Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

KingHawk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:05:
Wel irritant dat Microsoft nu alle product keys voor het activeren van een nieuwe installatie bijv. build 10159 heeft geblokkeerd. Dat is in ieder geval de Error die ik krijg op 2 nieuwe virtuele machines die ik probeerde te maken.
Inderdaad!! Ik heb hier nog wel een geactiveerde 10074 VM draaien maar die krijg ik (nog) niet zo gek dat 'ie naar de RTM versie gaat zoeken.

Misschien straks eens even snapshotten en dan upgraden naar een 10162 release óf die registry settings aanpassen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Is de laatste build goed genoeg als daily driver? wat vinden jullie? Ik heb de laatste dag dat het nog kon de .iso gedownload + productkey opgeslagen. Als ik deze nu installeer kan ik daarna updaten naar de RTM versie via windows update?

of gaat dat niet werken net als in de bovenstaande post beschreven is? wou eigenlijk wachten tot 29-07 dan een insider .iso downloaden en installeren en dan de laatste versie via windows update binnen trekken.. maar heb nu het idee dat dat dus niet gaat werken..

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 13:22 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03

_Arthur

blub

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:21:
Is de laatste build goed genoeg als daily driver?
10240 is een RTM build; natuurlijk is die goed genoeg als daily driver.......

Draai trouwens sinds vorig jaar al op Insider builds als daily driver en dat werkt prima, natuurlijk heb je af en toe eens een hickupje, maar niets dat destijds ernstig genoeg was om terug te gaan naar Win8(.1).

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

_Arthur schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:25:
[...]

10240 is een RTM build; natuurlijk is die goed genoeg als daily driver.......

Draai trouwens sinds vorig jaar al op Insider builds als daily driver en dat werkt prima, natuurlijk heb je af en toe eens een hickupje, maar niets dat destijds ernstig genoeg was om terug te gaan naar Win8(.1).
oke bedankt.. als ik een .iso heb van afgelopen maandag en die vanavond instal kan ik dan upgraden via windows update naar 10240? paar post hierboven hebben mensen problemen.. en om dan weer terug te moeten naar 8.1 vindt ik niet handig :P

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 13:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• _Arthur

_Arthur

blub

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:29:
oke bedankt.. als ik een .iso heb van afgelopen maandag en die vanavond instal kan ik dan upgraden via windows update naar 10240? paar post hierboven hebben mensen problemen.. en om dan weer terug te moeten naar 8.1 vindt ik niet handig :P
Geen idee, probeer het zou ik zeggen. Tuig desnoods eerst een VMmetje op met die iso.
[...]

Iedereen die in de slow/fast ring zit kan updaten.

is everything cool?

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

enomiss schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:26:
[...]
Misschien geen baat, ik speel toch geen games dat maakt niet uit. Ik voreg me alleen af of dx12 bij Windows komt of bij de driver van de videokaart. Maar misschien dat de Windows UI een driver update kan gebruiken? Want animaties lopen niet altijd smooth. Vooral de jump animatie bij het klikken op A/B/C... in de all apps lijst.
In het nvidia config kan je wel 3D instellingen PhysX-config instellen en de GPU of CPU het werk laten doen. Probeer eens alles door de CPU te laten doen, misschien werkt de GPU versnelling hier juist tegen. Overigens laat ik nooit Windows update mijn audio of videokaart drivers nooit installeren, op die manier mis je wel eens een config mogelijkheid. Ik heb 341.44 en ook DirectX runtime 11.0 voor de GeForce 210.

NRG

dotslasher schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:45:
werkt bij jullie de search goed?

Als ik bijvoorbeeld zoek naar: paint of snipping, vindt Windows 10 niets..
ik krijg enkel de optie: "search my stuff"

90% van mijn zoekopdrachten geven geen resultaat.

[afbeelding]
Dat ziet er eerder uit alsof je programma's helemaal niet gezocht worden. Ergens een vinkje uitstaan bij je indexed locations?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-11 14:48
Raven schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Is het indexeren soms nog niet klaar? De zoekmachine van Windows is daar helaas helemaal afhankelijk van...
Indexing is compleet.
Heb de troubleshooter ook laten running en heeft 1 ding opgelost (incorrect permissions on search directory location) oid.

Maar nog altijd hetzelfde.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:31:
[...]
Iedereen die in de slow/fast ring zit kan updaten.
zie: nieuws: Microsoft gaat iso's Windows 10-preview offline halen

Gebruikers met builds 10162 en 10166 krijgen voorlopig geen updates, totdat de RTM-versie verschijnt. Dat zal binnen een paar weken moeten gebeuren'

De versie van maandag was 10162 dacht ik dus dat gaat hem niet worden helaas denk ik :(

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

En weer een dubbele post..... :( :o

[ Voor 91% gewijzigd door Will_M op 16-07-2015 13:43 ]

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:17:
[...]

Inderdaad!! Ik heb hier nog wel een geactiveerde 10074 VM draaien maar die krijg ik (nog) niet zo gek dat 'ie naar de RTM versie gaat zoeken.

Misschien straks eens even snapshotten en dan upgraden naar een 10162 release óf die registry settings aanpassen.
Aanpassen van de registry key's naar TH1 was voldoende :P

TH1 Professional 10240 wordt binnen geharkt.

KingHawk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:05:
Wel irritant dat Microsoft nu alle product keys voor het activeren van een nieuwe installatie bijv. build 10159 heeft geblokkeerd. Dat is in ieder geval de Error die ik krijg op 2 nieuwe virtuele machines die ik probeerde te maken.
Vaag...ik kon zowel vanaf een geactiveerde 10162 als een Windows 8.1 Pro install gewoon upgraden naar build 10240......
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:39:
[...]

zie: nieuws: Microsoft gaat iso's Windows 10-preview offline halen

Gebruikers met builds 10162 en 10166 krijgen voorlopig geen updates, totdat de RTM-versie verschijnt. Dat zal binnen een paar weken moeten gebeuren'

De versie van maandag was 10162 dacht ik dus dat gaat hem niet worden helaas denk ik :(
Eh...je kunt vanaf 10162 en 10166 gewoon upgraden naar de 10240 hoor.....no problem. Ze hebben die ISO's maandag offline gehaald om de boel om te bouwen naar de 'productie' WIndows Update. Dat is nu klaar en gisteravond kregen we dus build 10240.

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 13:42 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand nog misschien een linkje naar de *knip* toevallig?

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 13:42 . Reden: Niet om ISO's vragen... ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10 21:21
TheVMaster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:40:
[...]

Vaag...ik kon zowel vanaf een geactiveerde 10162 als een Windows 8.1 Pro install gewoon upgraden naar build 10240......
Ja upgraden ging prima van 10166 naar 10240 van een VM die al draaide en geactiveerd was maar als je nu een nieuwe VM installeerd met 10166 of 10159 kan je die niet meer met de Preview product codes activeren. Nu geeft hij een Error met de melding dat de product code geblokkeerd is.
Donnie schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:42:
Iemand nog misschien een linkje naar de [mbr]*knip*[/mbr] toevallig?
Er is geen officiële ISO van build 10240.

is everything cool?

KingHawk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:42:
[...]

Ja upgraden ging prima van 10166 naar 10240 van een VM die al draaide en geactiveerd was maar als je nu een nieuwe VM installeerd met 10166 of 10159 kan je die niet meer met de Preview product codes activeren. Nu geeft hij een Error met de melding dat de product code geblokkeerd is.
Vaag.....ik kon dus net wel een geactiveerde Windows 8.1 machine upgraden naar Windows 10 Build 10240 en die was ook daarna nog gewoon geactiveerd.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Wat is de laatste iso die ik dan kan gebruiken voor een clean install? Daarna kan je dan updaten naar 10240 neem ik aan toch>?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

[...]
Ik heb sinds zaterdag weer een TP draaien, maar was nog niet eerder als insider ingeschreven. Vanmorgen gedaan, gezakt voor het toelatingsexamen.. Nog wat account instellingen en synchronisaties doorgewandeld, nog geen updates. Laat gaan, komt wel. Nu dus.

Ik meld me straks weer als mijn antieker de upgrade heeft doorstaan. Ben benieuwd of ie mijn Windows 8 drivers van nvidia en asus xonar in takt laat..

NRG

• KingHawk
TheVMaster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:43:
[...]

Vaag.....ik kon dus net wel een geactiveerde Windows 8.1 machine upgraden naar Windows 10 Build 10240 en die was ook daarna nog gewoon geactiveerd.
Ja inderdaad die werkt op de licentie van je Win8.1 installatie maar een schone preview installatie zonder upgrade gaat die niet meer activeren met de bijgeleverde product code.
Donnie schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:44:
Wat is de laatste iso die ik dan kan gebruiken voor een clean install? Daarna kan je dan updaten naar 10240 neem ik aan toch>?
Geen, de oudere ISO's zijn offline gehaald. Eventjes zoeken op het net of ergens nog een ISO buiten de officiele kanalen van Microsoft gehost wordt. En je kunt vast wel een ISO vinden van 10240 (ESD die omgezet is naar ISO), maar die zijn niet officieel van Microsoft.

[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 13:47 ]

is everything cool?

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:35
Als ik naar updates zoek krijg ik de melding bij meldingen:
Titel : Insider-versies downloaden
melding : Aandacht vereist voor instellingen van Insider-versie

Icon is een wit tandwiel met een blauw achtergrond.

Heb Build 10162 in een VM.
Als ik er op klik gebeurd er niks. Wel een vage melding. Heeft iemand ook zo melding gehad?

Edit:
Heb al op het web gezocht. Ga even in de eventlog duiken.

Edit 2;

Denk dat ik het nu weet waarom. Heb windows 10 pas maandag gedownload en nog niet aangemeld voor de Insider programma. Heb het nu gedaan. Denk dat het daarom komt dat ik die melding krijg.

[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 16-07-2015 14:38 ]

Calamor schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:48:
Als ik naar updates zoek krijg ik de melding bij meldingen:
Titel : Insider-versies downloaden
melding : Aandacht vereist voor instellingen van Insider-versie

Icon is een wit tandwiel met een blauw achtergrond.

Heb Build 10162 in een VM.
Als ik er op klik gebeurd er niks. Wel een vage melding. Heeft iemand ook zo melding gehad?
En wat zegt je eventlog? Ook al gekeken of je iets op het web kunt vinden?

is everything cool?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:46:
[...]

Geen, de oudere ISO's zijn offline gehaald. Eventjes zoeken op het net of ergens nog een ISO buiten de officiele kanalen van Microsoft gehost wordt. En je kunt vast wel een ISO vinden van 10240 (ESD die omgezet is naar ISO), maar die zijn niet officieel van Microsoft.
Probleem daarna is alleen dat je de Insider Preview versies niet meer kunt activeren én er dus ook geen 10240 versie opgehaald wordt middels Windows Update.

Het lukt me hier in iedergeval (nog) niet om m'n vanochtend geïnstalleerde VM met 10162 zo gek te krijgen om 10240 te vinden.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:52:
[...]
Probleem daarna is alleen dat je de Insider Preview versies niet meer kunt activeren én er dus ook geen 10240 versie opgehaald wordt middels Windows Update.

Het lukt me hier in iedergeval (nog) niet om m'n vanochtend geïnstalleerde VM met 10162 zo gek te krijgen om 10240 te vinden.
dit probeer ik dus duidelijk te krijgen of dit kan of niet.. blijkbaar niet.. wacht dan maar tot wanneer ik via 8.1 kan updaten naar W10.. jammer :'( we hadden dus moeten activeren voordat de .iso offline zijn gehaald denk ik.

meer info op reddit: https://www.reddit.com/r/..._for_windows_insiders_in/

enige wat ik nog kan doen is via piraten baai de 10240.iso te installeren maar vertrouw dat niet echt.. waarschijnlijk is W10 dan niet instaat mijn ''oude'' W8.1 licentie te detecteren en loop ik het risico dat mijn W10 als illegaal gezien wordt :(

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 14:11 ]

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:14:
Doet iTunes het wel bij jullie? hij synct mijn ifoon totaal niet.. Moest al meerdere keren van USB poort wisselen wou die überhaupt een teken van leven geven :/
Die functie is komen te vervallen ;) als je meerdere keren hebt gewisseld is ie nu ff in de war...

NRG

• dotslasher
Hoe meer ik met W10 werk (zit al sinds het begin in de preview), hoe meer ik dingen tegen kom die niet werken.

Nu kan ik al een tijdje mijn start menu niet aanpassen:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zyeq00.jpg

Enkel POWER en ALL APPS is actief.
Ik weet dat ik ooit een optie had in een van de vorige builds om dit aan te passen maar nu is dit altijd greyed-out.

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Ik krijg het ook niet voor elkaar om te updaten naar 10240. Update centrum blijft aangeven dat er geen update's zijn terwijl ik op 10166 zit. Je kunt proberen BrancheName te veranderen naar TH1 wat het bij de meeste doet blijkbaar, maar helaas werkt dit ook niet bij mij.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Bij mij werkt dat dus prima. Heb wel een paar keer moeten rebooten voor hij de update wilde vinden.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor diegenen die Windows 10 in het Engels hebben geinstalleerd, maar wel de NL tijdsnotatie, datum etc hebben ingesteld. Wat zien jullie voor temperaturen in de Calender app ? Ik krijg alles in Fahrenheit te zien ipv Celcius. Gisteren had ik daar nog wel Celcius staan, dus 22 graden celcius ipv 72 graden Fahrenheit.

XBL: MRE Inc

• ghostman

ghostman

dwarf

Petervanakelyen schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:11:
Bij mij werkt dat dus prima. Heb wel een paar keer moeten rebooten voor hij de update wilde vinden.
Heb al meerder malen gereboot, maar geen succes. Als ik op Google zoek en in de feedback app kijk zijn er meer mensen die er last van hebben.
MRE-Inc schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:12:
Voor diegenen die Windows 10 in het Engels hebben geinstalleerd, maar wel de NL tijdsnotatie, datum etc hebben ingesteld. Wat zien jullie voor temperaturen in de Calender app ? Ik krijg alles in Fahrenheit te zien ipv Celcius. Gisteren had ik daar nog wel Celcius staan, dus 22 graden celcius ipv 72 graden Fahrenheit.
Via de app kun je toch gewoon wisselen tussen Celcius en Fahrenheit? Klik op de C of F en dan zou die moeten verwisselen.

MRE-Inc schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:12:
Hier hetzelfde issue. Via de opties van de Calender kun je dat ook niet aanpassen en hij lijkt ook niet de globale instelling te gebruiken (in de weather app kun je trouwens wel kiezen voor C of F)..

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Petervanakelyen schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:11:
Wanneer heb je de preview geactiveerd? Het gaat erom dat mensen die proberen te activeren nadat MS de licentie + .iso offline gehaald hebben niet kunnen activeren en dus niet kunnen upgraden naar 10240

• ghostman

ghostman

dwarf

TheVMaster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:17:
[...]

Hier hetzelfde issue. Via de opties van de Calender kun je dat ook niet aanpassen en hij lijkt ook niet de globale instelling te gebruiken (in de weather app kun je trouwens wel kiezen voor C of F)..
Volgens mij snap ik het niet helemaal. Als ik in de Weather app kijk dan zie ik mijn plaats, land en dan tempratuur in Celsius waar onder een F staat en als ik daar op klik krijg ik de tempratuur in Fahrenheit.

Ik hoop dat Microsoft ook snel komt met een MDT 2013 update zodat ik images kan maken voor Windows 10. Wil zsm Windows 10 Enterprise op mijn Surface Pro 3 op het werk draaien :D

is everything cool?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:14:
[...]

Via de app kun je toch gewoon wisselen tussen Celcius en Fahrenheit? Klik op de C of F en dan zou die moeten verwisselen.
Wat jij schrijft kan idd in de Weer app, daar kun je idd op de C of F klikken om de juiste waarde te krijgen. Ik heb het over de Calendar app. Daarbij staat bij elke dag ook het weer aangegeven middels een klein zonnetje/wolkje en daarnaast staat de temperatuur. Daar hoort dus de temperatuur in graden celcius te staan ipv fahrenheit.

Tis misschien pietluttig, maar ik heb een hekel aan am/pm, Fahrenheit, miles, foot, feet etc. Waarom gebruiken ze niet het metrieke stelsel, 24u klok en graden celsius. Zou voor die programmeurs ook wat makkelijker zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 16-07-2015 14:25 ]

XBL: MRE Inc

Verwijderd

dotslasher schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:07:
Hoe meer ik met W10 werk (zit al sinds het begin in de preview), hoe meer ik dingen tegen kom die niet werken.

Nu kan ik al een tijdje mijn start menu niet aanpassen:

[afbeelding]

Enkel POWER en ALL APPS is actief.
Ik weet dat ik ooit een optie had in een van de vorige builds om dit aan te passen maar nu is dit altijd greyed-out.
Is Windows wel geactiveerd?

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:30

Fontainemelon

Zuiderbuur

Ik heb gisteren ook geüpdate, en heb maar een paar kleine 'probleempjes' tegengekomen die verholpen konden worden.

Zo vraag ik me af wat het nut is van het vergrootglas-icon op de taskbar: die doet toch exact hetzelfde als wanneer je de windows-knop aanklikt en begint te typen. Ik heb 'm maar meteen verborgen, ik veronderstel dat dit vooral bedoeld is naar mensen die nieuw zijn met het besturingssysteem en nog niet weten dat je gewoon in Start kan typen?

Daarnaast werkte PIN login niet, maar dat was snel opgelost door even opnieuw dezelfde PIN in te stellen.

Eén ding stoort me nog, en dat zijn de hotkey visuals die je krijgt. Als ik van Windows 7 naar 8 geupdate heb, werden de visuals van de Asus Hotkeys vervangen door de stock W8 visuals. Daarmee bedoel ik dus onderstaande bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIue551.jpg
Nu ik naar W10 geupdate heb, zijn plots de oude visuals terug, en die vind ik eerlijk gezegd spuuglelijk. :+ Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kaX39jp.jpg
Naast het feit dat ze spuuglelijk zijn naar mijn mening, geeft bijvoorbeeld volume control nu veel grotere stappen aan ipv increments van 2 (20-22-24) bij het aanslaan van de toetsen. Iemand enig idee of hier een oplossing voor bestaat? De Asus driver disablen geeft jammer genoeg gewoon niets van visuals in plaats van de Windows versie.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:09:
[...]

Ik krijg het ook niet voor elkaar om te updaten naar 10240. Update centrum blijft aangeven dat er geen update's zijn terwijl ik op 10166 zit. Je kunt proberen BrancheName te veranderen naar TH1 wat het bij de meeste doet blijkbaar, maar helaas werkt dit ook niet bij mij.
M'n wél geactiveerde maar "vergeten" 10074 release is nou keurig aan het updaten. Als je nu een verse installatie doet van een Insider ISO dan krijg je die niet meer geactiveerd bij Microsoft en krijg je de 10240 release ook niet aangeboden (ook niet met die registry aanpassing welke op een 10162 release al standaard goed staat).

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/10s54yd.jpg

Ben het spul nou overigens voor de tweede keer aan het binnen harken op die VM. Had in de settings van die VM als startup memory 512MB staan wat het OS zelf dynamisch mocht verhogen als dat nodig was.... De installatie vereist echter minimaal 2048MB "fysiek" RAM 8)

Ik moet een beetje zuinig aan doen met RAM.... D'r zit maar 128GB ECC geheugen in m'n DL380G6 server hier thuis :9

• dotslasher
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Is Windows wel geactiveerd?
Tuurlijk:

"windows is activated"

Is een originele Windows 7 naar Windows 8 upgrade dan naar 8.1 en nu W10.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/5p30pk.jpg

• ghostman

ghostman

dwarf

MRE-Inc schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Wat jij schrijft kan idd in de Weer app, daar kun je idd op de C of F klikken om de juiste waarde te krijgen. Ik heb het over de Calendar app. Daarbij staat bij elke dag ook het weer aangegeven middels een klein zonnetje/wolkje en daarnaast staat de temperatuur. Daar hoort dus de temperatuur in graden celcius te staan ipv fahrenheit.
Ah ok, dat zou kunnen. Ik dacht dat je het over de weer app zelf had. In de kalender app staat wel instellingen voor weer, maar voor de rest geen instellingen dus ik neem aan dat het nog komt.
wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:26:
[...]

M'n wél geactiveerde maar "vergeten" 10074 release is nou keurig aan het updaten. Als je nu een verse installatie doet van een Insider ISO dan krijg je die niet meer geactiveerd bij Microsoft en krijg je de 10240 release ook niet aangeboden (ook niet met die registry aanpassing welke op een 10162 release al standaard goed staat).

[afbeelding]
Hij geeft wel aan dat die geactiveerd is dus ik snap het niet. Daarnaast heb ik hem zo'n 4 dagen voordat de iso's offline gehaald werden al geinstalleerd en geactiveerd dus dat zou het probleem ook niet kunnen moeten zijn.
Activation
Klik voor groot

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
wimmel_1 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:13:
[...]

Zal het hier zo eens testen met een 10162 Insider Preview in combinatie met een Windows 7 VLK.
Volgens mij heb je met een volume license key nergens recht op, helaas.

Oja, en zouden de registratieservers al werken dan..?

Iets anders, zijn er al games/demos om Dx12 te testen; geloof dat mijn r7 265 beperkte Dx12 aankan.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik moet een beetje zuinig aan doen met RAM.... D'r zit maar 128GB ECC geheugen in m'n DL380G6 server hier thuis :9
128GB en dan zuinig aan doen? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Iets met sarcasme enzo. Ik moet het doen met slechts 32GB ECC RAM :'(

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 16-07-2015 14:50 ]

is everything cool?

• Petervanakelyen
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Wanneer heb je de preview geactiveerd? Het gaat erom dat mensen die proberen te activeren nadat MS de licentie + .iso offline gehaald hebben niet kunnen activeren en dus niet kunnen upgraden naar 10240
Preview is gisterenavond geïnstalleerd, volgens mij was de *.iso dan reeds offline gehaald?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:36:
[...]
Daarnaast heb ik hem zo'n 4 dagen voordat de iso's offline gehaald werden al geinstalleerd en geactiveerd dus dat zou het probleem ook niet kunnen moeten zijn.
Dit dus.. windows activeren gaat dus niet meer na het offline halen van de .iso's
Petervanakelyen schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Preview is gisterenavond geïnstalleerd, volgens mij was de *.iso dan reeds offline gehaald?
welke iso heb je gebruikt (versie?) en hoe heb je geactiveerd? (key van windows site zelf?)

wel vreemd dat veel mensen elkaar tegen spreken :P

[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 14:52 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Actiecentrum geeft communicator.exe weer als er iets te melden valt van een programma.

Persoonlijk vind ik dus Windows 10 nog niet af en zouden ze zo'n zaken beter anders noemen, maar zeker niet met .exe erachter

• ghostman

ghostman

dwarf

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:51:
[...]

Dit dus.. windows activeren gaat dus niet meer na het offline halen van de .iso's

[...]

welke iso heb je gebruikt (versie?) en hoe heb je geactiveerd? (key van windows site zelf?)

Ik heb hem de 12de geinstalleerd (even terug gekeken) gewoon van de Windows site zelf en hoefde geen licentie in te voeren. Heb gekozen om toen de upgrade uit te voeren i.p.v. de iso te schrijven naar een usb stick (de .exe in de iso geopend). Daarna geeft die wel continu aan dat Windows geactiveerd is.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 19:54

Zorian

What the fox?

[...]

[afbeelding]

Ben het spul nou overigens voor de tweede keer aan het binnen harken op die VM. Had in de settings van die VM als startup memory 512MB staan wat het OS zelf dynamisch mocht verhogen als dat nodig was.... De installatie vereist echter minimaal 2048MB "fysiek" RAM 8)

False, gisteravond een schone build met een 10166 iso geïnstalleerd en die kreeg direct na het opstarten al TH1 aangeboden, zonder te activeren en zonder ergens een key in te voeren.

• doc
  • Laatst online: 18-11 23:04

doc

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:51:
[...]

[...]

Gisteravond met een officiële 10162 iso nog een laptopje schoon geïnstalleerd vanaf USB met de pro key die bij 10162 hoort (8N6*****), geactiveerd en die kon vanmorgen prima worden geupdate naar 10240. Activatie was dus nog prima mogelijk gisteravond (laat). Hierbij wel een MS account gebruikt waar insider al een paar weken actief is.

[ Voor 5% gewijzigd door doc op 16-07-2015 15:04 ]

Me Tarzan, U nix!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

ghostman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:36:
[...]
Hij geeft wel aan dat die geactiveerd is dus ik snap het niet. Daarnaast heb ik hem zo'n 4 dagen voordat de iso's offline gehaald werden al geinstalleerd en geactiveerd dus dat zou het probleem ook niet kunnen moeten zijn.
Heb je wel de hele administratie ingevuld? Aanmelden MS account, device verifiëren, insider program.. repareer mij, slow/fast ring. Aanmeldopties, pincode enz. instellen. En controleer ook je synchroniseer instellingen. En kijk bij updates geavanceerd of lokaal of lokaal en internet downloaden iets uithaalt.

Na alle aanpassingen is de update er niet gelijk, kan best wel duren.

* mijn TH1 is nu voor 75% uitgevoerd.

NRG

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

doc schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:01:
[...]

Gisteravond met een officiële 10162 iso nog een laptopje schoon geïnstalleerd vanaf USB met de pro key die bij 10162 hoort (8N6*****), geactiveerd en die kon vanmorgen prima worden geupdate naar 10240. Activatie was dus nog prima mogelijk gisteravond (laat)
Die key "8N6** ***** ***** ***** TXYCV" werkt nú dus helaas niet meer. Installatie lukt wel maar activeren gaat niet meer :(

• Petervanakelyen
In build 10240 is de beta fish terug *O*

• Dragunov
beta fish?

Via google al zitten opzoeken, maar een schermbeveiling bij Windows 10, werkt dit nog?

Je kan trouwens ook als je HDD opruimt, de Retail demo ervan zwieren

[ Voor 26% gewijzigd door Dragunov op 16-07-2015 15:07 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58

Quad

Doof

Op werk heb ik een wsus server bijgewerkt, hiermee stonden ook al de Windows 10 packages tussen. Heeft Microsoft al mooi op tijd gedaan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ghostman

ghostman

dwarf

GerardVanAfoort schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:03:
[...]

Heb je wel de hele administratie ingevuld? Aanmelden MS account, device verifiëren, insider program.. repareer mij, slow/fast ring. Aanmeldopties, pincode enz. instellen. En controleer ook je synchroniseer instellingen. En kijk bij updates geavanceerd of lokaal of lokaal en internet downloaden iets uithaalt.

Na alle aanpassingen is de update er niet gelijk, kan best wel duren.

* mijn TH1 is nu voor 75% uitgevoerd.
Jup, alles is ingevuld. Ik heb aangemeld met mijn Hotmail wat weer gekoppeld is als insider, eerst slow ring toen naar fast ring gegaan (en dus zo ook naar 10166), pincode werkt gewoon, verifiëren gedaan via een mail naar een 2de account als ik het me goed herinner. Zal zo even een lokaal account aanmaken en daar via proberen.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

doc schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:01:
[...]
Gisteravond met een officiële 10162 iso nog een laptopje schoon geïnstalleerd vanaf USB met de pro key die bij 10162 hoort (8N6*****), geactiveerd en die kon vanmorgen prima worden geupdate naar 10240. Activatie was dus nog prima mogelijk gisteravond (laat). Hierbij wel een MS account gebruikt waar insider al een paar weken actief is.
Er wordt gewoon met een gastenlijst gewerkt, even zien hoe vaak bent u hier geweest, hoe heeft u zich gelegitimeerd.. Prima, entree!

Nieuwe V.I.P. Passen worden niet meer verstrekt!

NRG

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:43:
[...]
ik kon dus net wel een geactiveerde Windows 8.1 machine upgraden naar Windows 10 Build 10240.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

GerardVanAfoort schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Er wordt gewoon met een gastenlijst gewerkt, even zien hoe vaak bent u hier geweest, hoe heeft u zich gelegitimeerd.. Prima, entree!
Nieuwe V.I.P. Passen worden niet meer verstrekt!
grapje zeker :+ zou wel raar zijn als ik (sinds april insider en op meerdere systemen W10 getest) nu op mijn hoofd pc geen W10 kan installeren.. om zoiets stoms

dat het gisterenavond wel werk en vandaag niet meer.. zonder dat ze hier iets van laten weten.. wel zuur :/

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 15:20 ]

• KingHawk
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:15:
[...]

Dat heeft hij met een Windows 10 build 10240 ISO gedaan. Miss heeft hij die zelf gemaakt of gedownload van een onofficiële bron.

Verwijderd

KingHawk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:19:
[...]

Dat heeft hij met een Windows 10 build 10240 ISO gedaan. Miss heeft hij die zelf gemaakt of gedownload van een onofficiële bron.
Dat vermoeden had ik al, maar wilde zeker weten dat ik niets over het hoofd had gezien ergens.
Heb helaas al een cleanup gedraaid op mijn 10240 systeem. ;)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]
hmm dan ga ik dat vanavond ook maar wagen via de piraten baai ( de zelf gemaakte .iso kan niet ff gepost worden? :+ DM mag ook :+ ) al geholpen via thanks

vraag me af hoe het dan geactiveerd wordt.. keys zijn er namelijk niet van 10240

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2015 15:53 ]

• _Arthur

_Arthur

blub

[...]

Staat in dit topic hoe ie dat gedaan heeft; gewoon zelf een ISO maken van een systeem dat reeds 10240 draait.

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Ik krijg de nieuwe build ook niet, heb de preview al sinds januari.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:16:
[...]

grapje zeker :+ zou wel raar zijn als ik (sinds april insider en op meerdere systemen W10 getest) nu op mijn hoofd pc geen W10 kan installeren.. om zoiets stoms

dat het gisterenavond wel werk en vandaag niet meer.. zonder dat ze hier iets van laten weten.. wel zuur :/
Toch blijken er nog ergens nog mogelijkheden te zijn....

Die van mij is zaterdag geactiveerd, en pas vanmorgen de hele rataplan die ik je straks aangaf.

En nu bier! TH1 is tot leven gekomen, de nvidia en asus xonar win8 drivers zijn heel gebleven.
Nog best rap gegaan op een Pentium D 2.8 met voor de TP een 80 GB Harddisk..

NRG

• Sjah
  • Nu online
Pentium D is dan ook best een goede CPU geweest, die iedereen gemist heeft, zeker met een hele sloot geheugen. Al mag je niks meer een sloot geheugen noemen, nu ik hier 128 GB en 48 GB langs zie komen.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Going4Quests schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:37:
Ik krijg de nieuwe build ook niet, heb de preview al sinds januari.
Probeer bij updates, insider 'repareer mij'. Verificatie via Edge, en ff geduld.

NRG

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:15:
[...]

Gewoon de ISO gemount en upgrade uitgevoerd :+
[...]

Zelf de ISO gecreeerd van de ESD die via Windows Update binnen kwam...
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:23:
[...]

hmm dan ga ik dat vanavond ook maar wagen via de piraten baai ( de zelf gemaakte .iso kan niet ff gepost worden? :+ DM mag ook :+ )

vraag me af hoe het dan geactiveerd wordt.. keys zijn er namelijk niet van 10240
Eh...Windows 10 is een gratis upgrade voor Windows 7 en 8.1 gebruikers....dat heb ik dus alvast even getest en dat werkt dus al :+

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 15:50 ]

• Sjah
  • Nu online
En jij deed niks met onoff. iso's? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 16-07-2015 15:50 ]

• panterbv
  • Laatst online: 16-11 17:24
*knip* Helaas mag dat niet

engelse versie overal wel te vinden

*knip*

[ Voor 64% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 15:52 ]

Sjah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:49:
En jij deed niks met onoff. iso's? ;)
Eh..dat klopt. Ik download geen niet-door-Microsoft-aangeleverde-ISO's. Maar ik kan ze natuurlijk best zelf maken met behulp van een door Microsoft aangeleverde (of bij Microsoft gedownloade) ESD :)

Heb geen in in ISO's vol met niet nader te noemen extra software....

• Dragunov
Heb geen esd file meer in windows update folder
Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:52:
Jij hebt de installatie er al op staan dan?

Verwijderd

Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:52:
Same here... nog een kleine 2 weken geduld dus voordat ik mijn andere systemen kan upgraden.

@thevmaster lukt een clean install van Windows 10 op het oude 8.1 systeem nu ook met dezelfde key?

• Dragunov
Ja, ik draai al 10240, maar zou graag ook een ISO hebben ervan

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

http://microsoft.nl

[ Voor 55% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 22:38 ]

• panterbv
we zijn in nederland dus willen allemaal graag de NL versie:D

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2015 22:38 ]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Maar dan heb je geen cortana ondersteuning :( Dutch language pack kun je alsnog installeren, maar je hebt tenminste wel speech recognition ;-) die werkt niet in de NL versie namelijk...

• Dragunov
Ik draai ook het liefst een OS in het Nederlands, dan moet ik maar die tenenkrommende vertaling erbij nemen zekers, net als het niet functioneren van Cortana

• KingHawk
panterbv schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:56:

[...]
Was wel een site tegengekomen die alle talen Win10 build 10240 had staan maar vertrouw het voor geen meter dus als je het toch wil proberen moet je ff googlen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56

[...]
Echt niet :P

• panterbv
dat is ook een neppe site

NL versies genoeg alleen moet een Insider gebruiker even zo aardig zijn om hem ergens te posten
ESD bestand of ISO

er zijn in dit forum ook genoeg die hem om hebben gezet naar een ISO bestand
zou mooi zijn als 1 van die mensen hem zou willen posten op usenet
of weet ik veel waar
KingHawk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:58:
[...]

Was wel een site tegengekomen die alle talen Win10 build 10240 had staan maar vertrouw het voor geen meter dus als je het toch wil proberen moet je ff googlen.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43
NSG schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:57:
Fijn, ik kom Windows Feedback niet meer in na m'n TH1 update.

Dit krijg ik als ik Windows Feedback wil openen:
[afbeelding]

En zodra ik op instellingen klik, kom ik op het volgende scherm waar ik ook niks kan:
[afbeelding]

Nou weet ik vrijwel zeker dat het de maken heeft met het niet inschakelen van bepaalde privacy instellingen tijdens de installatie, maar hoe krijg ik dat dan weer goed?
Lol zit met het zelfde maar niets kunnen vinden.

• _Arthur

_Arthur

blub

Lol, echt niet. Nooit. Dan zoek je je straks weer helemaal het apezuur als je een foutmelding moet opzoeken..

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:03
Hier ook de Engelse versie. :P

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
GerardVanAfoort schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Probeer bij updates, insider 'repareer mij'. Verificatie via Cortana, en ff geduld.
Hm waar vind ik dat precies? :$

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

[...]
Nou... sla maar vast aan het turfen met alle reacties die je hierop krijgt. Ben bang dat je toch tot een minderheid zal gaan behoren. ;)

Ik geef je 1 voorbeeld waarom ik geen Nederlands gebruik: "vastgemaakte sites". Juist ja... 8)7
Going4Quests schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:07:
[...]

Hm waar vind ik dat precies? :$
Start > Settings > Update & security > Advanced Options > onder het kopje Preview Builds

Als daar "Fix me" staat, dan betekent het dat je je Microsoft account even opnieuw moet koppelen, wat je met die knop doet.

[ Voor 30% gewijzigd door MooDyBLueS op 16-07-2015 16:15 ]

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

panterbv schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:00:

of weet ik veel waar
[...]
Zo! Je verwacht wat! Mogen we bij jou aankloppen met de notice&takedown die 'het' Brein (die #u# ja) even bezorgd met een kleine sommatie...

Humor: "dat is ook een neppe site"..."of weet ik veel waar" :? En zo ontstaan er 500 nieuwe sites (of subdomeintjes) per dag die ROTZOOI aanbieden. Wat wij zouden posten wordt gerust nog ff geinjecteerd met crap.. en weer verder gepost

NRG

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MooDyBLueS schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:13:
[...]

Nou... sla maar vast aan het turfen met alle reacties die je hierop krijgt. Ben bang dat je toch tot een minderheid zal gaan behoren. ;)

Ik geef je 1 voorbeeld waarom ik geen Nederlands gebruik: "vastgemaakte sites". Juist ja... 8)7
dat wordt toch wel ooit gefixed hoop ik :P

• Dragunov
Zoals ik al zei gebruik ik persoonlijk ook Nederlandstalige OS

Het zullen toch wel Nederlandstalige mensen zijn die het OS vertalen en toch wel niet zo nauwdenkend zijn en niet hun eigen interpretatie kunnen geven eraan.

Flower Power wordt toch ook niet vertaald naar Bloemen Kracht of Bloemen Vermogen

[ Voor 66% gewijzigd door Dragunov op 16-07-2015 16:17 ]

• MooDyBLueS
  • Niet online
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:15:
[...]

dat wordt toch wel ooit gefixed hoop ik :P
Ik hoop het ook, maar we zullen waarschijnlijk nooit van die rare half Nederlandse half Engelse vertalingen afkomen. Sommige termen hoor je gewoon in het Engels te houden, zoals website of site, maar buiten dergelijke inkoppertjes heeft Microsoft er een handje van om alles te proberen te vertalen. Met alle gevolgen van dien.
panterbv schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:00:

NL versies genoeg alleen moet een Insider gebruiker even zo aardig zijn om hem ergens te posten
ESD bestand of ISO

of weet ik veel waar

[...]
TheVMaster in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"

is everything cool?

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:03
MooDyBLueS schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:13:
[...]

[...]

Start > Settings > Update & security > Advanced Options > onder het kopje Preview Builds

Als daar "Fix me" staat, dan betekent het dat je je Microsoft account even opnieuw moet koppelen, wat je met die knop doet.
In eerdere Insider versies heette de Power knop in de startbalk ook nog Energie in de NLse versie :D

• panterbv
en ik ook
alleen moet iemand even zo aardig zijn om die versie de ESD of een ISO ergens van de posten
maar dat zal voor de meeste wel teveel moeite zijn
of een kwestie van niet gunnen
Dragunov schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:16:
Zoals ik al zei gebruik ik persoonlijk ook Nederlandstalige OS
panterbv schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:18:
en ik ook
alleen moet iemand even zo aardig zijn om die versie de ESD of een ISO ergens van de posten
maar dat zal voor de meeste wel teveel moeite zijn
of een kwestie van niet gunnen

[...]
Of een kwestie van niet toegestaan.

is everything cool?

• MooDyBLueS
  • Niet online
SkyThes schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:18:
[...]

In eerdere Insider versies heette de Power knop in de startbalk ook nog Energie in de NLse versie :D
Laat me raden: iemand bij Microsoft had de Nederlandse taal in Bing translate gevonden? ;-)

• panterbv
is gewoon toegestaan
behalve een serial plaatsen cracks enz

een ongeactiveerde windows mag iedereen downloaden plaatsen enz enz

de iso`s van windows 8,1 zijn ook gewoon te downlaoden via microsoft
FREAKJAM schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Of een kwestie van niet toegestaan.

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Ik installeer nu net build 10162 als upgrade vanaf windows 7 hopen dat ik dan straks ook de rtm build kan draaien na te hebben geupdate naar 10166 heb de iso een paar dagen geleden gedownload toen ik zag dat ie offline gehaald ging worden. Ben benieuwd.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pcman007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:21:
Ik installeer nu net build 10162 als upgrade vanaf windows 7 hopen dat ik dan straks ook de rtm build kan draaien na te hebben geupdate naar 10166 heb de iso een paar dagen geleden gedownload toen ik zag dat ie offline gehaald ging worden. Ben benieuwd.
lees ff de afgelopen pagina's terug.. blijkbaar werkt dat dus NIET.. zo wel hoor ik het graag. wil het zelfde doen vanaf mijn 8.1 vanavond.. had al een andere manier gevonden maar als het op die manier ook kan doe ik het liever zo natuurlijk :)

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
spartacusNLD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:24:
[...]

lees ff de afgelopen pagina's terug.. blijkbaar werkt dat dus NIET.. zo wel hoor ik het graag. wil het zelfde doen vanaf mijn 8.1 vanavond.. had al een andere manier gevonden maar als het op die manier ook kan doe ik het liever zo natuurlijk :)
Hoe moet ik het dan doen?
Was de enige manier die ik kon bedenken.
Pagina: 1 ... 61 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ