Bleh.. een groene doos D:
aan al die reacties die eerder waren dan ik, kan ik het schudden met die echte box
Dit ding zal maar een undercover box zijn. Dure spullen erin. Dat zou pas een stunt zijn.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
haha serieus? Wil je hem zo graag hebben ?
Waterijsjes.marcelmg2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:15:
Zitten hier ook verrassingen in dan??
Ik schrik me telkens de pleuris als ik even kijk en er zijn 30+ reacties
wat zo'n box al niet losmaakt in de mens
Ik ook, heb de hele dag al mijn billen bij elkaar geknepen.Bliksem B schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:15:
[...]
haha serieus? Wil je hem zo graag hebben ?
Heb er gisternacht wel een gescoort
[ Voor 8% gewijzigd door Livecrew011 op 21-08-2014 14:16 ]
Controleer de controleurs
bedorven box.Bolique schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:15:
Bleh.. een groene doos D:
https://untappd.com/user/OzzBier
Ongeacht waar en hoe - als het nodig is om cool te zijn, is de kleine diepvriezer voor "To go" echt cool man!
Ik heb er zelfs een beetje vocht tussen zittenLivecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:16:
[...]
Ik ook, heb de hele dag al mijn billen bij elkaar geknepen.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
tmiPsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:17:
[...]
Ik heb er zelfs een beetje vocht tussen zitten
ik wil deze coolbox:
https://www.kickstarter.c...ury-cooler-thats-actually
https://www.kickstarter.c...ury-cooler-thats-actually
Incl. CK box!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
hoeveel zouden ze er uit 1 kalf halen? geef mij maar de biefstukken.
[ Voor 28% gewijzigd door OzzieMann op 21-08-2014 14:18 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
En dat kon je niet eerder melden hier?Livecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:16:
[...]
Heb er gisternacht wel een gescoort
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
ligt eraan hoeveel het kalf er heeft gegeten, hij is wel erg bruin.nickvanozzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:17:
hoeveel zouden ze er uit 1 kalf halen?
Niet zo veel denk ik, kalfjes zijn klein henickvanozzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:17:
hoeveel zouden ze er uit 1 kalf halen? geef mij maar de biefstukken.
"Be brave, don't shave"
Wel gedaan!
ZIT EEN BOX BIJ! voor je riem?
No shit xD
Ik raad mensen wel aan om het via de mobile website te proberen. Gisteren overdag lukte het me niet maar 's nacht via de mobiele website was het geen enkel probleem.
Lijkt wel een halsband
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Eerste hit die ik vind is € 32,99.. Dus zo speciaal is deze nou ook weer niet qua prijs dat ik daar 3 weken op ga zitten wachten
Leuk voor de kinderen die riem.MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:19:
Lijkt wel een halsband
Lekker disciplineren
Ik raad vooral mensen aan om via Google alles te benaderen. Google heeft heel veel servers dus dat is supersnel
Moet je hem eerst uit de doos halen
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Hoe bedoel je? Bedoel je de Google DNS Server?Krilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:20:
Ik raad vooral mensen aan om via Google alles te benaderen. Google heeft heel veel servers dus dat is supersnel
Not sure if troll
"Be brave, don't shave"
ja! gauw kope kope kopePalm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
heeft deze een pompende bass ?

Een knallende bass heeft deze.Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
Ja, Google heeft zijn zaken wel op orde. Gewoon iedereen via Google Search zoeken op iBood Box en dan wordt je doorverwezen. Dan moet je wel sneller zijn dan mensen die het direct proberen.Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
[...]
Hoe bedoel je? Bedoel je de Google DNS Server?
Via google fiber natuurlijk!Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
[...]
Hoe bedoel je? Bedoel je de Google DNS Server?
Deze ruimte is te huur!
Nee, deze heeft 7.1 virtuele telefoontechnologie.Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
/dev/null
I'm sureTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:22:
Not sure if troll
Stel je voor dat je jouw hele 7.1 surround set meeneemt elke keer wanneer je even naar de keuken loopt of naar de WC gaat...Nu kan dat dus, en met heel wat minder moeite!
Daar weten hun dus helemaal niks van... Wie zegt dat ik mijn 7.1 set al niet gemonteerd heb op m'n oude brommerhelmgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:23:
Stel je voor dat je jouw hele 7.1 surround set meeneemt elke keer wanneer je even naar de keuken loopt of naar de WC gaat...Nu kan dat dus, en met heel wat minder moeite!

We kunnen cammen!!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Laten we het vooral volhouden, dat scheelt straks wel in drukte bij het bestellen van de box.
lekker verborgen ophangen met zo'n koplamp eromheen
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik heb wel zin
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Y? because you cam!
Yep de "Y". Ze gaan Apple achterna.. ipv de "i" maar de "Y".vertigoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:26:
Y? because you cam!
www.chatroulette.com was het toch? xD
Zullen we dat maar ff vanavond doen? Zit nu nog op het werk..
ok ok breng hem wel weer terug
Tja.. Van het cammen naar "Hakkie takkie, weg was zakkie.."...
RoflPalm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:28:
weer zo'n scherpe aanbieding
Yes, we camvertigoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:26:
Y? because you cam!

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:28:
weer zo'n scherpe aanbieding

Hoop dat er nog een leuke WP8-telefoon voorbij komt. Die oude Androids kunnen me niet interesseren.
Wou hem voor 60 ook niet hebben. Dan heb je wel betere hoofdtelefoons voor 60 EuroPWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:30:
[afbeelding]
Iemand kopen? Zijn 350,- in de winkel, maar hier durf ik ze aan te bieden voor 250,-
Say wut
Foei! jij verdiend een Ban, is tegen het beleid!PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:30:
[afbeelding]
Iemand kopen? Zijn 350,- in de winkel, maar hier durf ik ze aan te bieden voor 250,-

offtopic:
Oké de laatste dan
Oké de laatste dan
240 x 320... Mijn zaklamp heeft nog een betere display.
/dev/null
Ja en nu echt de laatstePsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:33:
[...]
[afbeelding]
offtopic:
Oké de laatste dan
+1Anoniem: 415877 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:35:
ik heb al blender op mn pc, nee dank je
Ook al 3x voorbij zien komen, dit is niet meer gezond...of...
Livecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:35:
[...]
Ja en nu echt de laatste
[afbeelding]

Nog 16 minuten tot de volgende box
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ah Yissss een lamp mét pennenbakje -_-'
Vanwege de penhouder ga ik deze kopen!
Of toch maar niet...
Wat een k*taanbiedingen weer zeg
Of toch maar niet...
Wat een k*taanbiedingen weer zeg
2700000 warmte
Winners never cheat, Cheaters never win
Je kan het pennebakje ook gebruiken om koffie uit te drinken
Nee, dan zit die lamp in je neus
Koffiebeker met lamp en snoer?it0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:38:
Je kan het pennebakje ook gebruiken om koffie uit te drinken
Man man, 150 euro adviesprijs. Doe normaal man
Regel ik voor je. Tussen 14:45 en 15:15 krijg jij geen box.Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:38:
tussen 14.45 en 15.15 aub geen ibood box.
Kantooruurtje aangebroken Linkje3, maak je niet druk
Jammer joh!Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:38:
tussen 14.45 en 15.15 aub geen ibood box.
Winners never cheat, Cheaters never win
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!