Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

@Quad: sysinfo ken ik niet? en doet ook niets
@_Arthur: een echte bug dus, ik zal het aanmelden

weet het niet meer

sysinfo systeminfo moet het volgens mij zijn. (cmd = command prompt)

[ Voor 74% gewijzigd door FREAKJAM op 26-03-2015 17:35 ]

is everything cool?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:03
Gisteren een update ontvangen en nu is het zoekvak in het startmenu weg. En die gebruikte ik nu juist aangezien die All Apps zo vervelend werkt...

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-11 11:47
Vishari Beduk schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:27:
Wat betreft mijn ervaringen met Windows10, en dan met name de Catalyst driver; ik heb al twee keer gehad dat mijn laptop onbruikbaar was en dat de harddisk eruit moest (leegmaken met linux en dan weer een clean install).

Anyway, vraagje; Ik ben op zoek naar een overzicht van alle geinstalleerde programma's en apps maar kan niks vinden. In de eerste versie van Win10 was 'All apps' verdwenen en vervangen door een overzicht in het start scherm. Maar nu heb ik programma's moeten zoeken via file explorer in c:/program files, mij lijkt dat dit niet de bedoeling is.

[afbeelding]

En nog een vraagje; Ik krijg mijn invoer scherm van de internet settings niet meer te zien. Er verschijnt uitsluitend een streep in de rechter onderhoek. Iemand een idee hoe ik dit scherm weer midden op beeld krijg? Ik heb al via remote desktop geopend in hogere resolutie maar dit hielp niet.

[afbeelding]
Links onderin start zit bij mij gewoon een knopje genaamd "all apps"hoor"

Trouwens, hebben meer mensen er last van dat je geen apps via de store kunnen installeren? Ik heb net de 10041 er op gezet en de default apps werken prima, maar bijvoorbeeld netflix wil simpelweg niet downloaden.

Edit: probleem met apps heeft zichzelf inmiddels verholpen

[ Voor 13% gewijzigd door oko2708 op 27-03-2015 09:56 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
oko2708 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:38:
[...]

Links onderin start zit bij mij gewoon een knopje genaamd "all apps"hoor"

Trouwens, hebben meer mensen er last van dat je geen apps via de store kunnen installeren? Ik heb net de 10041 er op gezet en de default apps werken prima, maar bijvoorbeeld netflix wil simpelweg niet downloaden.

Edit: probleem met apps heeft zichzelf inmiddels verholpen
je kan beter de oude store met de groene tile gebruiken, die zit er ook nog in

https://opensea.io/seaart

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

blacktarantulaX schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:17:
Vraagje over de gratis upgrade vanaf W7: ik lees dat "Once you've claimed the upgrade, it's permanent, and Microsoft will keep you updated for the supported lifetime of the device."

Betekent dit dat mijn oude W7 licentie bij een gratis upgrade compleet vervalt?
Dat zou jammer zijn. Hiervoor zou ik niet mijn Win7 licentie permanent onbruikbaar maken. Ik heb destijds die ? € 29,- upgrade naar Win8 gedaan. Ik kon er niet zo lekker mee uit de voeten. Win7 weer geïnstalleerd, telefonisch activeren. Klaar. Daarna nog naar een andere machine overgegaan met Win7, telefonisch, geen probleem. Uiteraard steeds ter vervanging/oude hdd/device format.

Misschien nieuwe regels, qua ondersteuning en beveiliging best begrijpelijk. Anders wordt 7 de volgende XP! (voor mij wel :))

Nu eerst maar eens stoeien met Win 10 TP. Ik ben benieuwd.

Edit: 21:55 begonnen met installeren op een Pentium D 2.80 GHz 4 GB 128 GB Crucial M500 en GeForce 210 zelf 341.44 driver geïnstalleerd. Rest laat ik aan Microsoft over.
Nu om 23:30 is 10041 aan het downloaden ../windows/preview-iso site was blijkbaar niet de nieuwste..

Maar, al ff het configuratiescherm doorlopen en gefinetuned zoals ik altijd op 7 en 8 doe, ik ben onder de indruk. Ziet er top uit "het dashboard is weer op de tast te bedienen" ben nu al fan.
Ik heb 8 altijd het "schizofrene" OS genoemd, maar hoe ze het nu in elkaar verweven hebben (8.1 was een poging) is in mijn korte bevindingen geweldig!

Nu is mijn referentie machine (9 jaar jong) er een die al wat OS-en heeft mogen meemaken, maar de tijd dat je per sé een nieuwe moest kopen omdat de hardware het niet aankan is verleden tijd. Nu is deze desktop natuurlijk wel voorzien van iets meer werkgeheugen dan de 512 mb, SSD i.p.v. 250 GB Hitachi Deskstar, en betere graphics.

Zaterdag 20:00 TP 10041 up-to-date, na een klein hikje. Windows 10 is nu al mooi!

[ Voor 44% gewijzigd door GerardVanAfoort op 28-03-2015 20:53 ]

NRG

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:31

_Arthur

blub

GerardVanAfoort schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:35:
23:45 TP 10041 installeert, 23:56 herstart, 00: .. blijft heel lang hangen in overall 3% en instellingen configureren 7%. Uit en aan, vorige versie opstarten kost slechts 1 minuut. Morgen of zondag maar eens verder kijken...
Hij blijft niet hangen; ding is gewoon bezig met van alles en nogwat op die 3%; kijk maar naar je HDD/SSD lampje. Op het ene systeem is de upgrade sneller dan op een ander systeem. Gewoon wachten is het advies.

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-11 07:37
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:35:
[...]

Dat zou jammer zijn. Hiervoor zou ik niet mijn Win7 licentie permanent onbruikbaar maken. Ik heb destijds die ? € 29,- upgrade naar Win8 gedaan. Ik kon er niet zo lekker mee uit de voeten. Win7 weer geïnstalleerd, telefonisch activeren. Klaar. Daarna nog naar een andere machine overgegaan met Win7, telefonisch, geen probleem. Uiteraard steeds ter vervanging/oude hdd/device format.

Misschien nieuwe regels, qua ondersteuning en beveiliging best begrijpelijk. Anders wordt 7 de volgende XP! (voor mij wel :))
^ Dit dus. Wil best W10 proberen, maar als het me niet bevalt, wil ik graag terug kunnen. Ik zie W7 immers nog niet als een gevaarlijk oud besturingssysteem waar we met z'n allen zo snel mogelijk van af moeten.

Maar goed om te lezen dat W10 jou voorlopig goed bevalt. Binnenkort ook maar eens proberen.

• Vishari Beduk

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

ik heb mijn 'all apps' terug; deze bleek onder het search invoer veld te zitten
gisteren kreeg ik een geforceerde update, en nu klapt het search invoer veld niet meer automatisch open

weet het niet meer

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

_Arthur schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:20:
[...]

Hij blijft niet hangen; ding is gewoon bezig met van alles en nogwat op die 3%; kijk maar naar je HDD/SSD lampje. Op het ene systeem is de upgrade sneller dan op een ander systeem. Gewoon wachten is het advies.
Thnx, SSD lampje niet in de gaten gehouden. Stom 8)7 hij is inmiddels nog een paar updates aan het doen op 10041 (die met die lelijke recycle bin op het bureaublad..)

[ Voor 26% gewijzigd door GerardVanAfoort op 28-03-2015 19:36 ]

NRG

• _Arthur

_Arthur

blub

Installeer, eventueel in een VM, de Tech Preview en je kan naar hartelust testen.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

blacktarantulaX schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:31:
[...]

^ Dit dus. Wil best W10 proberen, maar als het me niet bevalt, wil ik graag terug kunnen. Ik zie W7 immers nog niet als een gevaarlijk oud besturingssysteem waar we met z'n allen zo snel mogelijk van af moeten.

Maar goed om te lezen dat W10 jou voorlopig goed bevalt. Binnenkort ook maar eens proberen.
Hier heb ik 9926 vandaan, je hoeft je nergens voor aan te melden. Ook kan je Windows 10 gewoon met een local admin configureren i.p.v. Microsoft account (LAN ontkoppelt of Wi-Fi tijdelijk uit).

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/preview-iso

NRG

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 21:05
En nog een vraagje; Ik krijg mijn invoer scherm van de internet settings niet meer te zien. Er verschijnt uitsluitend een streep in de rechter onderhoek. Iemand een idee hoe ik dit scherm weer midden op beeld krijg? Ik heb al via remote desktop geopend in hogere resolutie maar dit hielp niet.

[afbeelding]
Als je focus hebt van dat "venster", probeer dan eens Winkey + pijltje naar links of rechts. Ik heb geen Win10, maar dat is de combinatie om een venster te snappen in Win7+ en het zo terug op het scherm te trekken.

• _Arthur

_Arthur

blub

Enai schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:58:
Als je focus hebt van dat "venster",
Dat krijg je sowieso al niet. Dus nee, ook dat werkt niet ;)

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 23:34
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Hier heb ik 9926 vandaan, je hoeft je nergens voor aan te melden. Ook kan je Windows 10 gewoon met een local admin configureren i.p.v. Microsoft account (LAN ontkoppelt of Wi-Fi tijdelijk uit).

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/preview-iso
Geweldige tip, dat van die lan ontkoppelen :)

• _Arthur

_Arthur

blub

GerardVanAfoort schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:20:
Ook kan je Windows 10 gewoon met een local admin configureren i.p.v. Microsoft account (LAN ontkoppelt of Wi-Fi tijdelijk uit).
Ook met LAN of WIFI aan, kan je gewoon een lokaal account aanmaken hoor.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

_Arthur schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Ook met LAN of WIFI aan, kan je gewoon een lokaal account aanmaken hoor.
I know, maar mijn herinnering was nog Windows 8 die de microsft account wel heel erg opdrong, misschien is dat nu bij 10 of TP minder opdringerig? Maar goed daarom heb ik bij voorbaat LAN maar ff ontkoppelt.

NRG

• _Arthur

_Arthur

blub

Tuurlijk zit het wat verstopt, ze hebben natuurlijk 10x liever dat je een Microsoft-account gebruikt cq aanmaakt. Maar we zijn niet voor niets tweakers he, die klikken gewoon even 3x rond om verder te kijken dan hun neus lang is 8)

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 23:34
Ik heb W10 nu een dagje draaien en ben eigenlijk blij verrast. Toegegeven het is her en der wat buggy maar vooralsnog zie ik geen reden om op mijn "speel" pc Linux Mint weer de voorkeur te geven.

De door mij ervaren bugs zijn vooral icm met 3rd party software.
Firefox doet regelmatig nogal vreemd en flash gaf een runtime error :)

Verder vind ik het verslepen van vensters tussen de monitoren niet echt lekker gaan maar dat kan natuurlijk een instelling zijn.

Verwijderd

Downloading Windows 10 build 10049 with Project Spartan......

Zet updates op fast ring en je krijgt build 10049 met Spartan binnen oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 00:21 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:20:
Downloading Windows 10 build 10049 with Project Spartan......

Zet updates op fast ring en je krijgt build 10049 met Spartan binnen oOo
Yeah...ben hem ook aan het binnen halen! Yeah...eindelijk Spartan!!

Verwijderd

En de heads up van wat je van Spartan in deze build kan verwachten (om bepaalde discussies alvast voor te zijn)
http://www.windowscentral...r-new-video-and-blog-post

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Ik weet niet wie de tekst in het rode kader geschreven heeft, maar build 10041 is nog niet als iso ter download, dit geld vooralsnog voor build 9926, daarna kun je 10041 en 10049 binnenhalen (if on the fast ring).
10041 is weldegelijk al als ISO te downloaden en beschikbaar in de slow ring. 10049 enkel in fast sinds gister. Linkje klopt inderdaad alleen niet in het rode kader, die verwijst volgens mij nog naar de 9926 ISO.

[ Voor 46% gewijzigd door FREAKJAM op 31-03-2015 08:14 ]

is everything cool?

FREAKJAM schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:59:
10041 is weldegelijk al als ISO te downloaden en beschikbaar in de slow ring. 10049 enkel in fast sinds gister. Linkje klopt inderdaad alleen niet in het rode kader, die verwijst volgens mij nog naar de 9926 ISO.
Thanks...ik heb de url aangepast! :)

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 16:45
Ik heb gisteren op een laptop de preview geinstalleerd en het eerste waar ik naar keek was natuurlijk menu Start. Dit viel even tegen.....

Ik had een combi van het ouderwetse start menu en de nieuwe metro tegels verwacht maar het is eigenlijk enkel de metro interface maar dan in het klein.

Is dit anders in te stellen zonder Classicshell (of variant)? Kon het zo gauw in de eigenschappen niet vinden.

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb iets met Outlook 2013 was met 10041 en 10049.
Wanneer ik na update van de build Outlook 2013 opstart wil hij configureren
DVD erin maar kan bestand niet vinden. Na bladeren vraagt hij de DVD te plaatsen, zat er al in.
Na annuleren start Outlook 2013 gewoon op.
Raar dat hij het bestand op de dvd niet pakt.

Wanneer ik de dvd op de harde schijf kopieer, en ik blader naar het msi bestand, gaat hij verder en is het probleem opgelost.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Heb ook gekeken in de registratie en daar staat de source goed.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:23

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mit-46 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:00:
Ik heb gisteren op een laptop de preview geinstalleerd en het eerste waar ik naar keek was natuurlijk menu Start. Dit viel even tegen.....

Ik had een combi van het ouderwetse start menu en de nieuwe metro tegels verwacht maar het is eigenlijk enkel de metro interface maar dan in het klein.

Is dit anders in te stellen zonder Classicshell (of variant)? Kon het zo gauw in de eigenschappen niet vinden.
Je had je ook even in kunnen lezen dan was de schok niet zo groot geweest ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Wie stoot nog tegen volgend probleem...?

Net update gedaan naar de nieuwe build en nu gebeurt het soms als je openstaande programma's hebt in de taakbalk, als je erop klikt dat hij er niet naartoe gaat.

Ook menu met rechtermuisknop op icoon in taakbalk verdwijnt voor je iets kan selecteren eruit

Verwijderd

Spartan is duidelijk nog niet af. ;)
Kan er niet mee inloggen in OWA Office 365. Komt tot aan ADFS en dan is het over en uit.

Ook in de instellingen forceren ze je om Bing te gebruiken voor address bar searches.
Jammer ook dat ie je cookies vanuit IE11 niet overneemt, moet ik weer overal inloggen. :P ;)

Maar voor de rest vind ik het een gelikte browser, voelt lekker vlot en soepel aan.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 11:49
Weet er iemand of het mogelijk is om Chrome bookmarks te pinnen als een tile in het start menu?
Als ik rechtermuisknop op de bookmark doe in explorer krijg ik niet de optie 'aan start vastmaken' te zien.
Ik zou namelijk graag de Plex webapp toevoegen als tile, aangezien er geen Plex app is voor Windows
LoeWn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:37:
Weet er iemand of het mogelijk is om Chrome bookmarks te pinnen als een tile in het start menu?
Als ik rechtermuisknop op de bookmark doe in explorer krijg ik niet de optie 'aan start vastmaken' te zien.
Ik zou namelijk graag de Plex webapp toevoegen als tile, aangezien er geen Plex app is voor Windows
Wat heb je zelf al gevonden? Een zoekopdracht met Google brengt me op deze site. Je kunt ook eventueel zelf shortcuts maken:
  • Drag the favicon from the browser's address field to the desktop.
  • Drag the created shortcut from the desktop to the folder
  • C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu
  • Go to the Start page, and move over to the page with all apps (the down-arrow in the lower left corner).
  • Locate your shortcut, right-click and select "Pin to start"
Ik ga er vanuit dat het in ieder geval op dezelfde manier werkt als in Windows 8.1. In plaats van tiles op je bureaublad, worden het nu echter tiles in je startmenu. Ik kan het nu niet voor je testen; Ik zit op mijn werk en heb hier zo snel geen W10 in een VM draaien.

Met betrekking tot Plex: Er is wel degelijk een Plex app voor Windows. Tot gister was hij Plex Pass only, maar nu ook gratis beschikbaar.

[ Voor 39% gewijzigd door FREAKJAM op 31-03-2015 10:54 ]

is everything cool?

• LoeWn
Sorry, dat had ik eigenlijk wel zelf kunnen vinden idd.
Het toevoegen aan startmenu gaat niet meer direct vanuit Chrome met de laatste versie.
Een omweggetje gemaakt: Snelkoppeling maken op bureaublad en dan met rechtermuisknop 'aan start vastmaken'. Wel frapant dat het er dan wel bij staat, en bij een bookmark niet.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 13:11
Ik heb een probleem met windows update als ik die nieuwe build wil downloaden dan gaat die goed tot aan preparing to install updates, dan blijft hij hangen op 66 procent.. Heb al update map verwijderd en andere fixes geprobeerd maar niks werkt, weet iemand een oplossing hiervoor? Liefst wil ik geen nieuwe windows erop zetten..
Je kunt alleen tiles maken op van van (internet) shortcuts zo ver ik weet. Een aantal gebruikers op mijn werk gebruikt een mstsc connectie naar een bepaalde server voor wat werkzaamheden. Het lukte mij ook niet om een tile te maken van een RDP-file. Als ik echter eerst een shortcut maak die weer verwijst naar de RDP-file, dan kan het weer wel.

is everything cool?

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:51

FCC

dglavimans schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:12:
Ik heb een probleem met windows update als ik die nieuwe build wil downloaden dan gaat die goed tot aan preparing to install updates, dan blijft hij hangen op 66 procent.. Heb al update map verwijderd en andere fixes geprobeerd maar niks werkt, weet iemand een oplossing hiervoor? Liefst wil ik geen nieuwe windows erop zetten..
Bij mij duren updates soms ook erg lang (deze gaat toevallig best snel) maar ik laat hem gewoon staan draaien. De vorige keer heeft het bij mij een paar uur geduurd..

Waar een wil is, is een stopcontact....

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
FCC-gast schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Bij mij duren updates soms ook erg lang (deze gaat toevallig best snel) maar ik laat hem gewoon staan draaien. De vorige keer heeft het bij mij een paar uur geduurd..
Inderdaad, als sinds vanmorgen vroeg bezig met updaten. Zeer benieuwd naar Spartan ookal ben ik echt een Google/Linux fanboy.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:51

FCC

Hij is nu klaar en ik zag dat Mail, People en Calendar weer kapot zijn (ging van 10041 naar 10049, had in 10041 dat powershellcommando uitgevoerd.) Gelukkig werkt dat truukje in 10049 ook ;)

[ Voor 17% gewijzigd door FCC op 31-03-2015 12:10 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 18:31
Heb net 10049 draaien en moet zeggen dat Spartan echt ontzettend snel loopt. _/-\o_

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 14:12
Ik heb versie 9926 al een poosje stabiel werkend, maar ik krijg geen de nieuwe versie 10049 niet binnen.

Heb de truuk snel later snel al geprobeerd in de instellingen.

Is er nog iets anders wat je kunt uitproberen?

:)

• _Arthur

_Arthur

blub

nec1560 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:41:
Is er nog iets anders wat je kunt uitproberen?
Die zijn veelvuldig in dit topic al geplaatst.

[afbeelding]
Deze bug is opgelost in elk geval.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Elke build wordt lelijker en lelijker, lijkt het wel. Ik hoop toch echt dat de final er wat frisser uit ziet. :P
Spartan ook, alles is zo lomp en groot. Waarom? Ik heb geen ultraHD monitor waar alles minuscuul klein word.

[ Voor 33% gewijzigd door tiguan op 31-03-2015 12:53 ]

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:21
FREAKJAM schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Met betrekking tot Plex: Er is wel degelijk een Plex app voor Windows. Tot gister was hij Plex Pass only, maar nu ook gratis beschikbaar.
Zojuist even naar de Plex app gekeken, maar die vindt geen media op m'n Synology (met o.a. Plex). De server vindt hij wel. Lijkt nog niet helemaal af dus.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Werkt Spartan al goed op touch-devices? :)

• Dragunov
_Arthur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:51:
[...]

Die zijn veelvuldig in dit topic al geplaatst.

[...]

Paar bugs weer erbij gekomen ook
Tweade schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Zojuist even naar de Plex app gekeken, maar die vindt geen media op m'n Synology (met o.a. Plex). De server vindt hij wel. Lijkt nog niet helemaal af dus.
Enneh...Plex werkt wel op je andere devices? Is je Plex server software wel up-to-date? Hier op doet hij het gewoon op Build 10049 en heeft net zoveel features als op mijn andere devices... (incl. iPad)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tiguan schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:52:
Elke build wordt lelijker en lelijker, lijkt het wel. Ik hoop toch echt dat de final er wat frisser uit ziet. :P
Spartan ook, alles is zo lomp en groot. Waarom? Ik heb geen ultraHD monitor waar alles minuscuul klein word.
DPI kun je toch instellen? Nog niet naar de nieuwe build gekeken, maar dat zou wellicht iets helpen.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
brick5492 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:48:
Werkt Spartan al goed op touch-devices? :)
Mwa, paar dingen die me na het bezoeken van bv nu.nl opvallen:
- de sites (icoontje + sitenaam) die je in de favorieten balk zet worden te laag gepositioneerd waardoor ze bijna voor de helft wegvallen (naar onderen toe)
- de iconen bovenaan nu.nl (NUzakelijk, NUsport etc) worden niet correct weergegeven
- de browser reageerttraag, dropdown menuutjes en selectboxen bv worden pas na enkele seconden aangeklikt te hebben getoond.
- renderen van pagina's gaat opzich snel, alleen na het 'neerzetten' van een pagina is de pagina nog niet te benaderen dmv scrollen of klikken, alsoftie nog aan t denken is, waardoor scrollacties of klikacties pas later in 1 x allemaal tegelijk worden uitgevoerd.

Voor de rest zou t handig zijn dat net als bij bv ios de bovenbalk naar boven toe wegschuift als je omhoog (dus eigenlijk omlaag) scrollt, want de bovenbalk + favorietenbalk neemt flink wat ruimte in beslag.

Ik heb win10 op een dell venue 8 pro.

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

Ben niet onder de indruk van de wijze waarop de builds worden gedistribueerd.
Lijkt er nu op neer te komen dat dit volledige builds zijn, waarom niet meteen voor incrementeel gaan (ja dat kan, ook voor ontwikkelversies van OS'es)?
Nu komt het erop neer dat het upgraden (want dat is het) je al gauw een uur kan kosten (draai het in een VM op een HDD).

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
XVI schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:10:
Ben niet onder de indruk van de wijze waarop de builds worden gedistribueerd.
Lijkt er nu op neer te komen dat dit volledige builds zijn, waarom niet meteen voor incrementeel gaan (ja dat kan, ook voor ontwikkelversies van OS'es)?
Nu komt het erop neer dat het upgraden (want dat is het) je al gauw een uur kan kosten (draai het in een VM op een HDD).
Ik moet eerst een paar uur downloaden en dan nog eens "updaten" in de vm...

• _Arthur

_Arthur

blub

Je VM genoeg geheugen & vCPU's geven scheelt een boel. VM's draaien vanaf een HDD is sowieso al niet supersnel natuurlijk.

[ Voor 46% gewijzigd door _Arthur op 31-03-2015 14:35 ]

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

Ongeveer 20 minuten op een ouwe troep laptop... met slome 60GB Intel SSD

[ Voor 21% gewijzigd door Mikayu op 31-03-2015 14:30 ]

• hylke94
  • Laatst online: 23-09 16:26
_Arthur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:28:
Je VM genoeg geheugen & vCPU's geven scheelt een boel. VM's draaien vanaf een HDD is sowieso natuurlijk al niet supersnel natuurlijk.
Heeft 4 cpu's en 8 GB ram. Internet is alleen brak... Iets met een maximum van 5 Mbit/s als de HDtv ook aan staat. En op stage is de WiFi niet veel beter.

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

_Arthur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:28:
Je VM genoeg geheugen & vCPU's geven scheelt een boel. VM's draaien vanaf een HDD is sowieso natuurlijk al niet supersnel natuurlijk.
Dat zou niet nodig moeten zijn.
De lange duur van upgraden haalt IMO het nut van regelmatig beschikbaarstellen van TP's onderuit (je wilt dat veel mensen snel kunnen testen zowel op ijzer als in VM's, nu zullen er mensen afhaken).

• _Arthur

_Arthur

blub

XVI schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:37:
nu zullen er mensen afhaken.
Welnee, degene die al een Tech Preview draaien in de Fast-ring, krijgen hem gewoon snel geinstalleerd ;) Even wachten en klaar. Wil je dat niet, test je niet of ga je naar de slow-ring.

• LoeWn
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RLeuMOB.png?1

Iemand het nieuwe popup schermpje bij het klikken op het batterijicoontje al gezien? Of zat deze in 10041 ook al? Hij valt me nu pas op. In de changelog is er ook niks over te vinden.

Wel jammer dat het nog wel erg early-stages is. Ik krijg na twee uur nog geen battery info

• tw1light
  • Laatst online: 22:51

tw1light

I'm alive

Viel me ook op net inderdaad, zullen we straks energy-impact stats in kunnen zien à la OSX?
LoeWn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:54:
[afbeelding]

Iemand het nieuwe popup schermpje bij het klikken op het batterijicoontje al gezien? Of zat deze in 10041 ook al? Hij valt me nu pas op. In de changelog is er ook niks over te vinden.

Wel jammer dat het nog wel erg early-stages is. Ik krijg na twee uur nog geen battery info

• LoeWn
Ik denk dat ze ongeveer dezelfde informatie kwijt willen als in instellingen > systeem > accubesparing > accuverbruik. Ook leuk schermpje trouwens.

Wel irritant dat al die pop-upjes (batterij, netwerk, meldingen, nieuwe kalender) plain-white zijn. Op een witte achtergrond komt het niet goed over.

Edit: bij meldingen zit er al een schaduw onder. Nu de rest nog.

[ Voor 22% gewijzigd door LoeWn op 31-03-2015 16:05 ]

• tweegroenethee
  • Laatst online: 07-11 13:02
LoeWn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:54:
[afbeelding]
Kan ook te maken hebben met Connected Sleep. Heb je die toevallig aan staan?

Turn off Connected Standby in the Intel® Smart Connect Technology software.
Disable Connected Standby in regedit: HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\CsEnabled (1->0)

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

XVI schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Dat zou niet nodig moeten zijn.
De lange duur van upgraden haalt IMO het nut van regelmatig beschikbaarstellen van TP's onderuit (je wilt dat veel mensen snel kunnen testen zowel op ijzer als in VM's, nu zullen er mensen afhaken).
Als je maar nieuwsgierig genoeg bent, of vanwege je werk geïnteresseerd bent, heb je wel even geduld hoor. En snel kunnen testen was bij ons ook nog steeds het gevoel als die VM 30 minuten tot 3 uur bezig was om een preview te updaten. Daarna kwam het spelen met onze software die we door en door kenden, lekker trial and error or not... :)

Off topic: meerdere VM's draaien kan natuurlijk prima op SATA-300 of 600 HDD's als je voor elke VM waar tegelijk mee bezig bent (noem ff synchroon resource hongerige applicaties installeren/testen) maar een eigen HDD hebt, NAAST de SSD/HDD van je fysieke machine/OS!

NRG

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:59

Zorian

What the fox?

Zorian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:00:
[...]

Iemand die mij een update kan geven of dit inmiddels opgelost is?
Ik zit zelf weer terug op 8.1 omdat dit probleem dermate heftig was dat Windows gewoonweg onbruikbaar was.
Ik had destijds ook een feedback gemaakt in de hub hierover maar er kwamen geen reacties enzo op helaas.
Nogmaals deze vraag dan, zit deze bug nog steeds in de recente builds? Ik heb namelijk het idee dat ie zeldzaam is aangezien ik er verder 0 informatie over kon vinden destijds.

• Vishari Beduk

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

GerardVanAfoort schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:11:
[...]
I know, maar mijn herinnering was nog Windows 8 die de microsft account wel heel erg opdrong, misschien is dat nu bij 10 of TP minder opdringerig? Maar goed daarom heb ik bij voorbaat LAN maar ff ontkoppelt.
De wereld om jou heen is veranderd sinds Windows XP; alles gaat richting cloud.
Je kan het nog een tijdje ontwijken maar ook jij zal er toch echt een keer aan moeten geloven.
Je ziet het bijvoorbeeld ook aan Cortana wat niet meer is dan een thin client van web service.
Maar ook in het nieuwe Spartan zitten bepaalde elementen die jouw akties richting cloud sturen.
Enige wat je er tegen kan doen is aparte/meerdere accounts aanmaken bij MS.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:39:
En de heads up van wat je van Spartan in deze build kan verwachten (om bepaalde discussies alvast voor te zijn)
http://www.windowscentral...r-new-video-and-blog-post
Waarom naar roddel site linken?
Staat ook gewoon op officiële MS blog: http://blogs.windows.com/...ser-built-for-windows-10/
_Arthur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Mooi. Wel nog een weekje wachten omdat ik in de slow ring zit.
Op advies van MS zelf: "If you are a developer using these tools today to develop Windows Universal apps and need this functionality to work – we recommend switching to the Slow ring until we release a patch to fix these issues."

Ik heb inmiddels wel een nieuw probleempje; de fonts/schaling zien er niet uit na opstarten.
Maar na een reboot is alles OK :?
Anyway, dus afgelopen week iedere dag een extra reboot

weet het niet meer

• _Arthur

_Arthur

blub

Zorian schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:50:
Nogmaals deze vraag dan, zit deze bug nog steeds in de recente builds? Ik heb namelijk het idee dat ie zeldzaam is aangezien ik er verder 0 informatie over kon vinden destijds.
Je quote je vraag. Link dan op z'n minst naar je eigen post over 'die bug'.

• Dragunov
Paar bugs gevonden als je een download wilt opslaan, verdwijnt het scherm achter al de andere schermen ipv op voorgrond te blijven, beetje in zelfde lijn als dat je op taakbalk niet gewoon een scherm kan oproepen, maar verborgen blijft achter de andere schermen

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vishari Beduk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:17:
[...]

De wereld om jou heen is veranderd sinds Windows XP; alles gaat richting cloud.
Je kan het nog een tijdje ontwijken maar ook jij zal er toch echt een keer aan moeten geloven.
Je ziet het bijvoorbeeld ook aan Cortana wat niet meer is dan een thin client van web service.
Maar ook in het nieuwe Spartan zitten bepaalde elementen die jouw akties richting cloud sturen.
Enige wat je er tegen kan doen is aparte/meerdere accounts aanmaken bij MS.

[...]

Waarom naar roddel site linken?
Staat ook gewoon op officiële MS blog: http://blogs.windows.com/...ser-built-for-windows-10/

[...]
Zet ff je afzeik mode uit :) iedereen heeft eigen vrijheden en keuzes.. Ook om een roddel site te linken, zijn hier nooit geruchten?

Ik ontwijk het niet, in tegendeel. Maar je WIL niet ten alle tijden alles (ok, kan je zelf beperken enz.) in sync hebben! Wederom is hier nu nog keuzevrijheid. En dat vanaf XP de wereld om mij heen is veranderd weet ik, of dacht je dat ik het stuk wat ik vandaag om 16:16 schreef op een XP bak uitvoer :)

NRG

• enomiss
Ik vind dat Spartan nog een stuk langzamer is dan IE11. Iemand gelijke ervaringen? Is nog maar preview maar toch.. iemand die weet hoe dit komt?

Verwijderd

Aangezien er voor mij niets interessants bij zit in deze nieuwe build, wacht ik lekker de volgende ronde wel af :P Geen zin in weer gezeur met een update die failed en ik de boel weer opnieuw moet installeren.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:21
enomiss schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:59:
Ik vind dat Spartan nog een stuk langzamer is dan IE11. Iemand gelijke ervaringen? Is nog maar preview maar toch.. iemand die weet hoe dit komt?
Het crasht hier om de haverklap. Misschien dat het komt vanwege mijn Wacom maar ik ben er nog niet kapot van. De keren dat hij het doet is het nog niet echt rap te noemen.

Sowieso niet heel tevreden met deze update. Mijn mail, contacts en calendar app zijn kapot. Plex kan niet meer worden geinstalleerd. Netflix wordt telkens verwijdert na een herstart en er zijn een paar Windows applicaties die hun instellingen kwijt zijn (nog even kijken of dat blijvend is).

• enomiss
Cyleo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Het crasht hier om de haverklap. Misschien dat het komt vanwege mijn Wacom maar ik ben er nog niet kapot van. De keren dat hij het doet is het nog niet echt rap te noemen.

Sowieso niet heel tevreden met deze update. Mijn mail, contacts en calendar app zijn kapot. Plex kan niet meer worden geinstalleerd. Netflix wordt telkens verwijdert na een herstart en er zijn een paar Windows applicaties die hun instellingen kwijt zijn (nog even kijken of dat blijvend is).
mail app fix:

powershell:

Get-appxprovisionedpackage –online | where-object {$_.packagename –like “*windowscommunicationsapps*”} | remove-appxprovisionedpackage –online

via groene tile mail app opnieuw installeren. tiles nieuw pinnen

• Cyleo
enomiss schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:05:
[...]

mail app fix:

powershell:

Get-appxprovisionedpackage –online | where-object {$_.packagename –like “*windowscommunicationsapps*”} | remove-appxprovisionedpackage –online

Ja, dat werkt ook niet meer :+ Het is echt kapot.

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:05:
[...]

mail app fix:

powershell:

Klopt. Werkt ook nu weer.
Cyleo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Het is natuurlijk nog altijd een preview. Welke Plex kun je niet installeren? Ik heb hier zonder problemen Plex Home Theater op Windows 10 10041 draaien.

is everything cool?

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Zorian schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:23:
Zojuist Windows 8.1 upgraded naar W10 B9926.
Dit is de 4e keer dat ik Windows 10 probeer tot zover.

Tot zover heb ik 1 echt probleem gevonden en was benieuwd of iemand hier die ook had gevonden. Dit probleem zat in alle builds.

Ongeveer elke minuut doet Windows even vreemd. Het is dan net alsof hij razendsnel van focus wisselt tussen de diverse schermen. Je ziet ook die balken bovenaan elk venster flikkeren, samen met opties waar je heen kan tabben als het ware. Eigenlijk is het net alsof ie 1-2 seconden tab inhoudt die bovendien op 500% snelheid gaat.
Beter kan ik het niet echt omschrijven.
Op het moment dat het gebeurd kan ik wél typen als ik daar al mee bezig was zonder gevolgen, maar geen dingen aanklikken totdat de 'lockup' voorbij is.

Iemand die dit herkent?

Het ligt niet aan het toetsenbord in elk geval. Had dit met een Razer Deathstalker Expert en nu ook met een Corsair Gaming K70 RGB Cherry Red.
Je geeft erg weinig prijs over je system specs en software, of applicaties die je draait als dit gebeurt...

Je hebt in ieder geval een reperterend probleem en dat doet mij vermoeden dat of een game gestart hebt die naar de voorgrond of in full screen wil gaan vanwege status updates ofzo. Of iets wat een popup wil openen, maar ergens geblokkeert wordt. Inderdaad, dan kan je gewoon door typen, maar de rest lijkt bevroren.

Het lijkt een beetje op de "a pop up message(IE:sticky keys)" als je een game in fullscreen speelt die je systeem tijdelijk bevriest of BSOD, maar dan omgekeerd.

Ook heb je nu multiple desktops, misschien wil een gestarte game daar naartoe? Sluit games en steam is af, en uninstall muis en tobo software/drivers en hang er eens een "standaard" setje aan.

NRG

GerardVanAfoort schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Zet ff je afzeik mode uit :) iedereen heeft eigen vrijheden en keuzes.. Ook om een roddel site te linken, zijn hier nooit geruchten?

Ik ontwijk het niet, in tegendeel. Maar je WIL niet ten alle tijden alles (ok, kan je zelf beperken enz.) in sync hebben! Wederom is hier nu nog keuzevrijheid. En dat vanaf XP de wereld om mij heen is veranderd weet ik, of dacht je dat ik het stuk wat ik vandaag om 16:16 schreef op een XP bak uitvoer :)
Eh....WindowsCentral een roddelsite...? Die snap ik even niet... :+

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heel raar in de Windows Preview, al mijn Microsoft Apps zien er zo uit in het start scherm

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5eLkHxmqykFuoWHmDbnA7UA1/medium.png

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 31-03-2015 22:39 ]

shadowman12 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:39:
Heel raar in de Windows Preview, al mijn Microsoft Apps zien er zo uit in het start scherm

[afbeelding]
Geen last van hier......ik had het wel bij de Mail,Agenda,Personen App....maar de bekende PowerShell truuk fixte het probleem..

Verwijderd

[afbeelding]
Gewoon even wachten. Lost zichzelf vanzelf op. En anders run je even dat powershell scriptje.
Op een desktop hier loste het zichzelf op.

• Cyleo
FREAKJAM schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:46:
[...]

Het is natuurlijk nog altijd een preview. Welke Plex kun je niet installeren? Ik heb hier zonder problemen Plex Home Theater op Windows 10 10041 draaien.
Klopt, ik neem het ze ook niet kwalijk. Het is mijn eigen keuze (of fout :P) om het te installeren. Het gaat om Plex uit de Store (die hele store werkt niet lekker meer naar de nieuwste update).

[afbeelding]
Zo zien mijn niet werkende store apps er ook uit op mijn desktop. Werken ze bij jou nog wel?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:45:
[...]

Gewoon even wachten. Lost zichzelf vanzelf op. En anders run je even dat powershell scriptje.
Op een desktop hier loste het zichzelf op.
Inderdaad heb mijn apps ge-registreert met PowerShell, en toen een reboot gedaan en daarna was het oplost.
code:
1
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Cyleo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Klopt, ik neem het ze ook niet kwalijk. Het is mijn eigen keuze (of fout :P) om het te installeren. Het gaat om Plex uit de Store (die hele store werkt niet lekker meer naar de nieuwste update).

[...]

Zo zien mijn niet werkende store apps er ook uit op mijn desktop. Werken ze bij jou nog wel?
Ja ze starten wel gewoon.

[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 31-03-2015 23:09 ]

Cyleo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:01:
[...]

[...]
Ze hebben gister de store app naar versie 2.x geupdate. Heb je die al getest?

is everything cool?

shadowman12 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:04:
[...]

Inderdaad heb mijn apps ge-registreert met PowerShell, en toen een reboot gedaan en daarna was het oplost.
code:
1
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

[...]

Ja ze starten wel gewoon.
Precies wat ik je vertelde (via Skype) dus... :+ Mooi dat het is opgelost...
FREAKJAM schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:08:
[...]

Ze hebben gister de store app naar versie 2.x geupdate. Heb je die al getest?
Je kunt nu ook vanuit de Windows App 'casten' naar andere player, helaas zit de Xbox One er niet bij...wel grappig, want vanaf de Youtube App op de iPad kun je wel naar de Xbox 'casten'...

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 31-03-2015 23:50 ]

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:45:
[...]

Precies wat ik je vertelde (via Skype) dus... :+ Mooi dat het is opgelost...

[...]

Je kunt nu ook vanuit de Windows App 'casten' naar andere player, helaas zit de Xbox One er niet bij...wel grappig, want vanaf de Youtube App op de iPad kun je wel naar de Xbox 'casten'...
Probeer TubeCast YouTube app eens. Kan je ook zo van Windows (inclusief phone) naar een Xbox One casten.

En op de Xbox One draait al een Plex client. Dus ik zie even niet wat 'grappig' is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 01:33 ]

Verwijderd

shadowman12 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:04:
[...]
code:
1
Mooi.
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 01:29:
[...]

Probeer TubeCast YouTube app eens. Kan je ook zo van Windows (inclusief phone) naar een Xbox One casten.

En op de Xbox One draait al een Plex client. Dus ik zie even niet wat 'grappig' is.
TubeCast kan inderdaad ongeveer hetzelfde, maar de Youtube App start dan ook echt de Youtube app op de One. Tubecast start Xbox Video om de video weer te geven.

Tuurlijk draait er al een Plex client op de Xbox, er draait ook al een Youtube App. De Youtube App heeft de functionaliteit wel, dus in theorie zou de Plex client dat dan ook moeten kunnen. Lijkt mij dan ook een kwestie van tijd voordat het met Plex ook kan, Er is natuurlijk niets zo fijn als op je tablet lekker door je films bladeren en die dan via je Xbox One laten afspelen....

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:47

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb hem ook geïnstalleerd (10049), dit is tevens mijn eerste kennismaking met win 10. Vooralsnog, voor dagelijks gebruik (traden & studie), werkt hij geweldig. vooral dat je meerdere desktops kan opzetten. Vanavond even kijken of Battlefield 4 naar behoren werkt. Maar ik neem aan van wel.

Wel geeft het pop-out van schermen, beetje het gevoel alsof het allemaal wat zwaarder op resources valt. Misschien moet ik er even aan wennen, maar het zal wel uit te zetten zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
fynrd1 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:25:
...
Vanavond even kijken of Battlefield 4 naar behoren werkt. Maar ik neem aan van wel.
...
Hoopvol :') Zijn er drivers?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Laatste Catalyst (15.3) versie kwam mee met Windows update.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:23

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Sinds gisteren werken de grafische drivers van mijn laptop (Intel en ATI/AMD) een beetje buggy. Youtube speelt nu (na installatie 10049) ook erg stotterig af. Ik ga denk ik deze build maar ff herinstalleren.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit het nu precies met die store? Je hebt die groene (waar je mail/people opnieuw uit moet installeren) en dus store beta, grijs. Maar ik kan vanuit de Store (beta) helemaal niets installeren, dezelfde game uit de groene Store dus wel.

Spartan bevalt me aardig, eindelijk accepteert Youtube deze normaal en kan ik weer reacties plaatsen en notifications lezen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:03:
Hoe zit het nu precies met die store? Je hebt die groene (waar je mail/people opnieuw uit moet installeren) en dus store beta, grijs. Maar ik kan vanuit de Store (beta) helemaal niets installeren, dezelfde game uit de groene Store dus wel.

Spartan bevalt me aardig, eindelijk accepteert Youtube deze normaal en kan ik weer reacties plaatsen en notifications lezen :P
Voorlopig is het de groene. Maar hele nieuwe apps, zoals de gisteren uitgebrachte beta apps voor music en video, komen via de grijze.

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:32:
[...]

Voorlopig is het de groene. Maar hele nieuwe apps, zoals de gisteren uitgebrachte beta apps voor music en video, komen via de grijze.
Werkt die grijze bij jou ook daadwerkelijk? Bij mij voert hij een heel showproces op om vervolgens een errorcode te geven die nergens te vinden is.

Verwijderd

Lekker dan, 10049 door de strot geduwd.

Anyway, ClassicShell werkt niet meer :/

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:04:
[...]

Werkt die grijze bij jou ook daadwerkelijk? Bij mij voert hij een heel showproces op om vervolgens een errorcode te geven die nergens te vinden is.
http://blogs.windows.com/...ore-for-windows-insiders/
Klik op de app links en de grijze store opent.

• Dragunov
Iemand een idee hoe het probleem op te lossen waarom verschillende programma's iedere keer achter de andere programma's blijven, wanneer je ze selecteert. Je moet het programma minimaliseren die op voorgrond staat om het ander programma die je al had geselecteerd te zien.

Begonnen in laatste build... of is dit een erkend probleem?

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:11:
Lekker dan, 10049 door de strot geduwd.
Wist je van te voren >:)

Verwijderd

Dragunov schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:36:
Iemand een idee hoe het probleem op te lossen waarom verschillende programma's iedere keer achter de andere programma's blijven, wanneer je ze selecteert. Je moet het programma minimaliseren die op voorgrond staat om het ander programma die je al had geselecteerd te zien.

Begonnen in laatste build... of is dit een erkend probleem?
Geen last van hier.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik was inderdaad te hoopvol, 15.3 was niet mee te werken. Heb de Omega 14.12 geïnstalleerd en alles werkt perfect vooralsnog.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:11:
Anyway, ClassicShell werkt niet meer :/
Ach... Eens zal je moeten wennen aan de vernieuwing...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cyleo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:04:
[...]

Jup, hier staat alles op 0x803F8001 code.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:55:
[...]

Jup, hier staat alles op 0x803F8001 code.
Ook als je de app links in deze post gebruikt?
http://blogs.windows.com/...ore-for-windows-insiders/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 20:56 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ