This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb voor het hele S6 schermen gedoe een F gehad, maar ben benieuwd als je het verschil met de C gaat merken.
[ Voor 50% gewijzigd door Bullet NL op 13-05-2015 17:23 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Maar ik mis wel dingen die de N910F wel volgens mij heeft? zo mis ik de 120fps/240fps optie in het camera menu (zeggen dat er ook een andere sensor in zit).
En ik heb last van GPU throttle bug waardoor mijn benchmarks een stuk lager zijn dan zou moeten.
De GPU bug blijkt trouwens een software probleem te zijn die zich sinds de laatste update manifesteert.
Maar de games die heb gespeeld lopen allemaal vloeiend dus ik vind het niet zo een probleem.
Verwijderd
Nooit geweten dat er een verschil zat tussen deze versies! Ik heb de F. Is dit dat de beste versie of bestaat er geen beste van de 2.BlackCurry schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:02:
Ik heb sinds zaterdag een N910C en alles loopt lekker soepel heb eigenlijk nog geen lag kunnen ontdekken.
Maar ik mis wel dingen die de N910F wel volgens mij heeft? zo mis ik de 120fps/240fps optie in het camera menu (zeggen dat er ook een andere sensor in zit).
En ik heb last van GPU throttle bug waardoor mijn benchmarks een stuk lager zijn dan zou moeten.
De GPU bug blijkt trouwens een software probleem te zijn die zich sinds de laatste update manifesteert.
Maar de games die heb gespeeld lopen allemaal vloeiend dus ik vind het niet zo een probleem.
De F is officieel bedoeld door Samsung voor de Nederlandse markt, deze bevat een Qualcomm SoC, de C is o.a. via parallel import in ons land te verkrijgen, deze is oorspronkelijk bedoeld voor de Aziatische en Oost-Europese markt. De C heeft een Samsung SoC aanboort.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:40:
[...]
Nooit geweten dat er een verschil zat tussen deze versies! Ik heb de F. Is dit dat de beste versie of bestaat er geen beste van de 2.
* Señor Sjon kuchtBullet NL schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:38:
Welke Note is op dit moment aan te raden, de N910C of de N910F ?
Ik heb voor het hele S6 schermen gedoe een F gehad, maar ben benieuwd als je het verschil met de C gaat merken.
Señor Sjon in "[Samsung Galaxy Note 4] Ervaringen & Discussie"
Klopt, LTE CAT6 wordt alleen op het N910F model ondersteund. Het modem in de N910C ondersteund alleen LTE CAT4.W84 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:35:
De C heeft toch ook geen 4G+ toch?
Dropje tegen het kuchen?
Jij stelt min of meer de zelfde vraag, ik lees alleen nog niet echt een antwoord.
Ondanks de verschillen tussen beide versie, is het raadzaam of juist wel of niet voor één van beide te kiezen?
Met waarschijnlijk gladde breekbare glazen achterkant, zonder SD-slot en niet-verwisselbare batterij!Señor Sjon schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:00:
Ik heb daarom ook besloten die 4 maandjes nog op de note 5 te wachten.
* Snellere processor
* Betere audio chip Wolfson DAC
* theoretisch zuiniger vanwege 20nm ipv 28nm transistors
* Nieuwer SoC design
* misschien in de nabije toekomst 64 bit
Maar er zijn ook nadelen aan de N910C.
* geen LTE Advanced
* iets minder snelle GPU in benchmarks
* minder Custom roms en developers support
* import meestal Pools of Hongaars
[ Voor 4% gewijzigd door W84 op 14-05-2015 19:00 ]
Mijn S Pen is helemaal goed, echt niets mee aan de hand. Ook geen imperfecties oid., Ook met de penv van de Note 3 van mijn vouw is niets mis...W84 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:05:
Trouwens, even een vraagje: Hoe is bij jullie de afwerking van de S Pen? Ik heb er nu 2 (1 bijbesteld) en deze hebben beide boven bij het chromen gedeelte (inkeping waar je je nagel in zet, Samsung logo kant) imperfecties bij het chrome. Niet goed gecoat o.i.d.
Verwijderd
Ik vind het alleen irri om dan de klep naar beneden te laten en dan de foto te nemen?
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat de klep er wel voor langs kan en de foto goed gemaakt kan worden?
De plastic venster met glassex schoonmaken heeft niet echt zin merk ik
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 10:39 ]
Verwijderd
Klopt alleen worden de foto's 4:3 ipv 16:9Señor Sjon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:04:
Je kan toch via het snelmenu via het kleinere cameravenster werken? Dan blijft de cover dicht. Maar dat is één van de redenen waarom ik sleeves gebruik, al die hoesjes gaan of voor de camera zitten, bungelen onder je toestel of beschermen de voorkant niet.
precies. heb ook zonder S view maar geen probleem hoorW84 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:34:
Ik heb de niet-S View cover, maar de gewone dus en het lukt mij prima met half opengeklapte cover. Ik klem deze tussen mijn handpalm/vingers... is het gelijk stabieler ook voor foto's en video's.
Verwijderd
dat houd mij nog tegen om zo een hoes te maken..
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem ook al een tijdje en ik bind hem fijner dan wat ik op de note 3 had.Bullet NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:33:
Ik heb de Wireless Charging S-View Flip Cover gisteren besteld, moet vandaag binnen komen.... Ik ben benieuwd.
Die van de note 3 werd gauw slap en die van de note 4 is wat stugger
Verwijderd
Nu wil ik een custom recovery installeren en heb al verschillende TWRP en CWM versies proberen te flashen via Odin. Dit wil niet lukken.
Als ik opstart in recovery krij ik linksboven maar 1 lijn te zien ipv 3 ,gewoon een blauwe tekst "recovery booting"
Daarna een Android mannetje met een Russische tekst onder,in de recovery zelf is geen mogelijkheid om INSTALL te selecteren.
Ik heb de Note niet nieuw gekocht.
Iemand die kan helpen?
idem, vond het gewoon een strakkere look. Wel heb ik nog getwijfeld over de LED cover, maar aangezien dat altijd aan staat, voor mij geen optie (vriendin kan al niet slapen van een knipperend netwerkledje op de achterkant van mijn PC dat via de muur reflecteert, laat staan een rij ledjes van mijn telefoonhoes die licht op het plafond schijntW84 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:19:
Ik heb zelf de originele flip cover zonder venster (S View). Op m'n S4 vond ik niet zo fijn werken. Constant ook (vet)vlekken en krassen op dat plastic en ik vond het niet veel meerwaarde hebben. Deze die ik nu heb heeft voor mijn gevoel betere bescherming en het vakje voor pasjes/briefgeld is ook wel handig. En ik ben ook niet beroerd om het gewoon open te klappen om de boel te checken.
[ Voor 5% gewijzigd door Yucko op 19-05-2015 16:57 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Zie het probleem niet, ik heb de led cover (fijn ding trouwens )draai hem als ik ga slapen gewoon om.
ps.... Zowel mijn vrouw als ik hebben beide geen last van welke Ledjes dan ook.....
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2015 20:30 ]
Maar mijn dochter heeft een app voor haar Iphone die wanneer er een nieuw whatsapp bericht binnenkomt haar flitsled van de camera laat flitsen.
Ik heb lopen zoeken maar kan zo een app voor Android niet vinden. Iemand die m wel weet?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Okee ga ff die app opzoekenreyals schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:29:
In lightflow kun je dat per app instellen
[ Voor 7% gewijzigd door Artwido op 20-05-2015 13:37 ]
Hoeveel screen ontime halen jullie nu met de update 5.0?
Krijgt de note 4 ook de vernieuwde tochwizz interface, zo ja, wanneer?
Bedankt voor de moeite
Heeft iemand al de Xposed installer werkend in Touchwiz?
Vandaag de Guide uitgekomen hoe te werk te gaan alleen vindt de > Ljava/lang/String;->clear()V < file niet in de smali bestanden deze moeten blijkbaar verwijderd worden voordat het werkt...
Iemand al wel gelukt hier?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
http://forum.xda-develope...samsung-lollipop-t3113143Yucko schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:16:
ik weet niet beter dan dat Xposed nog niet werkt met Touchwizz Lollipop ROMS. Tot die tijd blijf ik eraf (geen zin in een bootloop)
Ik kom van een HTC One en eerllijk gezegd is het geluid echt troep van samsung. Dat kan veel beter. Nu is boomsound wel echt extreen goed, maar Samsung had de speaker beter kunnen plaatsen waar hij misschien meer tot zijn recht komt. Mis mijn One ook echt om het geluid, maar goed 100 punten zijn weer beter bij samsung dan de one..W84 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:39:
De plaatsing mag dan misschien niet de beste zijn, maar ligt het nou aan mij of is de speaker gewoon goed? Ik vind het geluid echt zeer gedetailleerd en kicks etc. komen echt goed tot z'n recht (goede punch). En dat ding gaat ook nog eens verdomde hard!
Investeer gewoon in een goede koptelefoon
Uh...men heeft het hier specifiek over het geluid over de *speakers*BlackCurry schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:52:
Waarom dat geouwehoer over geluidskwaliteit elke telefoon of tablet is qua geluid gewoon slecht!
Investeer gewoon in een goede koptelefoon
Het geluid over koptelefoon is voor beiden uitstekend...en de S6 zelfs beter vanwege de uitstekende hardware (Wolfson DAC)
http://www.galaxyclub.nl/...olfson-audio-chip-cirrus/
Ik was eerst ontevreden over de batterijduur van lollipop, daarom was ik teruggegaan naar kitkat. Later toch maar weer naar lollipop geflasht, omdat lollipop soepeler draait. Inmiddels zit ik anderhalve week op lollipop, en de batterij is weer op kitkat-niveauwilke77 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:55:
Hallo mensen, ik heb een paar vragen.
Hoeveel screen ontime halen jullie nu met de update 5.0?
Krijgt de note 4 ook de vernieuwde tochwizz interface, zo ja, wanneer?
Bedankt voor de moeite
Dit is na een cache wipe en factory reset. Gemiddeld zit ik op 4.5 uur sot, waar ik heel erg tevreden mee ben. Is echt een wereld van verschil met mijn oude S4.
Als ik thuis ben gaat de batterij langer mee (5 uur sot), omdat ik op mijn werk slecht bereik heb. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat je er die dag mee doet.
Ik hoop dat de Note4 ook de vernieuwde Touchwiz interface krijgt, maar daar is nog niks over bekend.
Bedankt voor het delen.SnoopBok schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:29:
[...]
Ik was eerst ontevreden over de batterijduur van lollipop, daarom was ik teruggegaan naar kitkat. Later toch maar weer naar lollipop geflasht, omdat lollipop soepeler draait. Inmiddels zit ik anderhalve week op lollipop, en de batterij is weer op kitkat-niveau![]()
Dit is na een cache wipe en factory reset. Gemiddeld zit ik op 4.5 uur sot, waar ik heel erg tevreden mee ben. Is echt een wereld van verschil met mijn oude S4.
Als ik thuis ben gaat de batterij langer mee (5 uur sot), omdat ik op mijn werk slecht bereik heb. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat je er die dag mee doet.
Ik hoop dat de Note4 ook de vernieuwde Touchwiz interface krijgt, maar daar is nog niks over bekend.
Ik zit te denken om deze Note 4 of LG G4 aan te schaffen. De S6 heeft niet een lange soT.
Ik wil een groot scherm, dat had mijn oneplus one ook, die kapot is. En wil niet kleiner. Ik ben een groot gebruiker en wil zo lang mogelijk met een batterij doen.
Is de note 4 ook snel op te laden, net als de s6?
Vinger scanner is die net zo goed als de S6?
Ik vind het lastig een keuze maken voor een aantal jaren.
Ja, dat kan de Note 4 ookwilke77 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:55:
[...]
Is de note 4 ook snel op te laden, net als de s6?
Bijna, bij de Note 4 moet je swipen over de knop, maar hij werkt wel primaVinger scanner is die net zo goed als de S6?
De Note 4 is een prima toestel, in vergelijk met de LG4 krijg je er een handige stylus bijIk vind het lastig een keuze maken voor een aantal jaren.
Gebruik hem toch wel redelijk vaak, het pennetje stelt je Note 4 ook in staat om dingen te doen die je anders bij een Smartphone nooit zou doen.
Als je vergelijkt met een S6 (Edge) is de vingerscanner een ramp. Ik heb hem op de Note 4 een paar keer de kans gegeven, maar telkens terug gekeerd naar een patroon. Als je in beweging bent of bv. in een carkit zit, dan is het swipen geen groot succes, wat met de S6 (Edge) wel veel beter gaat.Bullet NL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:10:
Bijna, bij de Note 4 moet je swipen over de knop, maar hij werkt wel prima
Ik vind hem ook goed werken hoor. Daarnaast heb ik mijn toestel geroot en middels Tasker laat ik allerlei dingen in- danwel uitschakelen naar gelang ik ergens ben of een nfc chip scan. Zodra ik mijn telefoon in de carkit houder zet met nfc sticker, wordt er een tasker task gestart waarin onder andere de fingerprint security wordt uitgeschakeld. Als ik de auto verlaat, dan wordt hij weer ingeschakeld. Maar goed..daar is dan wel root voor nodig..RigolleM schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:50:
[...]
Als je vergelijkt met een S6 (Edge) is de vingerscanner een ramp. Ik heb hem op de Note 4 een paar keer de kans gegeven, maar telkens terug gekeerd naar een patroon. Als je in beweging bent of bv. in een carkit zit, dan is het swipen geen groot succes, wat met de S6 (Edge) wel veel beter gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 22-05-2015 11:36 ]
Even een tipje voor je: Als je bij een melding je vinger er op vast houdt zie je "App-info" verschijnen. Tik die aan en dan indien mogelijk het vinkje bij "Meldingen weergeven" weghalen.Bullet NL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:35:
Weet iemand als of je de meldingen dat de Note 4 een GPS verbinding heeft gemaakt ook kan uitschakelen?
Kan je ook de Smart Lock voor gebruiken, eenmaal connectie met je BT autoradio heb je geen fingerprint scanner meer nodig. Heb deze ook maar pas ontdekt bij de S6Ik vind hem ook goed werken hoor. Daarnaast heb ik mijn toestel geroot en middels Tasker laat ik allerlei dingen in- danwel uitschakelen naar gelang ik ergens ben of een nfc chip scan. Zodra ik mijn telefoon in de carkit houder zet met nfc sticker, wordt er een tasker task gestart waarin onder andere de fingerprint security wordt uitgeschakeld. Als ik de auto verlaat, dan wordt hij weer ingeschakeld. Maar goed..daar is dan wel root voor nodig..
De GPS melding valt onder de Systeem-UI van Lollipop en laat zich niet uit zetten bij App-Info.W84 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:44:
[...]
Even een tipje voor je: Als je bij een melding je vinger er op vast houdt zie je "App-info" verschijnen. Tik die aan en dan indien mogelijk het vinkje bij "Meldingen weergeven" weghalen.
Zo makkelijk gaat het dus jammer genoeg niet, ik zat meer te hopen op een verborgen instelling van Samsung oid.
Ja zo doe ik het ook met Smart Lock alleen dan met mijn Gear S, dat werkt top...RigolleM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Kan je ook de Smart Lock voor gebruiken, eenmaal connectie met je BT autoradio heb je geen fingerprint scanner meer nodig.
Weet iemand nog zo'n soortgelijke app?
Adblock plusGKW schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:14:
Ik heb mijn toestel geroot en zoek een goede reclame blocker. Ik heb die in het verleden gehad (modificeert je apps als er reclame zichtbaar wordt gemaakt). De app die ik gebruikte maakte gebruikt van een online lijst en werkte de apps bij als je om een update vroeg.
Weet iemand nog zo'n soortgelijke app?
Het meeste wel heb beduidend minder Ads in zowel Chrome als in apps.GKW schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:57:
Thanks. Voorkomt deze app dus ook reclame in apps?
Ik heb trouwens geen root dus bij jou zou het nog beter moeten werken volgens de uitleg.
[ Voor 13% gewijzigd door BlackCurry op 22-05-2015 15:40 ]
Klopt, dat is onderdeel van de Google Play Services. Helaas werkt dat niet altijd even goed. Ik heb overigens geen problemen met On-body detection.RigolleM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Kan je ook de Smart Lock voor gebruiken, eenmaal connectie met je BT autoradio heb je geen fingerprint scanner meer nodig. Heb deze ook maar pas ontdekt bij de S6
Vandaar dat ik liever de voorkeur geef aan tasker. Plus het feit dat ik het dan kan instellen waar en wanneer ik wil dat het gebeurd.
Ik mag/kan niet rooten wegens MDM redenen, dus moet ik mij tevreden stellen met Smart Lockjabberwock schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Klopt, dat is onderdeel van de Google Play Services. Helaas werkt dat niet altijd even goed. Ik heb overigens geen problemen met On-body detection.
Vandaar dat ik liever de voorkeur geef aan tasker. Plus het feit dat ik het dan kan instellen waar en wanneer ik wil dat het gebeurd.
Oké, ga ik proberen. De app die ik bedoelde heb ik gevonden via een andere weg. dat is AdAway. Maar volgens mij wordt die niet meer onderhouden, althans, de update is van begin 2014.BlackCurry schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Het meeste wel heb beduidend minder Ads in zowel Chrome als in apps.
Ik heb trouwens geen root dus bij jou zou het nog beter moeten werken volgens de uitleg.
Ah, dan ga ik daar naar op zoek. Ik kwam op een site waar versie 1.3 opstond en dacht dat dit van de ontwikkelaar was maar blijkbaar niet. dank.Yucko schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:50:
Versie 3.0 van AdAway is van 10-04-2015 dus een stukje nieuwer (ik gebruik FDroid voor het installeren van AdAway)
Ach ja: voor niks gaat de zon op eej...GKW schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:57:
Thanks. Voorkomt deze app dus ook reclame in apps?
Je zou ook kunnen overwegen de app te kopen -> GEEN reclames (en dan verdient de ontwikkelaar er ook tenminste aan voor zijn werk!)...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Dat is mooi.
De volgende maand kies ik een andere Smartphone. Het is nog nooit zo moeilijk geweest om een ander uit te kiezen. De s6 heeft problemen met de schermen, HTC m8 word te heet, goed het is verholpen, maar ik wil die chip niet in mijn Smartphone. De note 4 lijkt mij wel wat, grote batterij toestel aan de grote kant. En nog oude tochwiz. Ik hou niet van tochwiz. De vernieuwde vind ik beter. plus de note 5 komt al zo. Het voelt aan of ik dan een verouderde Smartphone kies, of LG G4, een zegt dat de batterij slechter is dan de S6, de ander zegt net andersom. Moeilijk...
Ik heb het zelfde dilemma gehad, ik kwam een HTC One, ik wou niet naar de M9, De S6 Edge vond ik er mooi uit zien, jammer genoeg had ik naar 3 nieuwe toestellen (scherm problemen) niet meer het vertrouwen dat de problemen snel opgelost zouden zijn. Ik ben niet zo'n LG man qua telefoon'swilke77 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:49:
[...]
Dat is mooi.
De volgende maand kies ik een andere Smartphone. Het is nog nooit zo moeilijk geweest om een ander uit te kiezen. De s6 heeft problemen met de schermen, HTC m8 word te heet, goed het is verholpen, maar ik wil die chip niet in mijn Smartphone. De note 4 lijkt mij wel wat, grote batterij toestel aan de grote kant. En nog oude tochwiz. Ik hou niet van tochwiz. De vernieuwde vind ik beter. plus de note 5 komt al zo. Het voelt aan of ik dan een verouderde Smartphone kies, of LG G4, een zegt dat de batterij slechter is dan de S6, de ander zegt net andersom. Moeilijk...
Ik heb iets te veel LG's voorbij zien komen die softwarematig niet lekker in elkaar zaten.
Over TouchWizz op de Note 4 kan in heel snel duidelijk zijn, het is geen Sense, maar bevalt tot op heden wel. Het is niet meer de logge schil die het een generatie of wat geleden was.
Ik heb de Note 4 i.c.m. met een S-View Wireless charching cover, met de IQ pad's van Samsung voor in huis en de autolader/houder.
Heerlijk, wat een oplossing is dat..... Natuurlijk de S6 serie heeft het ook (standaard), maar Optioneel op de Note 4 is het van harte aan te bevelen.
Waar komt deze reactie nu ineens vandaan? Heb ik het over gratis? Ik heb het over een app die reclames voorkomt en meer niet.... Pas op met eigen aannames, kan wel eens verkeerd uitpakken.henklbr schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:47:
[...]
Ach ja: voor niks gaat de zon op eej...![]()
Je zou ook kunnen overwegen de app te kopen -> GEEN reclames (en dan verdient de ontwikkelaar er ook tenminste aan voor zijn werk!)...
Verwijderd
Ik heb in het Rooten en Custom roms een post geplaatst omdat ik problemen ondervind met het flashen van custom roms en aangezien er daar weinig animo is wil ik langs deze weg vragen of jullie daar een kijkje willen nemen?
Alvast bedankt
Inderdaad: goed verwoord!Myedvyed schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:08:
Hij bedoelt dat je door reclames in andere apps en op websites te blokkeren de inkomsten van die ontwikkelaar negatief beinvloedt. Als iedereen dat doet, heb je uiteindelijk alleen nog betaalde apps over.
@GKW voelt zich wel erg aangesproken! (waarom denk je dat die reclames zijn?)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Zou iemand ook kunnen kijken wat de eisen voor het back up wachtwoord zijn? Dan kan ik eens van alles proberen, maar heb nu echt geen idee of het alleen cijfers, letters etc zijn.
gek he dat hij zich aangesproken voelt aangezien hij diegene was die om de AdAway vroeghenklbr schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Inderdaad: goed verwoord!![]()
Nee, ik voel me niet aangesproken maar jij suggereert dat ik nooit betaal voor een app.henklbr schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Inderdaad: goed verwoord!![]()
Ik doneer iedere ontwikkelaar waar ik een gratis app van gebruik en doneren wil niet altijd betekenen dat er geen reclame meer is. Dus aan mij ligt het niet. Aan jou wel?
[ Voor 8% gewijzigd door GKW op 24-05-2015 19:22 ]
IQ pads??Bullet NL schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:13:
[...]
Ik heb de Note 4 i.c.m. met een S-View Wireless charching cover, met de IQ pad's van Samsung voor in huis en de autolader/houder.
Heerlijk, wat een oplossing is dat..... Natuurlijk de S6 serie heeft het ook (standaard), maar Optioneel op de Note 4 is het van harte aan te bevelen.
iemand die trouwens weet waarom mijn telefoon niet automatisch koppelt met mijn autoradio??
op mijn Motorola deed die dat wel...
nu moet ik elke keer bluetooth aanzetten dan komt er een pop up en dan moet ik op de radio klikken..
vroeger was het alleen bluetooth aan en dan ging die automatisch verbinden..
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!