Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 08:38

GeNiTaLiX

Naapje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lOt8xYBl.jpg

* aan de achterkant heb ik een sleuf waar ik de tel in kan stoppen, ruimte voor headphones over gelaten. Alleen was het even zoeken naar de juiste afstand om zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen. Werkt perfect. (had ook geen zin om m verder mooier te maken :P Hij is functioneel)

Heb gister complete 3d film gekeken en zag er echt mooi uit. Daarnaast werken de apps ook erg goed. Probleem is alleen dat je niet het gevoel hebt er écht in te zitten zoals bij Oculus. Je kijkt namelijk wel door een soort van verrekijker.

Vandaar dat ik nog wel wacht op de Gear (mits overhitting opgelost is.. Ik wil er namelijk wel een film op kunnen kijken en niet maximaal een half uur mee kunnen spelen).

Mijn cardboard heb ik besteld bij https://www.unofficialcar...assembled-uc-large-w-nfc/

Die komt morgen of overmorgen binnen.

Overigens merk je nu wel goed de pixeldensiteit van de telefoon in vergelijking met andere apparaten

[ Voor 42% gewijzigd door GeNiTaLiX op 04-11-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ircghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:10:
Het is de nieuwe variant op Dalvik, zoals hierboven ook gelinked; http://www.gottabemobile....eatures-on-android-4-4-4/ . Grootste voordelen is snellere apps en energiebesparing. Nadeel is mogelijkheid dat sommige apps niet of niet goed werken als ze nog niet geupdate zijn.

(VOOR EIGEN RISICO!) Instructies; (VOOR EIGEN RISICO!)
1. 7x klikken op build number in about device
2. menu daaroven > Developer options
a. (4e optie) Select runtime system > Selecteer [Use Art] Confirm & Restart

profit!
Heb zojuist dat ook eens geprobeerd: ART gekozen. Telefoon werd afgesloten en ging vervolgens bij opstarten 442 apps 'optimaliseren'. Telefoon werd wel beetje warm, maar zeker niet té. Toen dat gebeurd was verscheen de melding dat S Health 'gestopt' was. Deze is ook niet meer op te starten. Maar toen ik vervolgens de telefoon opnieuw opstartte, duurde dat behoorlijk lang, omdat er 155 apps geoptimaliseerd moesten worden. Dit was toch al gebeurd? Nou ja, vooruit dan maar, je hebt ook geen keus :).
Nadat de telefoon weer eindelijk opgestart was, nogmaals opnieuw opgestart om te zien of opstarten nu wel snel ging. Maar nee hoor, de melding verscheen weer: optimaliseren van 155 apps 8)7.

Als meneer Note 4 klaar is met zichzelf optimaliseren en opstarten toch maar weer terug naar Dalvik, want iedere keer een opstarttijd van een kwartier is toch niet handig.
Niemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Gisteren de Note 4 gekocht, maar hoe zit het nou met de schermen die groen worden als je vanuit een hoek kijkt? Reden voor omwisselen?

Verder werkt Spotify niet op de Note?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
Phusebox schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:16:
Gisteren de Note 4 gekocht, maar hoe zit het nou met de schermen die groen worden als je vanuit een hoek kijkt? Reden voor omwisselen?
[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 05-11-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok thanks. Ik kijk het even een paar dagen aan.

Iemand tips voor een screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Ben met mijn 66 jaar niet een echte Tweaker. Ik realiseer dat dit niet echt leeftijd gebonden is.
Gebruiker ( eenvoudig ) van een Samsung Galaxy S4 en ga overstappen naar een Samsung Note 4.
Heb ik dit dan echt nodig ??... nou niet echt ... gebruik met mijn huidige S4 slechts 20% van mijn abonnement.
Mijn echte vraag is de volgende...
Volg al een tijd het Forum Note 4 Ervaringen / Discussie en ervaar dit als meer dan boeiend.
Is het handig dat ik ook eerst de Note 3 Ervaringen / Discussie "doorworstel " om de nodige ervaring op te doen omdat ik niet echt boven de stof sta !! voordat ik de Note 4 in gebruik neem ??
Of is de Note 4 totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

J.G. an Breemen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:58:
Ben met mijn 66 jaar niet een echte Tweaker. Ik realiseer dat dit niet echt leeftijd gebonden is.
Gebruiker ( eenvoudig ) van een Samsung Galaxy S4 en ga overstappen naar een Samsung Note 4.
Heb ik dit dan echt nodig ??... nou niet echt ... gebruik met mijn huidige S4 slechts 20% van mijn abonnement.
Mijn echte vraag is de volgende...
Volg al een tijd het Forum Note 4 Ervaringen / Discussie en ervaar dit als meer dan boeiend.
Is het handig dat ik ook eerst de Note 3 Ervaringen / Discussie "doorworstel " om de nodige ervaring op te doen omdat ik niet echt boven de stof sta !! voordat ik de Note 4 in gebruik neem ??
Of is de Note 4 totaal anders.
De meesten onder ons hebben geen note4 nodig of een quadcore processor *nodig, maar dat zit nou eenmaal in het aard van het beestje. De note 3 is technisch misschien anders maar software matig erg gelijkend. U kunt beter vragen wat de verschillen zijn tussen de note 4 en 3 die zijn er ongetwijfeld genoeg, alleen functioneel komen beide toestellen erg dicht bij elkaar. Met andere woorden: bent u bekend met de note 3 zal de note 4 vertrouwt aanvoelen. Maar de samsung s4 ligt ook -afgezien van de S_pen- erg dichtbij qua core fictionaliteit.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Voor mij niet in ieder geval, het Android gedeelte op de Note 3 is eigenlij vrijwel geheel hetzelfde. Van een S4 naar de Note 4 zal het S pen gedeelte misschien even wennen zijn en het Multi-Window gebeuren.

Heeft er nog iemand last van een stinkende (synthetisch geurtje) S pen :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jep van die cheap ass Chinese plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:17
Furrr schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:53:
Ligt 't aan mij of is de note 4 veel langer standby wanneer ik deze normaal oplaad i.p.v. snellaad via de snel oplaad functie.
Bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 10:13
Furrr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:17:Ligt 't aan mij of is de note 4 veel langer standby wanneer ik deze normaal oplaad i.p.v. snellaad via de snel oplaad functie.
Mijn ervaring met normale oplaadbare batterijen is iig dat ze veel langer mee gaan als ze langzaam zijn opgeladen, zou hier zomaar het geval kunnen zijn...

Op de note maakt het me weinig uit, want ik haal een hele dag en meer heb ik toch niet nodig. Maar zou hem snachts lekker aan de langzame/normale lader hangen is volgens mij ook beter voor je batterij op lange termijn. En dan overdag als je snel wat extra nodig hebt de snellader gebruiken :)

[ Voor 10% gewijzigd door watercoolertje op 06-11-2014 09:25 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie zou heel even voor mij kunnen kijken in de google play store of de samsung homesync app ook op de note 4 geïnstalleerd kan worden?

Het is een app die zorgt dat je foto en video backups kan maken op de 1 terabyte hardeschijf van de homesync.

Als iemand dit heel even kan checken of die er op kan ben ik die persoon dankbaar want dat is het enige wat me nu nog tegenhoudt om de note 4 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb dus nu mn 5.7 cardboard binnen. Het ziet er echt top uit. Heb meteen virtual cinema van moar gekocht. Andere apps zien er ook top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
Nieuwe homescreens.
http://imgur.com/a/YU1KF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:33:
Wie o wie zou heel even voor mij kunnen kijken in de google play store of de samsung homesync app ook op de note 4 geïnstalleerd kan worden?
Kan HomeSync gewoon installeren en starten, het geeft dan nog aan dat Samsung Link nodig is, dit installeren en dat lukt ook gewoon. App werkt voor zover ik kan controleren zoals het moet, maar heb zelf geen apparaat waarmee ik het volledig kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:22:
[...]

[..]

Heb jij trouwens enig idee welke module ik het beste kan gebruiken voor callrecording? Gebruik nu die Wanam. Doet het, maar misschien is er nog een betere.. :)
Kom hier zelf maar even op terug.. :*)

Heb er nu een paar getest. De callrecorder van CM welke in Xposed te vinden is, die werkt het beste en geeft een spatzuiver geluid. Zowel van beller, als ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:51:
[...]

Kan HomeSync gewoon installeren en starten, het geeft dan nog aan dat Samsung Link nodig is, dit installeren en dat lukt ook gewoon. App werkt voor zover ik kan controleren zoals het moet, maar heb zelf geen apparaat waarmee ik het volledig kan testen.
Super bedankt!!!!!
Schaal 1 op 10 een dikke 11!!!!
Vandaag maar de telefoon halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

GeNiTaLiX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:00:
Ik heb dus nu mn 5.7 cardboard binnen. Het ziet er echt top uit. Heb meteen virtual cinema van moar gekocht. Andere apps zien er ook top uit!
En hoe bevalt het om hiermee een film te kijken ?
Kan je iets vertellen over de scherpte bij een 1080p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

Ben nog steeds tevereden over de note 4 maar het bereik vindt ik ruk. in huis, in de auto 1 maximaal 2 streepjes, regelmatig wegvallende gesprekken (letterlijk dus..., mensen horen mij en horen ze me langzaam wegvallen tot geen bereik toon) heb kpn zakelijk. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nu drie dagen in gebruik en ik merk dat de telefoon regelmatig verzuimt mij te informeren over mails, berichten etc. Met andere woorden hij maakt geen geluid en trilt niet bij inkomende berichten.

Verder hoor ik telkens klachten van mensen die ik spreek dat ik niet goed te verstaan ben en regelmatig weg val. Die klacht heb ik de afgelopen jaren nooit eerder gehoord.

Foutje van Samsung om voor metalen rand te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
markklok schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:44:
[...]

Het heeft op een Note4 scherm geen zin om hoger dan 720p te willen kijken. Ieder oog krijgt maximaal de helft van de schermresolutie (in de praktijk minder) te zien, dus 2560/2=1280 pixels breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De accu valt me ook wat tegen. Heb de telefoon vandaag beneden gemiddeld gebruikt vergeleken met een normale dag en heb nu na 16 uur nog 15% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

markklok schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:44:
[...]

Ik heb 720 3d sbs films geprobeerd. Heb xmen helemaal op de tel gekeken met cardboard en was met headphones best mooie ervaring

Iedereen was tot nu toe ook onder de indruk bij de achtbaan apps. Heb nauwelijks last van motion blur en de pixels vallen ook wel mee. Bij een film is het wel iets meer grainy dan je normaal gewend bent.

Met mn 5.7 inch cardboard van unofficial was t wel 10x beter dan met de homemade en daar was ik ook best tevreden over. Maar nu zijn de lenzen en daardoor de fov wat groter

[ Voor 13% gewijzigd door GeNiTaLiX op 07-11-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Als ik een filmpje afspeel dat ik zelf met de Note 4 gemaakt heb, krijg ik vaak een soort van 'popping sounds' te horen, met name aan het begin. Na een aantal seconden hoor ik ze niet meer. Maar als ik een tijdje later weer een filmpje maak, hoor ik ze opnieuw terug. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Edit: het schijnt met de secondary mic te maken te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Eyradir op 08-11-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 13:44
Eyradir schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:07:
Als ik een filmpje afspeel dat ik zelf met de Note 4 gemaakt heb, krijg ik vaak een soort van 'popping sounds' te horen, met name aan het begin. Na een aantal seconden hoor ik ze niet meer. Maar als ik een tijdje later weer een filmpje maak, hoor ik ze opnieuw terug. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Edit: het schijnt met de secondary mic te maken te hebben.
Is dat niet dat je (per ongeluk) met je vinger over een mic gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien ook de oorzaak van de bagger gesprekskwaliteit en wegvallen van geluid tijdens gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
MitchellHearth schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:23:
[...]

Is dat niet dat je (per ongeluk) met je vinger over een mic gaat?
Bedankt voor je reactie! Helaas niet... ik heb mijn vingers op geen enkele mic geplaatst. Wat opvalt is dat het probleem zich in Snap Camera niet voor lijkt te doen. Het gebeurt alleen als ik de eerste keer een filmpje in de Samsung camera app maak. Als ik een tweede filmpje maak, komt het probleem zelden voor. In de Google Camera app komt het probleem ook voor. De reden dat het probleem niet voorkomt in de Snap Camera app, schijnt te maken te hebben met het feit dat die app de secondary mic niet aanspreekt.

[ Voor 15% gewijzigd door Eyradir op 08-11-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:44
Inderdaad, ik heb zelden vol bereik. Meestal rond de 1 a 2 streepjes.
Waar met iPhone of SE wel vol bereik te krijgen is.
Wellicht dat de batterij daarom wat sneller op gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

richards81 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:59:
Inderdaad, ik heb zelden vol bereik. Meestal rond de 1 a 2 streepjes.
Waar met iPhone of SE wel vol bereik te krijgen is.
Wellicht dat de batterij daarom wat sneller op gaat :(
hopelijk zal het met 5.0 worden opgelost. weinig bereik en wegvallende gesprekken is wel ruk voor een mobiel van 650+ euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28
Zoals ik in mijn review ook schreef heb ik ook vaak last van sleche bereik. Ben de laatste tijd wat meer door Nederland aan het crossen en merk het overal. Ook op plekken waar ik met de inferieure hox gewoon goed bereik had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:07
Zojuist deze besteld voor mijn note 4 :)

http://www.dx.com/nl/p/co...black-336607#.VF5gTPmG97E

De bouwkwaliteit lijkt me een stuk fijner dan de google cardboard en het heeft een hoofdstrap die zowel om je hoofd als boven je hoofd zit. De lenzen zijn aan te passen aan de stand van de ogen, en ook de afstand van de lenzen tot het scherm is aan te passen om de optimale afstand voor jezelf te bepalen.
Doorslag was toch wel de prijs :P Nauwelijks duurder dan al die kartonnetjes, dus het proberen waard.
Ook gelijk zon magneetje bij besteld op ebay om de telefoon te kunnen bedienen.

offtopic: Nu nog mijn note 4 binnen krijgen, al 3 weken in bestelling bij vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb er zelf een headstrap aangemaakt. Kwaliteit beeld is echt top. Het grappige is dat 1 van de apps hier op de note 4 ineens een gear vr app opent die een software updaten vereist ( die er nog niet is).. schijnbaar ziet ie dat het een note 4 is.

Het magneetje werkt niet optimaal met de note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:46
Even een tip om de vingerafdruk sensor beter te laten werken.

Gewoon 3 of meerdere keren dezelfde vinger registreren. Je vinger er langs halen op de manier die jij prettig vind om te gebruiken.

Werkt bij mijn S5 heel goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 18:32
jefjef schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:04:
[...]

hopelijk zal het met 5.0 worden opgelost. weinig bereik en wegvallende gesprekken is wel ruk voor een mobiel van 650+ euro :/
Ik denk dat de update weinig te maken heeft met je bereik.
Ook ik heb 1 streepje in den haag met kpn.
Nu werk ik in leiden en daar heb ik 4 streepjes.
Speedtest:
Den haag-down 19,98 en up 7.87
Leiden-down 59.61 en up 17.62
Ik snap het ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Garret1410 schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:26:
Even een tip om de vingerafdruk sensor beter te laten werken.

Gewoon 3 of meerdere keren dezelfde vinger registreren. Je vinger er langs halen op de manier die jij prettig vind om te gebruiken.

Werkt bij mijn S5 heel goed nu.
Goed idee maar, helaas Five fingers max, dus heb je er nog maar twee over waardoor je steeds naar die vinger moet manoeuvreren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik haal constant hogere ups dan downs... 16 down, 24 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Replay256 schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:42:
[...]

Goed idee maar, helaas Five fingers max, dus heb je er nog maar twee over waardoor je steeds naar die vinger moet manoeuvreren..
Ik begrijp je niet helemaal. Wat ik bedoel is dat je bijvoorbeeld drie keer je duim registreert (dus 48x). Bij elke veeg haal je je duim er net even anders overheen waardoor je duimafdruk op elke mogelijke manier geregistreerd wordt.

Ik veeg altijd zijdelings met mijn duim omdat dat het natuurlijkst is.

Natuurlijk kun je ook meerdere vingers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Weet iemand hoe ik bij de instellingen van de weather widget de iinstellingen kan vinden om om de 10 seconden naar een andere plaats te gaan? Bij de Note 3 is de weather widget volgens mij iets anders. Ook herkent de nieuwe versie minder plaatsnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Toch last van forse battery drain bij gebruik.

Scherm handmatig staan.
sync dingen al gematigd.

Bij tweakers surfen gaat er zo'n 3-5% per 10 min af.

Heb de qualcomm battery guru erop gezet. Misschien heeft die iets bruikbaars.

Iemand hier nog tips?
Gebruikt iemand hier ook z'n samsung account?

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/BIimk79.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Sosua op 10-11-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zou blij zijn met 15 uur en 47% over. Ik zit meestal op 6 uur en dan is ie al over de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Ja hier zit een nacht slapen tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:13
Moet zeggen dat touchwiz op de note 4 echt niet tegen valt, werkt best goed eigenlijk. Alleen het instellingen menu had misschien wat overzichtelijker gekunt.

Ik vond touchwiz op de galaxy 3 en 4 een drama maar dit valt me echt niet tegen. Ik kom van sense 5 af en dan ziet dit er toch net wat beter uit.

Ook wel fijn dat als je 30% batterij over hebt je niet gelijk een stopcontact hoeft op te gaan zoeken.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Klopt, ik vind de nieuwe touchwiz ook een stuk mooier en overzichtelijker. Ik heb dan geen note 4 maar een S5.

Met Android 5 gaan ze weer een stukje verder.

[ Voor 51% gewijzigd door Garret1410 op 11-11-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Garret1410 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:20:
Klopt, ik vind de nieuwe touchwiz ook een stuk mooier en overzichtelijker. Ik heb dan geen note 4 maar een S5.

Met Android 5 gaan ze weer een stukje verder.
Op de note 4 komt het nogal 640x480 over. Beetje grote iconen en alsof er niet optimaal gebruik is gemaakt van de resolutie.

Daarom gebruik ik nu nova launcher. Hopelijk is dat in de volgende release beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sosua schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:50:
[...]

Op de note 4 komt het nogal 640x480 over. Beetje grote iconen en alsof er niet optimaal gebruik is gemaakt van de resolutie.

Daarom gebruik ik nu nova launcher. Hopelijk is dat in de volgende release beter.
Laat het maar gewoon zo als het is! Ik als iemand die wat minder gezichtsvermogen heeft vindt het wel prima zo....

Zo zie je maar weer.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik zag al dat ik niet de enige was, maar het valt me ook op dat de verbinding (aantal streepjes) 4G dramatisch is. Ik heb mijn Note 3 en Note 4 samen in de auto meegenomen. Daar waar de note 3 vol aan uitslaat komt de Note 4 niet verder dan 2 streepjes. In huis ongeveer 300 meter van de Vodafone mast Note 3 vol, Note 4 maar 2 streepjes niet best, hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Yucko

One clown to rule them all !

Sosua schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:50:
[...]

inderaad, en niet alleen de iconen, ook de items in de tray bovenaan, de teksten in bv. WhatsApp en Telegram. Oftewel verschrikkelijke DPI instellingen.
Even wachten op een SlimROM voor de Note 4 en dan pleur ik die erop :9 al was het maar vanwege het feit dat ik dan weer lekker alles donker heb (scherm is grootste accu-vreter Samsung |:( )

[ Voor 23% gewijzigd door Yucko op 11-11-2014 15:48 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Yucko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:45:
[...]

inderaad, en niet alleen de iconen, ook de items in de tray bovenaan, de teksten in bv. WhatsApp en Telegram. Oftewel verschrikkelijke DPI instellingen.
Even wachten op een SlimROM voor de Note 4 en dan pleur ik die erop :9 al was het maar vanwege het feit dat ik dan weer lekker alles donker heb (scherm is grootste accu-vreter Samsung |:( )
DPI is gewoon aan te passen.
Moet alleen het systeem wel root hebben dan is dat aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Uiteindelijk de knoop doorgehakt om de Exynos versie te bestellen, 910C. Lte Cat 6 moet ik hiervoor wel missen, maar dat woog toch minder zwaar voor mij persoonlijk dan de voorkeur voor Exynos.
Zal mijn ervaringen binnenkort posten, vooral benieuwd naar de batterijduur vergeleken met de Snapdragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Kan iemand mij vertellen of in de weatherwidget nog een optie zit om om de zoveel seconden te schakelen naar een andere stad? Ik kan het nergens terug vinden, of weet iemand een andere widget mag betaald zijn die goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Slecht ontvangst is toch een dealbreaker helaas... Ik was zeker dat ik deze zou kopen komende week.
4g gebruik ik zeer veel en goed ontvangst is ook zeer belangrijk. Vooral bij een telefoon van +700 zou dit nog mogen.

Aah well dan wordt het ofwel een iphone 6+ ofwel een nexus 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
yasin76 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:44:
Slecht ontvangst is toch een dealbreaker helaas... Ik was zeker dat ik deze zou kopen komende week.
4g gebruik ik zeer veel en goed ontvangst is ook zeer belangrijk. Vooral bij een telefoon van +700 zou dit nog mogen.

Aah well dan wordt het ofwel een iphone 6+ ofwel een nexus 6
Heb meer dan prima bereik, met spraak (telefonisch), 4G (Hi), met wifi, alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Haal nu 1 d 14u 41m en zit net op 15%

Scheelt wel enorm op de een of andere manier.

Had deze app geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/127786-thumb/hedr.jpg
Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru

[ Voor 18% gewijzigd door Sosua op 12-11-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Deze avond viel het mij helaas op hoe onwijs veel krasjes er al op het scherm van mijn NOTE 4 zitten. Dinsdag 1 maand in gebruik. Het zijn nog niet echte diepen krassen maar wel al onwijs veel oppervlakkige krasjes die met je nagel wel voelbaar zijn. Bij zwart zijn ze zeer goed zichtbaar.....

Dit is de eerste telefoon sinds tijden waar ik geen screenprotector op gebruik omdat dat waardeloos werkt met dat 2.5d glas. Heb het wel geprobeerd maar kreeg allemaal luchtbellen.
Gebruik een Spigen case, in afwachting van de s-view cover, waardoor het scherm natuurlijk bloot ligt.

Baal er wel van...
Hoe zit dat bij jullie?
Nog geen krassen? Wees dan gewaarschuwd. Het glas krast echt snel.

Hoop bijna dat ik een keer een gebroken scherm heb en ik mijn verzekering kan aanspreken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik gebruik een FitBag sleeve, wit leer, witte Note 4. Geen screenprotector, geen krassen, alles zoals nieuw, ben veel te netjes. Wel altijd bij me.

Komt er zand of vuil op de plek waar je je toestel bewaard? Ik heb een halve hobbie om het scherm schoon te houden. Zodra ik merk dat er rotzooi tussen het scherm en de hoes beland zorg ik dat dat niet meer kan (extra bescherming, andere plek bewaren, enz.).

Heb ook de S-view Cover nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
oli4b schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:33:
Deze avond viel het mij helaas op hoe onwijs veel krasjes er al op het scherm van mijn NOTE 4 zitten. Dinsdag 1 maand in gebruik. Het zijn nog niet echte diepen krassen maar wel al onwijs veel oppervlakkige krasjes die met je nagel wel voelbaar zijn. Bij zwart zijn ze zeer goed zichtbaar.....

Dit is de eerste telefoon sinds tijden waar ik geen screenprotector op gebruik omdat dat waardeloos werkt met dat 2.5d glas. Heb het wel geprobeerd maar kreeg allemaal luchtbellen.
Gebruik een Spigen case, in afwachting van de s-view cover, waardoor het scherm natuurlijk bloot ligt.

Baal er wel van...
Hoe zit dat bij jullie?
Nog geen krassen? Wees dan gewaarschuwd. Het glas krast echt snel.

Hoop bijna dat ik een keer een gebroken scherm heb en ik mijn verzekering kan aanspreken.......
Ik heb hem vanaf de eerste dag zonder hoesje of screen protector, heb geen een krasje op het scherm.. Waarschijnlijk heb je iets van zand of wat dan ook bij je telefoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hebben jullie ook dat wanneer je een foto maakt een daarna linksonder op galerij drukt dat alles dan blijft hangen en het toestel vijf tot tien seconden niet reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor het eerst van mijn leven een screenprotector op mijn telefoon zitten. Met andere toestellen had ik zoiets van ach ja, boeien een krasje op het beeldscherm. Dit beeldscherm is te mooi om bekrast te worden :P Ik heb zo een pakje van 2 protectors bij de mediamarkt gekocht voor 12 euro. Tot op heden geen spijt van gehad. Het erop plakken ging echt makkelijk en heb geen bubbeltjes. De lag inzake de galerij heb ik ook, dat is ook de enige lag die ik ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:26:
Heb voor het eerst van mijn leven een screenprotector op mijn telefoon zitten. Met andere toestellen had ik zoiets van ach ja, boeien een krasje op het beeldscherm. Dit beeldscherm is te mooi om bekrast te worden :P Ik heb zo een pakje van 2 protectors bij de mediamarkt gekocht voor 12 euro. Tot op heden geen spijt van gehad. Het erop plakken ging echt makkelijk en heb geen bubbeltjes. De lag inzake de galerij heb ik ook, dat is ook de enige lag die ik ondervind.
Oh noem je dat lag, bij mij is lag 0,5 sec, dit is gewoon onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Iemand al wat vernomen van Samsung's s view cover actie?? Heb alles al voor 2 weken terug opgestuurd maar tot op heden nog niks gehoord of het ontvangen is.. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Shadow343 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:52:
Iemand al wat vernomen van Samsung's s view cover actie?? Heb alles al voor 2 weken terug opgestuurd maar tot op heden nog niks gehoord of het ontvangen is.. is dit normaal?
Zelfde hier, heb het ingevuld en verstuurd op de dag dat ik hem gekocht heb, release dag. Niks gehoord, geen bevestging of wat dan ook. :o :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Ik kreeg gisteren bericht dat de s-view cover onderweg is. Kon nog een dag of 6 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Sosua schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:26:
Ik kreeg gisteren bericht dat de s-view cover onderweg is. Kon nog een dag of 6 duren.
Wanneer had je de gegevens verstuurd en hoe heb je bericht gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ettepet schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:27:
Ik gebruik een FitBag sleeve, wit leer, witte Note 4. Geen screenprotector, geen krassen, alles zoals nieuw, ben veel te netjes. Wel altijd bij me.

Komt er zand of vuil op de plek waar je je toestel bewaard? Ik heb een halve hobbie om het scherm schoon te houden. Zodra ik merk dat er rotzooi tussen het scherm en de hoes beland zorg ik dat dat niet meer kan (extra bescherming, andere plek bewaren, enz.).

Heb ook de S-view Cover nog niet binnen.
Ik ben juist ook super netjes en pietje precies. Maak het scherm heeeel vaak schoon met speciaal spul. Ik denk dat ik een keer per ongelijk een heel klein sleuteltje in de zelfde broekzak heb gestopt toen ik aan het werk was. Dat heeft daar 5 uur ingezeten. Daardoor onstaan denk ik.
Alles aan mijn telefoon, broekzak en hoesje is namelijk super schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Shadow343 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:27:
[...]

Wanneer had je de gegevens verstuurd en hoe heb je bericht gekregen?
Paar dagen na ontvangst van het toestel. De 17e.

Nu een paar emailtjes van Samsung gehad. Bij ontvangst, verwerking etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik heb zondag 19 oktober alle info al naar Samsung verstuurd per post. Heb nog helemaal nog gehoord of ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Mijn s cover is ook al onderweg. Had op release datum verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik had vanmiddag contact opgenomen waarbij werd aangegeven dat er naar mij een mail was gestuurd dat ik geen kleur had aangegeven (5 november). Bleek dus in de spam box van mijn gmail terecht te zijn gekomen (meerdere gebruikers hadden volgens google een vergelijkbare e-mail als spam aangemerkt en ik heb nog nooit een e-mail van samsung in mijn spam-box gehad. Ik kijk nooit in die map omdat die map ook echt alleen maar spam is.

Ik heb mij vijf keer geregistreerd omdat ik steeds geen bevestiging kreeg. Kennelijk ben ik bij 1 van de registraties bij de opmerkingen vergeten te vermelden dat ik zwart wild bij de opmerkingen. Zij hebben dan net die registratie gebruikt. Beetje dom aangezien op het meegestuurde formulier van de registratie wel gewoon zwart stond...... Maarja, gelukkig belde ik want als ik op 19 november niet zou hebben gereageerd wordt mijn deelname ongeldig verklaard.

Thanks dus aan de mensen die hier hebben gemeld dat zij al bericht hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik kreeg gisteren ook een email van Samsung zie ik bij mijn Spam:

"Beste heer, mevrouw <naam>,

Voltooiing deelname Samsung promotie.

Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat binnen 10 werkdagen uw product geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.

Voor meer informatie......<knip>".

Iedereen die meedoet: kijk bij je Spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik twijfel nog of ik simonly met mijn iphone 5 voortzet of een nieuwe abo met een note 4 neem. (Ben apple fan maar vind de 6 erg lelijk en aangezien de 6s volgend jaar ook zo gaat worden, misschien tijd om weer samsung te proberenna de galaxy s1 en s2)

Anyways, welke versie van de note 4 raden jullie aan? Zo te zien heeft iedereen de n910f en de enige berichten die ik over de np910c met samsungs eigen octacore processor kan vinden is dat die sneller is. Maar dit zijn allemaal oude benchmarks van nog voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
D2FValinor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:23:
Ik twijfel nog of ik simonly met mijn iphone 5 voortzet of een nieuwe abo met een note 4 neem. (Ben apple fan maar vind de 6 erg lelijk en aangezien de 6s volgend jaar ook zo gaat worden, misschien tijd om weer samsung te proberenna de galaxy s1 en s2)

Anyways, welke versie van de note 4 raden jullie aan? Zo te zien heeft iedereen de n910f en de enige berichten die ik over de np910c met samsungs eigen octacore processor kan vinden is dat die sneller is. Maar dit zijn allemaal oude benchmarks van nog voor de release.
Lees je hier maar even in: http://forum.xda-develope...5-to-exynos-5433-t2868247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik had in Hong Kong de kans een Exynos te kopen tegen een flink lagere prijs (ong. 630 EUR) dan de Snapdragon in NL kostte op dat moment. Om een aantal redenen heb ik dat niet gedaan:
  • Geen internationale garantie dus geen garantie in NL (heeft niks met de chipset te maken natuurlijk)
  • Snapdragon heeft LTE Cat 6, Exynos niet, dus de Snapdragon variant is meer future proof
  • Er zijn meer opties voor custom ROMs voor de Snapdragon, omdat Samsung de specs over Exynos meer gesloten houdt - overigens zijn custom ROMs niet mijn uitgangspunt, maar ik wilde de optie hebben, wederom om future proof te zijn
De vroege geluiden die ik hoorde waren dat de performance op de Exynos iets beter zou zijn (maar niet merkbaar in de praktijk) en battery life iets minder, en battery life is erg belangrijk voor mij. Maar dat kan met oude ROMs geweest zijn dus ik weet niet of dat nog steeds geldig is. Nu ik de Snapdragon gehaald heb ga ik me daar niet meer druk om maken want hij werkt als een tierelier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Je punten kloppen. Er zijn nu echter ook een paar NL webshops die de Exynos versie verkopen met garantie. Daarom heb ik hem ook niet in Dubai gekocht maar gewoon in NL. De batterijduur verschillen de mening over in de forums op xda, sommige mensen daar halen geweldige resultaten met hun exynos, andere weer niet. Zelfde verhaal eigenlijk met de Snapdragon.
Myedvyed schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:21:
Ik had in Hong Kong de kans een Exynos te kopen tegen een flink lagere prijs (ong. 630 EUR) dan de Snapdragon in NL kostte op dat moment. Om een aantal redenen heb ik dat niet gedaan:
  • Geen internationale garantie dus geen garantie in NL (heeft niks met de chipset te maken natuurlijk)
  • Snapdragon heeft LTE Cat 6, Exynos niet, dus de Snapdragon variant is meer future proof
  • Er zijn meer opties voor custom ROMs voor de Snapdragon, omdat Samsung de specs over Exynos meer gesloten houdt - overigens zijn custom ROMs niet mijn uitgangspunt, maar ik wilde de optie hebben, wederom om future proof te zijn
De vroege geluiden die ik hoorde waren dat de performance op de Exynos iets beter zou zijn (maar niet merkbaar in de praktijk) en battery life iets minder, en battery life is erg belangrijk voor mij. Maar dat kan met oude ROMs geweest zijn dus ik weet niet of dat nog steeds geldig is. Nu ik de Snapdragon gehaald heb ga ik me daar niet meer druk om maken want hij werkt als een tierelier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Na wat uurtjes gespeeld te hebben bevalt de N910C 8 core mij heel goed. Prachtig scherm , en heel vlot in vergelijk met mijn oude S3. Me happy oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
Mijn cover is ook onderweg.. ik heb alleen wel vaak dat de camera traag is of zelfs niet reageert. Meestal is dit als ik vanaf het lockscreen de camera start. Is zowieso met foto's nemen een stuk trager dan mijn oude 5s. Ook de foto's zelf zijn (subjectief) slechter. Maar scherm blijft geweldig en nog steeds tevreden met de overstap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Haha ja thanks, had ik uiteindelijk ook gevonden. 20 paginas doorgelezen van mensen die elkaar alleen maar bekritiseren :9
Nu weet ik weer waarom ik weg ben van xda.
Anyways geen note 4 voor mij. In mediamarkt mee gespeeld een beetje. Vind Touchwiz interface niet mooi qua design en weer actief worden op xda met roms ook echt geen zin in.
Thanks anyways voor de hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 15-11-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Even een vraagje ik wil mijn vrouw een Note 4 cadeau doen, alleen deze moet mee naar Thailand. Mijn vraag is of het mogelijk is om via odin ook thaise firmware op een Nederlandse note 4 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:14:
Moet zeggen dat touchwiz op de note 4 echt niet tegen valt, werkt best goed eigenlijk. Alleen het instellingen menu had misschien wat overzichtelijker gekunt.

Ik vond touchwiz op de galaxy 3 en 4 een drama maar dit valt me echt niet tegen. Ik kom van sense 5 af en dan ziet dit er toch net wat beter uit.

Ook wel fijn dat als je 30% batterij over hebt je niet gelijk een stopcontact hoeft op te gaan zoeken.
Het enige wat ik mis is instellen van het gridsize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

@hierboven: gewoon een andere launcher gebruiken zoals Nova bv.

Vanmorgen was ik me aan het vervelen en kwam er per toeval achter dat het casten van je android scherm op de Note 4 nu wel ondersteund wordt door de chromecast app. Ik weet zeker dat dit een week of 2 geleden niet zo was.
Op zich raar want de chromecast app. heeft als releasedatum 9 oktober :?

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/chromecast_n4_thumb.jpg

anyhow *O*

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Inderdaad, nu werkt het ineens! Ik had vorige week nog gekeken en toen werkte het nog niet, heb verder niks geupdate (en automatische updates uit staan). Erg fijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Bedankt voor de tip om in je spamfolder te kijken m.b.t. die S-cover-actie. Daar zat inderdaad een mailtje van Samsung in, drie dagen geleden ontvangen. Hier komt de cover voor de 27e binnen.
DarkChylde schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:15:
Mijn cover is ook onderweg.. ik heb alleen wel vaak dat de camera traag is of zelfs niet reageert. Meestal is dit als ik vanaf het lockscreen de camera start. Is zowieso met foto's nemen een stuk trager dan mijn oude 5s. Ook de foto's zelf zijn (subjectief) slechter. Maar scherm blijft geweldig en nog steeds tevreden met de overstap
Ik heb ook last van die trage camera en de lange laadtijden m.b.t. afbeeldingen. Erg jammer, want voor de rest bevalt de Note 4 prima. Hopelijk wordt Touchwiz sneller met de introductie van Android 5.0. We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Sinds gistermiddag de note 4 in bezit. Alles loopt weer op rolletjes, met Smart Switch alles van mn Galaxy S4 over kunnen zetten, top.

1 vraag blijft wel staan: op het lockscreen toonde de S4 altijd de volgende wekker (alarm) wat ik had ingesteld, maar wanneer ik nu een wekker (alarm) aanzet, zie ik niet de tijd op het lockscreen waar ik hem op had ingesteld.
Ik heb zitten zoeken online, en conclusie daar was dat die optie er gewoon uit is gehaald. Helaas gaven ze geen antwoord op de vraag of er lockscreen widgets zijn die dat kunnen toevoegen. Iemand hier zoiets al tegen gekomen?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
pappaleone schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:32:
Even een vraagje ik wil mijn vrouw een Note 4 cadeau doen, alleen deze moet mee naar Thailand. Mijn vraag is of het mogelijk is om via odin ook thaise firmware op een Nederlandse note 4 te zetten?
Ik heb geen idee wat voor frequenties/banden ze in Thailand gebruiken, maar je loopt de kans dat je hem niet optimaal aan de gang krijgt op die manier.

Ik zou of een NL model kopen en gewoon daar gebruiken (wel eerst een NL sim erin om de regiolock eraf te halen) of gewoon in Thailand de lokale variant te kopen. Dan werkt de hardware optimaal en heb je geen issues dat je geen updates meer krijgt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Na 1 dagje tot nu toe erg tevreden met mijn 910-C. Kom dan ook wel van een S2 dus dan is het al snel een stuk beter. Wel wat last van color shifting, maar na meer dan 10 exemplaren bekeken te hebben in winkels hebben ze dit allemaal wel. De mijne heeft het gelukkig minder erg. Ga komende week de batterijduur in de gaten houden.
Voor de grap 1 keer antutu gedraaid, zeer nette score: 50158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Kunnen jullie je nog herinneren dat Samsung via Vodafone gratis Samsung Level ON koptelefoons uitdeelden aan klanten die één week langer moesten wachten?
Ik heb nu reactie gekregen. Zie het levertijden en prijzen topic voor de reactie. [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:13
Weet niet precies welke apps Samsung heeft geüpdate van alle meuk die ze erbij stoppen maar er zit iets bij wat er al 2 dagen voor zorgt dat mijn batterij snel leeg is. Wordt meer opgemaakt door Android system als door mijn scherm....

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
Meer mensen met een Note 4 en login problemen op PSN (Sony Playstation Network).
Op mijn oude toestel, Note 3 geen enkel probleem, probeer ik dit op de Note 4, steeds een login foutmelding.

Kennelijk login issues bij PSN.

[ Voor 9% gewijzigd door Fermion op 17-11-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ransom_nl schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:31:
Na 1 dagje tot nu toe erg tevreden met mijn 910-C. Kom dan ook wel van een S2 dus dan is het al snel een stuk beter. Wel wat last van color shifting, maar na meer dan 10 exemplaren bekeken te hebben in winkels hebben ze dit allemaal wel. De mijne heeft het gelukkig minder erg. Ga komende week de batterijduur in de gaten houden.
Voor de grap 1 keer antutu gedraaid, zeer nette score: 50158
waar kwam dat toestel nu vandaan? (alsin: welk land) Want zover ik weet is er geen europese release van de 910-C geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Yucko schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:56:
[...]

waar kwam dat toestel nu vandaan? (alsin: welk land) Want zover ik weet is er geen europese release van de 910-C geweest :)
Coolblue heeft hem, ook icm met abonnement:
http://www.coolblue.nl/zoeken?query=n910c

En deze 2 winkels ook:
http://www.belsimpel.nl/S...-4-N910C-Black/abonnement

http://www.phoneshop.nl/s...ium=referral&utm_content=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Hongarije geloof ik. Heb het doosje nu niet in de buurt. Dacht ook gelezen te hebben dat Polen de 910c heeft.
Yucko schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

De 2 910C modellen van ons stonden ingesteld op Hongaars, maar was snel op Engels of Nederlands te zetten. No big thing eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 18-11-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Eyradir schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:52:
Ik heb ook last van die trage camera en de lange laadtijden m.b.t. afbeeldingen. Erg jammer, want voor de rest bevalt de Note 4 prima. Hopelijk wordt Touchwiz sneller met de introductie van Android 5.0. We gaan het meemaken.
Ik gebruik de nova launcher, dus dan zal het niet aan touchwiz liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Heb overigens deze besteld voor de bescherming, krijg hem pas in december in verband met persoonlijk transport uit Amerika maar ik ben benieuwd :). Ik zal ook een kleine review plaatsen!

http://www.amazon.com/Gal...-5&keywords=spigen+note+4

Bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Ircghost schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:22:
Heb overigens deze besteld voor de bescherming, krijg hem pas in december in verband met persoonlijk transport uit Amerika maar ik ben benieuwd :). Ik zal ook een kleine review plaatsen!

[afbeelding]
Ziet er nice uit! Maar hij word fysiek meegenomen uit de VS?
Want internationaal bestellen is uiteraard weer duur ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ja iemand neemt hem voor mij mee :). Het scheelt overigens maar een euro of 2 in transportkosten, maar mogelijk moet je wel meer douane kosten betalen en zo nodig hoef ik het nou ook weer niet nu meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ircghost schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:22:

[afbeelding]
Ziet er gaaf uit en ook dat je het toestel zo weg kunt zetten om je filmpjes te bekijken.
Ga eens even kijken waar hij te bestellen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
pappaleone schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:18:
[...]

Ziet er gaaf uit en ook dat je het toestel zo weg kunt zetten om je filmpjes te bekijken.
Ga eens even kijken waar hij te bestellen is :)
Je kan hem gewoon via die link bestellen.
Totale kosten inclusief verzendkosten: 20,54 euro
Komen dus ook geen importkosten ofzo bij :)

26,26 via amazon.de, heb je hem sneller :P

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 18-11-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12
Vervangt dat hoesje de Samsung achterkant of gaat hij er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Hij gaat er overheen (jammer genoeg :P)! Maar als je op de foto's kijkt dan zie je dat die niet eens heel veel dikker wordt. En het mooie is dat hij een hele lichte verhoging heeft zodat de voorkant niet op het glas ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Hij maakt hem wel echt dikker he. Is vaak met Spigen hoesjes. Lijkt perfect maar na een tijdje gaat de dikte irriteren.
Pagina: 1 ... 9 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!