Blijkt dus dat de licensing server rapporteert dat de licentie ongeldig is. Wellicht toch maar wachten tot 24:00 dan of iets dergelijks?oxyle schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:02:
Heb zojuist de upgrade op mijn laptop uitgevoerd. Daarna een clean install gedaan, daar krijg ik echter de foutcode 0xc004e016 bij het activeren... Iemand enig idee wat dit kan betekenen? De upgrade was namelijk wel volledig geactiveerd...
10240 is de zogeheten RTM build.Wietsee. schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:03:
Welke build zal Microsoft nu uitrollen morgen? Ik heb al sinds vorige week build 10240, maar kan nergens meer vinden dat dit een 'preview' zou zijn. Ook rechtsonder in het bureaublad is de tekst 'evaluation copy' etc. al ruim een week verdwenen.
De ~BT map bestaat bovendien al sinds 23 juli.
[afbeelding]
Nee
Of een Japanse VPN proberen via een gratis account van CyberGhost.oxyle schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:04:
[...]
Blijkt dus dat de licensing server rapporteert dat de licentie ongeldig is. Wellicht toch maar wachten tot 24:00 dan of iets dergelijks?
Verwijderd
Veel succes, de MS HD Audio drivers zijn beter op slappe zachte audio na (geen ranzige effecten zoals nep surround en het klinkt raar- maar Equalizer APO doet wonderen)Arfman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:00:
[...]
Bedankt, maar dat was hem helaas niet. Heb toch bij Realtek zelf drivers gevonden, kijken of die soelaas bieden. (http://www.realtek.com.tw...ownTypeID=3&GetDown=false)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 20:08 ]
even schijf opruim gedaan en me C:\$Windows.~BT map is weg
zal dus een oude map geweest zijn voordat ik upgrade deed
zal dus een oude map geweest zijn voordat ik upgrade deed
Aah. Ben ik van win8 home naar win10 home gegaan en ik wou naar pro:P oeps.
En mijn Windows 8.1 pro key werkt niet in Windows 10
.
Dan maar Windows 8.1 pro installeren en dan weer een upgrade uitvoeren.
Of is er nog en andere/snellere mogelijkheid om mijn Windows 8 pro key werkend te krijgen in Windows 10?
En mijn Windows 8.1 pro key werkt niet in Windows 10
Of is er nog en andere/snellere mogelijkheid om mijn Windows 8 pro key werkend te krijgen in Windows 10?
settings -> system -> about -> change product key kun je proberen.Ruudox schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:09:
Aah. Ben ik van win8 home naar win10 home gegaan en ik wou naar pro:P oeps.
En mijn Windows 8.1 pro key werkt niet in Windows 10.
is everything cool?
Al geprobeerd, maar het werkt helaas niet.FREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:09:
[...]
settings -> system -> about -> change product key kun je proberen.
Domme vraag, maar hoe installeer ik die?Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:06:
[...]
Veel succes, de MS HD Audio drivers zijn beter op slappe zachte audio na (geen ranzige effecten zoals nep surround en het klinkt raar- maar Equalizer APO doet wonderen)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
2e poging ISO uitpakken op SSD en de upgrade starten is wel gelukt, Windows 10 Pro is live en geactiveerd.
Ook weer gehad, next
Ook weer gehad, next
Xbox Live Knalle Arie
Heb 8.1 enterprise, dus geen gratis update voor mij?
OK, alles van Realtek eraf gegooid en nu heb ik de default drivers .. alleen hebben die helemaal geen 5.1 optie?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Nee, onder de gratis upgrades vallen Windows 8.1 en PROCyclonic schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:21:
Heb 8.1 enterprise, dus geen gratis update voor mij?
Ik heb een MSI laptop van de zaak, iets meer dan een jaar oud, geleverd met Windows 8. Later de update gehad naar 8.1.
Ik wil deze laptop gaan updaten naar Windows 10 zodra deze officieel beschikbaar is. De KB3035583 is via Windows Update binnen gekomen, maar krijg niet het icoontje in de taakbalk om een kopie te reserveren...
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ook vreemd trouwens, ik heb op mijn desktop Windows 7 Pro staan, gewoon een legitieme versie en ik kreeg de update daar ook niet, ik vermoedde omdat de licentie verkregen is via het MSDN programma van school en ik zit al 3,5 jaar niet meer op school, dus ik dacht dat het daar mee te maken had. Krijg ik vandaag dan toch ineens het icoontje in de taakbalk te staan.
Oh, en de Windows 10 FAQ link in de topic warning werkt niet
Ik wil deze laptop gaan updaten naar Windows 10 zodra deze officieel beschikbaar is. De KB3035583 is via Windows Update binnen gekomen, maar krijg niet het icoontje in de taakbalk om een kopie te reserveren...
Ook vreemd trouwens, ik heb op mijn desktop Windows 7 Pro staan, gewoon een legitieme versie en ik kreeg de update daar ook niet, ik vermoedde omdat de licentie verkregen is via het MSDN programma van school en ik zit al 3,5 jaar niet meer op school, dus ik dacht dat het daar mee te maken had. Krijg ik vandaag dan toch ineens het icoontje in de taakbalk te staan.
http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-faqFastFred schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:23:
werkt hier wel
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Leuk toen extra veel voor moeten betalen en krijg je nu voor de mindere versie wel een gratis updateVerwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:22:
[...]
Nee, onder de gratis upgrades vallen Windows 8.1 en PRO

Hmm net in mijn history van de windows update gekeken, hij probeert het steeds, maar hij geeft steeds aan mislukt?
Johann Sebastian Bach
Hier niet...
Kom wel op de MS website, maar daar krijg ik dus deze melding...We are sorry, the page you requested cannot be found.
The URL may be misspelled or the page you're looking for is no longer available.
Zo krijg ook jij het Windows 10 upgrade-icoonFastFred schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:23:
Ik heb een MSI laptop van de zaak, iets meer dan een jaar oud, geleverd met Windows 8. Later de update gehad naar 8.1.
Windows 10 FAQ url doet het gewoon, heeft het altijd gedaan ook.
[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 28-07-2015 20:26 ]
is everything cool?
Ik heb hetzelfde, zie 'Bijwerken naar Windows 10 Pro' 'mislukt'.Nivida_intel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:25:
Hmm net in mijn history van de windows update gekeken, hij probeert het steeds, maar hij geeft steeds aan mislukt?
Verwijderd
N-Freak schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:27:
[...]
Ik heb hetzelfde, zie 'Bijwerken naar Windows 10 Pro' 'mislukt'.

Verwijderd
Volgens mij krijg je die melding als je setup van Win 10 hebt uitgevoerd. Ik kreeg de melding dat boot.wim ontbrak en vervolgens dezelfde melding in Windows update.N-Freak schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:27:
[...]
Ik ga niks doorstarten, hij werkt nu goed, en ik laat hem ook zo. Morgenmiddag ben ik vrij en dan ga ik hem wel eens een slinger aangeven.N-Freak schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:27:
[...]
Johann Sebastian Bach
En hameren gaat het probleem oplossen denk je? Kijk eens in je WindowsUpdate.log (in de root van C:\Windows).
off-topic.
Tijd voor een Windows 7/8 -> Windows 10 upgrade & troubleshooting topic? Dit is het ervaringen topic en deze wordt aardig vervuild op deze manier
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 28-07-2015 20:31 ]
is everything cool?
Yes werkt, bedankt en gereserveerdFREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:25:
[...]
Zo krijg ook jij het Windows 10 upgrade-icoon
Windows 10 FAQ url doet het gewoon, heeft het altijd gedaan ook.
Enterprise? Zo ja, dan ga je die update niet krijgen als 't goed is. Al gefixed dus.FastFred schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:23:
[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 28-07-2015 20:32 ]
Mijn $Windows.~BT is 6,33GB, maar ik denk dan dat hij nog dat allerlaatste bestandje nodig heeft...
Ik ben hiermee al een stuk verder:
Met deze ESD Decryper kun je met de C:\$Windows.~BT\Sources\Install.esd een ISO maken:
https://github.com/gus33000/ESD-Decrypter/releases
- Zip downloaden en uitpakken
- Install.esd naar die map kopieren (waar decrypt.bat in zit)
- decrypt.bat als Administrator uitvoeren
- Optie 2 kiezen (install.esd)
- Wachten tot de ISO klaar is
- ISO mounten en installeren
OP EIGEN RISICO!
EDIT: Bij mij mislukte de installatie, dus dit lijkt toch niet goed te werken...
Met deze ESD Decryper kun je met de C:\$Windows.~BT\Sources\Install.esd een ISO maken:
OP EIGEN RISICO!
EDIT: Bij mij mislukte de installatie, dus dit lijkt toch niet goed te werken...
[ Voor 9% gewijzigd door Michali op 28-07-2015 20:45 ]
*zucht* nee..sieem schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:33:
[afbeelding]
Mijn $Windows.~BT is 6,33GB, maar ik denk dan dat hij nog dat allerlaatste bestandje nodig heeft...
De Install.wim moet je eigenlijk met een decrypter uit de ESD halen en vervolgens met de door die tool aangemaakte iso de upgrade uitvoeren.
Vanaf morgen gaat de normale manier werken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Had ik ook; opgelost door de DVD te mounten en de setup te starten. Weg probleem, weg update, hello Windows 10
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Net in de log gekeken van Windows update, hij probeert het steeds maar het lukt hem niet.sieem schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:33:
[afbeelding]
Ik heb nog wel de scanner aangezet, gewoon voor sure dat hij goed schoon is.
Johann Sebastian Bach

Iemand enig waarom ik de melding krijg dat het niet voltooid kan worden bij de updates zoals in de onderste afbeelding?
Ik vond nergens die foutmelding in dit topic, gaat ook veel te snel hier om even manueel alles te volgen.Quad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:34:
[...]
*zucht* nee..
De Install.wim moet je eigenlijk met een decrypter uit de ESD halen en vervolgens met de door die tool aangemaakte iso de upgrade uitvoeren.
Vanaf morgen gaat de normale manier werken.
Bedankt hiervoor, dit heeft gewerkt, ben nu aan het installeren. Ben benieuwd!Michali schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:34:
Ik ben hiermee al een stuk verder:
OP EIGEN RISICO!
Nee, de reguliere 8.1. Is dan ook niet echt bedoeld door MSI als zakelijke laptop. Het is een GE40-2OC, i7-4702MQ, 8GB, GTX760m, 750GB, 14" 1080p. Wilde een compacte laptop met een beetje power en dit paste in het budget, ik gebruik 'm ook prive wel eens waar ie wel voor bedoeld isJanW schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:31:
[...]
Enterprise? Zo ja, dan ga je die update niet krijgen als 't goed is. Al gefixed dus.
[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 28-07-2015 20:47 ]
Kaspesky, kost wat maar dan heb je ook wat.Buzzie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:43:
iemand al ervaring met een goed en werkend virusscanner ??
Laptop heeft weinig zin om de updates te downloaden.

Johann Sebastian Bach
http://www.eset.com/nl/Buzzie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:43:
werkt perfect sinds vorige week
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
thanks....gaan we bekijkenNivida_intel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:47:
[...]
Kaspesky, kost wat maar dan heb je ook wat.
Laptop heeft weinig zin om de updates te downloaden.
Net toch nog even geprobeerd, lukt helaas niet... Hoop dat het morgen opgelost is :-)rr7r schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:06:
[...]
Of een Japanse VPN proberen via een gratis account van CyberGhost.
werkt HIPS ook dan?spartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:48:
[...]
http://www.eset.com/nl/
Ik vond het al vreemd dat die er niet was eigenlijkFREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:29:
off-topic.
Tijd voor een Windows 7/8 -> Windows 10 upgrade & troubleshooting topic? Dit is het ervaringen topic en deze wordt aardig vervuild op deze manier
Laat maar weten hoe het voor jou ging, bij stote hij er na een kwartier mee. Zou aan iets anders kunnen hebben gelegen, ik ga het nog een keer proberen.sieem schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:44:
Bedankt hiervoor, dit heeft gewerkt, ben nu aan het installeren. Ben benieuwd!
is gepost maar dagen terug
Wel even uninstall hè voor de major release van morgenspartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:48:
[...]
http://www.eset.com/nl/
offtopic:
Ik begin ook wel knetterzenuwachtig te worden hier met al die BT issues die langskomen, please stop it
Ik begin ook wel knetterzenuwachtig te worden hier met al die BT issues die langskomen, please stop it
NRG
Waarom? ik zit al op W10GerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:52:
[...]
Wel even uninstall hè voor de major release van morgen. Ik heb m er al af, maar HIPS functioneerd top!
offtopic:
Ik wil degene die deze 2 apps heeft gemaakt een flinke Gibbs-slap geven:

Zelfs als ik handmatig alle resten (files en reg-keys) verwijder, blijven die 2 dooie shortcuts staan

Zelfs als ik handmatig alle resten (files en reg-keys) verwijder, blijven die 2 dooie shortcuts staan
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwacht dat mijn situatie hier al vaker langskomen is, maar toch..
Huidige setup: win 8.1 op 64GB ssd (nog 5GB vrij)
Wat wil ik: verse clean win10 nl install.
Hoe te doen?
Hoe te doen?
Ruimte vrij maken en dan de ISO maken zoals eerder omschreven?Dacuuu schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:55:
Hoe te doen?
backup maken, updaten naar Win10 (ivm activatie) daarna clean install er overheenDacuuu schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:55:
Hoe te doen?
10166 naar 10240 Avira (tijdelijk) vergeten, maar die deed het niet meer. Wel normaal zonder fouten kunnen uninstallen.
NRG
FREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:29:
[...]
komt eraan wacht ffGerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:52:
[...]
Ik begin ook wel knetterzenuwachtig te worden hier met al die BT issues die langskomen, please stop it ]
[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 28-07-2015 21:01 ]
Ik heb dus wel ff start8 uitgezet. You never know wat er aan de hand is.
Johann Sebastian Bach
Upgraden en aangeven dat je een schone installatie wilt.Dacuuu schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:55:
Hoe te doen?
Dat kan je doen nadat je de licentievoorwaarden hebt geaccepteerd en hij de nodige updates heeft binnen gehaald.
Ergens in het topic staat een screenshot met de opties.
- Alles applicaties en data behouden
- Alleen data behouden
- Niets behouden en dus een schone installatie uitvoeren
In alle gevallen wordt je licentie keurig meegenomen en geactiveerd.
⏩ PVOutput☀️
Misschien een bug report indienen bij de maker van start 'x'. Ik heb heel Food and Drink en Health and Fitness niet in build 10240.16393.. Hebben ze die MSN ondingsitesapprommel er dan toch maar zelf uitgeslooptRaven schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:54:
Ik wil degene die deze 2 apps heeft gemaakt een flinke Gibbs-slap geven:
[afbeelding]
NRG
Dit dus. Heb die 2 apps ook niet in mijn menuutje zitten. Zal dus eerder aan start-x liggen die nog ouwe rommel vast houd.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:04:
Misschien een bug report indienen bij de maker van start 'x'. Ik heb heel Food and Drink en Health and Fitness niet in build 10240.16393.
Verwijderd
Als ik in ESD Decrypter optie 2 kies gooit hij me direct uit de command prompt en doet verder niets.Michali schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:51:
[...]
Laat maar weten hoe het voor jou ging, bij stote hij er na een kwartier mee. Zou aan iets anders kunnen hebben gelegen, ik ga het nog een keer proberen.
Optie 1 ook trouwens.
Ik ben daar wel doorgekomen en zit nu waar ik moet kiezen wat te behouden. Daar hangt ie nu al een tijdje maar er staat dat t even kan duren, heb dus nog FF hoopVerwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:07:
[...]
Als ik in ESD Decrypter optie 2 kies gooit hij me direct uit de command prompt en doet verder niets.
Optie 1 ook trouwens.
Verwijderd
Bitdefender Internet Security 2015 geeft een BSOD tijdens de installatie.Buzzie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:43:
Het zou mooier zijn als die dingen standaard niet eens geïnstalleerd worden... Helaas heb ik bij het vele upgraden van builds geen opties daarvoor gezien.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:04:
[...]
Misschien een bug report indienen bij de maker van start 'x'. Ik heb heel Food and Drink en Health and Fitness niet in build 10240.16393.. Hebben zie MSN ondingsitesapprommel er dan toch maar zelf uitgesloopt

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 28-07-2015 21:09 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In het kader van Je verwacht het niet. 
Je zou verwachten dat Joe Belfiore wat anders thuis zou hebben staan.
Ach hij is ook maar een mens

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 28-07-2015 21:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Bij mij lukt het toch niet. Ook met andere ESD Decrypter een ISO gemaakt, maar heeft zelfde resultaat. Bij begin installatie krijg ik de melding dat installatie mislukt is. Dan maar tot morgen wachten.
Alleen de laptop van mijn zusje heeft de mapje, maar die is maar 140mb.
Het wordt een hels klusje, mijn laptop is oud maar zo klaar (2 uurtjes max en dat met verse install inbegrepen en installatie van alle zooi).
Mijn vriendin heeft een groter probleem, ze heeft nog maar 8gb van de 120gb ssd over, moet dus wat eraf (weet iemand hoeveel vrije ruimte je moet hebben voor de upgrade?)
Mijn vriendin's laptop wordt een eitje, staat niks op op paar Steam games en Skype na, zo klaar dus.
Laptop van mijn zusje wordt een regelrechte hel, dat ding heeft een AMD e-2100 apu en dat is een vrij recente en zuinige dual-core van... 1ghz, ik weet nog dat alleen Windows 8.1 installatie met updates mij vorig jaar 13 uur kostte, puur omdat de CPU zo traag is (de rest van de specs is vrij normaal voor een tegenwoordige laptop).
Onze NUC moet denk ik wachten, kreeg geen melding van Windows 10 reservatie, ook niet na tallloze tips die ik onder andere hier en op andere websites had gelezen, die NUC draait op Windows 8.1 met Bing dus wie weet ligt het daar aan.
Dat wordt nog wat.
Het wordt een hels klusje, mijn laptop is oud maar zo klaar (2 uurtjes max en dat met verse install inbegrepen en installatie van alle zooi).
Mijn vriendin heeft een groter probleem, ze heeft nog maar 8gb van de 120gb ssd over, moet dus wat eraf (weet iemand hoeveel vrije ruimte je moet hebben voor de upgrade?)
Mijn vriendin's laptop wordt een eitje, staat niks op op paar Steam games en Skype na, zo klaar dus.
Laptop van mijn zusje wordt een regelrechte hel, dat ding heeft een AMD e-2100 apu en dat is een vrij recente en zuinige dual-core van... 1ghz, ik weet nog dat alleen Windows 8.1 installatie met updates mij vorig jaar 13 uur kostte, puur omdat de CPU zo traag is (de rest van de specs is vrij normaal voor een tegenwoordige laptop).
Onze NUC moet denk ik wachten, kreeg geen melding van Windows 10 reservatie, ook niet na tallloze tips die ik onder andere hier en op andere websites had gelezen, die NUC draait op Windows 8.1 met Bing dus wie weet ligt het daar aan.
Dat wordt nog wat.
Dit lijkt me wel wat. Is het wel duidelijk dat het dan alleen om de c schijf gaat? Wil de data van mijn 3 andere schijven uiteraard niet kwijt.Quad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:01:
[...]
Upgraden en aangeven dat je een schone installatie wilt.
Dat kan je doen nadat je de licentievoorwaarden hebt geaccepteerd en hij de nodige updates heeft binnen gehaald.
Ergens in het topic staat een screenshot met de opties.
- Alles applicaties en data behouden
- Alleen data behouden
- Niets behouden en dus een schone installatie uitvoeren
In alle gevallen wordt je licentie keurig meegenomen en geactiveerd.
Bij mij ook mislukt helaas bij 18%. Ik wacht wel gewoon op de officiële release, ga er daarvoor toch niks meer mee doen.Michali schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:11:
Bij mij lukt het toch niet. Ook met andere ESD Decrypter een ISO gemaakt, maar heeft zelfde resultaat. Bij begin installatie krijg ik de melding dat installatie mislukt is. Dan maar tot morgen wachten.
[ Voor 27% gewijzigd door deathmonkey op 28-07-2015 21:36 . Reden: Typos ]
Ja, alleen je C: schijf, de rest raakt die niet aan.Dacuuu schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:14:
[...]
Dit lijkt me wel wat. Is het wel duidelijk dat het dan alleen om de c schijf gaat? Wil de data van mijn 3 andere schijven uiteraard niet kwijt.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk daar staat die iMacQuad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:09:
In het kader van Je verwacht het niet.
[afbeelding]
NRG
Heb je de ISO uitgepakt met Winrar in een map op je hardeschijf en vanuit daar de setupinstructies gestart?Michali schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:11:
Bij mij ging het ook fout vanaf DVD maar vanaf schijf ging prima.
Xbox Live Knalle Arie
+1 verwachtte ook een mac op de achtergrond ofzo...GerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:17:
[...]
Ik denk daar staat die iMacMaar dit verwacht je juist wel, niet zo'n cleane blinkende nieuwe ootb werkende Windows bak, nee gewoon upgraden jonguh #coulda risk'd the marriage
als je de iso gewoon naar bv. je desktop kopieert en vanuit daar mount met je standaard mount ding van windows kan je hem gewoon installeren, in ieder geval bij mijMarvie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Heb je de ISO uitgepakt met Winrar in een map op je hardeschijf en vanuit daar de setupinstructies gestart?
Bij mij ging het ook fout vanaf DVD maar vanaf schijf ging prima.
thurantjee#2531 GoT clan member
Die map met windows is maar 3,47GB groot, windows wat doe je me aan?????
Johann Sebastian Bach
Had ik ook. Toen een cleane upgrade gedaan (geen migratie van apps en files) toen ging het goed (toch pas een nieuwe 8.1 install gedaan).Michali schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:11:
Verwijderd
Is wel een ootb werkende Windows bak. Een Dell AIO met touch.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:17:
[...]
Maar dit verwacht je juist wel, niet zo'n cleane blinkende nieuwe ootb werkende Windows bak, nee gewoon upgraden jonguh #coulda risk'd the marriage
Is het mogelijk om Cortana (in het Engels) te gebruiken als je de Nederlandse versie installeert/een Nederlands taal pakket gebruikt?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Windows doet je niets, Microsoft misschien wel.Nivida_intel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:21:
⏩ PVOutput☀️
Ik denk het wel, dat kon ik in de previews wel nadat ik ingelogd was met mijn email (hotmail) en mijn locatie op VS had gezet.Gijs007 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:25:
Is het mogelijk om Cortana (in het Engels) te gebruiken als je de Nederlandse versie installeert/een Nederlands taal pakket gebruikt?
Echter ga ik Cortana niet gebruiken als het wilt dat ik mij inlog met mijn email in Windows, ik weiger dat.
Ga er morgen ook mee aan de slag. Wil fijn een clean install doen. Eerst upgrade draaien en dan met ISO een clean install doen was de methode toch?
Bij het upgradeproces aangeven dat je niets wilt behouden is de snelste manier.yinx84 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:29:
Ga er morgen ook mee aan de slag. Wil fijn een clean install doen. Eerst upgrade draaien en dan met ISO een clean install doen was de methode toch?
⏩ PVOutput☀️
Mooi, kan ik dan ook de ingebouwde spraak herkenning gebruiken die er sinds Vista in zit? Of is dat wel alleen voor gebruikers van de Engelse taalpakketten (zo als voorheen)Mizgala28 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:27:
[...]
Ik denk het wel, dat kon ik in de previews wel nadat ik ingelogd was met mijn email (hotmail) en mijn locatie op VS had gezet.
Echter ga ik Cortana niet gebruiken als het wilt dat ik mij inlog met mijn email in Windows, ik weiger dat.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik zou willen morgen windows op een andere ssd installeren dan waar mijn huidige windows 8.1 opstaat. Kan je dat tijdens de installatie kiezen op welke schijf je windows wilt installeren? Of moet ik eerst upgraden ivm licentie, vervolgens een iso maken en op usb zetten en dan installeren op mijn nieuwe ssd?
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Hoeveel GB ruimte zal de complete update in beslag nemen?
Ik ben iets van 20GB rijker geworden, dat is incl. Windows.old map en de $Windows.~BT map.Renect schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:30:
Hoeveel GB ruimte zal de complete update in beslag nemen?
⏩ PVOutput☀️
Pfoe,Quad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:32:
[...]
Ik ben iets van 20GB rijker geworden, dat is incl. Windows.old map en de $Windows.~BT map.
dat is nog redelijk wat!
Die van mij is nog steeds 1,82 MB, ik hoop dat hij snel gaat downloaden morgen?Nivida_intel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:21:
Ik heb pas gisteren gereserveerd.
Geen clean install gedaan? Ik zit er aan te denken dit wel te doen. Heb namelijk alles op een tweede partitie (D) staan. Ik ga er vanuit dat dit gewoon blijft bestaan anders morgen eerst een goede backup maken.Quad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:32:
[...]
Ik ben iets van 20GB rijker geworden, dat is incl. Windows.old map en de $Windows.~BT map.
Is dat betrouwbaar? Volgens mij loopt al je zoekverkeer via die site?wiz schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:21:
Eindelijk de Google search engine in Edge:
Om de volgende zoekmachines aan Edge toe te voegen:
- Yahoo
- Ask
- Yandex
- anderen (landafhankelijk)
1) Kan naar http://orthodox.io/edge/?c=com
2) Kies je land
Volg de normale instructies in Edge om een zoekmachine toe te voegen
Settings, View advanced settings, Search in the address bar with, <Add new>
- - - - -
Deze site bezoek je maar 1x, en is OpenSearch compatible. De officiele engines worden daar beschikbaar gemaakt, en Edge maakt er vervolgens entries voor.
Ok, ik heb nu nog 16 GB vrij op mijn C schijf ssd, kan dat een probleem worden?Quad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:32:
[...]
Nee, laptop is m'n primaire werkstation welke ik ook voor werk gebruik.mrjraider schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:33:
[...]
Geen clean install gedaan? Ik zit er aan te denken dit wel te doen. Heb namelijk alles op een tweede partitie (D) staan. Ik ga er vanuit dat dit gewoon blijft bestaan anders morgen eerst een goede backup maken.
Excusé, ik had nog wat in de prullenbak staan, ik heb zo'n 12GB na de upgrade extra gekregen.
Wanneer ik schijfopruiming ga uitvoeren gaat er weer 23GB (waarvan 21GB oude installatie) vanaf.
⏩ PVOutput☀️
'even' Windows 8.1 (verse download) opnieuw installeren.. 115 updates en 53 optioneel

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ga er vanuit dat de upgrade gewoon vlekkeloos werkt haha. Scheelt me weer alle programma's opnieuw installeren en instellenQuad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:36:
[...]
Nee, laptop is m'n primaire werkstation welke ik ook voor werk gebruik.
Excusé, ik had nog wat in de prullenbak staan, ik heb zo'n 12GB na de upgrade extra gekregen.
Wanneer ik schijfopruiming ga uitvoeren gaat er weer 23GB (waarvan 21GB oude installatie) vanaf.
Snap het probleem sowieso niet.MikeyMan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:34:
[...]
Is dat betrouwbaar? Volgens mij loopt al je zoekverkeer via die site?
1. Je opent Edge.
2. Je opent het menu van Edge
3. Je open Settings van Edge
4. Je klikt op Advanced Settings
5. Je klikt op het veld onder "Search in the address bar with..."
6. Je kiest 1 van de 25 mogelijkheden die je aangeboden krijgt waaronder google.nl
Is dat met de laatste Microsoft Windows 8.1 ISO Update 1, lijkt me niet?SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:36:
'even' Windows 8.1 (verse download) opnieuw installeren.. 115 updates en 53 optioneel
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
...zijn er nu twee Windows 10 topics :
- [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 --> Ervaringen met Windows 10
- [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen --> Uitdagingen/problemen met de installatie of upgrade.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
.
• Windows 10 FAQ
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
• Windows 10 FAQ