Zorian schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:54:
[...]
Heb nu even een statische achtergrond ingesteld en het geflikker lijkt foetsie te zijn. Toch een bugje die ze nog even mogen pletten. Alleen zo jammer dat er geen Feedbackapp meer is.
//Zojuist alweer een totale vastloper te pakken. Wanneer dit gebeurd gaan 2 van de 3 schermen op zwart en blijft alleen het primaire scherm aan. De computer reageert echter niet meer en zit totaal vast. Als er geluid afspeelt op dat moment krijg je een enorm luide RRRRRRRRRRRRRRRRR te horen en moet het systeem geforceerd herstart worden met de resetknop. In de logboeken mist vervolgens een uur of 3-4 aan entries en is niks terug te vinden wat er nou gebeurd is.
Noem me kritisch, dat ben ik ook, maar als ex tech supporter heb ik talloze pc's met incompatible tweaks op afstand hersteld, zodat de software waarvoor wij eigenlijk support leverde gewoon bleek te werken... Bam!
Sommige progjes zijn nou eenmaal niet zo lekker backwards compatible of zitten gewoon slecht in elkaar. Soms verbeter je de ellende nog iets door bij programma's en onderdelen, Windows onderdelen inschakelen, .NET Framework x.x in dit geval 3.5 (incl 2 en 3) ff updates draaien, herstarten en eventueel de tweak progjes opnieuw installeren.
Wel grappig, volgens mij kampte je in april of mei ook met soortgelijke problemen, heb toen nog op je 'kicks' geantwoord.. Geloof me, uiteindelijk ben je beter af zonder die (vaak) brakke progjes.
In IEDER geval zijn dit natuurlijk geen bugjes die Microsoft nog ff mag gladstrijken. Dat is voor ontwikkelaars gezien de omgekeerde wereld!!!