Net de episode gekeken en ik dacht ook even dat dit het einde was, maar volgens de iTV Shows app komen er gewoon nog nieuwe afleveringen. Gelukkig maarVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:21:
Wat een rare aflevering van Hawaii Five-0
Was dit een series einde?
Was de 100ste aflevering geloof ik. Wilden zeker oude bekenden even laten terugkomenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:21:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Ik hoop het maar, de toon was totaal anders en er werd niets van Jerry's ontvoering meer te zien.
@Krusher, aflevering gemist? Is vorige week aan bod gekomen als ik me niet vergis.
Nadat de aflevering was afgelopen, ging ik direct naar tv.com. Was een aparte toon, vooral het einde. De aflevering zelf sloot ook nog een vete af. Mijn SB laat nog maar 1ep zien maar volgens mij is het een compleet seizoen. Hierboven de opmerking van de 100e aflevering verklaart het ook
Nadat de aflevering was afgelopen, ging ik direct naar tv.com. Was een aparte toon, vooral het einde. De aflevering zelf sloot ook nog een vete af. Mijn SB laat nog maar 1ep zien maar volgens mij is het een compleet seizoen. Hierboven de opmerking van de 100e aflevering verklaart het ook
Voor de 100e aflevering wilde ze gewoon wat nostalgie die verder los stond van de serie, leuk om de cameo's even te zien, maar verder was er weinig aan. Hoewel Kamekona er wel bad ass uit zagVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:47:
Ik hoop het maar, de toon was totaal anders en er werd niets van Jerry's ontvoering meer te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2014 08:38 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ha dat was precies mijn gevoel, een laatste aflevering waarin wat belangrijke momenten voorbij kwamen op het eind. Naja gelukkig gaat de serie gewoon verderVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:21:
Dan mis je een aflevering want dat is al opgelostVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:47:
Komt in december, ziet er nice uit zeg
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
In het begin dacht ik dat ik de verkeerde aflevering had gedownload, later werd duidelijk waarom. Daarna wel een beetje boel flashbacks
Maar je bedoelt met Wo Fat dood is de serie eigenlijk wel over?
Olive Kitteridge gezien en erg van genoten. Erg goede mini-serie:
IMDB: Olive Kitteridge (TV Mini-Series 2014)
IMDB: Olive Kitteridge (TV Mini-Series 2014)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Geen Hawaii Five-O op Veronica vanavond, wel The Last Ship.
De serie Marco Polo ziet er erg interessant uit, het is ook van Netflix zelf waardoor ik erg hoge verwachtingen van heb. Volgende week ook seizoen 3 van Lilyhammer op Netflix.
De serie Marco Polo ziet er erg interessant uit, het is ook van Netflix zelf waardoor ik erg hoge verwachtingen van heb. Volgende week ook seizoen 3 van Lilyhammer op Netflix.
[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 09-11-2014 22:11 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hmm, weer geen CSI. Dat 't vorige week wegens verkiezingen niet uitgezonden werd, ok. Maar wat is het smoesje voor deze keer?
edit:
What the F, ik dacht even dat ik Futurama te zien kreeg
Bite my shiny metal ass
edit2:
edit:
What the F, ik dacht even dat ik Futurama te zien kreeg
spoiler:
Simpsons intro in Futurama stijl 
Bite my shiny metal ass
edit2:
spoiler:
Simpsons-Futurama crossover 
[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 10-11-2014 09:11 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ripper Street komt terug : http://www.bbcamerica.com/ripper-street/
Early 2015.
Vreemd genoeg geeft mijn Sickbeard aan dat de eerste 2 afleveringen volgende week zijn
Aha ; volgende week bij Amazon Prime Instant Video, volgend jaar bij BBC ?
http://www.mirror.co.uk/t...-return-brand-new-4370092
Early 2015.
Vreemd genoeg geeft mijn Sickbeard aan dat de eerste 2 afleveringen volgende week zijn
Aha ; volgende week bij Amazon Prime Instant Video, volgend jaar bij BBC ?
http://www.mirror.co.uk/t...-return-brand-new-4370092
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 10-11-2014 15:06 ]
Wo Fat mocht wel dood. Sang Min is geweldig, die mag vaker terugkomen xDCoenen schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:32:
In het begin dacht ik dat ik de verkeerde aflevering had gedownload, later werd duidelijk waarom. Daarna wel een beetje boel flashbacks
AJJ toen straks op Facebook: "Holy crap David Yost we even made the Hollywood Reporter!"Spike_wolf schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:19:
Lichtjes TV gerelateerd:
Wat doe je om het succes van je Indiegogo campagne te vieren?
Gitaar spelen in down town Toronto in je oude kloffie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Batman
http://www.hollywoodrepor...er-ranger-performs-748063 -> "Don't tell Rita Repulsa about this"
Nog even en ik ga alles weer herkijken

Raven in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"
Overigens
spoiler:
zou later dit seizoen even terugkomen geloof ik Tommy
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik had het wel verwacht maar het is toch jammer: Franklin & Bash is gecancelled. Er zal geen 5e seizoen komen 
Graceland is wel vernieuwd voor een 3e seizoen overigens
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
oww, da's balen!! Ik vond het een leuke serie. Maarre: is het huidige seizoen al afgelopen, of zitten we even in zo'n stop van een maandje?
Volgens mij afgelopen.Raymond schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:45:
oww, da's balen!! Ik vond het een leuke serie. Maarre: is het huidige seizoen al afgelopen, of zitten we even in zo'n stop van een maandje?
Ik zie het ja, alle seizoenen hebben 10 afleveringen.
Zonde
Zonde
Verwijderd
Ik zag net toevallig een netflix intro van Lilyhammer.... Volgens mij heb ik iets gemist wat best wel ok was
Gisteren aflevering 4 van Gold Rush gezien. De muziek en prachtige beelden blijven geweldig om te zien. Er gebeurd nog iets te weinig met de boot van tony beets, maar ik ga er vanuit dat die kerel dat wel gaat fixen:)
Ik kan nu alleen niet op imdb vinden wanneer de volgende afleveringen komen. Ik ga uit van elke week, maar wel vreemd dat dit er nog niet op staat.
Ik kan nu alleen niet op imdb vinden wanneer de volgende afleveringen komen. Ik ga uit van elke week, maar wel vreemd dat dit er nog niet op staat.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Volgens mij gewoon elke vrijdag in amerika. Ik kijk hem meestal zaterdagochtend. tony beets is echt een prachtvent.Ben benieuwd wat die boot gaat doen inderdaad maar ik ben er bang voor dat dat iets gaat worden voor volgend seizoen.lj_tree schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:35:
Gisteren aflevering 4 van Gold Rush gezien. De muziek en prachtige beelden blijven geweldig om te zien. Er gebeurd nog iets te weinig met de boot van tony beets, maar ik ga er vanuit dat die kerel dat wel gaat fixen:)
Dalziel & Pascoe-acteur Warren Clarke overleden
De Britse acteur Warren Clarke is woensdag op 67-jarige leeftijd overleden. Hij is vooral bekend van zijn rol als Andrew Dalziel uit de politieserie Dalziel & Pascoe.
Dat melden Britse media. Clarke stierf volgens zijn management na een kort ziekbed.
In die serie speelde Clarke een norse politieman van de oude stempel, die vaak zijn collega's en meerderen provoceerde.
De serie, die twaalf seizoenen draaide op de Britse televisie, was ook in Nederland te zien. In 2006 werd zelfs een aflevering volledig opgenomen in Amsterdam, met gastrollen van bekende Nederlandse acteurs als Jeroen Krabbé en Pierre Bokma.
Clarke speelde daarnaast legio rollen in tv-series, films en theaterstukken. Zo maakte hij in 1971 al zijn opwachting in A Clockwork Orange en speelde hij in 1987 in Blackadder The Third.

Oscar Wilde
Die Supernatural Fan Fiction Musical is min of meer the best thing ever 

offtopic:
Maar komt lang niet in de buurt van Once More With Feeling
Humankind… be both.
Ik heb wel gelachen met die epSpike_wolf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:12:
Die Supernatural Fan Fiction Musical is min of meer the best thing ever
offtopic:
Dawn: Oh my God. You will never believe what happened at school today.
Buffy: Everybody started singing and dancing?
Dawn: I gave birth to a pterodactyl.
Anya: Oh my God, did it sing?

NopeVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:18:
Felicia zit er toch niet in?

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 12-11-2014 15:20 ]
Oscar Wilde
Jup, nog even wachten tot we Charlie weer terug zien

Humankind… be both.
D'r zit trouwens een Starship Trooper in The Flash, alleen heeft ie sindsdien een hogere rang gekregen
Oscar Wilde
Homeland is ook renewed voor een vijfde seizoen.wontcachme schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:43:
Ik had het wel verwacht maar het is toch jammer: Franklin & Bash is gecancelled. Er zal geen 5e seizoen komen
Jammer van Dalziel, goede acteur. Niet erg oud geworden.
Ik wordt wel ontzettend moe van die compleet onlogische dingen in The Flash, ik kan prima leven met het feit dat hij mensen met honderden kilometers per uur uit de lucht grijpt zonder ze te beschadigen, maar nu maken ze er ineens een grote show van dat hij eerst moet weten hoe snel hij moet rennen om tegen een muur op omhoog te kunnen rennen, okay, hoe de f*uck weet hij hoe hardt hij rent
En daarnaast, laten zie leuk zien hoe hij recht op die muur af rent en recht omhoog gaat met de benodigde snelheid, zonder dat hij daarmee door die muur heen knalt ofzo. Maak daar dan geen grote show van als je direct erna zo'n grote onlogische fout maakt.
Even later ook als Plastique op het punt staat te ontploffen, er is geen tijd om haar op te pakken en de stad uit te rennen, maar wel voor Cisco om even uit te rekenen hoe snel hij moet rennen (alweer) om over water heen te kunnen rennen wat hij daarna doet. Ik weet niet, maar in de tijd dat Cisco aan het rekenen was had hij naar Starling City kunnen rennen
Dat ze natuurwetten opzei zetten is prima (zolang ze zich aan hun eigen regels houden), maar deze onzin slaat echt nergens op. Erg jammer.
Je kan niet ontkennen dat DC niet een hoop moeite doet, maar ze blijven de plank jammergenoeg misslaan wat films en TV betreft
Even later ook als Plastique op het punt staat te ontploffen, er is geen tijd om haar op te pakken en de stad uit te rennen, maar wel voor Cisco om even uit te rekenen hoe snel hij moet rennen (alweer) om over water heen te kunnen rennen wat hij daarna doet. Ik weet niet, maar in de tijd dat Cisco aan het rekenen was had hij naar Starling City kunnen rennen

Dat ze natuurwetten opzei zetten is prima (zolang ze zich aan hun eigen regels houden), maar deze onzin slaat echt nergens op. Erg jammer.
Je kan niet ontkennen dat DC niet een hoop moeite doet, maar ze blijven de plank jammergenoeg misslaan wat films en TV betreft

Humankind… be both.
Gewoon verstand op nul en kijken en niet teveel nadenken, dat werkt altijd.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Afgeleid worden door een van de Panabaker-zusjes helpt ook
(De ander zat in No Ordinary Family)
Lol @ stroop in Masterchef (US) Junior
Lol @ stroop in Masterchef (US) Junior
[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 12-11-2014 16:46 ]
Oscar Wilde
@Spike_Wolf; gemist dat Plastique haar armen over elkaar doet en met blote handen haar jas aanraakt?* Dat viel mij in ieder geval op als vreemd. Die jas zou dan toch boem moeten doen?

* Wanneer ze haar krachten op buiten aan het testen zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ja ik kwam daar middenin toen ik de mkv aan het testen was

(ik kijk altijd even globaal of de file in orde is)
What the F, herinneren de Stargate kijkers McKay nog? Zit net IMDB: Debug (2014) te kijken:
Director: David Hewlett
Writer: David Hewlett
Director: David Hewlett
Writer: David Hewlett
Oscar Wilde
Ik let nooit op ratings, is toch persoonlijke smaak
Oscar Wilde
Inderdaad, soms zijn er films en series die ik gewoon kij goed vind maar een slechte rating krijgen, bijvoorbeeld brooklyn 99
David Hewlett heeft er trouwens een (voor hem) bekende acteur in gestopt: "Ronon Dex"
Oscar Wilde
Dat zijn dingen die ik dan weer minder erg vindt, dat is iets wat vaak pas opvalt bij het editen en je al te laat bent om opnieuw te schieten. Van de 15 takes zal dat de beste geweest zijn, prima.NitroX infinity schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:00:
@Spike_Wolf; gemist dat Plastique haar armen over elkaar doet en met blote handen haar jas aanraakt?* Dat viel mij in ieder geval op als vreemd. Die jas zou dan toch boem moeten doen?![]()
![]()
De punten die ik noem zijn dingen die gewoon in het verhaal fout zitten en erg lomp zijn, dat is niet een actrice dij na een lange dag een ongelukkige beweging maakt, hier hebben meerdere schrijvers voor om de tafel gezeten en vonden het blijkbaar allemaal een goed idee... diet dingen irriteren me
Humankind… be both.
Altijd leuk om te zien hoe Supernatural met de regels weet te spotten en het volkomen heeft geaccepteerd dat "Supernatural" ook binnen de serie bekend is. Voor Supernatural was dit niet eens een bijzonder gekke aflevering.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik vond deze supernatural aflevering de meest hilarische ooit; dat was nog eens een fijne afwisseling tussen die saaie meuk van de afgelopen 4 seizoenen.
De blikken tussen die 2 wanneer ze hetzelfde denken zijn super!
De schrijvers kunnen het wel, alleen heb ik nu het vermoeden dat de trouwe fans weer even op deze aflevering kunnen teren om het de schrijvers te vergeven van al die kut afleveringen zonder character development en rode-draad-volging die nog gaan komen
Ach ja, ik zeik er altijd over, maar ik kijk het stiekem toch. Ik moet het maar nemen zoals het komt, maar ik heb geen illusies meer dat ze nu eindelijk God erbij halen om de boel gewoon goed te laten eindigen.
De blikken tussen die 2 wanneer ze hetzelfde denken zijn super!
De schrijvers kunnen het wel, alleen heb ik nu het vermoeden dat de trouwe fans weer even op deze aflevering kunnen teren om het de schrijvers te vergeven van al die kut afleveringen zonder character development en rode-draad-volging die nog gaan komen
Ach ja, ik zeik er altijd over, maar ik kijk het stiekem toch. Ik moet het maar nemen zoals het komt, maar ik heb geen illusies meer dat ze nu eindelijk God erbij halen om de boel gewoon goed te laten eindigen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Wow, wat heb ik genoten van Supernatural! Geweldig, alle kleine onderwatersteekjes, referenties naar 'the road so far', ik heb gelachen.
Erg nice!
Erg nice!
Net de eerste twee afleveringen van het derde seizoen van Lilyhammer gezien. Afgezien van de verrotte Engelse subs die ik er bij had waren het goede afleveringen die mooi de rest van het seizoen aanslingeren.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
He wat?!
Welke ep?
Oscar Wilde
Verwijderd
S10e07
Geod op de namen letten die voorbij komen, en een bepaalde andere referentie snap je meteen
Geod op de namen letten die voorbij komen, en een bepaalde andere referentie snap je meteen
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 20:42 ]
Check, morgen maar eens kijken.
"en een bepaalde andere referentie snap je meteen"
Hint?
Volgens mijn bron begint IMDB: The Fall (TV Series 2013– ) trouwens vandaag met het volgende seizoen, hoe eindige het vorige seizoen ook alweer?
"en een bepaalde andere referentie snap je meteen"
Hint?
Volgens mijn bron begint IMDB: The Fall (TV Series 2013– ) trouwens vandaag met het volgende seizoen, hoe eindige het vorige seizoen ook alweer?
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 13-11-2014 21:20 ]
Oscar Wilde
Arme 13th street. Hebben ze al maandenlang een hele promo campagne voor Perception en ook een dag in Amsterdam met de sterren van de serie zodat het publiek ze kan ontmoeten, is vandaag de serie gecancelled
Zit je met je promo's van een top serie

Zit je met je promo's van een top serie

Voor wie de Musical stiekem toch wel een klein beetje heel erg leuk vond:
The Road So Far, A Single Man Tear en Carry on Wayward Son zijn beschikbaar op iTunes!!
Humankind… be both.
Verwijderd
Er voor moeten betalen ook 
Heb je bij OMWF en vooral Dr Horrible toch meer bang for the buck

Heb je bij OMWF en vooral Dr Horrible toch meer bang for the buck
Daar hebben we ook voor betaald, maar dat is wel een heel ander niveau inderdaad 
Kleuter basketbal VS Space Jam met een paar Globetrotters wisselspelers
Kleuter basketbal VS Space Jam met een paar Globetrotters wisselspelers
Humankind… be both.
De detective (Stella?) had precies door wie die vrouwen had vermoord en had hem zelfs gesproken per telefoon, maar hij was toch nog ontkomen. Hoe precies weet ik ook niet zo meer, maar het eindigde direct na het telefoongesprek.Raven schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:19:
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ach ach jammerlijk slechte afleveringen van NCIS LA en New Orleans zeg deze week
Ok New Orleans is nog nooit goed geweest dus dat boeit niet, maar LA was echt slecht

[ Voor 33% gewijzigd door sig69 op 14-11-2014 01:43 ]
Ik kon me er eerlijk gezegd niet aan storen. Ze zijn in voorgaande afleveringen druk doende geweest om te kijken wat zijn topsnelheid is. Daarnaast is het zo dat mensen die van bijv. hardlopen of fietsen hun sport maken, over het algemeen toch wel een aardig idee hebben hoe hard ze gaan op een bepaald moment.Spike_wolf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:40:
...maar nu maken ze er ineens een grote show van dat hij eerst moet weten hoe snel hij moet rennen om tegen een muur op omhoog te kunnen rennen, okay, hoe de f*uck weet hij hoe hardt hij rent
Ok, ze hadden het niet zo dik aan hoeven zetten, maar het is voor Barry wel handig om te weten of hij een bepaalde snelheid (om een bepaalde actie uit te kunnen voeren) überhaupt wel halen kan?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Welke marketing stagiair leek het een goed idee om de hashtag #SaveAuggie de hele aflevering van Covert Affaires in beeld te zetten? Prima dat je mensen wil aansporen over de aflevering te tweeten maar doe dat eens niet met een big ass spoiler
Hij werd in de laatste 2 minuten van de aflevering pas ontvoerd, de rest van de aflevering zat je er op te wachten

Hij werd in de laatste 2 minuten van de aflevering pas ontvoerd, de rest van de aflevering zat je er op te wachten

Humankind… be both.
Vannacht wordt er weer een aflevering uitgezonden. De Tony Beets is best een botte boer, volgens mij is die boot net een stap te ver. Ben benieuwd of het hem gaat lukken.lj_tree schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:35:
The Millers is per direct ook gecancelled ondanks dat de serie in het 2e seizoen zit. Er wordt nog één ep gemaakt en het is nog niet bekend wanneer en of de resterende eps worden uitgezonden.
Op bierdopje staat er weer een mooi lijstje met alle nieuwe/cancels/renewals
't is wel de selfie-ep? Eerste 10 minuten nog niet één Buffy/Angel referentieVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:20:
OMG al die Buffy/Angel referenties in Criminal Minds![]()

edit: Never mind, net ff de lijst met namen van personages bekeken, damn
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 15-11-2014 16:55 ]
Oscar Wilde
Volgens mij niet
Oscar Wilde
Verwijderd
What'd you find, mama?
Ok, factoring in a younger age demographic with mall--thank you-- employees that fit the profile and weren't working on the nights of the murders, I have narrowed it down to one promising standout.
Connor Holt. He is a senior at Sunnydale high, and he posts about the Mirror Man a lot.
Ah dat stukje, blijkbaar gemist door geknal buiten
Oscar Wilde
Hoofdtelefoon is niet echt handig als er ineens knetterharde reclame (Flash) afgespeeld kan worden 
Glen A. Larson, Creator of TV’s 'Quincy M.E.,' 'Magnum, P.I.' and 'Battlestar Galactica,' Dies at 77
Glen A. Larson, Creator of TV’s 'Quincy M.E.,' 'Magnum, P.I.' and 'Battlestar Galactica,' Dies at 77
[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 15-11-2014 17:51 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Dan mute je toch je browser?Raven schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:50:
Hoofdtelefoon is niet echt handig als er ineens knetterharde reclame (Flash) afgespeeld kan worden...
Net aflevering 200 van Supernatural gezien. Ik vond 't verhaal ietsje magertjes maar die cover op het eind van dat nummer wat ze vaak in Supernatural gebruiken was wel mooi:
spoiler:
Die cameo van 'god' op het eind was ook geinig. Typisch Supernatural
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Oz?temp00 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:06:
spoiler:Die cameo van 'god' op het eind was ook geinig. Typisch Supernatural
Flash heeft een aparte volumeknop en heeft nog steeds de bug dat die telkens reset naar 100%, zit er sinds v10 in. Overigens heeft Firefox daar ook last van.
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 15-11-2014 18:11 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Blijft bij mij gewoon op muted staanRaven schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:07:
[...]
...
Flash heeft een aparte volumeknop en heeft nog steeds de bug dat die telkens reset naar 100%, zit er sinds v10 in. Overigens heeft Firefox daar ook last van.

Misschien dat Windows 10 er iets mee te maken heeft
Geen idee, weet alleen dat die bug er al heel lang in zit.
Wat is Masterchef South Afrika moeilijk te volgen zeg met al die verschillende accenten/dialecten. De ene keer lijkt het alsof ik Brits-Engels hoor, een ander moment Afrikaans-Engels, Amerikaans-Engels en volgens mij zelfs ook Aussie-Engels. Beetje verwarrend
Wat is Masterchef South Afrika moeilijk te volgen zeg met al die verschillende accenten/dialecten. De ene keer lijkt het alsof ik Brits-Engels hoor, een ander moment Afrikaans-Engels, Amerikaans-Engels en volgens mij zelfs ook Aussie-Engels. Beetje verwarrend
Oscar Wilde
Ik vind dat shiel en blacklist redlijk hard op elkaar lijken beide een man 'spion' de man van en de medewerker van shield, ze hadden een slechte tijd, shield met hydra, blacklist met de mensen die binnendrongen en de helft van de mensen neerschoten, beide vrouwen kennen hun vader niet.
Verwijderd
Ik heb er totaal geen moeite meeRaven schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:10:
...
Ik ben zelf niet zo van de Engelse series (behalve Doctor Who....en Penny Dreadfull) maar ik ben nu 3 afleveringen in 'Missing' het het bevalt toch erg goed.
Het gaat over een Engelse familie die op vakantie gaat naar Frankrijk, en daar wordt hun jonge zoontje ontvoerd. De serie laat twee "time lines" zien: van vlak na de ontvoering in 2006 en het onderzoek ernaar, en de huidige waar de vader weer terug gaat naar Frankrijk.
Tot nu toe kan ik deze serie zeer aanbevelen.
Het gaat over een Engelse familie die op vakantie gaat naar Frankrijk, en daar wordt hun jonge zoontje ontvoerd. De serie laat twee "time lines" zien: van vlak na de ontvoering in 2006 en het onderzoek ernaar, en de huidige waar de vader weer terug gaat naar Frankrijk.
Jason David Frank Returns To Power Rangers
... was al tijdje bekend, maar er komen er nog meer terug 
Other Power Rangers alumni returning for “Legendary Battle” includespoiler:Selwyn Ward (as Power Rangers: Turbo and Power Rangers in Space's T.J. Johnson), Patricia Ja Lee (as Power Rangers: Turbo and Power Rangers in Space’s Cassie Chan), Danny Slavin (as Power Rangers: Lost Galaxy's Leo Corbett), Reggie Rolle (as Power Rangers: Lost Galaxy's Damon Henderson), Melody Perkins (as Power Rangers: Lost Galaxy's Karone), Sean Cw Johnson (as Power Rangers: Lightspeed Rescue's Carter Grayson), Alison MacInnis (as Power Rangers: Lightspeed Rescue's Dana Mitchell), Jason Faunt (as Power Rangers: Time Force's Wesley Collins), Hector David, Jr. (as Power Rangers: Samurai's Mike) and Brittany Pirtle (as Power Rangers: Samurai's Emily).
Oscar Wilde
Heb de serie sinds het bij Telekids was (20 jaar geleden of zo?) eigenlijk niet meer gezien. Is het voor volwassenen nog wel leuk om te kijken?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik geloof dat het hier nog niet voorbij is gekomen, maar Mrs. Wolowitz uit The Big Bang Theory is overleden: http://www.nu.nl/film/392...ang-theory-overleden.html Erg jammer, ik kon altijd wel om haar lachen.
I do what I like and I like what I do
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen nuappelkoek schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:15:
Ik geloof dat het hier nog niet voorbij is gekomen, maar Mrs. Wolowitz uit The Big Bang Theory is overleden: http://www.nu.nl/film/392...ang-theory-overleden.html Erg jammer, ik kon altijd wel om haar lachen.
Verwijderd
TBBT heeft een eigen topic, vandaar wellichtappelkoek schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:15:
McBoom in "[Serie] The Big Bang Theory - deel 2"
Grote kans dat ze Melissa het over laten nemenwontcachme schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:16:
[...]
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen nu
Humankind… be both.
Mwa, het ging de hele aflevering al om Auggie natuurlijkSpike_wolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:58:
Welke marketing stagiair leek het een goed idee om de hashtag #SaveAuggie de hele aflevering van Covert Affaires in beeld te zetten? Prima dat je mensen wil aansporen over de aflevering te tweeten maar doe dat eens niet met een big ass spoiler![]()
Penny Dreadful is niet uit de UK maar uit de USA (Showtime).OssieW schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:03:
Ik ben zelf niet zo van de Engelse series (behalve Doctor Who....en Penny Dreadfull) maar ik ben nu 3 afleveringen in 'Missing' het het bevalt toch erg goed.
Overigens is Glen A. Larson ook overleden (Galactica, Magnum PI, Knightrider, etc).
Ik kan wel ja zeggen, maar grote kans dat er wat commentaar gaan leverenJorgen schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:36:
Heb de serie sinds het bij Telekids was (20 jaar geleden of zo?) eigenlijk niet meer gezien. Is het voor volwassenen nog wel leuk om te kijken?
Oscar Wilde
The Transporter? Sproetjes
....
O wacht,dat was deel 3 van de films
Een bekende uit Dead Like Me in Sleepy Hollow, helaas niet Georgia
....
O wacht,dat was deel 3 van de films
Een bekende uit Dead Like Me in Sleepy Hollow, helaas niet Georgia

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 19-11-2014 12:53 ]
Oscar Wilde
Zit die Duitse sleutelaar nog in The Transporter serie ? Op zich was seizoen 1 wel vermakelijk maar die gast was met afstand de slechtste acteur die ik ooit gezien heb.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Die zit er maar één aflevering in (de eerste).IJzerlijm schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:25:
Zit die Duitse sleutelaar nog in The Transporter serie ? Op zich was seizoen 1 wel vermakelijk maar die gast was met afstand de slechtste acteur die ik ooit gezien heb.
Luther komt trouwens ook terug voor twee afleveringen (en een remake op FOX).
Nog een bonus:
Verwijderd
die banshee trailer bevat toch amper nieuw materiaal? Ik herken in iedergeval te veel oud materiaal, meesterlijke serie trouwens, maar dat weten we allemaal wel.
9 januari duik ik weer het banshee topic in, naast game of thrones in mijn ogen het beste wat er bestaat.
9 januari duik ik weer het banshee topic in, naast game of thrones in mijn ogen het beste wat er bestaat.
Het beste? Ben je Buffy nu al vergeten?
Oscar Wilde
Het beste is wat het meeste indruk gemaakt heeft op mij namelijk, Studio 60 on the Sunset Strip, The Shield, season finale van Dexter van het seizoen met de Trinity killer, Ari Gold in Entourage, een aantal memorabele House afleveringen, Supernatural waar Dean om een kat schreeuwt (en volgens mij dezelfde episode een nummer playbackt incl. airguitar), het 'einde' van Las Vegas
, Firefly en Battlestar Galactica.
Nee Banshee komt niet in de buurt
Nee Banshee komt niet in de buurt
Hee, bedankt voor de tip !!Raven schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:10:
Wat is Masterchef South Afrika moeilijk te volgen zeg met al die verschillende accenten/dialecten
Gisteren 3x01 bekeken (heel seizoen 3 is als torrents te krijgen). Mijn vriendin komt uit ZA en ik kom er ook al ruim 20 jaar bijzonder geregeld en het was prachtig (nog afgezien van het koken) om die beelden van Kaapstad te zien. Hoop dat er nog meer mooie/bekende lokaties volgen.
Welke accenten heb je moeite mee ; die van de presentatoren of de deelnemers ? Sommige v/d deelnemers hebben wel sappige accenten, maar het kan erger. Overigens kun je inderdaad wel horen wie van engelse en afrikaanse komaf is. Bij degenen die 1 van de andere 11 officiele talen spreken, blijft het raden
Alles is bijna nieuw uit die trailer?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:44:
die banshee trailer bevat toch amper nieuw materiaal? Ik herken in iedergeval te veel oud materiaal, meesterlijke serie trouwens, maar dat weten we allemaal wel.
Vermaak me best bij seizoen 2 van The Transporter. Natuurlijk een hoop nep, en het beperktere budget dan in Hollywood is wel te zien, maar het is niet overdreven serieus dus niet zo erg. De schrijvers hebben duidelijk een hele flinke doos oude DVDs/BRs van film met spionnen/actiehelden/etc uit de kast gehaald en lekker zitten knippen en plakken met de ideeen, verhalen en zelfs stukjes scene nagemaakt - je haalt ze er zo uit en men heeft soms zelfs de namen van zaken niet veranderd.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:05:
Die nep acties bij The Transporter S02E08, gotta love it
Toch ook wel kennis van zaken valt me op. Aflevering S02E07 verrraste me bijvoorbeeld met gebruik van de Russische annexatie van de Krim - dat is toch behoorlijk actueel. Nu waren die scenes op de Krim zo nep als maar kan (ik ken de Krim toevallig heel goed, was er nog een maand geleden) maar is logisch. Dat verhaal van dat nep-schilderij in die aflevering was wel grappig. Ze noemden de schilder van wie het dan zogenaamd was (Aviazovsky) en dat hadden ze goed gedaan omdat die inderdaad in die wereld heel beroemd is en exact dat soort schilderijnen maakte als degene die ze kort toonden. Het was geen kleine schilder maar lang niet iedereen heeft ooit van Aviazovsky gehoord. Ze hadden net zo goed een naam kunnen verzinnen maar blijkbaar wilden de schrijvers er toch iets authetieks in stoppen. Grappig.
Het probleem is dat er verschillende accenten door elkaar lopen, ben ik geconcentreerd op de een, komt er ineens een ander voorbij, dat is voor mij niet echt handigGoner schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:18:
[...]
Hee, bedankt voor de tip !!
Gisteren 3x01 bekeken (heel seizoen 3 is als torrents te krijgen). Mijn vriendin komt uit ZA en ik kom er ook al ruim 20 jaar bijzonder geregeld en het was prachtig (nog afgezien van het koken) om die beelden van Kaapstad te zien. Hoop dat er nog meer mooie/bekende lokaties volgen.
Welke accenten heb je moeite mee ; die van de presentatoren of de deelnemers ? Sommige v/d deelnemers hebben wel sappige accenten, maar het kan erger. Overigens kun je inderdaad wel horen wie van engelse en afrikaanse komaf is. Bij degenen die 1 van de andere 11 officiele talen spreken, blijft het raden
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.