Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:49:
[...]

Dat was inderdaad ook even mijn plan...maar eh..heb ik daar niet een ESD voor nodig)?
Als je de gehele C:\$Windows.~BT\ map met alles kopieert naar een externe harddisk/usb stick dan kan je door het starten van \jouwfolder\Sources\setupprep.exe de 10166 versie installeren op een 10162 systeem vermoed ik. Vanmiddag heb ik een Surface Pro 1 voorzien van 10162 en van een pc die reeds voorzien is van 10166 de C:\$Windows.~BT\ folder gekopieerd naar een USB disk en nu is de installatie aan het lopen op de Surface Pro 1 na het starten van \jouwfolder\Sources\setupprep.exe

Even duimen draaien of dit goed gaat. Als dat lukt dan hoef je dus niet moeilijk te doen met tooltjes etc om een ESD file om te zetten naar ISO.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Hoioi, ik heb even een vraag.
Op mijn Desktop PC heb ik mooi het upgrade icoontje (en mijn win10 gereserveerd) maar op mijn Surface Pro2 nog steeds geen icoontje. Word die later uitgerold? of mist mijn Surface een update?

(edit: beide gebruiken dezelfde user account, maakt dat nog uit? het zijn natuurlijk wel twee verschilende Win8.1's met beide hun eigen key)

[ Voor 24% gewijzigd door Cogency op 14-07-2015 20:56 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-11 20:36
Cogency schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:53:
Hoioi, ik heb even een vraag.
Op mijn Desktop PC heb ik mooi het upgrade icoontje (en mijn win10 gereserveerd) maar op mijn Surface Pro2 nog steeds geen icoontje. Word die later uitgerold? of mist mijn Surface een update?

(edit: beide gebruiken dezelfde user account, maakt dat nog uit? het zijn natuurlijk wel twee verschilende Win8.1's met beide hun eigen key)
Windows 10 FAQ kopje "Waarom beschik ik niet over de app Download Windows 10?" Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? Beetje eigen inzit wordt wel gewaardeerd. Als je al een keer goed Googled stuit je bijvoorbeeld al snel op een script die je wellicht hiermee helpt en ontdek je ook dat je een bepaalde update geinstalleerd moet hebben staan.

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 14-07-2015 21:05 ]

is everything cool?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Windows 10 FAQ kopje "Waarom beschik ik niet over de app Download Windows 10?" Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? Beetje eigen inzit wordt wel gewaardeerd. Als je al een keer goed Googled stuit je bijvoorbeeld al snel op een script die je wellicht hiermee helpt en ontdek je ook dat je een bepaalde update geinstalleerd moet hebben staan.
Mjah, hij voldoet overal aan.
Ik neem dus aan dat het het laatste punt is:

"Jouw apparaat komt wel in aanmerking, maar we werken nog aan updates die de prestaties van het apparaat zullen verbeteren, zoals een nieuw stuurprogramma."

Andere Surface Pro eigenaren die dit kunnen beamen?

• FREAKJAM
Lees ook mijn andere tekst eens goed? Laat ik je nog een zetje geven. :+

[ Voor 69% gewijzigd door FREAKJAM op 14-07-2015 21:10 ]

is everything cool?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:09:
Lees ook mijn andere tekst eens goed? Laat ik je nog een zetje geven. :+
Ik had niet gezien dat je je post geëdit had na de quote, ik ga eens naar dat script opzoek.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Swerfer schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:24:
[...]

Kan je een screenshot posten? Ik weet niet echt wat je bedoeld. Bij mij is Edge in de taakbalk een blauwe e met transparante achtergrond en in start een blauwe tile met witte e...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GhWmbbD.png
Explorer, chrome en hangouts zijn prima (applicates). Edge, Settings en Mail (onderste twee) zijn raar).

[ Voor 36% gewijzigd door Cyleo op 14-07-2015 21:51 . Reden: Nieuwe dropbox is raar ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cyleo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:18:
[...]

[afbeelding]
Explorer, chrome en hangouts zijn prima (applicates). Edge, Settings en Mail (onderste twee) zijn raar).
Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Cyleo
Raven schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:25:
[...]

Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.
Grmbl, nieuwe dropbox. Dan maar zo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GhWmbbD.png

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Cyleo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Grmbl, nieuwe dropbox. Dan maar zo:
[afbeelding]
Ok, nu snap ik jouw probleem. Dit is niet normaal. Heb je dit ook bij een liggende taakbalk? Misschien is het (een nog niet gemelde) bug. Anders evengoed feedback geven met een screenshot. Misschien dat meer mensen dit probleem hebben en kan dan heeft Microsoft nog een weekje tijd om het te fixen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
For those who don't know, Microsoft has been distributing a number of their Windows 10 builds via the "fbl_impressive" development branch, a branch created solely for Insiders and allows Microsoft to control what features are sent to the public for testing. There are many development branches which all focus on different things, however none of them are accessible by Windows Insiders.

Microsoft announced yesterday that they were suspending Windows Update and Windows 10 Insider builds as they prepare for the Windows 10 RTM. The next build offered to Windows Insiders will be using production servers, which means the next build we receive could very well be the Windows 10 RTM, or at the very least an RTM candidate, depending on when Microsoft plans to push another build out.

Microsoft has silently switched all Windows Insiders away from the fbl_impressive branch, and moved them over to the TH1 branch. The TH1 branch is where Microsoft is compiling RTM candidates, which means the next build delivered to Insiders can be nothing but an RTM candidate or the RTM itself. You can check to see if Microsoft has moved you over to TH1 by opening Regedit and navigating to HKLM>SOFTWARE>Microsoft>WindowsSelfHost>Applicability and double clicking "BranchName". If you see "TH1" you are ready for the next build.

If you're not showing up as on TH1, just check for updates via Windows Update and the registry strings should update automatically.
bron: Winbeta

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• FREAKJAM
Good to know. Bij mij staat "UserPreferredBranchName" al netjes op "TH1".

is everything cool?

• Swerfer
  • Laatst online: 19-11 21:48
+1

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Alle Insiders zullen wel TH1 hebben :P
Ja...ik zit ook in de nieuwe branch, maar eh.....zouden we deze week nog een build kunnen verwachten?

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:33

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

ghostman schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:34:
Mijne is nu aan het updaten naar 10166 nu. Trouwens, zijn er mensen die ook last hebben dat wanneer je je pc aanzet dat alle icoontjes etc wazig zijn (zie screenshot)? Lijkt net of de dpi op 125% staat terwijl die in het menu gewoon op 100% staat. Als ik hem afmeld en weer inlog dan is alles weer normaal. Dit gebeurd random, het kan bijvoorbeeld 10 keer goed gaan en dan dat ik het heb, maar het kan ook meerdere malen achter elkaar gebeuren.

[afbeelding]
Klik voor groot.
ah, eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik
ik doe al sinds weken iedere keer een reboot na start om het weg te krijgen
dus bedankt voor de tip dat het ook met een logout kan :)

bij mij gebeurt het echter niet random; het is juist precies voorspelbaar

weet het niet meer

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:43:
Ja...ik zit ook in de nieuwe branch, maar eh.....zouden we deze week nog een build kunnen verwachten?
Als ze slim zijn pushen ze 240 gewoon door.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:50:
[...]

Als ze slim zijn pushen ze 240 gewoon door.
:+ Volgens mij is die Gabe best slim......

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:24
TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:10:
[...]

:+ Volgens mij is die Gabe best slim......
Gabe van Valve? Zeker.... en rijk. :+ 8)7

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:35

wiz

Connecting the world

Eindelijk de Google search engine in Edge:

Om de volgende zoekmachines aan Edge toe te voegen:
- Google
- Yahoo
- Ask
- Reddit
- Yandex
- anderen (landafhankelijk)

1) Kan naar http://orthodox.io/edge/?c=com
2) Kies je land
Volg de normale instructies in Edge om een zoekmachine toe te voegen

Settings, View advanced settings, Search in the address bar with, <Add new>
- - - - -

Deze site bezoek je maar 1x, en is OpenSearch compatible. De officiele engines worden daar beschikbaar gemaakt, en Edge maakt er vervolgens entries voor.

[ Voor 9% gewijzigd door wiz op 14-07-2015 23:45 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 3 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kunnen diegenen die hun Windows taal op Engels hebben staan en hun regional format op Nederlands (dus 24h klok, 14-8-2015 als datum etc) kijken in watvoor formaat hun klok staat in het Action Center ? Je krijgt bv een mailtje om 23:08 zoals in mijn plaatje, maar bij mij staat dat nog als enige in US formaat.

Ipv 23:08 staat er 11:08p

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SPSDU2z5YO39CrVazH6V7Tgv/full.png

XBL: MRE Inc

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dat heb ik ook. Dat zullen ze nog wel gaan aanpassen. Ik dacht dat de weer app hetzelfde probleem had in een eerdere build.

edit: De weer app heeft het probleem nog steeds zo te zien :P

[ Voor 99% gewijzigd door tiguan op 14-07-2015 23:33 ]

Jups.....'k vermoed dat alle Nederlanders dat hebben..?

Verwijderd

Is ook zo op je login scherm.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mijn Locksreen geeft gewoon Dinsdag 14 juli 2015 23:34 weer. Dus gewoon in het Nederlands. Mijn windows installatie is Engels. Ik kan niet werken met een NL windows.
tiguan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:31:
Dat heb ik ook. Dat zullen ze nog wel gaan aanpassen. Ik dacht dat de weer app hetzelfde probleem had in een eerdere build.
Zou dat al gemeld zijn, vast wel, maar ik heb het in de feedback app nog niet voorbij zien komen.

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 14-07-2015 23:35 ]

• tiguan
  • Nu online
Idd, lock scherm heeft gewoon 24u notatie.

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:34:
[...]

Nope.....daar heb ik het niet :+
Hier wel dus, maar dat scherm zie ik eigenlijk nooit :P

• tiguan
  • Nu online
Oh ik wel, ik lock mijn notebook op m'n werk altijd als ik even wegloop.

• tiguan
  • Nu online
MRE-Inc schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:33:
[...]

Mijn Locksreen geeft gewoon Dinsdag 14 juli 2015 23:34 weer. Dus gewoon in het Nederlands. Mijn windows installatie is Engels. Ik kan niet werken met een NL windows.

[...]

Zou dat al gemeld zijn, vast wel, maar ik heb het in de feedback app nog niet voorbij zien komen.
Ik heb dit voor de weather app iig al een aantal keer ge-upvote, er waren meer mensen die zich er aan stoorden. (ik haat AM/PM notatie). Voor het notification center nog niet. Zal ik gelijk ff doen, als ik 'm kan vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 14-07-2015 23:39 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

tiguan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:39:
[...]

Ik heb dit voor de weather app iig al een aantal keer ge-upvote, er waren meer mensen die zich er aan stoorden. (ik haat AM/PM notatie). Voor het notification center nog niet. Zal ik gelijk ff doen, als ik 'm kan vinden.
Oh ja, de weather app, ook zoiets. Staat het idd ook in am/pm

Echt het wordt eens tijd dat ze daar in de US op metric overstappen en op 24h klok. In de US Army gebruiken ze ook 24h klok en metric, dus doe het dan ook maar in de rest van je samenleving. Zal daar ook eens op upvoten.

• Sjah
Heb een AMD, en zie CCC koppeling niet meer, bij rechktsklikken op desktop... hhhm. Dit alles sinds de Win10 driver

• FREAKJAM
Geen probleem hier! Ik zie hem gewoon.

[ Voor 71% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 00:11 ]

is everything cool?

• Sjah
Uhm, t is juist sinds de officiele driver...

edit: DDU did the trick.

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 15-07-2015 00:51 ]

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

Mijn 10159 blijft zeggen dat mijn apparaat up to date is. Het is wel al een vrij oude installatie en erg gebruikt. Altijd in de fast ring gestaan.
Iemand anders dit meegemaakt? Heb wel de ISO van 10162 nog even snel naar binnen geharkt. Morgen maar een nieuwe installatie handmatig doen

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mikayu schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:33:
Mijn 10159 blijft zeggen dat mijn apparaat up to date is. Het is wel al een vrij oude installatie en erg gebruikt. Altijd in de fast ring gestaan.
Iemand anders dit meegemaakt? Heb wel de ISO van 10162 nog even snel naar binnen geharkt. Morgen maar een nieuwe installatie handmatig doen
Heb hier elke build binnen gekregen direct na uitkomst, dus nee geen ervaring mee. Upgraden met de iso gaat inderdaad net zo simpel.

[ Voor 48% gewijzigd door blmp op 15-07-2015 01:20 . Reden: grote wijziging ]

Patient gamer

Verwijderd

Mikayu schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:33:
Flights via WU en ISO's zijn op dit moment frozen tot ze de RTM vrijgeven.

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Is 10162 uberhaupt nog ergens te downloaden nu Microsoft dat niet meer ter beschikking steld?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
racinfo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:08:
Is 10162 uberhaupt nog ergens te downloaden nu Microsoft dat niet meer ter beschikking steld?
Ongetwijfeld nog in het grijze circuit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

racinfo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:08:
Denk logisch na en je hebt je antwoord, daarnaast mogen en kunnen wij je daar verder niet mee helpen :X

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:24:
[...]

Denk logisch na en je hebt je antwoord, daarnaast mogen en kunnen wij je daar verder niet mee helpen :X
Kijk, daar is nou een pb voor....
racinfo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:27:
[...]
Kijk, daar is nou een pb voor....
Daar is een PB dus nou net niet voor.....je had gewoon op tijd moeten zijn dan had je de ISO gewoon kunnen downloaden. Daarnaast beschik jij natuurlijk ook gewoon over Google :+

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Vishari Beduk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:47:
[...]

ah, eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik
ik doe al sinds weken iedere keer een reboot na start om het weg te krijgen
dus bedankt voor de tip dat het ook met een logout kan :)

bij mij gebeurt het echter niet random; het is juist precies voorspelbaar
Afmelden en opnieuw inloggen werkt bij mij daarvoor. Hoe kun jij voorspellen wanneer het gebeurd? Ik snap er namelijk nog steeds niks van en het blijf gebeuren :P

Jammer dat als nu Google insteld als search engine dat dat vakje links onderaan nog steeds Bing blijft gebruiken. Als ze dat nou ook nog even aanpassen naar Google zou het helemaal mooi zijn.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Verwijderd

TheVMaster haal die link dan ook maar weg in de topicwarning :P

Keys werken ook niet meer.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:33:
TheVMaster haal die link dan ook maar weg in de topicwarning :P

Keys werken ook niet meer.
Welke link? O-)

• ghostman

ghostman

dwarf

De prijzen zijn nu officeel vrij gegeven? Onder het kopje "How much does Windows 10 cost?"
http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-faq

Oftewel:
Windows 10 Home = $119,99
Windows 10 Pro = $199,99
Windows 10 Upgrade = $99,99

Was dus al bekend.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door ghostman op 15-07-2015 10:05 ]

ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:01:
De prijzen zijn nu officeel vrij gegeven? Onder het kopje "How much does Windows 10 cost?"

Oftewel:
Windows 10 Pro = $199,99

De NL prijzen staan nog niet op de nl-nl pagina....helaas!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:43:
[...]

Flights via WU en ISO's zijn op dit moment frozen tot ze de RTM vrijgeven.
Dan was dat vanaf gisteren al zo. Hier op werk in een VM is ie tot 10061 gekomen en had heel lang niet meer aan gestaan. De laptop thuis denk ook net iets te lang niet meer aan gehad :P

• Cyleo
Hebben meer mensen het problemen dat inloggen met PIN niet meer werkt? Na de laatste update kan ik alleen nog inloggen met mijn wachtwoord.

Die laatste update heeft bij mij flink wat bugs naar boven gebracht, misschien dat ik hem even ga refreshen als ik mijn posts zo terug lees :P

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43
Weet niet of het al gemeld is, maar volgens winbeta zijn de insiders nu van fbl_impressive naar TH1 gezet voor de volgende upgrade.
http://www.winbeta.org/ne...tm-development-branch-th1

Zie register of je zelf al bent overgezet naar TH1, hier was dat wel het geval.

HKLM>SOFTWARE>Microsoft>WindowsSelfHost>Applicability

• FREAKJAM
devil-strike schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:58:
Weet niet of het al gemeld is, maar volgens winbeta zijn de insiders nu van fbl_impressive naar TH1 gezet voor de volgende upgrade.
http://www.winbeta.org/ne...tm-development-branch-th1

Zie register of je zelf al bent overgezet naar TH1, hier was dat wel het geval.

HKLM>SOFTWARE>Microsoft>WindowsSelfHost>Applicability
Was al gemeld, zie vorige pagina (zoekfunctie :+ )

is everything cool?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:01:

Oftewel:
Windows 10 Pro = $199,99

De upgrade is van Windows 10 home naar 10 Pro..
Dus heb je Windows 8.1, wil je naar 10 Pro moet je dus zo'n €100 lappen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43
FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Was al gemeld, zie vorige pagina (zoekfunctie :+ )
Ja I know maar ben lui vandaag :9
devil-strike schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:17:
[...]

Ja I know maar ben lui vandaag :9
Daarom staat het nu in de topic warning :+

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:51
Weet men al wanneer deze RTM candidate / RTM wordt uitgerold? : D

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rickpm1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:54:
Weet men al wanneer deze RTM candidate / RTM wordt uitgerold? : D
Voor 29 Juli waarschijnlijk ;)

Volgens mij is er nog niks bekend maar ik verwacht toch wel snel eigenlijk om alles goed te kunnen testen voor de release.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ghostman

ghostman

dwarf

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:10:
[...]

De NL prijzen staan nog niet op de nl-nl pagina....helaas!
Misschien is het makkelijk als je de dollar prijzen alsnog in de topic warning zet? Dan zien ze in ieder geval een prijs en kun je zelf wel een beetje gokken wat de Nederlandse prijzen zullen zijn.
Quad schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:09:
[...]

De upgrade is van Windows 10 home naar 10 Pro..
Dus heb je Windows 8.1, wil je naar 10 Pro moet je dus zo'n €100 lappen.
Klopt, my bad. De prijs valt nog mee aangezien merendeel toch genoeg heeft aan de home versie van Windows 10. Daarnaast is voor de extra functie's 100 dollar nog wel een keer te overzien.

-------------------------
Trouwens ik heb in een keer gedoe met mijn tobo. Ik kan met CTRL+ALT+5 geen euro teken krijgen (gebeurd niks) en als ik ' klik en dan een letter krijg ik gewoon 'e in plaats van e met een comma er op. Is dit een functie of doe ik wat verkeerd?

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:58:
[...]

Misschien is het makkelijk als je de dollar prijzen alsnog in de topic warning zet? Dan zien ze in ieder geval een prijs en kun je zelf wel een beetje gokken wat de Nederlandse prijzen zullen zijn.

[...]

Klopt, my bad. De prijs valt nog mee aangezien merendeel toch genoeg heeft aan de home versie van Windows 10. Daarnaast is voor de extra functie's 100 dollar nog wel een keer te overzien.

-------------------------
Trouwens ik heb in een keer gedoe met mijn tobo. Ik kan met CTRL+ALT+5 geen euro teken krijgen (gebeurd niks) en als ik ' klik en dan een letter krijg ik gewoon 'e in plaats van e met een comma er op. Is dit een functie of doe ik wat verkeerd?
is je keyboard wel op us int ingesteld?

• tiguan
  • Nu online
Bij mij is Alt Gr + 5 al voldoende om een € teken te krijgen. Geen Ctrl nodig.

Overigens merk ik net op dat de weather app op m'n werk, wel 24u notatie doet, maar thuis dus niet. Hoe vaag is dat. Het enige verschil is dat ik op werk Enterprise editie heb en thuis de Pro.

[ Voor 67% gewijzigd door tiguan op 15-07-2015 12:06 ]

• ghostman

ghostman

dwarf

Epiphany schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:02:
[...]

is je keyboard wel op us int ingesteld?
tiguan schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:03:
Bij mij is Alt Gr + 5 al voldoende om een € teken te krijgen. Geen Ctrl nodig.
Heb hem even veranderd naar United States en weer terug naar US International en na een reboot doet die het nu wel 8)7. Thanks in ieder geval.
Overigens merk ik net op dat de weather app op m'n werk, wel 24u notatie doet, maar thuis dus niet. Hoe vaag is dat. Het enige verschil is dat ik op werk Enterprise editie heb en thuis de Pro.
Dit had ik ook, ik heb via settings het allemaal aangepast. Nu heb ik alles is 24 uur.
Time Settings
Klik voor groot.

• tiguan
  • Nu online
Ik zal 't vanavond ff checken thuis.
ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:14:
[...]

[...]

Heb hem even veranderd naar United States en weer terug naar US International en na een reboot doet die het nu wel 8)7. Thanks in ieder geval.

[...]

Dit had ik ook, ik heb via settings het allemaal aangepast. Nu heb ik alles is 24 uur.
[afbeelding]
Klik voor groot.
Eh...ook je notification center?

• ghostman

ghostman

dwarf

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Eh...ook je notification center?
Daar zie ik geen tijd?

• tiguan
  • Nu online
Dan moet er idd wel een notificatie van 't een of ander staan, anders kan je 't niet zien :P

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 15-07-2015 12:45 ]

tiguan schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:45:
Dan moet er idd wel een notificatie van 't een of ander staan, anders kan je 't niet zien :P
Ja natuurlijk, bij staat overal 24h, behalve bij het notification center....daar staat een am/pm tijd.

• tiguan
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Ja natuurlijk, bij staat overal 24h, behalve bij het notification center....daar staat een am/pm tijd.
Thuis had ik dat idd kunnen zien want er stond een notificatie, maar nu op m'n werk is er geen notificatie dus ik kan 't niet zien.

Heb 't ff getest. Krijg idd ook een p te zien achter de tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 15-07-2015 13:03 ]

• ghostman

ghostman

dwarf

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Bij mij staat er geen AM/PM alleen een P nu.
NotificatieCentrumTijd

• tiguan
  • Nu online
Komt op hetzelfde neer :P
ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:53:
[...]

Bij mij staat er geen AM/PM alleen een P nu.
[afbeelding]
ja...dat bedoelde ik ook :9

• ghostman

ghostman

dwarf

Nu ik het zie wil ik die ook in 24h hebben :9 Heb al gekeken in regeddit maar daar kan ik het niet vinden. Is er al een manier voor, of moet ik wachten op een update?

ghostman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:17:
[...]

[...]

Nu ik het zie wil ik die ook in 24h hebben :9 Heb al gekeken in regeddit maar daar kan ik het niet vinden. Is er al een manier voor, of moet ik wachten op een update?
Voor zover ik het begrepen heb kan het (nu nog) niet....is een melding voor gemaakt in de feedback app door MRE-Inc

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:57
Cyleo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:40:
Hebben meer mensen het problemen dat inloggen met PIN niet meer werkt? Na de laatste update kan ik alleen nog inloggen met mijn wachtwoord.

Die laatste update heeft bij mij flink wat bugs naar boven gebracht, misschien dat ik hem even ga refreshen als ik mijn posts zo terug lees :P
Had ik ook. Gewoon even naar de aanmeldingsopties gaan en de pincode wijzigen loste het voor mij op.

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:16
Jammer dat de automatische updates zijn uitgeschakeld. Wilde mijn laptop van versie 10130 updaten naar de meest recente versie. :(

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• ghostman

ghostman

dwarf

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb kan het (nu nog) niet....is een melding voor gemaakt in de feedback app door MRE-Inc
Jammer, hopelijk bij de volgende update dan. Wel apart dat ze alles maken met keuzes tussen de tijd en dan dit wel gewoon 'vast' er in zetten.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Gé Brander schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:47:
[...]

Als je de gehele C:\$Windows.~BT\ map met alles kopieert naar een externe harddisk/usb stick dan kan je door het starten van \jouwfolder\Sources\setupprep.exe de 10166 versie installeren op een 10162 systeem vermoed ik. Vanmiddag heb ik een Surface Pro 1 voorzien van 10162 en van een pc die reeds voorzien is van 10166 de C:\$Windows.~BT\ folder gekopieerd naar een USB disk en nu is de installatie aan het lopen op de Surface Pro 1 na het starten van \jouwfolder\Sources\setupprep.exe

Even duimen draaien of dit goed gaat. Als dat lukt dan hoef je dus niet moeilijk te doen met tooltjes etc om een ESD file om te zetten naar ISO.
Dit is volledig goed gegaan. Mijn SP1 is nu 10166.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

ISO's van Build 10166 hier nog te halen: http://tinyurl.com/nowindows

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 15-07-2015 14:26 ]

• FREAKJAM
Het linken naar niet legale isootjes is volgens mij niet toegestaan.
* FREAKJAM *kijkt vragend naar TheVMaster*

[ Voor 29% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 14:04 ]

is everything cool?

FREAKJAM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:03:
Het linken naar niet legale isootjes is volgens mij niet toegestaan.
* FREAKJAM *kijkt vragend naar TheVMaster*
* TheVMaster kijkt indringend terug

Gefixt >:)

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:35:
[...]

* TheVMaster kijkt indringend terug

Gefixt >:)
Wat is er niet legaal aan een Techical Preview? 10 ligt nog niet in winkel!
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:45:
[...]

De ISO's die niet bij Microsoft vandaan komen...tja....wie weet wat er mee gebeurt is :+ Dat willen we hier gewoon niet hebben...

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:45:
[...]

Build 10166 betreft geen legale ISO die rechtstreeks van Microsoft afkomt. Build 10162 betreft wel een legitieme ISO, maar die wordt op dit moment niet meer gehost bij Microsoft. Staat vast nog wel op van die shady sharing sites, maar die worden liever ook niet gelinked op GoT.

is everything cool?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:47:
[...]

De ISO's die niet bij Microsoft vandaan komen...tja....wie weet wat er mee gebeurt is :+ Dat willen we hier gewoon niet hebben...
En dat is een probleem? SHA1/MD5 hashes laten berekenen en dan kun je er zo achter komen of het een onaangetaste kopie is van het origineel. Althans, met al uitgebrachte Windows-versies kan dat, geen idee of het met previews kan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mikayu

Mikayu

.srt

Er stond 10166, dan hoef je sowieso geen hashes te gaan berekenen om te weten dat het minder legaal is.
Bij de previews stonden ook gewoon de checksums, maar ze zijn nu allemaal offline gehaald en linken naar mirrors is niet toegestaan.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-11 13:59

spartacusNLD

This is Sparta!!

en stel een mod heeft 10166.iso en linkt de iso via dropbox/box/google drive/enz.. ? of kunnen zelfs de mods niet vertrouwd worden? :P

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 15-07-2015 15:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Jammer dat die link offline is gehaald, m'n laptop zit momenteel vast op build 10130 omdat er een update met keyboard-drivers maar niet wilt installeren (ookal werkt alles gewoon correct).

Techspot heeft build 10162 staan, zou die betrouwbaar zijn? Nvm, hun link is dood.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 15:38 ]

De ISO van de 10166 bestaat officieel niet, dus het lijkt me dan ook niet zinvol om nu te discussieren over het feit dat je hem wel/niet zou moeten delen. Hij is niet officieel door Microsoft uitgebracht en daarom legitiem, en dat soort zaken delen we hier gewoon niet.

Gewoon even geduld hebben tot de volgende build beschikbaar komt, volgens mij hoeft dat niet al te lang meer te duren... :+

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 15-07-2015 15:44 ]

Verwijderd

Wordt de volgende build dan wel terug als .iso beschikbaar gemaakt? Want op https://insider.windows.com/Home/Index is het onmogelijk om nog een dvd'tje te downloaden...

• MAX3400
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:49:
Wordt de volgende build dan wel terug als .iso beschikbaar gemaakt? Want op https://insider.windows.com/Home/Index is het onmogelijk om nog een dvd'tje te downloaden...
Volgens mij wordt met de volgende build heel erg slim de RTM/OEM/VLK/Retail bedoeld. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mikayu

Mikayu

.srt

Die zal vast wel eerdaags als RC komen, buiten het Insider program.

Verwijderd

Mja dan zit ik hier nu op n pc die niet verder wil updaten na 10130 ... :/
Ik heb ondertussen iets gevonden, maar ik had toch liever via de legitieme kanalen gewerkt :)

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:56:
Mja dan zit ik hier nu op n pc die niet verder wil updaten na 10130 ... :/
Ik heb ondertussen iets gevonden, maar ik had toch liever via de legitieme kanalen gewerkt :)
10130 is van 29 mei, als je ondertussen al niet op een nieuwere build zat, kan je vast die extra paar dagen tot de RTM ook nog wel wachten 8)
MAX3400 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:49:
[...]

Volgens mij wordt met de volgende build heel erg slim de RTM/OEM/VLK/Retail bedoeld. ;)
Ik verwacht (en heb begrepen) dat er voor de 29ste nog wel een build uit de RTM branche uit gaat komen....puur omdat het kan :+

Geef het een paar dagen....de RTM zal een dezer dagen wel gesigned worden.....dan komt er nog een RC/pre-rtm build uit en dan is het een week later ook al de 29ste :+

Verwijderd

Dan doe ik het ondertussen wel met linux :+

• MAX3400
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:14:
Dan doe ik het ondertussen wel met linux :+
Heb je voor mij dan een build 10166? :9

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sjah
Maar vandaag was toch de dag dat Ms W10 gaat presenteren op een of andere lik-em conferentie? Zou de 15e zijn. Ik zeg dus dat ik vandaag eigenlijk de RTM verwacht, via presentatie en wie weet ook via leak.

[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 15-07-2015 16:23 ]

Sjah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:21:
Maar vandaag was toch de dag dat Ms W10 gaat presenteren op een of andere lik-em conferentie? Zou de 15e zijn. Ik zeg dus dat ik vandaag eigenlijk de RTM verwacht, via presentatie en wie weet ook via leak.
Die keynote is volgens mij of nu....of later vanavond tijdens het WPC (World Partner Congress) wat nu bezig is in de VS....

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:03
TheVMaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Die keynote is volgens mij of nu....of later vanavond tijdens het WPC (World Partner Congress) wat nu bezig is in de VS....
Hij is inderdaad nu bezig. Livestream: https://wpc.microsoft.com/en/us/

Verwijderd

"In respespect of the intellectual property being shown, the program has been temporarily suspended. Please enjoy these puppies until we return."

Humor hebben ze wel :P

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:03:
[...]

Asus Realtek driver?

Probeer het volgende eens:

Device Manager -> Sound, video and game controllers->Realtek HD Audio->Update Driver->Browse My Computer->Let me pic-> Kies voor High Definition Audio Device (van Microsoft zelf)

Ik heb niets dan ellende gehad met de Realtek audio drivers (als het al werkte klonk het als een oude krant).

De Microsoft drivers zijn ook niet perfect maar ze doen het tenminste bij mij.
Bedankt voor de tip, maar dan pakt hij automatisch de laatste driver van Realtek.
De Windows 10 driver van Realtek, wordt ook door Microsoft doorgegeven.

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

88Gamer88 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:59:
[...]
Bedankt voor de tip, maar dan pakt hij automatisch de laatste driver van Realtek.
De Windows 10 driver van Realtek, wordt ook door Microsoft doorgegeven.
Ik heb op TP 10162 met een Asus Xonar DG de Windows 7, 8 en 8.1 (allen 32-bit) geprobeerd. Alleen 8 accepteerde de installer, nog geen issues bemerkt. Zowel S/PDIF Pass-trough vanuit foobar langs de kaart naar de receiver gaat goed, maar ook WASAPI push vanuit foo naar de kaart. Bij beide omzeil je de Windows mixer. Toch mooi dat dit allemaal werkt, zonder een driver te herzien.

NRG

Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ