Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:03
En er is dus écht geen fatsoenlijk in te delen startmenu (linkerzijde) te fixen?? Gvd, gvd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Pfff, nog steeds geen update van de officiële Build 9926 ISO.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

is everything cool?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
I know, maar ik zocht eigenlijk een Build 10041 ISO op de website van Microsoft, waar ik de Buiild 9926 ook gehaald heb. Blijkbaar komt alles nu in updates.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:58
_Arthur schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:13:
[...]

Mijn fout; geen upgrade vanaf Windows 8.1. Maar dus een clean Win10 install (in dit geval build 9926) en die geupgrade naar 10041.

Zo, weer even lekker gelachen he ;)
Dat lachen viel wel mee hoor ;) Ik vroeg me gewoon oprecht af wat je bedoelde.

Maarre: ik heb hier een versie van Windows 10 10041 die begonnen is bij Windows 8 (dus niet 8.1!) en vanaf daar vanaf de eerste previewversie elke keer geupgrade is en die draait zonder veel problemen. Clean installs zijn leuk, vroeger deed ik ze eens in de paar maanden, maar daar heb ik gewoon de tijd niet meer voor. Als Windows 10 straks final is doe ik het wel weer een keer. Ik heb het idee dat de upgrade-procedure tegenwoordig vrij netjes in elkaar zit.

omniscale.nl

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:31

_Arthur

blub

posttoast schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:35:
Ik heb het idee dat de upgrade-procedure tegenwoordig vrij netjes in elkaar zit.
Als ik de problemen van sommigen hier bekijk, vermoed ik dat er toch nog wel wat zaken 'verkeerd' mee gaan en bij hen mogelijk een clean-install (met 9926 media & upgrade naar 10041) een oplossing zou zijn. Bij werkt het op 3 systemen voor alsnog zonder grote problemen. In de tijd dat ik 9926 als daily-desktop gebruikte heb ik 2x een bluescreen gehad. Redelijk netjes voor een tech-preview.
Jumpman schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:34:
Blijkbaar komt alles nu in updates.
Als 10041 in de slow-ring beschikbaar komt zal er pas een ISO komen.

We still intend to release ISOs for builds that go to the Slow ring, but Fast ring builds will be direct downloads only.

[ Voor 10% gewijzigd door _Arthur op 19-03-2015 22:42 ]

Verwijderd

_Arthur schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:40:
[...]

... In de tijd dat ik 9926 als daily-desktop gebruikte heb ik 2x een bluescreen gehad. Redelijk netjes voor een tech-preview.
...
0 BSOD's. Maar ik ben dermate gefrustreerd dat ik een oudere build maar draai. Oh en transparant zit er dan nog ook in :P

• barrymossel
[...]

Als ik de problemen van sommigen hier bekijk, vermoed ik dat er toch nog wel wat zaken 'verkeerd' mee gaan en bij hen mogelijk een clean-install (met 9926 media & upgrade naar 10041) een oplossing zou zijn. Bij werkt het op 3 systemen voor alsnog zonder grote problemen. In de tijd dat ik 9926 als daily-desktop gebruikte heb ik 2x een bluescreen gehad. Redelijk netjes voor een tech-preview.
Denk je? Zou het niet met hardware en drivers te maken kunnen hebben?? Ik weet niet op basis waarvan je deze vermoedens hebt, maar ben wel erg benieuwd. Heel jammer dat je het niet onderbouwt. Zo lijkt het bijna of je zomaar wat roept...

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Realtek audio werkt hier naar behoren.

Ook Cortana is aanspreekbaar en geeft (soms) zinvolle reacties. :P

Hebben jullie dat ook dat onder de actieve taakbalk knoppen een streep zit? Hier heb ik in Windows 7 geen last van:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/4hect0.jpg

[ Voor 183% gewijzigd door Snowwie op 20-03-2015 02:31 ]

Mijn YouTube Channel

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00
posttoast schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:35:
[...]

Dat lachen viel wel mee hoor ;) Ik vroeg me gewoon oprecht af wat je bedoelde.

Maarre: ik heb hier een versie van Windows 10 10041 die begonnen is bij Windows 8 (dus niet 8.1!) en vanaf daar vanaf de eerste previewversie elke keer geupgrade is en die draait zonder veel problemen. Clean installs zijn leuk, vroeger deed ik ze eens in de paar maanden, maar daar heb ik gewoon de tijd niet meer voor. Als Windows 10 straks final is doe ik het wel weer een keer. Ik heb het idee dat de upgrade-procedure tegenwoordig vrij netjes in elkaar zit.
Ik update letterlijk elke dag. Is gewoon onderdeel van Windows. De clean install zou echt geen verschil meer moeten maken. Het kan nu soms nog wel zijn dat bepaalde drivers en software nog niet geupdate zijn (AV is bijvoorbeeld een lastige category) maar over het algemeen zou het meeste moeten werken.

• barrymossel
Snowwie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 02:12:
Hebben jullie dat ook dat onder de actieve taakbalk knoppen een streep zit? Hier heb ik in Windows 7 geen last van:
[afbeelding]
Ja, dat hoort zo. En programma dat actief is heeft een streep eronder.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:18
Hadden er nog meer mensen dat hij zomaar ging updaten naar de nieuwe build versie. Ik deed gisteren de computer aan en wanneer ik terugkwam van het eten was die in één keer aan het updaten. Beetje rare gewaarwording op die manier. Je verwacht het niet. Je zou maar even wat moeten opzoeken ofzo dat lukt dus niet.

Al met al werkt die weer prima de nieuwe. Enige wat me opvalt is de nieuwe driver versie voor Nvidia 349.00. Daarnaast gebruikt CoD AW nu ook meer VRAM. Ik heb 3GB beschikbaar maar op de één of andere manier wil hij 3.5GB gebruiken. Goed geen probleem misschien iets met DX10 ofzo.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Komt omdat het een preview is; Microsoft forceert min of meer dat je updates installeert.

Als je daarnaast in de fast ring zit dan ontkom je er eigenlijk niet aan. In welke ring zit je?

is everything cool?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:18
FREAKJAM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:27:
Komt omdat het een preview is; Microsoft forceert min of meer dat je updates installeert.

Als je daarnaast in de fast ring zit dan ontkom je er eigenlijk niet aan. In welke ring zit je?
Fast, vond het nogal apart dat die eerst geen melding gaf. Stel je voor je bent bezig in een word documentje. Dan kan je nogal balen. Absoluut niet erg want het is test versie en ben er wel blij mee, maar beetje raar dat er geen melding kwam.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 05:56
ik kreeg vanochtend opeens de melding dat er een onderdeel van Windows toegevoegd werd. Maar ik kan nergens vinden hoe en wat. Ik draaide al de laatste build.

What a fine day for Science! | Specs

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:19
Ik heb 9926 weer geinstalleerd. Ik ondervond te veel problemen met de nieuwe build. Niet kunnen wisselen tussen de verschillende geopende apps. Het was trouwens een clean install op een test systeem.

Ik kon ook verschillende apps niet meer openenen zoals het startmenu en de settings. Ben nu ook eventjes naar de slowring gegaan.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

ShittyNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:33:
[...]

Fast, vond het nogal apart dat die eerst geen melding gaf. Stel je voor je bent bezig in een word documentje. Dan kan je nogal balen. Absoluut niet erg want het is test versie en ben er wel blij mee, maar beetje raar dat er geen melding kwam.
Er komt tijds het updaten (als hij dus wil gaan rebooten) wel een melding of je wilt rebooten, geloof dat de default optie alleen Now is......dus tja...als je niet in de buurt bent, dan gaat hij dus na een sec of 10 gewoon rebooten. Als je dat niet wilt (en dus later wilt rebooten), zul je op dat moment dus een ander tijdstip moeten kiezen..

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:51
Staat na het rebooten voor de update alles wat je open had wel weer open?

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• _Arthur

_Arthur

blub

Haas schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:05:
Staat na het rebooten voor de update alles wat je open had wel weer open?
lol nee.

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Ik merk nu dat het startmenu wel sneller opent en begint te zoeken. Hier zat ik me dood aan te ergeren in de vorige build.

• Haas
Hehe, dat had een mooie feature geweest. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• _Arthur

_Arthur

blub

Haas schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:14:
Hehe, dat had een mooie feature geweest. ;)
Ja en dat dat document dat je aan het tiepen was ook gelijk 'klaar' was. Denk dat die features nog even duren voordat die af zijn ;)

• Haas
Cortana maakt het wel even voor je af... ;)

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Ik heb nog steeds niet de nieuwe build binnengekregen. :(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als 10041 in de slow-ring beschikbaar komt zal er pas een ISO komen.

We still intend to release ISOs for builds that go to the Slow ring, but Fast ring builds will be direct downloads only.
Het lijkt dan niet mogelijk om een clean install direct met Windows 10 te doen in de Fast ring?

Problemen met Windows 10 beginnen nu flink op te stapelen, na de laatste update sluit m'n PC ook niet meer af (zwart scherm en muis-cursor), zijn mijn settings compleet random engels en NL geworden en alles wat ik verander in mijn startmenu is na een hard reset weer helemaal foetsie. Dat nog buiten mijn nog steeds niet opgeloste geluidsproblemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Het lijkt dan niet mogelijk om een clean install direct met Windows 10 te doen in de Fast ring?

Problemen met Windows 10 beginnen nu flink op te stapelen, na de laatste update sluit m'n PC ook niet meer af (zwart scherm en muis-cursor), zijn mijn settings compleet random engels en NL geworden en alles wat ik verander in mijn startmenu is na een hard reset weer helemaal foetsie. Dat nog buiten mijn nog steeds niet opgeloste geluidsproblemen.
Je kunt een fresh install doen (vanaf ISO) met build 9926. Deze wordt dan vervolgens geüpgraded naar build 10041. Of je moet de fresh install-optie vanuit de settings proberen.

Verwijderd

Ik had problemen met Dot Net 2.0/3.5 in de laatste paar builds.
Dit verdween niet nadat ik had geupgrade van 9926 naar 10041.

Ik heb daarom gezocht naar een ISO van 10041 om een verse installatie te doen.
Dat is gelukt. En Dot Net werkt nu prima.

Punt is dat misschien het upgraden van de ene naar de andere build problemen
met zich mee kan brengen. Een verse installatie kan wellicht problemen verhelpen.

Ik moet zeggen, Windows 10 ziet er aardig gelikt uit in deze build.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 13:05 ]

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:55:
Ik heb daarom gezocht naar een ISO van 10041 om een verse installatie te doen.
Dat is gelukt.
Let wel dat dat dus GEEN officiele ISO is, maar een zelf gebakken op basis van build 9926.

Verwijderd

Mijn ervaring: 2 machines: desktop en laptop. Update naar 10041.

Wat na 24 uur op valt: alles, werkt met nu transparant startmenu, quick access netwerkselectie(super!) en geen sql error meer met spotnet. Verder meer notificaties, zoals met Fortinet SSLVPN client en zojuist melding van maps/kaart update.
En hopelijk is deze build net zo stabiel als de vorige. Die zijn 100% stabiel gebleken. En ik gebruik beide machines heel veel. Vooral de werk laptop. Als 2de SSD heb ik een W81 install maar die heb ik maar 3x moeten gebruiken omdat een vpnclient nog goed werkte.

Verwijderd

_Arthur schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:10:
Let wel dat dat dus GEEN officiele ISO is, maar een zelf gebakken op basis van build 9926.
Ik weet het niet, ik heb even de ISO bekeken en hij lijkt mij vrij legitiem. En zover als ik het kan zien is de ISO niet op basis van build 9926. Maakt mij ook verder niets uit, zolang het maar werkt. Ik heb Windows 10 in VMware lopen om te testen, niet om als primaire OS te gebruiken.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Heb je ooit een clean install gedaan van W10?

https://opensea.io/seaart

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:23

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De Nederlandse builds zijn zowiezo niet volledig Nederlands. Her en der zul je wat Engels en kromme vertalingen tegenkomen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

enomiss schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:56:
[...]

Heb je ooit een clean install gedaan van W10?
Nee, upgrade vanaf 8.1. Aangezien ze dat uiteindelijk ook moeten testen voor de gratis 8.1 -> 10 upgrade, dacht ik dat het geen slecht idee zou zijn. Valt achteraf dus aardig tegen (plus dat Gigabyte z'n Realtek software eens bij moet werken met die virtual settings).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• enomiss
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Nee, upgrade vanaf 8.1. Aangezien ze dat uiteindelijk ook moeten testen voor de gratis 8.1 -> 10 upgrade, dacht ik dat het geen slecht idee zou zijn. Valt achteraf dus aardig tegen (plus dat Gigabyte z'n Realtek software eens bij moet werken met die virtual settings).
Ja ik denk echt dat een preview update proces van een preview OS echt dubbel zoveel problemen veroorzaakt. Maar wel aardig dat je dat voor ze wou testen. :)

Ik heb dus wel een clean install gedaan en heb zeer weinig problemen. Het draait zelfs stabieler dan mijn vorige W8.1.

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:20:
Ik weet het niet, ik heb even de ISO bekeken en hij lijkt mij vrij legitiem.
Geef maar een download link dan waar we hem bij Microsoft kunnen downloaden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

enomiss schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:22:
[...]

Ja ik denk echt dat een preview update proces van een preview OS echt dubbel zoveel problemen veroorzaakt. Maar wel aardig dat je dat voor ze wou testen. :)

Ik heb dus wel een clean install gedaan en heb zeer weinig problemen. Het draait zelfs stabieler dan mijn vorige W8.1.
Bij de 9926 draaide het best wel aardig buiten de taal problemen (waardoor bv cortana niet werkte, maar dus ook dat hele zoeksysteem niet), maar met 10041 kwam er wel opeens erg veel bij, of het was de tussenupdate van AMD/ATI drivers.

Ga van het weekend wel alles apart zetten en gooi er wel een clean install overheen.

Het zou fijn zijn ipv een activatie key je een Windows licentie gewoon aan je Windows account kan koppelen, geen gezeur met key zoeken, maar gewoon installeren, inloggen en klaar (beetje zoals XBO nu werkt).

• _Arthur

_Arthur

blub

SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:28:
Het zou fijn zijn ipv een activatie key je een Windows licentie gewoon aan je Windows account kan koppelen, geen gezeur met key zoeken, maar gewoon installeren, inloggen en klaar (beetje zoals XBO nu werkt).
Leuk voor de consument; maar bedrijfsmatig is dat 1 bak ellende natuurlijk. En dan praat ik niet over de bedrijven die VLK's kunnen gebruiken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Arthur schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:30:
Leuk voor de consument; maar bedrijfsmatig is dat 1 bak ellende natuurlijk. En dan praat ik niet over de bedrijven die VLK's kunnen gebruiken.
Uiteraard, maar dan kunnen ze dat toch gewoon gesplitst aanbieden, zoals ze nu bv al met Office doen (Office365 hoef je niets qua keys te doen, direct een installatie vanuit je account). Ik heb hier 10+ licenties liggen, wel netjes op de doos geschreven welke voor wat is, maar heb er ook aantal tussen zitten die inmiddels een nieuwe code hebben ivm andere hardware.

• _Arthur

_Arthur

blub

SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:34:
Uiteraard, maar dan kunnen ze dat toch gewoon gesplitst aanbieden, zoals ze nu bv al met Office doen (Office365 hoef je niets qua keys te doen, direct een installatie vanuit je account). Ik heb hier 10+ licenties liggen, wel netjes op de doos geschreven welke voor wat is, maar heb er ook aantal tussen zitten die inmiddels een nieuwe code hebben ivm andere hardware.
Als je over 1 bedrijf praat wel ja; als je dit voor 50+ klanten moet doen, ben je niet blij.

Verwijderd

Ik had dit ook al in 9926 (upgrade vanaf 8.1), niet verholpen met de upgrade naar 10041.
Weet iemand hoe ik tiles krijg in mijn start menu?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/e8jpsh.jpg

Oh en bonus punten voor wie weet wat ik op mijn desktop als wallpaper heb staan. ;) :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 18:09 ]

Rechtermuisknop op bijvoorbeeld " VLC media player" en vervolgens kiezen voor "Pin to Start".

is everything cool?

Verwijderd

Check, maar hoe krijg ik de defaults terug? Die had ik in mijn 8.1 install er wel gewoon nog inzitten.

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:28:
Check, maar hoe krijg ik de defaults terug? Die had ik in mijn 8.1 install er wel gewoon nog inzitten.
Screenshotje zoeken en effe zelf pielen? Verder geen idee ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:28:
Beetje eigen inbreng mag wel he :+

How to reset the Start menu layout in Windows 10

edit:
Hier lijkt de methode echter niet te werken voor build 10041 :o

[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 20-03-2015 20:06 ]

is everything cool?

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

_Arthur schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:26:
[...]

Geef maar een download link dan waar we hem bij Microsoft kunnen downloaden.
http://forums.mydigitalli...page2?p=992731#post992731

officiele esd files, kan je decrypten, staat allemaal op dat forum

Just frame, wheels and engine

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:58

RayNbow

Kirika <3

hdpaddy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:32:
Mooi, ik kon al nl. niet zo snel de .esd file vinden nadat ik Windows Update gedraaid had. Kan ik eindelijk een .iso bakken en m'n VHD boot vervangen met de nieuwe build. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Dragunov
  • Laatst online: 13-11 23:28
Dragunov schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:39:
[...]

Probleem die ik heb met geluid:

Kan muziek afspelen maar ik hoor het niet, zelfde met YouTube en zo...

Maar testen in Creative menu zelf geeft wel geluid!
Inmiddels opgelost, ik heb ook Razer Surround Pro en om de een of ander reden stond die standaard
CAP-Team schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:00:
De Nederlandse builds zijn zowiezo niet volledig Nederlands. Her en der zul je wat Engels en kromme vertalingen tegenkomen.
Het is toch de eerste versie niet die in het Nederlands uitkomt...

• hdpaddy
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Hier draait alles op updates op mijn produktiemachine, van 8 naar 8.1 naar 9926, toen kreeg ik niks meer binnen via de updates.\
Ook niet na alle truukjes van slow naar fast via registerinstellingen aanpassen. gelukkig vond ik bovenstaande topic, iso's zijn wel allemaal officieel.

Just frame, wheels and engine

• _Arthur

_Arthur

blub

hdpaddy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:32:
http://forums.mydigitalli...page2?p=992731#post992731

Nou vooruit; nog steeds niet een officiele ISO, maar een eigen gebakken ding met de officiele sources.

Snap trouwens niet waarom de Microsoft zelf niet die ISO even in elkaar draait ;)

• Snowwie
  • Laatst online: 16-11 20:41
Voor al diegene die toch niet zo happig zijn op de Windows 10 start menu, Classic Shell heeft nu een Beta Classic Shell met Windows 10 support.

Mijn YouTube Channel

• EricJH
  • Laatst online: 20:56
Voor geïnteresseerden in beveiligingsprogramma's anders dan die door Windows worden meegeleverd die kunnen de beta van Comodo Internet Security 8.2 proberen. Om'm te kunnen downloaden moet je lid worden van de Comodo Forums.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:08:
Oh en bonus punten voor wie weet wat ik op mijn desktop als wallpaper heb staan. ;) :P
Deze foto.. ;) :P
*knip*

*Installing 10041 oOo, ben weer benieuwd! :)

[ Voor 70% gewijzigd door TheVMaster op 21-03-2015 18:46 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• _Arthur

_Arthur

blub

Snowwie schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:16:
Voor al diegene die toch niet zo happig zijn op de Windows 10 start menu, Classic Shell heeft nu een Beta Classic Shell met Windows 10 support.
Gewoon omdat het kan deze Classic Shell weer eens geinstalleerd ;)
EricJH schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:35:
Voor geïnteresseerden in beveiligingsprogramma's anders dan die door Windows worden meegeleverd die kunnen de beta van Comodo Internet Security 8.2 proberen. Om'm te kunnen downloaden moet je lid worden van de Comodo Forums.
En dat is dan voldoende of wat?

Ben al aan het kijken geweest welke beveiligingssuits uberhaupt werken op Win10 maar dat is vrijwel niets. Virusscanners zie je nog wel, maar firewalls e.d. niet en dat is jammer/raar. Nou weet ik wel wat ik zoal gebruik en download, maar toch voel ik me niet helemaal veilig. Zeker als je zo her en der leest hoe goed Windows Defender en Windows Firewall scoren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 12:36
Update: Ik heb net een update gehad van de Realtek drivers via Windows Update nu werken ze weer perfect

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Na veel klooien, testen en proberen. Geen Windows 10.
Echter nu wel een melding (clean install 7 en dan upgrade zorgde daarvoor).
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/iskVvic6hShJZwB2hz9xA6mS/medium.png

Als ik zo zoek op google dan lijkt het erop dat de nVidia 315M in de laptop de issue is.
Hoop dat het wel gaat werken bij de uiteindelijke release van W10, maar de preview stop ik mee voor deze laptop en ga ik maar in een VM gooien.

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb W10 draaien in een VM (vmware usion mac), nou was de HD te klein dus ik heb hem nu uitgebreid(van 40GB naar 100GB) alleen de VM ziet hem nog altijd als 40GB. Iemand die een oplossing weet zonder een nieuwe VM aantemaken met direct 100GB?

[ Voor 4% gewijzigd door fotografie999 op 21-03-2015 11:49 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Is het niet mogelijk in de VM bij Disk Management hem te extenden(uitbreiden) tot 100 GB?
Of laat hij de "disk" in de VM daar ook nog als 40 GB zien?

• fotografie999
  • Niet online
Suicyder schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Is het niet mogelijk in de VM bij Disk Management hem te extenden(uitbreiden) tot 100 GB?
Of laat hij de "disk" in de VM daar ook nog als 40 GB zien?
Dat had ik idd gedaan (en is gelukt) maar hij blijft idd nog 40GB aangeven in de VM.

• _Arthur

_Arthur

blub

fotografie999 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:50:
Dat had ik idd gedaan (en is gelukt) maar hij blijft idd nog 40GB aangeven in de VM.
Doe eens een screenshot van je VM-disk-instellingen en van Disk Management in Win10.

[ Voor 16% gewijzigd door _Arthur op 21-03-2015 11:56 ]

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Ik lees dat jullie een andere uitleg hebben over het niet-betalen van Windows 10 dan ik elders las.
Jullie schrijven:
Ter info: Windows 10 is een gratis upgrade voor alle Windows 8.1 en Windows 7 gebruikers, maar ze moeten wel upgraden binnen één jaar nadat Windows 10 uit komt. Als je daarna gaat upgraden moet je betalen. Prijzen zijn niet bekend gemaakt.
Computer-Idee maakt ervan:
Heb je wel een legale Windows-versie, dan kun je volledig gratis naar Windows 10 upgraden. Je kan dan een jaar lang het nieuwe besturingssysteem draaien. Daarna moet je ook betalen, maar hoeveel en in welke vorm is nog niet bekend. Wellicht biedt Microsoft het OS aan als abonnement, vergelijkbaar met Office 365.
Dus in het laatste geval wordt beweerd dat je na een jaar sowieso moet betalen...
Hoe zit het echt?

• enomiss
Hanterp schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:42:
Ik lees dat jullie een andere uitleg hebben over het niet-betalen van Windows 10 dan ik elders las.
Jullie schrijven:

[...]

Computer-Idee maakt ervan:

[...]

Dus in het laatste geval wordt beweerd dat je na een jaar sowieso moet betalen...
Hoe zit het echt?
Het is me opgevallen dat dit op meerdere Nederlandse websites verkeerd wordt vertaald.

Het eerste jaar is er de mogelijkheid om gratis te updaten. Als je dat eenmaal hebt gedaan blijft het gratis voor jou. Als je pas na een jaar besluit om te updaten dan moet je betalen.

• fotografie999
  • Niet online
_Arthur schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Doe eens een screenshot van je VM-disk-instellingen en van Disk Management in Win10.
Je hebt je reactie geedit maar het was idd nog niet aangepast in W10 zelf. Thanks!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Ben zowel op mijn laptop als op mn tablet van 9926 weer terug naar 8.1, zie ik dat 10041 beschikbaar is 8)7

Iemand enig idee of 10041 lekker werkt op een tablet? Touchinterface/browser ofzo? 9926 was op mn tab namelijk vreselijk en ik ben na 10 minuten weer terug gegaan :P

• Onbekend
  • Laatst online: 00:06

Onbekend

...

Bedrijfsmatig kijk ik ook uit naar de gebruikservaringen met Windows 10. We stellen de aanschaf van nieuwe pc's in ieder geval uit t/m de herfst aangezien we nog steeds niet zeker weten of het huidige Windows 7 of 8.1 ook "gratis" wordt geupgraded en daarna verder gratis in gebruik blijft.
(Een deel van onze medewerkers heeft al Windows 8.1 en deze werken zo'n 30% langzamer vergeleken met medewerkers die met Windows 7 werken. Ik hoop dat zodra Windows 10 uitkomt we deze definitieve versie op gebruiksvriendelijkheid kunnen testen en bepalen dan of we Windows 7 of Windows 10 aanschaffen.)

Helaas heerst er nog veel onduidelijkheid over prijzen en verse installaties na een jaar na de upgrade en/of installatie.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• _Arthur

_Arthur

blub

fotografie999 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:06:
Je hebt je reactie geedit maar het was idd nog niet aangepast in W10 zelf. Thanks!
Oh, nou, ik had verwacht dat iemand die een technical preview draait, wel snapt dat de partitie binnen Windows dan natuurlijk ook nog ge-extend dient te worden 8)
Onbekend schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:12:
Een deel van onze medewerkers heeft al Windows 8.1 en deze werken zo'n 30% langzamer vergeleken met medewerkers die met Windows 7 werken.
Dus met een nieuw OS werken de medewerkers opeens 30% langzamer? Dus na 4 upgrades doen ze helemaal niets meer? 8)

[ Voor 33% gewijzigd door _Arthur op 21-03-2015 13:22 ]

Verwijderd

Onbekend schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:12:
...
Een deel van onze medewerkers heeft al Windows 8.1 en deze werken zo'n 30% langzamer vergeleken met
medewerkers die met Windows 7 werken.
Dit vraagt om een onderbouwing, Windows 8.1 draait rondjes om 7 heen.
Ik hoop dat zodra Windows 10 uitkomt we deze definitieve versie op gebruiksvriendelijkheid kunnen testen en bepalen dan of we Windows 7 of Windows 10 aanschaffen.)...
Windows 7 is niet meer te koop, en support is ook einde verhaal.

• nec1560
  • Laatst online: 11-11 14:12
update van 9926 naar 10041 ging niet met de update functie.
Dus vanaf een iso 10041 over 9926 heen ge-installeerd, ging perfect.
Alles werkt goed, m.u.v. Norton Security die wil niet samenwerken met 10041,
dus even Avast erop gezet.
:)

• Onbekend
  • Laatst online: 00:06

Onbekend

...

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Dit vraagt om een onderbouwing, Windows 8.1 draait rondjes om 7 heen.
Bepaalde zaken zijn in gebruiksvriendelijkheid flink afgenomen. VPN's werken af-en-toe niet goed meer, terwijl je met Windows 7 dan wel gewoon de VPN kunt opzetten.
Daarnaast zijn veel "windows" vervangen door side-schermen. Deze side-schermen blijven niet open als je naar een ander scherm klikt, waardoor je vaker handelingen moet herhalen om iets voor mekaar te krijgen.

Ook andere zaken werken niet handig. Heb je weleens geprobeerd om van een programma uit het startmenu een snelkoppeling te maken in je quick-start in de taakbalk én op het bureaublad?
Heb je ook wel eens per ongeluk geklikt op "Dit programma losmaken van de taakbalk"? Vervolgens krijg je het hele menu niet meer waardoor je alle instances van dat programma moet afsluiten en opnieuw moet starten om dat rechtermuisklikmenu weer te krijgen.

Oja, in Windows 8.1 worden pictogrammen niet getoond als deze op een netwerklocatie staan. Nu hebben we alle pictogrammen moeten kopiëren naar de C-schijf en moeten we dit regelmatig bijwerken.

Dit is maar een kleine greep aan het extra werk wat we aan Windows 8.1 hebben t.o. Windows 7.
[...]

Windows 7 is niet meer te koop, en support is ook einde verhaal.
Zie http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/lifecycle
De Windows 7 Pro is nog wel te koop, maar het wordt wel lastiger....
Die ondersteuning geloof ik wel. Zolang ze geen beter product dan Windows 7 leveren, blijven we deze gewoon gebruiken....

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Going4Quests
Weet er iemand wat te doen? Ik heb nog steeds de nieuwe build niet gekregen. :(
Going4Quests schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:21:
Weet er iemand wat te doen? Ik heb nog steeds de nieuwe build niet gekregen. :(
Zet je update ring op slow (hij staat waarschijnlijk nu nog op fast). Doe check updates. Zet vervolgens weer op fast en controleer opnieuw naar updates.

is everything cool?

• Going4Quests
FREAKJAM schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:27:
[...]

Zet je update ring op slow (hij staat waarschijnlijk nu nog op fast). Doe check updates. Zet vervolgens weer op fast en controleer opnieuw naar updates.
Helaas doet dit niets. :'(
Windows Update does not find Build 10041

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 21-03-2015 17:43 . Reden: Niet doen... ]

is everything cool?

Verwijderd

Werkt niet. Dan beter http://letmebingthatforyou.com/ gebruiken

Edit: Op tweakers.net mag je 'niet auto in laten vullen' anders had ik dat wel gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 16:32 ]

• Going4Quests
Allemaal heel leuk die Google links, maar totaal nutteloos als je alles al geprobeerd hebt en daarom naar Tweakers komt omdat je denkt dat ze hier meer weten. :(
Going4Quests schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:55:
Allemaal heel leuk die Google links, maar totaal nutteloos als je alles al geprobeerd hebt en daarom naar Tweakers komt omdat je denkt dat ze hier meer weten. :(
Helaas zijn we niet helderziend op Tweakers. Als jij niet aangeeft wat je precies allemaal al geprobeerd hebt, kunnen we je ook niet helpen wel? Als je alleen roept "Ik zie de update nog steeds niet", hoe verwacht jij dan dat we je kunnen helpen?

Heb je die update al geinstalleerd zoals aangegeven in die link of je registry gecontroleerd?

@Sake
Ik had expres exact de titel van de answers.microsoft.com pagina gebruikt, niet zomaar willekeurig een zoekterm in lmgtfy gehengst. Daarnaast is er volgens mij niets mis met het gebruiken van dit soort links. Het kan bespottelijk overkomen, maar dat is niet mijn intentie in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 21-03-2015 17:08 ]

is everything cool?

• Going4Quests
Yep ik heb alles van die link al gedaan en heeft net zoals de meesten daar niets geholpen. Echter heb ik wel in een reply iets gevonden dat je kan upgraden naar Windows 10 pro met de serial key op de website van Microsoft (gedaan). Nu vindt hij de update, maar hij heeft een probleem met 't updaten.

http://i.imgur.com/62MM9xY.png
En wat krijg je als je Googled naar die foutmelding? Aangezien de build pas uit is, kun je bij Google ook aangeven dat hij alleen moet zoeken naar resultaten van afgelopen week. Dan kom je bijvoorbeeld op deze link uit. We willen je heus wel helpen hier op het forum, maar eigen inzet wordt ook gewaardeerd.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon pech hebt. Keep in mind dat het een preview is en dat bij jou op een of andere manier de update gewoon niet gaat lukken. In dit topic vind je eventueel nog links naar ISO's van TP 10041, misschien kan je het daarmee nog proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 21-03-2015 17:14 ]

is everything cool?

• Going4Quests
Ook niets, ook al gedaan. :(

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-11 13:30
Bij mij wou Windows Update ook niet werken, dus ik heb gewoon een ESD gedownload, iso van gemaakt met de decryptor en daarme geüpgraded.

• Going4Quests
Niemand heeft een werkende fix... Ach, heb nu gratis Windows pro ipv home. Benieuwd of dat zo blijft na de beta. :P

• Dragunov
Iemand die kan helpen hoe je bij nieuwe build in het inlogscherm een foto kan toevoegen in die cirkel?

Bedankt!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

fotografie999 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Kan je niet met diskpart een extend doen?
Dus select disk
Select volume
en dan extend?

wel even de goede disk en volumes selecteren. Kan je met list commando doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• fotografie999
  • Niet online
DarkSide schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:12:
[...]

Kan je niet met diskpart een extend doen?
Dus select disk
Select volume
en dan extend?

wel even de goede disk en volumes selecteren. Kan je met list commando doen.
Dank voor je reactie, het is inmiddels opgelost. Ik had in Windows ook nog even moeten aangeven wat er met de nieuwe ruimte moest gebeuren:)

• _Arthur

_Arthur

blub

Dragunov schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:07:
Iemand die kan helpen hoe je bij nieuwe build in het inlogscherm een foto kan toevoegen in die cirkel?

Bedankt!
En, wat heb je zelf al gevonden?

(Settings -> Accounts en dan bij Your picture)

Dit is toch echt een topic voor een Technical Preview en we zitten op tweakers. Het zou mooi zijn als iedereen effe een neus verder kijkt, daar wordt dan uiteindelijk iedereen wijzer van.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06

Quad

Doof

Ik dacht, ik installeer build 9926 eerst maar even opnieuw in VMware, nadat ik deze geupgraded had naar versie 11.
Maar na 3 uur op voorbereiden te hebben staan werd ik het wel een beetje zat, en na wat speurwerk heb ik de CPU cores en werkgeheugen in de VM maar opgeschroefd naar 4 cores en 4GB werkgeheugen, en nu knalt hij er doorheen alsof het niets is. :)

Als ik dat nu eerder had geweten.. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Going4Quests schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:41:
Niemand heeft een werkende fix... Ach, heb nu gratis Windows pro ipv home. Benieuwd of dat zo blijft na de beta. :P
Ja, dat blijft. Iedereen met minimaal W7 kan gratis upgraden. Is al vrij lang bekend.

is everything cool?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Quad schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:41:
Ik dacht, ik installeer build 9926 eerst maar even opnieuw in VMware, nadat ik deze geupgraded had naar versie 11.
Maar na 3 uur op voorbereiden te hebben staan werd ik het wel een beetje zat, en na wat speurwerk heb ik de CPU cores en werkgeheugen in de VM maar opgeschroefd naar 4 cores en 4GB werkgeheugen, en nu knalt hij er doorheen alsof het niets is. :)

Als ik dat nu eerder had geweten.. :+
Als er een ding is dat nooit zal veranderen bij Windows: Meer RAM en extra CPU-cores zijn altijd nuttig :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dragunov
_Arthur schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:31:
[...]

En, wat heb je zelf al gevonden?

(Settings -> Accounts en dan bij Your picture)

Dit is toch echt een topic voor een Technical Preview en we zitten op tweakers. Het zou mooi zijn als iedereen effe een neus verder kijkt, daar wordt dan uiteindelijk iedereen wijzer van.
Wat ik heb gevonden...

Dat er reeds een foto staat, maar niet in die cirkel waar het wel moet

• _Arthur

_Arthur

blub

Dragunov schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:13:
Wat ik heb gevonden...

Dat er reeds een foto staat, maar niet in die cirkel waar het wel moet
En, heb je hem al eens vervangen door een andere ter test?

• Going4Quests
FREAKJAM schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:57:
[...]

Ja, dat blijft. Iedereen met minimaal W7 kan gratis upgraden. Is al vrij lang bekend.
Dat was idd al langer bedoelt, maar ik heb het over iets anders. Ik had de standaard Windows 8.1 en had dan de Windows 10 Technical Preview. Met een seriecode op de site van Microsoft heb ik mijn licentie gratis naar pro bijgewerkt. Ik heb nu Windows 10 Pro Technical Preview. Ik ben benieuwd of ik mijn pro versie behoudt wanneer W10 uitkomt.

• EricJH
  • Laatst online: 20:56
Martinspire schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:14:
[...]
En dat is dan voldoende of wat?
Hoe bedoel je?
Ben al aan het kijken geweest welke beveiligingssuits uberhaupt werken op Win10 maar dat is vrijwel niets. Virusscanners zie je nog wel, maar firewalls e.d. niet en dat is jammer/raar. Nou weet ik wel wat ik zoal gebruik en download, maar toch voel ik me niet helemaal veilig. Zeker als je zo her en der leest hoe goed Windows Defender en Windows Firewall scoren.
Het is een beta build maar je krijgt een compleet pakket met AV, netwerk Firewall, Sandbox en als je wilt ook een HIPS als je de Proactive Security configuratie activeert.

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11 20:51

wowi

build 10041, na aan maken van account naam een vage crash maar het liep wel door.
Tevens is het start menu van windows 10 gewoon rommel, hadden ze nu niks beters kunnen maken?
En de icoontjes zien er ook niet uit, we gaan achteruit in besturing in plaats van vooruit.

Tis een rommeltje veel oude schermen achter nieuwe schermpjes. Het wordt een brei zo.
Ik wil gewoon me win7 menu terug, was dat er nu niet in te maken meer.

En niet die stomme tegels, dat is echt niks.

Ik weet niet wie er voor de vormgeving daar zit, maar die kan er dus niks van.
Weer een jip en janneke windows bah.

Tevens moet je erg oppassen dat je geen express instellingen doet alles wordt voor reclame doeleinden gebruikt bah voor de tweede maal.

Tevens ken ik echt het alfabet wel dat hoeven ze me ook niet voor te kauwen in het start menu.

Windows defender en one drive zijn niet verwijderbaar uit de software ook niet onder de windows software.

Taakbeheer ziet er wel netjes uit maar dat is zoals in win8.1 ook

[ Voor 25% gewijzigd door wowi op 22-03-2015 00:39 ]

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
Martinspire schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:14:
[...]
Gebruik al sinds de eerste TP de firewall van Sphinx. Doet voor mij wat ik er van verwacht en werkt zonder problemen.

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb sinds de nieuwe build 10041,geen betrouwbaarheidsgeschiedenis meer.
Is die soms uitgeschakeld?

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Build 10041 begint eindelijk wat beter te worden voor touch. Het enige waar ik nog steeds tegen aanloop is het bereiken van de app commands menu.

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:24

PDZ

📍Damwâld

Gelukkig werkt Classic Shell ook met de Windows 10 Preview, want ik vind dat hele nieuwe start menu maar niks.

De tiid hâldt gjin skoft.

• Dragunov
_Arthur schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:51:
[...]

En, heb je hem al eens vervangen door een andere ter test?
Ja hoor, zelfde resultaat!

Ik dacht dat dit ging werken omdat er bij die gelekte foto's de foto van Bill Gates zichtbaar

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

PDZ schreef op zondag 22 maart 2015 @ 10:25:
Gelukkig werkt Classic Shell ook met de Windows 10 Preview, want ik vind dat hele nieuwe start menu maar niks.
Wat mis je vergeleken met Win7's startmenu? Of wat werkt er anders aan?

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:24

PDZ

📍Damwâld

RayNbow schreef op zondag 22 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Wat mis je vergeleken met Win7's startmenu? Of wat werkt er anders aan?
Het uiterlijk bevalt me niet en al die tegels, zoals het in Windows 7 was was het voor mij goed, met een paar drukken op een knop heb ik met Classic Shell dat menu weer terug en hoef ik niet te wennen aan een start menu wat ik er persoonlijk niet uit vind zien. Niet dat het nieuwe start menu slecht is, maar ik heb gewoon liever zoals hij in Windows 7 was.

De tiid hâldt gjin skoft.

Pagina: 1 ... 28 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ