Dat is een bekende bug.
(niet alleen op laptops)
(niet alleen op laptops)
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 22:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 22:06 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
9841 was nog de beste. 9879 was voor mij een puinbak, met een gesloopte taskbar and all that.Quad schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:13:
In mijn VM idem dito inderdaad.
Vind deze build vooralsnog minder stabiel dan de vorige, die was voor mijn gevoel stukje vlotter en snappier.
Wie niethylke94 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:20:
Weet iemand hoe je het gedeelte met live-tiles smaller maakt?
Ik heb nu alles in één kolom staan. Echter krijg ik nu een lege kolom ernaast staan...
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Wat is er minder stabiel aan dan?Quad schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:13:
Vind deze build vooralsnog minder stabiel dan de vorige,
Daar verbaasde me ik ook over. Nu valt bij veel programma's een deel van de naam eraf. Lelijk en onduidelijk. Ook snap ik niet dat je nog steeds niet gewoon je eigen kleur per tile kan kiezen.foppe-jan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:25:
Tjonge, wat onhandig dat je live tiles geen eigen naam mag/kan geven.
Dan komt het "oude" startmenu weer terug. Ik wil dit nieuwe menu, alleen moet hij die lege kolom weg halen...Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:33:
[...]
Wie niet
Oja dit truukje.
Open regedit: Voeg toe EnableXamlStartMenu aan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
DWORD32 en waarde 0
Restart explorer.exe
Doordat Cortana nu aanstaan, en mijn geval dus steeds vast loopt, loopt bij mij alles regelmatig vast. IE's, explorer, alles hangt meteen moment dat ik maar ga typen in dat zoekscherm (welke je ook kan gebruiken om te zoeken naar een programma). Plus dat ik via Creative controlpanel zelfs hele PC kan laten rebooten_Arthur schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:51:
[...]
Wat is er minder stabiel aan dan?
Gebruik het nu sinds de release op mn dagelijkse desktop; vastlopers e.d. nog niet gehad (ook niet van IE).
Ben het verder wel met je eens dat de interface af en toe wat stroperig is. Maar heb het idee; zoals in vorige previews, dat er nog aardig wat debugging overal aanstaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Niet in deze build.hylke94 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:16:
[...]
Dan komt het "oude" startmenu weer terug. Ik wil dit nieuwe menu, alleen moet hij die lege kolom weg halen...
Dan wachten we nog ff af. Misschien bij een toekomstige update.
Ik gebruik geen Cortana; misschien dat dat scheelt.SinergyX schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:20:
Doordat Cortana nu aanstaan
Dat is de default instelling ja. Settings -> Update & Recovery -> Advanced Options -> boven aan de Choose how updates are installed op Notify... zetten.hylke94 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:29:
Ooh, en ineens gaat mn vm restarten voor updates...
Gelijk ff aangepast. Hij had preview builds ook van fast op slow gezet. En we kunnen nu een branch kiezen voor preview updates... Er staat nu alleen nog maar één branch in (fbl_awesome1501)._Arthur schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:32:
[...]
Dat is de default instelling ja. Settings -> Update & Recovery -> Advanced Options -> boven aan de Choose how updates are installed op Notify... zetten.
Tjonge, in het kader van de wedstrijd meest betekenisloze uitspraken van het jaar wil ik "Getting builds slower could mean more solutions are available for issues" kandidaat stellen..hylke94 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Gelijk ff aangepast. Hij had preview builds ook van fast op slow gezet. En we kunnen nu een branch kiezen voor preview updates... Er staat nu alleen nog maar één branch in (fbl_awesome1501).
[ Voor 3% gewijzigd door foppe-jan op 28-01-2015 10:55 ]
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Ja, die optie snap ik ook nog steeds niet helemaal...foppe-jan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Tjonge, in het kader van de wedstrijd meest betekenisloze uitspraken van het jaar wil ik "Getting builds slower could mean more solutions are available for issues" kandidaat stellen..
Ben ook benieuwd wanneer we deze nieuwe build wel kunnen binnenhalen.
- Reliability improvements for virtual machine live migrations.
- Reliability improvements to prevent some system crashes in SettingsSyncHost.exe.
- Reliability improvements to prevent possible data corruption.
- Increased power efficiency to extend battery life.
- A fix for an issue that prevents the new Store (Beta) from appearing on the taskbar.
- A fix for an issue that could cause users to remain at the 'Please Wait' screen when attempting to sign in with a Smart Card connected.
- A fix for an issue that could cause virtual machines (VMs) to lose connectivity to virtual hard drives (VHDs).
- A fix for an issue that could cause error 0x8E5E05E2 when installing apps.
- A fix for an issue that could cause a delay when opening a new tab in Internet Explorer.
- A fix for an issue that could cause the system to fail to resume from sleep when connected to multiple monitors with some graphics drivers.
- A fix for an issue that could cause the Start Menu to be improperly registered and fail to launch.
- A fix for an issue that prevents launching XBOX Live enabled games that require sign-in, and would incorrectly result in the message, 'To use this app, you need to sign in with the Microsoft account that was used to download it.'
- A fix for an issue that could present the user with the incorrect End-User License Agreement (EULA) during upgrade.
On a different note, this update, once installed, apparently triggers a false alarm allowing participants to see the availability of a new build. Depending on which ring you select (Fast or Slow), participants are able to see build 9932 or 9931, but are unable to download it successfully.
[ Voor 87% gewijzigd door FREAKJAM op 28-01-2015 11:07 ]
is everything cool?
[ Voor 22% gewijzigd door S_Chief op 28-01-2015 11:26 ]
Niet, deze update was bedoeld voor intern gebruik.FREAKJAM schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:01:
Ik heb mijn branch ook weer op slow gezet ipv fast en ik krijg nu inderdaad KB3035129 binnen.
[...]
Ben ook benieuwd wanneer we deze nieuwe build wel kunnen binnenhalen.
[...]
@bc3tech @AnXboxDude @bdsams Yep, looks like this is on us - we're exposing some build offers that we shouldn't - sorry, only MSFT can get.
Gabriel Aul @GabeAul
3:50 AM - 28 Jan 2015
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Bijvoorbeeld het hangende startmenu etc. Werkt allemaal net wat minder vloeiend en soms met beetje hakkelen. De build hiervoor was gewoon wat strakker, ook qua icoontjes en uitstraling. Wat mij betreft is deze build een achteruitgang dus._Arthur schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:51:
[...]
Wat is er minder stabiel aan dan?
Gebruik het nu sinds de release op mn dagelijkse desktop; vastlopers e.d. nog niet gehad (ook niet van IE).
Ben het verder wel met je eens dat de interface af en toe wat stroperig is. Maar heb het idee; zoals in vorige previews, dat er nog aardig wat debugging overal aanstaat.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dat zou dus in update KB3035129 opgelost moeten zijn.Quad schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:14:
Bijvoorbeeld het hangende startmenu etc.
Verwijderd
Ik sta gewoon in de Fast ring en kreeg deze ook gewoon binnen.FREAKJAM schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:01:
Ik heb mijn branch ook weer op slow gezet ipv fast en ik krijg nu inderdaad KB3035129 binnen.
...
[ Voor 12% gewijzigd door cazzie op 28-01-2015 14:45 ]
control alt oeps deleted
Same here.Dragunov schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:50:
Onder Windows Update, geavanceerde opties zie ik nu 'branch' staan en die staat op fbl_awesome1501
[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 28-01-2015 23:39 . Reden: Riekt beetje naar 'verkeerde' niet helemaal legale key... ]
AFAIK zijn "goedkope" Windows keys vaak keys die eigenlijk gratis zijn en op termijn gedeactiveerd kunnen worden. Wat legaliteit betreft kun je net zo goed een activator gebruiken dan een dergelijke key kopen. De voorwaarden van Microsoft zijn daar iig helder in.foppe-jan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:48:
enigszins offtopic, maar mocht iemand een key voor win7 pro (oem) zoeken, is die hier momenteel €23, [edit:
en nu blijkbaar €29].
Offtopic²: hoezo spam? lijkt me een beetje een overdreven beschrijving...
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2015 00:02 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Aha. Ik heb mijn win7/8 keys via wat vroeger MSDNAA heette ge'kocht', dus heb me nooit echt beziggehouden met de vraag waar je betrouwbaar betaalbare windowslicenties kunt halen...sdk1985 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:23:
[...]
AFAIK zijn "goedkope" Windows keys vaak keys die eigenlijk gratis zijn en op termijn gedeactiveerd kunnen worden. Wat legaliteit betreft kun je net zo goed een activator gebruiken dan een dergelijke key kopen. De voorwaarden van Microsoft zijn daar iig helder in.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
bron: https://twitter.com/joebelfiore/status/559845609020993536@marypcbuk @jackschofield @ExNokian @sbisson @dinabass 8" & up = "desktop" w/ win32 apps. < 8" = phones, phablets, sm tablets. No dsktp.
https://twitter.com/joebelfiore/status/560524791266811904@Lisan_09 Yes, FLAC support will be on phones/small tablets... won't be in the first insider build, though, will be a few months later..
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Reageer dan gewoon nietSjah schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:58:
Nou wat veel, ik kom klaar...
Het is ook gewoon niet toegestaan. Een OEM licentie mag alleen worden verkocht bij aanschaf van een compleet systeem; losse verkoop wordt expliciet verboden. Dus deze keys aanschaffen klinkt leuk maar is net zo illegaal als ergens een torrent vandaan plukken (hoewel de pakkans natuurlijk relatief klein issdk1985 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:23:
[...]
AFAIK zijn "goedkope" Windows keys vaak keys die eigenlijk gratis zijn en op termijn gedeactiveerd kunnen worden. Wat legaliteit betreft kun je net zo goed een activator gebruiken dan een dergelijke key kopen. De voorwaarden van Microsoft zijn daar iig helder in.
youtube.com/@hisrep
Yes, dat scheelt converteren... helemaal mooi als deze flacs hopelijk ook via OneDrive kunnen worden gestreamd.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ik heb de US-en versie en daar is het Power Options. Beetje knullige vertaling dusQuad schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:26:
Waarom heet de aan/uit knop in Windows 10 eigenlijk energiebeheer?
Windows 10
[afbeelding]
Windows 8.1
[afbeelding]
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 23:36 ]
Zo zitten er wel meer vage EN-NL vertalingen in, ook in de XBO. Power options, energie beheer.. soort van kloppendQuad schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:26:
Waarom heet de aan/uit knop in Windows 10 eigenlijk energiebeheer?
Windows 10
[afbeelding]
Windows 8.1
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij het installeren van updates oa ook, half Nederlands, half Engels.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:35:
[...]
Ik heb de US-en versie en daar is het Power Options. Beetje knullige vertaling dus
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
There is no place like 127.0.0.1
Eehh.......Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:33:
[afbeelding]
slow ring
[afbeelding]
fast ring
jeuj, nieuwe builds![]()
[afbeelding]
Niet dus
Dit dus; helaas dus nog geen publiekelijke nieuwe builds voor ons.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:40:
Kennelijk een foutje bij Microsoft..
https://twitter.com/GabeAul/status/560268766043324416
[ Voor 13% gewijzigd door _Arthur op 29-01-2015 13:42 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Check dit en help mee!
Ben jij getrouwd met een PC?Dragunov schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:23:
Ik had op me vrouw de ISO gewoon uitgepakt met winrar en dan de setup.exe gestart.
Op eigen PC gewoon via Windows Update
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 60% gewijzigd door Sjah op 29-01-2015 23:49 ]
-
Alle niet publiekelijk releases zal je niet kunnen installeren... dus ook weinig zin om daar elke keer over te berichten
there's a registry key that was added with update KB3035129 to check for internal builds. The key shouldn't be there.
open the registry (Run-> regedit)
browse to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability
delete ThresholdInternal
now re-open Windows Update
[ Voor 30% gewijzigd door _Arthur op 30-01-2015 09:41 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
paar uur laten draaien_Peter2_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:08:
Gisteren heb ik de tech preview (x64) gedownload en gepoogd te installeren onder Virtual Box. Na installatie en bij first boot blijft hij hangen op "Voorbereiden".
Heeft iemand hier ervaring mee?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ja, kan erg lang duren soms_Peter2_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:09:
Duurt dat zo lang? (Hij had al meer dan een uur staan draaien).
Waar een wil is, is een stopcontact....
Dit issue komt pas 10x voor in dit topic..._Peter2_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:08:
Gisteren heb ik de tech preview (x64) gedownload en gepoogd te installeren onder Virtual Box. Na installatie en bij first boot blijft hij hangen op "Voorbereiden".
Heeft iemand hier ervaring mee?
Me vrouw kreeg ook deze versie op haar laptop, maar bij haar staat er wel ProfessionalVerwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 04:43:
[afbeelding]
Weer een build die niet te installeren is
Ohw...? Zij kon hem wel installeren ook?Dragunov schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:09:
[...]
Me vrouw kreeg ook deze versie op haar laptop, maar bij haar staat er wel Professional
Ik gok van nietTheVMaster schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:35:
Ohw...? Zij kon hem wel installeren ook?
Het is een fout; 'wij' zouden dit niet moeten zien normaal gesproken.Dragunov schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:41:
Maar dat is dan al de tweede maal dat Microsoft iets op de Windows Update server smijt waar wij niet aankunnen, kunne ze dit intern niet regelen?
Maar na eenmaal weten ze toch waar het probleem ligt en kunnen ze dit oplossen_Arthur schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:45:
[...]
Het is een fout; 'wij' zouden dit niet moeten zien normaal gesproken.
_Arthur in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"
Kennelijk zijn er andere dingen die meer prioriteit hebben om opgelost te worden.Dragunov schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:20:
Maar na eenmaal weten ze toch waar het probleem ligt en kunnen ze dit oplossen
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Wat is daar raar aan? De notificaties van nieuwe builds krijg je juist niet meer omdat je die regkey hebt weggehaald. (En dat is juist wat je wil, want we kunnen ze toch niet installeren).prutser001 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:35:
Raar na het verwijderen van die reg key is de melding van 9934 weg... Jammer.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability
delete ThresholdInternal
there's a registry key that was added with update KB3035129 to check for internal builds. The key shouldn't be there.
open the registry (Run-> regedit)
browse to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability
delete ThresholdInternal
now re-open Windows Update
[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 30-01-2015 17:07 ]
is everything cool?
Doe eens een linkje met welke crashed.RayNbow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:16:
Zijn er mensen die HTML5 video's kunnen afspelen in IE? Hier crasht IE telkens.
Elke willekeurige site met een HTML5 video.
[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 31-01-2015 11:28 ]
Denk meer een lokaal iets; hier werkt het prima (met 9926). Nog geen enkele crash er mee gehad.RayNbow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:26:
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Wat bedoel je hier precies mee? Ik zie toch vooral nieuwe dingen in de nieuwe build. De taskbar van 10 is toch anders dan zowel Windows 7 en 8 en de vorige builds. De window-management-knoppen rechtsboven zijn ook totaal anders. Settings-app is totaal nieuw voor deze build.kendo schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:00:
Het valt me trouwens op dat hoe verder de builds vorderen, hoe meer het windows 8 uiterlijk naar voren komt. (ik draai nu 9926)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wil het ook eens proberen, maar ik krijg de quick launch niet meer gevonden. Is die er uit gesloopt?Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:08:
Nee, niet hoger. Balk boven is running tasks, eronder is de Quick Launch.
Dat is even frunniken: http://winaero.com/blog/h...ick-launch-in-windows-10/Melkunie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:56:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wil het ook eens proberen, maar ik krijg de quick launch niet meer gevonden. Is die er uit gesloopt?
de eerdere builds waren vrij kaal. Het startmenu was bv. meer windows 7 stijl en metro(of een metro achtig menu) zit nu weer onder de windows knop.Ramon schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:52:
[...]
Wat bedoel je hier precies mee? Ik zie toch vooral nieuwe dingen in de nieuwe build. De taskbar van 10 is toch anders dan zowel Windows 7 en 8 en de vorige builds. De window-management-knoppen rechtsboven zijn ook totaal anders. Settings-app is totaal nieuw voor deze build.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Auto hide werkt gewoon, toevallig niet je taskbar gelocked? (RMB op de taskbar)Melkunie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:31:
Thanks! Tis gelukt, viel mee![]()
Auto-hide wil alleen niet meer werken, maar de vensters doen wel alsof het werkt dus die zakken er achter weg.
[afbeelding]
Verwijderd
Soms wil een programma aandacht zonder dat je kunt zien welk programma, maar het houdt wel de taskbar omhoog, dit heb ik eerdere versies van Windows ook gemerkt. Restart van explorer fixed het ook.Melkunie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:50:
Het stond allemaal goed ingesteld, maar een simpele reboot heeft het opgelost. Geen idee wat er mis was, maar nu werkt het perfect. Bedankt!
Ik had ook veel last van crashes bij IE met YouTube en diverse andere (ik denk HTML5) sites (HTML5? advertenties). Na de laatste updates heb ik geen last meer van...RayNbow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:26:
[...]
[video]
Edit: Uiteraard... nu doet de boel 't wel...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik kom niet verder als 2k omdat mijn monitor 'maar' 2k is. Maar mijn SP3 i5 op Windows 10 heeft daar in ieder geval totaal geen moeite mee. Hooguit 10% CPU..._Arthur schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:10:
De 4k video playback in Win10 is trouwens echt prima; ook op oudere / niet super snelle hardware werkt het prima.
Zie dit topic voor een 2 tal voorbeelden van mij; Core i7 920 met HD 7950 te traag voor youtube 4k?
Ben benieuwd wat de ervaringen van de anderen hier zijn. Denk dat 4k gebruik (ook straks op 4k schermen) wel prima zit onder Win10.
[ Voor 76% gewijzigd door Turdie op 31-01-2015 18:02 ]
Je kan gewoon 4k materiaal afspelen natuurlijk; wordt wel gedownsampled.Swerfer schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:30:
Ik kom niet verder als 2k omdat mijn monitor 'maar' 2k is. Maar mijn SP3 i5 op Windows 10 heeft daar in ieder geval totaal geen moeite mee. Hooguit 10% CPU...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Upgraden naar Windows 10 Enterprise zal sowieso niet gratis worden.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:49:
Zal mij benieuwen of ik kan upgraden (evt. met bijbetalen) van Windows 8.1 with Bing naar W10 Professional. Enterprise staat er nu op, maar dat heb ik toch niet nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 01-02-2015 12:28 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq