Gewoon je backup terugzetten toch? In het geval dat je geen backup hebt gewoon je herstelpartitie aanroepen zodat de fabrieksinstellingen hersteld worden en dan gewoon weer updaten naar 8(.1).brick5492 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:57:
Ik heb hulp nodig
Windows 10 is goed geinstalleerd, alles werkte perfect totdat ik een dvd'tje erin deed (het is een laptop)
Het werkte niet.
Ik dacht, nouja, dat zal wel een driver zijn. Gelukkig had ik alle drivers gebackupt. Probeer ik die te installeren (via device manager, en dan de map kiezen waar de driver in staat) krijg ik meteen (hij hoefde niet even te laden/zoeken naar drivers ofzo) een foutmelding:
Windows was unable to install your Optiarc DVD etc.![]()
Ik heb vanalles al geprobeerd. Driver opnieuw downloaden, driver vanaf harde schijf zoeken ipv vanaf de usb, maar ik krijg de hele tijd meteen die melding. Het lijkt wel alsof Windows de driver niet eens zoekt. OF de driver (welke wel gewoon werkte op win7/8/8.1) is niet compatible met windows 10.
Na al dit alles dacht ik, nouja, dan gooi ik er wel weer windows 8.1 op. Maar omdat er eerst windows 7 opstond, ik deze met een 15euro upgrade key geupgraded heb naar 8 en deze weer naar 8.1 heb geupgrade, werkt de key niet. Bij de windows 8.1 installer krijg ik te zien 'Geen geldige key' en bij de 8 installer 'Dit is een upgrade key die niet gebruikt kan worden voor een nieuwe installatie'![]()
Graag hulp. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/