Ik heb gisteren ook geüpdate, en heb maar een paar kleine 'probleempjes' tegengekomen die verholpen konden worden.
Zo vraag ik me af wat het nut is van het vergrootglas-icon op de taskbar: die doet toch exact hetzelfde als wanneer je de windows-knop aanklikt en begint te typen. Ik heb 'm maar meteen verborgen, ik veronderstel dat dit vooral bedoeld is naar mensen die nieuw zijn met het besturingssysteem en nog niet weten dat je gewoon in Start kan typen?
Daarnaast werkte PIN login niet, maar dat was snel opgelost door even opnieuw dezelfde PIN in te stellen.
Eén ding stoort me nog, en dat zijn de hotkey visuals die je krijgt. Als ik van Windows 7 naar 8 geupdate heb, werden de visuals van de Asus Hotkeys vervangen door de stock W8 visuals. Daarmee bedoel ik dus onderstaande bijvoorbeeld:

Nu ik naar W10 geupdate heb, zijn plots de oude visuals terug, en die vind ik eerlijk gezegd spuuglelijk.

Deze dus:

Naast het feit dat ze spuuglelijk zijn naar mijn mening, geeft bijvoorbeeld volume control nu veel grotere stappen aan ipv increments van 2 (20-22-24) bij het aanslaan van de toetsen. Iemand enig idee of hier een oplossing voor bestaat? De Asus driver disablen geeft jammer genoeg gewoon niets van visuals in plaats van de Windows versie.