Ja en de kleine irritaties die al sinds Windows 95 erin zitten wordt nog steeds niks aan gedaan.Miki schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:39:
Windows 10 is behoorlijk "huge" niet verwacht dat Microsoft in 1x zoveel verandering kan doorvoeren.
Helaas gemist, wat is dat?BM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:39:
Hmmz, gaan ze nu verder met die Illumiroom demo van een jaar of wat terug? Plaatjes van net hadden er wel wat van weg
Daar heb je de feedback app voor...AzzKickah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Ja en de kleine irritaties die al sinds Windows 95 erin zitten wordt nog steeds niks aan gedaan.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 50% gewijzigd door Goron op 21-01-2015 19:41 ]
Die heb ik wel gebruikt hoor, no worries. Evenals die site waar je ideeen kunt posten.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zou leuk zijn. Zoek nog een opvolger voor mijn Nexus 4 en de X1 heeft me wel wat enthousiaster gemaakt over de tegeltjes.Martinspire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:40:
Kunnen we nog wel even afsluiten met een nieuwe High-end Smartphone pls? Ktnxbye
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 25% gewijzigd door Goron op 21-01-2015 19:43 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Nee geen VR. Meer een soort google glass achtig iets.Quad schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:42:
Huh wat? Een Microsoft VR?
Die nieuwe aanwinst gebruiken ze goed vandaagJeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:43:
Minecraft hologrammen lol!
Vond die netflix projectie op de muur geweldigJeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:43:
Minecraft hologrammen lol!
Heb echt het gevoel dat MS voor van big-bang aankondiging doet van alles waar concurrenten mee aan het werk waren. Crossplatform, streaming, central hub, VR..
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 21-01-2015 19:45 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, maar voordat we dit thuis hebben... Hopelijk mogen we het nog meemaken haha.SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:44:
[...]
Vond die netflix projectie op de muur geweldigGeen TV nodig, gewoon headset op en gaan
Natuurlijk, dit is MS Labs, dezelfde jongens die de illumiroom hadden gemaakt, en dacht eerder ooit die touch-table, die is toch gewoon in productie gegaan?Jeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:45:
[...]
Inderdaad, maar voordat we dit thuis hebben... Hopelijk mogen we het nog meemaken haha.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lijkt me het jongere broertje van Joe Belfiore.Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:46:
Die gast is wel een beetje eng
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Z'n stem slaat ook lekker overLekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:46:
Broer van Alexander Klopping toch?Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:46:
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Surface tables zijn idd op kleine schaal geproduceerd. Illumiroom heeft productie nooit gehaald, maar dit lijkt me toch redelijk serieus te zijn.SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:46:
[...]
Natuurlijk, dit is MS Labs, dezelfde jongens die de illumiroom hadden gemaakt, en dacht eerder ooit die touch-table, die is toch gewoon in productie gegaan?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 21-01-2015 19:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
echt he.Goron schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:39:
Ze kondingen mensen aan die weer mensen aankondingen lol
Als ze dan toch hologrammen gaan gebruiken hoop ik dat de tiles wel veranderen in blokken die je kunt draaien met een handbeweging oid. wat heb je anders aan een 3d scherm/projectie/hologram als je je interface 2d houdt?
nou kom op met dat apparaat
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Hm, zoals hij het nu uitlegt, is Windows Hollograms soort van 'OS platform' voor al die VR en brilletjes.BM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:47:
[...]
Surface tables zijn idd op kleine schaal geproduceerd. Illumiroom heeft productie nooit gehaald, maar dit lijkt me toch redelijk serieus te zijn.
Oh en daar is de bril
[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 21-01-2015 19:48 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Zoals watAzzKickah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Ja en de kleine irritaties die al sinds Windows 95 erin zitten wordt nog steeds niks aan gedaan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox
Past dat in een pci-e?
Die lijst met iets van 15 punten heb ik al eens gepost onder een nieuwsartikel en in een topic op het forum. Ook al wel weer een half jaartje geleden zo'n beetje ondertussen.
Incl. fleshlight appJeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:50:
pr0n holograms?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kerst pas, man dat is toch veel te laatBM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:50:
Ik heb m'n verlanglijstje voor kerst al wel klaar. Hebben, hebben, hebben!
oh en wat de accuwerktijd is.
edit: er zat toch geen camera in? hoe kan die dan weten hoe een figuurtje van een tafel of bank moet springen?
[ Voor 31% gewijzigd door Gmount op 21-01-2015 19:52 ]
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Herhaal die eens even dan...AzzKickah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:50:
[...]
Die lijst met iets van 15 punten heb ik al eens gepost onder een nieuwsartikel en in een topic op het forum. Ook al wel weer een half jaartje geleden zo'n beetje ondertussen.
Vermoed dat ie er niet veel eerder is
Xbox
Ze hadden het over 'available in the Windows 10 timeframe'. Dat is op meerdere manieren uit te leggen, maar ik hoop dat het aan het begin van dat timeframe is, maar dat zal wel weer niet
Xbox
Ze zeggen 'in the Windows 10 lifetime', dus binnen nu en.. naja, tot Windows 11 uitkomt
met een oled tv kan je geen augmented reality doen??edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:52:
ik heb liever een oled tv als zo`n bril op mijn kop
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
AzzKickah in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"
Zelfs in dit topic. Jij hebt toch ook mijn username en de zoekfunctie?
zat ook net zoeits te denken, games/films streamen naar dit apparaat. misschien is contrast een probleem? het is immers een doorzichtig scherm.jip_86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:53:
Benieuwd of er ook een Ilumiroom app komt voor de XBox One
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Xbox
twijfel je nog??robobeat schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:53:
die hololens, erg cool en futuristisch. de vraag die ik heb is, wat moet ik hier van geloven? Eerst zien lijkt mij...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Binnen nu en 10 jaar.
Rupsen, Rapsen.
zo`n bril houd licht tegen dus alles word donkerder wat je ziet,ook is het vervelend om de hele dag met zo`n bril op je hoofd rond te lopen.het concept intereseerd mij niet zo.mischien voor in chirurgie ofzo.Ramon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:53:
[...]
met een oled tv kan je geen augmented reality doen??
kijk nu eens hoe lang ze over simpele taken doen!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wel heel knap dat ze dit (bijna) volledig intern hebben weten te houden. Dat is vandaag de dag niet zo vanzelfsprekend meer.
Xbox
Boeiend, het gaat nu om de techniek, dit is fantastisch!edonkey-boy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
[...]
zo`n bril houd licht tegen dus alles word donkerder wat je ziet,ook is het vervelend om de hele dag met zo`n bril op je hoofd rond te lopen.het concept intereseerd mij niet zo.mischien voor in chirurgie ofzo.
kijk nu eens hoe lang ze over simpele taken doen!
Die hebben ze blijkbaar al.Jeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
Wanneer komt er een 3d printer uit die deze dingen kan uitprinten? Hehe
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 21-01-2015 20:00 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bij deze link geen last van;SideShow schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
wat een slechte stream, constant haperingen en soms volledige onderbrekingen
http://msstudios-live2.wm.llnwd.net/msstudios_live2
en openen in windows media playerJeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:00:
[...]
Bij deze link geen last van;
http://msstudios-live2.wm.llnwd.net/msstudios_live2
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oke het kan dus al ge3dprint worden. -_-Jeroendedoem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
Wanneer komt er een 3d printer uit die deze dingen kan uitprinten? Hehe
Ik heb die hier in VLC. Loopt perfect.
[ Voor 74% gewijzigd door Jeroendedoem op 21-01-2015 20:02 ]
Bedankt. Je lijstje klopt wel aardig.AzzKickah schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:55:
[...]
AzzKickah in "[Windows10] Ervaringen & Discussie"
Zelfs in dit topic. Jij hebt toch ook mijn username en de zoekfunctie?
Klopt, maar als jij iets roept als "de kleine irritaties die al sinds Windows 95 erin zitten" dan verwacht je toch niet dat wij die post even in je comment history gaan opzoeken? Dan reproduceer je zelf even dat lijstje en kost het niet ons allemaal de moeite om het op te zoeken.
Gewoon in de basement van die zaal, hebben ze goed gedaan, niemand kent heel die term of codename, netjes stil gehouden.BM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
Enige wat ik echt hoop is dat het dit keer geen jaaaaren duurt voor ze met dit op de markt komen. Dan is dit echt zonde van de presentatietijd.
Wel heel knap dat ze dit (bijna) volledig intern hebben weten te houden. Dat is vandaag de dag niet zo vanzelfsprekend meer.
Ik hoorde nog "Right here, in ...". En toen viel het geluid weg WAAR IS DAT DAN?
een drone bouwen die een paar tientjes in china te verkrijgen is en daarvoor dure virtual reality brillen kopen?Quad schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:00:
[...]
Boeiend, het gaat nu om de techniek, dit is fantastisch!
ik moet nog zien wat een consument hier aan heeft,tijdens auto rijden mag het niet,straks op straat niet ivm privecy
haha en hoeBM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
[...]
onder het visitors centrum dus.Melkunie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:02:
Hier ook in VLC. Drama.
Ik hoorde nog "Right here, in ...". En toen viel het geluid weg WAAR IS DAT DAN?
[ Voor 33% gewijzigd door Gmount op 21-01-2015 20:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt
Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou
• Windows 10 FAQ