Verwijderd
Jammer, het was/is een tijdelijke oplossing.88Gamer88 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:59:
[...]
Bedankt voor de tip, maar dan pakt hij automatisch de laatste driver van Realtek.
De Windows 10 driver van Realtek, wordt ook door Microsoft doorgegeven.
Het is wel erg langdradig he?SkyThes schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:32:
[...]
Hij is inderdaad nu bezig. Livestream: https://wpc.microsoft.com/en/us/
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Welk type mobo en audio is het dan? ..profiel/inventaris.. http://www.asus.com/Mothe...DELUXE/HelpDesk_Download/ het is een uni/uni/uni/-win 1088Gamer88 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:23:
Het lullige is dat het nog niet werkt zo als het zou moeten.
Gewoon de huidige ingebouwde driver proberen te uninstallen via device manager, restart en via device manager audio driver installeren bestand, ik zou dan de .inf voor Windows 8 nemen
[ Voor 35% gewijzigd door GerardVanAfoort op 15-07-2015 20:09 ]
NRG
Verwijderd
Wat ook niet werkte bij sommige vorige builds, heb erg smerige truukjes moeten uithalen om de geforceerde driver update te laten stoppenGerardVanAfoort schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:02:
[...]
... En anders driver link naar kaart, ongedaan proberen te maken.
Inderdaad zeg, blablabla
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan je die smerige trukjes hier delen? Heb hier een laptop met Hybrid Graphics (Intel+Nvidia) die dus geen beeld meer geeft van zodra Windows 10 eigenwijs zijn eigen driver installeertVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:04:
[...]
Wat ook niet werkte bij sommige vorige builds, heb erg smerige truukjes moeten uithalen om de geforceerde driver update te laten stoppen
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Of het nog werkt weet ik niet, OP JE EIGEN RISICO
(overigens gaat het op voor niet alleen die Synaptics driver)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 20:33 ]
[ Voor 26% gewijzigd door MelvinB op 15-07-2015 20:45 ]
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Hij komt hier ook binnen waaien
[ Voor 32% gewijzigd door _Arthur op 15-07-2015 20:48 ]
Build 10240 now available for Windows Insiders in Fast and Slow rings
(...)
For example, you’ll notice with this build that the desktop watermark is no longer there (you can still do Search > Winver to see your version number.
Microsoft Edge is blazing fast!
The Edge team has been continuing to optimize performance since first adding the new browser to Windows 10. In this build, Microsoft Edge is even better and is beating Chrome and Safari on their own JavaScript benchmarks:
On WebKit Sunspider, Edge is 112% faster than Chrome
On Google Octane, Edge is 11% faster than Chrome
On Apple JetStream, Edge is 37% faster than Chrome
We’re really pleased with those performance gains and we hope that you’ll enjoy faster browsing with Microsoft Edge along with the many great features we’ve added over the last several builds.
[ Voor 4% gewijzigd door MelvinB op 15-07-2015 20:51 ]
Dat staat letterlijk in de post recht boven je. Beschikbaar in de fast én slow ring. Op de knop "Check for updates" klikken is toch niet zo moeilijk?Dutch2007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:50:
hmm ik zit nog op de 162... ideeen om naar de laatste versie te komen?
[ Voor 113% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 20:55 ]
is everything cool?
Eh....gewoon nu checken voor de update?Dutch2007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:50:
We nice btw...de melding die je krijgt als er niet genoeg vrije ruimte is

En als je dan wel ruimte genoeg hebt en je doorklikt krijg je deze melding...
[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 15-07-2015 20:55 ]
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\ApplicabilityDutch2007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:50:

Probeer deze waardes eens in the vullen (flightingownerguide niet denk ik...). Of Applicability folder helemaal verwijderen en dan checken voor updates (wordt dan opnieuw aangemaakt).
[ Voor 23% gewijzigd door enomiss op 15-07-2015 21:05 ]
https://opensea.io/seaart
Ze hadden zoiets dergelijks ook al in de meest recente builds, ik kreeg ook zo een melding toen mijn c-schijf vol zat.TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:53:
[...]
Eh....gewoon nu checken voor de update?
We nice btw...de melding die je krijgt als er niet genoeg vrije ruimte is
En als je dan wel ruimte genoeg hebt en je doorklikt krijg je deze melding...
is everything cool?
Heb je de Nederlandstalige versie?ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:47:
Waarom heb ik de update nog niet, hij blijft aangeven dat er geen update's zijn
Ja ik ben TH1
Wel lekker dat het zo snel gaat.
De verschillende versies hebben tijd nodig om beschikbaar te komen op de server (max enkele uren).
Gabriel Aul @GabeAul · 1 min.1 minuut geleden
@PaulDesmondhome It's all staging out, typically takes about an hour for all editions/langs to show everywhere.
[ Voor 18% gewijzigd door geenstijl op 15-07-2015 21:01 ]
Hi everyone, today we are releasing a new build to both the Fast and Slow rings. We’re just about two weeks away from beginning to offer Windows 10 to the world, as Terry detailed here. Over the past few days we’ve been preparing our release pipelines and processes, and this build is one step closer to what customers will start to receive on 7/29. For example, you’ll notice with this build that the desktop watermark is no longer there (you can still do Search > Winver to see your version number.
Etc in de link zelf
Nope, ik heb de US versie. Ondertussen heb ik al wat dingen aangepast in Regeddit zodat het helemaal goed staat maar nog steeds niks. We wachten wel even een paar uurtjes en kijken dan wel.geenstijl schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:59:
[...]
Heb je de Nederlandstalige versie?
De verschillende versies hebben tijd nodig om beschikbaar te komen op de server (max enkele uren).
Verwijderd
Nee, zover ik weet zijn cross-language in-place upgrades niet supported. Had je zelf ook wel even kunnen vinden door te Googlen trouwens, dat heb ik nu maar eventjes voor je gedaanVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:05:
Ik heb nu win 8.1 UK. Kan ik straks upgraden naar Windows 10 NL (dus zonder language packs)?
Can I choose a different language during the upgrade?
Cross language upgrades are not supported, the free upgrade will be installed in your local language.
You will need install a language pack for English after setup is complete if you are upgraded to Windows 10 Pro or if its Windows 10 Home you will need to install the Windows 10 Pro Pack ($99) using Add Features (Windows key + X > Control Panel) then download the English Language Pack.
Alternatively, you can download the .ISO for the desired language, create a bootable copy and perform a custom install.
[ Voor 67% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 21:09 ]
is everything cool?
Je kunt ook 'gewoon' upgraden naar Windows 10 UK en dan gewoon een NL languagepack installeren. Dan NL als default taal instellen en dan een reinstall doen (vanuit de settings) en volgens mij eindig je dan met een volledig NL versie.....Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:05:
Ik heb nu win 8.1 UK. Kan ik straks upgraden naar Windows 10 NL (dus zonder language packs)?
Verwijderd
FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:07:
[...]
Nee, zover ik weet zijn cross-language in-place upgrades niet supported. Had je zelf ook wel even kunnen vinden door te Googlen trouwens, dat heb ik nu maar eventjes voor je gedaan
[...]
Heb precies dit maar die 10240 komt maar niet binnenenomiss schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:55:
[...]
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability
[afbeelding]
Probeer deze waardes eens in the vullen (flightingownerguide niet denk ik...). Of Applicability folder helemaal verwijderen en dan checken voor updates (wordt dan opnieuw aangemaakt).
Maar ff volhouden dus, zit op 82%.
http://pc.net/helpcenter/..._8_dpc_watchdog_violationMelvinB schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:26:
Alle vorige builds gingen prima, maar deze build geeft steeds tijdens downloaden ''DPC Watchdog Violation" en start de tablet vervolgens opnieuw op. Hij gaat overigens wel verder met downloaden waar ie voor de reboot gebleven is.
Maar ff volhouden dus, zit op 82%.
What causes DPC Watchdog Violations?
Several things can cause a DPC Watchdog Violation to be triggered in Windows 8. One of the most common is an SSD drive that has old firmware not supported by Windows 8. Another likely cause is an outdated driver for one of your hardware components. For example, if your sound card driver does not support Windows 8, simply plugging in a set of headphones could produce a DPC Watchdog Violation error. While not as common, software installations that affect your system software could also lead to DPC Watchdog Violations and the corresponding blue screen of death.
Of deze: http://notesalongthepath....tchdog_violation-crashes/
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch2007 op 15-07-2015 21:30 ]
-edit-
En geen Violation-meldingen meer tot nu toe.
[ Voor 20% gewijzigd door MelvinB op 15-07-2015 21:34 ]
Verwijderd

Ik blijf het vinden dat het nog steeds een teveel-delig gedoe is. 1) Downloaden 2)Voorbereiden 3) reboot en 4~6 stappen
Deze build is echt heerlijk soepel trouwens! Alles flitst over mijn scherm
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 21:40 ]
is everything cool?
[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 15-07-2015 21:42 ]
Wil je nou dat het werkt? Of wil je een bagger update methode? Werkt toch prima; bij mij is nog geen enkele upgrade fout gegaan, dus weinig te klagen.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:35:
Ik blijf het vinden dat het nog steeds een teveel-delig gedoe is. 1) Downloaden 2)Voorbereiden 3) reboot en 4~6 stappen
En zojuist staat 10240 te draaien. Jammer dat het device (laptop) wel uit mijn Azure AD gekiepert is en nu weer in een workgroup staat...
Verwijderd
Download->Install klaar. Niet al die diverse schermen en reboot._Arthur schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:44:
[...]
Wil je nou dat het werkt? Of wil je een bagger update methode? Werkt toch prima; bij mij is nog geen enkele upgrade fout gegaan, dus weinig te klagen.
...
Dat is eigenlijk precies de ervaring op mijn Surface Pro 3....download...install..reboot...automatisch alles configurerenen readyVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:46:
[...]
Download->Install klaar. Niet al die diverse schermen en reboot.
Maar ja....Windows ondersteund 100.000.000 types hardware
https://twitter.com/WZorNET
Inderdaad! Op mijn SP3 was het ook een kwestie van op updaten klikken, koffie halen en daarna weer doorwerken op TH1.TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:49:
[...]
Dat is eigenlijk precies de ervaring op mijn Surface Pro 3....download...install..reboot...automatisch alles configurerenen ready
Maar ja....Windows ondersteund 100.000.000 types hardwaredus alle 3rd party shizzle werkt blijkbaar zijn stuff niet zo mooi mee. De Microsoft hardware geeft mij een 'Apple-ervaring' met Windows 10
Klopt dat is inderdaad het gebruikte moederbord en audio chip.GerardVanAfoort schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:02:
[...]
Welk type mobo en audio is het dan? ..profiel/inventaris.. http://www.asus.com/Mothe...DELUXE/HelpDesk_Download/ het is een uni/uni/uni/-win 10
Gewoon de huidige ingebouwde driver proberen te uninstallen via device manager, restart en via device manager audio driver installeren bestand, ik zou dan de .inf voor Windows 8 nemen.
Maar voorlopig ziet het er goed uit
Na de updaten van de nieuwe build 10240 lijkt alles te werken zo als het moet.
Nu hopen dat het zo blijft werken.
Verwijderd
Apple ken ik alleen van de 68K tak en PowerPC's (toen het nog echt Apple was)TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:49:
[...]
... De Microsoft hardware geeft mij een 'Apple-ervaring' met Windows 10
/me rent
Klopt, RTM heeft build 10.0.10240.16384, dit is build 10240.MelvinB schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:49:
Dit is niet RTM, maar de RTM ESCROW volgens WZor:
https://twitter.com/WZorNET
is everything cool?
* TheVMaster rent mee...Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:55:
[...]
Apple ken ik alleen van de 68K tak en PowerPC's (toen het nog echt Apple was)
/me rent
De build zelf is niet geheel bugvrij. Soms springt het toetsenbord niet op bij het inloggen en wanneer ik met mijn pen een opmerking schrijf op een pdf met de reader app, dan verspringt die opmerking een paar cm naar rechts.
Edit: tabs in edge geven ook problemen soms
[ Voor 13% gewijzigd door Trancicted op 15-07-2015 22:21 ]
Vraag me af of dit in de uiteindelijke RTM ook het geval is.
is everything cool?
W7-desktop: 20-30 updates aan het binnenhalen
W7(& Ubuntu)-laptop: 30-40 updates aan het binnenhalen
W10-VM: 10240 aan het binnenhalen.
* Raven is blij met gigabitverbinding
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Denk het wel. Was bij Win8(.1) hetzelfde verhaal.FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:17:
Vraag me af of dit in de uiteindelijke RTM ook het geval is.
http://www.xbmcfreak.nl/
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ja, maar toen was de knop overduidelijk zichtbaar in de wizard als button, naast de knop use express settings. Nu zit het min of meer aan de linkerkant "verstopt" als een stukje tekst, niet eens als button._Arthur schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:21:
[...]
Denk het wel. Was bij Win8(.1) hetzelfde verhaal.
Windows 8.1

Windows 10
[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 22:25 ]
is everything cool?
10240 heeft toch geen iso?TerrorSource schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:17:
Krijg de update maar niet door. Heb nu ergens een iso gedownload en ben die maar aan het installeren...
En heeft iemand met de language op nederlands al de update binnen?
[ Voor 12% gewijzigd door Kapitein187 op 15-07-2015 22:25 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Microsoft M$ noemen terwijl ze iedereen voorzien van een gratis upgrade naar Windows 10TerrorSource schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:25:
[...]
Via een M$ site kan je een ESD downloaden, andere hebben daar via een tooltje een ISO van gemaakt.
is everything cool?
enomiss schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:43:
Ben ik de enige die zich aan deze foute pixels stoort?
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik de spotlight feature kan aanzetten in het register als deze optie niet meer zichtbaar is in de settings? Deze feature werkte na een verse installatie maar toen ik de setting deed veranderen kon ik niet meer terug veranderen.

Ugh pixels nog steeds niet gefixt. En zo is nog wel meer niet gefixt of gepolijst. Jammer.
En trilt de all apps lijst ook bij jullie nadat je op een letter ABC... hebt geklikt? Gaat niet echt smooth die animatie bij mij..
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 15-07-2015 22:30 ]
Sorry, tis dat ik Microsoft nodig heb voor me werk maar heb liever mooie AppeltjesFREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Microsoft M$ noemen terwijl ze iedereen voorzien van een gratis upgrade naar Windows 10
Dure Appeltje$ bedoel jeTerrorSource schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:28:
[...]
Sorry, tis dat ik Microsoft nodig heb voor me werk maar heb liever mooie Appeltjes
Hier trilt het ook nadat ik op een letter heb geklikt.enomiss schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:28:
[...]
[afbeelding]
Ugh pixels nog steeds niet gefixt. En zo is nog wel meer niet gefixt of gepolijst. Jammer.
En trilt de all apps lijst ook bij jullie nadat je op een letter ABC... hebt geklikt? Gaat niet echt smooth die animatie bij mij..
[ Voor 48% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 22:33 ]
is everything cool?
Dat zeker ja!
De ISO die ik gedownload hebt is verder wel de juiste. Zoeken op Twitter indien je hem wilt hebben...
Alleen nog even kijken hoe ik windows versie weer op desktop krijg en nog in Nederlandse taal
Het blijft wel goed als hem al had gepinned vanaf een 8.1 install, compatibility mode helpt niet helaas.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Hier zoomt ie gewoon netjes in & weer uit.FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:31:
Hier trilt het ook nadat ik op een letter heb geklikt.
Kan het aan de video driver liggen misschien?
Ik heb een oude nVidia Geforce 8600GT, nog geen W10 driver voor... als die er nog komt..
[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 15-07-2015 22:37 ]
[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 22:37 ]
is everything cool?
Versie 12 hier.enomiss schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:43:
Staat er bij jullie als je naar dxdiag gaat ook versie 11.1? Wanneer krijgen we 12? Of krijg je dat met de DirectX End-User Runtime Web Installer?
is everything cool?
Zeker W10 driver geïnstalleerd?
Idem hier.FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:44:
Versie 12 hier.
Paul Thurrott zegt dat de RTM nog niet is afgetekend, daar ga ik maar op af dan. Wel denk ik dat het verschil tussen deze en RTM hooguit hier en daar een bugfix is.Freekers schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:22:
Ik volg het niet meer helemaal. Is de versie die nu gepusht wordt wel of niet de RTM versie?
Was je wel ingelogd met je Microsoft account, dit is een vereiste..TerrorSource schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:17:
Krijg de update maar niet door. Heb nu ergens een iso gedownload en ben die maar aan het installeren...
NRG
bij mij staat de scaling altijd verkeerd na een 'koude' start en na reboot is het wegghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:30:
[...]
Afmelden en opnieuw inloggen werkt bij mij daarvoor. Hoe kun jij voorspellen wanneer het gebeurd? Ik snap er namelijk nog steeds niks van en het blijf gebeuren
en dus ook na logout/login
hetzelfde gedrag op twee verschillende laptops met full-HD
trouwens wat ik wel raar vind is dat ik nog steeds problemen heb met VMware; ook vandaag liep mijn systeem zo vast dat ik de accu even los moet halen uit de laptop om de boel weer schoon te kunnen opstarten
weet het niet meer
Visual Studio met synchronized settings? MSDN: Synchronized Settings in Visual StudioVishari Beduk schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:58:
[...]
bij mij staat de scaling altijd verkeerd na een 'koude' start en na reboot is het weg
en dus ook na logout/login
hetzelfde gedrag op twee verschillende laptops met full-HD
trouwens wat ik wel raar vind is dat ik nog steeds problemen heb met VMware; ook vandaag liep mijn systeem zo vast dat ik de accu even los moet halen uit de laptop om de boel weer schoon te kunnen opstarten
NRG
wtf? Dat lijkt me niet helemaal normaalVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:22:
[afbeelding]
Mensen, ga eens naar System en klik eens op Next? WTF
[ontopic]
Heb inmiddels hem draaien op mijn desktop en moet zeggen dat hij veel vloeiender aanvoelt. UI in het algemeen lijkt soepeler, Edge werkt beter, ik ben er tevreden mee tot dusver.
Nu de upgrade op mijn Surface 3 maar eens afronden
[ Voor 33% gewijzigd door blmp op 15-07-2015 23:29 ]
Patient gamer
Zie geen next knop hier?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:22:
[afbeelding]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Dat was al aangekondigt......niet alleen op DVD, maar ook op USBVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:27:
Windows op USB in a box? Zal het?
Qua fixes e.d. vind ik hem nog wel meevallen. Niet alles is opgelost (inderdaad die pixels bij action center bv). Maar geen am/pm tijden meer daar dus dat is al wel fijn.
Verder hoop ik dat mail nog wel een grote update krijgt voor launch met unified inbox. Die app is echt nog steeds een achteruitgang ipv vooruitgang sinds 8.1
Updaten zelf ging wel prima. Dat customize settings blijf ik zelf wel lame vinden. Al snap ik ook niet waarom alle vragen e.d. niet gewoon na installatie zijn. Dus ook login/account met de informatie-sizzle. Of bij voorbereiden al gewoon dingen vragen zodat ie in 1x door kan naar het systeem. 4 verschillende installatieschermen blijf ik ook nog muf vinden maar dat zal wel zo blijven.
Nah goed, als systeem draait ie al een paar builds prima en ook de refinement is een stuk beter. Er zijn nog wel verbeterpunten en dingen die ik anders wil zien, maar voorlopig kan MS hier content mee zijn.
Verwijderd
Had je liever een pallet met 1.44MB disks gehad om Windows 10 te installeren? Net als 3.0/3.11/95 destijds?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:35:
Maar retail is redelijk uniek toch?
Times change, installatie media ook. :W optical disks.
Raad eens wat ik hier achter mij heb liggenVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:42:
[...]
Had je liever een pallet met 1.44MB disks gehad om Windows 10 te installeren? Net als 3.0/3.11/95 destijds?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hier zie geactiveerd staan, maar dat zal komen omdat ik vanaf een act. W7 kom. Althans dat denk ik, misschien als ik uit Insider stap, dat die me toch vraagt te activeren. Oja, welke knop Next?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:22:
[afbeelding]
Update heet ook TH1 Professional 10240, oogt verder niet anders.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb nog nooit een officiële Windows op een USB stick mogen kopenVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:42:
[...]
Had je liever een pallet met 1.44MB disks gehad om Windows 10 te installeren? Net als 3.0/3.11/95 destijds?
En de mail / agenda / people app hebben nu ook weer lelijke blauwe iconen als je ze vastpint aan de taakbalk in plaats van die witte iconen.
[ Voor 38% gewijzigd door CAP-Team op 16-07-2015 00:27 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Niet gekocht maar wel gebruikt: bij een aantal van onze Dell systemen werd de reinstall image niet meegeleverd op DVD maar Dell branded USB stick :0Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:52:
[...]
Ik heb nog nooit een officiële Windows op een USB stick mogen kopen
Geef mij maar een stick met meerdere bootable media (windows installatie iso's, winPE, bitdefender recovery, hiren's bootcd..) dankzij Easy2Boot & RMPrepUSBSinergyX schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:45:
Echte MS USB stick, is toch ook weer leuk om te hebben
Update heet ook TH1 Professional 10240, oogt verder niet anders.
(easy tutorial: YouTube: Create Multi Windows USB Installer)
Ik hoop trouwens dat ze die Windows 10 ISO's eens up to date houden.. Anders kunnen we zoals bij Windows 7 na installatie nog 300+ updates downloaden en installeren na een paar jaar (of je moet al prutsen met NTLite ofzo..)
[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 16-07-2015 00:19 ]
GeForce 8600 GT heeft daar toch geen baat meer bij? Maar hier misschien wel bij: http://www.geforce.com/whats-new/guides/aa-af-guide#2 antialiasing en wat je kan instellen.enomiss schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:43:
Staat er bij jullie als je naar dxdiag gaat ook versie 11.1? Wanneer krijgen we 12? Of krijg je dat met de DirectX End-User Runtime Web Installer?
NRG
Ik probeer dit zojuist en dat gaat nu dus niet meer.. krijg ik dus die update ook niet -_-
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Verwijderd
People wel. Mail en Agenda hebben net als bij vorige builds witte iconen.CAP-Team schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:08:
De OneDrive folder is ook nog steeds de Windows 7/8 versie terwijl er wel een bijgewerkte versie is (imageres.dll)
En de mail / agenda / people app hebben nu ook weer lelijke blauwe iconen als je ze vastpint aan de taakbalk in plaats van die witte iconen.
Mail en Agenda met witte iconen is bij mij versie 17.6014.42001.0
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
• Windows 10 FAQ