iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Klopt! Mijn toestel is nog niet zo oud (nieuw gekocht in november), dus de accu is nog goed. Ik denk dat je het verschil wel zal merken.Alekz87 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:15:
[...]
Gelijk maar een OEM bestellen denk ik! Wil nog paar maanden doorgaan met dit toestel. €20 is ook niet te veel.
Ik heb deze weer op mijn FTP gezet graag deze link niet delen, deze is alleen voor Tweakers vrienden
Ik heb deze zelf nog niet getest, ik heb deze net binnen van Sammobile bron link Ik heb er nu ook geen zin in om me telefoon te resetten...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Model SM-N910F Model name GALAXY Note4 Country Germany Version Android 6.0.1 Changelist 7733605 Build date Tue, 03 May 2016 09:56:03 +0000 Product code DBT PDA N910FXXU1DPE1 CSC N910FOXA1DPE1 |
ftp://tweakers:download@heisenberg.nu:21/
ftp://tweakers:download@heisenberg.nu:21/N910FXXU1DPE1_N910FOXA1DPE1_DBT.zip
Als het te gek wordt zet ik de ftp uit
(totale bandbreedte 1000 Mbit)
[ Voor 4% gewijzigd door kmichael op 16-05-2016 16:56 . Reden: Unbranded ]
JaBuzzie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:50:
Is deze voor de unbrandend versie??
Kan m later vanavond pas downloaden. Ben benieuwd wat hier "nieuw" aan is.kmichael schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:43:
Nieuwe Duitse Unbranded versie van vandaag!! (helaas nog geen PHN versie voor NL, maar deze Duitse versie is gewoon in het Nederlands)
Ik heb deze weer op mijn FTP gezet graag deze link niet delen, deze is alleen voor Tweakers vrienden
Ik heb deze zelf nog niet getest, ik heb deze net binnen van Sammobile bron link Ik heb er nu ook geen zin in om me telefoon te resetten...![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Model SM-N910F Model name GALAXY Note4 Country Germany Version Android 6.0.1 Changelist 7733605 Build date Tue, 03 May 2016 09:56:03 +0000 Product code DBT PDA N910FXXU1DPE1 CSC N910FOXA1DPE1
Als het te gek wordt zet ik de ftp uit![]()
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nee.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:34:
Moet je telefoon root hebben om Odin te gebruiken?
LolVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:34:
Nee niet nodig voor odin.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:34:
Het juiste bestandje inladen, 2 vinkjes aanklikken, telefoon in downloadmodus aansluiten met usb, start!
Verwijderd
Alekz87 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:20:
[...]
Nee niet nodig voor odin.
Het juiste bestandje inladen, 2 vinkjes aanklikken, telefoon in downloadmodus aansluiten met usb, start!
Thnx, hij is bezig
Top! Gelukt ondertussen? Ik merkte aan t begin dat hij erg traag was. Zal wel door ae gegevens en data komen die aan t syncen was. Aardig volle sdkaart enzo.
Verwijderd
Alles draait prima hier, merk tot nu toe geen gekke dingen.Alekz87 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:24:
[...]
Top! Gelukt ondertussen? Ik merkte aan t begin dat hij erg traag was. Zal wel door ae gegevens en data komen die aan t syncen was. Aardig volle sdkaart enzo.
Had alleen met app optimaliseren 250 apps....dat was volgens mij het dubbele aantal, maar na inloggen was alles in orde.
Inlog gegevens waarvan?virtua69 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:26:
Hier is het zo dat als de telefoon opstart je eerst in moet loggen met je wachtwoord, is dat normaal?
Bedoel je na je installatie? < Dit is normaal ja (bij een reset van je telefoon)
Of elke keer bij het opnieuw opstarten? < Hier niet in ieder geval
[ Voor 4% gewijzigd door kmichael op 16-05-2016 23:30 ]
Verwijderd
Met pincode is inderdaad normaal, met wachtwoord echter niet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 06:36:
Als je je telefoon opnieuw opstart moet je idd inloggen met je simkaart pincode, da's bij elke telefoon.
Als het bij elke reboot gebeurt, vermoed ik dat er iets niet goed is gegaan bij de installatie. Heb je een clean install gedaan?virtua69 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:37:
heb de duitse rom erop gezet , nu als ik me telefoon opstart moet ik inloggen met een wachtwoord, voor de rest werkt het allemaal, schermbeveiliging b.v. gaat dan wel met een vingerafdruk
Heb je fingerprint ingesteld toevallig? Sinds MM is het verplicht om na een reboot je alternatieve pincode in te vullen die je hebt ingegeven bij het instellen vd fingerprint lock. Een extra beveiliging dus maar of het echt handig is....ChokingHazard schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:20:
[...]
Met pincode is inderdaad normaal, met wachtwoord echter niet.
[...]
Als het bij elke reboot gebeurt, vermoed ik dat er iets niet goed is gegaan bij de installatie. Heb je een clean install gedaan?
Ik niet, maar ik ervaar ook geen problemenmaukoo schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:40:
[...]
Heb je fingerprint ingesteld toevallig? Sinds MM is het verplicht om na een reboot je alternatieve pincode in te vullen die je hebt ingegeven bij het instellen vd fingerprint lock. Een extra beveiliging dus maar of het echt handig is....
Ahh sorry. De verkeerde gequote...ChokingHazard schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:49:
[...]
Ik niet, maar ik ervaar ook geen problemenHet gaat niet om bij he
Ja, zit ook op de OTA te wachten... Of kan ik met Odin ook zonder KNOX problemen de duitse update draaien?Shadow343 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:44:
Samsung schiet op met de nederlandse versie!! haha
Voor zover ik weet wel, het is een stock rom dus Knox wordt niet getriggered. Dat gebeurt alleen bij custom roms e.d.4Reload schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:00:
[...]
Ja, zit ook op de OTA te wachten... Of kan ik met Odin ook zonder KNOX problemen de duitse update draaien?
PHN versie?staba schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:00:
Ik krijg zojuist de 6.0.1 update aangeboden op mijn NOTE 4! Good times
Werkt trouwens de S-View flip cover nog gewoon goed met MM?
PHN versie is nog niet vrijgegeven....
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910F/
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N910F
PHN is niet heilig de Duitse versie werkt ook prima.4Reload schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:56:
[...]
PHN versie is nog niet vrijgegeven....![]()
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910F/
Deze kan je ook gewoon met Odin flashen zonder te rooten of iets dergelijks.
Denk dat ik dat ook maar ga doen.. Maar ik heb vrij weinig zin om een fresh install te doenThombias schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:02:
[...]
PHN is niet heilig de Duitse versie werkt ook prima.
Deze kan je ook gewoon met Odin flashen zonder te rooten of iets dergelijks.
Loopt nog wel leeg, maar igg wel een stuk minder hard.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Je kan hem inmiddels downloaden, maar helaas staat hij alleen op websites waar je als je bestand groter dan 2 Gb wil downloaden voor moet betalen... en de update is 2.04 GB.. ..Pakhtun schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:02:
http://www.sammobile.com/...ia-following-marshmallow/
Best groot voor een update na MM.
W84 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:02:
Pfff, ik wacht wel tot de update op m'n toestel verschijnt... na maanden wachten maakt het me nu ook niet meer uit!
In mijn geval niet, ik heb die duitse rom geflashed en ik krijg een melding dat ik een ongeautoriseerde versie draai en ik geen over the air updates kan installeren.Alekz87 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:10:
Worden alle veiligheidsupdates automatisch aangeboden als je maar lang genoeg wacht?
Heb ook die Duitse maar krijg nergens zo'n melding.johanneslol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:25:
[...]
In mijn geval niet, ik heb die duitse rom geflashed en ik krijg een melding dat ik een ongeautoriseerde versie draai en ik geen over the air updates kan installeren.
Die krijg je als je handmatig probeert te updaten!Alekz87 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:47:
[...]
Heb ook die Duitse maar krijg nergens zo'n melding.
Ik heb nu de nieuwe versie geflashed van de duitse rom. Eerste indruk > de telefoon is veel minder warm, ook geef smart manager aan dat ik opeens 2 uur langer met de batterij kan. Ook is de lockscreen lag enz nu weg. kortom! als je android 6.0.1 hebt, hem zo snel mogelijk flashen
Verwijderd
Kun je die nieuwe gewoon over de oude installeren met Odin, zonder dat je alles weer opnieuw moet installeren? Zo ja, hoe doe je dat?johanneslol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Die krijg je als je handmatig probeert te updaten!
Ik heb nu de nieuwe versie geflashed van de duitse rom. Eerste indruk > de telefoon is veel minder warm, ook geef smart manager aan dat ik opeens 2 uur langer met de batterij kan. Ook is de lockscreen lag enz nu weg. kortom! als je android 6.0.1 hebt, hem zo snel mogelijk flashen
Heb je nog wat ruimte?kmichael schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:43:
Nieuwe Duitse Unbranded versie van vandaag!! (helaas nog geen PHN versie voor NL, maar deze Duitse versie is gewoon in het Nederlands)
Ik heb deze zelf nog niet getest, ik heb deze net binnen van Sammobile bron link Ik heb er nu ook geen zin in om me telefoon te resetten...![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Model SM-N910F Model name GALAXY Note4 Country Germany Version Android 6.0.1 Changelist 7733605 Build date Tue, 03 May 2016 09:56:03 +0000 Product code DBT PDA N910FXXU1DPE1 CSC N910FOXA1DPE1
Als het te gek wordt zet ik de ftp uit![]()
Weinig reden om te updaten dus, of je moet een trager toestel willen, want dat is ie nu.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hebben je de Samsung app good lock al gedownload? Kan alleen buiten de playstore om. Is speciaal voor marshmallow.Phusebox schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:02:
Ik zie eigenlijk geen verbeteringen in deze Android versie. Je merkt er eigenlijk niets van dat je op 6.0 draait, en visueel zijn alleen de icons gewijzigd.
Weinig reden om te updaten dus, of je moet een trager toestel willen, want dat is ie nu.
Verder niet heel veel anders nee, mee eens!
Die staat er bij mij niet in bij de Galaxy Apps.Alekz87 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:06:
[...]
Hebben je de Samsung app good lock al gedownload? Kan alleen buiten de playstore om. Is speciaal voor marshmallow.
Verder niet heel veel anders nee, mee eens!
Het rare is ook dat het niet constant is. Vanochtend in 2 uur tijd 20% te bizar gewoon
Om die nieuwe update nogmaals op je server te zetten. Kon m niet meer downloaden helaas.
*knip*. Linken naar APK file is niet toegestaan.Phusebox schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:46:
[...]
Die staat er bij mij niet in bij de Galaxy Apps.
Waarschuwing: fingerprint unlock werkt niet hierbij.
[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:09 ]
Ik heb niks verwijderd!Alekz87 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Om die nieuwe update nogmaals op je server te zetten. Kon m niet meer downloaden helaas.
Lightning browser ondersteund blijkbaar je link niet. Chrome wel! Excuus!
Wanneer ik dus een update doe met Odin dan krijg ik voortaan een melding als ik handmatig een update probeer te doen?johanneslol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Die krijg je als je handmatig probeert te updaten!
Yep gewoon over de oude heen flashenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:14:
[...]
Kun je die nieuwe gewoon over de oude installeren met Odin, zonder dat je alles weer opnieuw moet installeren? Zo ja, hoe doe je dat?
Hier nooit gehad. Ik flash eigenlijk altijd via odin. OTA updates komen over t algemeen veel later pas uit.4Reload schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Wanneer ik dus een update doe met Odin dan krijg ik voortaan een melding als ik handmatig een update probeer te doen?
Maak van te voren wel even een backup van je micro sd, deze zal namelijk geformatteerd worden tijdens het proces.
1. Sluit de Note aan op je computer en open Terminal/Commandprompt. Typ dan adb shell en druk op Enter. Daarna typ je sm list-disks. Er verschijnt een regel in beeld, de id die achter disk: staat heb je nodig in de volgende stap.
2. Je hoeft niet de hele micro-sd te gebruiken als intern geheugen. Wil je wel de volledige ruimte inzetten als intern geheugen, dan typ je sm partition disk:disk id private. disk id is hier het id dat je in de vorige stap hebt gekregen. Wil je maar een gedeelte van de micro sd als intern geheugen gebruiken dan vervang je private door bijvoorbeeld mixed 50 of een ander percentage. Daarna druk je op Enter.
3. Wanneer er in de shell een nieuwe regel wordt getoond, is het proces voltooid. Nu is een deel of de gehele micro sd kaart ingezet als intern geheugen. Als je dit nakijkt in de instellingen zul je zien dat er meer intern geheugen is. De totale opslag zal waarschijnlijk verkeerd worden weergegeven.
Let op! Dit uitgebreide interne geheugen is via de gewone Windows Verkenner niet meer benaderbaar.
Hoop dat jullie er iets aan hebben
Edit:
Ik heb trouwens begrepen dat Samsung dit heeft uitgeschakeld in hun build van MM, omdat ze zelf vinden dat een externe sd-kaart gebruikt moet worden als verwisselbare opslag. Door een sd-kaart in te stellen als interne opslag is deze dus niet meer verwisselbaar en niet bruikbaar op andere toestellen. Ze denken dat hun clientbase dat ook vindt, en dus hebben ze het uit MM gelaten.
[ Voor 10% gewijzigd door ChokingHazard op 18-05-2016 16:07 ]
Thanks! Werkt prima hier met die laatste Duitse rom! Hopelijk is dan ook meteen het gekloot met geen toegang hebben tot de SD kaart voorbij.
Edit: En de data is prima bereikbaar via Windows verkenner (via usb kabel), geeft alleen verkeerde waardes aan
Edit 2: YT vid toegevoegd voor duidelijkheid
[ Voor 43% gewijzigd door Cybergamer op 18-05-2016 17:42 ]
Data kon ik niet bereiken via de verkenner, ik zat het filmpje eens kijken.Cybergamer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:54:
[...]
Thanks! Werkt prima hier met die laatste Duitse rom! Hopelijk is dan ook meteen het gekloot met geen toegang hebben tot de SD kaart voorbij.
Edit: En de data is prima bereikbaar via Windows verkenner (via usb kabel), geeft alleen verkeerde waardes aan
Edit 2: YT vid toegevoegd voor duidelijkheid
[video]
Overigens ben ik nu ook af van de S Finder en Quick Connect knoppen
Ok thanks, useless voor mij dan.Alekz87 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:44:
[...]
*knip*
Waarschuwing: fingerprint unlock werkt niet hierbij.
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:09 ]
Klopt! Erg fijn dat het zo simpel isChokingHazard schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:08:
[...]
Overigens ben ik nu ook af van de S Finder en Quick Connect knoppenhiervoor moet je in de folder /root/system/etc/permissions het bestand com.sec.feature.findo.xml verwijderen. Wel even kopiëren naar een andere locatie voor de zekerheid
Maar dan moet ie wel geroot zijn denk ik?
Ja, klopt. Anders kan je geen aanpassingen maken op het systeem zelf. Zo moeilijk en eng is het niet hoor, geeft alleen maar voordelen (dit soort aanpassingen en advertentievrij maken ed.).Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:23:
[...]
Ik luister veel muziek met de ingebouwde app. Maar volgens mij is de powersaving te agressief.
Na 2 of 3 minuten begint de muziek te stotteren.
Met een andere player kan je aangeven dat de cpu moet blijven draaien.
Inderdaad, had ik er voor de duidelijkheid wel even bij kunnen zetten ja. Maar zoals Cybergamer ook al aangeeft, zelfs als je bij stock rom blijft (wat ik dus ook heb ivm de Gear VR) biedt het enorm veel voordelenDj Neo Ziggy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:23:
[...]
---
Zijn er hier mensen die gebruik maken van S Health en na de update naar Marshmallow gemerkt hebben dat de stappenteller niet meer werkt? Ik heb al een behoorlijk stuk gelopen en hij geeft 0 stappen aan.
[ Voor 19% gewijzigd door ChokingHazard op 19-05-2016 09:08 ]
Die loopt bij mij weer wel.ChokingHazard schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:59:
[...]
Inderdaad, had ik er voor de duidelijkheid wel even bij kunnen zetten ja. Maar zoals Cybergamer ook al aangeeft, zelfs als je bij stock rom blijft (wat ik dus ook heb ivm de Gear VR) biedt het enorm veel voordelenEn het rooten zelf is binnen 5 minuten gedaan.
---
Zijn er hier mensen die gebruik maken van S Health en na de update naar Marshmallow gemerkt hebben dat de stappenteller niet meer werkt? Ik heb al een behoorlijk stuk gelopen en hij geeft 0 stappen aan.
Ik denk dat ik vanavond maar eens aan de root ga dan.
Hier in het topic staat welke TWRP en SuperSU je voor Marshmallow kunt gebruiken. Na het flashen van SuperSU via TWRP zal TWRP voor het rebooten vragen of je wil rooten, dit moet je niet doen. Dat is namelijk al gebeurdDj Neo Ziggy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:23:
[...]
Die loopt bij mij weer wel.
Ik denk dat ik vanavond maar eens aan de root ga dan.
nice! net even bij 5.1.1 geprobeerd en dat werkt inderdaad.ChokingHazard schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:08:
[...]
Data kon ik niet bereiken via de verkenner, ik zat het filmpje eens kijken.
Overigens ben ik nu ook af van de S Finder en Quick Connect knoppenhiervoor moet je in de folder /root/system/etc/permissions het bestand com.sec.feature.findo.xml verwijderen. Wel even kopiëren naar een andere locatie voor de zekerheid
Vanavond even 6.0.1 erop zetten
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nvm, heb de rom maar even opnieuw geflashed
[ Voor 17% gewijzigd door ChokingHazard op 20-05-2016 10:41 . Reden: niet meer nodig ]
Anderhalf uur geleden geupload
Ik was te vroeg.. te enthousiast.. Het is idd zoals geertsch hierboven zegt nog steeds 5.1.1..
[ Voor 48% gewijzigd door ChokingHazard op 20-05-2016 09:26 ]

This ROM is based on the Netherlands ROM released 20 may 16, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note 4.
This is OFFICIAL Samsung-ROM, so it won't void warranty and doesn't trigger Knox!
What's new:
* May security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
Model SM-N910F
Model name GALAXY Note 4
Country Netherlands
Version Android 5.1.1
Changelist 5932638
Build date Mon, 09 May 2016 09:22:15 +0000
Product code PHN
PDA N910FXXS1CPE1
CSC N910FPHN1COI1
Download for install with ODIN: MegaNZ
UN-RAR the archive, and place the TAR-file in AP in Odin!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Voor mij geen samsung meer na deze Note 4 wat een traag update beleid net als met hun Smart Tv's.
Zodra ik hem installeer en het toestel reboot, dan krijg ik na het opstarten de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden (waarbij Good Lock automatisch weer verwijderd wordt
Nog iemand die dit tegengekomen is?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik snap ook niet waarom MM niet uitkomt, we krijgen nu een 5.1.1 update terwijl iedereen leuk MM krijgt.
Geduld........
Jammer, ik was altijd heel tevreden over de note, maar het duurt lang voordat updates binnen komen en het batterijprobleem vind ik eigenlijk wel slecht. Ik heb in ieder geval niet meer het gevoel dat ik een voormalig topmodel in handen heb
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem op 5.1.1.securitymayo schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:52:
Heb ook al dat de batterij de laatste maanden snel leeg gaat. Regelmatig dat de telefoon ook uitvalt bij ong. 30% batterij. 1.5 maand terug heb ik een nieuwe originele batterij gekocht. Tevens bij de telefoon een hard reset uitgevoerd. Fotos zijn niet teruggekomen op het toestel. Toch loopt de batterij nog snel leeg. Vaak moet ik in de middag gaan bijladen, omdat ik anders 19.00uur 's avonds niet haal.
Ik draai nu de laatste Duitse 6.0.1 (PDE) en moet zeggen dat het batterij verbruik enorm is verbeterd. Verder biedt het voor het dagelijks gebruik niet veel nieuws in mijn ogen...
Die voldoet inderdaad prima, behalve de regio is er voor zover ik weet geen verschil, behalve dat bij die Duitse een pizza-app en een hotel-app zat. Dat was het volgens mij dan ook wel zo'n beetje.Cybergamer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:38:
Mag ik vragen wat er zo geweldig is aan de PHN versie? De laatste duitse versie voldoet toch ook?
Dan denk ik dat ik vanavond maar de Dld update ga installeren! Bedankt voor je feedback.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:04:
[...]
Ik had hetzelfde probleem op 5.1.1.
Ik draai nu de laatste Duitse 6.0.1 (PDE) en moet zeggen dat het batterij verbruik enorm is verbeterd. Verder biedt het voor het dagelijks gebruik niet veel nieuws in mijn ogen...
Ow, als dat alles is. Die meuk verwijder ik gewoonChokingHazard schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Die voldoet inderdaad prima, behalve de regio is er voor zover ik weet geen verschil, behalve dat bij die Duitse een pizza-app en een hotel-app zat. Dat was het volgens mij dan ook wel zo'n beetje.
Heb ik ook gedaan, net als alle andere Samsung en Google meuk die ik niet gebruikCybergamer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:31:
[...]
Ow, als dat alles is. Die meuk verwijder ik gewoon
Voel me niet zo NSB vandaag vandaar dat ik wacht op de PHN versieCybergamer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:38:
Mag ik vragen wat er zo geweldig is aan de PHN versie? De laatste duitse versie voldoet toch ook?
Muziek van SD of intern geheugen (met Samsung player) of Youtube rafelt wel eens. Heb ik met 4.4.4 en 5.1.1 nog nooit gehad.
Alsof ie het niet bij kan benen. Met een andere player (music folder player) geen enkel probleem.
Ik neem aan dat je daarvoor een clean install hebt gedaan? Die batterijduur red ik namelijk echt niet met een dirty install..johanneslol schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:48:
Ik heb nu 2 dagen die nieuwe versie draaien. ( duitse 6.0.1 rom) En de batterijduur is gewoon goed. Ook merk ik totaal niet dat ik geen " PHN" versie draai! Ik zal iedereen gewoon aanraden die duitse rom te flashes.werkt perfect en heb een batterijduur van ruim 1,5 dag nu dankzij doze.
Nee gewoon een dirty installChokingHazard schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:56:
[...]
Ik neem aan dat je daarvoor een clean install hebt gedaan? Die batterijduur red ik namelijk echt niet met een dirty install..
Heb je vingerprint unlock aan? Dat werk namelijk niet en kreeg ik soortgelijk meldingYucko schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:27:
Ik heb iets raars aan de hand met Good Lock.
Zodra ik hem installeer en het toestel reboot, dan krijg ik na het opstarten de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden (waarbij Good Lock automatisch weer verwijderd wordt)
Nog iemand die dit tegengekomen is?
Na een reboot moet je altijd je wachtwoord gebruiken en werkt de fingerprint alleen bij een screenlock. Dit is op de meeste Samsung telefoons zo na installatie van MM.Alekz87 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:38:
[...]
Heb je vingerprint unlock aan? Dat werk namelijk niet en kreeg ik soortgelijk melding
Als ik ipv de Duitse versie een andere unbranded versie flash ktijg ik dan ook andere apps of is de tot nu toe vrijgegeven unbranded versie altijd met pizza en hotel app?
nope, gebruik geen fingerprint unlock .. enkel swipe to unlock.Alekz87 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:38:
[...]
Heb je vingerprint unlock aan? Dat werk namelijk niet en kreeg ik soortgelijk melding
Zou het dan toch eindelijk zo ver zijn?
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!