Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Haha ik dacht ook al "this presentation is heading in an otter direction" :P

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2015 15:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
misschien een overbodige vraag maar ben toch benieuwd. is die gratis update naar windows 10 ook voor Windows 8.1 pro gebruikers?
Martinspire schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:11:
[...]

Die zal nu nog niet komen denk ik. Pas eind dit jaar (eind Q3 of Q4).

Verder hadden ze dat praatje van Satya ook wel als blogpost kunnen doen imo :z
Maak dat Q2 2016....ze hebben net een nieuwe SP3 uitgebracht. Voor de Pro 4 wachten ze op de nieuwe chips van intel onder andere...

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:24
WPC even afgezet, kan niet tegen die geforceerd-enthousiaste knakker die nu is. Btw ze hebben 10166 daar.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
mfreriks schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:59:
misschien een overbodige vraag maar ben toch benieuwd. is die gratis update naar windows 10 ook voor Windows 8.1 pro gebruikers?
Ja, voor alle Bing/Home/Pro versies van Windows 7/8/8.1. Enige die hem niet gratis ontvangen zijn Enterprise versies.
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:05:
[...]

En de Volume License Pro versies.. :+
En volume license versies ja :+

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 13-07-2015 16:06 ]

Patient gamer

blmp schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Ja, voor alle Bing/Home/Pro versies van Windows 7/8/8.1. Enige die hem niet gratis ontvangen zijn Enterprise versies.
En de Volume License Pro versies.. :+
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Maak dat Q2 2016....ze hebben net een nieuwe SP3 uitgebracht. Voor de Pro 4 wachten ze op de nieuwe chips van intel onder andere...
Het is geen pro ;) Het is een S3 :>

Maar die presentatie van die gast nu over Win10, damn wat overdreven blij

• mfneed
blmp schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Super! bedankt voor je snelle reactie!! duurt het lang voordat die mogelijkheid komt voor W10? heb sinds een week een schone installatie...
Martinspire schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:06:
[...]

Het is geen pro ;) Het is een S3 :>

Maar die presentatie van die gast nu over Win10, damn wat overdreven blij
Eh...neej er is een 128 GB i7 uitgekomen recentelijk (in de VS iig).....de Pro 4 komt pas in 2016....let op mijn woorden.... O-)

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-11 20:36
mfreriks schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:08:
[...]

Super! bedankt voor je snelle reactie!! duurt het lang voordat die mogelijkheid komt voor W10? heb sinds een week een schone installatie...
29 juli en later. Genoeg info te vinden op het web wanneer Windows 10 uitkomt en hoe je hem kunt bemachtigen.

is everything cool?

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Deze man is aardig enthousiast. :D

• mfneed
FREAKJAM schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:14:
[...]

29 juli en later. Genoeg info te vinden op het web wanneer Windows 10 uitkomt en hoe je hem kunt bemachtigen.
A dacht dat die al hier en daar rustig aan beschikbaar werd voor verschillende mensen. Of is dit dan het insider programma?
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:10:
[...]

Eh...neej er is een 128 GB i7 uitgekomen recentelijk (in de VS iig).....de Pro 4 komt pas in 2016....let op mijn woorden.... O-)
Oh bedoelde je die. Mja dat is niet echt nieuw nieuw. Gewoon een nieuwe variant ;)

• FREAKJAM
mfreriks schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:17:
[...]

A dacht dat die al hier en daar rustig aan beschikbaar werd voor verschillende mensen. Of is dit dan het insider programma?
Ja, zie topic warning (rode kader) voor meer info. Build 10166 is de laatste preview versie. Build 10240 wordt RTM.

is everything cool?

• mfneed
FREAKJAM schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:18:
[...]

Ja, zie topic warning (rode kader) voor meer info. Build 10166 is de laatste preview versie. Build 10240 wordt RTM.
Mijn excuus dan!!:) bedankt voor je reacties! hebben we nog even geduld:)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 16:26

ralpje

Deugpopje

Sjah schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:04:
WPC even afgezet, kan niet tegen die geforceerd-enthousiaste knakker die nu is. Btw ze hebben 10166 daar.
10176, voor zover ik kan zien.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Mijne is nu aan het updaten naar 10166 nu. Trouwens, zijn er mensen die ook last hebben dat wanneer je je pc aanzet dat alle icoontjes etc wazig zijn (zie screenshot)? Lijkt net of de dpi op 125% staat terwijl die in het menu gewoon op 100% staat. Als ik hem afmeld en weer inlog dan is alles weer normaal. Dit gebeurd random, het kan bijvoorbeeld 10 keer goed gaan en dan dat ik het heb, maar het kan ook meerdere malen achter elkaar gebeuren.

DPI Probleem
Klik voor groot.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Is er al duidelijk of Cortana (in het Engels) ook in de Nederlandse versie van Windows 10 zit? Of moet je dan een Engelse versie installeren?

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 18:25
SuikerBrood schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:35:
Is er al duidelijk of Cortana (in het Engels) ook in de Nederlandse versie van Windows 10 zit? Of moet je dan een Engelse versie installeren?
In de huidige versie is Cortana niet beschikbaar in de Nederlandse win10.
Martinspire schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:17:
[...]

Oh bedoelde je die. Mja dat is niet echt nieuw nieuw. Gewoon een nieuwe variant ;)
Klopt......dat doen ze niet als ze een paar maanden later een heel nieuwe range op de markt gaan brengen. Verwacht in Q3/4 een 'refresh' van de SP3 en volgend jaar een SP4.......een refresh met extra RAM/disk en de mooie intel camera :+

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 19:10
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Klopt......dat doen ze niet als ze een paar maanden later een heel nieuwe range op de markt gaan brengen. Verwacht in Q3/4 een 'refresh' van de SP3 en volgend jaar een SP4.......een refresh met extra RAM/disk en de mooie intel camera :+
Ik hoopte eind Q3 of begin Q4 al een SP4 met een skylake proc en die fancy Intel cam voor Windows Hello. Design hetzelfde als de SP3 verder.

What a fine day for Science! | Specs

Harmsen schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Ik hoopte eind Q3 of begin Q4 al een SP4 met een skylake proc en die fancy Intel cam voor Windows Hello. Design hetzelfde als de SP3 verder.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron begrepen dat dat helaas niet het geval gaat zijn :+ Nouja....camera wel begreep ik, maar geen nieuwe CPU (laten we hopen dat mijn bron ongelijk had...maar ik zie hem toch als zeer betrouwbaar)...

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Mogelijkheid om terug een preview te zien van de foto's en filmpjes die op de PC staan?

Vroeger stond de foto gewoon in het klein, nu heb ik enkel pictogram, zelfde met filmpjes, vroeger was het een foto, nu ook een pictogram

Verwijderd

In File Explorer? Zie het menu View..

• Dragunov
Neen hoor, daar niet, heb al aangepast van detail, naar groot pictogram en zo

• blmp
  • Niet online
Dragunov schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:40:
Werkt prima hier.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v385/hxkclan/th_windows10-image-explorer.png

Patient gamer

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:35

wiz

Connecting the world

Net ontdekt dat de Microsoft Surface Ethernet Adapter in de Docking station voor de Surface Pro 3 eigenlijk een Realtek RTL 8153 USB GBe chipset is .. Nieuwere drivers hiervoor zijn op onderstaande link te vinden:

Algemeen:
http://www.station-driver...tek/Lan/RTL8153-RTL8152B/

Windows 10:
http://www.station-driver...oads/func-startdown/1455/

Onder Windows 10 TP 10166 losten deze drivers een timeout issue up bij het downloaden van torrents. Dit had ik niet onder Windows 8.1, noch had ik deze onder W10 TP 10166 met een Asix USB NIC. Lijkt dus een driverissue dat met deze nieuwere drivers verholpen is.

Installatieprocedure is handmatig: rechterklik microsoft surface adapter, update driver , bladeren , driver kiezen op mijn computer / have disk / en dan bladeren ...

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 3 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

• Dragunov
Raar, hier zie ik enkel pictogram

*update*

Is opgelost, naar Beeld - Opties - Map- en zoekopties wijzigen - Weergave, daar vinkje uitzetten bij Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen

[ Voor 26% gewijzigd door Dragunov op 13-07-2015 18:11 ]

Verwijderd

Dragunov schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:40:
Vinkje(s) verkeerd staan bij System->Advanced System Settings>Performance_settings (vinkje aan bij Show Thumbnails instead of icons)

Of file explorer->View menu->Options->Folder Options, tabblad View, vinkje uit bij Always show icons, never thumbnails..

• Dragunov
Bedankt, net gevonden en bezig met post aan te passen, terwijl je het zelf postte :)

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:09:
[...]

Vinkje(s) verkeerd staan bij System->Advanced System Settings>Performance_settings (vinkje aan bij Show Thumbnails instead of icons)

Of file explorer->View menu->Options->Folder Options, tabblad View, vinkje uit bij Always show icons, never thumbnails..
Bedankt :*)
Dit vroeg ik me ook af.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 19:10
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:07:
[...]

Ik heb uit zeer betrouwbare bron begrepen dat dat helaas niet het geval gaat zijn :+ Nouja....camera wel begreep ik, maar geen nieuwe CPU (laten we hopen dat mijn bron ongelijk had...maar ik zie hem toch als zeer betrouwbaar)...
Ook niet eens een Broadwell i.p.v. Haswell? Ik heb geen bronnen... Alleen stille wensen :+

What a fine day for Science! | Specs

Harmsen schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:24:
[...]

Ook niet eens een Broadwell i.p.v. Haswell? Ik heb geen bronnen... Alleen stille wensen :+
Enige wat ik weet (en die bron wist dat vrij zeker).....dit jaar een refresh...volgend jaar nieuw spul

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Deze camera? Dat nieuws heb ik gemist, maar het ziet er indd wel uit als Surface Pro material.
En die video's met Jim Parsons, lol. :D

Dit jaar refresh, volgend jaar nieuwe spul, klinkt aannemelijk .. tick tock.

[ Voor 16% gewijzigd door jesper86 op 13-07-2015 20:16 ]

jesper86 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:06:
[...]

Deze camera? Dat nieuws heb ik gemist, maar het ziet er indd wel uit als Surface Pro material.
En die video's met Jim Parsons, lol. :D

Dit jaar refresh, volgend jaar nieuwe spul, klinkt aannemelijk .. tick tock.
Ik vermoed idd die camera ja :+

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stvn21 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:45:
[...]
In de huidige versie is Cortana niet beschikbaar in de Nederlandse win10.
... en ik heb er nog steeds een hard hoofd in of ze überhaupt wel in het Nederlands gaat komen. Nederlandse spraak is vanaf Windows Vista al aangekondigd maar is tot nu toe nog bij geen enkele Windows versie beschikbaar gekomen. Ik laat mij natuurlijk graag aangenaam verrassen, maar zoals gezegd, ik ben er bang voor.

Testing, one, two ...

• Dragunov
Ze zouden de taal van Cortana onafhankelijk moeten maken van de taal van OS, zelfde met Xbox One, je kiest bv België en dan kan je enkel kiezen tussen Nederlands en Frans en niet voor Engels.

Spijtige zaak!!!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10166/

Update 7/13: We’re only a couple of weeks away now from our public release of Windows 10, and we’re preparing for the world to begin the upgrade process. Windows Insiders have been the first to see our work on Windows 10 at every stage. Now you will also be the first to get a build flighted to you using the channels that we’ll use for targeting and deploying to PCs for our staged rollout.

We’re suspending the availability of Windows 10 builds briefly while we prepare for that, and the next build that we flight to you will be delivered using the production channels. Starting tomorrow, we will also not be delivering any additional ISOs at this point as we really need Insiders to be using, stressing, and validating our distribution and upgrade processes. We’ll make ISOs available again in the future, but for now we ask you to upgrade your current build via Windows Update once the next build is released.

Specifically, this means that in the next 24hrs:

Builds 10162 and 10166 will no longer be offered over Windows Update, and whatever build you’re on will show as “up to date” if you check for new builds.
ISOs for build 10162 will be taken down from the http://insider.windows.com site and prerelease keys will no longer activate builds.

Once we have a new build available we’ll let you know through here with a blog post, Insider Hub, and on Twitter.

We’re very close to our public release and we’re working very hard to get everything just right. Please continue to send us problem reports using the Windows Feedback app for any problems that you encounter.

Thanks,

• FREAKJAM
Ben benieuwd hoeveel data er tot op heden door de kanalen van WU is gegaan en hoeveel data er geperst wordt door de kanalen aankomende 29 juli. Akamai gaat het druk krijgen.

is everything cool?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
^^ Wou het net posten. Lijkt mij dus dat ze klaarmaken voor de RTM aan insiders die zich voor vandaag hebben opgegeven. De rest moet wachten tot de 29e

Edit: De volgende build voor insiders gaat dus via dezelfde kanalen als de retail ook gaat. Dus ze gaan denk ik de rtm release build testen met alle mensen die nu win 10 draaien. Zodat het op de 29e niet fout gaat ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Iekozz op 13-07-2015 22:23 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

/offtopic
Heb je een link naar die wallpaper :D
Iekozz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:18:
Edit: De volgende build voor insiders gaat dus via dezelfde kanalen als de retail ook gaat. Dus ze gaan denk ik de rtm release build testen met alle mensen die nu win 10 draaien. Zodat het op de 29e niet fout gaat ;)
Ik moet ook toegeven dat mijn verwachtingen vrij hoog zijn voor Win10, het ziet er goed uit, wel ben ik heel benieuwd naar de prijs verhoudingen. Ik moet namelijk een nieuwe licentie kopen. De vraag word alleen gaat het goedkoper zijn om eerst 8.1 Pro te kopen of gelijk Win10 Pro te kopen ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:42

Quad

Doof

ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:46:
[...]

/offtopic

[...]

Ik moet ook toegeven dat mijn verwachtingen vrij hoog zijn voor Win10, het ziet er goed uit, wel ben ik heel benieuwd naar de prijs verhoudingen. Ik moet namelijk een nieuwe licentie kopen. De vraag word alleen gaat het goedkoper zijn om eerst 8.1 Pro te kopen of gelijk Win10 Pro te kopen ?
Prijzen waren al uitgelekt toch?
€110 voor Windows 10 Home en €150 voor Windows 10 Pro meen ik.

Windows 8.1 Pro is nu nog sowieso goedkoper te krijgen dan Windows 10 pro, thats for sure.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 13-07-2015 22:48 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Quad schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:47:
[...]

Prijzen waren al uitgelekt toch?
€110 voor Windows 10 Home en €150 voor Windows 10 Pro meen ik.
Ik dacht dat dat alleen maar geruchten waren maar niet dat dat de leaked prices waren dan maakt het namelijk niet uit kost nagenoeg hetzelfde :D

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:42

Quad

Doof

ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:48:
[...]

Ik dacht dat dat alleen maar geruchten waren maar niet dat dat de leaked prices waren dan maakt het namelijk niet uit kost nagenoeg hetzelfde :D
Als je Windows 10 Pro wilt kan je beter maar snel nog 8.1 Pro aanschaffen.. pricewatch: Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64-bit

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Quad schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:50:
[...]

Als je Windows 10 Pro wilt kan je beter maar snel nog 8.1 Pro aanschaffen.. pricewatch: Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64-bit
Thanks gelijk maar een nieuwe OEM besteld voor mijn nieuwe systeem ;)

• 88Gamer88
Zo net weer diverse bugs door geven bij de feedback app hopelijk kunnen ze der nog wat mee, anders bij de eerdere patchen. :*)

Ik ga Windows 10 zeker proberen komen de maanden maar ben nog niet helemaal overtuigd tot vergelijking Windows 7

[ Voor 33% gewijzigd door 88Gamer88 op 13-07-2015 23:36 ]

• Sjah
Iekozz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:18:
^^ Wou het net posten. Lijkt mij dus dat ze klaarmaken voor de RTM aan insiders die zich voor vandaag hebben opgegeven. De rest moet wachten tot de 29e

Ja in die trant denk ik ook, het artikel blijft vaag, wat als ik morgen instap, is het dan te laat? Ga zo 10162 erop zetten (over W7), en wie weet kan ik nog 66 meepakken, maar daar gaat het niet om: mocht zeg over 4 dagen RTM tot de Nu_Insider_W10_draaiers komen, wil ik dat wel meemaken.

• Iekozz
Sjah schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:38:
[...]

Ja in die trant denk ik ook, het artikel blijft vaag, wat als ik morgen instap, is het dan te laat? Ga zo 10162 erop zetten (over W7), en wie weet kan ik nog 66 meepakken, maar daar gaat het niet om: mocht zeg over 4 dagen RTM tot de Nu_Insider_W10_draaiers komen, wil ik dat wel meemaken.
Als je wilt updaten zou ik dat maar snel doen, voordat het te laat is. Je kan ook met de onofficiele 10166 build updaten.

De tekst lijkt mij express vaag zodat alleen mensen die al langer insider zijn de build krijgen, de rest pas bij release.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Sjah
10166, waar vind ik die even zo snel uit betrouwbare bron? ;)

• FREAKJAM
Build 10166 is gewoon officieel, die is tot morgen nog te verkrijgen in de fast ring. De rings worden na morgen tijdelijk op non-actief gezet aangezien ze de distributie van RTM moeten gaan voorbereiden.

Stond ook gewoon in de topic-warning dat 10166 te verkrijgen is in de fast ring.

[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 14-07-2015 00:22 ]

is everything cool?

• Iekozz
Sjah schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:49:
10166, waar vind ik die even zo snel uit betrouwbare bron? ;)
Ik bedoelde de onofficiele 10166 iso, typefoutje ;)

Iekozz schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:27:
[...]

Ik bedoelde de onofficiele 10166 iso, typefoutje ;)
Die is er niet. Gewoon even de ESD downloaden (een systeem updaten en voordat hij gaat rebooten even de ESD weg kopieren). Vervolgens de esddecrypter tool gebruiken om een ISO te bakken.

Moet ook nog even een 10166 ISO maken.....wil komende paar weken nog wat blogjes schrijven over wat Windows 10 features en daar wil ik niet mijn productie bak voor gebruiken :+ dus even snel een paar VMs voorzien van Windows 10 Build 10166 Pro en Enterprise....

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2015 00:32 ]

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:28:
[...]

Die is er niet. Gewoon even de ESD downloaden (een systeem updaten en voordat hij gaat rebooten even de ESD weg kopieren). Vervolgens de esddecrypter tool gebruiken om een ISO te bakken.

Moet ook nog even een 10166 ISO maken.....wil komende paar weken nog wat blogjes schrijven over wat Windows 10 features en daar wil ik niet mijn productie bak voor gebruiken :+ dus even snel een paar VMs voorzien van Windows 10 Build 10166 Pro en Enterprise....
Maar dan heb je het probleem dat je hem niet kunt activeren denk ik?

Martinspire schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:24:
[...]

Maar dan heb je het probleem dat je hem niet kunt activeren denk ik?
Eh...die VMs ga ik dus wel gewoon even activeren natuurlijk :p

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 19:41

_Arthur

blub

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:01:
Eh...die VMs ga ik dus wel gewoon even activeren natuurlijk :p
SmokingCrop schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:11:
ISOs for build 10162 will be taken down from the http://insider.windows.com site and prerelease keys will no longer activate builds.[/b]
Heb geen idee of de Insider Builds ook zonder activate een tijdje kunnen blijven draaien...
_Arthur schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:06:
[...]

[...]

Heb geen idee of de Insider Builds ook zonder activate een tijdje kunnen blijven draaien...
Ongetwijfeld......daar wacht ik alleen niet op.

• _Arthur

_Arthur

blub

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:07:
Ongetwijfeld......daar wacht ik alleen niet op.
Nog even snel 10 VM's in elkaar flanzen, activeren en ze kunnen gelijk weer uit totdat je ze nodig hebt 8)

• ghostman

ghostman

dwarf

ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:46:
[...]

/offtopic
Natuurlijk :)

Wat gaat er nou precies vandaag gebeuren dat het naar de producte kanalen gaat? Is dat om de drivers op orde te maken of iets anders?

• 88Gamer88
Meer mensen die problemen ondervinden met gebruik van USB headset incombinatie met normale mini jack audio systeem?

Wanneer ik in Chrome zit of in een Game en plug de headset in dan blijft de audio door spelen op de speakers. Pas wanneer Ik de Chrome / Game herstart wordt het via de headset gespeeld.

Heb alles al ingesteld, Maar ondanks dat werkt het niet.

Gebruik 10166.

• ghostman

ghostman

dwarf

Audio drivers herinstalleren? Een vriend van mij had ook problemen met zijn audio en die heeft gewoon de drivers opnieuw geinstalleerd, was alles opgelost.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Arthur schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:10:
[...]

Nog even snel 10 VM's in elkaar flanzen, activeren en ze kunnen gelijk weer uit totdat je ze nodig hebt 8)
Ook net nog even gedaan hoor ;) Als is het alleen maar zodat ik de rest van deze week er nog even mee kan spelen :D Zie alleen nergens de Insider Hub in de 10162 Build, wel al op fast ring gezet zodat ik mischien nog 10166 mee kan pakken.

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb momenteel wegens een verhuis helemaal geen tijd om de laatste versie van de preview te downloaden en ik wil eigenlijk maar een paar zaken weten waarop ik helaas het antwoord niet kan vinden. En nieuwsgierig als ik ben ;)

Is dit al terug mogelijk/is het definitief weg/komt het later (want de technical preview was nog niet echt bedoeld voor tablets)
Afbeeldingslocatie: http://blog.laptopmag.com/wpress/wp-content/uploads/2013/10/1381958975.jpg

Kan het locaties/meest gebruikt deel van het startscherm weg? Ik vond dat verschrikkelijk rommelig in de laatste versie die ik getest heb.
Afbeeldingslocatie: http://winaero.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/start-screen-Windows-10.png

Hetzelfde voor de taakbalk trouwens. Kan die écht uitgezet worden in Modern-UI/tablet mode? Bij de laatste preview die ik gedraaid heb stond die taakbalk echt overal. Ok je kon die op hide zetten zodat die weg ging wanneer je er met je muis een tijdje niet kwam maar dat is dan weer irritant in desktop mode.

Ik vond die laatste versie zo gecluttered aanvoelen dat ik twijfel of ik überhaupt naar W10 ga upgraden. Ik vind W8.1 veel leuker werken dan W7 (de gustibus et coloribus...) en gedurende het verloop van deze preview werd het al snel duidelijk dat bijna alles wat nieuw was eruit gesloopt zou worden of sterk gelimiteerd zou worden. In de laatste preview slaagde ik er niet eens in een Modern UI app in zijn eentje full screen zonder taskbar op mijn scherm te krijgen. Laat staan die split screen die ik zo fijn vond.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
@Vnze, Winbeta tablet experience: http://youtu.be/bnd8XFRJqFw

[ Voor 28% gewijzigd door PerlinNoise op 14-07-2015 11:38 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:48

RayNbow

Kirika <3

Vnze schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:41:
Is dit al terug mogelijk/is het definitief weg/komt het later (want de technical preview was nog niet echt bedoeld voor tablets)
[afbeelding]
Helaas kan ik op m'n SP2 in Win8.1 maar 2 apps naast elkaar plaatsen. Geen idee of 't mogelijk is om in Win10 meer dan 2 te snappen, maar van wat ik zo hoor is het niet mogelijk.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
RayNbow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Helaas kan ik op m'n SP2 in Win8.1 maar 2 apps naast elkaar plaatsen. Geen idee of 't mogelijk is om in Win10 meer dan 2 te snappen, maar van wat ik zo hoor is het niet mogelijk.
Je kan nu wel apps in corners snappen, zodat ze een kwart ruimte opnemen. Hoe je het voor elkaar krijgt zoals op dat plaatje weet ik niet.

• Vnze
  • Niet online
Bedankt voor de link :)
RayNbow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Ik heb geen Surface (althans geen Pro) maar het werkt wel met 3 op mijn Laptop met touchscreen. Nu 3 is ook niet nodig, 2 is al genoeg. Het gaat er mij vooral om dat de taakbalk niet op het Modern UI gedeelte doorloopt en dat de grens tussen de twee delen vrij in te stellen is (met minimaal 20% voor het kleinste scherm of wat het dan ook is nu).

Ik gebruik nl. nogal vaak 3/4 Netflix + 1/4 desktop met een chatapplicatie oid. Als de taakbalk doorloopt in het Modern UI gedeelte zou die ervaring erg achteruit gaan.

Edit: uit de link van Pixarr lijkt inderdaad dat de taakbalk gewoon doorloopt over de scheidingslijn. Jammer.

Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe Modern UI apps zich gedragen in desktop mode. Het lijkt er op dat die altijd windowed moeten zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Vnze op 14-07-2015 12:18 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:48

RayNbow

Kirika <3

Cyleo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:03:
[...]

Je kan nu wel apps in corners snappen, zodat ze een kwart ruimte opnemen. Hoe je het voor elkaar krijgt zoals op dat plaatje weet ik niet.
De corner-snap is alleen in desktop mode. Het naast elkaar snappen met een divider er tussen is in tablet mode.
Vnze schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Ik heb geen Surface (althans geen Pro) maar het werkt wel met 3 op mijn Laptop met touchscreen. Nu 3 is ook niet nodig, 2 is al genoeg. Het gaat er mij vooral om dat de taakbalk niet op het Modern UI gedeelte doorloopt en dat de grens tussen de twee delen vrij in te stellen is (met minimaal 20% voor het kleinste scherm of wat het dan ook is nu).
In tablet mode kun je iig. 2 vensters naast elkaar zetten. De taakbalk is echter wel zichtbaar. In een recentere Win10 build heb ik de taakbalk op auto-hide gezet zodat het meer lijkt op de Modern UI van Win8. Nadeel is alleen dat de auto-hide instelling globaal is (dus voor zowel desktop als tablet mode) en dat om de instelling te veranderen je eerst naar desktop mode moet.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
Dit is denk ik al vaker gesteld de vraag. Maar heb vandaag een surface pro 3 in huis gehaald en wou windows 10 erop zetten! Alleen de 29ste ga ik op vakantie. Gaat de preview versie automatisch over in een officiele versie? Hoe gaat dat in zijn werk?

• FREAKJAM
Pukson schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:30:
Dit is denk ik al vaker gesteld de vraag. Maar heb vandaag een surface pro 3 in huis gehaald en wou windows 10 erop zetten! Alleen de 29ste ga ik op vakantie. Gaat de preview versie automatisch over in een officiele versie? Hoe gaat dat in zijn werk?
Windows 10 FAQ.

is everything cool?

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
Super bedankt, maar net rond gekeken maar kan niet zo snel antwoord op mijn vraag vinden. Misschien ben ik wel blind...

• FREAKJAM
Je kunt de update gewoon reserveren alvast. Gewoon nu lekker Windows 8.1 er op laten staan en als je de update alvast reserveert druppelt hij gewoon na 29 juli binnen. Het is niet eens zeker dat iedereen de update gaat krijgen op 29 juli. (Microsoft verwachten dat ze 1 miljard devices moeten upgraden). Kans bestaat ook dat je de update later binnen krijgt. Belangrijkste is dat je binnen één jaar na 29 juli gebruik maakt van het aanbod, daarna is de update niet meer gratis te verkrijgen.

Het is ook niet echt meer de moeite om de preview nu nog te installeren, tenzij je heel graag wil. Microsoft haal na vandaag ook de previews offline omdat ze de Windows Update kanalen moeten voorbereiden voor de distributie van de RTM versie van Windows 10.

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 14-07-2015 12:39 ]

is everything cool?

• blmp
  • Niet online
Ik heb momenteel wegens een verhuis helemaal geen tijd om de laatste versie van de preview te downloaden en ik wil eigenlijk maar een paar zaken weten waarop ik helaas het antwoord niet kan vinden. En nieuwsgierig als ik ben ;)

[afbeelding]
Volgensmij kan je 'maar' 2 apps naast elkaar draaien in tablet mode. Op mijn Surface 3 in elk geval wel. Kan maar zo resolutie bepaald zijn overigens .. heb alleen 1080p-ish monitoren.
Kan het locaties/meest gebruikt deel van het startscherm weg? Ik vond dat verschrikkelijk rommelig in de laatste versie die ik getest heb.
[afbeelding]
Ja dit kan je uitschakelen (het most used deel in elk geval). Dat andere deel ziet er inmiddels al heel anders uit in de huidige previews.

Zie: https://upload.wikimedia....indows_10_build_10166.png
Hetzelfde voor de taakbalk trouwens. Kan die écht uitgezet worden in Modern-UI/tablet mode? Bij de laatste preview die ik gedraaid heb stond die taakbalk echt overal. Ok je kon die op hide zetten zodat die weg ging wanneer je er met je muis een tijdje niet kwam maar dat is dan weer irritant in desktop mode.
Je zit er praktisch aan vast bij tabletmode, gezien de backarrow op de taakbalk zo'n beetje de enige manier wordt om een pagina terug te gaan in de meeste (universal?) apps.
Ik vond die laatste versie zo gecluttered aanvoelen dat ik twijfel of ik überhaupt naar W10 ga upgraden. Ik vind W8.1 veel leuker werken dan W7 (de gustibus et coloribus...) en gedurende het verloop van deze preview werd het al snel duidelijk dat bijna alles wat nieuw was eruit gesloopt zou worden of sterk gelimiteerd zou worden. In de laatste preview slaagde ik er niet eens in een Modern UI app in zijn eentje full screen zonder taskbar op mijn scherm te krijgen. Laat staan die split screen die ik zo fijn vond.
Gelimiteerd is jouw mening. Zelf veel blijer met Windows 10 dan dat ik met Windows 8.1 was, op zowel desktop als tablet.

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 14-07-2015 12:50 . Reden: typo ]

Patient gamer

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
In de laatste preview slaagde ik er niet eens in een Modern UI app in zijn eentje full screen zonder taskbar op mijn scherm te krijgen.
Ligt aan de developer van de app. Het is immers wel een optie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EbTDdEe.png

• 88Gamer88
ghostman schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:39:
Audio drivers herinstalleren? Een vriend van mij had ook problemen met zijn audio en die heeft gewoon de drivers opnieuw geinstalleerd, was alles opgelost.
Dit heb ik diverse keren geprobeerd.
Maar zonder positieve effect.

Ook met de nieuwe Windows 10 64 driver niet.
Het lijkt erop dat de builds offline zijn gehaald. Heb net een VM uitgerold met de 10162, maar kan hem niet upgraden naar de 10166 (en ja ik zit in de Fast ring)....

• ghostman

ghostman

dwarf

88Gamer88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Dit heb ik diverse keren geprobeerd.
Maar zonder positieve effect.

Ook met de nieuwe Windows 10 64 driver niet.
Kun je hem wel vinden in het Control Panel bij Sound? Mocht die daar wel staan selecteer hem als standaard en refresh YouTube even om te kijken of die het echt doet.

Als ik mijn oordopjes (3,5mm i.p.v USB) aansluit krijg ik een melding dat ik iets aangesloten heb en of dat ik het wil gebruiken. Via mijn drivers heb ik een soort van Control Panel puur voor audio heb jij toevallig ook zoiets?

• Vnze
  • Niet online
blmp schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:42:
Gelimiteerd is jouw mening. Zelf veel blijer met Windows 10 dan dat ik met Windows 8.1 was, op zowel desktop als tablet.
Bedankt voor jouw uitleg en ja inderdaad, het is mijn mening. Ik zie ook hoe het voor anderen beter kan zijn/is maar voor mij voelt het als een stap terug. Ik zie nl. het nut niet zo van een full screen applicatie waar je de starbalk nog ziet. Een tablet is al zo klein en dan gaat er nog meer ruimte weg. Mijn startscherm op W8 heb ik ondertussen geperfectioneerd voor mijn gebruik maar nu gaat er weer ruimte weg voor iets wat ik niet gebruik en ziet het er (weer persoonlijk) minder esthetisch uit. Vooral die taakbalk dan. Het zou mooi zijn als je auto-hide apart zou kunnen configureren voor desktop en Modern UI.

En sommige dingen zijn toch simpelweg gelimiteerd zoals de mogelijkheid tot split-screen op desktop, dat lijkt helemaal weg te zijn. Je krijgt corner-snap in de plaats maar dat is niet hetzelfde en het lijkt me minder nuttig. Maar goed, er zullen vast niet veel mensen split-screen op de desktop gebruikt hebben en er is dus een goede reden voor maar ik zal het toch missen.

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:33:
Het lijkt erop dat de builds offline zijn gehaald. Heb net een VM uitgerold met de 10162, maar kan hem niet upgraden naar de 10166 (en ja ik zit in de Fast ring)....
Kun je dat niet alsnog doen met de on officiële ISO?

• Sjah
TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:33:
Krijg en kreeg (vannacht) hem ook niet, maar ik zit op full metal, geloof dat in VM het sneller verschijnen moet.

• FREAKJAM
Sjah schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Krijg en kreeg (vannacht) hem ook niet, maar ik zit op full metal, geloof dat in VM het sneller verschijnen moet.
Die logica begrijp ik even niet :) Windows Update ziet niet dat je Windows hebt draaien in een VM hoor, dus dat maakt geen verschil.

is everything cool?

• Sjah
Volg al een paar weken alweer dit topic, en kreeg het gevoel dat VM-users steeds meldden dat zij gelijk de Fast build zagen in WU.
Sjah schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Ik zit in een VM te installeren :)\
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Kun je dat niet alsnog doen met de on officiële ISO?
Ik doe niets met on-officiele ISO's... :)

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2015 14:50 ]

• _Arthur

_Arthur

blub

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:50:
Ik doe niets met on-officiele ISO's... :)
Even zelf een iso bouwen van een 10166 build die je al wel hebt draaien. Ik gebruik er zelf NTlite voor.
_Arthur schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:49:
[...]

Even zelf een iso bouwen van een 10166 build die je al wel hebt draaien. Ik gebruik er zelf NTlite voor.
Dat was inderdaad ook even mijn plan...maar eh..heb ik daar niet een ESD voor nodig)?

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2015 16:50 ]

• _Arthur

_Arthur

blub

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:49:
Dat was inderdaad ook even mijn plan...maar eh..heb ik daar niet een ESD voor nodig)?
Als het goed is staat die in de C:\$Windows.~BT\Sources\ op een build 10166 systeem. Tenzij je daar al reeds een diskcleanup hebt gedraait en de hele reutemeteut weggekiepert hebt.

• 88Gamer88
ghostman schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:34:
[...]

Kun je hem wel vinden in het Control Panel bij Sound? Mocht die daar wel staan selecteer hem als standaard en refresh YouTube even om te kijken of die het echt doet.

Als ik mijn oordopjes (3,5mm i.p.v USB) aansluit krijg ik een melding dat ik iets aangesloten heb en of dat ik het wil gebruiken. Via mijn drivers heb ik een soort van Control Panel puur voor audio heb jij toevallig ook zoiets?
Bij het configuratiescherm -> geluid wordt hij gewoon weer gegeven.
Ook als standaard ingesteld, maar dit mag niet baten.

Ik kan refreshen zo lang ik keer maar geluid gaat niet via de USB headset.
Pas wanneer ik de applicatie in dit geval chrome afsluit en opnieuw opstart wilt het geluid via de koptelefoon spelen.

Z'n audio config scherm heb ik ook "Asus Realtek HD Audio Configuratie"
Alleen hier kan ik niks bijzonders extra's instellen.

• ghostman

ghostman

dwarf

88Gamer88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:
[...]

Pas wanneer ik de applicatie in dit geval chrome afsluit en opnieuw opstart wilt het geluid via de koptelefoon spelen.

Hmm, apart dan. Hopelijk is het met volgende update dan wel opgelost.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Hmmm, ik heb een gloednieuw laptop hier en wil eigenlijk Windows 10 meteen installeren, maar blijkbaar zijn er ook geen ISO's van Build 10166. ISO van 10162 downloaden is denk ik de snelste weg?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• _Arthur

_Arthur

blub

Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:07:
Hmmm, ik heb een gloednieuw laptop hier en wil eigenlijk Windows 10 meteen installeren, maar blijkbaar zijn er ook geen ISO's van Build 10166. ISO van 10162 downloaden is denk ik de snelste weg?
2 maal inderdaad. Zie topic warning... (waarom staat ie er eigenlijk als toch niemand het leest..)

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-iso

[ Voor 10% gewijzigd door _Arthur op 14-07-2015 18:27 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
_Arthur schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:26:
[...]

2 maal inderdaad. Zie topic warning... (waarom staat ie er eigenlijk als toch niemand het leest..)

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-iso
Top! X86, X64 USA en NL snel nog maar aangezet.

Ik had de waarschuwing gelezen, maar ik dacht misschien zwerft er toch al een Build 10166 rond. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

88Gamer88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:
[...]

ff een copy-paste:

Right click on the system tray icon for sound settings. Select "playback devices" then right-click your headphones and select "Set as Default Communication Device".

Ook als je zelf "toepassingen kunnen dit apparaat exclusief beheren" hebt ingesteld, blokkeert die toepassing een schakeling. Playback device, eigenschappen, geavanceerd. De onderste setting staat default op aan.

NRG

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Ik heb sinds de laatste build dat icoontjes op de taakbalk niet mooi worden weergegeven. Zo heeft de Edge browser een witte achtergrond. Dit is enkel op de taakbalk, en niet in start, en alleen bij modern apps. Iemand die dit meer heeft? Bij apps met een lichte kleur is het nu nouwelijks te onderscheiden.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Cyleo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:19:
Ik heb sinds de laatste build dat icoontjes op de taakbalk niet mooi worden weergegeven. Zo heeft de Edge browser een witte achtergrond. Dit is enkel op de taakbalk, en niet in start, en alleen bij modern apps. Iemand die dit meer heeft? Bij apps met een lichte kleur is het nu nouwelijks te onderscheiden.
Kan je een screenshot posten? Ik weet niet echt wat je bedoeld. Bij mij is Edge in de taakbalk een blauwe e met transparante achtergrond en in start een blauwe tile met witte e...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• 88Gamer88
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:58:
[...]

ff een copy-paste:

Right click on the system tray icon for sound settings. Select "playback devices" then right-click your headphones and select "Set as Default Communication Device".

Ook als je zelf "toepassingen kunnen dit apparaat exclusief beheren" hebt ingesteld, blokkeert die toepassing een schakeling. Playback device, eigenschappen, geavanceerd. De onderste setting staat default op aan.
Ook met deze settings wilt het niet naar behoren werken jammer genoeg.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Gé Brander schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:46:
Op mijn Intel NUC 5i5 RYH is het upgrade process intussen 9 uur aan de gang. Er zit nog steeds voortgang in maar zo traaaaaaaag... Op de Surface 3 Pro en HP 850 was het binnen een half uur klaar. Meer mensen waarbij de upgrade naar 10166 zo traag gaat?
Status na 8 uur:
[afbeelding]
Op dit moment 11% (uur later als de foto)
Dik 40 uur later was ie klaar... Alle andere systemen hier gingen snel (30-45 minuten) Vage shit. Het is wel gelukt gelukkig.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Sjah
Nou, ben uit mijn geluids-gedoe verlost. Heb mijn Titanium HD drivers vervangen door High Definition audio-apparaat dat die bij de drivers ook als compatible aangaf, sindsdien valt geluid niet meer weg na elke reboot. Misschien iemand anders die er ook wat aan heeft, maar weet wel: ik weet niet of het met 5.1 werkt, mijn setup is minder veeleisend(2.0).

Verwijderd

88Gamer88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:56:
[...]

Ook met deze settings wilt het niet naar behoren werken jammer genoeg.
Asus Realtek driver?

Probeer het volgende eens:

Device Manager -> Sound, video and game controllers->Realtek HD Audio->Update Driver->Browse My Computer->Let me pic-> Kies voor High Definition Audio Device (van Microsoft zelf)

Ik heb niets dan ellende gehad met de Realtek audio drivers (als het al werkte klonk het als een oude krant).

De Microsoft drivers zijn ook niet perfect maar ze doen het tenminste bij mij.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
@SP3 bezitters met Windows 10:

Werkt het klikken op de pen nog met het 'aangaan' van de SP3 en dat je een nieuwe OneNote pagina krijgt? En kan je met de pen nog screenshots maken? Bij mij werkt dat vanaf dag 1 met Windows 10 preview niet en ik had eigenlijk verwacht dat het er nu wel in zou zitten. Misschien dat het probleem bij mijn SP3 ligt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@Swerfer

Bij mij werkt het deels. Maar moest er wel een ISO clean install van 162 met WU naar 166 voor doen. Tot 162 gewoon ge-upgrade en dat bleef maar niet werken.
Na de clean install de pen even handmatig connecten en de OneNote app updaten vanuit de store.

Maar hij doet het niet als de SP3 gelocked is. Je moet ingelogd zijn. Dan met 1 klik opent hij een nieuwe note, en dubbel een screenshot.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Ik ben intussen zo gewend om mijn muis in de rechteronderhoek te sturen om de pc uit te zetten dat ik nu elke keer moet nadenken over het uitzetten van de pc...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ