Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15

AzzKickah

06-CENSORED

Tk55 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:01:
[...]

Bedankt. Je lijstje klopt wel aardig.

Klopt, maar als jij iets roept als "de kleine irritaties die al sinds Windows 95 erin zitten" dan verwacht je toch niet dat wij die post even in je comment history gaan opzoeken? Dan reproduceer je zelf even dat lijstje en kost het niet ons allemaal de moeite om het op te zoeken.
Mwoach, hier op Tweakers wordt eigen initiatief verwacht en gewaardeerd. Dit is nu de 3e keer dat ik deze lijst gepost hebt. Nou ja, de laatste keer dmv een link.

Anyway, u is welkom :) Had verwacht dat je het niet eens zou zijn met m'n lijst :P

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:02:
[...]

een drone bouwen die een paar tientjes in china te verkrijgen is en daarvoor dure virtual reality brillen kopen?

ik moet nog zien wat een consument hier aan heeft,tijdens auto rijden mag het niet,straks op straat niet ivm privecy
Je mist het punt denk ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

No ff schijten en ik heb de demonstratie gemist van de hololens?
shit zeg

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 11:03
Zat je zo lang te poepen? ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MB113 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:04:
No ff schijten en ik heb de demonstratie gemist van de hololens?
shit zeg
lol dan weet ik niet wat 'ff' schijten is bij jou :P

• edonkey-boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 00:52
Quad schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:03:
[...]

Je mist het punt denk ik.
mischien wel,we zullen het zien in de toekomst of het handig is

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Echt n minuutje, maar begreep uit de comments dat ze uitlegden hoe dat met de handbewegingen werkte?

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
MB113 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:06:
Echt n minuutje, maar begreep uit de comments dat ze uitlegden hoe dat met de handbewegingen werkte?
Er was een live demo met hololens programme om 3d modellen te maken.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 06:32
Denk je ook aan onze Vlaamse lezers... ;)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Niet uitleggen, maar je zag de persoon die het bestuurde steeds heel duidelijk haar wijsvinger recht voor haar hoofd houden om dingen te verplaatsen, en hem in te buigen om te clicken

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:02
Swerfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:06:
[...]

:o

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• edonkey-boy
nog steeds niks over schaaling op hoge resolutie (4K) schermen?

• Haas
Swerfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:06:
[...]

Die heb ik even moeten Googlen. Haha, wist ik niet! _/-\o_

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

@JeroendeBoem & Goron. Ahzo, dankje, niet zo heel uitgebreid dus.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:08:
nog steeds niks over schaaling op hoge resolutie (4K) schermen?
Je hebt kritiek op alles wat cool is aan deze presentatie en maakt je druk om dit kleine detail? 8)7

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-11 17:39

Gmount

Ecorunner lid

''center around you", "personalize", "how cortana knows you".
Mooi om te zien dat ze doen alsof ze personalisatie zelf uitgevonden hebben terwijl ze het vergeten waren bij windows 8 :P

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

• Haas
Nou, klein detail... Dit is voor veel mensen een zeer gewenste feature.

• Swerfer
Ik zie meer negatieve reacties, terwijl ik denk dat Windows 10 een geweldig systeem wordt. Mensen zijn en blijven bang voor verandering...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

nieuws: Microsoft presenteert headset HoloLens voor weergave hologrammen

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:13
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:02:
[...]

een drone bouwen die een paar tientjes in china te verkrijgen is en daarvoor dure virtual reality brillen kopen?
Het is een demonstratie van hoe gedetailleerd je bezig zou kunnen zijn. Betekent niet dat alle use cases alleen over het bouwen van drones zullen gaan.
ik moet nog zien wat een consument hier aan heeft,tijdens auto rijden mag het niet,straks op straat niet ivm privecy
Ja want het enige wat mensen doen is op straat lopen en autorijden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• edonkey-boy
Michielgb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:09:
[...]

Je hebt kritiek op alles wat cool is aan deze presentatie en maakt je druk om dit kleine detail? 8)7
vind het toch wel een belangrijk puntje.verder wel een top presentatie! zit te genieten hoor :)

• robobeat
  • Laatst online: 28-10 22:10
lol, windows holographic is nu al worldwide trending op twitter.
Dit afsluitende woordje duurt wel wat lang trouwens. Enne een prijs zou ook wel fijn zijn

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
Geen nieuwe telefoon dus.

Hoe zouden ze bij Google naar de presentatie over die bril gekeken hebben?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Swerfer
Martinspire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:16:
Enne een prijs zou ook wel fijn zijn
Gratis upgrade vanaf Windows 7

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:16:
Dit afsluitende woordje duurt wel wat lang trouwens. Enne een prijs zou ook wel fijn zijn
En het model: Eenmalige licentie of abonnement?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• edonkey-boy
Ramon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:11:
[...]
Het is een demonstratie van hoe gedetailleerd je bezig zou kunnen zijn. Betekent niet dat alle use cases alleen over het bouwen van drones zullen gaan.

[...]

Ja want het enige wat mensen doen is op straat lopen en autorijden.
ja je kunt beter zo`n bril kopen om spelletjes te spelen? ik kijk er meer na van prachtig zo`n bril maar wat heb ik er aan en wat leverd het op? in de auto als navigatie en info (handig) op straat op vakantie rondleider en info over historische gebouwen bv etc etc niet iedereen gaat dingen in 3d ontwerpen en dat gaat ook prima met een 2D scherm.

maar van mij mag het product komen hoor,al vond ik de google-glas wat mooier en kleiner ook.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

zal wel 99.99 per jaar worden.. is het nu toch ook al?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

anandus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:17:
[...]

En het model: Eenmalige licentie of abonnement?
Gezien Windows 10 nog lang niet uit komt, komt dat tzt wel, gaat nu enkel om de inhoud.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Swerfer
Nog steeds gratis. Als je update een jaar nadat Windows 10 wordt gereleased, dan moet je betalen.

Ze willen dus zo snel mogelijk mensen naar Windows 10 lokken...

• Goron
Mooi hoe alle journalisten hard aan het werk zijn met typen in plaats van juichen en klappen

• robobeat
die vent die nu op het podium staat doet dat niet vak volgens mij. wat issie nerveus zeg.

• Emgeebee
Dit jaar nog Windows 10. Gaaf.

Toch een telefoon?

[ Voor 6% gewijzigd door Emgeebee op 21-01-2015 20:19 ]

• Ramon
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:17:
[...]

ja je kunt beter zo`n bril kopen om spelletjes te spelen? ik kijk er meer na van prachtig zo`n bril maar wat heb ik er aan en wat leverd het op? in de auto als navigatie en info (handig) op straat op vakantie rondleider en info over historische gebouwen bv etc etc niet iedereen gaat dingen in 3d ontwerpen en dat gaat ook prima met een 2D scherm.

maar van mij mag het product komen hoor,al vond ik de google-glas wat mooier en kleiner ook.
Sorry maar Google Glass is totaal niet vergelijkbaar.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:18:
[...]

Gezien Windows 10 nog lang niet uit komt, komt dat tzt wel, gaat nu enkel om de inhoud.
Lijkt me redelijk cruciaal. Als het een abo is denk ik dat hele volksstammen gewoon bij 7 (of 8 ;) ) blijven ongeacht de inhoud.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:20:
Lijkt me redelijk cruciaal. Als het een abo is denk ik dat hele volksstammen gewoon bij 7 blijven ongeacht de inhoud.
7 of 8, inderdaad.

• Haas
Jammer dat er niets is verteld over Windows 10 op hoge resolutie schermen maar verder een hele mooie presentatie van de toekomst.

• Goron
anandus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:20:
[...]

Lijkt me redelijk cruciaal. Als het een abo is denk ik dat hele volksstammen gewoon bij 7 blijven ongeacht de inhoud.
Ewww dat zou wel naar zijn inderdaad.

Ik hoop eigenlijk gewoon een vaste prijs en lager als voorheen het geval was.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Haas schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:21:
Jammer dat er niets is verteld over Windows 10 op hoge resolutie schermen maar verder een hele mooie presentatie van de toekomst.
Je zag net een klein beetje Windows 10 op een 4K beeld.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
Hm ik dacht dat die op het einde nog wat zei over een flagship phone?

• robobeat
Als microsoft hier inderdaad een abonnementsvorm aan gaan koppelen, denk ik dat ze, ondanks de wijze waarop ze het presenteren, totaal de plank misslaan. daarnaast weten we het gewoon nog niet, maar ik mag hopen voor hun als ook voor de consument dat dat niet gaat gebeuren. dat zou een product als dit totaal teniet doen lijkt me.

• Swerfer
Ik had stiekem gehoopt dat je nu de nieuwe build kon downloaden, maar helaas nog even wachten (en dagelijks 10x kijken)...

• Lekker Ventje
Xepos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:22:
Hm ik dacht dat die op het einde nog wat zei over een flagship phone?
Die komen later dit jaar.

• Lekker Ventje
Waarom zouden ze een abonnementvorm aan een OS koppelen? Zo lomp zijn ze niet.

• edonkey-boy
Ramon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:19:
[...]

Sorry maar Google Glass is totaal niet vergelijkbaar.
waarom niet,hier word ook een beeld over jou eigen zicht geprojecteerd.het is maar net hoe de achterliggende hardware er mee omgaat.als google-glas aan een dikkrafise pc gekoppeld kan worden dan heb je ook meer rekenkracht om het zelfde te berijken.of je gaat het streamen net zoals je tegenwoordig spellen kunt spelen en servers de rekenkracht uitvoeren.

• Miki
  • Nu online
robobeat schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:22:
Als microsoft hier inderdaad een abonnementsvorm aan gaan koppelen, denk ik dat ze, ondanks de wijze waarop ze het presenteren, totaal de plank misslaan. daarnaast weten we het gewoon nog niet, maar ik mag hopen voor hun als ook voor de consument dat dat niet gaat gebeuren. dat zou een product als dit totaal teniet doen lijkt me.
Als ze de prijzen niet al te hoog maken zie ik niet in dat ze een plank zullen mis slaan. Hun huidige aanbod van Onedrive onbeperkt i.c.m. Ofiice 365 is ook zeer scherp geprijsd ;)

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
Swerfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:22:
Ik had stiekem gehoopt dat je nu de nieuwe build kon downloaden, maar helaas nog even wachten (en dagelijks 10x kijken)...
Volgens mij is gezegd dat de er over ongeveer 10 dagen weer een nieuwe build zou zijn, correct me if I'm wrong.

• Haas
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:23:
Waarom zouden ze een abonnementvorm aan een OS koppelen? Zo lomp zijn ze niet.
Lijkt mij niets mis mee? Als je iets gebruikt ervoor betalen zolang je het gebruikt.

• edonkey-boy
Haas schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:21:
zwak gewoon! hoop wel dat dit toch goed komt uiteindelijk

• Lekker Ventje
Haas schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:24:
[...]

Lijkt mij niets mis mee? Als je iets gebruikt ervoor betalen zolang je het gebruikt.
Succes met het uitleggen aan de consument...

Ik vraag me af of ze nu/binnenkort nog wel wat bekend maken over nieuwe apps, nieuwe hardware, prijzen, releasedates en meer. Heb het idee dat de presentatie al lang was en ze wat dingen hebben moeten schrappen. Niet dat ik klaag hoor, maar hoop eigenlijk dat ze nog wel wat meer loslaten

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:41
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:23:
[...]

waarom niet,hier word ook een beeld over jou eigen zicht geprojecteerd.het is maar net hoe de achterliggende hardware er mee omgaat.als google-glas aan een dikkrafise pc gekoppeld kan worden dan heb je ook meer rekenkracht om het zelfde te berijken.of je gaat het streamen net zoals je tegenwoordig spellen kunt spelen en servers de rekenkracht uitvoeren.
Google Glass is op een plekje een vierkantje in je blikveld die je vervolgens alleen met spraak of een touchpad aan de zijkant kan besturen. Je kan hier een heel 3D model in de lucht bouwen en manipuleren met je handen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Google Glass is op een plekje een vierkantje in je blikveld die je vervolgens alleen met spraak of een touchpad aan de zijkant kan besturen. Je kan hier een heel 3D model in de lucht bouwen en manipuleren met je handen.
Netflix fullscreen op je muur terwijl je potje Fifa op je TV speelt.. doe maar mij zo'n ding :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Nog geen iso beschikbaar? Heb de laatste updates nog niet gelezen, dus excuus als ik iets gemist heb.

• Emgeebee
Martinspire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
Ik vraag me af of ze nu/binnenkort nog wel wat bekend maken over nieuwe apps, nieuwe hardware, prijzen, releasedates en meer. Heb het idee dat de presentatie al lang was en ze wat dingen hebben moeten schrappen. Niet dat ik klaag hoor, maar hoop eigenlijk dat ze nog wel wat meer loslaten
De hele presentatie gaf mij het gevoel dat dit meer een idee moest geven van Windows 10 voor de komende jaren. Zo concreet als jij het wilt is gewoon de functie niet van deze presentatie.

• Haas
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:25:
[...]

zwak gewoon! hoop wel dat dit toch goed komt uiteindelijk
Software ontwikkelaars moeten flink aan de slag met de UI van hun software. MS kan het ook niet helemaal alleen maar had wel alvast een begin kunnen maken. Mac OS X heeft het alweer een tijdje sinds die Retina schermen van Apple. Windows mag niet achterblijven.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

willempjuh schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:27:
Nog geen iso beschikbaar? Heb de laatste updates nog niet gelezen, dus excuus als ik iets gemist heb.
Volgende week komen de nieuwe insider versies.

• edonkey-boy
jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
[...]

heb je gelijk in dat het toch een iets ander product is,maar zou dat vierkantje in jou blikveld niet groter gemaakt kunnen worden,zodat je het zelfde kunt doen?

of gewoon een scherm als bril en die dan een overlay over je blikveld zet.nu is het toch een soort HUD display?

we zien het uiteindelijke product wel in een review of preview verschijnen.

• Haas
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Succes met het uitleggen aan de consument...
Ik las van de week dat er steeds minder mensen muziek downloaden. Streaming services zijn heel populair en daar willen mensen blijkbaar wel voor betalen. Volgens mij kan dat ook opgaan bij een OS dat je vrijwel dagelijks gebruikt. Office365 is dacht ik ook al vrij populair bij de consument.

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:29:
[...]

Volgende week komen de nieuwe insider versies.
Oke, dank!

• jip_86
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:32:
[...]

heb je gelijk in dat het toch een iets ander product is,maar zou dat vierkantje in jou blikveld niet groter gemaakt kunnen worden,zodat je het zelfde kunt doen?

of gewoon een scherm als bril en die dan een overlay over je blikveld zet.nu is het toch een soort HUD display?

we zien het uiteindelijke product wel in een review of preview verschijnen.
Glass is meer een schermpje dat in je blikveld hangt. Het is eerder een concurrent voor Occulus Rift omdat je gewoon je eigen handen kan zien.

• edonkey-boy
Haas schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:28:
[...]

Software ontwikkelaars moeten flink aan de slag met de UI van hun software. MS kan het ook niet helemaal alleen maar had wel alvast een begin kunnen maken. Mac OS X heeft het alweer een tijdje sinds die Retina schermen van Apple. Windows mag niet achterblijven.
maar wel genoeg tijd voor andere zaken,waar ligt de prioriteit? 4k schermen zij al te koop! moet ik dan een vergrootglas als bril op? en windows10 is ook nog niet te koop dus er is nog steeds geen oplossing!

• jip_86
Verwacht je echt dat ze dat niet gedaan hebben in een tijd waar bijvoorbeeld de laatste CES alleen maar over 4K ging? Het is gewoon te onbelangrijk om op zo'n event te gaan presenteren.

• Emgeebee
jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:38:
Verwacht je echt dat ze dat niet gedaan hebben in een tijd waar bijvoorbeeld de laatste CES alleen maar over 4K ging? Het is gewoon te onbelangrijk om op zo'n event te gaan presenteren.
Precies, ik heb het hier wel 10 keer voor bij zien komen. Die schaling past toch echt niet in het rijtje van hologrammen, nieuwe besturingssystemen en universele apps.

Staar je niet zo blind op de details, een beetje enthousiasme mag best.

• edonkey-boy
jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:38:
ik had dat wel belangrijk nieuws gevonden als consument.maar het is niet anders dan dat ik geduld moet hebben,we wachten het rustig af.

• jip_86
Plus, ik heb geen 4k scherm dus ik ben niet bekend met het probleem, er zijn toch al genoeg mogelijkheden om je dpi te vergroten? Zijn die niet afdoende?
Mja support voor techniek X of apparaat Y was gewoon niet van toepassing. Ze hebben ook geen nieuwe Windows Phones aangekondigd.

Is er eigenlijk ergens nog wel een evenement voor nieuwe Windows Phones? Want eigenlijk zit ik te wachten op een nieuw top-model, maar volgens mij kan ik nu beter een 930 op de kop slaan.

• Emgeebee
Martinspire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:42:
Mja support voor techniek X of apparaat Y was gewoon niet van toepassing. Ze hebben ook geen nieuwe Windows Phones aangekondigd.

Is er eigenlijk ergens nog wel een evenement voor nieuwe Windows Phones? Want eigenlijk zit ik te wachten op een nieuw top-model, maar volgens mij kan ik nu beter een 930 op de kop slaan.
Ik zou 'm toch tikken hoor.

Als je bedenkt dat de 925 in het voorjaar van 2013 en de 930 in het voorjaar van 2014 verscheen dan zal je denk ik nog een paar maandjes geduld moeten hebben.
Michielgb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:46:
[...]

Ik zou 'm toch tikken hoor.

Als je bedenkt dat de 925 in het voorjaar van 2013 en de 930 in het voorjaar van 2014 verscheen dan zal je denk ik nog een paar maandjes geduld moeten hebben.
Nou het punt is eerder dat die al vaak in het vorige jaar waren aangekondigd, maar hier laat beschikbaar waren. En nu hebben we eigenlijk in Q3 geen nieuwe aankondiging gehad. Dus ik verwacht het nu ook niet meer. Wat wel jammer is, want de concurrentie zit niet stil.

• edonkey-boy
jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:42:
Plus, ik heb geen 4k scherm dus ik ben niet bekend met het probleem, er zijn toch al genoeg mogelijkheden om je dpi te vergroten? Zijn die niet afdoende?
nee helaas niet voldoende,ik zit nu op een 15,6 inch fhd laptop scherm te typen en heb mijn beeld op 125% staan in iexplorer anders is de text gewoon te klein helaas.en als je een bepaalde website bekijkt dan kun je zien dat er vervormingen in het beeld optreden en je niet optimaal beeld hebt.en dpi werkt ook niet voor alles,het schaalt allemaal niet fijn.ps ik draai de win10 preview versie

• jip_86
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:49:
[...]

nee helaas niet voldoende,ik zit nu op een 15,6 inch fhd laptop scherm te typen en heb mijn beeld op 125% staan in iexplorer anders is de text gewoon te klein helaas.en als je een bepaalde website bekijkt dan kun je zien dat er vervormingen in het beeld optreden en je niet optimaal beeld hebt.en dpi werkt ook niet voor alles,het schaalt allemaal niet fijn.ps ik draai de win10 preview versie
F(ull?)hd is toch geen 4K...
En dat is ook gewoon te klein voor 15 inch, laatst ook zo'n leenlaptop gehad op het werk. Compleet scheel word je er van :X

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:52:
[...]

En dat is ook gewoon te klein voor 15 inch, laatst ook zo'n leenlaptop gehad op het werk. Compleet scheel word je er van :X
Constant met je neus op het scherm, nee bedankt.

• edonkey-boy
maar er zijn ook al laptops te koop met 4K resoluties hoe moet dat dan? ik heb deze laptop pas gekocht en ga dan niet een lagere resolutie kopen 1080p is op dit moment de standaard.mijn ips schermpje is verder super scherp maar het mocht wel iets groter allemaal.en een 17inch laptop was te groot voor mij,niet portable genoeg.

• edonkey-boy
jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:52:
[...]

je denkt toch niet dat ik een 4K scherm voor mijn desktop koop met de problemen die er nu zijn?

maar gaat een beetje ot worden,laten we hopen dat het goed komt.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:35
Wat voor problemen?

Sig

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:49:
[...]

125%? Ik werk gewoon op 100% op 1080p 15,6". :p Ken zelfs mensen die gewoon 100% gebruiken op 1080p 13". :+

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Heb je de "Let me choose one scaling level for all my displays" optie aanstaan? In windows 8 helpt het aanzetten om de blurryness te voorkomen

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zit net ff een stukje terug te kijken van de presentatie (kon niet alles live zien), maar wat valt het enthousiasme in het publiek tegen zeg.. Snap wel dat je druk bezig bent met een live blog, Twitter of wat dan ook, maar dan nog.. Bij Apple klappen ze zowat bij elke scheet. 8)7

Jammer dat er geen RT build is voor zover ik kan zien.

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 21-01-2015 22:24 ]

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 10:15

Steef

GoT's Most Eaten

Hmmmm, gratis updates:
Free Upgrade Offer
Great news! We will offer a free upgrade to Windows 10 for qualified new or existing Windows 7, Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 devices that upgrade in the first year!* And even better: once a qualified Windows device is upgraded to Windows 10, we will continue to keep it up to date for the supported lifetime of the device, keeping it more secure, and introducing new features and functionality over time – for no additional charge. Sign up with your email today, and we will send you more information about Windows 10 and the upgrade offer in the coming months.
Wordt ook in de broadcast gemeld: (13:40)
http://news.microsoft.com/windows10story/

Ik hoop dat we een clean install image kunnen downloaden, net als met de windows 8 update.

Het is mij ook niet geheel duidelijk of de zaak na dat eerste jaar nog steeds gratis is. Krijg ik nu een gratis platform update waarvan de install tijdens die lifetime gratis is of kan ik een jaar lang mijn 8.1 / 7 upgraden naar 10 (wat een lifetime geldig blijft) en kan ik NA dat jaar geen upgrade / clean install van windows 10 meer doen?

Topic op reddit:
http://www.reddit.com/r/p..._for_owners_of_windows_7/

[ Voor 5% gewijzigd door Steef op 21-01-2015 22:26 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

• Ramon
Misschien moeten we een apart topic maken waar iedereen die dat wil het over de kosten kan hebben? :X

• robobeat
ff ter info, schijnbaar heeft iemand het gevraagd na de presentatie:
http://www.pcgamer.com/mi...e-sold-as-a-subscription/

er komt dus geen abonnementsvorm.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben benieuwd naar de werking binnen een bedrijfsomgeving. Kunnen die hun Windows 7 pro / 8.1 pro ook gratis upgraden? Of zullen daar weer extra voorwaarden aan zitten? Aangezien je te maken kan hebben met Open license etc.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Quad schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:47:
Ik ben benieuwd naar de werking binnen een bedrijfsomgeving. Kunnen die hun Windows 7 pro / 8.1 pro ook gratis upgraden? Of zullen daar weer extra voorwaarden aan zitten? Aangezien je te maken kan hebben met Open license etc.
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! En hoe zit het met de backwards compatibility van software? Is alles nog steeds te gebruiken met Windows 10?

• Sjah
  • Laatst online: 18:37
robobeat schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:35:
ff ter info, schijnbaar heeft iemand het gevraagd na de presentatie:
http://www.pcgamer.com/mi...e-sold-as-a-subscription/

er komt dus geen abonnementsvorm.
Maakt het duidelijk, en reken maar dat er een clean-install ISO komt. Waar ik me zorgen om maak, is there a way back after upgrading from Win 7, to Win 7 again.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sjah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:05:
[...]

Maakt het duidelijk, en reken maar dat er een clean-install ISO komt. Waar ik me zorgen om maak, is there a way back after upgrading from Win 7, to Win 7 again.
Zeer slimme zet van Microsoft eigenlijk.

Met Windows 8 hebben ze het voor veel mensen eigenlijk verpest, en veel andere mensen zijn juist door die negatieve geluiden blijven zitten op 7 zonder 8 ooit een kans te geven.

Door Windows 10 wordt de drempel om te proberen een stuk kleiner, en wordt het marktaandeel veel minder gefragmenteerd. Dit levert ook voordelen op voor developers, aangezien ze er zeker van kunnen zijn dat een groot deel Windows 10 zal gebruiken.

Zeer slim ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Sjah
Okay... ;)

Heb btw de term consumer preview niet horen vallen, ben ik doof, ik mis hier wat.. :?

Verwijderd

Sjah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:42:
Okay... ;)

Heb btw de term consumer preview niet horen vallen, ben ik doof, ik mis hier wat.. :?
Ik ben een consument en ik draai Windows 10 als een daily. Wat je mist? Geen idee, misschien marketing namen zoals Technical Preview oid :+
Jeroenneman schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Zeer slimme zet van Microsoft eigenlijk.

Met Windows 8 hebben ze het voor veel mensen eigenlijk verpest, en veel andere mensen zijn juist door die negatieve geluiden blijven zitten op 7 zonder 8 ooit een kans te geven.

Door Windows 10 wordt de drempel om te proberen een stuk kleiner, en wordt het marktaandeel veel minder gefragmenteerd. Dit levert ook voordelen op voor developers, aangezien ze er zeker van kunnen zijn dat een groot deel Windows 10 zal gebruiken.

Zeer slim ;)
Als iedereen die Windows 7 en 8.1 draait straks vrij eenvoudig over gaat naar Windows 10......dan is dat automatisch ook een mooie boost voor Windows 10 op de telefoon....ik zeg een win win situatie voor de consument!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:53:
[...]

Ik ben een consument en ik draai Windows 10 als een daily. Wat je mist? Geen idee, misschien marketing namen zoals Technical Preview oid :+
Maar de grote vraag is: wanneer komt de volgende versie uit? (oftewel: de comsumer preview zoals ze dat bij MS noemen ;) )

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Als iedereen die Windows 7 en 8.1 draait straks vrij eenvoudig over gaat naar Windows 10......dan is dat automatisch ook een mooie boost voor Windows 10 op de telefoon....ik zeg een win win situatie voor de consument!
Windows Phone gaat pas echt leuk zijn met x86/x64 binary compatible, niet dat halfslachtige ARM RT gedoe.
Qlusivenl schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:06:
[...]

Maar de grote vraag is: wanneer komt de volgende versie uit? (oftewel: de comsumer preview zoals ze dat bij MS noemen ;) )
In de komende dagen?

• Sjah
Ja, maar waarom heb ik die term vandaag niet gehoord... O+

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 22-01-2015 00:19 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:08:
Windows Phone gaat pas echt leuk zijn met x86/x64 binary compatible, niet dat halfslachtige ARM RT gedoe.
Echt leuk? voor wat? Je bittorrentjes op je mobiel binnen halen? Als ze een unified app platform maken zie ik niet waarom ze niet voor PC kunnen bouwen dat ook gewoon voor WP werkt. (buiten het app signing stuff).

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

TheVMaster schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:58:
[...]

En natuurlijk Apple en Google weer op scherp zetten.

Er is veel te lang aangeklooid met VR en gaming op Windows. Fijn dat iemand daar nu weer aandacht aan besteed met Hololens en DX12. Ook mooi om te zien dat ook Microsoft nu de dominantie van Steam eindelijk doorheeft, en niet weer probeert om "yet another" store te openen, maar echt groot inzet op community en handige features zoals cross-platform play.

Overall eigenlijk alleen positieve dingen gezien, al twijfel ik nog aan Cortana. Ik heb het niet zo op "assistenten". Ze zijn meestal niet sneller dan ikzelf, maar wel foutgevoeliger. Hopelijk kun je het ook echt uitzetten of omzeilen.

*Hoopt nog steeds op de dag dat Sony ook overstag gaat, en je, no matter waar je vrienden liever op gamen, samen kunt gamen. Helaas zal dit zeker de komende jaren nog een utopie zijn :9~

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Sjah schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:19:
Ja, maar waarom heb ik die term vandaag niet gehoord... O+
Is dat belangrijk dan? Een naam geven aan een product wat niet af is en dat als Consumer Preview uitdelen? We weten allemaal hoe dat gegaan is met Vista :X

Op UI bugs na draait 10 hier beter dan 7/8/8.1, extreme crashes heb ik niet gezien.

• Sjah
tJa ik maak er zelf geen punt van ,maar als ze in September bij TP zeggen, wacht maar eind Januari op de CP, vind ik mijn vraagteken niet meer dan begrijpelijk, maar jij niet dus... hmm ok.

Verwijderd

Ik denk zelf dat ze gold status niet eens halen rond de herfst dit jaar. Pushen voor RTM rondom kerst? W10 #9879 is prima als een daily driver, maar er zitten heel veel ranzigheden in (vorige build was beter).

• Mikayu
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

De vraagteken voor je moet wachten tot eind deze maand of de benaming?

Ik ga toch ook niet wachten op een prosumer preview :p

• Ramon
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:08:
[...]

Wat verwacht je daar precies voor leuks van dan?

Pagina: 1 ... 18 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ