Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 15:01
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:24:
[...]

lees ff de afgelopen pagina's terug.. blijkbaar werkt dat dus NIET.. zo wel hoor ik het graag. wil het zelfde doen vanaf mijn 8.1 vanavond.. had al een andere manier gevonden maar als het op die manier ook kan doe ik het liever zo natuurlijk :)
Werkt inderdaad niet, vandaag ook geprobeerd, uiteraard voordat ik de posts hierboven had gelezen. Oudere builds willen ook niet meer activeren. Heb eerder wel previews gedraaid maar paar weken terug gegaan naar 8.1 vanwege wat driverproblematiek. Dan maar even 2 weken wachten.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

panterbv schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:21:
is gewoon toegestaan
behalve een serial plaatsen cracks enz

een ongeactiveerde windows mag iedereen downloaden plaatsen enz enz

de iso`s van windows 8,1 zijn ook gewoon te downlaoden via microsoft

[...]
De ISO's van Microsoft zijn enkel te downloaden via Microsoft Licensing, waar je een account en of SA-overeenkomst voor moet hebben. En van build 10240 is geen officiële ISO gereleased door Microsoft, dus je verhaaltje klopt niet.
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:28 ]

is everything cool?

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:24:
[...]

lees ff de afgelopen pagina's terug.. blijkbaar werkt dat dus NIET.. zo wel hoor ik het graag. wil het zelfde doen vanaf mijn 8.1 vanavond.. had al een andere manier gevonden maar als het op die manier ook kan doe ik het liever zo natuurlijk :)
Ik heb zojuist een nét geactiveerde (en dus Genuine) Windows 7 Enterprise versie geüpdatet met 10162 en die is daarna meteen niet meer geactiveerd.

Zometeen nog eens proberen met een Enterprise en vervolgens Pro versie van Win 7 en dan direct de 10240 eroverheen te zetten.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• panterbv
  • Laatst online: 16-11 17:24
omdat die pas eind van de maand komen
je mag windows gewoon ongeregisteerd gebruiken
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:27:
[...]

De ISO's van Microsoft zijn enkel te downloaden via Microsoft Licensing, waar je een account en of SA-overeenkomst voor moet hebben. En van build 10240 is geen officiële ISO, dus je verhaaltje klopt niet.
Ik ga niet verder in discussie met je. Het linken naar niet officiële ISO's is hier niet toegestaan, en dat is bevestigd door een mod. (VMaster). Als je simpelweg even Googled vind je hem zelf binnen 1 minuut. Je vorige post is niet voor niets aangepast.

[ Voor 23% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:31 ]

is everything cool?

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
pcman007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:21:
Ik installeer nu net build 10162 als upgrade vanaf windows 7 hopen dat ik dan straks ook de rtm build kan draaien na te hebben geupdate naar 10166 heb de iso een paar dagen geleden gedownload toen ik zag dat ie offline gehaald ging worden. Ben benieuwd.
Ben benieuwd inderdaad, ik draai op mijn Dell werklaptop nu build 10074 Enterprise (vanochtend geinstalleerd n.a.v. RTM nieuws) en die krijgt hem nog niet binnen.

Mijn MBPr die al langer als insider via bootcamp Windows 10 draait heeft nu build 10162 en ook die komt nog niet verder door.

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Net even teruggelezen maar kon geen andere manier vinden dus ik hoop maar gewoon dat het zo lukt.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
SkyThes schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:18:
[...]

In eerdere Insider versies heette de Power knop in de startbalk ook nog Energie in de NLse versie :D
Neen hoor, het noemde Vermogen ;)

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:03
Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:33:
[...]

Neen hoor, het noemde Vermogen ;)
Ohja nog erger! 8)7 :D

• pcman007
Puur een vraagje kan je niet gewoon de key in het register aanpassen om daar zo handmatig th1 in te zetten en dat je dan wel kan updqten naar de rtm build?

• Dragunov
Normaal wel als je in het register de key verandert naar TH1

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Mehhh, nog steeds geen 10240 bij mij :'(

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Je kunt je key niet veranderen in het register, want op die manier zou je makkelijk een key van iemand anders kunnen "stelen". Je kunt via de gui of via het commando slmgr.vbs de key veranderen.
slmgr.vbs -ipk <type your product key here>
Met het commando slmgr.vbs -dlv kun je de laatste 5 cijfers van je huidige key zien.

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:38 ]

is everything cool?

• Dragunov
Niet je serial veranderen, maar de key naar TH1
Ah dat kan wel. Je kunt hem het beste op 2 plekken (BranchName en UserPreferredBranchName) aanpassen trouwens, want er staat 2x fbl_impressive.

Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2015/7/20150715_005517_285.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:41 ]

is everything cool?

• pcman007
En als ik dat doe kan ik dan gewoon de rtm build installeren?
Wat betekent bij de installatie uw vorige versie van windows herstellen?
pcman007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:40:
En als ik dat doe kan ik dan gewoon de rtm build installeren?
Wat betekent bij de installatie uw vorige versie van windows herstellen?
Precies wat er staat, dat je terug gaat naar de build/versie van Windows die je op dit moment geïnstalleerd hebt staan, alvorens de upgrade.

is everything cool?

• pcman007
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Precies wat er staat, dat je terug gaat naar de build/versie van Windows die je op dit moment geïnstalleerd hebt staan, alvorens de upgrade.
Maar ik upgrade vanaf 7 ga ik dan weer terug naar 7 toe en zo ja waarom?
pcman007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:41:
[...]

Maar ik upgrade vanaf 7 ga ik dan weer terug naar 7 toe en zo ja waarom?
Nee, stel je upgrade naar Windows 10 en je wilt toch terug naar Windows 7, dan gebruik je die optie. Op het moment dat je dan in Windows 10 ziet en je wilt toch weer downgraden dan kies je voor de optie "uw vorige versie van Windows herstellen". Dit wordt ook wel een rollback genoemd.

[ Voor 23% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:45 ]

is everything cool?

• pcman007
Nee ik kreeg een zwart scherm waar op stond uw vorige versie van windows herstellen. Windows 7 startte daarna weer op en vertelde me dat er iets fout was gegaan in de fase second_boot tijdens de migrate data bewerking. Nu zit ik dus nog steeds op 7 jammer genoeg zal even opzoeken waarom dit zo is.
Edit: kan hier niets over vinden weet iemand misschien waardoor dit komt?

[ Voor 11% gewijzigd door pcman007 op 16-07-2015 16:49 ]

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Trouwens als ik niet kan updaten naar 10240 kan ik dan over 2 weken wel updaten naar de final versie of heb ik dan wel een herinstallatie nodig? Aangezien ik nu geen updates meer krijg vraag ik me dit af.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

pcman007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:46:
Nee ik kreeg een zwart scherm waar op stond uw vorige versie van windows herstellen. Windows 7 startte daarna weer op en vertelde me dat er iets fout was gegaan in de fase second_boot tijdens de migrate data bewerking. Nu zit ik dus nog steeds op 7 jammer genoeg zal even opzoeken waarom dit zo is.
Dan is je upgrade dus mislukt. Graag iets duidelijker aangeven wat er mis gaat. Beetje eigen inzit wordt hier gewaardeerd. Je posts zijn nu erg kort en niet krachtig. :+

Ik begrijp dat iedereen nu heel graag wil upgraden, maar dit topic wordt op dit moment redelijk overspoeld met mensen die niet kunnen upgraden naar 10240 of de update niet kunnen vinden en dit topic onder spammen. Beetje eigen inzet is wel zo fijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 16:52 ]

is everything cool?

• pcman007
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:49:
[...]

Dan is je upgrade dus mislukt. Graag iets duidelijker aangeven wat er mis gaat. Beetje eigen inzit wordt hier gewaardeerd. Je posts zijn nu erg kort en niet krachtig. :+
Sorry heeft hij ook ergens een dump file gemaakt want ik heb het scherm afgesloten omdat ik dacht dat ik met die twee dingen wel wat kon vinden |:( . Dat was misschien niet heel slim van me.
Edit: Ik heb een logging map gevonden maar kan hier niets in vinden waar ik wijzer uit word.
Edit: Zal het ermee te maken kunnen hebben dat ik maar 11 gigabyte vrij heb op m'n ssd? Dit staat wel bij de system requirements dus dan zal ik dat eens proberen, dom van me dacht dat dat niet hoefde als ik upgrade maar denk het wel anders weet ik het ook niet.

[ Voor 26% gewijzigd door pcman007 op 16-07-2015 17:01 ]

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:04
Ik heb een probleem in 10240 , ik heb twee schermen aan mijn PC hangen , een TV van 40 inch verbonden met HDMI en een Iiyama monitor. Als ik de PC opstart krijg ik gigantische iconen. Ik moet dan de scaling even veranderen naar 125% en dan weer terug naar 100% om de bureaubladiconen weer goed te krijgen. Iemand anders ook last van?

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:47:
Trouwens als ik niet kan updaten naar 10240 kan ik dan over 2 weken wel updaten naar de final versie of heb ik dan wel een herinstallatie nodig? Aangezien ik nu geen updates meer krijg vraag ik me dit af.
Nope, dan wordt het vanuit je huidige Windows upgraden. Ik begin een beetje te denken dat het voornaamste is voor insiders die geen updates gepusht krijgen dat de koppeling account/device/insider opnieuw geverifieerd moet worden. Dus updates instellingen enzo, insider 'repareer mij'.

NRG

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 13:35

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ff een vraagje. Ik heb mij aangemeld voor de gratis upgrade naar W10. Ik kom vanaf 7. Mijn pc draait nu dus nog gewoon W7.

Kan ik dan ook een jaartje wachten voordat ik de upgrade naar W10 dan daadwerkelijk uitvoer?

Spielerei...

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
el-jorge schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:00:
Ff een vraagje. Ik heb mij aangemeld voor de gratis upgrade naar W10. Ik kom vanaf 7. Mijn pc draait nu dus nog gewoon W7.

Kan ik dan ook een jaartje wachten voordat ik de upgrade naar W10 dan daadwerkelijk uitvoer?
Yep, je kan zelf kiezen wanneer je de upgrade laat uitvoeren via Windows update.
Doe het wel binnen het jaar na release of je zal moeten betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 16-07-2015 17:01 ]

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:38

_Arthur

blub

@Modje: Is het misschien een idee om een apart 'Ik snap niets van hoe ik mijn Win7/8/9/3.11 naar Win10 moet upgraden'-topique te openen?

Want om nu elke pagina dezelfde vragen te lezen (met idem antwoorden) laat dit topic wel heel erg ondersneeuwen op het moment.

[ Voor 17% gewijzigd door _Arthur op 16-07-2015 17:05 ]

• Emunator
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-07 20:11
De meeste insiders die niet kunnen upgraden naar 10240 zitten in de fast update ring, als je deze terug zet naar slow komt bij de meesten de th1 update wel binnen.

• pcman007
Nou ik ga nog een keer proberen te upgraden heb nu wel 16 gb vrij hoop dat het lukt.

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10 12:04
_Arthur schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:17:
[...]

Heb zelf met de meegeleverde Nvidia driver op mijn desktop ook rariteiten (met scherm resolutie & mousepointer) op mijn 750Ti. Draai daar nu de 352.63 driver versie http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/84233/en-us
'
Ah tnx, nu werkt hier alles ook weer normaal :-)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:07:
[...]

'
Ah tnx, nu werkt hier alles ook weer normaal :-)
deze driver is nieuwer: http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/84891/en-us

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Dragunov
Ik draai 353.50 als driver

• ghostman

ghostman

dwarf

GerardVanAfoort schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:00:
[...]

Nope, dan wordt het dokken en vanuit je huidige Windows upgraden. Ik begin een beetje te denken dat het voornaamste is voor insiders die geen updates gepusht krijgen dat de koppeling account/device/insider opnieuw geverifieerd moet worden. Dus updates instellingen enzo, insider 'repareer mij'.
Dokken? Ik heb nog steeds de Windows 8.1 licentie in mijn bios zitten dus ik zou toch gewoon een Win8.1 iso kunnen downloaden, deze via de usb tool op een usb zetten en Win8.1 weer kunnen installeren? Dan kan ik alsnog weer upgraden naar Windows 10. Ja het is een hele omweg maar lijkt me niet onmogelijk

• _Arthur

_Arthur

blub

Het gaat niet om nieuwer: de huidige 353.50 (en eerdere WHQL's) geven problemen met mijn mousepointer, wat TunefulDJ_Mike dus ook had.
Fontainemelon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:25:
Ik heb gisteren ook geüpdate, en heb maar een paar kleine 'probleempjes' tegengekomen die verholpen konden worden.

Zo vraag ik me af wat het nut is van het vergrootglas-icon op de taskbar: die doet toch exact hetzelfde als wanneer je de windows-knop aanklikt en begint te typen. Ik heb 'm maar meteen verborgen, ik veronderstel dat dit vooral bedoeld is naar mensen die nieuw zijn met het besturingssysteem en nog niet weten dat je gewoon in Start kan typen?
Dat vergrootglas is eigenlijk voor Cortana. Maar die heb je niet in Nederland, dus dan is het gewoon de zoekfunctie zelf. Anders zou je daar herinneringen krijgen e.d.
Daarnaast werkte PIN login niet, maar dat was snel opgelost door even opnieuw dezelfde PIN in te stellen.

Eén ding stoort me nog, en dat zijn de hotkey visuals die je krijgt. Als ik van Windows 7 naar 8 geupdate heb, werden de visuals van de Asus Hotkeys vervangen door de stock W8 visuals. Daarmee bedoel ik dus onderstaande bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Nu ik naar W10 geupdate heb, zijn plots de oude visuals terug, en die vind ik eerlijk gezegd spuuglelijk. :+ Deze dus:
[afbeelding]
Naast het feit dat ze spuuglelijk zijn naar mijn mening, geeft bijvoorbeeld volume control nu veel grotere stappen aan ipv increments van 2 (20-22-24) bij het aanslaan van de toetsen. Iemand enig idee of hier een oplossing voor bestaat? De Asus driver disablen geeft jammer genoeg gewoon niets van visuals in plaats van de Windows versie.
Dat ziet eruit alsof Asus weer de hotkeys over heeft genomen want hier zijn ze nog hetzelfde. Ik installeer die meuk ook nooit omdat het er toch niet uit ziet (al zou het al schelen als ze dezelfde stijl gebruiken). Maar dat is dus Asus, niet Windows.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

My bad!
*ch033 zal zo ff duidelijke info posten*

NRG

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

BM

Moderator Spielerij
Kapitein187 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:36:
Mehhh, nog steeds geen 10240 bij mij :'(
Idem hier. Krijg al 'sinds' 10162 geen nieuwe build meer. In registry is de branch wel naar TH1 veranderd, Insider Builds staat op Fast Ring, maar geen update te bekennen. Niet heel erg, maar zou graag overgaan naar nieuwste versie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Gefeliciteerd :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ghostman

ghostman

dwarf

Voor iedereen die niet kan updaten naar de 10240 kun je de onderstaande link proberen. Heeft helaas bij mij niet gewerkt, maar wie weet werkt het bij jou wel.

http://answers.microsoft....-a904-ab4e458f6283?auth=1

Congratz BM *O*

• Dragunov
Ik vraag me af waarom de Store soms nog moeite heeft met een update te downloaden voor een app.

Als dit een RTM kandidaat is, dan zou dit moeten vlekkeloos verlopen

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:46:
Ik vraag me af waarom de Store soms nog moeite heeft met een update te downloaden voor een app.

Als dit een RTM kandidaat is, dan zou dit moeten vlekkeloos verlopen
Heb jij er ook telkens 3 (al aanwezige) die een foutcode geven bij het updaten? Dat heb ik al een aantal upgrades :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dragunov
Blijft op 0.0MB staan, maar komen wel in lijst en kan ze wel gebruiken, pauzeren of verwijderen in Store lukt niet

Edge hangt ook soms vast

[ Voor 10% gewijzigd door Dragunov op 16-07-2015 17:51 ]

• pcman007
Heb net weer geprobeerd het te installeren maar ging weer fout de error code is 0xc1900101-0x4000d de installatie is mislukt in de fase
SECOND_BOOT met een fout tijdens de MIGRATE_DATA bewerking. maar kon ier aleen maar dingen over vinden van windows 8.1

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:57

silitek

Tubes Only

Weet iemand hoe je Windows store app kan re-install, FC (force close)..telkens
Niet dat het zo'n ramp is, is wel het minste wat ik kan missen... :)

Tubes....It's what make music music!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10 12:04
Dat zal best zo zijn, blijf voorlopig even bij deze driver die werkt tenminste naar behoren

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• Dragunov
Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:51:
Blijft op 0.0MB staan, maar komen wel in lijst en kan ze wel gebruiken, pauzeren of verwijderen in Store lukt niet
Na het sluiten van de Store en het opnieuw openen ervan is het opgelost.
_Arthur schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:03:
[...]

@Modje: Is het misschien een idee om een apart 'Ik snap niets van hoe ik mijn Win7/8/9/3.11 naar Win10 moet upgraden'-topique te openen?

Want om nu elke pagina dezelfde vragen te lezen (met idem antwoorden) laat dit topic wel heel erg ondersneeuwen op het moment.
+1
Dit is het ervaringen topic, niet het "ik weet niet hoe.."

is everything cool?

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43
Bij mij blijft de store crashen als ik hem probeer te open met build 10240. Met de vorige build had ik hier geen last van. Ik heb het gemeld in de feedback app. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplossen kan? Kan via Google/Bing niets vinden helaas. Sorry, is toch een weet niet hoe...

[ Voor 6% gewijzigd door Gandalf op 16-07-2015 18:58 ]

• Dragunov
Maar de Windows Insider app is verdwenen sinds vorige build (hadden ze aangekondigd), maar ook dat hij terug zou komen, dus hopelijk gauw, want van daaruit regelde ik alles wel qua feedback en zo

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:58:
Maar de Windows Insider app is verdwenen sinds vorige build (hadden ze aangekondigd), maar ook dat hij terug zou komen, dus hopelijk gauw, want van daaruit regelde ik alles wel qua feedback en zo
Insider app moet je tegenwoordig zelf installeren.

1.Go to Settings then System and then Apps & Features.
2.Tap or click the Manage Optional Features.
3.Tap or click Add a Feature.
4.Navigate the list, locate Insider Hub, and click install.

Patient gamer

• Dragunov
Windows Feedback heb ik er gewoon op hoor als je deze app bedoelt?! :)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56
Het is niet zo vreemd dat een feedback app niet nodig is bij een RTM build. Zodra je weer op een insider build zit, zal de feedback waarschijnlijk ook weer automatisch geinstalleerd staan.

Al staat ie er bij mij ook nog steeds op :P

[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 16-07-2015 19:07 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
blmp schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:00:
[...]

Insider app moet je tegenwoordig zelf installeren.

1.Go to Settings then System and then Apps & Features.
2.Tap or click the Manage Optional Features.
3.Tap or click Add a Feature.
4.Navigate the list, locate Insider Hub, and click install.
Dat is om de insider hub te installeren. De feedback app moet gewoon aanwezig zijn, bij mij in ieder geval wel. Heb al weer diverse feedback moeten geven helaas :( En mijn eventviewer geeft ook wel een lijstje met fouten aan in het afgelopen uur (zo net dat uurtje na de installatie). Nu na een tijdje komen er echter geen fouten meer bij. Windows 10 heeft zich 'gestabiliseerd'...

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 16-07-2015 19:10 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:22

RumaNoV

Folding

Ik draai sinds gisteren de recentste build 10240, maar zit reeds enige builds met een onopgelost probleem:

Wanneer ik een local account omzet naar een Microsoft Account heb ik steeds problemen bij de volgende login. Volgende kritieke fout doet zich voor:

"Startmenu en Cortana werken niet. De volgende keer dat u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen".

Afmelden en opnieuw aanmelden helpt niet, de fout blijft zich voordoen. Hierdoor kan ik praktisch niets uitvoeren onder dat account... Google heeft mij nog geen oplossingen geboden, dus hoop dat iemand hier mij kan helpen?

• Swerfer
RumaNoV schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:09:
Ik draai sinds gisteren de recentste build 10240, maar zit reeds enige builds met een onopgelost probleem:

Wanneer ik een local account omzet naar een Microsoft Account heb ik steeds problemen bij de volgende login. Volgende kritieke fout doet zich voor:

"Startmenu en Cortana werken niet. De volgende keer dat u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen".

Afmelden en opnieuw aanmelden helpt niet, de fout blijft zich voordoen. Hierdoor kan ik praktisch niets uitvoeren onder dat account... Google heeft mij nog geen oplossingen geboden, dus hoop dat iemand hier mij kan helpen?
Wat rigoureuzer is waarschijnlijk een clean install, verder kan je denk alleen kijken wat de eventviewer voor problemen aangeeft en dan kan je misschien gerichter zoeken op Google of Bing. Probeer in ieder geval de feedback app te starten en geef feedback...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:30

Fontainemelon

Zuiderbuur

Martinspire schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:21:
[...]

Dat ziet eruit alsof Asus weer de hotkeys over heeft genomen want hier zijn ze nog hetzelfde. Ik installeer die meuk ook nooit omdat het er toch niet uit ziet (al zou het al schelen als ze dezelfde stijl gebruiken). Maar dat is dus Asus, niet Windows.
Inderdaad. De Asus hotkey package disablen hielp niet: dan werkten de hotkeys wel maar kreeg ik geen indicator op m'n scherm. De hotkey package verwijderen zorgde ervoor dat de hotkeys niet meer werkten, en de allerlaatste versie van de hotkey package downloaden heeft het probleem opgelost. Geen lelijke graphics meer, gewoon de standaard windows O+ Asus gaf bij mijn laptopmodel niet de laatste versie, maar de hotkey utility staat los van je laptopmodel.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:50:
Woensel +1 (hier nog zo iemand) :D
Je hebt dezelfde achtergrond als ik trouwens, maar ik had hem een tijd terug ook gedeeld hier dacht ik.
Nu wil ik hem ook:p

https://opensea.io/seaart

• ghostman

ghostman

dwarf

Microsoft WTF...
Probeer ik een reset uit te voeren via instellingen krijg je de optie of je alle bestanden en programma's wilt houden en dat alleen Windows zich zelf herinstalleerd of dat Windows alles verwijderd. Dus ik klik aan dat ik alles wil houden en dat alleen het os zich moet herinstalleren krijg ik een melding dat sommige apps toch verwijderd willen worden. Ik even kijken, als het een paar zijn vind ik het nog goed. Krijg ik een lijstje met echt alle programma's die ik geinstalleerd heb met de melding dat deze allemaal verwijderd worden als ik door ga.

Laat maar weer.. ;(

• _Arthur

_Arthur

blub

Dus, je wilt dat het OS helemaal opnieuw geinstalleerd wordt, maar wel al je third-party applicaties moet herinstalleren voor je.

Denk je echt dat dat zou gaan werken ja?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Nog meer mensen die bij de Windows Store in het Start Menu een "vreemde" naam hebben staan (WIndows 10 RTM)?

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/15ryvl1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 16-07-2015 19:49 ]

• Swerfer
_Arthur schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:41:
Dus, je wilt dat het OS helemaal opnieuw geinstalleerd wordt, maar wel al je third-party applicaties moet herinstalleren voor je.

Had natuurlijk gekund. Het herstellen van eventueel beschadigde Windows systeem bestanden, zonder herinstallatie. Een soort upgrade maar dan met dezelfde OS versie...

• Dragunov
Had ik paar builds terug opeens, sedert 10166 kon je die dan verwijderen, wat ik heb gedaan!

Iemand last van vensters die automatisch minimaliseren, heb ik al heel vroeg last van in de Win10 builds??

• ghostman

ghostman

dwarf

_Arthur schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:41:

Ik bedoelde het meer op de manier zoals Swerfer het zei. Gewoon alleen het os controleren / repraren en niet meteen alles verwijderen.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:33:
Microsoft WTF...
Probeer ik een reset uit te voeren via instellingen krijg je de optie of je alle bestanden en programma's wilt houden en dat alleen Windows zich zelf herinstalleerd of dat Windows alles verwijderd. Dus ik klik aan dat ik alles wil houden en dat alleen het os zich moet herinstalleren krijg ik een melding dat sommige apps toch verwijderd willen worden. Ik even kijken, als het een paar zijn vind ik het nog goed. Krijg ik een lijstje met echt alle programma's die ik geinstalleerd heb met de melding dat deze allemaal verwijderd worden als ik door ga.

Laat maar weer.. ;(
Heb je nu dan al wel die RTM gepusht gekregen? Zo niet met alle stappen, de insider hub installeren zoals hxk-clan hierboven beschrijft. Je weet maar nooit!

NRG

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:54:
[...]

Same here... nog een kleine 2 weken geduld dus voordat ik mijn andere systemen kan upgraden.

@thevmaster lukt een clean install van Windows 10 op het oude 8.1 systeem nu ook met dezelfde key?
Jups :+

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:47:
Nog meer mensen die bij de Windows Store in het Start Menu een "vreemde" naam hebben staan (WIndows 10 RTM)?

[afbeelding]
Jup, al een redelijk aantal builds :-)
Modbreak:Kunnen we hiet hier weer hebben over ervaringen met Windows 10. Maak svp voor upgrade perikelen svp even een eigen 'ervaringen' topic aan. Dan neem ik die op in de topic warning.

• ghostman

ghostman

dwarf

GerardVanAfoort schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:51:
[...]

Heb je nu dan al wel die RTM gepusht gekregen? Zo niet met alle stappen, de insider hub installeren zoals hxk-clan hierboven beschrijft. Je weet maar nooit!
Nee is nog steeds niet gelukt. De insider app heb ik al geinstalleerd aangezien dat één van de dingen waren waar het aan kon liggen. Om een beetje een lijstje te geven wat allemaal zou kunnen helpen:

- Uitzetten en weer aanzetten (geen restart)
- Zorgen dat Windows geactiveerd is
- Zorgen dat je ingelogd bent met een insider account
- Zorgen dat je pc geverifieerd is (kun je zien bij Hotmail, account informatie en dan even zoeken)
- Zorgen dat alle andere updates geinstalleerd zijn
- Insider hub moet geinstalleerd zijn
- Reset de update service via deze tutorial
- Wachtwoord van je insider account veranderen
- Zorgen dat je BrancheName HT1 is
- Windows Defender en/of eigen virus beveiliging uitschakelen
- Opstarten met minimale aangesloten apparaten
- Veranderen naar een lokaal account en dan weer naar Insider account
- Via het lokale account proberen te updaten
- Je serial code opnieuw proberen te activeren (ook al heb je dat al gedaan) via deze methodes
- Inloggen met wachtwoord i.p.v. pin
- Switchen tussen fast en slow ring

Dit was ongeveer alles wat ik op Google kon vinden om het aan de praat te krijgen, maar helaas.. :'(

Net de waarschuwing als ik aan het typen ben :P

• Dragunov
McPoowl schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:14:
[...]

Jup, al een redelijk aantal builds :-)
Gewoon Uninstall kiezen

• _Arthur

_Arthur

blub

Swerfer schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:48:
Het herstellen van eventueel beschadigde Windows systeem bestanden, zonder herinstallatie.
Je bedoelt sfc /scannow dat is echt heel iets anders dan dat hier nu echt wordt bedoelt.

https://support.microsoft.com/en-us/kb/929833

• Dragunov
Al iemand zijn ESD uitgefilterd in Nederlands? :D

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:50:
Al iemand zijn ESD uitgefilterd in Nederlands? :D
werkt niet.

enige manier om op 101204 te komen en dat die versie netjes voor altijd geactiveerd blijft is updaten vanaf 10162 (die al geactiveerd is) naar 101204.

TER INFO:
Vanaf W8.1 updaten naar W10 101204 heeft geen zin want die activatie werkt niet.

Hoe weet ik dit? net allemaal getest met keys op internet. ze werken wel maar de KMS server zal ze er toch over een tijdje weer deactiveren.. dus voor mensen die W8.1 hebben en W10 101204 proberen te installeren.. doe het niet heeft geen zin en wacht tot 29-07

ik heb een legale W8.1.. ik ben insider en ik heb een ''echte'' versie van 10162.iso plus key alleen ik ben gewoon te laat geweest met installeren. Kon blijkbaar maar tot gisterenavond :'(

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 21:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10 21:21
Ja mijn upgrade van Windows 8.1 naar 10 is ook net klaar en kan niet activeren dus denk dat ik maar weer terug ga. Verder ging alles netjes mee met de upgrade dus werkt nu al ontzettend goed.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Oh ja ervaringen... mail en agenda. Mail geeft wel aan dat ie is bijgewerkt, echter berichten verschijnen niet.
Agenda doet niks.

Voor de rest zeer tevreden, de update naar build 10240 is vlekkeloos gegaan. Was ff vergeten Avira te uninstallen. Alsnog gedaan -want starten ging niet meer uiteraard- zonder conflicten gelukt.

Selecteren in het startmenu ging in 10162 wat lastig, muis positioneren en het leek alsof die m uit een veld drukte. Iets met meerdere laagjes popups ofzo. Is nu weer goed.

Geïnstalleerde software en drivers werkt allemaal. HitmanPro + Alert doet zijn kunstje ook goed, de exploitbescherming werkt voor al mijn eerdere software. Alleen voor Edge is er nog geen 'condoompje' :)
K-Lite codecpack standaard en MPC, top. LAV filters komen ook in de systray.
En mijn favoriete music player foobar2000 en de vele componenten die ik heb toegevoegd doen het.
Met bitstream rechtstreeks naar geluidskaart of receiver, ofwel negeert de windows mixer, het werkt!

TH1 Build 10240 32-bit begin setup 11/07: TP 10162, vandaag MS account gekoppeld, en nu blijkt... Insider sinds 16 juli.. Maar wel een geactiveerde Windows (schaam) Eerdere TP's altijd met lokaal account gewerkt.
Ach, om het goed te maken blijf ik dan maar Insider na 29 juli, ze hebben mij wel weer om met Windows 10 :)

Toevoeging, enige updates die hier af toe faalden, doen dit nu weer Defender definities.
perfmon en eventviewer ff doorgewandeld, kritiek en fout in systeem en programma's zijn een paar 'bekende' niks spannends, perfmon toont een lekker kabbelende voortgang.

[ Voor 9% gewijzigd door GerardVanAfoort op 16-07-2015 22:05 ]

NRG

Verwijderd

Hmm... Als ik in 10240 een VPN wil aanmaken, krijg ik alleen de Windows buildin optie te zien. Geen juniper o.i.d. dat is wel een gemis! Meer mensen dit?
Hoop dat die optie er de 29ste wel in zit...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:08:
[...]

werkt niet.

enige manier om op 101204 te komen en dat die versie netjes voor altijd geactiveerd blijft is updaten vanaf 10162 (die al geactiveerd is) naar 101204.

TER INFO:
Vanaf W8.1 updaten naar W10 101204 heeft geen zin want die activatie werkt niet.

Hoe weet ik dit? net allemaal getest met keys op internet. ze werken wel maar de KMS server zal ze er toch over een tijdje weer deactiveren.. dus voor mensen die W8.1 hebben en W10 101204 proberen te installeren.. doe het niet heeft geen zin en wacht tot 29-07

ik heb een legale W8.1.. ik ben insider en ik heb een ''echte'' versie van 10162.iso plus key alleen ik ben gewoon te laat geweest met installeren. Kon blijkbaar maar tot gisterenavond :'(
Kun je die 10162 ook nog activeren met een win8.1/win7 key dan?

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]

werkt niet.

TER INFO:

Wel mooi dat iemand het even (hoe teleurstellend ook) zo duidelijk stelt. In dat geval laat ik het maar gewoon rusten en wordt het inderdaad nog anderhalve week wachten. Niks aan te doen! Dankjewel voor de opheldering!

• Dragunov
[...]

werkt niet.

TER INFO:

Link net op het nippertje kunnen krijgen, vooraleer je die veranderde

Heb die dan toch gewoon, maar krijg geen seeds en peers

Bedankt!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MikeyMan schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:21:
[...]

Kun je die 10162 ook nog activeren met een win8.1/win7 key dan?
nope.. sinds gisteravond / vanmorgen is 10162 niet meer te activeren met de key die op de insider website stond.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat was toch niet je originele win7/win8.1 key, maar een generic key?

[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 16-07-2015 21:33 ]

• Zorian
  • Laatst online: 21-11 19:54

Zorian

What the fox?

[...]
TER INFO:
Grappenmaker, net gedaan en na de upgrade vanaf 8.1 was ie direct geactiveerd en wel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FdKKLfol.png

Werkt lekker tot zover. Enige dingen die ik merk is dat de taskbar zichzelf elke minuut refreshed (knippert even dus) en ik heb 1 volledige freeze gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Zorian op 16-07-2015 21:41 ]

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:30:
[...]

nope.. sinds gisteravond / vanmorgen is 10162 niet meer te activeren met de key die op de insider website stond.
Deze key doet het toch?
W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

is everything cool?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand waarom WSReset niet doet wat het moet doen? Zou de apps store moeten resetten, maar afgezien van het openen van een commandline venster en de store gebeurt er niets. Zit al een aantal upgrades met (al aanwezige) apps die niet willen updaten, op dit moment Windows Leeslijst en Windows Scanner, beide afwisselend 0x803F8001 en 0x803F7003. Kan die apps trouwens ook niet terugvinden om te verwijderen :S

Oscar Wilde

Uitgevoerd als administrator?

is everything cool?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, zelfde gedrag: Commandline venster opent, dan de store, geen indicatie dat ie een reset doet/heeft gedaan.

Oscar Wilde

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Raven schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:43:
Weet iemand waarom WSReset niet doet wat het moet doen? Zou de apps store moeten resetten, maar afgezien van het openen van een commandline venster en de store gebeurt er niets. Zit al een aantal upgrades met (al aanwezige) apps die niet willen updaten, op dit moment Windows Leeslijst en Windows Scanner, beide afwisselend 0x803F8001 en 0x803F7003. Kan die apps trouwens ook niet terugvinden om te verwijderen :S
Even de App's verwijderen ("Scanner" & "Readlist") uit je geïnstalleerde App's in het startmenu, Tevens de updates verwijderen uit het updatemenu van de "store".

Store afsluiten en opnieuw openen en vervolgens de app's opnieuw installeren.

Zelfde geld ook voor de MSN App's "Food" & "Health" .... & de standaard "Reader": Althans bij mij :P

Spullen lopen anders continue vast op een licentie check.

En ik heb ondertussen ook een tweede VM op 10240 draaien... Windows 8 Pro netjes geactiveerd bij MS met een lokaal account, vervolgens de 10162 er overheen gezet en de Insider Release bleef geactiveerd. Vervolgens aangegeven dat er ook Insider updates overheen mochten komen vanuit de Fast Ring en mezelf daar (uiteraard) mogen authentiseren met m'n Live ID..... Update naar de RTM werkte toen wel, in tegenstelling tot hetzelfde "spel" vanuit een Enterprise WIN7 óf WIN8

Kun je voor de grap eens controleren of hij ook echt daadwerkelijk je Windows 8 key gebruikt dan? slmgr.vbs -dlv in command prompt. (hij laat laatste 5 cijfers zien van je license key).

is everything cool?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:59:
Kun je voor de grap eens controleren of hij ook echt daadwerkelijk je Windows 8 key gebruikt dan? slmgr.vbs -dlv in command prompt. (hij laat laatste 5 cijfers zien van je license key).
Partitial Product Key: 7XM87
License State: Licensed

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:55:
[...]

Even de App's verwijderen ("Scanner" & "Readlist") uit je geïnstalleerde App's in het startmenu, Tevens de updates verwijderen uit het updatemenu van de "store".

Store afsluiten en opnieuw openen en vervolgens de app's opnieuw installeren.

Zelfde geld ook voor de MSN App's "Food" & "Health" .... & de standaard "Reader": Althans bij mij :P

Spullen lopen anders continue vast op een licentie check.
Ehm, er staan geen apps in de apps map in het startmenu (ook niet onder apps die onder "all programs" staat) en de zoekbalk van het startmenu vind die apps niet. Al zou dat kunnen doordat de store en apps in het Nederlands zijn terwijl de rest van Windows in het Engels is. Ik kan in ieder geval niets vinden van die 2 apps.

De Store zegt echter dat ze geïnstalleerd zijn, waar dan 8)7 en ik kan daar geen verwijderknop vinden:?
En ze lijken inderdaad bij licentie check vast te lopen, zag daar iets over voorbijkomen.

edit: Inmiddels de lijst met geïnstalleerde apps gevonden, beide verwijdert en nu begint Skype lastig te doen met updaten: 0x80073d05

Pfff, volgens mij kan ik beter al die standaard apps eraf flikkeren en schoon beginnen :P

edit2: .... en veel apps hebben een gedisablede uninstall knop.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 16-07-2015 22:18 ]

Oscar Wilde

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:11
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:59:
Hier niet , ik herken de code niet, en ik zit in een Retail kanaal zegt die, terwijl mijn W7 oem gekocht is. Ja, ik kom vanaf een W7, waarover 10162 is gezet, en gister 10240, en ja ik ben ingelogd met Insider MSA. Ben verbaasd.
Resterend Windows en SKU activeringen is 1001, dat was vroeger stuk minder.
Mijn conlusie, de echte activering van de zuurbetaalde key (met W10) moet nog komen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:47:

[afbeelding]
Had ik ook, 2 stuks. Rechtermuis en uninstall kiezen en ze waren bij mij verdwenen.

XBL: MRE Inc

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:14
Ik heb het nogmaals gelezen en op mijn telefoon uitgeprobeerd. Aan de ene kant lijkt het me best een handige feature, aan de andere kant vraag ik me af wat voor probleem het werkelijk oplost zonder nieuwe te maken.... Wat voor mij nog als grote vraag overblijft is: Als ik naar een WiFi AP connect die ik via WiFi Sense heb gekregen van een vriend, kan ik dat netwerk dan ook weer delen met mijn vrienden? Het lijkt mij van niet, want dan heeft binnen de kortste keren de hele wereld toegang tot de AP van mijn vriend. Overigens moet je wel expliciet WiFi netwerken selecteren om te delen, dit gaat niet automatisch.

Volgens MS worden overigens geen passphrases zichtbaar, dus in een wereld waar iedereen helaas voor alles nog min-of-meer hetzelfde wachtwoord gebruikt is dat wel een veilige en handige manier om anderen toegang te geven tot je AP maar er zijn vast veiligere manieren te bedenken die ook nog handig zijn (NFC ofzo)...

Je krijgt wel een reputatie straks "Nee ik deel mijn Wifi details niet met jou want je hebt Windows 10 en dan kan straks iedereen op mijn netwerk". |:( :F

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Zorian

Zorian

What the fox?

Sjah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Hier niet , ik herken de code niet, en ik zit in een Retail kanaal zegt die, terwijl mijn W7 oem gekocht is. Ja, ik kom vanaf een W7, waarover 10162 is gezet, en gister 10240, en ja ik ben ingelogd met Insider MSA. Ben verbaasd.
Resterend Windows en SKU activeringen is 1001, dat was vroeger stuk minder.
Mijn conlusie, de echte activering van de zuurbetaalde key (met W10) moet nog komen.
Ik zit dus na de upgrade vanaf 8.1 pro naar 10 pro op VOLUME_MAK_CHANNEL volgens dat commando. Volledig licensed, permanent.
wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:04:
[...]

Partitial Product Key: 7XM87
License State: Licensed
Dat is een Windows 10 key, niet je Windows 8 key. (Is waarschijnlijk de key van build 10147 : NJ4MX-VQQ7Q-FP3DB-VDGHX-7XM87). Mijn key eindigt op 3V66T, de key expliciet voor build 10240 (VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T).
It is a generic key. For Pro, it's VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T, thanks /u/plectid. Seems like it will activate any computer that is marked in Microsoft's system as having been upgraded. So if you upgraded from Win 7/8/8.1 Pro to Windows Insider Preview Pro and you want to clean install RTM, it should be safe to use the ISO posted in the other thread and this key to activate. Still don't know the behavior on Insider systems that didn't upgrade from 7/8/8.1.

[ Voor 57% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 22:32 ]

is everything cool?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Dat is een Windows 10 key, niet je Windows 8 key. (Is waarschijnlijk de key van build 10147 : NJ4MX-VQQ7Q-FP3DB-VDGHX-7XM87).

Mijn key eindigt op 3V66T, de key expliciet voor build 10240 (VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T).
't Grappige is dat ik die hele build niet eens héb en ook nooit gehad heb :P

• Zorian

Zorian

What the fox?

Samen met Office 2016 Preview voelt dit hele systeem best tof aan. :) Alleen nog even die random vastlopers zien te fixen. Ik vermoed ergens een gare driver die ligt te klooien.

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Delete

[ Voor 93% gewijzigd door Kapitein187 op 16-07-2015 23:22 . Reden: idd nutteloos. ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

[...]

werkt niet.

TER INFO:

Hoezo wil dat niet? Ik heb vanmorgen vroeg een Windows 8.1 Pro geupgrade naar Windows 10 Build 10240....en ben gewoon geactiveerd (check de afbeeldingen even terug in het topic).
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Dat is een Windows 10 key, niet je Windows 8 key. (Is waarschijnlijk de key van build 10147 : NJ4MX-VQQ7Q-FP3DB-VDGHX-7XM87). Mijn key eindigt op 3V66T, de key expliciet voor build 10240 (VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T).

[...]
Ik heb inderdaad ook de key die eindigt op 3V66T en niet mijn retail Windows 8.1 Pro key....dus gewoon even braaf wachten tot 29 juli :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 22:48 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

TheVMaster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:41:
[...]

Hoezo wil dat niet? Ik heb vanmorgen vroeg een Windows 8.1 Pro geupgrade naar Windows 10 Build 10240....en ben gewoon geactiveerd (check de afbeeldingen even terug in het topic).

[...]

Ik heb inderdaad ook de key die eindigt op 3V66T en niet mijn retail Windows 8.1 Pro key....dus gewoon even braaf wachten tot 29 juli :)
wat ik fout gedaan heb is het volgende: ik heb een W8.1 Home naar W10 pro willen upgraden.. nu er nergens een 101240 home iso's te vinden is ga ik maar W8.1 pro installeren en activeren en dan updaten naar W10 pro omdat ik daar wel een betrouwbare 101240 iso van heb :9

je zou maar zo ongeduldig zijn als mij.. ben je al heel de avond aan het klooien :+ hopelijk werkt t dan wel ..

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ