Is the affair nog wat? Ik kan alleen een brakke mp4 vinden en ik heb wat zitten scannen in de episode en het ziet er heel slecht uit. Iemand die hem al gezien heeft?
*KNIP* Het aanbieden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is in strijd met onze voorwaarden.
[ Voor 82% gewijzigd door Mx. Alba op 14-10-2014 13:20 ]
Promo voor "Powers", met Sharlto Copley en geregisseerd door David Slade:
Dat zit wel Schnorr.
Weer teveel leuke series om te volgen dit seizoen.
Helaas niet voldoende tijd om ze strict te volgen
Voorlopig volg ik (meeste samen met vrouwtje)
- Castle
- Strange Empire
- Gotham
- The walking dead
- The Black List
- Homeland (opsparen)
- Sleepy Hollow
- Big Bang Theory
- The Good Wife
- Selfie
- Partners
- Red band society
- Outlander
- Person of Interest
- The strain
- Forever
The meeste Marvel series vind ik helaas niet zo denderend. Goed voor eens tussendoor, maar gezien de bovenstaande lijst is er niet veel ruimte voor tussendoor
NCIS New Orleans vond ik ook minder.
Helaas niet voldoende tijd om ze strict te volgen
Voorlopig volg ik (meeste samen met vrouwtje)
- Castle
- Strange Empire
- Gotham
- The walking dead
- The Black List
- Homeland (opsparen)
- Sleepy Hollow
- Big Bang Theory
- The Good Wife
- Selfie
- Partners
- Red band society
- Outlander
- Person of Interest
- The strain
- Forever
The meeste Marvel series vind ik helaas niet zo denderend. Goed voor eens tussendoor, maar gezien de bovenstaande lijst is er niet veel ruimte voor tussendoor
NCIS New Orleans vond ik ook minder.
Verwijderd
Raven schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:38:
Pfff, Las Vegas kan weer genoemd wordenBekend gezicht in CSI
Absoluut! Heb de eerste 3 nu gezien, gister is de 4de gereleased. Vette serie met een lekkere sfeer in de serie. Hoewel ik al veel series volg, gaat deze daar zeker ook bij komenmindcre8r schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:23:
Ik heb vandaag de 1e 2 afleveringen gezien van Gotham...this one is epic!
Samen met Homeland, Legend of Korra, South Park, The walking dead en TBBT op het moment wel druk genoeg
Afgelopen 3 dagen met de vrouw het laatste seizoen van 24 gekeken. Als we er eenmaal in zitten blijven we als verslaafde doorkijken:) Vermakelijk seizoen. Minder indrukwekkend dan de eerste paar, maar zeker vermakelijk. het is en blijft een serie die me weet te pakken. Ik heb op het einde dan ook zitten bidden voor chloe:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
In The Flash: als je op een crime scene een berg voetsporen ziet van dezelfde schoenen is je eerste gedachte dat er 6 mensen gelopen hebben met hetzelfde soort schoenen in dezelfde maat, en niet dat 1 persoon meerdere keren over dezelfde plek gelopen heeft? 
Helamaal als je camerabeelden hebt waar maar één dader op te zien is, is dat natuurlijk de meest logische situatie.
[Edit]
En dat in elkaar geslagen worden door 6 gozers omdat "hij geen vechtersbaas is" slaat nergens op, sta op, steek je arm uit en draai een rondje op een fractie van je topsnelheid en ze liggen alle 6 met een gebroken kaak op de grond. Ik snap dat ze hem neer willen zetten als iemand zonder ervaring die een hoop moet leren, maar dit is gewoon slap schrijfwerk. Ik had meer verwacht

Helamaal als je camerabeelden hebt waar maar één dader op te zien is, is dat natuurlijk de meest logische situatie.
[Edit]
En dat in elkaar geslagen worden door 6 gozers omdat "hij geen vechtersbaas is" slaat nergens op, sta op, steek je arm uit en draai een rondje op een fractie van je topsnelheid en ze liggen alle 6 met een gebroken kaak op de grond. Ik snap dat ze hem neer willen zetten als iemand zonder ervaring die een hoop moet leren, maar dit is gewoon slap schrijfwerk. Ik had meer verwacht

[ Voor 52% gewijzigd door Spike_wolf op 15-10-2014 14:27 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Vind The Flash zeer vermakelijk! Niet teveel over nadenken, goed vermaak, lijkt wat dat betreft erg op Arrow.
https://wren.co/join/Devian
Gold Rush is ook weer begonnen
En hoe de Hoffmans het doen weet ik niet, maar die zijn er weer bij zonder in 4 seizoenen iets behaald te hebben

En hoe de Hoffmans het doen weet ik niet, maar die zijn er weer bij zonder in 4 seizoenen iets behaald te hebben
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben benieuwd naar die baggerboot later in het seizoen, lijkt me mooi om te zien hoe ze dat vroeger deden. En Tony is kennelijk van oorsprong een nederlanderwontcachme schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:11:
Gold Rush is ook weer begonnen![]()
![]()
En hoe de Hoffmans het doen weet ik niet, maar die zijn er weer bij zonder in 4 seizoenen iets behaald te hebben![]()
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Is alleen niks van te horenjpiwf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:15:
[...]
Ben benieuwd naar die baggerboot later in het seizoen, lijkt me mooi om te zien hoe ze dat vroeger deden. En Tony is kennelijk van oorsprong een nederlander

Ik snap er ook niets van. Je hoort me niet klagen want het is fijn weer een seizoen kijken hoe ze falen. En maar blijven bidden voor die buslading goudwontcachme schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:11:
![]()
En hoe de Hoffmans het doen weet ik niet, maar die zijn er weer bij zonder in 4 seizoenen iets behaald te hebben![]()

Ik ben ook benieuwd naar die baggerboot. Tony die die dat ding uit elkaar slaat terwijl die 2 andere gasten nee staan te schudden
Ik vind de serie ietsje te spannend gemaakt maar de ONWIJS mooie shots en de mensen die erin meespelen maken het wel een leuke serie. de Hoffmans hebben toch een goed seizoen gehad. Waar ze 1000ounces behaald hebben oid? Vorige seizoen was idd helemaal fubar met die diamanten etc. in de jungle. Beetje kansloos en ook weer veel te spectaculair gemaakt...wel mooie shots:)wontcachme schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:11:
![]()
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Les Revenants IMDB: Les revenants (TV Series 2012– ) waar we het een week of 2 geleden over hadden wordt vanavond om 23:00 op NPO 2 uitgezonden.
Hier nog ff de trailer uit een bericht van Thomasx4.
Watchlist voor deze week:
The Great Fire IMDB: The Great Fire (TV Mini-Series 2014) een 4-delige mini-serie van ITV met louter goede en bekende acteurs: oa Andrew Buchan (Broadchurch,The Honourable Woman), Rose Leslie & Charles Dance & Ben Crompton (alle 3: Game of Thrones Oliver Jackson-Cohen (Dracula,Mr Selfridge), Jack Huston (Boardwalk Empire)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KUW_36q9Ouw]
Hier nog ff de trailer uit een bericht van Thomasx4.
Watchlist voor deze week:
The Great Fire IMDB: The Great Fire (TV Mini-Series 2014) een 4-delige mini-serie van ITV met louter goede en bekende acteurs: oa Andrew Buchan (Broadchurch,The Honourable Woman), Rose Leslie & Charles Dance & Ben Crompton (alle 3: Game of Thrones Oliver Jackson-Cohen (Dracula,Mr Selfridge), Jack Huston (Boardwalk Empire)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KUW_36q9Ouw]
In seizoen 3 hebben de Hoffmans 803 ounces gevonden wat ongeveer 1.25 miljoen waard is. Ze hielden er alleen niet veel aan over gezien de kosten en investeringen van de jaren ervoorlj_tree schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:22:
[...]
Ik vind de serie ietsje te spannend gemaakt maar de ONWIJS mooie shots en de mensen die erin meespelen maken het wel een leuke serie. de Hoffmans hebben toch een goed seizoen gehad. Waar ze 1000ounces behaald hebben oid? Vorige seizoen was idd helemaal fubar met die diamanten etc. in de jungle. Beetje kansloos en ook weer veel te spectaculair gemaakt...wel mooie shots:)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kwam gisteren bij toeval Girl meets World tegen. Wist niet dat deze al draaide, maar heb het maar bekeken uit nieuwsgierigheid. Vond Topanga geweldig, nog steeds een mooie vrouw om te zien
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
En dat was ook vooral door toedoen van Dave, want dat blauwe gevaarte van de Hoffmans was zeer kut in elkaar gezet en faalde hopeloos. Iets met een kitrandje dat niet tegen zand konwontcachme schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:09:
[...]
In seizoen 3 hebben de Hoffmans 803 ounces gevonden wat ongeveer 1.25 miljoen waard is. Ze hielden er alleen niet veel aan over gezien de kosten en investeringen van de jaren ervoorEn dat jochie Parker heeft vorig seizoen in één jaar meer gevonden dan de Hoffmans in alle seizoenen bij elkaar
.

Ik vind dat soort series echt machtig interessant om te kijken.
Momenteel volg ik:
Gold rush
Bering sea gold
Bering sea gold under the ice
Siberian Cut
Yukon Gold
Goldfathers
En nog wat meer van dat soort series zoals Axe men e.d.
The secret of oak island heb ik ook gekeken maar daar vond ik de "bewijzen" op een gegeven moment wel erg vergezocht worden.
Momenteel volg ik:
Gold rush
Bering sea gold
Bering sea gold under the ice
Siberian Cut
Yukon Gold
Goldfathers
En nog wat meer van dat soort series zoals Axe men e.d.
The secret of oak island heb ik ook gekeken maar daar vond ik de "bewijzen" op een gegeven moment wel erg vergezocht worden.
Gister pas? Ik zat er al maanden op te wachten toen 't begonNitai schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:15:
Kwam gisteren bij toeval Girl meets World tegen. Wist niet dat deze al draaide, maar heb het maar bekeken uit nieuwsgierigheid. Vond Topanga geweldig, nog steeds een mooie vrouw om te zien
Topanga
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En dat vermeld je niet even hierRaven schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Gister pas? Ik zat er al maanden op te wachten toen 't begon
Topanga
Ik zit net even terug te bladeren in de series-topics, zat er sinds eind 2012 al op te wachten zo te zien en is hier wel voorbij gekomen 
http://gathering.tweakers...HpRbkZKYWeYK0BCWWpeYp1QIA
[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 20-10-2014 15:06 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Raven schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:05:
Ik zit net even terug te bladeren in de series-topics, zat er sinds eind 2012 al op te wachten zo te zien en is hier wel voorbij gekomen
offtopic:
Ja dat herinner ik me wel, maar dat het al begonnen was, dat wist ik niet.
Ja dat herinner ik me wel, maar dat het al begonnen was, dat wist ik niet.
Ah ok
, ik had daarom de Facebookpagina geliked+volgen aan gezet, om op de hoogte te blijven.
[ Voor 84% gewijzigd door Raven op 20-10-2014 15:22 ]
Oscar Wilde
En een gewapende Nell
Maar wat gedroeg Hetty relaxed en had al vrij snel door dat die pipo er al was. En leuk met 't schieten, alsof ze dat echt per ongeluk deed
Maar wat gedroeg Hetty relaxed en had al vrij snel door dat die pipo er al was. En leuk met 't schieten, alsof ze dat echt per ongeluk deed
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik vond de actie van Nell (Hetty neerhalen voor ze beschoten werd) een stuk mooier dan Nell with a gun 
Ja, dat perongelukexpres schot, mooie actie
Ja, dat perongelukexpres schot, mooie actie
http://www.hollywoodrepor...bridge-two-seasons-742635
Inderdaad de US, die voegde toch niets toe aan het origineel behalve dan een vertaling en setting voor de US kijkers.
S3 van Bron/Broen komt september 2015.
Inderdaad de US, die voegde toch niets toe aan het origineel behalve dan een vertaling en setting voor de US kijkers.
S3 van Bron/Broen komt september 2015.
Supernatural
spoiler:
Zo makkelijk is Demon Dean genezen
maar hij heeft de Mark nog steeds. Dus waarschijnlijk komt die terug
[ Voor 35% gewijzigd door Musta op 22-10-2014 18:03 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hmm, geen South Park vandaag(?) maar wel nieuw seizoen van The 100
Oscar Wilde
Ik zag hem vanochtend binnenkomen, ja! 
Gelukkig heb ik nog zat andere dingen te bekijken, dus vooralsnog lukt het me wel om series op te sparen.
Moet wel zeggen dat het bij elke nieuwe episode begint te kriebelen om toch stiekem al eerder te beginnen.
Ben wel erg benieuwd waar Clarke en de andere nu zitten. Wat zou Mount Weather zijn? Waarom zijn deze mensen technologisch veel geavanceerder dan de clans in het gebied rondom de landingsplaats? Waar zijn Marcus en Abby terecht gekomen? Hoelang zal Jaha nog een rol kunnen spelen? Wie is er nog in leven? Enz.
Zin in!!
Gelukkig heb ik nog zat andere dingen te bekijken, dus vooralsnog lukt het me wel om series op te sparen.
Moet wel zeggen dat het bij elke nieuwe episode begint te kriebelen om toch stiekem al eerder te beginnen.
Ben wel erg benieuwd waar Clarke en de andere nu zitten. Wat zou Mount Weather zijn? Waarom zijn deze mensen technologisch veel geavanceerder dan de clans in het gebied rondom de landingsplaats? Waar zijn Marcus en Abby terecht gekomen? Hoelang zal Jaha nog een rol kunnen spelen? Wie is er nog in leven? Enz.
Zin in!!
[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 23-10-2014 10:40 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd

OMG Zelda Spellman in Melissa & Joey!!!
Melissa is toch een heks whoo hoo
Nou waar is die verrekte kat toch
Salem 
Oscar Wilde
1e afl van The Lava Field IMDB: The Lava Field: Hraunið (TV Mini-Series 2014) gezien, een Ijslandse mini-serie van 4 afleveringen met Björn Hlynur Haraldsson (The Borgias) Is een sequel van The Cliff met dezelfde acteur.
Een zeer overtuigende 1e afl waarbij je zonder te dralen en zonder gezeur meteen midden in het verhaal zit.
Een mooie gelegenheid om Heida Reed te checken die (mogelijk) bekend is van de serie Jo (met Jean Reno) van vorig jaar.
Een zeer overtuigende 1e afl waarbij je zonder te dralen en zonder gezeur meteen midden in het verhaal zit.
Een mooie gelegenheid om Heida Reed te checken die (mogelijk) bekend is van de serie Jo (met Jean Reno) van vorig jaar.
Ik zag dat The Last Ship op Veronica uitgezonden ging worden, en gisteren de eerste aflevering gezien, en hij is zeker erg tof! Seizoen 1 is al voor de zomer uitgezonden, seizoen 2 staat voor 2015 gepland, het is zeker een spannende serie.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
CSI gaat van 22 naar 18 afleveringen dit huidige seizoen. Pijnlijk...
'Z Nation' Renewed for Second Season by Syfy
Ik ben er na de recensies hier niet eens aan begonnen.
'Z Nation' Renewed for Second Season by Syfy
Ik ben er na de recensies hier niet eens aan begonnen.
Yippie kayak, other buckets!
Constantine S1E1 is te downloaden
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
We gaan het eens proberen zo bij het ontbijt!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Constantine begon erg lekker, prima sfeer, duidelijke uitleg die niet kinderlijk overkwam met een goed vooruitzicht..... tot ze er blijkbaar ineens heel wat anders mee wilden doen en een hoofdpersonage schrapten
Liv had de hele serie mee moeten gaan, maar het leek ze een briljant idee om dat toch maar niet te doen en haar te vervangen. Prima, maar nu slaat de hele pilot dus nergens meer op 
Nouja, de productie zal redelijk hetzelfde blijven natuurlijk, maar vanaf Ep2 is het een compleet ander verhaal. en ik neem aan dat je Ep1 ook prima kunt skippen. Hopelijk wordt de nieuwe weg net zo interessant, want ik had dit verhaal eigenlijk prima willen zien.
Een puntje wat heel tof maar ook een grote ergernis kan zijn is de cameo van de Helm van Doctor Fate. Leuk om te zien, tof dat ze blijkbaar een link willen naar een groter DC universum, maar ik zie zo niet echt een mogelijkheid om dit geloofwaardig in de Arrow en Flash of Gotham wereld te zetten. Dus dan kunnen ze dit aan het Cinimatic Universe knopen, of gewoon los op zichzelf laten staan waardoor we met in ieder geval 4 losse werelden zitten... om het makkelijk te houden
De casting van Constantine was wel briljant, ik heb niet veel van de comics gelezen maar deze acteur lijkt alsof hij zo van de pagina af gestapt is
Een hoop puntjes om over te zeuren, maar ik heb goede hoop dat het een degelijke serie wordt.

Nouja, de productie zal redelijk hetzelfde blijven natuurlijk, maar vanaf Ep2 is het een compleet ander verhaal. en ik neem aan dat je Ep1 ook prima kunt skippen. Hopelijk wordt de nieuwe weg net zo interessant, want ik had dit verhaal eigenlijk prima willen zien.
Een puntje wat heel tof maar ook een grote ergernis kan zijn is de cameo van de Helm van Doctor Fate. Leuk om te zien, tof dat ze blijkbaar een link willen naar een groter DC universum, maar ik zie zo niet echt een mogelijkheid om dit geloofwaardig in de Arrow en Flash of Gotham wereld te zetten. Dus dan kunnen ze dit aan het Cinimatic Universe knopen, of gewoon los op zichzelf laten staan waardoor we met in ieder geval 4 losse werelden zitten... om het makkelijk te houden

De casting van Constantine was wel briljant, ik heb niet veel van de comics gelezen maar deze acteur lijkt alsof hij zo van de pagina af gestapt is
Een hoop puntjes om over te zeuren, maar ik heb goede hoop dat het een degelijke serie wordt.
Humankind… be both.
? Die van volgende week.Stukfruit schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:16:
Ep2 van Constantine??
Humankind… be both.
Is de ep1 van constantine de ep die een tijdj geleden was uitgelekt in slechte kwaliteit"?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Daarom dus. Die komt volgende week pas en is voor zover ik kan zien nog niet te "krijgen", maar je spreekt al wel over hoe het verder gaat. Meer context svp
(of is er iets met deze pilot wat nog niet in de gelekte versie te zien was?)
Dat zit wel Schnorr.
Nee het is al even geleden bekend gemaakt dat ze een andere richting op gingen. In eerste instantie zou het over Constantine en Liv gaan. Dat is ook waar de pilot over gaat, maar later besloten ze een andere richting op te gaan, de laatste scene is er even snel bij geschoten om te vertellen waarom Liv ineens spontaan verdwenen is terwijl de hele aflevering juist gericht was op dat ze mee zou doen.Stukfruit schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:03:
[...]
Daarom dus. Die komt volgende week pas en is voor zover ik kan zien nog niet te "krijgen", maar je spreekt al wel over hoe het verder gaat. Meer context svp
(of is er iets met deze pilot wat nog niet in de gelekte versie te zien was?)
In Ep 2 komt Zed voor haar in de plaats. Nog niets van kunnen zien dus, maar dat is al wel al even duidelijk.
Met die move is de hele pilot overbodig geworden, want alles dat we daar over Liv leren kun je vergeten, dan blijft alleen over wat we over Constantine geleerd hebben, dat kan in 2 zinnen samengevat worden, dus dit maakt het alleen maar onnodig verwarrend. Maargoed, ik hoop op een toffe serie, en niet de zoveelste DC teleurstelling.
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoelt dat ep2 eigenlijk een nieuwe start is, die hele opbouw rondom Liv in de 1e ep is gewoon overbodig geleken, en is gewoon zonde van de tijd en moeite.
Verder wel een prima serie op het eerste gezicht, maar dat moet maar uit ep2 blijken.
What he said ^^
Verder wel een prima serie op het eerste gezicht, maar dat moet maar uit ep2 blijken.
What he said ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 22:12 ]
Moet je wel zeggen dat ik het wennen vind na Keanu Reeves als Constantine gezien te hebben
Maargoed, met stargate is het mij ook gelukt dus hier moet het mij ook lukken daar doorheen te kijken
Ok, tnxSpike_wolf schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:10:
[...]
Nee het is al even geleden bekend gemaakt dat ze een andere richting op gingen. In eerste instantie zou het over Constantine en Liv gaan. Dat is ook waar de pilot over gaat, maar later besloten ze een andere richting op te gaan, de laatste scene is er even snel bij geschoten om te vertellen waarom Liv ineens spontaan verdwenen is terwijl de hele aflevering juist gericht was op dat ze mee zou doen.
In Ep 2 komt Zed voor haar in de plaats. Nog niets van kunnen zien dus, maar dat is al wel al even duidelijk.
Met die move is de hele pilot overbodig geworden, want alles dat we daar over Liv leren kun je vergeten, dan blijft alleen over wat we over Constantine geleerd hebben, dat kan in 2 zinnen samengevat worden, dus dit maakt het alleen maar onnodig verwarrend. Maargoed, ik hoop op een toffe serie, en niet de zoveelste DC teleurstelling.
Ik kan me niet meer herinneren of ik die extra laatste scene toen heb gezien, maar dit klinkt inderdaad als een behoorlijke teleurstelling ja

Dat zit wel Schnorr.
De screeners die ze op Comic Con enzo vertoond hebben hadden die scene niet.Stukfruit schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:49:
[...]
Ok, tnx
Ik kan me niet meer herinneren of ik die extra laatste scene toen heb gezien, maar dit klinkt inderdaad als een behoorlijke teleurstelling ja
Constantine zit aan het einde in een bar. Chas komt binnen en verteld dat Liv haar spullen gepakt heeft en vertrokken is. Voor ze vertrok is ze wel een uur met het amulet en die kaart bezig geweest en Chas legt die kaart op de bar waar je ziet dat hi bijna helemaal vol zit met bloedvlekken. Ook heeft Chas het amulet van haar terug gekregen en geeft dat terug aan Constantine.
Dat was een hele afgezaagde en snel in elkaar gedraaide scene om haar vertrek even snel te verklaren. Ik weet niet welke scene hiervoor op die plek gezeten heeft.
Humankind… be both.
Gister eerste ep Constantine gezien, maar waarom is het tegenwoordig bijna in iedere serie meer kwantiteit dan kwaliteit? Er wordt zo veel mogelijk actie en ongeloofwaardigheid in 45 minuten gestopt, zo snel en simpel uitgewerkt dat het gewoon goedkoop en ongeloofwaardig voorkomt. Net als Arrow, Marvell's S.H.I.E.L.D waarin je gewoon een scheef geplakte snor tegenkomt die ook nog eens los hangt
Geen scherpe serieuze verhaallijn en dat maakt het ook weer een 13 in een dozijn serie. Ik vind Supernatural ondanks dat ze sinds Seizoen 5 niks creatiefs meer maken, nog steeds een stuk geloofwaardiger en meer meeslepend dan dit soort goedkope serie's.
Heeft hij ook nog eens Castiel's zijn pakkie gejat
Geen scherpe serieuze verhaallijn en dat maakt het ook weer een 13 in een dozijn serie. Ik vind Supernatural ondanks dat ze sinds Seizoen 5 niks creatiefs meer maken, nog steeds een stuk geloofwaardiger en meer meeslepend dan dit soort goedkope serie's.

Gelukkig. Ik dacht al dat ik weer de enige was die het niets vondWR. schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:39:
Gister eerste ep Constantine gezien, maar waarom is het tegenwoordig bijna in iedere serie meer kwantiteit dan kwaliteit? Er wordt zo veel mogelijk actie en ongeloofwaardigheid in 45 minuten gestopt, zo snel en simpel uitgewerkt dat het gewoon goedkoop en ongeloofwaardig voorkomt. Net als Arrow, Marvell's S.H.I.E.L.D waarin je gewoon een scheef geplakte snor tegenkomt die ook nog eens los hangt![]()
Ik vond het ook erg jammer. Een van de beste excorsism series vind ik toch Apparitions van de BBC. Wat een geweldige serie was dat zeg. Stiekem betrap ik mezelf er op dat ik alles daar mee vergelijk.
IMDB: Apparitions (TV Mini-Series 2008)
Wat ik ook erg leuk vond waren de The Dresden Files. Ik kende de boeken niet, maar ben ze gaan lezen nav de serie. IMDB: The Dresden Files (TV Series 2007– )
IMDB: Apparitions (TV Mini-Series 2008)
Wat ik ook erg leuk vond waren de The Dresden Files. Ik kende de boeken niet, maar ben ze gaan lezen nav de serie. IMDB: The Dresden Files (TV Series 2007– )
Scheef geplakte snor?WR. schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:39:
Net als Arrow, Marvell's S.H.I.E.L.D waarin je gewoon een scheef geplakte snor tegenkomt die ook nog eens los hangt
Je weet dat Constantine al sinds 1984 in die outfit rond loopt, he?Heeft hij ook nog eens Castiel's zijn pakkie gejat

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 26-10-2014 16:40 ]
Humankind… be both.
Had eindelijk eens tijd om backlog van wat series te kijken, maar nadat ik de episode A Thousand Suns van Criminal Minds heb gezien vraag ik mij toch wel af of Veronica die uitgaat zenden en als ze dat wel van plan waren of ze dat wel moeten doen. Want het kan families van de overledenen van MH17 vast alleen maar pijn doen, zeker het stuk waar Reid uitlegt hoe een vliegtuig in de lucht uit elkaar getrokken wordt door negatieve G-krachten.
Constantine wordt 'm niet voor mij. Dat met Liv vond ik nog het aardigste maar dat is dus geschrapt.
Sowieso wordt je tegenwoordig doodgegooid met al die comic/ fantasy/ semi-scifi-achtige series. Hoe gekker en extremer hoe beter lijkt wel het motto.
Kijk nu Walking Dead, Arrow, The Flash, Sleepy Hollow, Doctor Who en geef Gotham nog een kans maar dan zit ik ook echt wel op m'n maximum met dat soort series.
Sowieso wordt je tegenwoordig doodgegooid met al die comic/ fantasy/ semi-scifi-achtige series. Hoe gekker en extremer hoe beter lijkt wel het motto.
Kijk nu Walking Dead, Arrow, The Flash, Sleepy Hollow, Doctor Who en geef Gotham nog een kans maar dan zit ik ook echt wel op m'n maximum met dat soort series.
De NEP Snor @ Agents of S.H.I.E.L.D
In de aflevering zelf valt het beter op.
En over dat pakkie, dat was sarcastisch bedoeld natuurlijk.
Het is een tv-serie, en mensen die fan zijn van dit genre hebben waarschijnlijk Supernaturel eerder gezien.
Dus als je daarna de eerste ep van Constantine ziet, valt dat gewoon op.
Daarbij heb je natuurlijk wel gelijk, dat hij in de strip al eerder in dat pakkie plakte
Oh, dat ding was inderdaad nep ja 
Ik dacht dat ze een beetje overboard waren gegaan met dat ding in de vorm krijgen die hij in de comics heeft, want Adrian kan zeker wel een echte groeien:

Maar er zat blijkbaar tussen de casting en opnames niet genoeg tijd voor hem om een echter te laten groeien
In S2 heeft hij wel een echte snor.
Over de Constantine outfit, het is natuurlijk wel jammer dat een hoop mensen nu gaan denken dat ze voor hem Castiel na-apen, terwijl Castiel natuurlijk op Constantine gebaseerd is
Ik dacht dat ze een beetje overboard waren gegaan met dat ding in de vorm krijgen die hij in de comics heeft, want Adrian kan zeker wel een echte groeien:

Maar er zat blijkbaar tussen de casting en opnames niet genoeg tijd voor hem om een echter te laten groeien
In S2 heeft hij wel een echte snor.
Over de Constantine outfit, het is natuurlijk wel jammer dat een hoop mensen nu gaan denken dat ze voor hem Castiel na-apen, terwijl Castiel natuurlijk op Constantine gebaseerd is
Humankind… be both.
En anders ga de film constantine kijken daar heeft hij ook zo'n outfit aan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Had hij daar ook de regenjas aan? Ik dacht dat hij daar gewoon in een pak liep, maar daar kan ik me in vergissen, want dat is al een tijd geleden
Humankind… be both.

Lange jas maar niet overduidelijk een regenjas ofzo.

Hij mist de kleur maar hij flappert op dezelfde manier.
In de film 'Constatine' heeft Keanu Reeves dus niet de bekende Kaki kleurige lange jas aan, maar een gewoon zwart jasje. Maar ik snap je punt hoorTouchdomex schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:35:
En anders ga de film constantine kijken daar heeft hij ook zo'n outfit aan
Ah, m'n geheugen laat me dus niet compleet in de steek
Humankind… be both.
Na 20 minuten ben ik afgehaakt op Constantine. Ik had iets meer een serieuze serie verwacht as The Walking Dead ofzo. Ik ken de comic niet maar de serie is niks.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
@ Spike_wolf
Inderdaad hij kan gerust een echte baard/snor laten groeien (Heroes o.a), maar blijkbaar zoals jij aangaf hadden ze te weinig tijd tussendoor.
En dat was nu juist me punt bij veel serie's, alles moet maar snel en gehaast en dan krijg je dit soort gebreken. Ik heb gelijk na die scene de boel uitgezet en alles ge-erased
Voor Arrow het zelfde gedaan, dan ineens kijk je 'The Flash' en komt die groene knakker weer opduiken
Dus voor mij is nu Marvel @ not done.
Inderdaad hij kan gerust een echte baard/snor laten groeien (Heroes o.a), maar blijkbaar zoals jij aangaf hadden ze te weinig tijd tussendoor.
En dat was nu juist me punt bij veel serie's, alles moet maar snel en gehaast en dan krijg je dit soort gebreken. Ik heb gelijk na die scene de boel uitgezet en alles ge-erased
Voor Arrow het zelfde gedaan, dan ineens kijk je 'The Flash' en komt die groene knakker weer opduiken

Jammer dat the Flash en Arrow geen Marvel isWR. schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:13:
Maar alles gelijk verwijderen om een los zittende snor is wel gelijk erg ver. Sommige dingen zal men wel eens missen. Of verwijder je ook series wanneer een pen in een borstzakje zit en een cut later opeens niet meer
[ Voor 27% gewijzigd door wontcachme op 26-10-2014 20:43 ]
Als zulke dingen gaan irriteren wel, knal hem gelijk erafwontcachme schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:42:
[...]
Jammer dat the Flash en Arrow geen Marvel is
Maar alles gelijk verwijderen om een los zittende snor is wel gelijk erg ver. Sommige dingen zal men wel eens missen. Of verwijder je ook series wanneer een pen in een borstzakje zit en een cut later opeens niet meer
Soms doen dergelijke fouten echt afbreuk aan een serie. Ben, ondanks paar negatieve reviews, toch begonnen aan Gotham. Daar zitten ook enkele van die enorm ergerlijke fouten in. Zo is er een aflevering waar er gepoogd wordt de burgemeester te vermoorden. De aanvaller staat buiten het huis in de regen. Alleen valt in een scene de regen overal in het shot behalve op hem. Dan gaat hij de trappen van de woning op en zie je de zon schijnen en zie je dat er slechts enkele plaatsen zijn waar er eigenlijk water valt.
Ik heb de slechte gewoonte om zo'n zaken op te merken en als je er zo een paar opmerkt, dan begin je er meer en meer op te letten en verknalt het beetje het plezier van het kijken
De snor heb ik kunnen plaatsen als "is niet zoals het hoort maar past wel beetje in de Marvell-wereld"
Ik heb de slechte gewoonte om zo'n zaken op te merken en als je er zo een paar opmerkt, dan begin je er meer en meer op te letten en verknalt het beetje het plezier van het kijken
De snor heb ik kunnen plaatsen als "is niet zoals het hoort maar past wel beetje in de Marvell-wereld"
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
wontcachme schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:42:
[...]
Precies, wat een kniesoren hier zegMartinspire schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:11:
Loszitten of niet, met de huidige mode kan zoiets ook gewoon "mode" zijn om een snor te hebben die al dan niet slecht plakkend erop wordt gedaan
Gewoon niet teveel aandacht aan schenken, gaat toch niet om snorren.

Zoals al tig keer is aangegeven, The Flash en Arrow zijn niet van Marvel (één l, nu we toch bezig zijn) maar van DC.Kenhas schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:58:
Soms doen dergelijke fouten echt afbreuk aan een serie. Ben, ondanks paar negatieve reviews, toch begonnen aan Gotham. Daar zitten ook enkele van die enorm ergerlijke fouten in. Zo is er een aflevering waar er gepoogd wordt de burgemeester te vermoorden. De aanvaller staat buiten het huis in de regen. Alleen valt in een scene de regen overal in het shot behalve op hem. Dan gaat hij de trappen van de woning op en zie je de zon schijnen en zie je dat er slechts enkele plaatsen zijn waar er eigenlijk water valt.
Ik weet niet helemaal zeker of het hier nog gekeken werd, maar Sons of Guns is ook gecancelled (Will zit in de gevangenis

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 27-10-2014 18:32 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Was meer als omschrijving van iets bedoeld dan als één iets specifiek.
"... is niet zoals het hoort maar past wel beetje in de 'Marvel/DC en dergelijke' wereld"
"... is niet zoals het hoort maar past wel beetje in de 'Marvel/DC en dergelijke' wereld"
gevalletje van pot verwijt de ketel ??Precies, wat een kniesoren hier zegZeuren over een snor
Ik ben sinds gister met deze serie begonnen, en ben al een aantal eps verder, moet zeggen het bevalt me wel. Ben totaal niet into oorlog/marine films, maar dit is een hele andere draai.Quad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:23:
Ik zag dat The Last Ship op Veronica uitgezonden ging worden, en gisteren de eerste aflevering gezien, en hij is zeker erg tof! Seizoen 1 is al voor de zomer uitgezonden, seizoen 2 staat voor 2015 gepland, het is zeker een spannende serie.
Enige overeenkomst is dat ze van de US Navi zijn, met een fregat de wereld over moeten, en hun schip is de enige safe zone (tot nu toe) en worden lastig gevallen door Russen.
Verder wel leuk dat ze bezoekjes brengen aan bekende plekken om eten en brandstof te vinden enz.
Pilot is voor mij altijd het belangrijkste, die bleef me boeien, dus ik ga m kijken.
Had The Last Ship al paar keer zien voorbij komen hier maar eigenlijk vergeten toe te voegen. Door bovenstaande post toch nog eens gaan opzoeken en zie dat het Rhona Mitra is. Qua MILF-gehalte kan die wel tellen dus toegevoegd
Ik ben er inmiddels al doorheen, vind de laatste aflevering wel een enorme cliffhanger dus hopelijk komt seizoen 2 snel.CRXDelSol schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
Ik ben sinds gister met deze serie begonnen, en ben al een aantal eps verder, moet zeggen het bevalt me wel. Ben totaal niet into oorlog/marine films, maar dit is een hele andere draai.
Enige overeenkomst is dat ze van de US Navi zijn, met een fregat de wereld over moeten, en hun schip is de enige safe zone (tot nu toe) en worden lastig gevallen door Russen.
Verder wel leuk dat ze bezoekjes brengen aan bekende plekken om eten en brandstof te vinden enz.
Pilot is voor mij altijd het belangrijkste, die bleef me boeien, dus ik ga m kijken.
Hij is zeker boeiend, ik was van te voren sceptisch maar was nergens voor nodig, topper.
⏩ PVOutput☀️
Dan ga je IMDB: Hollow Man (2000) ook heel leuk vindenKenhas schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:31:
Had The Last Ship al paar keer zien voorbij komen hier maar eigenlijk vergeten toe te voegen. Door bovenstaande post toch nog eens gaan opzoeken en zie dat het Rhona Mitra is. Qua MILF-gehalte kan die wel tellen dus toegevoegd

offtopic:
Zet je DM eens aan als je wil
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> Ctrl+F "Ja - ik wil berichten kunnen versturen en ontvangen"
Zet je DM eens aan als je wil
[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 28-10-2014 19:22 ]
Oscar Wilde
Net aflevering 4 van Fringe gezien, ik weet niet wat ik er van moet vinden, maar zo lang er onbeantwoorde vragen zijn waar de antwoorden van weer meer vragen oproepen ben ik al lang blij.
Laatste serie dat ik dat had was Ringer. In mindere mate Arrow, maar dat vond ik al snel op een verkleedpartijtje lijken. Die stopte helaas te snel.
Laatste serie dat ik dat had was Ringer. In mindere mate Arrow, maar dat vond ik al snel op een verkleedpartijtje lijken. Die stopte helaas te snel.
Fringe wordt alleen maar beter. Komen genoeg vragen bij
@M4yall yehes 
Ik had de eerste aflevering gezien toen hij net uit was, weet eigenlijk niet waarom ik niet verder ben gegaan met kijken.
Olivia lijkt een beetje op Carrie van Homeland. Maar dan zonder bipolariteit. De ene keer zien ze er redelijk tot goed uit en de andere keer echt niet.
Daarnaast vind ik die zoon van Walter er geforceerd grappig sarcastisch over komen, maar voor de rest is hij wel oke, wordt geloof ik ook minder.
Gelukkig wel de zelfde sound als Lost heeft, heb ik gemist
Ik had de eerste aflevering gezien toen hij net uit was, weet eigenlijk niet waarom ik niet verder ben gegaan met kijken.
Olivia lijkt een beetje op Carrie van Homeland. Maar dan zonder bipolariteit. De ene keer zien ze er redelijk tot goed uit en de andere keer echt niet.
Daarnaast vind ik die zoon van Walter er geforceerd grappig sarcastisch over komen, maar voor de rest is hij wel oke, wordt geloof ik ook minder.
Gelukkig wel de zelfde sound als Lost heeft, heb ik gemist
Als je van zulke series houd dan moet je Alias ook zeker kijken
Dat zit wel Schnorr.
Ik vind het vooral in een pilot echt wel een reden om af te haken. Als ze er daarin al geen moeite voor doen om echt in het oog springende zaken op te lossen/voorkomen dan ben ik meteen klaar.wontcachme schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:42:
[...]
Ik had in Z Nation in de eerste 5 minuten al 4 van die " dit klopt/kan/hoort/past niet" momenten. Meteen mee opgehouden, blijkbaar niet geheel onterecht als de reacties zo lees.
Gevalletje onschuldig tot anders is bewezen, maar de media is van een andere mening voorzienPhyxion schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:14:
Ik weet niet helemaal zeker of het hier nog gekeken werd, maar Sons of Guns is ook gecancelled (Will zit in de gevangenis).
2013 http://bigstory.ap.org/ar...cuts-ties-reality-tv-star
1991 http://bigstory.ap.org/ar...inst-ex-star-reality-show
Voorlopig 2 zaken
Is zeker geen straf om naar te kijken. Kan me nog altijd goed herinneren uit de film Doomsday met dat kittige pakje.Kenhas schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:31:
Maar, ook inhoudelijk is die serie zeker wel te pruimen.
Ik was in het begin vooral sceptisch over het hele US Navi + "we varen alleen rond op een boot" verhaal wat dan de enige safe spot is. Maar er zit nog wel wat leuke afwisselingen in.Quad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:53:
[...]
Ik ben er inmiddels al doorheen, vind de laatste aflevering wel een enorme cliffhanger dus hopelijk komt seizoen 2 snel.
Hij is zeker boeiend, ik was van te voren sceptisch maar was nergens voor nodig, topper.
Ik vind het prima weg kijken.
Lol, dat bewegende handje van Abby 

Thing van de Addams family, en beweegt ook nog eens
edit: Is volgens mij http://www.ebay.com/itm/A...NY-HAND-TOY-/370933353910
En Marisol Nichols
MTV maakt tv-serie van horrorfilm Scream

Thing van de Addams family, en beweegt ook nog eens
edit: Is volgens mij http://www.ebay.com/itm/A...NY-HAND-TOY-/370933353910
En Marisol Nichols
MTV maakt tv-serie van horrorfilm Scream
Zender MTV gaat een televisieserie maken van de horrorhit Scream van regisseur Wes Craven. De eerste reeks, die tien afleveringen telt, moet in oktober 2015 al op televisie te zien zijn.
MTV verspreidde het nieuws geheel in de stijl van de horrorfilms door een telefoonnummer op Twitter te plaatsen dat fans konden opbellen. Wie dat deed, kreeg eerst een lage mannenstem te horen met de vraag 'Do you like scary TV?', gevolgd door de aankondiging van het nieuws.
De zin is een variant op de beroemde zin 'Do you like scary movies?' uit de proloog van het eerste deel. In deze scène legde actrice Drew Barrymore op gruwelijke wijze het loodje.
De Scream-reeks, met hoofdrollen voor Courteney Cox, David Arquette en Neve Campbell, betekende in de jaren negentig een revival van het horrorgenre. Regisseur Wes Craven nam alle bekende conventies van het genre - waar hij zelf aan bijgedragen had met zijn A Nightmare on Elm Street-reeks - op de korrel.
De eerste film was een groot succes en er volgden drie (mindere) vervolgen. Opmerkelijk is trouwens dat het niet zeker is dat Ghostface, de moordenaar uit de Scream-reeks, terugkeert in de serie. De rechthebbende van het enge masker is nog niet door MTV benaderd voor de serie.
[ Voor 157% gewijzigd door Raven op 29-10-2014 12:21 ]
Oscar Wilde
Ben benieuwd! Vond de films altijd erg leuk, was toen ook wel stuk jonger.
De serie zal vermoedelijk pas volgend jaar rond half / eind juni weer te zien zijn en gaat dan 13 afleveringen tellen. Ik ben erg nieuwsgierig in elk geval.CRXDelSol schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Is zeker geen straf om naar te kijken. Kan me nog altijd goed herinneren uit de film Doomsday met dat kittige pakje.
Maar, ook inhoudelijk is die serie zeker wel te pruimen.
[...]
Ik was in het begin vooral sceptisch over het hele US Navi + "we varen alleen rond op een boot" verhaal wat dan de enige safe spot is. Maar er zit nog wel wat leuke afwisselingen in.
Ik vind het prima weg kijken.
⏩ PVOutput☀️
Voor de liefhebbers van de Scandinavische series, net is op DR1 een achtdelig Deens geschiedenis drama begonnen: 1864. De halve cast van The Killing en Borgen komt ook weer voorbij.
IMDB: 1864 (TV Series 2014– )
IMDB: 1864 (TV Series 2014– )
Verwijderd
Je kunt ook eens Strike Back kijken als je van actie houdtKenhas schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:31:
Denk dat er nog niet veel zaken zijn geweest waar ze in zat, die ik nog niet gezien heb. Strike Back was op een bepaald moment opeens veel minder leuk om naar te kijken, rond halfweg seizoen 4
Vond ze in die weerwolf/vampier toestanden ook geen straf voor de ogen
Hollow man heb ik ook bekeken enkele jaren geleden. Keek die film eigenlijk voor mijn eerste "tv show crush" Elisabeth Shue
Was daar smoorverliefd op toen ik nog jong was en keek naar die serie met haar vader die piloot was. Call of Glory of zoiets.
Nu ziet Elisabeth Shue er toch net even anders uit in CSI
Hollow man heb ik ook bekeken enkele jaren geleden. Keek die film eigenlijk voor mijn eerste "tv show crush" Elisabeth Shue
Nu ziet Elisabeth Shue er toch net even anders uit in CSI
Jep, En voor de verandering geen badguy met superkrachten maar slechts met een epic freezeray.Quad schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:43:
Van Prison Break toch?
Seizoen 3 van Lilyhammer is begonnen. Tenminste, op de Noorse tv. Op Netflix pas op 21 November.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Neelix komt wel vaker in andere series voorbij, in tegen stelling tot zijn collega's
Oscar Wilde
Las vanochtend in de Metro dat Netflix in december met een nieuwe serie komt : Marco Polo
YouTube: Marco Polo - Teaser Trailer - Netflix [HD]
YouTube: Marco Polo - Teaser Trailer - Netflix [HD]
Dit topic is gesloten.