DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Iemand anders hier ook last van?
Heb je het driver pack voor de Surface Pro 3 wel geinstalleerd?TheVMaster schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:29:
Ik heb trouwens issues met het netwerk.....heb ik overigens al sinds build 10061. Op sommige netwerken krijg ik keurig een IP en kan ik browsen/internetten etc.....op andere netwerken krijg ik wel een IP, maar vindt Windows dat ik niet mag browsen/internetten etc.. Ook 'lokale' resources op het netwerk kan ik niet benaderen....
Heeeeel vaag...het gaat overigens om een Surface Pro 3, meer mensen met dit soort vage issues?
https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=38826
Misschien is het daarmee opgelost, al ik ervaar ik het issue niet op mijn Surface Pro 2, maar ik zit veeal op een netwerk op moment.
[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 29-04-2015 10:16 ]
Dat is dus buiten het gratis upgraden van Windows 7/8/8.1 naar Windows 10.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 29-04-2015 12:20 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Yep...Quad schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:19:
Zijn er overigens geruchten dat alle Windows Insiders een gratis licentie krijgen van Windows 10? Op Techzine wordt er wel het eea over gemeld namelijk.
Dat is dus buiten het gratis upgraden van Windows 7/8/8.1 naar Windows 10.
Is alleen nog niet bevestigd door Microsoft! Nog niet te vroeg juichen dus ;p
Dat is weer waar, zal denk ik wel een dezer dagen duidelijk worden.hylke94 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:33:
[...]
Is alleen nog niet bevestigd door Microsoft! Nog niet te vroeg juichen dus ;p
nggyu nglyd
We zullen waarschijnlijk meer info krijgen tijdens de Build van morgenQuad schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:35:
[...]
Dat is weer waar, zal denk ik wel een dezer dagen duidelijk worden.
De keynote van Build is toch vandaag? -> 16:30hylke94 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:38:
[...]
We zullen waarschijnlijk meer info krijgen tijdens de Build van morgen.
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Ik dacht morgenochtend half vier (3:30 GMT).Mils schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:53:
[...]
De keynote van Build is toch vandaag? -> 16:30
Nou weet ik t ook ff niet meer...
17.30 dacht ik?hylke94 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:05:
Yep, found it. Keynote 1 begint vanavond om 6 uur.
Dus 17:30 A'damThe keynote starts at 8:30 Pacific, 11:30 Eastern and 16:30 London time.
bron: http://www.neowin.net/new...d-keynote-live-right-here
Om alle onzekerheden weg te nemen
http://channel9.msdn.com/Events/Build/2015/KEY01
Begint om 17:30.
[ Voor 82% gewijzigd door Turdie op 29-04-2015 17:24 ]
Kan weer normaal werken. Installeren was ook niet zo'n probleem, al vond ik hem nog wel lang duren.
Ben benieuwd waar ze vanmiddag mee komen.
Andere bug: Windows is niet geactiveerd. Blijft een bericht ook in beeld staan. Erg irritant en kan er niets aan doen want activeren lukt niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2015 17:02 ]
Activeren is een bekende bug, werkt niet via de GUI, wel via de command lineMartinspire schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:48:
Ik heb sinds vanochtend ook 10074 draaien. Mijn taskbar issues zijn weer weg. Dus dat de taakbalk op 2e monitor verdwijnde of over content heen lag maar het niet meer wegduwt. Of dat applicaties met 2 balken werden getoond zoals bij Steam of diverse mediaspelers het geval was.
Kan weer normaal werken. Installeren was ook niet zo'n probleem, al vond ik hem nog wel lang duren.
Ben benieuwd waar ze vanmiddag mee komen.
Andere bug: Windows is niet geactiveerd. Blijft een bericht ook in beeld staan. Erg irritant en kan er niets aan doen want activeren lukt niet.
slmgr /ipk productkey van de build die je hebt slmgr /ato
http://www.neowin.net/news/windows-10-build-10102-has-leaked
Fullscreen zetten. Dan blijft ie gewoon prima zonder bufferen. Vond het zelf ook raar, maar werkt nu prima.Going4Quests schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:26:
Keynote is weer aan het laggen zoals 21 januari!
Build 10102, although rocking a more recent build number, is technically older than 10074 as 10074 was compiled more recently. What this means is 10074 is more stable and likely has the most recent code changes.shadowman12 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:33:
Damm weer een nieuwe gelekte build na gisteren 10074:
http://www.neowin.net/news/windows-10-build-10102-has-leaked
Not only that, but 10102 is pretty much identical feature wise compared to 10074, so there really isn't much point in downloading this leak.
is everything cool?
Ja dat had ik ook gelezen.FREAKJAM schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:35:
[...]
Build 10102, although rocking a more recent build number, is technically older than 10074 as 10074 was compiled more recently. What this means is 10074 is more stable and likely has the most recent code changes.
Not only that, but 10102 is pretty much identical feature wise compared to 10074, so there really isn't much point in downloading this leak.
[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 29-04-2015 17:57 ]
is everything cool?
Verwijderd

Werkt "For developers" bij iemand en wat is het?
Als ik er op klik dan sluit het settingsscherm gewoon af en doet verder niets.
Nee, hij crasht.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:06:
[afbeelding]
Verdwijnt hier ook na klikken.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:06:
[afbeelding]
De build van gister heeft nu al een update
KB3061161
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Maar... dan zou ik weer wel graag Spartan en Cortana (NL) support hebben. Zitten die alleen in de Fast?
Hij komt vanzelf wel binnen via Windows Update, gewoon beetje geduld.DeNachtwacht schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:21:
Hoe halen jullie updates na 10041 binnen? Ik heb net mijn 8.1 geupgraded naar 10041 en die is inmiddels volledig geupdated volgens windows update. Nu zie ik dat ik nog in het Snelle updatekanaal (Fast) kan gaan zitten, maar omdat ik de machine wil gebruiken voor Windows 10 development (VS2015) is enige stabiliteit wel fijn dus blijf ik liever op langzaam.
Maar... dan zou ik weer wel graag Spartan en Cortana (NL) support hebben. Zitten die alleen in de Fast?
is everything cool?
Bron: Build 2015
Edit:
Spartan wordt Microsoft Edge
[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 29-04-2015 19:51 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Maar ik zie door enkel een update te geven vanuit Windows 10 vorige build dat sommige zaken terug in het Engels staan
Verwijderd
Inderdaadshadowman12 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:27:
[...]
Hij komt vanzelf wel binnen via Windows Update, gewoon beetje geduld.
http://windows.microsoft....s/preview-iso-update-1504
Iedereen binnenkort massaal kleine mics kopen voor onze desktops willen we gebruik kunnen maken van Cortana.
Link naar de blog met meer info hier.
[ Voor 36% gewijzigd door FREAKJAM op 29-04-2015 23:39 ]
is everything cool?
Verwijderd
Ik wil gewoon een keuze kunnnen maken. Niet alleen het blureffect maar de hoeveelheid doorzichtigheid.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 23:49 ]
Verwijderd
|In de vorige build werkte "Pricate Internet Access" prima.
Toen de optie voor snellere updates aangezet en PIA stopte met werken. (kreeg constant de vraag om een service opnieuw te installeren)
Rollback naar de stabile versie en PIA werkte weer.
Nu ben ik door MS geupgrade naar build 10061 en gebeurd het volgende:
Ik schalen PIA in (uitvoeren als adminstrator) en er is verbinding. (icoon wordt groen, dus all systems go)
Maar zodra ik nu verbinding probeer te maken met internet krijg ik de melding ERR: NETWORK CHANGED)
Terwijl ik dit tik check ik nog voor de zekerheid of hij wel verbinding maakt. Maar dat gebeurd inmiddels ook niet meer.
Zijn er meer mensen met VPN problemen?
En hij doet het weer... Bizar, verbindingstype stond op udp, gewijzigd in tcp en weer verbinding, inclusief werkend internet
Sorry voor het ongemak
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 09:33 ]
Bij mij gebeurt het in build 10074 regelmatig als ik van firefox naar chrome wil schakelen. Erg irritant en niet precies te reproduceren.
Er is een workaround om de People-app werkend te krijgen, maar alsnog zonder notificaties.
[ Voor 37% gewijzigd door Reaper.JA2 op 30-04-2015 10:23 ]
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Heb ik gehad met een vroegere build, nu niet meer zo te zienbarrymossel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:44:
Iemand het probleem dat je een icoon op de taakbalk aanklikt, maar dat bij de eerste klik het programma niet naar de voorgrond komt?
Bij mij gebeurt het in build 10074 regelmatig als ik van firefox naar chrome wil schakelen. Erg irritant en niet precies te reproduceren.
Het probleem doet zich voor op mijn pc, op mijn laptop werkt het prima.
[ Voor 6% gewijzigd door Arethusa op 30-04-2015 10:50 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Dit weekend dan maar eens een verse install doen. Nu er gewoon overheen gezet.Dragunov schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:45:
[...]
Heb ik gehad met een vroegere build, nu niet meer zo te zien
Maar de People App geeft dan toch nog steeds geen contacten uit je accounts weer?Reaper.JA2 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:17:
Het toevoegen van een werkende agenda-app maakt het een stuk beterDe eerdere fix voor People werkt niet meer. Is er een andere workaround?
Er is een workaround om de People-app werkend te krijgen, maar alsnog zonder notificaties.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Het houdt op bij weergeven. Zoeken naar een contact is mogelijk en weergeeft het dan ook. Erop klikken = vastloper & crashTheVMaster schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:17:
[...]
Maar de People App geeft dan toch nog steeds geen contacten uit je accounts weer?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
account -> downloads
Ja...gisteravond kreeg ik 20+ updates voor apps.Mils schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:34:
Hebben jullie ook alle apps geupdated via de store beta? Ik zag daar vandaag een heleboel updates.
account -> downloads
Ik heb geen updates voorbij zien komen. Dunno of ik ze al had. Geef eens een voorbeeld, dan kan ik kijken of ik de laatste versie heb.Mils schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:34:
Hebben jullie ook alle apps geupdated via de store beta? Ik zag daar vandaag een heleboel updates.
account -> downloads
[ Voor 38% gewijzigd door DeNachtwacht op 30-04-2015 13:10 ]
Mail and Calendar: version 17.4016.42291.0Martinspire schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:00:
[...]
Ik heb geen updates voorbij zien komen. Dunno of ik ze al had. Geef eens een voorbeeld, dan kan ik kijken of ik de laatste versie heb.
Ik heb een R9 270 kaart en die werkt zonder problemen hier. Ik heb in het begin wel ontzettend veel problemen gehad (in build 9926) maar dat was voornamelijk bij de eerste drivers. De laatste drivers van Windows Update werken hier in ieder geval gewoon goed.DeNachtwacht schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:08:
Bij mij rolt op dit moment 10074 binnen via de updater ;-). Moet zeggen dat ik benieuwd ben of het toch iets minder buggy is dan 10041, die me na wat spelen toch nog iets te onstabiel is om echt veilig op te gaan developen... zijn er hier trouwens meer mensen met een Radeon R9 grafische kaart waarbij de drivers updaten via de store steeds fout gaat? Mijn desktop heeft ook steeds allemaal artefacts dus ergens zit het in de huidige driver nog niet goed. Hoop dat 10074 daar ook verandering in brengt...
is everything cool?
Hmm, ik heb zelf ook een R9 270 dus dat verbaast me enigszins. Denk dat het ergens in de update van 8.1 naar 10 niet helemaal goed gegaan is. Maargoed, eerst even kijken of 10074 het oplost voordat ik daaraan ga sleutelen. 69% downloading...FREAKJAM schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:11:
[...]
Ik heb een R9 270 kaart en die werkt zonder problemen hier. Ik heb in het begin wel ontzettend veel problemen gehad (in build 9926) maar dat was voornamelijk bij de eerste drivers. De laatste drivers van Windows Update werken hier in ieder geval gewoon goed.
Ontzettend laggy, unresponsive, slaat letters die ik intik over, etc.
Ik weet dat het een preview build is, maar het Start Menu is nou niet bepaald iets wat ze pas sinds kort aan het ontwikkelen zijn. Er zat een werkend Start Menu in Windows 95 zeg maar
En tekst in de Mail-app ziet er vreemd wazig uit. Tekst in een mailtje dan he, niet tekst in de app zelf.
En het scrollwieltje werkt niet in die Modern-apps.
[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 30-04-2015 13:23 ]
Ah ok
En zit daar nog wat verbetering in? Ik hoop namelijk nog steeds op een unified inbox (zoals je ook op WP8 hebt). Anders moet daar nog steeds op gewacht worden. Heb wel een uservoice ticket lopen: https://windows.uservoice...ck-unified-inbox-for-mail
Ik heb ook last van enorm veel lag in het startmenu. Vooral nadat ik een nieuwe tile toevoeg of verwijder, dan werkt het startmenu zelfs een aantal minuten niet. Ook de kopjes in het startmenu boven de tiles zijn niet helemaal goed te lezen. Misschien werkte het al eerder, maar het startmenu is nu ook te resizen qua hoogte. Qua breedte kon het in ieder geval al wat langer. Ik denk dat ik 2 kolommen breed het fijnste vind.AzzKickah schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:19:
Ik vind het wel gek dat het Start Menu en vooral dat zoekveld zo slecht (lees: bijna niet) werkt.
Ik weet dat het een preview build is, maar het Start Menu is nou niet bepaald iets wat ze pas sinds kort aan het ontwikkelen zijn. Er zat een werkend Start Menu in Windows 95 zeg maar
En tekst in de Mail-app ziet er vreemd wazig uit. Tekst in een mailtje dan he, niet tekst in de app zelf.
En het scrollwieltje werkt niet in die Modern-apps.
is everything cool?
Dit specifiek startmenu is wel degelijk 'nieuw', tegenstelling tot de vorige builds.AzzKickah schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:19:
Ik vind het wel gek dat het Start Menu en vooral dat zoekveld zo slecht (lees: bijna niet) werkt.
Vorige versie liep het zoeken steeds vast of waren de helft van je knoppen kwijt, vind het nu al een zeer stuk beter werken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Foto van de indeling op mn tablet:

Op windows 8 kon je in de breedte zoveel tiles aansluitend plaatsen als je wilde. Dat kan in windows 10 niet?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
explorer.exe shell:::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
Zit nu op mijn werk en heb geen Windows 10 VM in de buurt, dus je kunt ook nog zelf even op onderzoek gaan of het ergens elders te vinden is. Bovenste heb ik ook gevonden met Google.
[ Voor 61% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 14:44 ]
is everything cool?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nope...op zich ook niet onlogisch, aangezien men er vanuit gaat dat je in 'tablet-mode' geen keyboard tot je beschikking hebt en dus met je vingers sleept en doet....en dat werkt nog gewoon.RayNbow schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:46:
Hmm, Win+<arrow> werkt niet meer in tablet mode in build 10074?
MS geeft aan de 50% van de gebruikers die krijgt maar ik heb hem helaas niet. Ben wel erg benieuwd hoe dat bevalt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
50%? Wordt dat willekeurig geactiveerd dan ofzo? Ook raar...rajackar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:45:
Heeft iemand de glass interface gekregen na de update?
MS geeft aan de 50% van de gebruikers die krijgt maar ik heb hem helaas niet. Ben wel erg benieuwd hoe dat bevalt.
Zo heb ik het wel gelezen. Ik vond het ook wat apart.Z500 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:53:
[...]
50%? Wordt dat willekeurig geactiveerd dan ofzo? Ook raar...
Was ook al even aan het kijken of ik het op de één of andere manier kan activeren.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Aan en uit zetten kan via het register.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Themes\Personalize
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 16:24 ]
Testing, one, two ...
Maar die aanname is ongegrond. Wat als ik en een toetsenbord en een muis en een touchscreen en een pen gebruik en ik de tabletmodus prefereer (a la Windows 8.x)?TheVMaster schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:30:
[...]
Nope...op zich ook niet onlogisch, aangezien men er vanuit gaat dat je in 'tablet-mode' geen keyboard tot je beschikking hebt en dus met je vingers sleept en doet....en dat werkt nog gewoon.
Daarnaast, als men vanuit gaat dat in tabletmodus je alleen beschikt over typische tabletinvoer (dus louter touch), waarom kan ik de vensters in tabletmodus dan nog wel slepen met muis en pen? Waarom is dat dan niet uitgeschakeld?
;-) Dat was dan ook puur een aanname van mij....maar vind het zelf ook wel raar hoor...dat keyboard shortcuts niet werken, maar muis-acties wel...RayNbow schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:12:
[...]
Maar die aanname is ongegrond. Wat als ik en een toetsenbord en een muis en een touchscreen en een pen gebruik en ik de tabletmodus prefereer (a la Windows 8.x)?
Daarnaast, als men vanuit gaat dat in tabletmodus je alleen beschikt over typische tabletinvoer (dus louter touch), waarom kan ik de vensters in tabletmodus dan nog wel slepen met muis en pen? Waarom is dat dan niet uitgeschakeld?
Ik zeg .....Feedback App
Ik schrijf deze boodschap in niet minder dan Project Spartan
[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 30-04-2015 17:33 ]
Uiteraard al gedaan
[ Voor 98% gewijzigd door HKLM_ op 30-04-2015 17:58 ]
Cloud ☁️
Hahaha ben ik even blij dat ik de mijn Windows altijd het in het Engels installeer. Daar krijg je gewoon kromme tenen van!DeNachtwacht schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:56:
Ouch, eerste pijnlijke puntje gevonden. Leuk dat de Power knop verplaatst is van rechtsboven naar linksonder in het startmenu, maar.. wat denken jullie dat de vertaling is geworden... De nederlandse gebruikers kunnen vanaf nu de PC niet meer uitzetten met de "Power" knop maar met de knop "Vermogen"![]()
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Je zoekt op de verkeerde plek, op https://connect.microsoft.com/windowsembeddedIoT/Downloads/ staat het. Maar je krijgt daar pas iets te zien als je inlogt, aanmeld voor Connect via https://connect.microsoft...ation.aspx?ProgramID=8558 en dan moet je nog 2 EULA's accepteren voor de eerste link die ik noemde wat laat zien.Downloader_NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:54:
Ik probeer de windows 10 image voor de raspberry te downloaden via deze site: https://ms-iot.github.io/content/Downloads.htm echter is er negens een ISO / image te bekennen ?
Zie http://www.cnx-software.c...pi-2-and-minnowboard-max/
Filmpje van iemand die het draaiende heeft:
[YouTube: https://youtu.be/AecW6QDnXD8]
Oud nieuwsDeNachtwacht schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:56:
Ouch, eerste pijnlijke puntje gevonden. Leuk dat de Power knop verplaatst is van rechtsboven naar linksonder in het startmenu, maar.. wat denken jullie dat de vertaling is geworden... De nederlandse gebruikers kunnen vanaf nu de PC niet meer uitzetten met de "Power" knop maar met de knop "Vermogen"![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 30-04-2015 18:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het was geluktRaven schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:11:
[...]
Je zoekt op de verkeerde plek, op https://connect.microsoft.com/windowsembeddedIoT/Downloads/ staat het. Maar je krijgt daar pas iets te zien als je inlogt, aanmeld voor Connect via https://connect.microsoft...ation.aspx?ProgramID=8558 en dan moet je nog 2 EULA's accepteren voor de eerste link die ik noemde wat laat zien.
Zie http://www.cnx-software.c...pi-2-and-minnowboard-max/
Filmpje van iemand die het draaiende heeft:
[video]
[...]
Oud nieuwsLoeWn in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"
#lekkerbezig
[ Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 30-04-2015 18:51 ]
Cloud ☁️
Oscar Wilde
Windows 11 is net aangekondigd...Going4Quests schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:40:
Kijken er mensen op Tweakers vandaag ook naar de keynote? Nu pas weer opgezet en weet dus niet wat ik vandaag gemist heb.
Sarcasme..
Ik probeer op een oude laptop met windows 7 een upgrade te doen naar de technical preview..
Op 241 updates na, die er voorheen niet waren, lijkt het allemaal niet te vlotten
Ondertussen draait het op een ander systeem wel vlekkeloos tot het punt dat het eigenlijk als hoofd os gebruikt word
Ik krijg de Image niet op mijn USB kaartje
Ik volg de microsoft stappen maar toch gaat het telkens mis
Ik heb de flash.ffu gekopieerd naar een folder op de c genaamd rasp via cmd ben ik naar c:\rasp gegaan.
vervolgens gooi ik dit commando er in: dism.exe /Apply-Image /ImageFile:flash.ffu /ApplyDrive:\\.\PhysicalDriveN /SkipPlatformCheck en krijg ik een error 2 terug. Mijn USB drive heeft ook de letter N
Error: 2
The system cannot find the file specified.
The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log
Ik zie vast iets over het hoofd maar zie het even niet
Cloud ☁️
[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 30-04-2015 19:59 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Die N moet je vervangen door de drivenummer van je SD card..
N is your SD card number found with diskpart.Downloader_NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:52:
Jongens Help![]()
Ik krijg de Image niet op mijn USB kaartje![]()
Ik volg de microsoft stappen maar toch gaat het telkens mis
Ik heb de flash.ffu gekopieerd naar een folder op de c genaamd rasp via cmd ben ik naar c:\rasp gegaan.
vervolgens gooi ik dit commando er in: dism.exe /Apply-Image /ImageFile:flash.ffu /ApplyDrive:\\.\PhysicalDriveN /SkipPlatformCheck en krijg ik een error 2 terug. Mijn USB drive heeft ook de letter N
Error: 2
The system cannot find the file specified.
The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log
Ik zie vast iets over het hoofd maar zie het even niet
Je moet het nummer gebruiken van je SD card, niet je driveletter. Met diskpart en list kun je zien wat het nummer is van je SD card.
@Krusher
beat me to it
is everything cool?
Damm ik weet zeker dat ik dat al gedaan had maar het faildeVerwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:03:
/ApplyDrive:\\.\PhysicalDriveN
Die N moet je vervangen door de drivenummer van je SD card..
@ En hij staat erop de PI 2 lijk wel wat moeite te hebben met de GUI
[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 30-04-2015 20:15 ]
Cloud ☁️
Ergens heb ik last van 'Wij van WC eend'.Going4Quests schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:07:
Yay Edge is nu al beter dan Chrome en FireFox! http://www.winbeta.org/ne...s-ie11-chrome-and-firefox
nggyu nglyd
Gevonden:CAP-Team schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:37:
Ik wil graag Deze PC weer op mijn bureaublad zetten maar waar doe ik dat nu? Die instelling is verdwenen uit de persoonlijke instelling ..
Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken in "Settings" (nieuwe control panel). Als ik daar zoek op "desktop" kan ik vervolgens kiezen voor "show or hide common icons on the desktop". Vinkje zetten bij "Computer" en het icoontje staat weer op je bureaublad.
Je kunt het ook rechtstreeks aanroepen met het volgende commando:
1
| rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL desk.cpl,,0 |
Ik denk dat deze setting nog niet is opgenomen in de nieuwe gui.
[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 20:12 ]
is everything cool?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
• Windows 10 FAQ