Vat het niet persoonlijk op, maar je post voegt inhoudelijk niets toe aan de discussie en het vraagstuk van het topic.Edmin schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:31:
Dus ik ben een moraalridder, maar heb wel gelijk?
Het valt mij op dat er vaak mensen in een topic komen verkondigen dat men zich niet zo druk moet maken om het onderwerp van het topic. Dit zie je in vele vormen, van dit voorbeeld tot iemand die advies wil over een stofzuiger en uitgelachen wordt omdat 'het maar een stofzuiger is'. Het mooie van fora is juist dat je ook over de meest onzinnige dingen kunt discussiëren, en als je dat niet wilt sla je het topic toch over?
Het wegmisbruikerstopic en deze als verlengstuk ervan wordt vaak gebruikt om te ventileren, dit gebeurt vaak ongenuanceerd. In mijn geval is het dan ook niet meer dan een onvolwassen gechargeerde rant om ook een beetje lollig te doen, het blijft toch de HK. Maar zo te zien komt dat niet zo over aangezien meerderen het serieus nemen, dus ik zal mij beraden op de formulering.En als je zelf zo relaxed in de auto bent, waarom post je dan dat mensen die in jouw ogen niet hard genoeg rijden aan een kruisverhoor moeten worden onderworpen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8