Alleen Microsoft OneDrive bij mij...Sjah schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:04:
Hebben meer mensen in opstarten tab van taakbeheer dit: staat een Program entry in, die Program heet, rechtsklikken en naar locatie gaan is uitgegrijst.
Heb al in de registry gekeken of er ijets in Run stond maar niks, maar misschien dat iemand nog iets anders weet. Jup klinkt als Malware, maar ik install echt never cracks etc.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ook die heeft gewoon een normale naam bij mij (OS Engelse taal).Swerfer schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:35:
Alleen Microsoft OneDrive bij mij...
Mogelijk dat jullie NL draaien en de vertalingen (nog) niet correct zijn.
Zal je tijdens de installatie gewoon een Win7 of 8(.1) key in kunnen vullen nadat Win10 officieel uit is?
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 02-07-2015 18:24 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Afgaand op 't W8.1 met 8.0 key probleem, neeD4NG3R schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:23:
Even a.d.h.v.: http://www.zdnet.com/arti...s-10-upgrade-into-an-iso/
Zal je tijdens de installatie gewoon een Win7 of 8(.1) key in kunnen vullen nadat Win10 officieel uit is?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gaat goed vooruit nu, hopelijk zijn onbestaande apps in het start menu ook gefixt.
Maar is een goed teken, hopelijk komt die nog deze avond!
"Microsoft has just released Windows 10 Build 10162 to Insiders."
Eens kijken of er al wat binnen komt druppelen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Kan niet eens meer echt testen zo snel volgen de builds elkaar op
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Jup, kennelijk installeert ie stiekem iets vooraf
"your device is up to date". Zo nog maar eens wisselen tussen fast/slow/fast ring, helpt soms
Oscar Wilde
Restarting, tot over een minuut of 30 (waarom moet dit steeds zo lang duren
Verwijderd
Ik ben in totaal zo'n uur bezig. Mijn laptop heeft niet zoveel haastSwerfer schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:05:
Preparing to install update 100%
Restarting, tot over een minuut of 30 (waarom moet dit steeds zo lang duren)
Oscar Wilde
Gefixt in laatste build!!!Dragunov schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:33:
Bij alle apps staan er nog paar zaken die eigenlijk weg mogen.
@ winstore... en zo van die zaken, Bijwerken... staat er ook nog altijd tussen, zal iets te maken hebben met de Store, bepaalde apps die niet gevonden worden in Store kan ik ook er niet van krijgen als ik klik op Uit de lijst verwijderen
Entries kan je nu verwijderen uit Start Menu, al bestaan ze niet meer als app.
Mooi, mooi, mooi!!!
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als je op een van de links klikt die op de vorige pagina staanravw schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:34:
weet iemand wat er veranderd is in de nieuwe build
edit: Upgrade inmiddels gestart mbv naar iso omgezette esd. Vereiste overigens esd-decrypter-wimlib-5_0 , oudere versies hebben niet de goede rsa-key.
[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 02-07-2015 20:46 ]
Oscar Wilde
oke mooi dus niet weer dingen die veranderd worden dus nu maar hopen dat hij sneller op zal starten 1 min 20 vind ik veel tegen over wat ik met 50 sec bij W8.1Raven schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:36:
[...]
Als je op een van de links klikt die op de vorige pagina staan, dan lees je dit: "The latest build doesn’t come with any new feature, however, it focuses on bug fixes and performance improvements."
edit: Upgrade inmiddels gestart mbv naar iso omgezette esd. Vereiste overigens esd-decrypter-wimlib-5_0 , oudere versies hebben niet de goede rsa-key.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Sorry, de helpdesk is gesloten sinds 17:00u.cazzie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:50:
• fbl_impressive Professional 10162 - Error 0x8024001e
Probeer het morgen nog eens een keer.
Heeft bij mij al met al ook meer dan een uur geduurd...Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:07:
[...]
Ik ben in totaal zo'n uur bezig. Mijn laptop heeft niet zoveel haast(Er zit maar een Intel n2830 in).
Edit:
En Phone Companion crashed nog steeds
[ Voor 12% gewijzigd door Swerfer op 02-07-2015 20:59 ]
Verwijderd
Ik moet nog rebooten, maar nu even nietSwerfer schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:57:
[...]
Heeft bij mij al met al ook meer dan een uur geduurd...
...
* net stop wuauserv
* net start wuauserv
exit promt en we doen weer mee ;p
control alt oeps deleted
Reboot is ie nu aan het doen hier, "upgrading windows"
Oscar Wilde
Edit 1:
Bij het klikken op de mail icon in de taskbaar opende de store en moest ik mail opnieuw installeren...
Edit 2:
En weer (nog steeds) de Firmware update van mei in Windows Update voor mijn SP3...
[ Voor 50% gewijzigd door Swerfer op 02-07-2015 21:11 ]
Verwijderd
In build 10162 zijn er mapjes met bedrijfsnaam zeg maar in het startmenu. Dus je wens is uitgekomenArfman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:04:
Is er ook een manier om het "echte" Start menu weer terug te krijgen? Nu is alles alfabetisch gesorteerd maar dat werkt imho gewoon compleet bagger. Ik wil gewoon weer de mapjes terug met de bedrijfsnaam van de softwareleverancier zoals in Windows 7. Mogelijk?
De ISO komt pas officieel later, dat staat letterlijk in het bronartikel.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:23:
Heeft iemand de Nederlandse ISO van de nieuwe build? Windows Update ziet hem namelijk niet.
We haven’t forgotten about Windows Insiders in the Slow ring either – we’re looking at Build 10162 as a candidate and unless we see any issues emerge in the Fast ring we’ll look to publish it to Slow (with ISOs) early next week.
[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 02-07-2015 21:31 ]
is everything cool?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Andere optie: Microsofts FixIt tooltje, https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058
Oscar Wilde
Verwijderd
De officiele wel ja maar net als met de vorige build kunnen andere mensen ook een ISO maken.FREAKJAM schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:29:
[...]
De ISO komt pas officieel later, dat staat letterlijk in het bronartikel.
[...]
"We need 5.00GB of space on the drive C:\ for the upgrade. To make space available for the upgrade remove any files and apps that you no longer need or try on of the options:"
- Use Disk Cleanup to free up space
- Choose another drive or attach an external drive with 13GB available.
edit:
blijkbaar ben ik niet de enige.
Snel logs verwijderen op de volgende manier via cmd:In short; Set 'Delivery Optimisation' service to disabled and reboot Set 'Updates from more than one place' to disabled and attempt to download 10162 as this may resolve the issue. I'll try to update once 10162 is installed.
DEL /F /S /Q /A "C:\Windows\Logs\dosvc*"
[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 02-07-2015 22:15 ]
is everything cool?
Maar dat kun je zelf ook.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:00:
[...]
De officiele wel ja maar net als met de vorige build kunnen andere mensen ook een ISO maken.
is everything cool?
Verwijderd
Weet ik maar daar heb ik wel het .esd bestand voor nodig en de Nederlandse versie zie ik nog nergens.
Geduld dus. Misschien deze Twitter in de gaten houden, deze persoon had ook de ESD van 10159 gepost.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:04:
[...]
Weet ik maar daar heb ik wel het .esd bestand voor nodig en de Nederlandse versie zie ik nog nergens.
is everything cool?
21 downloads, de meeste pending en de 4 die aan het "downloaden" zijn, staan stil, gebeurt niks. App store opnieuw gestart, nu staan alle updates er daar 2 of 3 keer in de lijst.
Oscar Wilde
Ook kon ik na een dag zoeken deze nederlandse versie nergens vinden.
Dank aan RJ da costa van tweakers voor het posten van de ISO.
Deze uitgepakt en handmatig geupgrade
Nu wil ik upgraden naar de nieuwste 10162.
Maar ook die upgrade verschijnt in de verre verte niet.
grrr
Run de troubleshooter voor windows update eens. Dat hielp bij mij ookGabriel_Knight schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:13:
Ondanks alle verwoede pogingen om te upgraden van build 10130 naar 10159, kreeg ik em maar niet binnen in Windows update.
Ook kon ik na een dag zoeken deze nederlandse versie nergens vinden.
Dank aan RJ da costa van tweakers voor het posten van de ISO.
Deze uitgepakt en handmatig geupgrade
Nu wil ik upgraden naar de nieuwste 10162.
Maar ook die upgrade verschijnt in de verre verte niet.
grrr
1
| PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}" |
Oscar Wilde
Helaas, maar dat helpt ook nietMartinspire schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:40:
[...]
Run de troubleshooter voor windows update eens. Dat hielp bij mij ook
Windows 10 builds via de Windows update zijn mij niet gegund.
En gaat W10 goed om met hoge resolutieschermen (4K) wat betreft schaalbaarheid?
Het voelt zo gaar om met supernieuwe hardware er iets 'ouds' op te zetten...
Told you so
Je moet verplicht eerst upgraden van Windows 7/8.1 naar Windows 10 wil je je legale licentie gebruiken/behouden, dus je hebt geen andere keus helaas. Na de upgrade kun je alsnog een clean install initieren.spokje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:05:
Ik zit een beetje met een minidilemma. Heb een nieuwe pc besteld en heb nog een legale OEM licentie van windows 7 klaarliggen voor die nieuwe bak alleen wil daar liever niet meer eerst windows 7 opzetten en dan pas windows 10. De nieuwste preview is die geschikt voor dagelijks gebruik? Lijkt me logischer om die er misschien op te zetten en dan straks eind juli ineenkeer over naar de RTM.
[ Voor 65% gewijzigd door FREAKJAM op 02-07-2015 23:12 ]
is everything cool?
Ik draai de preview al maanden en heb ondanks een paar irritante bugs ( die er nu allang uit zijn ) nooit iets meegemaakt dat mijn dagelijkse gebruik in de weg stond. Ik verwerk teksten, surf a lot and speel veel games. De huidige build 10162 zal op een paar minor bugs geen problemen opleveren.spokje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:05:
Ik zit een beetje met een minidilemma. Heb een nieuwe pc besteld en heb nog een legale OEM licentie van windows 7 klaarliggen voor die nieuwe bak alleen wil daar liever niet meer eerst windows 7 opzetten en dan pas windows 10. De nieuwste preview is die geschikt voor dagelijks gebruik? Lijkt me logischer om die er misschien op te zetten en dan straks eind juli ineenkeer over naar de RTM.
Je kan toch een buildiso op USB / DVD zetten en daarna de versie activeren met een OEM key?FREAKJAM schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:10:
[...]
Told you so
[...]
Je moet verplicht eerst upgraden van Windows 7/8.1 naar Windows 10 wil je je legale licentie gebruiken/behouden, dus je hebt geen andere keus helaas. Na de upgrade kun je alsnog een clean install initieren.
Nee, upgrade path van Windows 7/8.1 naar Windows 10 is verplicht, tenzij je Windows 10 los aanschaft of er voor kiest om previews te blijven draaien. Lees nog goed even mijn vorige post: FREAKJAM in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"Rickpm1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:15:
[...]
Je kan toch een buildiso op USB / DVD zetten en daarna de versie activeren met een OEM key?
If your system upgraded from a Genuine Windows 7 or Windows 8.1 license it will remain activated, but if not, you will be required to roll back to your previous OS version or acquire a new Windows 10 license. If you do not roll back or acquire a new license the build will eventually expire.
Vraag jezelf wel eerst goed af, zijn het echt fouten waar je je aan irriteert of zijn het functionele wijzigingen. Als het het laatste is, dan zul je waarschijnlijk nooit de overstap maken naar Windows 10.Sjah schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:14:
spokje: tja ligt er aan wie je het vraagt. Zelf vind ik er nog wel wat foutjes inzitten, net zoveel dat het mij irriteert, ik opteer voor 7. En ook voor nieuwe hardware is 7 niet oud hoor, ja of jij moet met een een Oculus Rift aankomen.
[ Voor 55% gewijzigd door FREAKJAM op 02-07-2015 23:23 ]
is everything cool?
http://i.imgur.com/vXs9IKO.png
Moet zo zijn: http://i.imgur.com/h3LMgod.png
Weet iemand meer over dit probleem? Of best weer pc formateren?
EDIT: Blijkbaar een fout in Google Chrome alleen.
[ Voor 21% gewijzigd door Going4Quests op 03-07-2015 00:02 ]
[...]
Nee, upgrade path van Windows 7/8.1 naar Windows 10 is verplicht, tenzij je Windows 10 los aanschaft of er voor kiest om previews te blijven draaien. Lees nog goed even mijn vorige post: FREAKJAM in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"
Oké sorry was voor mij niet relevant omdat ik er voor kies om previews te blijven draaien
Als je ervoor kiest om previews te blijven draaien, kun je inderdaad een schone installatie doen vanaf USB van een willekeurige recente preview build.
is everything cool?
moet ik nu voor de RT dus weer 8.1 instaleren als ik geen preview wil of kan ik deze nu blijven gebruiken
heb al een schone instal gedaan
of kan ik straks gewoon mijn windows 8.0 code invoeren en klaar
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 03-07-2015 01:50 ]
Na elke installer ruim ik ook de Windows.old folder weer op
Ik had gisteren een soortgelijk iets met het startmenu , ik zag maar 3mm van de tiles.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 03:33:
Nog steeds die waardeloze blur
Native Windows 10 startmenu is ook soort van kapot
[afbeelding]
Deze link bracht mij de oplossing : Link
Same here, met Disk Cleanup -> Cleanup system files. Elke keer bijna 20GBsorted.bits schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:09:
Na een tijdje rommelen om van 10158 naar 10162 te gaan, heb ik het nu voor elkaar. De installer is beduidend sneller hier.
Na elke installer ruim ik ook de Windows.old folder weer op, scheelt toch we een aantal GB aan data.
is everything cool?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
YouTube: Microsoft Edge for Windows 10 with Cortana and extensions
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 03:33:
Nog steeds die waardeloze blur
Native Windows 10 startmenu is ook soort van kapot
[afbeelding]
Tatiana
Oscar Wilde
Grappig.....of is de iso nu gewoon op naar de slow ring gegaan?Jogai schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:11:
De iso voor 10162 kun je hier downloaden: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-iso
Vroeg ik mij ook af. Kan niet anders concluderen dan dat ie ook naar de slow is gegaan.TheVMaster schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:46:
Grappig.....of is de iso nu gewoon op naar de slow ring gegaan?
Kennelijk vinden ze 10162 een prima versie.
Om hier nog even op terug te komen;jesper86 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:56:
De voorwaarde is dat je Windows linkt aan je Insider account, dus inloggen met je insider mail account, geen local account.
- Als je een domein account gebruikt (en natuurlijk een account gelinked hebt welke bekend is als Insider-account) kan je gewoon Window Update gebruiken voor nieuwe builds.
- Als je een lokaal account gebruikt om aan te melden krijg je geen nieuwe builds via Windows Update, ook al heb je een Insider-account gelinked. Je moet switchen naar het Insider-account als aanmeld-account.
Mijn desktop, met een lokaal aanmeld account, krijgt dus geen builds (meer) via Windows Update. Mijn VM & laptop, welke beide een domein aanmeld account gebruiken, krijgen wel gewoon netjes via Windows Update de nieuwe builds (nu dus 10162).
Heb op mn VM gewoon even een ISO gebakken van build 10162 met NTLite and hier mee mijn desktop geupgrade; geen Insider-aanmeld account nodig.
[ Voor 62% gewijzigd door _Arthur op 03-07-2015 10:56 ]
De xbox app laat mij niet aanmelden, meer mensen hier last van? ''There's a problem with your account. To fix it go to xbox.com'' Foutcode 0x87DD0003. Hier kan ik niks vinden waardoor het opgelost word.
Een snel google resultaat geeft aan dat het ligt aan dat ik een gmail account als microsoft account gebruik. Maar nog geen oplossing, weet iemand hier misschien wat?
edit: oja ik draai de laatste build windows 10
[ Voor 5% gewijzigd door arjen888 op 03-07-2015 11:05 ]
Same problem here, maar niet op al mijn Windows 10 machines ?!arjen888 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:55:
Ik denk, laat ik eens hulp vragen aan tweakers
De xbox app laat mij niet aanmelden, meer mensen hier last van? ''There's a problem with your account. To fix it go to xbox.com'' Foutcode 0x87DD0003. Hier kan ik niks vinden waardoor het opgelost word.
Een snel google resultaat geeft aan dat het ligt aan dat ik een gmail account als microsoft account gebruik. Maar nog geen oplossing, weet iemand hier misschien wat?
https://powershellisfun.com
Ziet eruit als een bug. Even melden via de feedback app. Iemand op Reddit meldt inderdaad hetzelfde probleem.arjen888 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:55:
Ik denk, laat ik eens hulp vragen aan tweakers
edit: oja ik draai de laatste build windows 10
[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 03-07-2015 11:10 ]
is everything cool?
Wat een gezeur om die blur de hele tijd, persoonlijk vind ik dat een stuk mooier, als je het niet wil zet je de transparantie uit en weg is je blur!
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
@Krusher
Word jij niet gek trouwens van dat lettertype in je browser? Fonts zijn alles behalve "soft" zeg maar.
[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 03-07-2015 11:27 ]
is everything cool?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je merkt aan alles dat de RTM bijna gereed is. Kennelijk zijn de huidige builds (bijna) allemaal goed genoeg voor het grote publiek.
Alleen maar positief, kennelijk worden er steeds minder issues gevonden waardoor de build-rate laag is geworden.FREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:42:
Terwijl ze helemaal niet zoveel verder zijn. Build 10164 is de laatste build op dit moment.
Tablet mode is natuurlijk ook niet bedoeld om met keyboard en muis te bedienenRayNbow schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:23:
Vanochtend 10162 geinstalleerd, maar ik weet nog steeds niet wat ik van tablet mode moet vinden. Zo werken bijv. de Win+<num> shortcuts niet en ook Win+Left/Right doen het niet. Het is ook jammer dat je niet op een gemakkelijke manier als je al twee apps naast elkaar hebt staan om te taskswitchen naar een andere app, maar wel de splitview blijft behouden.
Je hebt denk ik al de (elan?) drivers van de leverancier geprobeerd?WoutF schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:47:
Weet iemand of er al workarounds zijn om de native Windows 10-gestures op oudere (Elan) trackpads werkend te krijgen? Heb vele versies van de driver gebruikt, maar zonder resultaat.
[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 03-07-2015 11:49 ]
Dit al geprobeerd?WoutF schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:47:
Weet iemand of er al workarounds zijn om de native Windows 10-gestures op oudere (Elan) trackpads werkend te krijgen? Heb vele versies van de driver gebruikt, maar zonder resultaat.
- After un-installing the current touchpad drivers, go the manufacturer website below:
- http://us.acer.com/ac/en/US/content/drivers
- download the touchpad drivers for TouchPad ELANTECH Touchpad Driver 13.6.1.1 16.8 MB 2014/10/27 .
- Install the drivers in compatibility mode.
[ Voor 54% gewijzigd door FREAKJAM op 03-07-2015 11:54 ]
is everything cool?
Stiekem je post verwijderen!
[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 03-07-2015 11:57 ]
is everything cool?
Ik heb een hybride apparaat met meerdere invoermogelijkheden.TheVMaster schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:47:
[...]
Tablet mode is natuurlijk ook niet bedoeld om met keyboard en muis te bedienenHeb wel het idee dat het virtuele keyboard niet altijd tevoorschijn komt.....in tablet mode...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Van mij mag het allemaal nog transparanter, en blur is gewoon vervelend aan mijn ogen.trion75 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:20:
[...]
Wat een gezeur om die blur de hele tijd, persoonlijk vind ik dat een stuk mooier, als je het niet wil zet je de transparantie uit en weg is je blur!
Nee, ik word gek van ClearType, het ziet er wazig uit.FREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:23:
@Krusher
Word jij niet gek trouwens van dat lettertype in je browser? Fonts zijn alles behalve "soft" zeg maar.
Volgens mij krijgen we nog de mogelijk om transparantie in te stellen. Ik weet wel dat deze optie bij de tiles gaat komen op mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:09:
[...]
Van mij mag het allemaal nog transparanter, en blur is gewoon vervelend aan mijn ogen.
[...]
Nee, ik word gek van ClearType, het ziet er wazig uit.
https://opensea.io/seaart
Weinig fixes; goed nieuws. Ben benieuwd welke build de RTM status verkrijgt
Windows blijft het trackpad zien als een muis-compatible device. Ik gok dat het alleen werkt als iemand een soort wrapper zou schrijven die alle info vanuit de driver omzet naar een soort native Windows 10 touchpad-callsFREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:49:
[...]
Dit al geprobeerd?Ik weet niet of bovenstaand versienummer klopt (gezien op forum van Microsoft), meest recente driver is versie V11.5.16.2 (voor Windows 8.1).
- After un-installing the current touchpad drivers, go the manufacturer website below:
- http://us.acer.com/ac/en/US/content/drivers
- download the touchpad drivers for TouchPad ELANTECH Touchpad Driver 13.6.1.1 16.8 MB 2014/10/27 .
- Install the drivers in compatibility mode.
Iedereen is die 'kwijt'cvs79 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:22:
Hmm, iemand ook de Windows spotlight feature kwijt voor het lockscreen. Kan alleen nog maar kiezen voor picture of slideshow. Build 10159
Hmmm, dat woordje trackpad lezend, even wat gezocht, was er niet een los (bij de pc) trackpad in opkomst , ooit toen W8 kwam, vanwege de gestures, die je dan mooi op je pad dat op de grote tafel staat doet? Nee niet die van Apple die schijnt niet lekker voor Win te werken. Nooit meer wat van gehoord verder, die ontwikkeling, neem dus maar aan dat de muis het nog steeds dik wint.WoutF schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:47:
Die is er inderdaadSjah schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:33:
[...]
Hmmm, dat woordje trackpad lezend, even wat gezocht, was er niet een los (bij de pc) trackpad in opkomst , ooit toen W8 kwam, vanwege de gestures, die je dan mooi op je pad dat op de grote tafel staat doet? Nee niet die van Apple die schijnt niet lekker voor Win te werken. Nooit meer wat van gehoord verder, die ontwikkeling, neem dus maar aan dat de muis het nog steeds dik wint.
Verwijderd
Die heb ik dus, werkt prima in W10.WoutF schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Die is er inderdaadpricewatch: Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650
Voor mij geen muis meer.
Als ze nou ook de titlebars van programma's doorzichtig maken dan ben ik weer een blij manFREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:23:
Je kunt transparantie inderdaad uitzetten onder personalisation - startNu matched hij de taskbar kleur met de haren of bril van Cosima
waarschijnlijk. Je kunt nog eventueel zelf een andere solid kleur proberen.
@Krusher
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
En dezelfde kleur als je taskbarCAP-Team schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:00:
[...]
Als ze nou ook de titlebars van programma's doorzichtig maken dan ben ik weer een blij man
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
• Windows 10 FAQ