Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een serie die ik keek toen ik klein was. Deze serie was ergens eind 1990 of begin 2000 op tv. Ik weet niet of deze sesie toen ook gemaakt is, of dat hij al eerder is gemaakt.

Het gaat over een jongen die van een andere planeet komt. Hij woont hier op aarde bij een gezin. Hij is ook een soort superheld. Hij heeft een motor en een auto die altijd in een grot staan. Hij heeft ook een bepaalde beweging waarmee hij zijn "uniform" aan krijgt. Hij maakt dan een kruis met zijn armen en slaat ze dan opzij.

Dit is eigenlijk alles was ik nog weet van die serie, Het is allemaal een beetje vaag omdat ik het zag toen ik klein was. Misschien dat een van julie het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:20

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Was het aan animatieserie of werd erin geacteerd?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Klinkt als een slap amerikaanse aftreksel van de Kamen Rider Franchise :P

http://2.bp.blogspot.com/...WglY8/s1600/top_img-1.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Bokkie op 19-03-2014 13:22 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
http://www.imdb.com/searc...es,tv_special,mini_series ( sci-fi EN action)

http://www.imdb.com/searc...ype=tv_series,mini_series (sci-fi only)

Vage omschrijving. Ik zou je geen titel durven noemen. Volg de link eens, dit zijn sci-fi (tv)series van 1990 tot 2001.. Scroll hier eens doorheen. Misschien kom je hem met geluk tegen.

[ Voor 19% gewijzigd door Fruitschaal op 19-03-2014 13:26 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 16:26

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Zou "My Hero" kunnen zijn.

IMDB: My Hero (TV Series 2000–2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 04:52
Ik denk dat je Masked Rider zoekt. Dit is inderdaad gebaseerd op een Kamen Rider serie (weet even niet welke).

De hoofdpersoon (Dex) is buitenaards, er was een grot waarin zijn motor en auto stond en hij transformeerde inderdaad met een gare beweging in zijn masked rider kostuum.

[ Voor 44% gewijzigd door michel2506 op 19-03-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wikipedia: Masked Rider

De beschrijving klinkt hetzelfde...

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor93
Het is geen tekenfilm. Sorry voor de vage beschrijving, maar meer kan ik mij echt niet herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kamen Rider is ook geen tekenfilm :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor93
Dat is hem inderdaad Masked Rider met Prince Dex !! Super ! helemaal bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Lees nu het antwoord in dit topic pas, goed dat het gevonden is! Had hetzelfde beeld al in mijn hoofd zitten, maar kon niet op de naam komen. Misschien nog eens YouTuben, nostalgie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ergens in de 90's was er een serie (tekenfilm of geanimeerd) op de buis waarbij ik mij maar 1 ding kan herinneren: Een vrouwelijke cyborg/android met grijs/zwarte look die voor power afhankelijk is van zonnecellen in d'r haar. Ik kan mij herinneren dat iemand een sjaal om d'r hoofd heeft gedaan om te voorkomen dat ze kon opladen.

Wiki blijkt een lijst met vrouwelijke cyborgs/androids te hebben, maar zag daar niks bekends tussen staan. Ook de lijsten met 90's (en late 80's) series die ik heb bekeken lieten niks bekends zien.

Was iig ergens in de periode dat The Real Adventures of Jonny Quest ook op de buis was te zien.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Raven schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:32:
Ergens in de 90's was er een serie (tekenfilm of geanimeerd) op de buis waarbij ik mij maar 1 ding kan herinneren: Een vrouwelijke cyborg/android met grijs/zwarte look die voor power afhankelijk is van zonnecellen in d'r haar. Ik kan mij herinneren dat iemand een sjaal om d'r hoofd heeft gedaan om te voorkomen dat ze kon opladen.

Wiki blijkt een lijst met vrouwelijke cyborgs/androids te hebben, maar zag daar niks bekends tussen staan. Ook de lijsten met 90's (en late 80's) series die ik heb bekeken lieten niks bekends zien.

Was iig ergens in de periode dat The Real Adventures of Jonny Quest ook op de buis was te zien.
Ik heb geen idee, maar het klinkt echt als een superslechte C-film. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Als kind heb ik, in de jaren '70, een serie gezien, en uiteraard kan ik me er niet veel van herinneren. Zo ongeveer het enige is dat een van de hoofdpersonen gedachten kon lezen, en dat het enige was dat daartegen hielp, was hel intensief spelen van schaak. Je zag dus een uitgebreide scène waarin de andere hoofdrolspeler niet afgeleid mocht worden van z'n potje schaak, zodat de telepaat niet uit z'n gedachten kon halen wat die groep van plan was.

Weet iemand welke serie dit is?

[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 22-04-2014 15:53 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:32:

Vanmorgen zag ik in de krant een plaatje met de nodige stripfiguren, waaronder een eekhoorn genaamd Wikipedia: Spip (stripfiguur) Toen ging er een belletje rinkelen.

Die cyborg/android bleek Cyanide te zijn van Robbedoes :o Deze serie dus:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7x2Fye-NAj4]

Cyanide:
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/8559/1001802ne6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/5642/1001796sk4.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24

P_Tingen

omdat het KAN

Ik zit al een tijdje te denken aan een serie die ik vroegâh wel eens zag. We hebben het hier denk ik over begin jaren 80.

De serie was een Amerikaanse, soort feel-good verhaal van het kaliber "Het kleine huis op de prairie" maar dan meer in de bewoonde wereld en iets minder over het geloof. Ik herinner me vooral het einde van de serie. Elke aflevering eindigde met een shot van het huis waarin alles zich afspeelde. Het is dan avond en de kinderen gaan op bed. Je hoort een van de jongste kinderen (jongetje? Meisje?) praten met de opa of oma uit het verhaal. Meestal ging het dan om een vraag die betrekking had op het thema van de aflevering en was bedoeld om de serie met een glimlach af te sluiten.

Maar ja, hoe heet het?

Edit: ik was op zoek naar een topic om mijn vraag in te plaatsen. Nu zie ik dat deze redelijk specifiek is, zit ik nu een topic te kapen? :?

[ Voor 9% gewijzigd door P_Tingen op 08-10-2014 12:49 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het eerste waar ik aan moest denken was The Waltons (al zou ik niet meer zeker weten of het helemaal aan je omschrijving voldoet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24

P_Tingen

omdat het KAN

Jaaaaah! *O*

Opgelost!

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik zoek de naam van een serie, maar ik weet er niet heel veel meer van. Ik weet ook niet of dit de eerste aflevering ofzo was, maar er komen uiteindelijk (ik denk) 3 gebeurtenissen bij elkaar. De eerste is een meisje wat via een mobiele telefoon haar zang talent wil laten zien aan anderen. De tweede zijn twee jongens die een oven willen, maar die niet kunnen betalen en hem daarna proberen te stelen (of zoiets :+). In de hoofdrol is er een jongetje wat heel slim is en tussen heel veel nummers een connectie kan maken, en de toekomst daar mee kan lezen. Hij loopt (volgens mij) steeds weg,en gaat ook op een hijskraan zitten.

Ik hoop dat deze omschrijving duidelijk genoeg is, maar ik kan het begrijpen als jullie hier niks van kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 10:06
Yep, 'Touch' inderdaad, alleen jammer dat deze alweer gecanceld is.

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Nog bedankt, was helemaal vergeten terug te kijken in dit topic, maar dit was hem inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ook al is 'ie gecancelde, het einde van Touch is mi niet slecht, zelfs redelijk goed - als ik het me goed herinner (onthou nooit eindes, alleen hoe het einde voelde). Voor mij had Touch meer een echt einde dan bijv. Firefly, dat naar mijn gevoel echt niet afgerond was, maar ergens halverwege gestopt is.

Niemand trouwens antwoord op deze: Ardana in "Hoe heet deze serie ??"?

[ Voor 14% gewijzigd door Ardana op 24-10-2014 12:46 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Vaagste vraag evah in dit topic: ik weet dat er een tv serie is, waarin één van de hoofdrolspeelsters een vissekom heeft met twee goudvissen met matchende grappige namen.
Dit spookt me al een tijdje door het hoofd, maar ik kan me niet herinneren welke serie het is. Hebben jullie een idee?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Raymond schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:32:
Vaagste vraag evah in dit topic: ik weet dat er een tv serie is, waarin één van de hoofdrolspeelsters een vissekom heeft met twee goudvissen met matchende grappige namen.
Dit spookt me al een tijdje door het hoofd, maar ik kan me niet herinneren welke serie het is. Hebben jullie een idee?
http://tvspoilernews.com/...med-his-goldfish-on-ncis/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tenzij Tony zich heeft laten verbouwen is hij het niet :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Hallo,

Ik zoek de naam van de serie die in grote lijnen overeenkomt met onderstaande. Elke hulp is van harte welkom. Volgens mij kwam er een tweede seizoen van, althans dat hoopte ik. :)

Serie betreft doden die reïncarneren als zij "nodig" zijn. Zij ontwaken in een ander lichaam nadat zij een hulpstuk te zien krijgen die hen in het vorige leven dierbaar was. Allen zijn zij onderdeel van een organisatie.

Ik meen me te herinneren dat ze ook allen een boek hebben en iets met een kaart, waarop het nummer "9" staat.

Hoop van harte dat iemand dit iets zegt.
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Haha, ik lees mijn verhaal en snap dat jij dat denkt. Maar helaas: het is hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Nee helaas.

extra info:
In de serie die ik bedoel gaat het uiteindelijk om een meisje waarin de overleden baas van de organisatie in gereïncarneerd is. De hoofdpersoon zijn vrouw heet "Amy" en zit ook bij de organisatie.
De serie is echt nog geen jaren oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 14:21

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ha ja, dat moet 'm zijn :)

Één van de hoofdpersonen heet Amy. En in één van de forumposts op imdb hebben ze het over een negenjarig meisje met het intellect van een oude man.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1