@Arnoudwokke ik denk dat het belangrijk is dat je de laatste 10.3.1.632 versie er op zet (en de pins aan de zijkant en wifi symbool bug even voor lief neemt) of 10.3.0.14xx (deze update is niet in Nederland nog, maar wel bv US en Canada).
De reden hier voor is dat 1052 wat je standaard er op krijgt geen geweldige versie is en werking van het toestel met name aanvoelen sterk kan beinvloeden.
Verder heb je zeker een week nodig! Ik heb hem pas sinds dinsdag 13.00 waar ik hem pas tegen 16.00 kon gebruiken (oa wegens 10.3.1 install) en ben er nog niet 100% aan gewend maar gaat stuk sneller al, sowieso omdat ik al sinds 2013 BlackBerry 10 gebruilk.
Verder wil ik je informeren dat je Android apps kan uitzoemen, als je kijkt op BBM Channels en dan kanaal: C00343390 zie je bv dingen die in 10.3.1 komen zoals een bepaalde layout (16:9) voor Android apps (waardoor je ze bv kan zetten in 16:9) en nog veel meer.
Camera testm deze heb ik gedaan maar ik was tevreden er over en denk dat het fijn is als je ook zoiets doet voor tweakers.
Verder bv laten zien dat je externe apparaten zoals usb en muis en dergelijke kan aansluiten op de Passport is altijd een pluspunt.
Edit:
Review van wat BlackBerry Blend kan lijkt me een must.
Omdat 10.3.1.xxx nog niet officieel is kan je een 10.3.0.xxxx review doen maar dan zou je een volledig nieuwe moeten maken in december als 10.3.1.xxxx officieel uit komt.
Dat was het voor nu van mijn kant.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 23-10-2014 12:19
]