Magnetic_Man schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:04:
[...]
Thanks voor deze code. Zojuist gebruik van gemaakt. Goedkoper dan de goedkoopste notering op pricewatch op deze manier. Kijk er al naar uit om de SE in mijn handen te hebben
Zal ongetwijfeld een wereld van verschil zijn vergeleken met mijn huidige iPhone 5S.
Goed om te horen dat de code heeft gewerkt en is inderdaad de beste korting. Als je de iphone 5S nog inruilt op blackberry inruilen dan krijg je ook nog eens 300 euro voor je toestel.
Have fun en als je veel leest dan is wide screen ideaal en daarom ook voor de tweede keer een Passport zelf gekocht. Als je nog een 128 GB SD kaart wil dan raad ik de Samsung EVO + aan. zoek via pricewatch. deze is maar 66 euro op dit moment met 80 MB en 20 MB write.
Als iedereen naar mij lacht omdat ik iets anders heb dan lach ik netjes terug omdat ze allemaal het zelfde hebben.
Ik ga niks zeggen over Apple, vooruit iwatch (failure) , Apple pay (failure van 3% naar 1% gebruikers) . Apple iphone 6S minder standbye tijd en batterij sneller leeg en meer betalen

, Apple force touch technology ,waar blackBerry al 40 patenten van heeft. Een hoge boete voor Apple ivm belastingen van 1,5 Miljard aan de EU staat eraan te komen Nou dat lijkt me wel genoeg en ik haat itunes, beperkingen en een home button

voor de rest is ik van een Apple.
O even over de batterij van de iphone ,is logisch volgens Apple "According to China’s cnBeta, the iPhone 6s will feature a 1715 mAh battery and the 6s Plus a 2750 mAh battery – a decrease of 5.3 per cent and 5.5 per cent capacity respectively from the current models’ 1810 mAh and 2910 mAh.’
Apple zijn antwoord is dat ios 9 zuiniger omgaat met de batterij en je een uur langer kan werken met ios 9, dus een mindere batterij kan ook. Hoe lang blijven mensen dit geloven
Volgend jaar BlackBerry Android op QNX kernel , mits men het kan beveiligen en zoals het nu lijkt hebben ze Samsung, LG al aan boord en zal google play een concurrent erbij krijgen in de vorm van BlackBerry World met apps ,welke apps permissions krijgt en geen gedoe met google services etc.

Nieuwe generatie Android is coming next year .
[
Voor 54% gewijzigd door
Verwijderd op 02-09-2015 19:37
]