After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De comic ken ik niet, de film heb ik een aantal keer gezien en die was zeker vermakelijk. Dit is naar mijn mening een ruk serie vanaf aflevering 1.
Ik verwacht dan ook niet dat deze serie seizoen 1 af zal maken. maar ja dat dacht ik ook over 'under the dome' welke ik echt een draak van een show vind.
Waarom shows als Defying Gravity gecancelled worden is me een raadsel, zat echt aan de 'buis' gekluisterd vanaf aflevering 1.... IMDB: Defying Gravity (TV Series 2009– )
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Nee, dat heeft ze niet en is ze exit.prutser001 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:01:
Nou Constantine viel erg tegen, de acteur spreekt me niet aan, alles lijkt gerushed, binnen enkele minuten heeft iemand geaccepteerd dat ze ineens in 'andere dimensies' kan kijken.... en besluit maar even demonen e.d. af te gaan maken en mensen te redden.... ...
Daarnaast vond ik de film wel tof en de hoofdpersonages worden toch wat anders neergezet. Bottomline zal wellicht hetzelfde zijn, maar de invulling is enorm anders. Kan wennen zijn, daarom nog aflevering 2 en misschien 3 om te kijken of het toch gaat pakken.
Dan toch maar weer Scorpion kijken.
Heeft iemand Two and half man al gezien?
Verwijderd
dank voor de tip!Raven schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:41:
Eindelijk weer Andrew Zimmern op de buis: Bizarre Foods S09E01 Mexico City
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wbhtDglpsqE]
Zou SyFy eindelijk eens een goede serie gaan uitzenden?
Dat zit wel Schnorr.
De cast ziet er wel goed uit. Alleen het is en blijft syfy. Die zijn meesters in leuke concepten grof verneukenStukfruit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:32:
Promo voor 12 Monkeys. Ziet er enorm veel uit alsof de teams van Fringe en Nikita hier achter zitten...
[video]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Your Friendly Neighborhood Moderator
Staat deze qua verhaal los van de film of is er enig verband, als in vervolg/prequel/reboot?Stukfruit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:32:
Promo voor 12 Monkeys. Ziet er enorm veel uit alsof de teams van Fringe en Nikita hier achter zitten...
[video]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nu vraag ik me dus af, zijn ze het vermelden niet waard of hebben jullie ze gemist?
Het gaat om
Stalker, The Affair en Survivors Remorse.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Stalker is niks. The Affair zag er wel OK uit (kwartiertje gezien, geen tijd voor nu). Survivors Remorse leek mij niks.Donstil schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:44:
Ik heb nog een aantal nieuwe series klaar staan maar helaas de tijd nog niet echt gevonden, nu viel het me daardoor wel op dat over die series hier totaal niet gesproken wordt.
Nu vraag ik me dus af, zijn ze het vermelden niet waard of hebben jullie ze gemist?
Het gaat om
Stalker, The Affair en Survivors Remorse.
Halve Nikita cast zit erin? Ik zie Noah Bean, Aaron Stanford en Xander Berkeley in ieder gevalStukfruit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:32:
[video]
Alleen jammer dat

er ook weer in zit. Speelt echt altijd dezelfde rol (FBI), kunnen ze nou niet iemand anders casten dan hem echt in vrijwel elke serie te stoppen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Stalker leek me persoonlijk ook de minste van deze drie.Phyxion schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:55:
[...]
Stalker is niks. The Affair zag er wel OK uit (kwartiertje gezien, geen tijd voor nu). Survivors Remorse leek mij niks.
Voor mij persoonlijk zaten er weinig op het eerste gezicht boeiende series bij dit seizoen, vandaar dat ik deze drie nog op mijn lijstje had.
PreciesPhyxion schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:55:
Halve Nikita cast zit erin? Ik zie Noah Bean, Aaron Stanford en Xander Berkeley in ieder geval
Ach ja, als het dezelfde kwaliteit heeft dan kan het in ieder geval een leuke nieuwe serie worden en misschien eindelijk eens die eeuwige SyFy-vloek ontstijgen
* Stukfruit klopt even af
Ik geloof dat het een soort reboot is met extra verhaaldelen.Raven schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:35:
[...]
Staat deze qua verhaal los van de film of is er enig verband, als in vervolg/prequel/reboot?
Dat zit wel Schnorr.
Wat ik tot nu toe kijk is Legends (alles al geaired tot nu toe), The Flash en Gotham. Verder is er volgens mij niet heel veel bijzonders bij dacht ik? The Knick wil ik nog wel kijken maar nog geen tijd voor gehad.Donstil schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:06:
[...]
Stalker leek me persoonlijk ook de minste van deze drie.
Voor mij persoonlijk zaten er weinig op het eerste gezicht boeiende series bij dit seizoen, vandaar dat ik deze drie nog op mijn lijstje had.

In het "previously on" segment lieten ze een minuut aan stukjes uit de pilot zien die ALLES vertelden dat je moest weten
Zonder pilot was het beter geweest, een compleet ongerelateerde verwarrende 42 minuten nu.
Dus ProTip voor wie nog niet begonnen is maar daar wel over denkt, sla de pilot lekker over
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Sla de hele serie maar over. Nu na ep 2 zijn de kijkcijfers al bedroevend laagSpike_wolf schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:52:
Constantine was prima deze week, maar zoals verwacht was het uitzenden van de pilot compleet verspilde tijd
In het "previously on" segment lieten ze een minuut aan stukjes uit de pilot zien die ALLES vertelden dat je moest weten![]()
Zonder pilot was het beter geweest, een compleet ongerelateerde verwarrende 42 minuten nu.
Dus ProTip voor wie nog niet begonnen is maar daar wel over denkt, sla de pilot lekker over
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Agree, was idd er spannend. Zeker de laatste aflevering...prutser001 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:01:
Waarom shows als Defying Gravity gecancelled worden is me een raadsel, zat echt aan de 'buis' gekluisterd vanaf aflevering 1.... IMDB: Defying Gravity (TV Series 2009– )

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik vind het wel een leuk nieuw idee, een unit specaal voor stalkers, terwijl ze zelf stalken en of gestalked worden of waren.
Olive Kitteridge.
En op d3 bbc een wo1 serie The Passing Bells
Veel te nep en maar verhaal draaien om de aflevering te vullen, ik kon het amper uithouden om de eerste aflevering uit te kijken.Coenen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:45:
Stalker is een van de weinige series die we samen kijken.
Ik vind het wel een leuk nieuw idee, een unit specaal voor stalkers, terwijl ze zelf stalken en of gestalked worden of waren.
Legends trok mij dan weet niet zo, The Flash is van TheCW dus daar begin ik maar niet aanPhyxion schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:51:
[...]
Wat ik tot nu toe kijk is Legends (alles al geaired tot nu toe), The Flash en Gotham. Verder is er volgens mij niet heel veel bijzonders bij dacht ik? The Knick wil ik nog wel kijken maar nog geen tijd voor gehad.
Gotham wel aardig. Acteerwerk is niet al te best maar omdat het zich zelf niet zo serieus neemt kijk ik door.
Verwijderd
Die Z(ed?Spike_wolf schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:52:
Constantine was prima deze week, maar zoals verwacht was het uitzenden van de pilot compleet verspilde tijd
...
Constantine ook, maar dat hoort bij zijn karakter.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Was het een steen, of een hele lange coma? 24 is historie!thibautb schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:49:
Er zijjn nu de hele tijd reclame spots over 24, een amerikaanse serie denk ik. Is hier nu een samenwerking met fox en VTM?
Meer mensen die de serie volgen?
Of iemand een PM waar ik de subtitles kan vinden?
Ik ben er nu naar aan het kijken, idd, toch wel een hele goede serie. Allemaal heel goed gespeeld, niet te achterhaalde verhaallijnen,...Martinspire schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:56:
Zojuist weer een aflevering gekeken van Madam Secretary en vind dat toch wel 1 van de sterkere nieuwe series. Wel jammer dat het op zondag uitgezonden wordt, wat resulteert in lagere kijkcijfers en weinig animo. Ik zie dan ook geen NL-subs verschijnen her en der, waardoor ik mn ouders ook niet kan laten genieten (mam dr Engels is heel slecht, zeker op snelheid).
Meer mensen die de serie volgen?
offtopic:
Of iemand een PM waar ik de subtitles kan vinden?
En ja ik denk dat ik onder een steen heb gelegen, ik zal er dan toch maar eens aan beginnen.
Ik heb 24 1 seizoen gevolgd, daarna nooit meer gezien want ik vind het qua serie niet echt tof, elke aflevering lijkt teveel op elkaar.
⏩ PVOutput☀️
24 is een van de beste series die ik ooit heb gezien. Ik houd van harde acties. Daarnaast is het ook een thriller. Niet ieder seizoen is evengoed ontvangen maar het is zeker een aanrader te bekijken.thibautb schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:49:
Er zijjn nu de hele tijd reclame spots over 24, een amerikaanse serie denk ik. Is hier nu een samenwerking met fox en VTM?
Voor de rest is Jack Bauer(hoofdrolspeler) een fenomeen, maar ja er zijn zoveel fenomenen in zo veel verschillende disciplines!
Yippie kayak, other buckets!
Niet te hard roepen, straks ontdekken ze nog dat er meer uitgezonden kan worden dan die troep van tegenwoordigthibautb schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:09:
En marvel's agents of shield komt ook al naar vtm, wat gebeurd hier toch, komt er ineens een beetje kwaliteit in de zendtijd?
Ik blijf me erover verbazen dat er maar weinig series uit worden gezonden in NL die het in de VS prima doen. Waarom wordt bv Chicago Fire alleen op FOX uitgezonden en niet ook Chicago PD? En waarom horen we nog niets van nieuwe series? Forever of Legends had ik ook wel verwacht in NL.
Maar nee, als je eens kijkt naar prime-time op de Nederlandse zenders, dan is dat echt poep. Mijn ouders kijken tegenwoordig vaak op 13th Street (weet niet of dat bij iedereen te ontvangen is trouwens), maar daar heb je dus wel Perception e.d.
[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2014 23:49 ]
Haha Marvel's agents of schield en kwaliteit. Ik moest even lachenthibautb schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:09:
En marvel's agents of shield komt ook al naar vtm, wat gebeurd hier toch, komt er ineens een beetje kwaliteit in de zendtijd?
Dacht al dat ik een bekend gezicht zag

[ Voor 71% gewijzigd door Raven op 04-11-2014 08:00 ]
Oscar Wilde
Nu moet je niet overdrijven, marvels agents of shiekd is zeker geen slechte serie, ik ken er veel die veel slechter zijn.Donstil schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:53:
[...]
Haha Marvel's agents of schield en kwaliteit. Ik moest even lachen
AoS heeft een verbluffende sprong in kwaliteit gemaakt sinds seizoen 1 en dat ze inhaken met de Marvel films. Het plot, acteerwerk, stunts en de special effects zijn mijlen beter. Coulson blijft de zwakste schakel maar ze hebben zijn rol heel verstandig terug gedraaid en laten de rest van de karakters zich ontwikkelen.thibautb schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:09:
[...]
Nu moet je niet overdrijven, marvels agents of shiekd is zeker geen slechte serie, ik ken er veel die veel slechter zijn.
And to think they once said that computers would take away jobs.
FCG
Nee dat is waar maar kwaliteit en "geen slechte serie" ligt nog steeds ver uit elkaar.thibautb schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:09:
[...]
Nu moet je niet overdrijven, marvels agents of shiekd is zeker geen slechte serie, ik ken er veel die veel slechter zijn.
Ik ga nog aflevering 2 van Strange Empire kijken, als dat niet bevalt gaat die helaas eraf.
⏩ PVOutput☀️
Ook blijf ik die zin aan het begin nogal wazig vinden "Inspired by the life of Walter O'Brian". Ik weet niet, maar volgens Google lijkt het er in de verste verte niet op, maar dat zal dan wel classified zijn ofzo

Oh, en hete gedrag van Walter was in de vorige aflevering ook compleet anders dan in de rest, gevalletje schrijver die de personages niet genoeg kent ofzo?
Humankind… be both.
Verwijderd
Ze gaan van nerd/geekgedrag even van TBBT naar FBI/CSI/NCIS en welke afkortingen dan ook. Binnen een paar episodes.Spike_wolf schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:58:
...
Oh, en hete gedrag van Walter was in de vorige aflevering ook compleet anders dan in de rest, gevalletje schrijver die de personages niet genoeg kent ofzo?

Transporter was ook blah.
Anyway how to get away with murder begint wel aardig vorm te krijgen. Je krijgt er een beetje het house gevoel bij. Je weet niet of je dr tof moet vinden of moet haten, maar het is wel de advocaat die je wilt als je ergens voor het gerecht staat
Dit spookt me al een tijdje door het hoofd, maar ik kan me niet herinneren welke serie het is. Hebben jullie een idee?
Verwijderd
Die enorme flash/backwards vind ik helemaal niets. Net Arrow op dat klote eiland. Maak er één schandalig lekkere linear serie van.Teckna schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:11:
...
Anyway; How to Get Away with murder: Begint wel aardig vorm te krijgen. Je krijgt er een beetje het house gevoel bij. Je weet niet of je dr tof moet vinden of moet haten, maar het is wel de advocaat die je wilt als je ergens voor het gerecht staat
Stiekem hoop ik eigenlijk dat met nog een paar eps dat helemaal over is zodat het gewoon een geheel zal zijn. Ik heb wel het idee dat het steeds meer aan het samenkomen is.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:23:
[...]
Die enorme flash/backwards vind ik helemaal niets. Net Arrow op dat klote eiland. Maak er één schandalig lekkere linear serie van.
Ben ik helemaal mee eens, dat is zo irritant, en soms dan weet je niet direct of dat dit nu heden of verleden is,... En dat vind ik eigenlijk gewoon echt het slechte deel van de serie...Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:23:
[...]
Die enorme flash/backwards vind ik helemaal niets. Net Arrow op dat klote eiland. Maak er één schandalig lekkere linear serie van.
Gracepoint vind ik trouwens ook een stomme serie, een hele serie over een dood van iemand te doen is wel een beetje stom. Als je bijna elke dag een opgeloste moord ziet binnen de 44 minuten.
Eerste was ook geinspireerd op. En dat zegt verder helemaal niets. Je kunt bij Star Wars ook zeggen dat het geïnspireerd is op Star Trek (scheelt 11 jaar), maar echt realistisch is die ook niet te noemenTeckna schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:11:
in de eerste ep werdt zelfs iets gezegd ala based on a true story en toen had ik al iets van dat is dan echt heel erg ver uitgerekt
Anyway how to get away with murder begint wel aardig vorm te krijgen. Je krijgt er een beetje het house gevoel bij. Je weet niet of je dr tof moet vinden of moet haten, maar het is wel de advocaat die je wilt als je ergens voor het gerecht staat
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Hoe heet deze serie ??Raymond schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
Vaagste vraag evah in dit topic: ik weet dat er een tv serie is, waarin één van de hoofdrolspeelsters een vissekom heeft met twee goudvissen met matchende grappige namen.
Dit spookt me al een tijdje door het hoofd, maar ik kan me niet herinneren welke serie het is. Hebben jullie een idee?

Maar bij vissenkom+goudvis denk ik aan Commandant Eric Lassard
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 05-11-2014 07:22 ]
Oscar Wilde
Hier ben ik het volledig mee eens, Penguin is degene die de show steelt in deze serie.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 01:05:
Wat is Gotham toch genieten, en dan met name Penguin. Wat mij betreft hadden ze de serie Penguin kunnen noemen, hij is de defacto hoofdpersoon en veel interessanter dan Gordon of enig ander karakter.
PSN: Alvanosa
Yup, Ze moeten Bruce en Alfred er helemaal uit slopen en stoppen met doen alsof de serie om Jim draaitCAPSLOCK2000 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 01:05:
Wat is Gotham toch genieten, en dan met name Penguin. Wat mij betreft hadden ze de serie Penguin kunnen noemen, hij is de defacto hoofdpersoon en veel interessanter dan Gordon of enig ander karakter.
Barbara mag ook wel een iets hoger IQ krijgen, want meer dan een dom blondje is ze niet

Ik ben wel erg blij dat ze redelijk vlot gestopt zijn met het strooien met bekende namen en symbolen enzo. Dat zal echt bedoeld geweest zijn om mensen te trekken maar was gruwelijk irritant.
Humankind… be both.
Ik vind het huidige seizoen juist erg leuk en kijk elke keer weer uit naar de volgende aflevering (in tegenstelling tot het vorige seizoen).Bv202 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:09:
Once Upon a Time ben ik stilaan beu gezien... altijd wel hetzelfde. Nu zit ook de halve cast van Revolution in deze serie en dat vind ik echt niet positief
Ik ben na één aflevering al opgehouden met Scorpion. Een beetje nep vind ik niet erg maar dit is gewoon te erg.Spike_wolf schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:58:
Bleh, Scorpion blijft maar een vreemd geval. Ik vind de personages en de interactie tussen ze erg tof in elkaar zitten, maar de scenario's en de technologische dingen slaan echt helemaal nergens op. Erg jammer, want met deze personages had je iets heel tofs neer kunnen zetten, misschien dat ik nog een aflevering kijk als ik volgende week niets anders te doen heb, maar ik denk dat het daar bij blijft.
Ik mag toch hopen dat Bruce en Alfred nog een iets groter verhaal gaan krijgen inderdaad want het voegt nu vrij weinig toe.Spike_wolf schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:35:
[...]
Yup, Ze moeten Bruce en Alfred er helemaal uit slopen en stoppen met doen alsof de serie om Jim draait
Barbara mag ook wel een iets hoger IQ krijgen, want meer dan een dom blondje is ze niet
Ik ben wel erg blij dat ze redelijk vlot gestopt zijn met het strooien met bekende namen en symbolen enzo. Dat zal echt bedoeld geweest zijn om mensen te trekken maar was gruwelijk irritant.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Oscar Wilde
Oscar Wilde
[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 05-11-2014 10:48 ]
Oscar Wilde
Ik had hier wat voorstukjes van gezien, afgelopen weekend begonnen te kijken. Leuke serie, ben erg benieuwd.Streup schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:36:
Niemand Penny Dreadful op Netflix aan het kijken?
Ik vind het een zeer vermakelijke horror-serie waarin prima wordt geacteerd met leuke verhaallijnen gebaseerd op allerlei horror-folklore (Frankenstein, Jack the Ripper, Dracula).
En Eva Green
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb afgelopen weekend ook de eerste aflevering gekeken met mijn vriendin.CAP-Team schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:52:
[...]
Ik had hier wat voorstukjes van gezien, afgelopen weekend begonnen te kijken. Leuke serie, ben erg benieuwd.
En Eva Green
Viel goed in de smaak! Mooie locaties en goed acteerwerk
Ja, van mijn 9 afleveringen die ik normaal heb waren er maar 3 van die ik kon bekijken...Raven schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:35:
Is er in de VS weer eens wat te doen? Stond vanmorgen niets klaar om te kijken
Soms zijn dingen gelocked dan moet je een bericht sturen naar een admin.
NZBDrone gebruikt trouwens Trakt dat op dat op zijn beurt weer de uitzenddata van TheTVDB haalt. Dus daar geldt t zelfde voor. Alleen je aanpassingen in TheTVDB zijn pas na +1 werkdag zichtbaar in NZBDrone.
Het is even wat werk maar je help er wel veel mensen mee(en jezelf).
Sowieso raar dat ze dit onder seizoen 2 scharen. Eigenlijk is dit gewoon seizoen 4 of 5Coenen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:06:
Ik heb nog 2 afleveringen Anger Management klaar staan, helaas nog geen ondertitels. Zowieso gaat het wat vaag met Anger Management, aflevering 78 heb ik al binnen, maar aflevering 77 moet nog uitgezonden worden. Althans volgens mijn, Sickbeard.
Oscar Wilde
Die is in Canada al uitgezonden.Raven schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:28:
Hehe, eindelijk wat te kijken, zelfs Greys Anatomy staat erbij terwijl die voor morgen/vandaag op het programma staat
Humankind… be both.
Oscar Wilde
Heb al zin in seizoen 4 maar we wachten nog even tot het complete seizoen uitgezonden is. Heerlijke zo'n marathon:)
Ook aflevering 3 van Gold Rush gekeken. Beetje te veel drama, maar de geweldige shots maken het meer dan goed. Ben eigenlijk wel benieuwd wat die Barge van die vage hollander gaat doen:) En ik heb toch wel een beetje hoop gekregen dat de hoffmans het nu es gaan maken. T zou tijd worden:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Charlotte had 2 goudvissen in geordie Shore, maar die noemde ze Scrambled en Eggs...vrij matchend dus:)Raymond schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
Vaagste vraag evah in dit topic: ik weet dat er een tv serie is, waarin één van de hoofdrolspeelsters een vissekom heeft met twee goudvissen met matchende grappige namen.
Holly had daar wel 2 vissenkommen...maar das een totaal ander topic:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Nee dit was ook de eerste keer, ik weet niet of het zo blijft of dat het een eenmalig iets is. Het tijdlot in de US is niet veranderd, waarom ze hem in Canada een dag eerder uitgezonden hebben weet ik niet.Raven schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:30:
Ah ok, was dat voorheen ook? Dit is de eerste keer (dit seizoen) namelijk dat ie eerder is te vinden.
Humankind… be both.
Ze hadden en flink budget dus alles ziet er mooi uit, goede acteurs, maar tjonge jonge wat een knullig schrijfwerk/logica tot nu toe
Robinson knutselt even een boomhut in elkaar en is nog vindingrijker dan MacGyver en The A-Team bij elkaar met allerlei katrollen, schakelaars, vallen en wapentuig, maar het idee om net als alle ongenode gasten even een sloep in elkaar te flansen...dat komt niet bij hem op
"A ship ? Oh no, we came here in a small boat..."
Onbewoond waddeneiland ?
Ben ik heel blij mee, ik vind t een leuke vermakelijke feel good serie met interessante, likable personages.
Banshee begint op 9 januari weer met het derde seizoen.
Zin an! Als ik een game speel noem ik mijn karakter vaak Lucas Hood .'Nuff said!
Volgens The Cancel Bear wordt CSI gecanceled...
Hopelijk komt er een waardig einde. Het begon ook een beetje uitgekauwd te worden. Ik blijf het wel kijken tot het laatst. Cyber geeft ik een kans.
Op zich vond ik het in het begin ook wel aardig, maar het is nu eigenlijk niets meer dan een slechte Sherlock Holmes-kloon met om de aflevering (vaak nog langer) een stukje verhaal ipv een case of the week.jmk schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:29:
Forever krijgt een heel seizoen van in totaal 22 afleveringen.
Ben ik heel blij mee, ik vind t een leuke vermakelijke feel good serie met interessante, likable personages.
Hij zou onderdeel moeten zijn van een groep mensen die allemaal oneindig vaak dood kunnen gaan, maar van dat hele mysterie is nu misschien 2 of 3 keer iets prijsgegeven. In sommige afleveringen wordt het hele gebeuren zelfs helemaal niet genoemd en wordt er helemaal niets mee gedaan.
Ik vraag me dus af of het ook "forever" gaat duren voordat ze iets gaan doen met het verhaal waarvoor ik in eerste instantie begon met kijken.
Dat zit wel Schnorr.
Forever is net als Castle en Mentalist geen serie die het doet voor het lange verhaal. Je moet een klik hebben met de karakters, anders hoef je het niet te doen denk ik.Stukfruit schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:05:
[...]
Op zich vond ik het in het begin ook wel aardig, maar het is nu eigenlijk niets meer dan een slechte Sherlock Holmes-kloon met om de aflevering (vaak nog langer) een stukje verhaal ipv een case of the week.
Hij zou onderdeel moeten zijn van een groep mensen die allemaal oneindig vaak dood kunnen gaan, maar van dat hele mysterie is nu misschien 2 of 3 keer iets prijsgegeven. In sommige afleveringen wordt het hele gebeuren zelfs helemaal niet genoemd en wordt er helemaal niets mee gedaan.
Ik vraag me dus af of het ook "forever" gaat duren voordat ze iets gaan doen met het verhaal waarvoor ik in eerste instantie begon met kijken.
Ikzelf (en mijn ouders ook) vind het wel een leuke serie. Sure, niet bijster origineel, maar vind de verhalen en karakters eigenlijk wel prima. Zie deze serie ook wel in NL komen.
Oja, hoofdmokkel vond ik wel wat van Stana Katic (Kate Beckett uit Castle) hebben, maar is ook wel een lekker wijf zeg:

Ik zag trouwens dat Stalker al wel naar Nederland kwam. Wel apart, want van de series gaf ik die weinig kans om snel naar NL te komen

Voor "mokkels" kijk ik al een flinke tijd geen films of series meer. Daar hebben we tegenwoordig internet voorMartinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:36:
Oja, hoofdmokkel vond ik wel wat van Stana Katic (Kate Beckett uit Castle) hebben, maar is ook wel een lekker wijf zeg:
[afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Oeh, Alana de la GarzaMartinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:36:
[afbeelding]
Overigens recent is er een film uitgekomen waar ze voor het eerst een topless scene heeft

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
True, maar als je toch 45 minuten een serie gaat kijken, mag er best wat moois rondlopen imo. En op een 1 of andere manier hebben veel detectiveseries met (jonge) vrouwelijke hoofdpersonen altijd wel iets moois rondhuppelenStukfruit schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:46:
[...]
Voor "mokkels" kijk ik al een flinke tijd geen films of series meer. Daar hebben we tegenwoordig internet voor
Zolang ze geen rocketscience of brainsurgery hoeven te doen, kan het nog best realistisch overkomen
IMDB: Are You Here (2013)wontcachme schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:56:
[...]
Oeh, Alana de la Garza![]()
. Maakt Law and Order ook een stuk leuker
![]()
Overigens recent is er een film uitgekomen waar ze voor het eerst een topless scene heeft![]()
edit: Lees net dat dat niet de 1e keer is, deze blijkbaar ook IMDB: El segundo (2004)
William the Bloody in Hawaii Five-o
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 08-11-2014 10:51 ]
Oscar Wilde
bron: http://www.cbsnews.com/ne...-season-confirmed-by-cbs/ oa (eerste wat ik kon vinden met google news)thibautb schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:02:
The mentalist gaat na een verkort zevende seizoen stoppen.............. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Overigens is er nog een mogelijkheid dat het op een ander netwerk verder kan gaan, maar anders is het inderdaad helemaal over.
Is niet de eerste keer hoor
Humankind… be both.
Oscar Wilde
Enerzijds jammer, anderzijds heeft het ook wel lang genoeg geduurd. Toch zie ik een aantal karakters nog wel in andere series terugkomen. Ik vond het bij de FBI trouwens wel weer leuk om te zien.Teckna schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:04:
[...]
bron: http://www.cbsnews.com/ne...-season-confirmed-by-cbs/ oa (eerste wat ik kon vinden met google news)
Overigens is er nog een mogelijkheid dat het op een ander netwerk verder kan gaan, maar anders is het inderdaad helemaal over.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2014 11:47 ]
Hehe zeg, daar hadden ze toch na het vinden van Red John al mee moeten stoppen?thibautb schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:02:
The mentalist gaat na een verkort zevende seizoen stoppen.............. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
(Spoiler-tag omdat ik niet weet of je het wil weten
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 08-11-2014 19:37 ]
Oscar Wilde
Wat doe je om het succes van je Indiegogo campagne te vieren?
Gitaar spelen in down town Toronto in je oude kloffie

Met Batman
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:19:
Lichtjes TV gerelateerd:
Wat doe je om het succes van je Indiegogo campagne te vieren?
Gitaar spelen in down town Toronto in je oude kloffie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Batman

Was overigens vanwege dit, zie filmpjes:
Raven schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:15:
[video]
.... ^ is n.a.v.:
YouTube: David Yost challenges Amy Jo Johnson (MMPR Billy)
YouTube: Walter Jones's message to Amy Jo Johnson (MMPR Zack)
en
YouTube: JDF sends a message to Amy Jo Johnson (MMPR Tommy)
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 08-11-2014 21:13 ]
Oscar Wilde
Jup.
Maar het is wel een beetje lomp dat ze geen beter manier gevonden hebben voor die kaart, nu heeft Liv dus even snel een kaart gemaakt met alle plekken waar in de toekomst wazige dingen gebeuren
Humankind… be both.
Verwijderd
Ze was gelukkig wel minder irritant. Of ik begin aan haar te wennen, dat kan ook
Ik houd wel van dit soort series en de film vond ik heel leuk om naar te kijken.
Ik ben alleen bang dat ze er op deze manier geen mooi afsluitend verhaal van kunnen maken.
Het aansluiting van de eerste aflevering op de tweede was ook heel slecht, zoals hier eerder besproken. Als dat een voorbode is van een de afsluiting van een (kort) seizoen dan ben ik er bang voor.
Gaat Hawaii five 0 er mee stoppen dan?Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:21:
Wat een rare aflevering van Hawaii Five-0
Was dit een series einde?
Dit topic is gesloten.