Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:53:
Helaas zit ik met een Windows 7 Enterprise editie. Zo jammer dat ik niet mee kan gaan met de gratis upgrade :(
Waarom gebruik je dan prive een enterprise editie :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:59:
Zit met m'n desktop al enkele maanden op Windows 10 en bevalt me echt goed. Zo goed dat ik ook m'n laptop wil overzetten, maar op één of andere manier wil het niet updaten naar 8.1, om vervolgens over te gaan naar 10.
- Windows Update blijft constant fout gaan, maar alle benodigde updates zijn er
- De store geeft aan dat de update niet 'aanwezig is voor mijn versie van Windows', ondanks dat ik de gewone (legale) versie heb van Windows 8 - en dus geen Enterprise, MSDN of andere 'gekke versie'.
- Alle tips opgevolgd - van het legen van de Store cache, updates uitvoeren en andere dingen checken.
Zelfs de update tool (naar 8.1) zegt dat het niet mogelijk is.

Is een fresh install nu de enige optie? Iemand advies? :)
Ik zou sowieso een nieuwe install doen maar kan je niet gewoon de 10300 build downloaden om vervolgens die als upgrade installeren over 8.0? En anders eerst een iso van 8.1 downloaden, daar vanuit een upgrade doen?

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 19:35
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:59:
Zit met m'n desktop al enkele maanden op Windows 10 en bevalt me echt goed. Zo goed dat ik ook m'n laptop wil overzetten, maar op één of andere manier wil het niet updaten naar 8.1, om vervolgens over te gaan naar 10.
- Windows Update blijft constant fout gaan, maar alle benodigde updates zijn er
- De store geeft aan dat de update niet 'aanwezig is voor mijn versie van Windows', ondanks dat ik de gewone (legale) versie heb van Windows 8 - en dus geen Enterprise, MSDN of andere 'gekke versie'.
- Alle tips opgevolgd - van het legen van de Store cache, updates uitvoeren en andere dingen checken.
Zelfs de update tool (naar 8.1) zegt dat het niet mogelijk is.

Is een fresh install nu de enige optie? Iemand advies? :)
Je kunt Windows Update even resetten. Zie deze url voor meer info. Omdat je niet up te date bent met je updates, krijg je de Windows 8.1 update niet aangeboden via de store. Hier lees je welke updates je moet installeren en/of handelingen je moet uitvoeren, wil je de mogelijkheid krijgen om up te daten van Windows 8 naar Windows 8.1:

Waarom wordt de update niet weergegeven in de Store?

is everything cool?

Is er eigenlijk nog de mogelijkheid om de RTM als upgrade maar toch vers te installeren? Want heb eigenlijk geen zin in legacy-stuff. Begin een nieuwe release altijd liever vers zeg maar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 10:08
FREAKJAM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Je kunt Windows Update even resetten. Zie deze url voor meer info. Omdat je niet up te date bent met je updates, krijg je de Windows 8.1 update niet aangeboden via de store. Hier lees je welke updates je moet installeren en/of handelingen je moet uitvoeren, wil je de mogelijkheid krijgen om up te daten van Windows 8 naar Windows 8.1:

Waarom wordt de update niet weergegeven in de Store?
Thanks voor je tip, dan nogmaals proberen. Hoewel de vereiste updates niet in de lijst van mogelijke updates staan, zal daar toch wel het probleem moeten zitten. Hopelijk is het vanavond opgelost! :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

CAP-Team schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Waarom gebruik je dan prive een enterprise editie :?
Kreeg hem gratis van me werk! ;)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• CAP-Team

CAP-Team

Dan kan je baas je vast ook wel van een gratis Windows 10 Enterprise voorzien ;)

• FREAKJAM
Beter geeft ie je gewoon Windows 10 Pro. Zoveel toegevoegde waarde heeft Windows Enterprise voor een thuisgebruiker niet. (Enige wat ik kan bedenken is DirectAccess).

is everything cool?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Kan je dan helemaal niet upgraden, of krijg je gewoon de popup niet, als je Enterprise hebt? Dat heb ik nl ook thuis.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Weet iemand ook of je een gratis update krijgt voor windows 8.1 Bing? Al mijn computers thuis hebben een icoontje gekregen om windows 10 te krijgen. Behalve mijn asus f205 netbook die op bing draait. Ook na verscheidene windows updates krijg ik het niet voor elkaar. Iemand een idee?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FREAKJAM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:12:
Beter geeft ie je gewoon Windows 10 Pro. Zoveel toegevoegde waarde heeft Windows Enterprise voor een thuisgebruiker niet. (Enige wat ik kan bedenken is DirectAccess).
Werk er niet meer hahaha

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb wel een officiele Windows 8 op mijn VmWare nog draaien, alleen ik weet de licentie code niet meer. Is er nog een manier waar ik dat kan achterhalen?

• FREAKJAM
Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:35:
Ik heb wel een officiele Windows 8 op mijn VmWare nog draaien, alleen ik weet de licentie code niet meer. Is er nog een manier waar ik dat kan achterhalen?
Misschien hiermee.

is everything cool?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JE bent een held! Nu nog een manier vinden om Windows 8 ergens vandaan te trekken.

Verwijderd

Joel22 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:27:
Weet iemand ook of je een gratis update krijgt voor windows 8.1 Bing? Al mijn computers thuis hebben een icoontje gekregen om windows 10 te krijgen. Behalve mijn asus f205 netbook die op bing draait. Ook na verscheidene windows updates krijg ik het niet voor elkaar. Iemand een idee?
Windows 8.1 Bing krijgt een update naar Windows 10 Home. En de uitrol voor de reservering is niet overal tegelijk.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
thx!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
FREAKJAM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Als je de GWX folder niet hebt, dan heb je de update ook niet. Ik vrees dat je hem niet ergens handmatig kunt downloaden ofzo.
Nou...reis rond de wereld. MS tech support is compleet useless (contact met diverse instanties maar allemaal niets anders dan doorvewijzen) maar ik heb het voor elkaar!

Ik had idd KB3035583 niet. Deze ms thread staat vol met mensen met problemen maar zoals gewoonlijk bij dit soort zaken amper tot geen support van ms zelf.

Alles geprobeerd, niets werkt en het bevestigt alleen wat ik al wist; ik had de update niet. Had een hunch, heb IE9 geactiveerd. Dat gaf wat updates naar IE11. En vervolgens...KB3035583!

Ik kan niet bewijzen dat het er door werd veroorzaakt maar mogelijk heeft het er iets mee te maken.

Effin, super chuffed. _/-\o_

Verwijderd

Zie de tip hierboven, wellicht heb je toch niet alle updates binnen.

En je kunt je natuurlijk ook gewoon je nog aanmelden als insider en W10 nu al op je netbook proberen te installeren.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 19:25
heb de vraag al voor bij zijn komen maar nog geen antwoord gezien (of er over heen gelezen ) kan ik mijn windows 7 upgrade naar windows 10 nu met een clean install doen ? dat werkt het lekkerst voor mijn gevoel !

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:02

Quad

Doof

Gandalf68 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:09:
heb de vraag al voor bij zijn komen maar nog geen antwoord gezien (of er over heen gelezen ) kan ik mijn windows 7 upgrade naar windows 10 nu met een clean install doen ? dat werkt het lekkerst voor mijn gevoel !
Je kan aangeven om alles weg te mikken of enkel data te bewaren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:39:
[...]

JE bent een held! Nu nog een manier vinden om Windows 8 ergens vandaan te trekken.
MSDN: MSDN Subscriber Downloads

Gebruik de SHA1 hash en/of bestandsnaam als zoekterm bij Google om dan bij de "bekende" plekken de iso te downloaden en verifieer dan de hash met die op MSDN om aanpassingen uit te sluiten.

Zo kun je (ook) aan exacte kopieën van originelen komen :)

Edit: En mocht je met een OEM key zitten, ei.cfg aanpassen ;) http://superuser.com/ques...s-8-without-a-product-key

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 02-06-2015 18:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FREAKJAM
actionInvoke schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:47:
[...]

Nou...reis rond de wereld. MS tech support is compleet useless (contact met diverse instanties maar allemaal niets anders dan doorvewijzen) maar ik heb het voor elkaar!

Ik had idd KB3035583 niet. Deze ms thread staat vol met mensen met problemen maar zoals gewoonlijk bij dit soort zaken amper tot geen support van ms zelf.

Alles geprobeerd, niets werkt en het bevestigt alleen wat ik al wist; ik had de update niet. Had een hunch, heb IE9 geactiveerd. Dat gaf wat updates naar IE11. En vervolgens...KB3035583!

Ik kan niet bewijzen dat het er door werd veroorzaakt maar mogelijk heeft het er iets mee te maken.

Effin, super chuffed. _/-\o_
Glad it's fixxed!

is everything cool?

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 04:13
Weet iemand hier antwoord op te geven?
Ik heb via school een dreamspark account en zo doende een windows 7 pro op mijn pc, ik krijg nu ook zo'n windows 10 upgrade offer. Het wordt nu aan je account gekoppeld betreft het hier dan om een tijdelijke key?

Verwijderd

Voor mensen die lopen te rommelen met Realtek audio en Windows Standard drivers, ik heb met 24bit 192kHz inmiddels wel geluid uit de standard drivers van Windows.

Verwijderd

Toch flink wat vragen gehad over dat pop-up geintje van Microsoft... vraag me sterk af of dat wel zo handig was.
Wel goed dat mensen kritisch zijn over wat hun computer tegen ze zegt!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:14:
Toch flink wat vragen gehad over dat pop-up geintje van Microsoft... vraag me sterk af of dat wel zo handig was.
Wel goed dat mensen kritisch zijn over wat hun computer tegen ze zegt!
Inderdaad, ze zijn zo erg onduidelijk naar de massa toe die het nieuws niet volgt.

Typische vragen:
• is het voorgoed gratis met updates of maar voor 1 jaar
• behoud ik m'n bestanden, instellingen en alle programma installaties
• gaat programma X / apparaat Y nog werken
• Ik heb m'n email niet kunnen ingeven, wat nu?
• Is een clean install / herinstallatie mogelijk

Zo overduidelijk dat deze vragen zeer veel gingen komen en alsnog maken ze zo'n slechte pop-up.. Veel mensen hebben trouwens niet door dat je op die 3 streepjes kan klikken links boven om meer opties te zien. Moesten ze een pagina in die pop-up maken voor elk van bovenstaande vragen met duidelijke antwoorden (en dus bv niet: "for the supported lifetime of the device") dan zouden er al heel wat meer mensen met een gerust hart willen overstappen naar Windows 10.

Ongelooflijk dat ze dat niet zien bij Microsoft..

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 03-06-2015 23:10 ]

• Quad

Quad

Doof

SmokingCrop schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:20:
[...]

Inderdaad, ze zijn zo erg onduidelijk naar de massa toe die het nieuws niet volgt.

Typische vragen:
• is het voorgoed gratis met updates of maar voor 1 jaar
• behoudt ik m'n bestanden, instellingen en alle programma installaties
• gaat programma X / apparaat Y nog werken
• Ik heb m'n email niet kunnen ingeven, wat nu?
• Is een clean install / herinstallatie mogelijk

Zo overduidelijk dat deze vragen zeer veel gingen komen en alsnog maken ze zo'n slechte pop-up.. Veel mensen hebben trouwens niet door dat je op die 3 streepjes kan klikken links boven om meer opties te zien. Moesten ze een pagina in die pop-up maken voor elk van bovenstaande vragen met duidelijke antwoorden (en dus bv niet: "for the supported lifetime of the device") dan zouden er al heel wat meer mensen met een gerust hart willen overstappen naar Windows 10.

Ongelooflijk dat ze dat niet zien bij Microsoft..
Het eerste wat ik hoorde en las was, Windows 10 is uit!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37
Iemand ook het probleem dat je in build 10122 in eens niet meer naar de Fast ring kan gaan ?
Onderstaande key al van WIS naar WIF gezet maar mag niet baten
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability

Iemand nog tips ?

Check dit en help mee!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-11 16:53
DaMoUsYs schreef:
Iemand ook het probleem dat je in build 10122 in eens niet meer naar de Fast ring kan gaan ?
Onderstaande key al van WIS naar WIF gezet maar mag niet baten
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability

Iemand nog tips ?
Ik had de RecoveredFrom key verwijderd en kon toen wel naar de Fast ring.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37
Oke die heb ik dan helaas niet

Check dit en help mee!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:51

Saven

Administrator

Ik stoor me overigens mateloos aan de lelijke en vies gepositioneerde min,max,close buttons in vensters. Gaan ze dat nog veranderen? :')

• FREAKJAM
Saven schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:26:
Ik stoor me overigens mateloos aan de lelijke en vies gepositioneerde min,max,close buttons in vensters. Gaan ze dat nog veranderen? :')
Dat heb je al 3x gemeld in dit topic. Heb je het ook al gemeld in de feedback app? :>

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 03-06-2015 00:46 ]

is everything cool?

• tweaker29789
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 21:04
Ik begin de indruk te krijgen dat die 'Get Windows 10' notificatie blijft staan tot 29 juli. Ik heb Windows 10 inmiddels gereserveerd, dus ik snap het nut niet zo waarom die notificatie niet uitgeschakeld kan worden. Eigenlijk snap ik sowieso niet waarom je niet een optie hebt in de trant van ' nu ff niet, herinner me later maar weer een keer' .
Maar als ik de reacties bekijk hier op de website, valt het me op dat er maar weinigen zijn die zich hieraan storen en het blijkbaar normaal vinden dat Microsoft dit doet.
Ik heb inmiddels gelezen dat ik hiervoor een update kan deinstalleren, maar dat vind ik een behoorlijke lompe manier om dit te doen, ook omdat deze update meteen weer is geselecteerd als belangrijke update.
Ik weet het, het is een klein icoontje, maar het gaat me hier om het principe. Ik vind het net zo pedant overkomen als in het verleden met de desktop cleaner (vergeten welke windows versie dat was) die ook ongevraagd zich met je desktop kwam bemoeien.

Verwijderd

Het nieuwe login venster vind ik vrij onhandig. Is er een manier om gebruikers op de oude manier gewoon in het midden naast elkaar te zetten? Nu vergt het telkens extra muisbewegingen als je een ander account wilt openen dan de laatst gebruikte.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:38:
Het nieuwe login venster vind ik vrij onhandig. Is er een manier om gebruikers op de oude manier gewoon in het midden naast elkaar te zetten? Nu vergt het telkens extra muisbewegingen als je een ander account wilt openen dan de laatst gebruikte.
Feedback app...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• FREAKJAM
Gabe Aul heeft gister op Twitter bevestigd dat een clean install ten alle tijden mogelijk is nadat je je computer eerst hebt geupgrade.
Once you upgrade W10 w/ the free upgrade offer you will able to clean reinstall Windows 10 on same device any time. Once you've upgraded to 10 on the machine the license will allow you to reinstall at no cost.

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 03-06-2015 10:10 ]

is everything cool?

• SmokingCrop
  • Niet online
FREAKJAM schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:47:
Gabe Aul heeft gister op Twitter bevestigd dat een clean install ten alle tijden mogelijk is nadat je je computer eerst hebt geupgrade.

[...]
Hooray d:)b

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:40
Begrijp ik het goed dat na de gratis upgrade, het type van je vorige licentie wel hetzelfde blijft? Dus: ik heb nu een OEM licentie, en dat blijft ook met W10 een OEM-licentie, m.a.w. blijft compleet gebonden aan de hardware waarmee die ooit is geactiveerd? Hoop stiekem van niet :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FREAKJAM schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:47:

[...]
Maar zou dat impliceren dat je CD key van Win8.1 dan ook geaccepteerd gaat worden door Win10? Of gaan ze nu toch een stukje koppelen aan je Live ID, dat jij dus een 8.1->10 upgrade hebt, en daardoor Win10 kan worden geactiveerd?

Zelfs bij 8.1 clean install vanuit een Win7 upgrade moest je vooraf je Win7 key nog inkloppen, leuk als je straks dus eerst Win7, dan Win8 en daarna Win10 key moet ingeven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FREAKJAM
blacktarantulaX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:48:
Begrijp ik het goed dat na de gratis upgrade, het type van je vorige licentie wel hetzelfde blijft? Dus: ik heb nu een OEM licentie, en dat blijft ook met W10 een OEM-licentie, m.a.w. blijft compleet gebonden aan de hardware waarmee die ooit is geactiveerd? Hoop stiekem van niet :)
Als je twee posts boven jouw post leest, kun je lezen dat de licentie gekoppeld wordt aan je device.

is everything cool?

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:40
FREAKJAM schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:06:
[...]
Als je twee posts boven jouw post leest, kun je lezen dat de licentie gekoppeld wordt aan je device.
Bedoel je jouw quote van Gabe Aul? Zo ja, daarin lees ik geen antwoord op mijn vraag. Dat wil zeggen: "on same device" =/= "licentie gekoppeld wordt aan je device", lijkt mij.

Bovendien wordt hier gesteld dat "the license will go from an OEM license to a RETAIL license". Komt niet uit de mond van een MS-medewerker, weliswaar.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou na hoop gekloot heb ik toch maar de Retail versie van Windows 8.1 Pro gekocht. Kan ik daarna mooi mee met de gratis upgrade naar 10.

Duur geintje zeg 230euro.

• CAP-Team

CAP-Team

Tja als je perse retail wilt..

En pro. Want wat voor voordelen biedt dat nou eigenlijk voor de consument

Martinspire - PC, PS5, XSX

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 22:14
TheVMaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:28:
Yeah........heb net ook een invite voor het Windows Insider event gekregen....gelukkig is het 's avonds...dus ik heb maar even aangegeven dat ik aanwezig ben :)

Heb er zin in....wie gaan er nog meer? :+
Is het deze woensdag, vanavond? Microsoft is NL voor build world tour, dan vraag ik hier ook even:-)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Martinspire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:18:
En pro. Want wat voor voordelen biedt dat nou eigenlijk voor de consument
Ik speel nog wel eens met Windows zelf. Als beheerder kon ik toch altijd wat meer dan home.
Maar goed, al aangeschaft en morgen even verse installatie doen, want mertkte dat Windows 8.1 die ik had vanuit de microsoft website nogal traag liep. Langzamer dan op me Windows 7 sowieso.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16
Pro is nuttig als je op een domein gekoppeld wil zijn, remote desktop en/of hyper-v nodig hebt. Er zal vast nog wel meer zijn, maar weet 't ff niet uit m'n hoofd.
NielsHarley schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Is het deze woensdag, vanavond? Microsoft is NL voor build world tour, dan vraag ik hier ook even:-)
Klopt...het is aansluitend op dezelfde locatie....ik ben er vanaf 17:00 :+

• SmokingCrop
  • Niet online
tiguan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:23:
Pro is nuttig als je op een domein gekoppeld wil zijn, remote desktop en/of hyper-v nodig hebt. Er zal vast nog wel meer zijn, maar weet 't ff niet uit m'n hoofd.
Als het dezelfde features zijn als Windows 8.1 Pro dan:
• ontvangen van Extern Bureaublad connecties
• joinen van Domain
• EFS
• Hyper-V
• VHD booting
• Group policies
• Bitlocker (en bitlocker to go)

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 03-06-2015 13:38 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheVMaster schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:30:

Klopt...het is aansluitend op dezelfde locatie....ik ben er vanaf 17:00 :+
Komt er eigenlijk nog wat bijzonders op dat event? Of specifiek op NL gericht?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:08:
[...]

Komt er eigenlijk nog wat bijzonders op dat event? Of specifiek op NL gericht?
Eh...om eerlijk te zijn geen enkel idee. Het is Windows Insiders, dus ik verwacht wel leuke dingen....daarnaast is het ook stukje netwerken natuurlijk met andere Insiders en MSFT NL :)

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Weet iemand hoe dit gaat met drivers voor bepaalde merken? Ik heb een Sony Vaio Pro 13. Maar nu is Sony er mee gestopt. Hoe zal dit gaan qua drivers. Of heb ik dan gewoon standard drivers.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapitein187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:37:
Weet iemand hoe dit gaat met drivers voor bepaalde merken? Ik heb een Sony Vaio Pro 13. Maar nu is Sony er mee gestopt. Hoe zal dit gaan qua drivers. Of heb ik dan gewoon standard drivers.
Veelal standaard drivers, mijn Realtek draait ook al tijdje met de standaard MS drivers en doet gewoon z'n werk (ik werk via optische uitgang, dus heb toch niets aan die controlpanel). Maar oude drivers zouden ook gewoon nog moeten blijven werken, als het gaat om een touchpad of webcam in je laptop, zullen er toch al weinig nieuwe drivers meer uitkomen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kapitein187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:37:
Gewoon de drivers niet meer bij Sony weghalen maar bij de fabrikanten van de verschillende componenten.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Raven schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Gewoon de drivers niet meer bij Sony weghalen maar bij de fabrikanten van de verschillende componenten.
Ja dat probeer ik ook. Alleen bij sommige updates krijg ik de vermelding dat installatie niet kan omdat het geen fabrieksdrivers zijn.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Verwijderd

tweaker29789 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 02:20:
Ik heb inmiddels gelezen dat ik hiervoor een update kan deinstalleren, maar dat vind ik een behoorlijke lompe manier om dit te doen, ook omdat deze update meteen weer is geselecteerd als belangrijke update.
Als een update in een lijst voorkomt kan je er met je rechterknop op klikken en klikken op "Update verbergen", dan zal die pas weer verschijnen als je klikt op "Verborgen updates herstellen"

Waar komt die notificatie eigenlijk precies?
bij de klok?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 15:54 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat werkt helaas niet, had 'm verborgen en kwam na een nieuwe update-zoekopdracht zo weer tevoorschijn :/

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:47:
Dat werkt helaas niet, had 'm verborgen en kwam na een nieuwe update-zoekopdracht zo weer tevoorschijn :/
Nou, dat is dan ook lullig van MS :|

Verwijderd

Ik heb net Windows 10 pro technical preview geïnstalleerd in een virtual box, wat me opvalt is dat Windows update niet in het configuratiescherm te zien is, en wanneer ik C:\Windows\System32\wuapp.exe start de boel gaat updaten maar er geen meldingspictogram te zien is bij de klok.
De geavanceerde opties zijn een stuk kariger dan bij Windows 7 en voorgaande versies.

Ik heb even snel de map system32 doorgekeken, omdat ik zelf werk met commandlines via contextmenu's (shell sleutels) en altijd als eerste registerbestanden toevoeg met vele commandlines van de vele systeeminstellingen, is er onder de kap verder niet veel veranderd, de interface is t.o.v. Windows 7 naar mijn idee geen vooruitgang op een desktop. Het vernieuwde menu start is toch anders geworden, maar rechtsklikken op de plek waar de startknop zat is wel handiger geworden. Het zal zeker wennen worden in de mappen te bladeren als je Windows 7 gewend bent. Maar goed, na een tijdje zal dat vast weer gewoon zijn :)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
blacktarantulaX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Bedoel je jouw quote van Gabe Aul? Zo ja, daarin lees ik geen antwoord op mijn vraag. Dat wil zeggen: "on same device" =/= "licentie gekoppeld wordt aan je device", lijkt mij.

Bovendien wordt hier gesteld dat "the license will go from an OEM license to a RETAIL license". Komt niet uit de mond van een MS-medewerker, weliswaar.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk: Ik heb nu een W7 key (Oude MSDN key maar werkt nog steeds). Als ik die dan upgrade naar W10, verlies ik dan mijn activatie zodra ik een ander moederbord er in schroef (want: Ander device)?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het lijkt me de enige oplossing als je regelmatig hardware wisselt. Of werkt het automatische telefoonactiveren meermaals en nog steeds in de toekomst ?

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:36
Is het de moeite waard om op te waarderen op mijn asus laptop windows 8.1 naar windows 10 ? En is het ook de moeite waard om mijn desktop pc met windows 7 op te waarderen naar windows 10?

• Quad

Quad

Doof

Hoe moeten wij dat weten...?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
WhiteHwk schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:10:
Is het de moeite waard om op te waarderen op mijn asus laptop windows 8.1 naar windows 10 ? En is het ook de moeite waard om mijn desktop pc met windows 7 op te waarderen naar windows 10?
Lees dit topic en alle informatie die je kan vinden op internet door en neem dan ZELF je besluit...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• FREAKJAM
WhiteHwk schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:10:
Is het de moeite waard om mijn bruine boterham met kaas te upgraden naar een bruine boterham met kaas en ham en sla?

is everything cool?

Verwijderd

FREAKJAM schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:05:
[...]

Is het de moeite waard om mijn bruine boterham met kaas te upgraden naar een bruine boterham met kaas en ham en sla?
:Y :9

Begin dit jaar ook een Asus laptop gekocht, Windows 8.1 with Bing, heeft er amper een dag opgestaan en vervangen met W10. Geen dag spijt van gehad (wel af en toe gemopper :P).

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:36
Haha snap ik vroeg het mij wel af. Had namelijk al verschillende filmpjes gezien op youtube over windows 10 . Je hebt je start menu weer terug dat is iets wat ik in windows 8 wel veel mis . En het is gratis :D

Verwijderd

Voor het startmenu hoef je het niet te doen, kun je beter Classicshell installeren :)

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:00
blacktarantulaX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Helaas onjuist.

If you upgrade from a retail version, it carries the rights of a retail version.
If you upgrade from a OEM version, it carries the rights of a OEM version.

http://answers.microsoft....e8-4238-b1e4-45f4b7ed2fb9

• rr7r
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Maar zou dat impliceren dat je CD key van Win8.1 dan ook geaccepteerd gaat worden door Win10? Of gaan ze nu toch een stukje koppelen aan je Live ID, dat jij dus een 8.1->10 upgrade hebt, en daardoor Win10 kan worden geactiveerd?

Zelfs bij 8.1 clean install vanuit een Win7 upgrade moest je vooraf je Win7 key nog inkloppen, leuk als je straks dus eerst Win7, dan Win8 en daarna Win10 key moet ingeven :P
Hier zeggen ze dat Microsoft gezegd zou hebben dat dit het geval was. Helaas geen bron van Microsoft direct kunnen terugvinden.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:53:
Voor het startmenu hoef je het niet te doen, kun je beter Classicshell installeren :)
Is maar net wat je fijn vind werken natuurlijk. :) Voor de een werkt Windows 7 menu, voor de ander 8, of 8.1... En so on. ;) Classicshell is niet de holy grail of zo.
WhiteHwk schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:46:
Haha snap ik vroeg het mij wel af. Had namelijk al verschillende filmpjes gezien op youtube over windows 10 . Je hebt je start menu weer terug dat is iets wat ik in windows 8 wel veel mis . En het is gratis :D
Upgrade dan is naar 8.1 :) Heb je ook weer een start menu terug, al is die wat minder uitgebreid dan die van Windows 10.

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2015 22:55 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

RayNbow

Kirika <3

CptChaos schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:52:
[...]
Upgrade dan is naar 8.1 :) Heb je ook weer een start menu terug, al is die wat minder uitgebreid dan die van Windows 10.
Het enige verschil tussen 8 en 8.1 is de startknop?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

RayNbow schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:07:
[...]

Het enige verschil tussen 8 en 8.1 is de startknop?
Nee, 8 ontvangt geen updates meer, 8.1 wel.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Verwijderd

Al verscheidene keren logt de laptop hier automatisch in op een local account zonder wachtwoord. Is dat een bug soms? Heel vervelend want dan zit ik ineens in de email van een familielid in plaats van van mijzelf.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

RayNbow

Kirika <3

Johan9711 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:23:
[...]

Nee, 8 ontvangt geen updates meer, 8.1 wel.
Ik ben op de hoogte dat 8 geen updates meer ontvangt. Mijn post was geen echte vraag maar meer verbazing. Voor zo ver ik weet is het niet zo dat 8.1 een "startmenu" heeft en 8 niet.

(En als er bedoeld werd dat je in 8.1 met je rechtermuisknop kan klikken op de startknop, dat zat ook al in 8.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:11:
Al verscheidene keren logt de laptop hier automatisch in op een local account zonder wachtwoord. Is dat een bug soms? Heel vervelend want dan zit ik ineens in de email van een familielid in plaats van van mijzelf.
Heb je je systeem al gecontroleerd of het dusdanig staat ingesteld dat hij automatisch inlogt? Dan kun je zelf bevestigen of het een bug is ja of de nee. Er is genoeg te vinden op het internet hoe je dit kunt instellen. Wellicht dat een familielid heeft ingesteld dat hij/zij juist automatisch wil inloggen.

is everything cool?

• Ramon
  • Laatst online: 09:53
RayNbow schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:44:
[...]

Ik ben op de hoogte dat 8 geen updates meer ontvangt. Mijn post was geen echte vraag maar meer verbazing. Voor zo ver ik weet is het niet zo dat 8.1 een "startmenu" heeft en 8 niet.

(En als er bedoeld werd dat je in 8.1 met je rechtermuisknop kan klikken op de startknop, dat zat ook al in 8.)
Ja het verschil tussen startknop en startmenu/startscreen is voor sommige nogal moeilijk te vatten. Bij 8.0 zat de startknop verstopt in de linkeronderhoek, bij 8.1 is die op dezelfde plek als Windows 7. Zowel 8.0 als 8.1 hebben een startscreen en geen startmenu.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:48:
[...]

Heb je je systeem al gecontroleerd of het dusdanig staat ingesteld dat hij automatisch inlogt? Dan kun je zelf bevestigen of het een bug is ja of de nee. Er is genoeg te vinden op het internet hoe je dit kunt instellen. Wellicht dat een familielid heeft ingesteld dat hij/zij juist automatisch wil inloggen.
Dat is het niet aan de orde hier. Er is geen auto logon ingesteld. Het gaat erom dat Windows automatisch opstart in de local account zonder wachtwoord indien deze als laatste is gebruikt. Ik zoek een instelling dat Windows na opstarten altijd vraagt welke account gebruikt moet worden.

• Ramon
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:54:
[...]

Dat is het niet aan de orde hier. Er is geen auto logon ingesteld. Het gaat erom dat Windows automatisch opstart in de local account zonder wachtwoord indien deze als laatste is gebruikt. Ik zoek een instelling dat Windows na opstarten altijd vraagt welke account gebruikt moet worden.
En als je local account een wachtwoord geeft?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rr7r schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:32:
[...]

Helaas onjuist.

If you upgrade from a retail version, it carries the rights of a retail version.
If you upgrade from a OEM version, it carries the rights of a OEM version.

http://answers.microsoft....e8-4238-b1e4-45f4b7ed2fb9
Thx! Naar deze bevestiging was ik al tijd op zoek. Hoe logisch het ook is. :P

Destijds W7 pro retail goedkoop gekocht, daarna voor E25 of E50 naar W8.1 en nu naar W10 voor nop is geen slechte deal. :)

Volgensmij wordt W10 een topper. Zie zelfs weer goede hoop voor mobile (phone/tablets etc voor MS). Met W8 waren ze imo nog eigenwijs en dom bezig maar eindelijk zijn ze nu op de goede weg. Hoop wel dat inlog (met bijv. Live account) niet verplicht wordt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• FREAKJAM
[...]

Heb je gecontroleerd of het vinkje uit staat bij netplwiz? (Users must enter a username and password to use this computer). Zie link van mijn vorige post, daar doelde ik op.

is everything cool?

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 16:39

theezeefje

Poehee

[...]

probeer eens win+R --> control userpasswords2

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• FREAKJAM
theezeefje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:11:
[...]

probeer eens win+R --> control userpasswords2
Dat is hetzelfde als netplwiz :)

is everything cool?

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Is er hier al iemand die Windows 10 heeft kunnen reserveren op een Windows 8.1 with Bing installatie?

[ Voor 5% gewijzigd door Haas op 04-06-2015 09:19 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ajD5OGimUmOHM70jpnexfmR/full.png

Weet iemand hoe ik die Realtek driver "updates" geforceerd kan uitzetten, ben er wel klaar mee eigenlijk, die rotzooi klinkt nergens naar :(

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:23:
[afbeelding]

Weet iemand hoe ik die Realtek driver "updates" geforceerd kan uitzetten, ben er wel klaar mee eigenlijk, die rotzooi klinkt nergens naar :(
FREAKJAM in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"

Ik gebruik ^ ook op mijn 2 systemen om te voorkomen dat ie AMD drivers download van WU. Ik heb de 15.5 beta Windows 8.1 driver draaien.

is everything cool?

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Heb je gecontroleerd of het vinkje uit staat bij netplwiz? (Users must enter a username and password to use this computer). Zie link van mijn vorige post, daar doelde ik op.
Daarmee zet je toch auto logon aan? Ik heb al gezegd dat dat niet het geval is. :)

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:33:
[...]

FREAKJAM in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"

Ik gebruik ^ ook op mijn 2 systemen om te voorkomen dat ie AMD drivers download van WU. Ik heb de 15.5 beta Windows 8.1 driver draaien.
Windows + X -> System -> Tab Hardware -> Device installation settings it is.

(heb geen iconen op de de desktop :P)

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:45:
[...]

Daarmee zet je toch auto logon aan? Ik heb al gezegd dat dat niet het geval is. :)
Ja ik bedoel dus dat je moet controleren of hij uit staat daar, zodat je hem weer kunt aanzetten, maar dat is dus niet het geval. Wilde het even zeker weten.

Ik zal eens kijken of ik nog iets kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen.

is everything cool?

Verwijderd

Windows 8 logt blijkbaar automatisch in op de laatste gebruiker indien deze geen wachtwoord heeft ingesteld. Ik gok dat Windows 10 dat ook doet. Erg vreemd gedrag. Gelukkig is er een oplossing.

edit:

Ik kan inmiddels bevestigen dat deze oplossing ook werkt in Windows 10.

Ik hoop ook dat ze het selecteren en inloggen van de gewenste gebruiker wat makkelijker maken. Het is totaal onhandig om eerst linksonder mijn account te moeten selecteren, dan met de muis naar het wachtwoordveld te moeten en dan pas in te kunnen loggen. Bij Windows 7 was een enkele klik op je account in het midden van het scherm voldoende. Het wachtwoordveld was daarna meteen actief. Klik, wachtwoord, enter in plaats van muis naar linksonder, klik, muis naar wachtwoordveld, wachtwoord typen, enter. En dan is er nog de extra klik voor dit alles om die nutteloze overlay foto te doen verdwijnen. Het is zo niet heel gebruikersvriendelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 10:21 ]

• rr7r
Haas schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:15:
Is er hier al iemand die Windows 10 heeft kunnen reserveren op een Windows 8.1 with Bing installatie?
Heb m op 1 systeem Windows 7 ook niet gekregen.

• FREAKJAM
TheVMaster schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Eh...om eerlijk te zijn geen enkel idee. Het is Windows Insiders, dus ik verwacht wel leuke dingen....daarnaast is het ook stukje netwerken natuurlijk met andere Insiders en MSFT NL :)
En en en? :9~

is everything cool?

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 16:39

theezeefje

Poehee

FREAKJAM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:12:
[...]

Dat is hetzelfde als netplwiz :)
lol okdan :D weer wat geleerd

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Verwijderd

Eerder genoemde oplossing werkte daarnet ineens weer niet. Sterker nog, ik was ingelogd met mijn eigen Microsoft account en na een reboot logde automatisch het wachtwoordloze local account in. De registry key is nog steeds zoals ik hem heb aangepast. Er is duidelijk een probleem met build 10074.

Numlock is telkens uit na een reboot. Dat is ook enorm irritant. En two finger scroll gaat gewoon erg stroperig. Al deze kleine ergernissen bij elkaar maken de user experience toch wel een stuk minder. Ik begin langzaam spijt te krijgen van de installatie...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 12:55 ]

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:54:
Eerder genoemde oplossing werkte daarnet ineens weer niet. Sterker nog, ik was ingelogd met mijn eigen Microsoft account en na een reboot logde automatisch het wachtwoordloze local account in. De registry key is nog steeds zoals ik hem heb aangepast. Er is duidelijk een probleem met build 10074.

Numlock is telkens uit na een reboot. Dat is ook enorm irritant. Ik begin langzaam spijt te krijgen van de installatie...
Wellicht toch een bug in deze build. Build 10130 (fast ring) proberen dan maar? Je zou ook nog in de feedback app kunnen zoeken of meerdere mensen last hebben van dit probleem. (zo niet, kun je hem aanmelden).

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 04-06-2015 12:56 ]

is everything cool?

Verwijderd

Ik blijf liever in de slow ring. Ik wacht het wel rustig af.

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:56:
Ik blijf liever in de slow ring. Ik wacht het wel rustig af.
Build 10130 komt snel naar de slow ring: ze willen nog een bepaalde audio bug (ik weet niet welke) fixen en dan zal de build gepushed worden naar slow. Er komen ook ISO's waarschijnlijk.

is everything cool?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Op mijn Windows 8.1 Pro krijg ik het aanbod om naar Windows 10 te update, maar op mijn Windows 7 x64 niet. Op een andere computer kwam hij er wel mee. Hoe zit dat? Zit het in een recommended update ofzo?

edit: Dit zou hem moeten zijn: Update enables additional capabilities for Windows Update notifications in Windows 8.1 and Windows 7 SP1 .

[ Voor 59% gewijzigd door sdk1985 op 05-06-2015 00:19 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• FREAKJAM
Klopt dat is de update. Wellicht heb je iets aan deze post. Heb je SP1 van Windows 7 ook geinstalleerd staan?

[ Voor 30% gewijzigd door FREAKJAM op 05-06-2015 00:22 ]

is everything cool?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Blijkbaar is dit mijn probleem:

Uit Event viewer> applications and services logs> Microsoft > gmx-ins
Error message: GWX CompatLib: Failed to retrieve CEIP markers. hresult: The system cannot find the file specified.
Enige dat ik me kan bedenken is dat ik toevallig deze week mijn Nederlandse Windows 7 Home SP1 met vistalizator heb omgezet naar Engels.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ