Verwijderd

Dat word duimen!
Me huidige Passport moet ik inleveren (wissel van baan) dus dan gaan we maar eens kijken naar de vernieuwde Passport Silver :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Momenteel gebruik ik al zo'n 3 jaar een Samsung note 2. Echter is mijn oog gevallen op de Blackberry passport silver edition. Ik heb nog nooit een Blackberry gehad, maar wat ik ervan kan zien op internet is dat het heel geordend werkt. Sowieso ben ik niet meer van de spelletjes op een smartphone, maar zoek ik een gestroomlijnde gebruikerservaring die geen chaos oplevert zoals ik dat nu wel ervaar op mijn Android telefoon. Nu heb 30 mapjes foto's, overal losse apps enz enz. Terwijl ik mijn telefoon zo clean mogelijk heb proberen te customizen.

Is blackberry wat ik zoek, is wat ik vraag aan de kenners. :)

Zoja, wat is de beste deal atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackBerry en mappen organiseren gaat erg goed met en is simpel en erg uitgebreid. Je kan ook dingen opslaan in winzip om ruimte te besparen. Wat ook kan is een Samsung EVO + 128 GB kopen :)

http://helpblog.blackberr...zing-photos-into-folders/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:35

Rudedadude

Maybe we were born to run

Grmbl. Was ik er net redelijk over uit dat ik voor een passport se zou gaan en mijn passport zou doorschuiven naar mijn vrouw, is de SE uitverkocht bij shop blackberry...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t.a.v. Darkdesign: ik heb jaren een Samsung Note gehad, ben nu sinds twee weken overgestapt op de Passport SE. Na een week vloeken omdat alles anders is, ben ik er nu aan gewend en vind ik hem prettiger werken dan mijn Note. De instellingen zijn duidelijk en begrijpelijk, het scherm is prima, het toestel is snel, de batterij gaat erg lang mee (twee dagen) en als mijn wifi-probleem is opgelost kan ik me niets beter wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:10:
BlackBerry en mappen organiseren gaat erg goed met en is simpel en erg uitgebreid. Je kan ook dingen opslaan in winzip om ruimte te besparen. Wat ook kan is een Samsung EVO + 128 GB kopen :)

http://helpblog.blackberr...zing-photos-into-folders/
Dat ziet er goed uit!
Rudedadude schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:17:
Grmbl. Was ik er net redelijk over uit dat ik voor een passport se zou gaan en mijn passport zou doorschuiven naar mijn vrouw, is de SE uitverkocht bij shop blackberry...
Ja ik zag het ook net, terwijl ik bijna zeker weet dat ik hem wil hebben :P
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:56:
t.a.v. Darkdesign: ik heb jaren een Samsung Note gehad, ben nu sinds twee weken overgestapt op de Passport SE. Na een week vloeken omdat alles anders is, ben ik er nu aan gewend en vind ik hem prettiger werken dan mijn Note. De instellingen zijn duidelijk en begrijpelijk, het scherm is prima, het toestel is snel, de batterij gaat erg lang mee (twee dagen) en als mijn wifi-probleem is opgelost kan ik me niets beter wensen.
Oke thanks, hopelijk ga ik er hetzelfde over denken als ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rudedadude schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:17:
Sorry, volgens mij had ik net de laatste! ;)

Status: ergens in een DHL verdeelcentrum in Amsterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In Amsterdam. Dan heb je hem vanmiddag dus in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:56:
Een week :) WOW maar tevreden. Ik heb zelf geen wifi probleem, maar probeer eens een andere frequentie of alleen 2,4 GHZ. Ik heb zelf een ASUS Router 56U. Mischien even leak of alleen RADIO installeren. want de radio van 10.3.2.2669 schijnt beter te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Zijn er nog voordelen om de BB Passport silver edition via BB zelf te kopen, of maakt het geen verschil ten opzichte van bijvoorbeeld belsimpel.nl?

Belsimpel.nl verkoopt hem momenteel voor 558 euro. Op BB zelf staat hij voor 579 euro, echter zag ik een aantal posts terug een kortingcode staan (alleen weet ik niet hoeveel korting die geeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

10%, dus dan kom je inclusief verzendkosten ergens rond de 530 uit.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Rudedadude schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:33:
10%, dus dan kom je inclusief verzendkosten ergens rond de 530 uit.
Dat is een mooie korting. Tot wanneer is die geldig? Hopelijk geldt die nog als die weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t.a.v. nlb: Dank voor de tip. Ik denk dat het idd aan mijn router ligt, een zeven jaar oude SMC, altijd prima gewerkt, het hele huis draait er op, alleen de BB gaf dus problemen. Maar bij andere wifi-netwerken doet de BB het goed, dus het wordt waarschijnlijk tijd voor een andere router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 jaar oud? Jeetje dan zal hij security wise ook wel aan vervanging toe zijn :P
Ik heb nog nooit problemen gehad met wifi en de Passport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Voordat ik hem koop wil ik eigenlijk nog weten of alles wat ik belangrijk vind aan een telefoon ook kan met een Blackberry passport silver edition.

Wat ik belangrijke functies vind op mijn huidige telefoon:
- Google Keep (dus een fijne notitie app met cloud backup)
- Google Drive (alleen uploaden en downloaden)
- Netflix met chromecast
- NPO met chromecast
- Fijne browser
- Accuduur
- Foto's
- Volume speaker
- Toetsenbord moet minstens zo effectief zijn als SwiftKey waar ik blind op kan typen.
- Tune in radio (dus een app voor radio streamen)
- Eventueel SoundCloud (maar is geen must)

Dit zou ik graag met een Blackberry willen doen. En mijn gevoel erbij is dat dat gestroomlijnder kan op een Blackberry. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ darkdesign : BlackBerry heeft een aantal eigen apps die vaak net zo goed (of beter) werken dan de android-versies. En je kunt altijd die android versies ook draaien als je wil. Kijk eens op BlackBerry World (een soort Google Play maar dan voor BB), bijvoorbeeld bij deze app : https://appworld.blackber...7/?lang=en&countrycode=NL
Die kan zowel Keep als Drive aan. Netflix en NPO zou ik niet weten, gebruik ik niet. De browser is prima, het brede formaat leent zich goed voor webpages te bekijken, ik zou bijna zeggen prettiger dan het staande formaat van de 'normale' smartphones. De accuduur van de Passport is beter dan ik op mijn Note gewend was, twee dagen is niet abnormaal. De foto's zien er goed uit (13 megapixel). De volumeknoppen zitten aan de zijkant en werken uitstekend.En als je aan dit toetsenbord gewend wil je echt geen Swiftkey meer :-) .
Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de Passport volgens mij geen g4+ aankan. Ik heb een KPN-abt en de KPN is g4+ nu aan het uitrollen, maar ik heb geen idee of het verschil tussen g4 en g4+ zodanig is/wordt dat ik spijt krijg dat ik toch geen S6 of Note5 heb gekocht...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles met Google Services zoals chromecast gaat niet werken, omdat BlackBerry dit niet wil en kan ondersteunen. BlackBerry ondersteunt nu 97% van alle Android Apps, maar zodra het beschermt en afgescherm is door google services dan niet. Deze services bespioneert je wat je doet met een en app en wat je allemaal doet op je toestel. BlackBerry ziet dit als een security en privacy probleem.

BlackBerry komt wel met een Android versie, waarbij de Google Services die jij wil loopt via de BlackBerry Server (encrypted) ivm met veiligheid en privacy. Je zal dan moeten wachten op de Slider.

Apps als Netflix draaien, maar een app als NPO vraagt op google service, maar die kun je weigeren en dan werkt het wel. Dit kun je ook doen met MAPS en andere google diensten. Sommige zoals chromecast weigeren.

jouw vragen ?
Google Keep (dus een fijne notitie app met cloud backup) werkt
- Google Drive (alleen uploaden en downloaden) werkt
- Netflix met chromecast Netflix werkt, chromecast niet
- NPO met chromecast NPO werkt ,chromecast niet
- Fijne browser Beste HTML 5 browser
- Accuduur Beter dan de iphone 6 en 6S en Samsung S6
- Foto's Zeer goed ,maar je moet wel op het scherm klikken voor het onderwerp.
leercurve maar zeer goede foto;s
- Volume speaker luid beter dan Samsung en de mono speakers van Apple
- Toetsenbord moet minstens zo effectief zijn als SwiftKey waar ik blind op kan typen. Passport kopen
- Tune in radio (dus een app voor radio streamen) , zijn genoeg apps voor
- Eventueel SoundCloud (maar is geen must) soundcloud is er ,maar ook andere apps

Er is overigens wel een Chrome Cast app genaamd CAST (native BB10 app) waarmee je kan delen via je chromecast zoals Youtube , maar nog beter is als je TV miracast of wifi direct ondersteund. Kun je alles doorzetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:38:
Alles met Google Services zoals chromecast gaat niet werken, omdat BlackBerry dit niet wil en kan ondersteunen. BlackBerry ondersteunt nu 97% van alle Android Apps, maar zodra het beschermt en afgescherm is door google services dan niet. Deze services bespioneert je wat je doet met een en app en wat je allemaal doet op je toestel. BlackBerry zit dit als een security en privacy probleem.

BlackBerry komt wel met een Android versie, waarbij de Google Services die jij wil loopt via de BlackBerry Server (encrypted) ivm met veiligheid en privacy. Je zal dan moeten wachten op de Slider.

Apps als Netflix draaien, maar een app als NPO vraagt op google service, maar die kun je weigeren en dan werkt het wel. Dit kun je ook doen met MAPS en andere google diensten. Sommige zoals chromecast weigeren.

jouw vragen ?
Google Keep (dus een fijne notitie app met cloud backup) werkt
- Google Drive (alleen uploaden en downloaden) werkt
- Netflix met chromecast Netflix werkt, chromecast niet
- NPO met chromecast NPO werkt ,chromecast niet
- Fijne browser Beste HTML 5 browser
- Accuduur Beter dan de iphone 6 en 6S en Samsung S6
- Foto's Zeer goed ,maar je moet wel op het scherm klikken voor het onderwerp.
leercurve maar zeer goede foto;s
- Volume speaker luid beter dan Samsung en de mono speakers van Apple
- Toetsenbord moet minstens zo effectief zijn als SwiftKey waar ik blind op kan typen. Passport kopen
- Tune in radio (dus een app voor radio streamen) , zijn genoeg apps voor
- Eventueel SoundCloud (maar is geen must) soundcloud is er ,maar ook andere apps

Er is overigens wel een Chrome Cast app genaamd CAST (native BB10 app) waarmee je kan delen via je chromecast zoals Youtube , maar nog beter is als je TV miracast of wifi direct ondersteund. Kun je alles doorzetten.
Thanks voor je duidelijke antwoorden op mijn vragen! Voor NPO en andere chromecast aangelegenheden kan ik mijn huidige telefoon mooi bij de tv laten liggen, dus dat is geen probleem. Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat overstappen van Android naar BB OS mij goed zal doen! Nu hopen dat de toestellen weer snel op voorraad zijn bij BB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een witte passport besteld voor m'n vriendin bij coolblue. De SE ziet er ook erg mooi uit, levertijd 2-4 werkdagen bij belsimpel. Zou mijn voorkeur hebben maar vrouwen houden van wit.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel na twee weken teruggekregen omdat mijn scherm weer losliet. Wederom een nieuwe Passport gekregen! Nu alle apps weer installeren, maar Spotify heeft de geest gegeven en start niet meer op, heb hem 2 keer opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs.

Het is balen, want heb premium en de BB levert een goed geluid, en onderweg spotify is wel een must!

Iemand tip(s)? }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spotify werkt bij mij gewoon. Zowel op de z10,z30 en passport. Verschillende os 10.3.1 en 10.3.2

Probeer eens een hard reset volume up/down 10 second vasthouden.

Er zijn twee versies van spotify. Weet niet welke je gebruikt? Zie anders 1mobile dot com

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik heb Spotify ook mooi werkend, gewoon via Snap geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:16:

Het is balen, want heb premium en de BB levert een goed geluid, en onderweg spotify is wel een must!

Iemand tip(s)? }:O
Heb je het al werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Nou.. heb hem dan eindelijk in m'n handen.. wat een beest van een apparaat! Is wel eventjes wennen dat toetsenbord maar dat komt wel goed denk ik :)

Ook gelijk m'n eerste ervaring met BB10 maar tot nu toe zit alles wel daar waar ik het verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard reset gedaan zoals nlb vertelde en met succes!
Hij (spotify) draait weer als een tierelier, bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Nu online
Het probleem met de camera is verklaard: blijkbaar is de autofocus (hardware) gewoon kapot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Oh, dan was een software probleem toch prettiger geweest dus :(

Heb zojuist trouwens de 'slide to unlock' feature uitgezet. Was al allerlei wazige berichten aan het sturen vanuit mijn broekzak.. Gaaf in theorie, maar werkt toch niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb net 10.3.2..2474 binnen en heb nu al zeker een uur geen last meer van het 'double typing issue', dus lijkt het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Magnetic_Man schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:38:
Heb zojuist trouwens de 'slide to unlock' feature uitgezet. Was al allerlei wazige berichten aan het sturen vanuit mijn broekzak.. Gaaf in theorie, maar werkt toch niet zo lekker.
Ik heb die feature ook uitgezet en unlock nu standaard via de power-knop of U-knop. Maar inderdaad, het werkt niet helemaal lekker. Ik vraag me af waarom, ik vermoed dat ik dan per ongeluk de power-knop druk, want iets anders kan ik niet verzinnen. Overigens heb je daar ook de app PocketSafe voor, maar die werkte bij mij sinds een update echt super ruk, dus die heb ik er ook weer afgegooid.
janzeeschuimers schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:27:
Ik heb net 10.3.2..2474 binnen en heb nu al zeker een uur geen last meer van het 'double typing issue', dus lijkt het opgelost.
Hoorde inderdaad hetzelfde van de illegale leakers. Ik zit nu zelf de update te installeren. Had zelf geen double typing issue, maar een update is altijd welkom natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik had er wel last van, zou het een hardware issue zijn dat ze nu via de software hebben opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

403 MB stroom hier binnen via KPN. Ben benieuwd :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Via Vodafone wordt nu ook ineens de update uitgerold 10.3.2.2474 eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Is er trouwens eigenlijk nog zo'n BBM groep met tweakers actief? Zo ja, zou iemand me kunnen uitnodigen? Kan vast nogwel wat tips gebruiken van mede Blackberry gebruikers :) Mijn pin: 2C1A5670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Magnetic_Man schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:13:
Zo ja, zou iemand me kunnen uitnodigen? Kan vast nogwel wat tips gebruiken van mede Blackberry gebruikers :) Mijn pin: 2C1A5670
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuke deals voor je Passport !

Als er mensen zijn die een BlackBerry Modular Sync Pod Dockingstation willen van BlackBerry Deze is nu te koop voor rond de 14 euro via amazon.de De sync Pod is geschikt voor de Passport en Passport SE.

Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Blackberry-Passport-Modular-Sync-Pod-Charging-Station-ACC-60407-001-Black-04032015-001-p.JPG

Wil je geheugen hebben 128 GB koop de Samsung EVO plus 80/20 MB/s . Gewoon in je BlackBerry drukken en de drivers van de kaart worden geladen en meteen geformateerd na herkennen van de sd-card in je toestel. De EVO plus is 67 euro via pricewatch.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000626003.jpeg

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips hoe ik m'n standby batterijverbruik kan terugdringen? Laatste 48 uur batterijverbruik laat zien dat dit 37% van de batterij vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:05:
Leuke deals voor je Passport !

Als er mensen zijn die een BlackBerry Modular Sync Pod Dockingstation willen van BlackBerry Deze is nu te koop voor rond de 14 euro via amazon.de De sync Pod is geschikt voor de Passport en Passport SE.

[afbeelding]

Wil je geheugen hebben 128 GB koop de Samsung EVO plus 80/20 MB/s . Gewoon in je BlackBerry drukken en de drivers van de kaart worden geladen en meteen geformateerd na herkennen van de sd-card in je toestel. De EVO plus is 67 euro via pricewatch.

[afbeelding]
Goede deals! Zeker ook die van de geheugenkaart. Ik ben aan het wachten tot de telefoon weer op voorraad is bij Blackberry. Heb je anders daar nog tips voor qua goede deals elders? Ik weet namelijk hoelang het gaat duren voor ze weer op voorraad zijn en ik wil er toch wel erg graag eentje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
darkdesign schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:52:
[...]

Goede deals! Zeker ook die van de geheugenkaart. Ik ben aan het wachten tot de telefoon weer op voorraad is bij Blackberry. Heb je anders daar nog tips voor qua goede deals elders? Ik weet namelijk hoelang het gaat duren voor ze weer op voorraad zijn en ik wil er toch wel erg graag eentje kopen.
De Nederlandse BlackBerry shop
heeft hem op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Momenteel de update naar 10.3.2.2474 aan het binnenhalen via Vodafone =). Benieuwd of het de sporadische bevriezingen bij bijv. iGrann verder en Hub Zoeksnelheid verhelpt / verbetert =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Klopt maar ik ben op zoek naar de Blackberry Passport SE :)

Blackberry Passport SE

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 09-09-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 16-09 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:53:
Iemand tips hoe ik m'n standby batterijverbruik kan terugdringen? Laatste 48 uur batterijverbruik laat zien dat dit 37% van de batterij vreet.
Tips van BlackBerry zelf: http://helpblog.blackberr...erry-10-3-2-battery-tips/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
darkdesign schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:06:
[...]

Klopt maar ik ben op zoek naar de Blackberry Passport SE :)

Blackberry Passport SE
Ah, kijk een liefhebber. Inderdaad een mooie deal. Ik zou contact opnemen met CoolBlue, ze hebben wel een product pagina aangemaakt en zelfs een youtube filmpje. Geen idee waarom er staat "Nooit meer leverbaar". Misschien moet ie nog komen?

Trouwens, als je nog een oude telefoon hebt om in te leveren, neem dan ook eens een kijkje op www.blackberryinruilen.nl Bij navraag blijkt dat de aanschaf van een Silver Edition ook recht geeft op cashback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt als je de Passport SE hebt gekocht, kun je deze aanklikken als een nieuwe Passport. Dit wordt geacepteerd door BlackBerry. Ik heb BlackBerry er wel op gewezen de site eens aan te passen, want deze is onder beheer van BlackBerry.

Coolblue "" Nooit meer leverbaar" , Ik denk dat ze het toestel gewoon niet kunnnen krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
itsyaboy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:27:
[...]

Ah, kijk een liefhebber. Inderdaad een mooie deal. Ik zou contact opnemen met CoolBlue, ze hebben wel een product pagina aangemaakt en zelfs een youtube filmpje. Geen idee waarom er staat "Nooit meer leverbaar". Misschien moet ie nog komen?

Trouwens, als je nog een oude telefoon hebt om in te leveren, neem dan ook eens een kijkje op www.blackberryinruilen.nl Bij navraag blijkt dat de aanschaf van een Silver Edition ook recht geeft op cashback!
Wat is het voordeel van het aanschaffen van de telefoon via Coolblue?

Goede tip over de cashback actie. Alleen levert mijn Samsung note 2 niet veel meer op, 80 Euro om precies te zijn. Dan hou ik hem liever voor de chromecast functies te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:47:
[...]

Wat is het voordeel van het aanschaffen van de telefoon via Coolblue?

Goede tip over de cashback actie. Alleen levert mijn Samsung note 2 niet veel meer op, 80 Euro om precies te zijn. Dan hou ik hem liever voor de chromecast functies te blijven gebruiken.
Coolblue service is heel erg goed.
BlackBerry kapot kan hij gewoon terug naar Coolblue en zij zijn het aanspreek punt.

Verwijderd

darkdesign schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:52:
[...]

Hier is ie te koop en als je snel bent.. nu ook op voorraad: https://www.belsimpel.nl/...silver-edition/abonnement

Verwijderd

Na update naar 10.3.2. geen batterijdrains meer. Blijkbaar was het OS niet helemaal goed dan.

Verwijderd

Min vriendin heeft nu 1 dagje haar witte bb passport. Top ding, alles al geinstalleerd etc maar 1 probleem: de telefoon camera focust niet. Hij probeert het wel, maar toch blijft alles wazig. Iemand hier ervaring mee of weet wat het probleem is???

• zezke
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:51:
Min vriendin heeft nu 1 dagje haar witte bb passport. Top ding, alles al geinstalleerd etc maar 1 probleem: de telefoon camera focust niet. Hij probeert het wel, maar toch blijft alles wazig. Iemand hier ervaring mee of weet wat het probleem is???
Het probleem klinkt me bekend: in mijn geval is de autofocus gewoon stuk. Wat je kan proberen:

-software updaten naar 10.3.2
-tikken op het scherm zorgt ervoor dat hij focust op het geselecteerde object. Werkt dit?
-In mijn geval helpt een stevige tik op de achterkant dat de focus weer werkt.

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
Niet te lang mee wachten. Probeer hem anders als DOA aan te melden. Tenminste als hij nieuw is.

• darkdesign
  • Niet online
Vandaag heb ik de passport silver edition gekocht en in gebruik genomen. Wat een ontzettend fijn toestel is dit!!

Het typen voelt fijn en het vierkante scherm is super! Morgen krijg ik het hoesje bezorgd, een Blackberry Passport Silver Edition Leather Flex Shell Black.

Wat is de beste manier op Android apps te downloaden?

Verwijderd

Mooi man!
De Zilveren Passport... ik zit er ook naar te kijken :)

Maar voor Android apps: SNAP pak de BETA versie, dit is een .bar file.
Installeren .bar met Sachesi: Sachesi

Moet je wel zorgen dat de BlackBerry drivers erop staan door bv BlackBerry link of blend te installeren.

Makkelijke method.. 1 mobile market... maar dat lijkt bij mij niet altijd even goed te werken snap wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:13:
[...]

Het probleem klinkt me bekend: in mijn geval is de autofocus gewoon stuk. Wat je kan proberen:

-software updaten naar 10.3.2
-tikken op het scherm zorgt ervoor dat hij focust op het geselecteerde object. Werkt dit?
-In mijn geval helpt een stevige tik op de achterkant dat de focus weer werkt.
Ja denk toch een hardware issue. Gaat terug naar coolblue en een wordt geruild voor een nieuwe. Fijn een winkel die daar niet moeilijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:14:
[...]

Vandaag heb ik de passport silver edition gekocht en in gebruik genomen. Wat een ontzettend fijn toestel is dit!!

Het typen voelt fijn en het vierkante scherm is super! Morgen krijg ik het hoesje bezorgd, een Blackberry Passport Silver Edition Leather Flex Shell Black.

Gefeliciteerd, lijkt mij ook een erg vet toestel. Ik zou snap gebruiken voor je android apps. Voor how to's kun je vaak 't beste zoeken in de forums van crackberry.com. Mocht je er niet uitkomen laat het maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apple ios 9 is gewoon met gesture,swipe, interacties zoals peek gewoon zoals BlackBerry OS is begonnen in 2011 :)

Als Apple nu ook de home button kwijtraakt, HUB krijgt en zelfde virtual keyboard en dezelfde mutitasking krijgt en alle andere goed dingen zoals beter muziek codecs, video codecs etc,etc. en de beperking weg halen en werkbaar is en alles kan delen door Bluetooth, Wifi Direct,Dlna en Miracast dan wil ik wel eens gaan nadenken over Apple.

Zoals een neutrale mobile journalist al melde " Apple modeled the iPhone after the WORST possible BlackBerry device" en hij doelde op de basis van BlackBerry 10 voort komend uit Playbook OS van 2011

Een bedrijf dat volgens de media de slechtste os had en dood was loopt gewoon 5 jaar voor met zijn idee hoe een touchscreen device moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:43:
Mooi man!
De Zilveren Passport... ik zit er ook naar te kijken :)

Maar voor Android apps: SNAP pak de BETA versie, dit is een .bar file.
Installeren .bar met Sachesi: Sachesi

Moet je wel zorgen dat de BlackBerry drivers erop staan door bv BlackBerry link of blend te installeren.

Makkelijke method.. 1 mobile market... maar dat lijkt bij mij niet altijd even goed te werken snap wel.
Ik gebruik Snap niet meer, op CrackBerry staat een methode om de Google Play Store te installeren bestaande uit drie .apk bestanden. Sinds ik dat er heb opstaan gaan de updates altijd goed en nieuwe installaties van .apk's ook. Netjes melding in de hub wanneer er een update klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:35:
Apple ios 9 is gewoon met gesture,swipe, interacties zoals peek gewoon zoals BlackBerry OS is begonnen in 2011 :)
Ik ben nu sinds een aantal dagen over van de iPhone 5S en heb daar ook kort de iOS9 beta op gedraaid. Geloof mij, die gestures van Apple komen niet in de buurt van die van BlackBerry.

Moet trouwens zeggen dat het erg snel went! Ik mis die home knop niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 06:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:35:

Als Apple nu ook de home button kwijtraakt, HUB krijgt en zelfde virtual keyboard en dezelfde mutitasking krijgt en alle andere goed dingen zoals beter muziek codecs, video codecs etc,etc. en de beperking weg halen en werkbaar is en alles kan delen door Bluetooth, Wifi Direct,Dlna en Miracast dan wil ik wel eens gaan nadenken over Apple.
Dan nog steeds niet :D. Het overdreven prijsverschil alleen al tussen een 16GB versie en een 64GB of 128GB, terwijl je met je passport gewoon een 128GB MicroSD kaart erin stopt.

Maar goed, paar vragen over SNAP, ik heb nog steeds de Android store niet gebruikt vanwege alle permissies die gevraagd worden. Is alles een soort van tegenstrijdig met de BB filosofie van veiligheid en privacy wat mij betreft.

Is dat bij SNAP hetzelfde om het te laten werken? Kun je bij apps via Google play wel permissies uitzetten?

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:04:
[...]

Ik gebruik Snap niet meer, op CrackBerry staat een methode om de Google Play Store te installeren bestaande uit drie .apk bestanden. Sinds ik dat er heb opstaan gaan de updates altijd goed en nieuwe installaties van .apk's ook. Netjes melding in de hub wanneer er een update klaar staat.
Ah heb je hier een linkje van? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]

Ah heb je hier een linkje van? :)
Zover het hier mag maar hier heb je de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die google zorgt er wel voor dat je deelt met google. Google weet van de workaround en is niet illegaal en Google is op de hoogte, daarnaast kunnen ze het blokkeren via de server door toestel id..

De link zou dus geen probleem moeten zijn.

Mijn advies is SNAP te installeren. Deel je niet wat je doet met je toestel in Android apps etc. SNAP

Afbeeldingslocatie: http://img.blackberryos.com/bbos-images/2013/Snap-v3-Passport-864.png

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat Apple ios zo wel beter wordt, maar tipt idd nog niet aan BlackBerry 10

Ook als je kijkt naar apps is dit ook geen issue met android apps. Android runtime ondersteunt nu 97% android apps en zodra Android M (6) uitkomt zal BlackBerry zo snel mogelijk upgrade. Nog mooier stagefright was binnen android runtime binnen 3 dagen geupgrade en android apps draaien in een container met restricties.

Een Veiligere Android toestel bestaat er niet ,alleen veel google apps werken niet door google service,s, wel weer apps zoals gmail, Maps en zals NPO met google services door deze weg te klikken.

Een ander voordeel is dat ios 9 gebruikers kunnnen wennen aan swipe,gesture en interacties zoals peek zoals BlackBerry dit 5 jaar geleden heeft ontworpen voor een betere touchscreen ervaring. Ik denk dat veel Apple gebruikers zullen zien dat BlackBerry meer biedt , goedkoper, compatibler is ook met delen van media via Bluetooth, wifi direct, nfc en Miracast. Blackberry zou hierop kunnen inspelen.

Ook de hardware is beter qua batterij, bereik ,wifi en goedkoper ook als het gaat om geheugen uitbreiding.

Als je een iphone 6 wil met 64 GB betaal je bij KPN 150 euro meer, terwijl ik net 128 GB heb gekocht voor 66 euro 80 MB?s/20MB/s en super snel sd kaartje voor foto's en video :)

Ik denk dat mensen dit ook wel herkennen en als dit duidelijk gaat worden dan zouden ios 9 gebruikers de overstap makkelijk kunnen maken naar een volgende level in touchscreen gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:50:
Die google zorgt er wel voor dat je deelt met google. Google weet van de workaround en is niet illegaal en Google is op de hoogte, daarnaast kunnen ze het blokkeren via de server door toestel id..

De link zou dus geen probleem moeten zijn.

Mijn advies is SNAP te installeren. Deel je niet wat je doet met je toestel in Android apps etc. SNAP

[afbeelding]
Zojuist Snap erop gezet, dat ging erg makkelijk. Veel apps te krijgen zie ik.

Alleen werkt de Rabo app niet, iemand daar een oplossing voor? :P

Edit: Rabo app doet het nu wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:15
Rabo app werkt volgens mij wel alleen duurt het laden van de app erg lang. Ik heb de Rabo app eraf gegooid en raadpleeg bankgegevens gewoon via de mobiele Rabo website. Je kunt dan ook je toestel registreren en daarna gewoon met code inloggen. Nadeel hiervan is wel dat je Ideal betalingen niet werken via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
tuson schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:43:
Rabo app werkt volgens mij wel alleen duurt het laden van de app erg lang. Ik heb de Rabo app eraf gegooid en raadpleeg bankgegevens gewoon via de mobiele Rabo website. Je kunt dan ook je toestel registreren en daarna gewoon met code inloggen. Nadeel hiervan is wel dat je Ideal betalingen niet werken via de telefoon.
Binnenkort brengt Rabobank haar nieuwe app uit, ben benieuwd hoe die zich gedraagd op BlackBerry 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SNAP maakt gebruikt van Google Play en Rabobank is als app steeds een drama geweest ING, SNS en ABN-AMRO werken gelukkig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
tuson schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:43:
Goede tip, dit werkt ook handig!

Ik blijf me verbazen over de genialiteit van dit apparaat, het werkt allemaal zo veel beter dan android!

Youtube blijft automatisch doorspelen als je gaat multitasken, dat is nog eens een enorm handige feature die ik nog vaak ga gebruiken!

En dan het toetsenbord, super! Evenals de hub!!!!!!!

P.s. Ik heb het toestel pas 1 dag in gebruik _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 11-09-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
darkdesign schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:14:
[...]

Damn... best jealous op je silver edition Passport... prachtig dingetje wel ;)

Als je trouwens interesse hebt om een Nederlandse BBM Group te joinen waar veel BlackBerry (en ander gelul) langs komt... stuur mij dan even je PIN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:51:
[...]

Binnenkort brengt Rabobank haar nieuwe app uit, ben benieuwd hoe die zich gedraagd op BlackBerry 10.
Ik zou die app niet installeren. Laadt niet door, dus geen inlog mogelijkheid. De oude versie duurde altijd een tijdje qua laden, maar deed het wel. Deze dus niet bij mij. (BlackBerry OS 10.3.2.) Nu baal ik echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
-

[ Voor 100% gewijzigd door pineapple23 op 11-09-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
pineapple23 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:21:
[...]

De app is nog niet officieel uit pas in Oktober.
Niet waar, je loopt weer met foutieve informatie te spuien ;)

Zie ook de website.

Edit: de vraag is natuurlijk wel hoe hij aan de update komt. Als hij deze niet vanzelf aangeboden kreeg, kan dat misschien nog de reden zijn waarom de app niet doorlaadt.

[ Voor 15% gewijzigd door itsyaboy op 11-09-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:12

ITsEZ

parttime all-rounder

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:20:
[...]

Ik zou die app niet installeren. Laadt niet door, dus geen inlog mogelijkheid. De oude versie duurde altijd een tijdje qua laden, maar deed het wel. Deze dus niet bij mij. (BlackBerry OS 10.3.2.) Nu baal ik echt :(
De oude app is ook dramatisch bij mij, gebruik liever de mobiele website, overzichtelijk en 10x sneller ;)

What you see is always what you get.

• darkdesign
  • Niet online
itsyaboy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:19:
[...]

Damn... best jealous op je silver edition Passport... prachtig dingetje wel ;)

Als je trouwens interesse hebt om een Nederlandse BBM Group te joinen waar veel BlackBerry (en ander gelul) langs komt... stuur mij dan even je PIN :)
:D

Leuk, ik heb je je pm gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
BlackBerry Passport SE is weer op voorraad. De cashback is terug gebracht naar 125 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik zie nog altijd out of stock staan. Cashback 125 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Cashback vind je hier http://www.blackberryinruilen.nl/
En het klopt ze zijn weer out of stock, snel gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Dat is idd wel heel snel! Beetje weinig stock ingeslagen dan, terwijl er in alle andere landenstores voldoende voorraad is.
Inruilpremie is toestelgebonden lijkt me, of zouden alle toestellen weer aan waarde hebben ingeboet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Rudedadude schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:37:
Ik zie nog altijd out of stock staan. Cashback 125 euro?
Ik heb ook zitten wachten op voorraad bij BlackBerry zelf, uiteindelijk bij 4launch gekocht omdat het voor mijn gevoel te lang duurde.

Verwijderd

Waarom niet gewoon bij belsimpel bestellen? Gewoon op voorraad en morgen in huis..

• Rudedadude

Rudedadude

Inclusief korting is de BlackBerry shop iets van 30 euro goedkoper, dat vind ik de moeite. Daarnaast kijk ik toch ook nog een beetje de kat uit de boom. Wanneer bbb os10 niet meer actief verder ontwikkeld wordt (en daar zijn toch een heel aantal signalen voor) twijfel ik of ik een toestel met dat os moet kopen, hoe fijn dat op het moment ook werkt. Ik wil daar eerst wat meer duidelijkheid over hebben.

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:13
Blackberry passport in de bestelling ben benieuwd

• darkdesign
  • Niet online
Rudedadude schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:31:
Inclusief korting is de BlackBerry shop iets van 30 euro goedkoper, dat vind ik de moeite. Daarnaast kijk ik toch ook nog een beetje de kat uit de boom. Wanneer bbb os10 niet meer actief verder ontwikkeld wordt (en daar zijn toch een heel aantal signalen voor) twijfel ik of ik een toestel met dat os moet kopen, hoe fijn dat op het moment ook werkt. Ik wil daar eerst wat meer duidelijkheid over hebben.
Zijn die signalen er? Ik hoop dat ze wel verder gaan met ontwikkelen van BBOS, ik ben namelijk sinds een week over van Android naar BBOS en wil niets anders meer. Als ze de ontwikkeling stop zetten heb ik er maar kort van kunnen genieten.

Verwijderd

darkdesign schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:34:
[...]

Zijn die signalen er? Ik hoop dat ze wel verder gaan met ontwikkelen van BBOS, ik ben namelijk sinds een week over van Android naar BBOS en wil niets anders meer. Als ze de ontwikkeling stop zetten heb ik er maar kort van kunnen genieten.
Die onwikkeling stoppen ze echt niet zo maar.
Ze willen mogelijk met het Android toestel het gemiddelde bedrijf overhalen naar BlackBerry toestellen te gaan.

Maar er zijn niet voor niets al heel wat regeringen en legers over naar het BlackBerry OS 10 platform.
Hiermee stopen verpest BlackBerry der eigen naam.
Nee dat gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Er zijn signalen dat de ontwikkeltools voor app makers niet meer bijgewerkt worden en dat een duidelijke roadmap ontbreekt voor verdere ontwikkeling van het os. Neem een app als facebook en de functionaliteiten die daar in zitten. Die is al een tijd niet meer bijgewerkt. Wanneer je zometeen zit met enkel een blackberry os en daarop enkel android apps. Daar begint het nu al steeds meer op te lijken, maar dan moet wel duidelijk zijn dat dat os actueel wordt gehouden en bijvoorbeeld meegaat met alle nieuwe android versies. De slider met android met een BlackBerry sausje geeft een richting aan, maar is dat parallel aan blackberry os of is dat de nieuwe koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Facebook heeft net deze week een update gehad

Android is een weg die men inslaat om naast BB10 ook Android toestellen te verkopen met een verbeterde veiligheid welke niet gelijk is aan BB10. De BlackBerry 10 toestellen zullen gewoon end to end beveiliging hebben , terwijl dit bij Android meer zal zijn op gebied software op het platform.

Het is ook een manier om meer hardware te verkopen, zodat ontwikkeling van nieuwe toestellen gewoon door kunnen gaan aangaande end to end devices.

Als dit geacepteerd wordt dan kan een bedrijf kiezen uit Android via BES cloud wat meer voor MKB is en bedrijven met veel medewerkers kunnen dan alsnog kiezen om via een BES server Android toestellen te draaien of volledig BlackBerry 10 toestellen te draaien, waaarbij BB10 toestellen voor een compleet sluitende beveiliging zorgen die geen enkele andere aanbieder heeft op gebied van smartphone's behalve dan boeing black Smartphone welke ook op BES 12 draait.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Nee, facebook heeft geen update gehad. En wat ik tot nu toe van de slider heb gezien lijkt er toch verdacht veel op dat ze belangrijke os10 onderdelen binnen android willen opnemen. Maar iedereen is aan het speculeren op het moment, maar dat komt met name door het gebrek aan eigen geluid over de koers vanuit blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook is wel degelijk recent geupdate.
Stond een speciaal item in de BlackBerry store.

Daarbij zal BlackBerry OS 10 niet verdwijnen en lijkt de Android opwelling een probeersel te zijn.
Ben wel benieuwd alleen hoop ik dat de Slider ook BlackBerry OS 10 krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Bij recent denk ik aan afgelopen week, niet een maand terug. Het resultaat is trouwens dusdanig dat ik web of androidversie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 20:34
Deze week een Passport van Marktplaats gekocht (€250!). Ik wilde de Passport al vanaf de introductie hebben, maar nu kwam het er eindelijk van.
Wat een heerlijk toestel zeg! Ligt perfect in de hand (ik heb grote handen) en het typen gaat steeds sneller.
Het toestel is erg snel, vooral vergeleken met mijn Lumia 630 die ik hiervoor had. Ik gebruik niet bijster veel apps, maar alles wat ik nodig had stond er eigenlijk al op (Mail, Whatsapp, internet).
Vanmiddag de Playstore geïnstalleerd voor Instagram, TuneIn Radio, Steam, Xbox One Smartglass, Antennapod (podcasts) en zelfs Chrome werkt als een trein!
De reacties van mijn leerlingen zijn erg grappig: "een Blackberry meneer?! Dat kan écht niet!" en "Wat een gaaf toestel zeg!", zijn de meest gehoorde reacties!

Ik ben helemaal in mijn nopjes! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg ook veel reacties met mijn Passport SE en heb al een iphone 6 gebruiker blijkbaar overtuigd met mijn Passport, was klaar met zijn 6 denk ik. Wel grappig want die gast is erg in zijn nopjes en hij mist niks dankzij mijn tip met mobile1. Hij had ABN , Spotify , Whatsapp en nog wat Android apps. Wel grappig dat iemand je toestel ziet en vervolgens naar informatie zoekt en het ook besteld en tevreden is qua bereik, toetsenbord, scherm etc. Ik kom de man elke week tegen met zwemles van onze kinderen en groet me altijd en een praatje.

Ook op school en de bso van de kinderen krijg ik soms vragen van kinderen wat ik daar heb en ze vinden het vaak mooi, omdat zo'n toetsenbord hun handig lijkt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:13
Super toestel snap niet hoe ik het ooit heb kunnen doen met een touchscreen fysiek toetsenbord typt zoveel fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Iemand die toevallig een winkel weet die de SE heeft liggen? Bij voorkeur in de omgeving van Utrecht?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat je de BlackBerry Passport in de winkel gaat vinden en dat je deze moet bestellen.

pricewatch: BlackBerry Passport QWERTY Zilver

• Magnetic_Man
  • Niet online
Hij is overigens weer in stock bij http://shop.blackberry.co...rryus&productID=323245700 (ik had me blijkbaar een keer aangemeld om daar melding van te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:54:
Ik denk niet dat je de BlackBerry Passport in de winkel gaat vinden en dat je deze moet bestellen.

pricewatch: BlackBerry Passport QWERTY Zilver
Hmm viel inderdaad tegen. Enige shop die hem had liggen was KPN. Maar dan wel de originele Passport.. en ook de Leak overigens.
Uiteindelijk opgepikt bij 4Launch in Eindhoven.. na een paar maandjes iPhone weer goed om terug te zijn bij BlackBerry :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welcome,

Ik had vanmiddag nog een klant voor 2x een classic. Hij had nu 2x een HTC en was zelf helemaal klaar met Android en wilde graag terug naar BlackBerry met qwerty. Ik vroeg of hij dan geen apps zou missen was zijn antwoord Nee. Hij belde ermee, wat browsen in de pauze en wat social media. Dit kan ik op elk toestel en dan het liefste met een toestel met qwerty zonder het toestel de hele tijd data staat door te geven wat ik doe, waar ik het doe, waar ik ben etc :)

• JunkieXP

JunkieXP

Ik draai sinds enige tijd 10.3.2.2639 (Softwarebundel: 10.3.2.2474) maar (hoewel iets korter) ervaar ook al enige tijd problemen met Vodafone op diverse locaties. Vodafone geeft aan dat er geen storingen bekend zijn. Dus of ze zijn van frequentie gewisseld, of de radio van BlackBerry is dusdanig aangepast.

Veelal zie ik de 4G (e.a.) netwerken van T-Mobile en KPN wel als ik handmatig zoek, maar die van Vodafone is nergens te bekennen. Geen 4G, 3G en zelfs geen GPRS.

Sinds de OTA OS update heb ik eigenlijk niks aangepast, op Talk2Watch (voor m'n Pebble) na. Maar waar ik vroeger aan het eind van m'n werkdag nog zo'n 80% over had, zit ik nu vaak rond de 65% waarvan ik de toename in het gebruik van Locatieservices het meest verdenk en geen idee heb waar deze toename vandaan komt.

Iemand die zich herkend in deze problemen en een specifieke Radio (voor Vodafone) aanbeveelt?

Aan de positieve kant heb ik het idee dat Miracast wat soepeler loopt (al werkt dit sinds jaar en dag ook alleen met WiFi uitgeschakeld (en dus WiFi direct van de TV ofzo?)

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Laat je niet in de maling nemen door Vodafone, hun standaard reactie is dat er geen issues bekend zijn. En meestal een dag of wat later krijg je ineens te horen dat er inderdaad een storing was.

• JunkieXP

JunkieXP

Dat is meestal ook mijn bevinding. Maar het feit dat ik er op meerdere plekken, 'uberhaupt' geen verbinding heb, wijkt af van de standaard issues die ik welleens heb. Normaal werkt 4G (Data) niet, maar kan ik zonder problemen terug schakelen op 3G, nu is zelfs 2G niet beschikbaar en heb ik met geluk SOS, of zelfs een Kruis bij "Netwerk".

Vandaar dat ik de update verdenk.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste