*gaap* zo dat was een kort dutje
Pauze is er tegenwoordig niet meer. Dit is gewoon een oude product titel.
Ik neem toch aan dat als ik € 120,- voor een waterkoker uitgeef, dat dat ding het water al gekookt heeft voordat het uit de kraan komt O_oMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:00:
Wel handig om te weten hoeveel wat dat ding is dat je niet 40 minuten staat te wachte op een bakkie thee
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Vannacht was er nog pauze.Fleximex schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:01:
Pauze is er tegenwoordig niet meer. Dit is gewoon een oude product titel.
-
xD! Heb je een cooker?PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:01:
[...]
Ik neem toch aan dat als ik € 120,- voor een waterkoker uitgeef, dat dat ding het water al gekookt heeft voordat het uit de kraan komt O_o
Android 2.3...
/dev/null
Nee, dat moet dat ding dus voor mij regelen
Antiek mag wat kosten....donny007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:03:
Android 2.3...
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Android 2.3 werkt nog prima hoor.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Volgens mij klopt die advies verkoopprijs niet... in 1972 was die telefoon zo'n 32.461,30 waard.
haha er staat inderdaad overal HD bij.
★ What does that mean? ★
Het is nu echt wel over hoor. Meer en meer apps worden 4.0+.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:03:
Android 2.3 werkt nog prima hoor.
bij mij gaan ze gewoon door hoor.
is alleen de box in pauze?
★ What does that mean? ★
Wss wel, net als vorige keer... Pauze tot 07:00 en om 06:58 de box er al uit doenMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:04:
bij mij gaan ze gewoon door hoor.

over 3 items een box.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Rotstreek was dat!PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:05:
[...]
Wss wel, net als vorige keer... Pauze tot 07:00 en om 06:58 de box er al uit doen
Die telefoon uit 2011 met een prehistorische Android versie is haast schandalig. Maar hé er zit een dock bij!
Correctie... een HD dock
Ze mogen de adviesprijzen wel ìets serieuzer invullen... Soms is het redelijk correct, maar in bepaalde gevallen maken ze zich eigenlijk een beetje belachelijk
Docks hebben tegenwoordig ook een resolutie?
Ze proberen gewoon concurrent kopers het bos in te sturen. 
Blijf ALERT!
Blijf ALERT!
[ Voor 13% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 20:08 ]
★ What does that mean? ★
Mja volgens iBood wel dusAmanoo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Docks hebben tegenwoordig ook een resolutie?
Was nog van afgelopen nacht. Stelletje faalhazen.John Doos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:06:
De pauze was dus fake?
http://www.ibood.com/nl/n...odig_hebt_voor_je_studie/
Het was gewoon een oude titel.
Ik dacht even dat direct na die laptop ook de box kwam want bij de eerste box kwam er een horloge voor met ook een rare titel, waardoor iedereen dacht dat het pauze was:
http://www.ibood.com/nl/n...chronograaf_metaal_zwart/
Het was gewoon een oude titel.
Ik dacht even dat direct na die laptop ook de box kwam want bij de eerste box kwam er een horloge voor met ook een rare titel, waardoor iedereen dacht dat het pauze was:
http://www.ibood.com/nl/n...chronograaf_metaal_zwart/
Check die omschrijving ook: "Multitasking is echt een eitje met de Atrix, want naast de dual-core processor heeft de Atrix niet de gebruikelijke 512MB RAM, maar een riante 1GB!"
Inderdaad hoogst ongebruikelijk dat geheugen.
Inderdaad hoogst ongebruikelijk dat geheugen.
Misschien is het gewoon wat de producent aangeeft. Mijn AKG heeft ook een adviesprijs van 250 euro, maar hij kostte "maar" 100 bij Thomann. Ergens maakt AKG zich ook een beetje belachelijk (al was het die honderd piek wel waard). Soms is het wel grappig wat je er aan prijzen ziet staan. Ze nemen zeker niet de goedkoopste uit de Pricewatch.Bobbus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:07:
Ze mogen de adviesprijzen wel ìets serieuzer invullen... Soms is het redelijk correct, maar in bepaalde gevallen maken ze zich eigenlijk een beetje belachelijk
Die diameter van horloges tegenwoordig is bizar.
die van mij is 3cm
PS: adviesprijzen zijn de prijzen die de fabrikant als adviesprijs heeft dacht ik dus kan iBood weinig mee.
die van mij is 3cm
PS: adviesprijzen zijn de prijzen die de fabrikant als adviesprijs heeft dacht ik dus kan iBood weinig mee.
[ Voor 45% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 20:10 ]
★ What does that mean? ★
Deze gaat dus sowieso de box in
Tja dat van die advies prijzen zie je wel vaker. Bij de telefoon winkel krijg je ook een telefoon van 699 euro mee bij een contract(die in de pricewatch +-500euro kost).
Zo ipad mini was een goeie deal!
Nee
Uitverkocht die dingen gaan bijna net zo hard als de box
Die iPad hadden ze dus maar één of twee.
/dev/null
Nee, driedonny007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:13:
Die iPad hadden ze dus maar één of twee.
xbl: superlucky luke
Apple.. Forever unclean!
★ What does that mean? ★
Dat zijn bierglazen?

[ Voor 17% gewijzigd door Ample Energy op 20-08-2014 20:14 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verbazingwekkend dat ze niet zo hard gaan
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Zo heb ik ook eens geprobeerd de iPhone 5 de bestellen via de hunt (50 euro onder apple prijs).. nadat dit was gelukt heb ik eerst 1,5 á 2 weken gewacht en toen kon hij nog niet geleverd worden... Uiteindelijk maar geannuleerd
Ik kijk maar sporadisch, maar tot nu toe nog niets dat de aandacht trok. Ik was bij de bierglazen heel even in de verleiding, maar ik koop meer bierglazen voor het bier dat erin hoort, want bij elk bier hoort het juiste glas (zo ga ik nog Erdinger glazen voor mijn verjaardag krijgen, want dat lust ik ook wel graag, en op dezelfde manier heb ik bokalen van La Trappe en Gulden Draak). Ik ben minder van de glazen kopen en vervolgens uitzoeken voor welke biersoort ze gemaakt zijn. Deze glazen zijn niet eens van een specifieke brouwerij.
Ik heb nu meer oog voor de HP AiO netwerkprinter die bij de AH in de bonus is. Nog niet alles door, maar wat ik door heb is erg prima. Linux compatibiliteit van het ding is ook niet mis.
Ik heb nu meer oog voor de HP AiO netwerkprinter die bij de AH in de bonus is. Nog niet alles door, maar wat ik door heb is erg prima. Linux compatibiliteit van het ding is ook niet mis.
[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 20-08-2014 20:17 ]
Mag ik een verzoek plaatsen? Als iemand de D7000 nog vandaag of morgen kan krijgen of je deze dan namens mij wil bestellen? Extra kosten worden meer dan vergoed.
Ben morgen onderweg dus kan helaas niets bestellen. Graag een reactie per DM als je me wilt helpen!
Ben morgen onderweg dus kan helaas niets bestellen. Graag een reactie per DM als je me wilt helpen!
Hmmm, geen huntpauze dit keer?
Niet vooruit te branden die laptop, en komt vol bloatware.
/dev/null
Wat een prutlaptop
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Oh shit, ik wil 'm toch nietVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:16:
Mag ik een verzoek plaatsen? Als iemand de D7000 nog vandaag of morgen kan krijgen of je deze dan namens mij wil bestellen? Extra kosten worden meer dan vergoed.
Ik denk dat veel mensen allergisch zijn voor het voorschieten van 650 euroVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:16:
Tja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik zou me echt genaaid voelen als iemand deze voor me zou kopen.
En als je hem zelf koopt: luuuuuuuulll
En als je hem zelf koopt: luuuuuuuulll
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Grappig laptopje voor op vakantie of zo, maar ik zou er niet op vooruit gaan, zelfs met dat archaïsche stuk steen van mij dat vermoedelijk bij Pompeii is opgegraven.
Wie wil er nou back to school.
Wat een rare marketing.
Wat een rare marketing.
★ What does that mean? ★
Als m'n maandloon niet al te veel achteruit gaat ga ik morgen nog!MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:20:
Wie wil er nou back to school.
Wat een rare marketing.
School is achteraf de mooiste tijd. Nou de laptops nog
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Van een badjas met de naam Vossen verwacht ik wel ook echte vossenhuid aan te trekken. Anders is het maar nepperij.
Is een kit met een 18-105: pricewatch: Nikon D7000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm G ED VR ZwartJohn Doos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:20:
pricewatch: Nikon D7000 Zwart
Voor minder dan 650 te krijgen op verschillende adressen
775,- goedkoopste pricewatch.
Vossen, die maken toch velgen??
Wordt dit topic nog verwijderd of heb ik straks een postcount van 1000+ zonder dat ik echt wat boeiends te melden had?
Dat is alleen de body, hij was met een kitlens bij IBood.John Doos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:20:
pricewatch: Nikon D7000 Zwart
Voor minder dan 650 te krijgen op verschillende adressen
Ben ik ook wel benieuwd naar. Nog even en ik heb het dubbele aantal postsSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:22:
Wordt dit topic nog verwijderd of heb ik straks een postcount van 1000+ zonder dat ik echt wat boeiends te melden had?
lol! wat maakt het uit :)!Detmer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:23:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Nog even en ik heb het dubbele aantal posts
Wie wil er nu een badjas? Het is niet eens een echte vos.Downloader_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:23:
Schiet ook niet op met die badjassen
Ik heb geen bad, dus heb er niks aan
Volgens Ibood zijn die badjassen +- 120 cm... Hebben ze nou dwergen ingehuurd of klopt die foto gewoon niet

Als iemand zo aardig wil zijn om er eentje te bestellen dan betaal ik hem meteen morgen terug. Dus voorschieten is maar voor een paar uur.p.dorn schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat veel mensen allergisch zijn voor het voorschieten van 650 euro
Vanaf 120cm bij L i guess?Detmer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:25:
Volgens Ibood zijn die badjassen +- 120 cm... Hebben ze nou dwergen ingehuurd of klopt die foto gewoon niet
Nee
Niemand anders waren ze wel opAmanoo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:24:
[...]
Wie wil er nu een badjas? Het is niet eens een echte vos.
Cloud ☁️
120cm
25cm hoofd en nek
30cm benen
175cm
25cm hoofd en nek
30cm benen
175cm
★ What does that mean? ★
Misschien wat voor Barry Badpak
Het gaat meer om het geval wanneer je hem niet meer hoeftVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:25:
[...]
Als iemand zo aardig wil zijn om er eentje te bestellen dan betaal ik hem meteen morgen terug. Dus voorschieten is maar voor een paar uur.
Als je dan een maand op je geld moet wachten is dat ook niet alles. Nu overweeg ik stiekem een heel klein beetje die D7000, dus misschien dat, als ik hem zie, ik hem wel bestel. Mocht ik hem zelf niet willen (grote kans) krijg je een DM. Als je hem dan niet hoeft is het in ieder geval mijn eigen fout
Dan weet je hoe serieus je die mensen met 10k+ postcount kunt nemen
Waar zit de min knop?????
★ What does that mean? ★
mochtie voorbij komen doe ik wel een poging voor je, ik doe het toch op de creditcard en kan hem altijd annulerenVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:25:
[...]
Als iemand zo aardig wil zijn om er eentje te bestellen dan betaal ik hem meteen morgen terug. Dus voorschieten is maar voor een paar uur.
Die badjassen lopen echt slecht zeg
★ What does that mean? ★
Klopt.
Badjassen kunnen namelijk helemaal niet lopen!
MUAHAHAHAHA
Wordt een product voor je gereserveerd zodra je op "Ik neem er een" klikt? Of moet je dan nog héél snel alles afronden?
Qua Nikon 7000: ik zou dan voor de Canon 60D met 17-85 gaan. Zeker als je nog niet op Nikon zit. Nog mooiere deal voor die 550 ofzo waar ie voorbij voor kwam.
ik dacht bij mezelf, flauwe grap doen of niet.. hahahahaAdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:30:
[...]
Klopt.
Badjassen kunnen namelijk helemaal niet lopen!
MUAHAHAHAHA
Pas als je in het betaalscherm van je bank zit.HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:31:
Wordt een product voor je gereserveerd zodra je op "Ik neem er een" klikt? Of moet je dan nog héél snel alles afronden?
Wat moet je eigenlijk met een badjas?
Het is een half serieuze vraag, want als je uit bad komt droog je je toch af en dan trek je je kleren aan. Of ga je er weer een paar uur in zitten? Waarom niet in je kleren? Gaat een badjas niet snel stinken?
Nee, begrijp ze niet. Niet eens WiFi..
Het is een half serieuze vraag, want als je uit bad komt droog je je toch af en dan trek je je kleren aan. Of ga je er weer een paar uur in zitten? Waarom niet in je kleren? Gaat een badjas niet snel stinken?
Geen geweldige tablet, maar nog wel bruikbaar.
/dev/null
Welles in een sauna geweest?Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:32:
Nee
Een badjas is eigenlijk meer een jas die je na het douchen en baden om het lichaam slaat om naar de kledingkast te lopen en niet naakt door het huis te moeten lopen. Hij is daarom ook van handoekenmateriaal gemaakt in de vorm van een dikke badstof. Hij heeft ook altijd een wikkelvorm en sluit met een band om het middel.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:32:
Cloud ☁️
Okay.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:31:
[...]
Pas als je in het betaalscherm van je bank zit.
Maar soms gaat het zó snel? Bijv. bij die iPad. Hoe kun je nu in 2 seconden naar de betaalprovider
Dat doen alle tweakers zekerbeyazz06 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:33:
opmerkelijk dat tech snufjes snel worden verkocht
Niet.HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:33:
[...]
Okay.
Maar soms gaat het zó snel? Bijv. bij die iPad. Hoe kun je nu in 2 seconden naar de betaalprovider
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!