Hier groot probleem (misschien nog iemand met het probleem?) Na installeren heb ik even grafische drivers erop gezet (geen beeld op 2e monitor) en daarna een restart gedaan. Vervolgens ben ik allerlei zaken aan het installeren, nog wat updates erbij gedaan en opnieuw opgestart. Maar hij komt niet in zijn aanmeldscherm. Ik ben dus wel voorbij het laden van Windows inclusief laadicoon, maar daarna moet ie het loginscherm weergeven maar blijft het beeld zwart. Wel heb ik een cursor. En die kan over beide beeldschermen heen.
Maar ik heb dus al wat zaken geprobeerd zoals startup repair, chkdsk, safe mode etc, maar ik kom gewoon niet aan de login toe. En dat terwijl hij het dus wel 1 keer goed heeft gedaan om opnieuw op te starten.
Ik moet wel toegeven dat de vorige install ook niet heerlijk verliep (kreeg bsods door driver verification) en deze hardware zelf is nog wel vrij nieuw.
System restore geeft nu overigens 0x8000ffff dus daar heb ik ook weinig aan. En ik dit is al de 2e keer dat ik hem opnieuw installeer met deze laatste build maar het werkt gewoon niet.
[edit]
Na wat dingen te hebben aangepast in mn Bios kreeg ik hem wel weer in Windows maar daar ging uiteindelijk ook weer vanalles mis. Een restore die wel en niet gelukt was, allerlei apps kwijt die niet wilden herinstalleren en het startmenu die niet meer wilde openen
Dus maar even nogmaals geïnstalleerd en nu werkt ie wel prima
[
Voor 13% gewijzigd door
Martinspire op 25-01-2015 00:04
]