Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Tja...... Wikipedia: BadjasSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:34:
[...]
Nope. Ik kan me nog voorstellen dat men daarheen gaat, maar ook die snap ik niet helemaal. En is een zwembroek dan niet genoeg? Of is het meer zoals een naaktstrand?![]()
[...]
Ah, daar gebruik ik gewoon een handdoek voor. Die heb ik dan toch al in m'n hand. En bij anderen maakt het of niet uit dat ik naakt ergens heen moet of ik heb m'n kleren al klaar liggen.
[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 20-08-2014 20:36 ]
Cloud ☁️
Ik heb zo'n heerlijk onbezorgd leven
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat vroeg ik me af, maar dat lijkt me zo snel zo vies.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:36:
Dan heb je ook nog mensen die de gewoon de hele dag in een badjas rondlopen...
Maar ja, eerst maar lampen halen, want die naam spreekt me zo aan..
Lekker luchtig!
[ Voor 20% gewijzigd door Purbo op 20-08-2014 20:38 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Succes met die box!
Geschiedenis bekijken.giganielsie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:39:
Is er al een box voorbij gekomen?
★ What does that mean? ★
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ja sowieso, die is echt heel tof!Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:41:
Sommige Tweakers zouden denk ik liever deze badjas willen hebben.
[afbeelding]
Pfff, zijn we al op dat niveauMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:40:
Met deze aanbieding valt niet te spotten.
In Brabant noemen wij dat gewoon een "carnavalspak"Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:41:
[afbeelding]
thanks!HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:40:
Ja al twee.
Toevallig allebei om drie over twee.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
In Brabant noemen wij dat gewoon een "carnavalspak"
Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:41:
[afbeelding]

Dat ik sowieso voor deze zou gaan dan
Edit @AdmiralSnipe: http://9gag.com/gag/2555419/this-is-varta alstublieft
[ Voor 9% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-08-2014 20:45 ]
Bedankt en fijne avondSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:38:
Ik zit alweer een uur te lang, dus ik ga maar weer. Gelukkig ken ik nu het nut van een badjas![]()
Succes met die box!
Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
Grr
AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:44:
Waar blijft de THIS IS VARTA!!! meme??
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Thanks. @Bron wil er ook eentje voor mij bestellen, als je hem kunt annuleren is dat perfect. 2x zoveel kans :-). Erg tof dat je dit voor me wilt doen.The_Zohan schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:28:
[...]
mochtie voorbij komen doe ik wel een poging voor je, ik doe het toch op de creditcard en kan hem altijd annuleren
Graag! maat Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.jrw88 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:47:
kan iemand die batterijen opkopen?...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ik bedoel dat die batterijen wel weg kunnen maar thx!Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:47:
[...]
Graag! maat Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
Deze aanbieding gaat net zo lang mee als de "high capacities" van Varta zelf
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Even je sessie-cookie verwijderen; of een incognito-venster gebruiken.Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:47:
[...]
Graag! maat Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
en daardoor de box missen :)! Nee bedanktHyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:49:
[...]
Even je sessie-cookie verwijderen; of een incognito-venster gebruiken.
Varta Schmarta je kan net zo goed merk X hebben.
★ What does that mean? ★
Wellicht een verkapte hunt-pauzeDownloader_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:48:
Ik snap niet zo goed waarom ze dit doen batterijen
Hey joh, voor anderhalf tientje 20 paar batterijsetjes voor je walkman, wie wil dat nou niet?Vaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:49:
Zou er zoveel vraag zijn naar batterijen? Of hebben ze voor een prikje ingekocht? Haal ze altijd bij de Lidl zelfde fabriek als Varta 1/3 van de prijs.
Was dat niet de Rekenkamer?MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:50:
Ik heb de Keuringsdienst gezien.
Dat was mijn eerste impuls.
Je hebt gelijk.
★ What does that mean? ★
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Varta weet ik niet.. Maar ik hobby regelmatig een beetje in PA en merk echt wel veel verschil tussen Duracell Procell en Hema alkaline in draadloze microfoons etc.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:50:
Ik heb de Keuringsdienst gezien.
Doos met random spullenpclinde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
Ik zie hele tijd mensen over een 'box' is dit een media box? Of een doos met random spullen?
Bijvoorbeeld : YouTube: iBOOD BOX Hunt 27 & 28 Februari 2014 €99,95
[ Voor 21% gewijzigd door HKLM_ op 20-08-2014 20:53 ]
Cloud ☁️
Wat denk je zelf..pclinde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
Ik zie hele tijd mensen over een 'box' is dit een media box? Of een doos met random spullen?
http://www.1dagskoopjes.n...tijd-al-hebt-willen-wetenpclinde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
Een doos vol met AAA-batterijen zo te zien.pclinde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
Winners never cheat, Cheaters never win
Misschien leuk om eens die aflevering op uitzending gemist te kijken.HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:53:
[...]
Varta weet ik niet.. Maar ik hobby regelmatig een beetje in PA en merk echt wel veel verschil tussen Duracell Procell en Hema alkaline in draadloze microfoons etc.
★ What does that mean? ★
Zal ik doen. Thanks voor de tip.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:54:
[...]
Misschien leuk om eens die aflevering op uitzending gemist te kijken.
doos in een doos, niets bijzonders vooral negerenpclinde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
★ What does that mean? ★
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Dacht ik al, maar deze kunnen toch ook zeer tegenvallen? Ik heb ooit een box gekocht van 25 euro, maar hier kwamen badslippers in van nog geen 20 cent en andere troep. Ik neem aan dat het een gok is?Downloader_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:53:
[...]
Doos met random spullen
Bijvoorbeeld : YouTube: iBOOD BOX Hunt 27 & 28 Februari 2014 €99,95
(Box van 25 euro was geloof ik deal banana)
[ Voor 4% gewijzigd door pclinde op 20-08-2014 20:57 ]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
(Misschien dat er iBood volgers zijn - ze lijken en aantal vaste merken te hanteren)
Nog geen één gezien eigenlijk.HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:56:
Iemand een idee of ik een Synology NAS kan verwachten?
(Misschien dat er iBood volgers zijn - ze lijken en aantal vaste merken te hanteren)
De meeste NASSEN die ik voorbij heb zien komen waren van Qnap volgens mijHyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:56:
Cloud ☁️
Deze hunt nog geen enkele van gezien.HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:56:
Normaal komen er meerdere voorbij
klik voor geschiedenisHyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:56:
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
* MrMonkE edit: QNAP ja
[ Voor 26% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 20:59 ]
★ What does that mean? ★
Je kunt het hier opzoeken http://producthistory.eu/hunt/20-08-2014/HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:56:
He he he het was wel een QNAP turbo nas heMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:58:
Er was eerder een of andere antieke NAS met 1 disk.
* MrMonkE edit: QNAP ja
Cloud ☁️
Daar staat er nog geen in, dat had ik al gezien. Maar misschien hebben ze door het jaar heen een dagaanbieding gehad van een Synology product. Dan is er kans dat er vandaag ook iets voorbij komt.
Als ze nog nooit een product van merk X gehad hebben, verwacht ik ook niet dat ze die in de Hunt wel verkopen. Dat bedoelde ik dus eigenlijk
Deze lijkt wel aardig ja: http://www.ibood.com/nl/n...groepen_en_thuiskantoren/King4589 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:01:
er zijn 4 nassen geweest één leek mij redelijk recent.
Cloud ☁️
[ Voor 15% gewijzigd door Streup op 20-08-2014 21:05 ]
Je moet het ook in verhouding zien. Zo kun je bij DX.com heel wat leuks bestellen met zonnepaneeltje voor €20,-.Downloader_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:08:
Zo iets kom je normaal alleen teken in de budget bak bij bepaalde winkels..........
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Achterham?Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:09:
is die belachelijke ham unit al langs gekomen?
En in het bos.Downloader_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:08:
Zo iets kom je normaal alleen teken in de budget bak bij bepaalde winkels..........
★ What does that mean? ★
Winners never cheat, Cheaters never win
Daar heb je hem ;-)
★ What does that mean? ★
Volgens mij had ik hem bij Dirk vd Broek uit de bak.
Vossen.. o zo'n ibood merk.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 21:14 ]
★ What does that mean? ★
Nee
Hoe witte da?John Doos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:14:
Over 4 ibood deals komt er een box.
Hoef ik ze niet te wassen, gebruik ik ze als wegwerp handoeken.
★ What does that mean? ★
Slowchat pas vanaf start hunt!