Stadia was beter....
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
https://untappd.com/user/OzzBier
Retro is in!
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Die had ik wel gekocht!xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:58:
lijkt wel een grote kitkat
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Advanced Football modePalm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:02:
heeft deze voetbal modus?
KOOP DAN!
Winners never cheat, Cheaters never win
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Tis al 14:03 en de TV staat er nog steedsDescriptor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:03:
De box komt om 14:03 OF om 14:55
Verwijderd
niet er voor?DDarkForce schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:03:
OF daartussenin OF later!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dan kan hij net zo goed na de tv komenredfoxert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:03:
[...]
Tis al 14:03 en de TV staat er nog steeds
Winners never cheat, Cheaters never win
overnemen? anders ga ik hem annuleren.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:03:
ik vond die soundbar er eigenlijk wel geinig uitzien
nee bedankt!HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:04:
[...]
overnemen? anders ga ik hem annuleren.
ik heb een leuk setje thuis staan in combinatie met de denon x-1000 die ik tijdens deze hunt al een paar keer voorbij heb zien komen!
(jammer dat ik er het dubbele voor heb betaald 6maanden terug...
Denk het ook, deze gaat vééél trager dan al de rest!Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:04:
in de volgende hunt komt de box
met alléén maar boxen?garriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:07:
Ze gaan het zelfde geintje uithalen als vorige hunt, opeens een 3e dag!
Steam: Grim
Zou ik niet erg vinden, morgen vrij.. Dus kan ik de hele dag hunten naar troep!garriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:07:
Ze gaan het zelfde geintje uithalen als vorige hunt, opeens een 3e dag!
-
Verwijderd
Spanning opbouwen voor de box die komtRWK__ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:08:
Zo dit gaat wel erg langzaam zeg..
Mag hopen van niet, de vorige keer dat het "alleen maar boxen" waren was het drama kwa waarde.
Ik moet nu weg, zou echt heel jammer zijn als ik m moet missenVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:08:
[...]
Spanning opbouwen voor de box die komt
hi!
Die voet is inderdaad niet zo geweldig. Is een glimmend plastic ding. Ik ontving de mijne daar beschadigd.hexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
ook een mooi ding ja. alleen niet zo weg van de voet.
Maar die van mij heeft dan weer een witte rand waarvan ik nog niet weet hoe vervelend hij is.
FTFYVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:08:
[...]
Spanning opbouwen voor de box handdoeken die komen.
/dev/null
is dat ooit écht gebeurd dan? x'DBolique schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:08:
[...]
Mag hopen van niet, de vorige keer dat het "alleen maar boxen" waren was het drama kwa waarde.
RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:09:
Hij komt hierna
hi!
inderdaad, en voor 23:59RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:09:
Hij komt hierna
Volgens mijn schatting ook
Al weet ik dat bovenstaande voor de meeste box-bezitters alleen maar grappig zal overkomen...
sowieso maar 1 box pp heDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:10:
Vandaag krijg je nog 1 kans op een box. Zou helemaal relaxed zijn als de mensen, die al een box hebben, gewoon even de anderen een kans geven. Ik weet het, die kans heb je sowieso, maar het zou gewoon socialer zijn om anderen een grotere kans te geven als je er zelf toch al eentje hebt.
Al weet ik dat bovenstaande voor de meeste box-bezitters alleen maar grappig zal overkomen...
Ja dat is gebeurd. dacht begin vorig jaar.
Nee ik ga voor de tweedeDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:10:
Vandaag krijg je nog 1 kans op een box. Zou helemaal relaxed zijn als de mensen, die al een box hebben, gewoon even de anderen een kans geven. Ik weet het, die kans heb je sowieso, maar het zou gewoon socialer zijn om anderen een grotere kans te geven als je er zelf toch al eentje hebt.
Controleer de controleurs
Max 1 box per persoon/account/adres, dus zoveel mensen zullen het niet vaker proberen lijkt me?DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:10:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik ga voor de 3de uit de afgelopen 3 hunts!!DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:10:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik geef je een kans nu, heb gisteren al eentje gepaktKrilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:11:
Ik vind dat iedereen sociaal moet zijn en mij de kans moet geven.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dus ik verwacht hem dit uur nog
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
3de is niet ok!BaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Ik ga voor de 3de uit de afgelopen 3 hunts!!
2de is prima
Controleer de controleurs
box voor 18+?RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:11:
boxxx - met een beetje fantasie
Misschien dan maar nieuwe hier in de Hunt 1 scoren
★ What does that mean? ★
~14:53?MaD_co schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:12:
de eerste 2 boxen kwamen om 02:03 en 14:03de vorige weer om 02:53..
Dus ik verwacht hem dit uur nog
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ja dat dacht jij. Legio mogelijkheden.Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Max 1 box per persoon/account/adres, dus zoveel mensen zullen het niet vaker proberen lijkt me?
als jij niet kunt winnen van mij via een proxy op een andere account dan is dat gewoon stomDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:10:
SP = communistische partijSiempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:13:
Sociaal = communisme = slecht, dus ik bestel lekker 83 boxen voor mezelf!
BOX
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Jammer maar toch ga ik voor de 3de!!
Slowchat pas vanaf start hunt!