DaMightyWackO schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:32:
[...]

Dit bericht zat ik op te wachten!
Hoe snel was hij bij jou geleverd?
Hij was redelijk snel geleverd, anderhalve week zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 februari krijgt iedereen de update via BB zelf...
Maar geen flash in je browser is een goede reden voor, Flash word niet meer ontwikkeld voor mobiele platformen.
Zelf heb ik geen last meer van de groene beelden etc.
Update is zeker wel fijn, unlocken doe ik niet meer met swipen maar met U + Enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds erg happy met mijn Passport, het is wel grappig ik woon nu in Ierland en mensen zijn hier niet van de BlackBerry, (2x Q10 gezien trouwens, 1x in dublin in cafe/restaurant en 1x op werk) en wat oude bold/curves in telefoon winkeltjes.

Maar vorige week was ik in de kantine om even koffie te halen, en iemand zo: "is that the Passport???, Can i check it out?" Vond ik dus goed, hij zo: eigenlijk is hij niet heel erg groot valt heel erg mee! Jammer dat je geen apps kan draaien.

Dus ik zei hem dat ik gewoon alle android apps kan draaien die ik wil, hem laten zien, hij wist al over de amazon store, maar alle apps uit playstore via snap wist hij niet.

Best grappig :)
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:10:
Vanaf vandaag is ie in het wit verkrijgbaar bij coolblue.nl. Voor de liefhebbers.
Ik wacht waarschijnlijk op de passport 2 als ik andere kleur wil, ik ben nu wel gewend aan mijn zwarte passport maar ik vind het stof rond toetsjes enz nog steeds irritant :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 10:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste